Dennis_K

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    74
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

17 Good

Σχετικά με το μέλος Dennis_K

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    '05 KLR
  • myBike: Κυβισμός
    685

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • dreamBike: Μοντέλο
    SMR
  • dreamBike: Κυβισμός
    990

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

583 προβολές προφίλ
  1. Καλησπέρα φίλε μου και σόρρυ που απαντάω μετά απο δίμηνο! Το μοντέλο που πιθανόν έχεις και έχω (αυτό στη φωτό μου) είναι το λεγόμενο "C". Το Α θεωρείται το KLR600, Β το tengai, C το δικό μας μέχρι 2005 και 2007 για Αμερική-Καναδα-Αυστραλία. Αυτά τα μοντέλα είναι τα λεγόμενα Πρώτης γενιάς ή "1st gen". Στις χώρες που προανέφερα από το 2008 μέχρι και φέτος πουλούσε το 2nd gen Που εκείνο είναι που αλλάζει λίγο στην εξαγωγή στο ψυγείο και στο fairing.. Το μηχανάκι είναι αντικειμενικά βαρύ λόγω μοτέρ στα 160 και κάτι κιλά όπως λες στεγνό αλλά "μαμά". Αν αλλάξεις στεφάνια και εξάτμιση μονο καταλαβαίνεις τη διαφορά γιατί η στοκ εξάτμιση είναι κυριολεκτικά σαν άγκυρα. Σχετικά με άφτερ μάρκετ, μια ιδέα του τι φοράει το δικό μου: wp ελατήρια μπρος και wp αναρτηση πίσω, mikuni tm 42 fcr, σφυρήλατο πιστόνι 11:1 102.9 χιλιοστά 685 κυβικά από wossner (και βγάζουν μέχρι και 105 χιλιοστών - 720 κυβικά αν έχεις κέφια και θες να μακρύνεις τα χέρια σου), Arrow τελικό και λαιμό fmf powerbomb. Επίσης βγαζει η hotcams (και η web cam) σετ εκκεντροφόρων, υπάρχουν σε schnitz racing βαλβίδες εκκεντροφόρων διαφόρων μεγεθών, γρανάζια κλπ. Πλαστικά δε θα βρεις πέραν των μαμακίσιων, ΑΛΛΑ βγάζει η acerbis ντεποζιτο 12 και 25 λίτρων με ενσωματωμένα πλαστικά που καλύπτουν ψυγείο, που το 25λιτρο είναι πιο ελαφρύ από το μαμά που είναι 13 λίτρα. Ολα αυτά που σου λέω είναι για klr650 και όχι για άλλο μηχανάκι που τυχαίνει να ταιριάζουν κάνοντας 757863 πατέντες και υπάρχουν πολλά άλλα ακόμη. Να φανταστείς του έχω supermoto στήσιμο με γρανάζωμα 17-40 και τις προάλλες μου μάρσαρε συναδελφος με Xr650 sm σε φανάρι στην κηφισίας και μόλις ανοίξαμε στη δευτέρα-τρίτη μου ο φίλος πάλευε. Για ήπια εντουρόβολτα δε θα έχεις θεμα..ίσα ίσα που έχει χαμηλό κέντρο βάρους, είναι προβλέψιμο, και έχει αρκετή ροπή για να σε πάει οπουδήποτε. Το εντούρο θέλει χέρια, και όταν μάθεις στη σημαδούρα αυτή, μετά θα σου δίνουν το καθαρόαιμο ktmάκι των 100 κιλών το ψέμα το ίδιο και θα το οδηγάς σα ποδήλατο. Ξεκινάς χαλαρά και βλέπεις. Εγώ λεω απλά τι θα έκανα στη θέση σου.
  2. Αν σε άκουγαν οι αμερικάνοι KουLoυRάδες θα σε κορόιδευαν..έχεις ένα μηχανάκι που βγαίνει 31 χρόνια, που δε νιώθει χριστούλη, που έχει πληθώρα ανταλλακτικών και άφτερ μάρκετ προιόντων αναβάθμισης και ρωτάς για άλλο μηχανάκι?? Πάρτου ένα σετ χωμάτινα ζαντολάστιχα και καθάρισες!
  3. Η γνώμη μου είναι πως ότι εντουράδικο βλέπεις μοτάρντ κατα πάσα πιθανότητα θα είναι χιλιοσκισμένο. Πώς και δεν κοιτάς για κανένα drz που βγαίνει και μοταρντ?
  4. Η αληθεια ειναι οτι δε θα μου κοστισει κατι. Η φαση ειναι οτι ο μηχανικος ειναι παιδικος φιλος του πατερα μου, εκεινος ασχολειται με τις μηχανες της οικογενειας, ενω οταν εκεινος χρειαστει κατι για το αμαξι παει στον πατερα μου και τα βρισκουν ετσι χρονια τωρα (ειμαι τυχερος σε αυτο). Αλλα ναι πρεπει να μαθω κανα δυο πραγματα για αυτο γιατι και οι γεροι μας δε θα ειναι εδω για παντα
  5. Λοιπόν παιδιά σήμερα παρέλαβα το καρμπ. Για κάποιο λόγο δε βρισκω πως μπορώ να ανεβάσω φωτό οπότε ποστάρω λινκ με τις φωτο από το ιντερνετ. αυτό ακριβώς είναι το καρμπυρατέρ. Αύριο θα πάω να ψωνίσω και k&n φίλτρο που βρήκα για το κλρ και μεθαύριο θα πάει στο μάστορα.. Σχετικά με το φιλτροκούτι, οι αμερικάνοι έχουν καταλλήξει σε αυτό εδώ
  6. Αξίζει λες? Πιστεύω η διαφορά θα είναι ανεπαίσθητη για αυτό το μηχανάκι..
  7. *Update* Λοιπόν παιδιά πήρα τη μεγάλη απόφαση και τα έσκασα. Παρηγγειλα το mx41 καινουριο το οποιο ο έμπορος λεει οτι ειναι ετοιμο για να κουμπωσει σε KLX650 (και οχι σε klr650). Δεν έχω βρει τιποτα απολύτως ουτε σε ελλάδα ούτε σε εξωτερικο που να αναφέρει τη συγκεκριμένη μόντα για κλρ650 (οι αμερικανοι προτιμουν τα μικουνι για καποιο λογο) οποτε και θα το παμε λίγο στα τυφλά με το μαστορα. Ο πατέρας μου ωστόσο έχει λυσάξει οτι πεταω τα λεφτά μου στη σημαδουρα (το ξερω) και οτι δε θα ρυθμιστει σωστά και οτι μπορει η ταδε πίπα να μην ταιριάζει και να βγει άχρηστο..με λιγα λόγια εχω αρχίσει να το πιστευω οτι μπορει και να εκανα μαλακια. Εγω οκεύ δε σκαμπάζω και πολλα απο μετατροπές, αλλά είναι ρε παιδια τόσο περιπλοκη διαδικασία να κουμπώσει το fcr και να ρυθμιστεί σωστά? Θα ποσταρω και λινκ με φωτογραφιες σύντομα!
  8. Κάτι άλλο..To κουλούρι μου κοντερίσια είτε το λιώσεις είτε το πας σα γιαγιά θα κάνει με ένα γέμισμα 15 ευρώ περίπου 210 χιλιόμετρα (δηλαδή 195-200 κανονικά). Οπότε με το fcr να υπολογίζω ότι θα έχω αυτονομία περίπου 150 χιλιόμετρα ή δε θα καίει πολύ παραπάνω?
  9. Φίλε Costico από άποψη χρόνου εννοώντας από τη δουλειά μου και τον ελεύθερο χρόνο μου για να ψάχνω πιο είναι το καλύτερο και λιγότερο διαλυμένο μεταχειρισμένο. Εγώ απλά θα αγοράσω το καρμπυρατέρ και ο,τι άλλο χρειαστεί ο μηχανικός. Απο' κει και πέρα η μηχανή θα μείνει στο συνεργείο για όσο χρειαστεί μέχρι να ρυθμιστεί και εγώ θα κυκλοφοράω με άλλη μηχανή για αυτό το διάστημα.
  10. To cvk θα μπει στο αντιστοιχο κουτάκι του και θα μείνει στο τελάρο με τα ανταλλακτικά που έχω για κάθε περίπτωση.. Αναφορικά με το fcr θα πάω 100% σε καινούριο μιας και λόγω δουλειάς δε με παίρνει απο άποψη χρόνου να δώσω 300 για κάτι μεταχειρισμένο και να καθομαι να ψάχνω τι πάει λάθος και που θα βρω το τάδε τσουτσουνάκι ανταλλακτικό..είμαι της άποψης "τα σκάω μια και καλή και έχω το κεφάλι μου - και εγώ και ο μάστορας - ήσυχο". Σχετικά με τα φόρουμ της καβασάκι, αυτά είναι κατα κύριο λόγο αμερικάνικα, στην αμερική πλέον κυκλοφορούν καινούρια κουλουράκια με το ίδιο μεν μοτέρ. Πολλοί λένε ότι έχουν χωρέσει το κανονικό 41 χωρίς κάποια τρελή μετατροπή, αλλά δεν ξέρω πως είναι κατανεμημένο το αμερικάνικο κουλούρι τύπου adventure και αν έχει περισσότερο-λιγότερο χώρο από το ευρωπαϊκό. Έχουμε οικογενειακό φίλο μηχανικό που θα το φορέσει και θα το ρυθμίσει, ο ίδιος έκανε και την αλλαγή πιστονιού.. το όλο θέμα γίνεται γιατί ο πατέρας μου (μηχ. αυτοκινήτων) για κάποιο λόγο είναι πεπεισμένος πως τα fcr δεν έχουν τσοκ αέρα και εγώ ψαχνοντας δεν έχω βρει μια αγγελία κάτι που να λέει ξεκάθαρα αν έχει ή αν δεν έχει...το μόνο που λένε είναι για χοτ σταρτ και τι πι ες που ενταξει το tps δε μου χρειάζεται.
  11. Είναι καθαρά θέμα τύχης πιστεύω. Προσωπικά θεωρώ ότι αυτός ο "κανόνας" που λέτε για τη διήθηση με +20χλμ/ωρα δεν ισχύει ούτε στο 50% των περιπτώσεων. Πολλές φορές όταν περνάς με γρήγορη ταχύτητα (πχ σταματημένα οχήματα με 60-70χλμ) ακόμη και να θέλει να σου κάνει μαλακία ο οδηγός, πολύ απλά δεν προλαβαίνει. γιατί από τη στιγμή που θα σε δει στον καθρεφτη του σε κλασματα δευτερολέπτου θα τον έχεις προσπεράσει, οπότε δε του αφήνεις καν το περιθωριο να σκεφτεί αν προλαβαίνει ή όχι. Το 99% των τρακαρισμάτων εν ωρα διήθησης συμβαίνουν με τη μηχανή να σκάει πάνω στο αμάξι που αλλάζει λωρίδα και όχι πετυχαίνοντας τη μηχανή στα πλάγια! Επίσης, η αυξημένη ταχύτητα οδηγεί σε αυξημένη παραγωγή θορύβου της μοτοσυκλέτας. Αυτό θέλοντας και μη αναγκάζει υποσυνείδητα τον οδηγό (ακόμα και τον μαλάκα πεζό που διασχίζει σε άκυρο σημείο την κηφισίας ανάμεσα από σταματημένα αμάξια ή τον βλαχοχίπστερ που είδε την εθνική ποδηλατοδρόμιο) μεριμνώντας για την ασφάλειά του να ελέγξει τι είναι αυτό που ακούγεται και απο που έρχεται. Επομένως, πάλι υποσυνείδητα τον αναγκάζεις να βγάλει φλας πριν αλλάξει λωρίδα γιατί τον έχεις αφυπνίσει και γνωρίζει ότι ενδεχομένως να είσαι κάπου εκεί στην κρυφή του γωνία περιμένοντας να του χαράξεις το suv. Όλα αυτά δεν είναι πίπες από το κεφάλι μου, τα βλέπω καθημερινά επειδή κινούμαι σε κίνηση!
  12. Κοίταξε να σου πω εγώ πήρα μπακπακ της dell με 30-35 ευρώ αν θυμάμαι καλά, είναι water resistant, αλλά επειδή χωράει γάντι μέσα ένα 15.6 λαπτοπ, του περνάς μια σακούλα σκλαβενίτης 4 λεπτών του ευρώ και είναι μια χαρά waterproof ip68. Την αλήθεια, μια φορά το είχα χωρίς σακούλα και έριχνε πολλή βροχή, ωστόσο είδα μετά ότι ενώ το πάνω μέρος της τσάντας είχε βραχεί, το μέσα ήταν ασήμαντα νωπό και το λαπτοπ εντελώς στεγνό! (διαδρομή 20 λεπτών με βροχή). Το μοντέλο λέγεται Dell professional backpack 15 και έχει 1 θήκη για λαπτοπ και άλλες 2 για περιφερειακά, χωράει άνετα ένα σετ ρουχαλάκια μέσα και έχει θήκες για παουερμπανκ κλπ κλπ. Επίσης έχει και αντανακλαστικες γραμμές μπρος πίσω!
  13. Κοίταξε όπως είπε και ο seatcowl δεν υπάρχει κάτι στάνταρ που να χρειάζεται να κάνεις καθημερινά. Το σημαντικότερο κατά τη γνώμη μου είναι να δίνεις 2-3-5 λεπτά χρόνο στη μηχανή σου να ζεσταθεί όταν τη βάζεις για πρώτη φορά μπρος κάθε μέρα (ή ακόμα καλύτερα κάθε φορά που τη βάζεις μπρος, εκτός αν δε το απαιτεί η θερμοκρασία και ο καιρός), να λαδώνεις μια φορά τη βδομάδα την αλυσίδα σου για να σου βγάλει πιο πολλά χιλιόμετρα (και κάθε φορά μετά από βροχή!) και μια φορά στις 2-3 βδομάδες να τσεκάρεις με το μάτι τα τακάκια σου για να μη σου φάνε τη δισκόπλακα. Τώρα για λαδια-φιλτρα και λοιπά αναλώσιμα η συχνότητα αλλαγής έγκειται στον τύπο της μοτοσυκλέτας σου και στα χιλιόμετρα που κάνεις. Επίσης σημαντικό είναι ένα τσεκ στα λάδια ας πούμε μια φορά τη βδομάδα αν το μηχανάκι σου πίνει λίγο παραπάνω του φυσιολογικού. Αυτά!
  14. Καλησπέρα παίδες, Μιας και τον τελευταίο καιρό έχω δεθεί πολύ με το καβασάκι λόγω του ότι δε με έχει αφήσει ποτέ και πουθενά (πέραν μιας κακής περιόδου που σπούδαζα και το έλιωνε ο αδερφός μου παγωμένο σε σημείο να καίει ένα λίτρο λάδι ανα 200χλμ.) αποφάσισα να πετάξω μερικά λεφτά και να του κάνω μια αναβάθμιση. Φορώντας πλέον ήδη ένα σφυρήλατο wossner 102.5 χιλιοστών (με το οποίο η μοτό άλλαξε κυριολεκτικά χαρακτήρα - και δεν καίει ούτε σταγόνα λάδι Δόξα τον Ύψιστο) στα 685 κυβικά, είπα να κάνω την επένδυση να του φορέσω ένα Fcr41 (τo μαμίσιο του είναι το Cvk 40). Το πρόβλημά μου ωστόσο είναι ότι δε γνωρίζω αν ο συγκεκριμένος τύπος καρμπιτατέρ (ή το MX μοντέλο) αν έχει τσοκ. Το μοτόρι έχει μόνο μίζα και όταν είναι κρύο είναι αδύνατον να πάρει μπρος αν δεν έχω το τσοκ μισάνοιχτο, εκτός αν είναι κατακαλόκαιρο, οπότε έχει τεράστια σημασία. Κάπου διάβασα ότι και καλά μόνο το MX που είναι πιο καινούριο έχει τσοκ αλλά είναι λίγο πιο ογκώδες σε βαθμό που να χρειάζεται πολύ στρίμωγμα για να χωρέσει ή που να μη χωράει καθόλου. Όποιος σκαμπάζει γενικά από τέτοια μπιχλιμπίδια ας καταθέσει καμιά πληροφορία! Ευχαριστώ!
  15. Μου έχει τύχει να έχω μπροστά μου 990 adventure που δεν κολλουσε στην κινηση και είχαμε συνεχή ροή σε όλη τη διαδρομή (συνέχισε εκείνος για κηφισιά) και μου έχει τύχει και κρυφτον εξ με πιτσιρικά που πήγαινε πατημένος και δεν κολλούσε στην κίνηση και έστριψε πανόρμου ( που μετα την πανόρμου ψιλοσπάει η κίνηση) οπότε δε χρειάστηκε να φρενάρω κάπου ή να κολλήσω. Γενικά τα πρωινά όποιος ανεβοκατεβαίνει κηφισίας 7-8 το πρωί θα ξέρει ότι γίνεται ρύθμιση κυκλοφορίας. Δε σου τρώει χρόνο η διαδρομή αν κινείσαι συνεχώς και βγαίνει σε ένα τέταρτο συγγρου (από ύψος μετρό φιξ) μέχρι μαρούσι μέσω Κηφισίας. Είναι πραγματικά μικρή απόσταση!