PapiR

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    47
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

25 Excellent

Σχετικά με το μέλος PapiR

  • Κλάση
    Κουφός

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Aprilia
  • myBike: Μοντέλο
    RS125
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV K3-SV

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Aprilia
  • dreamBike: Μοντέλο
    RS125
  • dreamBike: Κυβισμός
    125
  1. Γιώργο εγώ πάντως στο δικό μου θα παίξω με σλικ, απλά σε μικρότερες διαστάσεις. Π.χ για πίσω μάλλον θα πάω σε 120/60. Νομίζω πως το σλικ είναι η πιο σωστή επιλογή για να μπορέσεις να βγάλεις ότι μπορείς από αυτό το μηχανάκι. 'Οσο για τις ζάντες αν βρίσκεις τόσο φθηνές πάρτες χωρίς δεύτερη σκέψη γιατί η πίσω έχει θέμα, με τον καίρο αποκτάει ντζόγους εκεί που εφαρμόζει η γραναζιέρα.
  2. Δε ξέρω σίγουρα το δικό σου πιο φοράει, πάντως αν φοράει το ίδιο με το δικό μου (sachs) και δεν εχει πρόβλημα μη το αλλάξεις. Νομίζω ότι το απλό yss δεν έχει να σου προσφέρει κάτι παραπάνω, τις ίδιες ρυθμίσεις έχουν έτσι κιαλλιώς και μου φαίνεται και λίγο πιο "φθηνιάρικο". Βέβαια αν το δικό σου είναι προβληματικό το yss είναι μονόδρομος γιατι είναι η πιο φθηνή-σίγουρη επιλογή. Όσον αφορά τη πίστα δεν έχω πολλές επιλογές δυστυχώς. Η μόνη πίστα κοντά μου είναι καρτόπιστα και κατα κύριο λόγο εκεί θα μπαίνει.
  3. Φιλαράκι καλορίζικο, πριν περίπου δύο μήνες αγόρασα και γω το δικό μου, το ποίο προορίζεται επίσης για πίστα. Εύχομαι να το χαρείς όσο το χαίρομαι και γω μέχρι στιγμής, είναι τρομερό μηχανάκι. Καλόστριφτο και άπεφτος.
  4. Μου έπεσε Wd-40 στο λάστιχο και στο πλάι που πιάνει το φρένο καθώς καθάριζα την αλυσίδα στο ποδήλατο. Δε το έχω χρησιμοποιήσει απο την ώρα που έπεσε, το αφήνω και θα στεγνώσει μόνο του ή πρέπει να του ρίξω κάτι για να το βγάλω?
  5. Να'το και το δικό μου.
  6. Πιστεύετε πώς είναι δυνατή η επιστροφή του δίχρονου κινητήρα στις μοτοσυκλέτες? Μήπως είναι λίγο αργά πλέον? Πηγή: http://www.motomag.gr/news/reportaz/irthe-i-ora-na-erthoyn-piso-ta-dihrona-supersport
  7. http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aBrbYv1_460sv.mp4
  8. Πειραγμένα βίντεο από τους Γιαπωνέζους-Διαχειριστές Μάρκετινγκ της Ντάτσουν.
  9. Λογικό επίσης να χάσουν και τα δύο από ένα βελτιωμένο Μ6. (Και όταν λέμε βελτίωση εννοούμε βελτίωση κατηγόριας αυτής του GT-R).
  10. Προς το παρόν δεν αξίζει ούτε το κόπο, ούτε τα χρήματα. Μελλοντικά όμως κάπως έτσι θα γίνει.