nikos_f3n

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    53
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

30 Excellent

Σχετικά με το μέλος nikos_f3n

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 10/27/84

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    ΔΡΑΜΑ

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Transalp XL700V
  • myBike: Κυβισμός
    700

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC RPHA-ST

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

542 προβολές προφίλ
  1. Τωρα θα κάνω ενα σέρβις και τα μπροστινά γιατι η μια τσιμούχα κάπου κάπου γλύφει λάδι και ο μάστορας ειπε οτι βουλιάζουν πάρα πολυ. Τσιμούχες να προτιμήσω τις γνήσιες η aftermarket? Η διάφορα στην τιμή ειναι μεγάλη περίπου 40€. Αξίζουν τέτοια διάφορα τα γνήσια?
  2. Το μόνο που ξέρω είναι οτι ο προηγούμενος το είχε πάει χώμα και επειδή μου είπε τις διαδρομές ξέρω οτι είναι αρκετά δυνατό χώμα, όχι μόνο δασικοί. Διαρροή δεν είχε απ την τσιμούχα. Λάδια είχε αλλά ήταν σε κακή κατάσταση, δεν είχε πολύ άζωτο, και γενικά του έκανε εντύπωση του μάστορα πόσο μικρή διαδρομή ειχε το συγκεκριμένο αμορτισέρ.
  3. Ενημέρωση για την λύση που βρήκα. Πήγα σε μαστορα που ειδικεύεται σε αμορτισέρ στην Καβάλα. Αφού ανοίχθηκε το αμορτισέρ και βρέθηκε ότι το βάκτρο ήταν αρκετά ταλαιπωρημενο και φθαρμένο. Αλλάχθηκε με καινούργιο βάκτρο το οποίο όπως πρότεινε αυτός, έγινε περίπου 1.5cm μεγαλύτερο απ το γνήσιο με αποτέλεσμα να μεγαλώσει η διαδρομή. Επίσης έβγαλα και το σκληρό ελατήριο της hyperpro και έβαλα πάλι το μαμά. Αλλάχθηκαν λάδια, τσιμούχες και μπήκε άζωτο που δεν είχε στην σωστή πίεση πριν. Το αποτέλεσμα εξαιρετικό, το κοπάνημα εξαφανίστηκε, όσο για την γεωμετρία έβγαλα λίγο προφορτιση και η μηχανή με αναβάτη κάθεται στο ίδιο επίπεδο που κάθονταν και πριν. Επίσης δοκιμάσαμε και με βάκτρο 3cm μεγαλύτερο απ το γνήσιο και μπορώ να πω οτι άνετα πήγαινες εντουραδα νομίζοντας οτι είσαι στην άσφαλτο. ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΙΣΘΗΣΗ. Άλλα δυστυχώς έβγαινε πολύ μεγάλο το αμορτισέρ και η γεωμετρία χαλούσε πολύ.
  4. Verbal kint αυτο ακριβως μου ειπε ο μάστορας που ρωτησα. Αργη επαναφορά πιθανως η αιτια. Και ειπε βελτιωνεται με revalving που θα κανει την συμπίεση και επαναφορα ποιο γρηγορες.
  5. Έκανες σέρβις την Ohlins? Από την μαμά ανάρτηση ποια ήταν η εμπειρία σου? Απλα σκέφτομαι αν την στείλω σε μάστορα θα φυγει κατοστάρικο και αν δεν αλλαξει κατι θα ειναι πετάμενα λεφτά. Η να προβώ κατευθείαν σε αγορά νέου αμορτισέρ aftermarket
  6. Το ελατήριο ειναι το προοδευτικό της hyperpro και θα έλεγα είναι αρκετά σκληρό γιατί και με 2 άτομα η μηχανή κάθεται πολύ καλά χωρίς να βουλιάζει πίσω όπως με το μαμά. Με το μαμά ελατήριο σίγουρα τερμάτιζα κάποιες φόρες. Γενικά η στάση της είναι πολύ καλή. Κατι με τις αποσβέσεις παίζει, τώρα ειναι το λάδι, είναι οτι πήραν το αμορτισέρ από το 650 και το βάλανε σε άλλο μηχανάκι με άλλη γεωμετρία χωρίς να τους νοιαξει, κλασική νοοτροπία honda.
  7. Το SAG ειναι ρυθμισμενο στα 1,8cm στατικο και 4,2cm με έμενα πανω. Με το μανισιο ελατήριο ηταν 2,5cm στατικο και 6cm με έμενα πανω. Εχω δοκιμάσει και ποιο πολυ προφόρτιση και ποιο λιγη, δε βελτιώνεται καθόλου. Οταν πεφτω σε λακουβα νιώθω το μηχανάκι να πέφτει. Δηλαδή σα να πέφτεις σε γκρεμο, ελεύθερη πτώση. Και μολις πιάσει έδαφος φυσικά το νιώθεις άσχημα. Οταν γυρισω την συμπίεση στο soft το κοπανημα γίνεται λιγότερο αισθητό αλλα είναι πάλι ενοχλητικό. Με την συμπίεση στο hard δε τολμάς να οδηγησεις. Αν δεν πέσω σε λακουβα, αλλα χτυπήσω σαμαρακι το αμορτισέρ συμπιέζεται άλλα νιώθω οτι η ρόδα πετάγεται στον αέρα πριν προσγειωθώ στο έδαφος. Δηλαδή έχουμε ελεύθερη πτώση σε λακκούβες, και πήδημα σε σαμαρακια. Μείωσα την πίεση πίσω στα 27psi για να μπορώ να ταξιδέψω. Οποιος κατάλαβε κατάλαβε. Εδω εγω παλεύω να καταλάβω τι γίνεται. Ενας άλλος κάτοχος μου ειπε οτι είναι η απόσβεση επαναφοράς που φταιει.
  8. Καλησπέρα σας. Έχει καμια 9 μήνες που έδωσα το fazer για να πάρω ενα Τransalp 700 και από την πρώτη στιγμή μου ξίνισε το αμορτισέρ. Το transalp το πήρα για άνεση σε σχέση με το fazer αλλα ..... Το μηχανάκι λοιπόν ειναι του '09 και εχει 17500χλμ (πρωτο χερι). Το αμορτισέρ λοιπον κοπανάει σα να μην υπαρχει. Στην αρχή νόμιζα οτι τερμάτιζε γιατί όντως καθόταν χαμηλά η μηχανή. Έβαλα ελατήριο της hyperpro με αποτέλεσμα να βελτιωθεί λίγο φορτωμένος άλλα να πηδάει σα κατσίκι όταν είμαι μόνος. Μέχρι και παυσίπονο έφτασε να παει η γυναικά για να ολοκληρωσουμε ταξίδι. Την βίδα της απόσβεσης συμπίεσης την εχω βάλει τέρμα αριστερά (soft) άλλα πάλι κοπανάει. Δε ξέρω καν αν φταίει η συμπίεση ή η επαναφορά του αμορτισέρ. Έχω ακούσει παράπονα απο κάνα 2 ακόμα άτομα με το ιδιο μηχανάκι άλλα το αφήνουν όπως είναι. Εγω πάλι δε το αντέχω, ξανά οδήγησα το fazer προχθές και έπαθα ζημιά. Ερώτηση τώρα, κάποιος μάστορας (θες/νικη - Τερζιδης) μου πρότεινε revalving, για μια βελτίωση 20% και αυτό χωρίς σιγουριά. Κόστος 150€ με πλήρη συντήρηση. Είναι λογικό να θέλει συντήρηση μετά απο 8 χρονιά και 17Κ??? Αλλη λύση η αγορά aftermarket κάτω των 500€. Hagon, YSS, Hyperpro. Ποιο από αυτά ειναι τίμια, και αξίζει η αλλαγή του αμορτισέρ σε σχέση με το κόστος παντα?
  9. Portside συντονισμος σε πατακια, σελα, τιμονι. Στο τιμονι λυθηκε το προβλημα με ενα κομματι λαστιχο αναμεσα στα risers που εχω.
  10. Παντως το μηχανακι ειναι αφθαρτο μη το ματιασω. Προχθες εκανα ελεγχο βαλβιδες, παραφλου, μπουζι, φ.αερα, αλλαγη ντιζα συμπλεκτη κτλ. Ολα ηταν τζαμι στον κινητητρα απ οτι ειπε ο μαστορας εκτος απο το παραφλου που ηταν χαλια. Επισης ο συμπλεκτης αλλο πραγμα πλεον και εβαλα τον γνησιο. Το μηχανακι εκτος απο ντιζα συμπλεκτη (33000χλμ εχω) δεν εχει ζητησει τπτ αλλο. Στην πολη ειναι παπι αλλα κουραζουν οι αλλαγες ταχυτητων και η ζεστη το καλοκαιρι. Το μονο που με ενοχλει ειναι ο συντονισμος των παντων απο 100-130χλμ. Με κανει να μη θελω να ανεβαινω πανω απο 100 και με ξενερωνει.
  11. Ο θορυβος τσακ τσακ δεξια ειναι κλασικος των fazer, απ οτι εχω διαβασει πρεπει να ειναι δισκοι συμπλεκτη. 8000χλμ και 2 χρονια τωρα που το εχω δε μου χει βγαλει τιποτα σοβαρο. 31000χλμ εχει το μοτερ. Μονο εσβησε κανα 2 φορες σε κατεβασμα ταχυτητων αποτομο αλλα πριν το καταλαβω ξαναπηρε οταν αφησα συμπλεκτη. Απο λαμπες κτλ κανενα προβλημα. Η καταναλωση βρισκεται στα 5.7/100 περιπου μεικτη, μετρηση με την βοηθεια του fuelly. Θελω να το πουλησω για να παω σε on-off (transalp-vstrom) αλλα ρε γαμωτο δε μου παει η ψυχη να το δωσω. Ειναι μηχαναρα με ωραιο στησιμο και δινει ρεστα ο κινητηρας, δε θα το βρω στα αλλα αυτο.
  12. Ως κατοχος FZ6 2006 δε μπορω να καταλαβω ουτε που βρισκεται το ψηλο κοστος συντηρησης, ουτε η μεγαλη καταναλωση (για 98 αλογα), αλλα ουτε και το οτι δε βολευει σε πολη. Το μηχανακι ειναι σαν παπακι, εχει φρενα, εχει γκαζια, εχω μια μεση καταναλωση 5.7/100, και χρειαζεται ενα 40αρακι € το χρονο για σερβις. Φυσικα δε βαζω μπουζια, αλυσιδες, ρυθμιση βαλβιδων, τακακια και λοιπα παρελκομενα που δεν γινονται σε καθε σερβις και τα αλλαζεις σε ολες τις μοτο καποια στιγμη. Αν νομιζει καποιος οτι θα κανει οικονομια αλλαζοντας 2 μπουζι αντι για 4, και θα καιει 1 λιτρο λιγοτερο στα 100km τοτε μακρια απο τα 4κυλινδρα. Οικονομια κανεις οταν πας συνεργειο μονο για σερβις και για τιποτε αλλο. Ενταξει, και γω εχω στοχο να παρω ενα cb500x, αλλα οχι οτι θα γινω και πλουσιος επειδη θα παρω ενα απο τα ποιο οικονομικα μοτο της Honda.
  13. Ειχα και γω το cbf125. Δε ξερω για τα conti-go αλλα τα TVS που ειχε παλια απο τη μανα του ηταν κανονικο παγοδρομιο. Πραγματικα ομως δε πατουσε πουθενα το μηχανακι και απορω που δεν ειχα πεσει με εκεινα σε βροχη. Ισως φταιει και η μοτο. Πχ το fazer με τριων χρονων ελαστικα πατουσε αψογα στο βρεγμενο, ουτε κιχ.
  14. 350. Το βρισκεις και ebay λιγο ποιο κατω αλλα με τα μεταφορικα η διαφορα ειναι μηδαμινη και δεν αξιζει το κοπο.
  15. Τελικα κατεληξα στην πρωτη επιλογη μου και δε το μετανιωσα. Ελαφρυ με μετρια επιπεδα θορυβου, καταπληκτικη αεροδυναμικη, πολυ καλο μηχανισμο ζελατινας και τελειο εξαερισμο. Επισης ειναι το πρωτο μου κρανος με DD ring και εντυπωσιαστηκα απο το ποσο μαλακο και ωραιο ειναι στον λαιμο σε σχεση με τo micrometric buckle. Εχει θεση στα αυτια για ενδοεπικοινωνια και ουτε καταλαβαινεις ακουστικα οταν το φορας. Σε μεγεθος (Μ) ειναι μαζεμενο και ομορφο. Εχω 58cm περιμετρο και καθετε αψογα στο κεφαλι μου.