PaNick

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    472
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

PaNick last won the day on July 27

PaNick had the most liked content!

Πόντοι

543 Excellent

Σχετικά με το μέλος PaNick

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 07/28/67

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Aprilia
  • myBike: Μοντέλο
    Sportcity
  • myBike: Κυβισμός
    250

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC RPHA 70

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CRF 1000L
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1160 προβολές προφίλ
  1. Περσι εφυγε ενα ΣΤΟΠ απο την γειτονια. ΔΕΝ το εβγαλε ο δημος, το πηρανε σε επεισοδια. Δεν αντικατασταθηκε μεχρι σημερα. Σε εναν δρομο διπλο που εχει ΣΤΟΠ σε καθε διασταυρωση και σε καθε κατευθυνση, υπαρχει μια που δεν εχει. Την πρωτη μερα εγιναν 5 τρακαρισματα. Μετα απο ενα χρονο ακομα βλεπεις γυαλια κατω. Αφου υπαρχει ΣΤΟΠ θα υπαρξει καποιος που θα θεωρησει δεδομενο οτι θα σταματησεις γιατι πρεπει να το κανεις και εκει τα πραγματα θα γινουν ζορικα. Αυτα. Λιγοτερα ρισκα.
  2. Αν σε χαλαει η φαση, να παω εγω στην θεση σου
  3. Σύμφωνοι αλλά 250 χλμ σε επαρχιακό και νύχτα δεν συμβαίνουν συχνά. Άσε που σε τέτοιο περιβάλλον θα έχει ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση λόγω μειωμένης μέσης ταχύτητας άρα ακόμα καλύτερη αυτονομία.
  4. Με 15,14 λιτρα χωρητικοτητας μπορει αν ειναι μικρο σε σχεση με παλιοτερα αλλα με την καταναλωση γυρω στα 5 λιτ/100χλμ, εχεις 250 ανετα χιλιομετρα πριν ξαναφουλαρεις. Σε ταξιδι αυτο σημαινει τουλαχιστον 2 ωρες, θα ειχα πιαστει νωριτερα νομιζω.
  5. Χρονια σου πολλα κυριε συντονιστΑ και σου ευχομαι να φτασεις το νουμερο του ΜΜ κι ακομα παραπαν'
  6. Καποτε ειχα διαβασει σε καποιο ΜΟΤΟ ενα τσιτατο πιθανον του Πανουτσου που ελεγε, "Συνηθως ο μηχανικος αγνοει την χρηση του ροποκλειδου, μολις την μαθει ανοιγει δικο του συνεργειο και ξεχνα τα παντα για αυτο"
  7. Οσο τα οχηματα γινονται πιο πολυπλοκα τοσο θα ειναι δυσκολοτερο ενα "ανεξαρτητο" συνεργειο να εχει τον εξοπλισμο που χρειαζεται για να συντηρει μοτοσυκλετες σωστα ( περα απο μια αλλαγη λαδιων - φιλτρων δηλαδη ). Απο την αλλη οι εγγυησεις στις μοτο ειναι μικρες και τα χιλιομετρα που διανύουν λιγα σε σχεση με των αυτοκινητων για να εχει εμπειρια σχετικη ο μηχανικος της αντιπροσωπειας αλλα και να δημιουργηθει ενα δεσιμο μεταξυ κατοχου - συνεργειου. Επισης δεν ξερω κατα ποσο ισχυει το "ο καλος μηχανικος φευγει απο το επισημο και ανοιγει δικο του" αφου η κριση μειωσε τα δανεια και ενα συνεργειο θελει καλο κεφαλαιο για να ανοιξει. Αν παντως αγοραζα σημερα καινουρια μοτοσυκλετα θα πηγαινα σε επισημο συνεργειο, ρωτωντας φυσικα για την φημη του, κυριως γιατι εχω καει απο "φτηνους" και "εμπειρους" μηχανικους και γιατι βαρεθηκα να ακουω "δεν χρειαζεται, δεν υπαρχει λογος" καθε φορα που ζητουσα να γινει μια δουλεια που προβλεπεται απο το βιβλιο συντηρησης της μοτο.
  8. @stamatisx, περαστικα κι αγυριστα! Ταχεια αναρρωση ευχομαι.
  9. @ksino1100, αναφερομουν στο δευτερο περιστατικο και η αντιδραση ειναι για εμενα εντελως κωλοπαιδιστικη, δεν λυνεις ετσι τις διαφορες σου στην πιστα, δεν ειμαστε στο φαρ ουεστ. Ομως τελικα ολοι οι μεγαλοι ηταν αλλος λιγο αλλος πολυ κωλοπαιδα. Ηταν ο Αλονσο και ο Χαμιλτον στην αρχη, ο Σουμαχερ, ο Φερσταπεν, οπως και ο Ροσσι, ο Μπιατζι ο ΜΜ κι ο Λορενθο. Μαλλον ειναι απαραιτητο να εχεις τοσο μεγαλο εγωισμο για να γινεις πρωταθλητης. Για τα υπολοιπα που γραφεις συμφωνω, τεραστιο τιμονι ο ΜΜ αλλα μικρος σαν ανθρωπος.
  10. Εντελως μα εντελως λαθος παραδειγμα. Ο Αιρτον ειχε 3 παγκοσμιους τιτλους 2 φορες ηρθε δευτερος και μια τριτος στην F1, 41 νικες σε 10 σχεδον χρονια καριερας. Καλυτερος δεν ξερω αν ηταν απο τον Προστ που τρεχανε μαζι η τον Σουμαχερ αργοτερα ( αλλωστε δεν μπορεις να συγκρινεις οδηγους σε διαφορετικες εποχες* )αλλα ηταν ο ορισμος του κωλοπαιδισμου, ο πρωτος που επεσε σε συναθλητη του με αποτελεσμα να εγκαταλειψουν και οι δυο. Εκτος πιστας ναι, ηταν αψογος με πλουσιο φιλανθρωπικο εργο * Ο επισης μεγαλος Νικι Λαουντα ειχε πει καποτε οτι τα σημερινα μονοθεσια τα οδηγουν ολοι. Στην εποχη μου ηταν πολυ πιο δυσκολα. Λιγο καιρο μετα οδηγησε ενα συγχρονο μονοθεσιο και προς τιμην του ανακαλεσε. Συγνωμη για το offtopic
  11. Όχι φυσικά. Οδηγαρα είναι. Μέχρι όμως να πάει σε ομάδα που έχει χρόνια να πάρει τίτλο και τον κερδίσει την πρώτη του χρονιά, θα θεωρώ τον Ροσσι καλύτερο. Ασχέτως του τι κάνει στα 40 του ο 46. Είναι όπως στο παγκόσμιο ράλι. Όλοι έλεγαν ότι ο Οζιε θα περάσει τον Λεμπ σε τίτλους όμως ανακοίνωσε ήδη την αποχώρηση του στο τέλος του 20. Θέλει κοτσια να τρέχεις τόσα χρόνια και τρόπους να ανανεώνεις το κίνητρο σου.
  12. Απο την αλλη και τα iPhone στην Κινα φτιαχνονται οπως και τα κρυσταλα Baccarat, οπως και παρα πολλα αλλα niche προιοντα αλλα οι τιμες τους παραμενουν στον θεο. Σε πολλες περιπτωσεις το μειωμενο κοστος παραγωγης δεν σημαινει χαμηλοτερη τελικη τιμη αλλα μεγαλυτερο κερδος στην εταιρια. Δηλαδη αν βγαλει η MV Agusta, μια turismo veloce 500 με δικυλινδρο μοτερ ποσο φθηνοτερη θα βγει απο τα 17.000€ του μεγαλου αν ακολουθησει την σχεδιαση, τα υλικα, το φινοιρισμα κλπ και οι διαφορες ειναι το μοτερ τα περιφερειακα που θα ειναι στενοτερα, μικροτερα αλλα απο τους ιδιους προμηθευτες; Εγω λεω κοντα και πανω απο τα 10.000€
  13. Αν και δεν ειμαι ο The Dread Rider, να σου πω την γνωμη μου. Η MV Agusta ειναι μια "niche" μαρκα με εμφαση στον σχεδιασμο, ποιοτητα κατασκευης,φινιρισμα, κορυφαια περιφερειακα και υψηλης αποδοσης κινητηρες. Η Loncin απο την αλλη ειναι μια Κινεζικη εταιρια που φτιαχνει φτηνες μοτοσυκλετες. Αυτα τα δυο δεν παντρευονται κατα την γνωμη μου. Επισης αν δεν γινουν εκπτωσεις στην κατασκευη τα μικρα θα ειναι πανακριβα λογω των 'προδιαγραφων" της μαρκας. Οποτε η θα εχουμε μικρες πανακριβες μοτοσυκλετες η θα εχουμε κινεζικες με αυτοκολητα MV Agusta και επειδη δεν πιστευω το πρωτο σεναριο ( ποσοι θα αγοραζαν 300 - 500 κεκ μοτο με κοστος 8-9-10 χιλιαδες € ), δεν θα μου αρεσε ο ευτελισμος της μαρκας.
  14. Ψοφιο για 1000, όχι γενικά. Δηλαδή αν πας με ένα mt 07 το τσαγακι σου θα το πιεις. Θα συμφωνήσω όμως με τους προλαλλησαντες ότι mt 09 θες.