PaNick

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    462
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

PaNick last won the day on July 27

PaNick had the most liked content!

Πόντοι

529 Excellent

Σχετικά με το μέλος PaNick

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 07/28/67

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Aprilia
  • myBike: Μοντέλο
    Sportcity
  • myBike: Κυβισμός
    250

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC RPHA 70

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CRF 1000L
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1043 προβολές προφίλ
  1. Όχι φυσικά. Οδηγαρα είναι. Μέχρι όμως να πάει σε ομάδα που έχει χρόνια να πάρει τίτλο και τον κερδίσει την πρώτη του χρονιά, θα θεωρώ τον Ροσσι καλύτερο. Ασχέτως του τι κάνει στα 40 του ο 46. Είναι όπως στο παγκόσμιο ράλι. Όλοι έλεγαν ότι ο Οζιε θα περάσει τον Λεμπ σε τίτλους όμως ανακοίνωσε ήδη την αποχώρηση του στο τέλος του 20. Θέλει κοτσια να τρέχεις τόσα χρόνια και τρόπους να ανανεώνεις το κίνητρο σου.
  2. Απο την αλλη και τα iPhone στην Κινα φτιαχνονται οπως και τα κρυσταλα Baccarat, οπως και παρα πολλα αλλα niche προιοντα αλλα οι τιμες τους παραμενουν στον θεο. Σε πολλες περιπτωσεις το μειωμενο κοστος παραγωγης δεν σημαινει χαμηλοτερη τελικη τιμη αλλα μεγαλυτερο κερδος στην εταιρια. Δηλαδη αν βγαλει η MV Agusta, μια turismo veloce 500 με δικυλινδρο μοτερ ποσο φθηνοτερη θα βγει απο τα 17.000€ του μεγαλου αν ακολουθησει την σχεδιαση, τα υλικα, το φινοιρισμα κλπ και οι διαφορες ειναι το μοτερ τα περιφερειακα που θα ειναι στενοτερα, μικροτερα αλλα απο τους ιδιους προμηθευτες; Εγω λεω κοντα και πανω απο τα 10.000€
  3. Αν και δεν ειμαι ο The Dread Rider, να σου πω την γνωμη μου. Η MV Agusta ειναι μια "niche" μαρκα με εμφαση στον σχεδιασμο, ποιοτητα κατασκευης,φινιρισμα, κορυφαια περιφερειακα και υψηλης αποδοσης κινητηρες. Η Loncin απο την αλλη ειναι μια Κινεζικη εταιρια που φτιαχνει φτηνες μοτοσυκλετες. Αυτα τα δυο δεν παντρευονται κατα την γνωμη μου. Επισης αν δεν γινουν εκπτωσεις στην κατασκευη τα μικρα θα ειναι πανακριβα λογω των 'προδιαγραφων" της μαρκας. Οποτε η θα εχουμε μικρες πανακριβες μοτοσυκλετες η θα εχουμε κινεζικες με αυτοκολητα MV Agusta και επειδη δεν πιστευω το πρωτο σεναριο ( ποσοι θα αγοραζαν 300 - 500 κεκ μοτο με κοστος 8-9-10 χιλιαδες € ), δεν θα μου αρεσε ο ευτελισμος της μαρκας.
  4. Ψοφιο για 1000, όχι γενικά. Δηλαδή αν πας με ένα mt 07 το τσαγακι σου θα το πιεις. Θα συμφωνήσω όμως με τους προλαλλησαντες ότι mt 09 θες.
  5. Πριν τον θανατο της μοτο και την εξαφανιση του μοτερ, ηταν stunt-bike
  6. Απο την αλλη αν σε ενοχλει να σταματας 10-11 φορες στα διοδια ΔΕΝ πας απο το δευτερευον οδικο δικτυο που εχει φορτηγα, αγροτικα, τρακτερ, λακουβες, φαναρια στις πολεις, ποδηλατες κλπ. Συμφωνω παντως οτι για ανθρωπους που το κανουν συχνα υπαρχει κερδος ειδικα τωρα που το κοστος διοδιων ειναι το 70% του κοστους βενζινης και το 100% αν εχεις ντιζελ. Για μια ομως δεν θα το εκανα. Δεν αλλαζω την ασφαλεια και την σιγουρια του Αυτοκινητοδρομου με την αβεβαιοτητα του "παλιου". Για εμενα που παω 3 φορες τον χρονο Καλαματα ξερω οτι απο σπιτι σε σπιτι θελω 2 ωρες και 10 λεπτα συν 10 λεπτα ακομα αν εχει κινηση. Αυτο απο τον "παλιο" η με παρακαμψεις δεν το ξερεις. ΥΓ. Αυτο μετο καπνισμα δεν ισχυει. Εχω κοψει το τσιγαρο 4 χρονια και δεν εχω 6 χιλιαρικα στην ακρη Ουτε οι φιλοι μου που δεν καπνιζουν ζουν πιο ανετα απο εμενα. Ειναι σαν το ανεκδοτο με την Ferrari αν το ξερεις. Αυτα τα ποσα τα 3-4€ την μερα τα τρως αλλου αν δεν καπνιζεις
  7. Το ποινικο, η μηνυση δηλαδη, γινεται αυτεπαγγελτα εφοσον υπαρχει τραυματισμος. Το αστικο, η αγωγη αποζημιωσης δηλαδη, γινεται απο το θυμα οταν ειναι ετοιμο για αυτο και εφοσον εχει αναρρωσει ( ωστε να υπολογιστουν ολες οι δαπανες του ) Σε δικη μου περιπτωση δικηγορος μου ειπε οτι αντε να μου δωσουν κανα χιλιαρικο πανω απο την αξια της μηχανης, η οποια βγηκε ολικη. Τελικα μεσω αλλου δικηγορου πηρα εξωδικαστικα 3 φορες την αξια της μηχανης σαν αποζημιωση για την ταλαιπωρια μου. Η διαφορα ηταν οτι ο δευτερος ηξερε απο τετοια και μου το ειχε πει οτι ετσι θα συμβει και οτι επισης ειναι στο χερι μου αν θα ηθελα "τα 10 στο χερι παρα τα 13 και καρτερι"
  8. Γνωριζει καποιος το παρακατω καταστημα; Εχει ψωνισει καποιος; https://www.elastikaleader.gr/epikoinonia
  9. Νικολα περαστικα και αγυριστα να ειναι. Ταχεια αναρρωση ευχομαι και τα σιδερα φτιαχνουν η πανε στον πατo του Μεσσηνιακου κολπου οπως ειπε ο klab! Αγωγη για αποζημιωση να κανεις και να βαλεις μεσα ΟΛΑ τα εξοδα που θα κανεις μεχρι την πληρη αναρρωση σου. Αν θες δικηγορο το λες, Αθηναιος θα ειναι βεβαια αλλα με εμπειρια σε τροχαια.
  10. Στα 1000, στα 4000 και καθε 4000 χλμ αλλαγη λαδιων προτεινει ο κατασκευαστης. Αν θες εσυ αλλαζεις λαδια συχνοτερα, θα σου ελεγα καθε 2.500 χλμ η καθε 3000. Ελεγχο ομως της σταθμης θα κανεις καθε 500 και θα συμπληρωνεις αν χρειαζεται
  11. Για να γινει ακομα πιο αστειο, πως θα βλεπουμε εμεις καλα την ακρη του δρομου; χαχαχαχα!
  12. Απορια. Με την δεσμη των φωτων να φωτιζει αναποδα απο την υπολοιπη Ευρωπη πως περναμε ΚΤΕΟ εδω και πως δεν θα μας βριζουν οι απεναντι;
  13. Το πρωι δεν φαινονταν οι φωτογραφιες, τωρα μια χαρα!
  14. "....μπορει να σας ενοχλησουν λιγο οι κραδασμοι αλλα μην δινεται καμια σημασια, το μηχανακι ειναι πολυ καλο..." Ομολογει και χωρις ξυλο
  15. Το πρωτο. Υποθετω οτι η τιμη αφορα μπρος και πισω;