PaNick

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    473
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

PaNick last won the day on July 27 2019

PaNick had the most liked content!

Πόντοι

545 Excellent

Σχετικά με το μέλος PaNick

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 07/28/67

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Aprilia
  • myBike: Μοντέλο
    Sportcity
  • myBike: Κυβισμός
    250

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC RPHA 70

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CRF 1000L
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1244 προβολές προφίλ
  1. Στα 190 έφτασε ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων στην Ελλάδα, δηλαδή είχαμε αύξηση κατά 73 κρούσματα το τελευταίο 24ωρο, ανακοίνωσε ο καθηγητής επιδημιολογίας Σωτήρης Τσιόδρας.Η επιτροπή εμπειρογνωμόνων εισηγήθηκε στο υπουργείο Υγείας τα εξής περαιτέρω μέτρα:Κλείνουν όλα τα εμπορικά κέντρα, όλα τα καφέ, μπαρ και καφετέριες, όλη η εστίαση εκτός ντελίβεριΟι βιβλιοθήκεςΤα μουσείαΑθλητικές εγκαταστάσειςΤα κέντρα αισθητικήςΠαραμένουν ανοιχτά σουπερμάρκετ, φούρνοι και ό,τι έχει σχέση με τη διατροφική αλυσίδα, αλλά και το λιανεμπόριο.Λαμβάνονται ειδικά μέτρα για δημοσίους υπαλλήλους που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες.73 νέα κρούσματα, πέντε ασθενείς σοβαράΌσον αφορά στα νέα κρούσματα του κορονοϊού, 11 είναι ορφανά, δηλαδή δεν έχουν γνωστή πηγή επαφής, 9 στην Αττική.Πέντε συμπολίτες μας νοσούν σοβαρά από τον Covid-19, διασωληνωμένοι σε νοσοκομεία αναφοράς της χώρας, ενώ 47 νοσηλεύονται σε καλή κατάσταση.Συνολικά μέχρι στιγμής έχουν πραγματοποιηθεί 2.700 έλεγχοι, από τους οποίους 1.000 τις τελευταίες 48 ώρες.«Ατομική ευθύνη και συλλογική συνείδηση»Ο Βασίλης Κικίλιας δήλωσε:Σήμερα και μετά από ομόφωνη εισήγηση της επιτροπής επεκτείνουμε τα προληπτικά μέτρα αντιμετώπισης για να μην έχουμε μεγαλύτερη διασπορά. Το κάνουμε για δύο λόγους:1. Παρουσιάστηκαν νέα κρούσματα σε διαφορετικές περιοχές της χώρας2. Τα μέτρα περιορισμού και αυτοπεριορισμού δεν τηρούνται.Θα πω ξανά ότι δίνουμε μία μάχη, που θα κριθεί από το κατά πόσο θα δείξουμε ατομική ευθύνη και συλλογική συνείδηση. https://www.efsyn.gr/ellada/ygeia/235043_190-ta-kroysmata-toy-koronoioy-synolika-stin-ellada Τα πραγματα ειναι σοβαρα και θα χειροτερεψουν κι αλλο. Ο σκοπος ολων αυτων των μετρων ειναι να μην αρρωστησουμε ολοι μαζι και καταρρευσει το συστημα υγειας.
  2. Καλοταξιδη και απεφτη να ειναι!
  3. Περσι εφυγε ενα ΣΤΟΠ απο την γειτονια. ΔΕΝ το εβγαλε ο δημος, το πηρανε σε επεισοδια. Δεν αντικατασταθηκε μεχρι σημερα. Σε εναν δρομο διπλο που εχει ΣΤΟΠ σε καθε διασταυρωση και σε καθε κατευθυνση, υπαρχει μια που δεν εχει. Την πρωτη μερα εγιναν 5 τρακαρισματα. Μετα απο ενα χρονο ακομα βλεπεις γυαλια κατω. Αφου υπαρχει ΣΤΟΠ θα υπαρξει καποιος που θα θεωρησει δεδομενο οτι θα σταματησεις γιατι πρεπει να το κανεις και εκει τα πραγματα θα γινουν ζορικα. Αυτα. Λιγοτερα ρισκα.
  4. Αν σε χαλαει η φαση, να παω εγω στην θεση σου
  5. Σύμφωνοι αλλά 250 χλμ σε επαρχιακό και νύχτα δεν συμβαίνουν συχνά. Άσε που σε τέτοιο περιβάλλον θα έχει ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση λόγω μειωμένης μέσης ταχύτητας άρα ακόμα καλύτερη αυτονομία.
  6. Με 15,14 λιτρα χωρητικοτητας μπορει αν ειναι μικρο σε σχεση με παλιοτερα αλλα με την καταναλωση γυρω στα 5 λιτ/100χλμ, εχεις 250 ανετα χιλιομετρα πριν ξαναφουλαρεις. Σε ταξιδι αυτο σημαινει τουλαχιστον 2 ωρες, θα ειχα πιαστει νωριτερα νομιζω.
  7. Χρονια σου πολλα κυριε συντονιστΑ και σου ευχομαι να φτασεις το νουμερο του ΜΜ κι ακομα παραπαν'
  8. Καποτε ειχα διαβασει σε καποιο ΜΟΤΟ ενα τσιτατο πιθανον του Πανουτσου που ελεγε, "Συνηθως ο μηχανικος αγνοει την χρηση του ροποκλειδου, μολις την μαθει ανοιγει δικο του συνεργειο και ξεχνα τα παντα για αυτο"
  9. Οσο τα οχηματα γινονται πιο πολυπλοκα τοσο θα ειναι δυσκολοτερο ενα "ανεξαρτητο" συνεργειο να εχει τον εξοπλισμο που χρειαζεται για να συντηρει μοτοσυκλετες σωστα ( περα απο μια αλλαγη λαδιων - φιλτρων δηλαδη ). Απο την αλλη οι εγγυησεις στις μοτο ειναι μικρες και τα χιλιομετρα που διανύουν λιγα σε σχεση με των αυτοκινητων για να εχει εμπειρια σχετικη ο μηχανικος της αντιπροσωπειας αλλα και να δημιουργηθει ενα δεσιμο μεταξυ κατοχου - συνεργειου. Επισης δεν ξερω κατα ποσο ισχυει το "ο καλος μηχανικος φευγει απο το επισημο και ανοιγει δικο του" αφου η κριση μειωσε τα δανεια και ενα συνεργειο θελει καλο κεφαλαιο για να ανοιξει. Αν παντως αγοραζα σημερα καινουρια μοτοσυκλετα θα πηγαινα σε επισημο συνεργειο, ρωτωντας φυσικα για την φημη του, κυριως γιατι εχω καει απο "φτηνους" και "εμπειρους" μηχανικους και γιατι βαρεθηκα να ακουω "δεν χρειαζεται, δεν υπαρχει λογος" καθε φορα που ζητουσα να γινει μια δουλεια που προβλεπεται απο το βιβλιο συντηρησης της μοτο.
  10. @stamatisx, περαστικα κι αγυριστα! Ταχεια αναρρωση ευχομαι.
  11. @ksino1100, αναφερομουν στο δευτερο περιστατικο και η αντιδραση ειναι για εμενα εντελως κωλοπαιδιστικη, δεν λυνεις ετσι τις διαφορες σου στην πιστα, δεν ειμαστε στο φαρ ουεστ. Ομως τελικα ολοι οι μεγαλοι ηταν αλλος λιγο αλλος πολυ κωλοπαιδα. Ηταν ο Αλονσο και ο Χαμιλτον στην αρχη, ο Σουμαχερ, ο Φερσταπεν, οπως και ο Ροσσι, ο Μπιατζι ο ΜΜ κι ο Λορενθο. Μαλλον ειναι απαραιτητο να εχεις τοσο μεγαλο εγωισμο για να γινεις πρωταθλητης. Για τα υπολοιπα που γραφεις συμφωνω, τεραστιο τιμονι ο ΜΜ αλλα μικρος σαν ανθρωπος.
  12. Εντελως μα εντελως λαθος παραδειγμα. Ο Αιρτον ειχε 3 παγκοσμιους τιτλους 2 φορες ηρθε δευτερος και μια τριτος στην F1, 41 νικες σε 10 σχεδον χρονια καριερας. Καλυτερος δεν ξερω αν ηταν απο τον Προστ που τρεχανε μαζι η τον Σουμαχερ αργοτερα ( αλλωστε δεν μπορεις να συγκρινεις οδηγους σε διαφορετικες εποχες* )αλλα ηταν ο ορισμος του κωλοπαιδισμου, ο πρωτος που επεσε σε συναθλητη του με αποτελεσμα να εγκαταλειψουν και οι δυο. Εκτος πιστας ναι, ηταν αψογος με πλουσιο φιλανθρωπικο εργο * Ο επισης μεγαλος Νικι Λαουντα ειχε πει καποτε οτι τα σημερινα μονοθεσια τα οδηγουν ολοι. Στην εποχη μου ηταν πολυ πιο δυσκολα. Λιγο καιρο μετα οδηγησε ενα συγχρονο μονοθεσιο και προς τιμην του ανακαλεσε. Συγνωμη για το offtopic
  13. Όχι φυσικά. Οδηγαρα είναι. Μέχρι όμως να πάει σε ομάδα που έχει χρόνια να πάρει τίτλο και τον κερδίσει την πρώτη του χρονιά, θα θεωρώ τον Ροσσι καλύτερο. Ασχέτως του τι κάνει στα 40 του ο 46. Είναι όπως στο παγκόσμιο ράλι. Όλοι έλεγαν ότι ο Οζιε θα περάσει τον Λεμπ σε τίτλους όμως ανακοίνωσε ήδη την αποχώρηση του στο τέλος του 20. Θέλει κοτσια να τρέχεις τόσα χρόνια και τρόπους να ανανεώνεις το κίνητρο σου.
  14. Απο την αλλη και τα iPhone στην Κινα φτιαχνονται οπως και τα κρυσταλα Baccarat, οπως και παρα πολλα αλλα niche προιοντα αλλα οι τιμες τους παραμενουν στον θεο. Σε πολλες περιπτωσεις το μειωμενο κοστος παραγωγης δεν σημαινει χαμηλοτερη τελικη τιμη αλλα μεγαλυτερο κερδος στην εταιρια. Δηλαδη αν βγαλει η MV Agusta, μια turismo veloce 500 με δικυλινδρο μοτερ ποσο φθηνοτερη θα βγει απο τα 17.000€ του μεγαλου αν ακολουθησει την σχεδιαση, τα υλικα, το φινοιρισμα κλπ και οι διαφορες ειναι το μοτερ τα περιφερειακα που θα ειναι στενοτερα, μικροτερα αλλα απο τους ιδιους προμηθευτες; Εγω λεω κοντα και πανω απο τα 10.000€