deawolf 125

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    127
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

49 Excellent

Σχετικά με το μέλος deawolf 125

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Benelli
  • myBike: Μοντέλο
    BN 251
  • myBike: Κυβισμός
    249

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

862 προβολές προφίλ
  1. Χαχαχα!οντως εχεις ενα δικιο!αλλα δεν τα παω καλα με τις φωτο..ουτε με την τεχνολογια..αν μπορει καποιος να βοηθησει,μπας κ ανεβασω καμια..
  2. Και συνεχιζω το θεμα.. Εχοντας συμπληρωσει γυρω στα 700χλμ κ σχεδον εχω καψει ενα τεποζιτο(εχει μεινει μια γραμμη + το [Ε] )το εργαλειο συνεχιζει χωρις σταματημο!σημερα εγινε κ το πρωτο του πλυσιμο κ τωρα δειχνει super(εφυγαν σημαδακια απο κολλες κτλ)το προηγουμενο σκ τελειοποιησα κ την καλωδιωση μηχανης-συναγερμου την εκανα ολα σε ενα!η καλωδιωση της μηχανης,ηταν τυλιγμενη με απλη μονοτικη ταινια..κ περναγε σε σημεια πανω απ το μοτερ..αυτο θα ειχε σαν αποτελεσμα τα καλωδια να ξερενωντουσταν κ να κοβωντουσταν με τον καιρο!(παθων στο sym)ετσι πηρα θερμονωτικη-αδιαβροχη ταινια(σαν κολλα ηταν) κ την περασα ολη απο ακρη σε ακρη..κ απο πανω περασα αλλη μια στρωση υφασματινη(σαν αυτη που βαζουν στα μοτερ για τα καλωδια να μην καιγοντε)κ εγινε τουμπανο!ελπιζω να μην αντιμετωπισω προβληματα στο μελλον..τουλαχιστον στον συγκεκριμενο κομματι.. Θα συνεχιστει!
  3. Ναι στο πρωτο service θα το ρωτησω! Στο wolf οντως γινοτανε αυτο με την βενζινη!το θυμαμαι!αλλα οχι αυτο με το ταχυμετρο!δεν ειχα θεμα εκει..καλα οκ δεν με πειραζει που κανει αυτα τα τρελα του..λεω απλος μηπως δεν δουλευει φυσιολογικα κ εχει καποιο προβλημα!
  4. Οκ για τον δεικτη να το δεχτω!αν και στο yamaha που ειχα πριν δεν ισχυε αυτο..οταν εσβηνε δεν ξαναναβε ποτε.. Αλλα για το ταχυμετρο δεν υπαρχει λυση?ουτε με αλλαγη του?να γινει καμια παντεντα με κανα αλλον κ να ταιριαξω?δεν παιζει τετοιο σεναριο ετσι? Edit:τωρα διαπιστωσα οτι δεν εχει αισθητηρα ταχυμετρου..μαλλον περνει ενδειξη απο τον αισθητηρα abs..γινεται αυτο?
  5. Τα πρωτα 500χλμ ολοκληρωθηκαν επιτυχως! εγινε μια επιθεωρηση στο μοτο:λαδια:οκ , Παραφλου:χρειαστηκε ελαχιστο γεμισμα το ψυγειο κ το παγουρακι(δεν το ειχα ελενξει απ την αρχη) , αλυσιδα:οκ!αυριο θα ασχολειθω με τις συσφυξεις..πλαισιο-πλαστικα-μοτερ.. Οι πρωτες παρατηρησεις-"προβληματα "ειναι: Α)Ο δεικτης βενζινης στο κοντερ εχει οχτω γραμμες!(F # # # # # # # E)φουλαρισα σχεδον απο "Ε" 27€ καυσιμο 100οκτανιων παντα!μεχρι τα 135χλμ δεν εσβηνε το "F" καθολου!μετα απο εκει αναβοσβηνε..αλλα 40χλμ κ οι γραμμες αναβοσβηνουνε τριτη με δευτερη.. εκει που θελω να καταλειξω κ να αναφερω το σχετικο προβλημα,ειναι η αξιοπιστια του δειχτη..θελω να πω οτι δεν εχει μια σταθερη ενδειξη κ οτι εχει αυτο το παιξιμο.. Β)αυτο παιζει να ειναι κ προβλημα οντως κ να χρηζει αντικατασταση.. Το ταχυμετρο οταν ενω εισαι σε κινηση κ σταματας κ ακινητοποιεις την μοτο,αυτο συνεχιζει και δειχνει για 1 δευπτερολεπτο την τελευταια ενδειξη ταχυτητας που ειχες λιγο πριν ακινητοποιηθει!π.χ 3χλμ ή 7χλμ(οχι παραπανω)και κατοπιν του 1 δευπτερολεπτου μηδενιζει!επισεις καποιες φορες,οταν ειμαι σταματημενος μπορει να δειξει το ταχυμετρο π.χ 10χλμ(για 1 δευπτερολεπτο παλι)αλλα χωρις να εχω κινηθει καθολου..κατοπιν μηδενιζει.. Στο πρωτο service θα το αναφερω κ θα το μεταφερω εδω! Γενικα (φτου φτου)δεν εχω αντιμετωπισει μεχρι στιγμης καποιο προβλημα κ ελπιζω ετσι να παει!ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος!οδηγικα ειναι τελειο!ολα τα χαρακτηριστηκα του αρχιζουν κ ερχοντε στο φως,οσο προχωρανε τα χλμ!το νιωθω πιο ζωντανο απ οταν το πηρα!ολα εχουν βελτιωθει πολυ!!! Το λιονταρακι μου συνεχιζει ακαθεκτο!!!
  6. Τωρα στην αρχη ειναι λογικα λιγο τσιμπιμενη η καταναλωση..επισεις δεν το ειχα γεμισει,ειχα βαλει 20€ κατοσταρα(παντα)αλλα οταν το πηρα το τεποζιτο ηταν αδειο..οποτε στα 17lt που παιρνει εκανα περιπου 280χλμ(αναψε ρεζερβα)κ φουλαρα σημερα 27€ βενζινη!τωρα θα κανω μια σωστη μετρηση κ θα πω τα αποτελεσματα! Κατι αλλο που επαθα..το τεποζιτο εχει εσωτερικα ενα μεταλλο το οποιο ειναι για να μην ξεπερνας την βενζινη απο εκεινο το σημειο..το λοιπον οπως εβαλα βενζινη ξεπερασε εκεινο το σημειο..ελαχιστα ομως..οποτε αρχισε να τρεχει βενζινη..οχι απ την υπερχηληση ομως!(ξερω σε ποιο σημειο βγαινει)εβγαινε(δεν ξερω πως να το πω)κατω απο το φιλτροκουτι εχει ενα σαν βαρελακι..απ την μια μερια εχει δυο στομια ενα μεγαλο κ ενα μικρο(κανονικα επρεπε να εχει σωληνακια,αλλα ηταν χυμα)απ την μικρη τρυπα ετρεχε η βενζινη(πανω απ αυτο εγραφε "air vent")απ την αλλη μερια ειχε ενα εξαρτημα(με μια φυσα πανω)δηλ. ξεκιναγε απ το βαρελακι ενα σωληνακι,πηγαινε σ αυτο το εξαρτημα,κ εβγαινε απ την αλλη ενα σωληνακι(απ το εξαρτημα)κ πηγαινε πανω στο κολλαρο(στο ελαστικο)μετα την πεταλουδα κ πριν την εισαγωγη στον θαλαμο καυσης..ελπιζω να καταλαβατε.. Ξερει καποιος να μου πει τι ειναι αυτο κατω απ το φιλτροκουτι(βαρελακι)?ποια η λειτουργια του?κ γιατι εβγαζε βενζινη απ εκεινο το σημειο? Παντως οταν επεσε λιγο η βενζινη κατω απο εκεινο το μεταλλο(ισα που το εγλυφε δηλαδη)σταματησε η διαροοη κ σαν να μην ειχε συμβει τπτ.. Οποιος μπορει ας δωσει μια βοηθεια σχετικα με το θεμα μου..για να μην ανησυχω ποιο πολυ..
  7. Λοιπον!σημερα εκανα 200χλμ περιπου με την μηχανη!πηγα σουνιο,λαυριο κ πισω!στην αρχη τα πρωτα χλμ ηταν πολυ σφιχτη..ολα!οι ταχυτητες,τα φρενα κ γενικα η συμπεριφορα του..επειτα ομως απο τα 110-120χλμ ειχε εμφανη διαφορα σε ολα!δεν ξερω αν ηταν η ιδεα μου ή δεν το χα συνηθησει,παντος το οδηγημα του ειναι τελειο πιστευω(για μενα) δεν ξεπερασα πανω απ τις 6.000rpm(90χλμ με 6η)αν κ στην αρχη κατω απο 5000rpm ειχε πολλα σκορταρισματα κ επρεπε να κατεβαζω,μετα ολα αλλαξαν!δοκιμασα κ το abs(απορω πως οδηγουσα τοσα χρονια χωρις)..η μονη δυσκολια που ειδα,μετα απο τα 150χλμ ειχε πιαστει ο κ@#€! μου κ η μεση μου..μετα απο 15λεπτα ξεκουρασης ημουν κ παλι ετοιμοπολεμος!παρα πολυ καλη εντυπωση μου εκανε κ μετα απο τοσα χλμ!αν βγει κ αρκετα αξιοπιστο,πιστευω εχω βρει το ιδανικο μηχανακι κ vfm! Το πρωι τσεκαρα ολες τι βιδες,μαζεψα καλωδια με δεματικα κ γενικα εκανα ενα εξονυχιστικο ελεγχο! Ειχε κατι τριγμους απο βιδες τελειος ξεβιδομενες..καλα..ποιοι καναν την συναρμολογιση?ελεος..τωρα ολα καλα!η συνεχεια προσεχως!!
  8. Βασικα μονο αυτο μου εχει μεινει να συνδεσω(τα φλας)ολα τα αλλα τα τοποθετησα μονος μου με απολυτη επιτυχια!αν δεν μπορεσω να βγαλω ακρη θα το παω σε ηλεκτρολογο..
  9. Update Εκατσα κ εβαλα το συναγερμο σημερα..αφου εφαγα κανα τριωρο να ολοκληρωσω την την τοποθετηση,αφησα μονο το αναβοσβησμα των φλας..που εφαγα μια ωρα κ ακρη δεν εβγαλα.. Μηπως μπορει να βοηθησει κανεις? Θα γραψω τι ακριβως συμβαινει.. Εχω το συναγερμο που βγαζει 2 καλωδια(φλας) που βγαζουν θετικο..παιρνω ενα δοκιμαστικο το βαζω στο αρνητικο τη μια μερια και στο φις του φλας την αλλη μερια με το λαμπακι που εχει(στο θετικο καλωδιο)ανοιγω διακοπτη,αναβω φλας κ αναβοσβηνε το δοκιμαστικο!σβηνω διακοπτη,συνδεω το ενα καλωδιο του συναγερμου στο φλας και..τιποτα!δεν αναβε καν!ανοιγω διακοπτη,χωρις να αναψω φλας,και οπλιζω τον συναγερμο..αναβει..σβηνω παλι διακοπτη και παλι δεν αναβει..ε εδω το τερματισα..δεν ξερω τι να κανω..μηπως καποιος εχει τις γνωσεις να με βοηθησει? Να ενημερωσω οτι τα φλας ειναι led κ τα καλωδια οδηγουντε σε μια πλακετα(ρελε?)που γραφει πανω led 12v!επεισεις να ενημερωσω οτι η μηχανη εχει διακοπτη αλαρμ εργοστασιακο!
  10. Ευχαριστω πολυ!αυριο θα κατσω κ θα ασχοληθω με την μηχανη!αρχικα να βαλω το συναγερμο,και αν εχει καλο καιρο το σκ ε να το κανω καμια διαδρομη!απο τοτε που το πηρα δεν το εχω ακουμπησει σχεδον..
  11. Σε ευχαριστω πολυ!θα το εφαρμοσω! Ενα αλλο πραγμα που παρατηρησα ειναι οτι ειναι αρκετα σφικτο..στις ταχυτητες,αλλα επισεις κ τα φρενα δεν εχουν τοσο καλη αποκριση οπως σ αυτο που ειχα παρει στο test ride..δεν ξερω μηπως επειδη ειναι καινουργιο κ μετα θα στρωσει.. Επισεις καποιος να με βοηθησει στο θεμα του abs..πως λειτουργει σε μια μηχανη?οπως στο αυτοκινητο?κλωτσαει το πεταλ/μανετα του φρενου?πως μπορω να το δοκιμασω με ασφαλεια?μη φαω κ τα μουτρα μ..
  12. Ευχαριστω!αλλα αν ρωτησω τον αντιπροσωπο που στην προκειμενη περιπτωση εχει κ συνεργειο,ε τι θα μου πει?καλα εγω λεω μεχρι να ληξει η εγγυηση να το πηγαινω στην benelli.. Τωρα με το θεμα του στρωσιματος?τι κανω?ο κατασκευαστης λεει! Εως τα 1000χλμ να μην οδηγητε πανω 6000rpm για αρκετη ωρα,να αποφευγετε ανηφορες ειδικα με 2ο ατομο,μετα τα 1500χλμ μην οδηγητε πανω απο τις 8000rpm για αρκετη ωρα,μετα τα 1500χλμ ανεβαζετε προοδευτικα τις ταχυτητες για να πετυχειτε την μεγιστη αποδοση. Και ρωταω εγω τωρα!πως μπορω να το στρωσω οσο πιο τελεια γινετε? Μπορω να κανω μια εκδρομη πχ. Στο σουνιο?εξηπακουετε οτι δεν θα περναω τις 6000rpm που λεει,αλλα κανει να εχω σταθερο γκαζι για αρκετη ωρα πχ. Στις 4500rpm?θα εχω θεμα?ρωταω γτ ειναι μονοκυλινδρο κ εχω ακουσει διαφορα.. Οποιος γνωριζει μου λεει!
  13. Ευχαριστω πολυ παιδια για τις ευχες σας!δεν προλαβαινω να το χαρω ομως γτ δυστηχως δουλευω πολλες ωρες..κ περιμενω πως κ πως το σκ για να το κανω μια μακρινη βολτα!επισεις θα τοποθετησω κ τον συναγερμο που ειχα στο προηγουμενο(με τηλεειδοποιηση) θα τοποθετηθει οσο το δυνατον εργοστασιακα(καθως ειμαι πολυ ψειρας μ αυτα)!το δευτερο μπαξιμο,ειναι λαμπακια led,οπως κ λαμπες στο φαναρι!κ θα ακολουθησουν κ αλλα μπαξιματα!εννοειτε οτι θα ακολουθησουν φωτο αλλα κ καθε αναλυση σ αυτο το θεμα! Εχω και καποιες ερωτησεις για τους γνωστες!το βιβλαρακι λεει οτι 1500χλμ θελει στρωσιμο..κατανοητο..μπορω σε αυτα τα πρωτα χλμ να βαζω κ δευτερο ατομο?η θα του δημιουργησω θεμα?κ κατι αλλο..στα πρωτα 1000χλμ θα χρειαστει αλλαγη λαδιων!η ερωτηση μου ειναι τωρα..μπορω να τα αλλαξω μονος μου?κ γενικα να κανω το service εγω?ή θα εχω προβλημα με την εγγυηση?παντος στο yamaha εκανα τα παντα μονος μου(εχω γνωσεις,δουλευα παλια κ μηχανικος στην citroen)!τις γνωσεις σας παρακαλω! Το λευκο πηρα!αν κ στην πραγματικοτητα απο κοντα κ τα τρια χρωματα ηταν υπεροχα(σε φωτογραφιες εδειχνε πολυ σε λευκο)το μαυρο το απεφυγα γτ ειχα το r125 σε μαυρο..πανεμορφο χρωμα!αλλα παντα εδειχνε βρομικο..
  14. Ε ναι λοιπον!ειναι πλεον γεγονος!ο μικρος,λευκος λεοντας μου κυκλοφορει απο σημερα αναμεσα σας!!! Και τωρα θα σας πω την ιστορια μου απο την αρχη! Αρχικα κυκλοφορουσα εδω κ 2,5 περιπου χρονια με ενα yamaha r125!ομορφο κ αξιοπιστο βγηκε κ με βολεψε αρκετα στις μετακινησεις μου..αλλα..πλεον στα 28 χρονια που ζω σ αυτον τον κοσμο,ειχε πλεον να με κουραζει αυτη η σκυφτη του θεση!οποτε η αναζητηση ενος αλλου 2τροχου,ηταν πλεον μονοδρομος!ετσι αρχισα να ψαχνω για μοτοσυκλετα τουλαχιστον 250 κ.ε με ταβανι τα 300 κ.ε(μου αρκουσε κ το 125,αλλα δεν ηθελα να ξαναπαρω,κατι τοσο μικρο παλι.)η αληθεια ειναι οτι στην αρχη κοιταξα για μεταχειρισμενο sym wolf 250(η πρωτη μου μηχανη ηταν το sym wolf 125)αλλα δεν ηθελα να παρω κατι τοσο παλιο..οποτε λεω καινουργιο ή ελαφρως μεταχειρισμενο..Λιγες επιλογες δυστυχως στην κατηγορια που εψαχνα..ειδα το bmw 310r αλλα πολυ ακριβο για την τσεπη μου..μετα ειδα το ktm duke 250..δεν τρελαθηκα απο εμφανιση(η γυναικα δεν το ηθελε με τιποτα) Μια μερα λοιπον εκει που χαζευα μηχανες,μη μπορωντας να παρω μια αποφαση..βλεπω το εν λογω μηχανημα!λεω..καλα τι μαρκα ειναι αυτο?benelli?αυτη δεν ειχε βαλει λουκετο?αναρωτηθηκα,αναζητησα,ρωτησα κ εμαθα!Η ιταλικη φιρμα,ειχε επιστρεψει πισω με την βοηθεια των κινεζων(keeway)αρκετα χρονια πριν!ε αυτο ηταν!ερωτας με την πρωτη ματια!δεν επαιζε το σεναριο να μην το δω απο κοντα..ετσι κ εγινε!εκλεισα στον αντιπροσωπο της benelli στην αθηνα ενα test ride,και συνχρονος εψαχνα στο διαδικτυο οσες λεπτομερεις μπορουσα απο Ελλαδα κα εξωτερικο!αν και οχι τοσο διαδεδομενο στην ελλαδα,στο εξωτερικο βρηκα αρκετα θεματα για το μοντελο, το οποιο το εβρισκα ως "tnt25".ολοι ελεγαν καλες κριτικες,ειδικα για το θεμα αποδοση-τιμης! Στο test ride λοιπον.. Απο κοντα..τελειο!πολυ καλη η ποιοτητα πλαστικων!που δεν το περιμενα γιατι η τιμη του 3.600€ ηταν πολυ κατω για αυτα που προσφερε..ανεβαινω πανω για να ξεκινισω την βολτα μου!μα τι βολικη θεση οδηγησης!τι μαλακη σελα!τι ομορφα οργανα!πραγματικα ειχα αρχισει να ενθουσιαζομαι απο τα πρωτα λεπτα!ξεκιναω..ανοιγω πρωτη,δευτερα..εξαιρετικη επιτανχηση εχει!καταπινει τα χλμ,και δεν κολλαει πουθενα!ο ηχος του μοτερ δε οταν περναει τις 6.000rpm ειναι πορωτικος κ μοναδικος!οι αναρτησεις κ τα φρενα ειναι κ αυτα εξερετικα! Στο τελος του test ride ειχα μονο θετικα στοιχεια να πω!ημουν αποφασισμενος να το παρω!τελικα..τα καταφερα!!! Η πορεια μαζι του θα μου προσφερει καινουργιες εμπειριες τις οποιες θα μοιραστω μαζι σας!η χαρα μου ειναι απεριγραπτη!πρωτη φορα αποκτω ενα καινουργιο μηχανημα κ ειμαι κατενθουσιασμενος πραγματικα!η συνεχεια..επι της οθονης!ελπιζω να μην σας κουρασα.. Υ.Σ:οσοι εχουν απορειες για το συγκεκριμενο μοντελο,ευχαριστως να βοηθησω οσο μπορω! Ο σκοπος αυτου του θεματος ειναι κ να προσελκυσει τυχον κατοχους του εν λογω μοντελου η και υποψηφιους,ωστε να μοιραστουμε μαζι εμπειριες,συγκινισεις και γνωσεις! Οταν παρελαβα την μηχανη μου,ηταν κ αλλα δυο ιδια(στο μαγαζι)που περιμεναν τους καινουργιους τους κατοχους!θα χαρω αν ειναι καποιοι απο εδω μεσα,να μας που την γνωμη τους!!! Ευχαριστω κ καληνυχτα σας!!!
  15. Σε ευχαριστω πολυ!ανυπομονω να ερθει στα χερια μου!κ εννοειτε οτι θα φτιαξω αποκλειστικο θεμα με ολες τις λεπτομεριες του μοντελου!παντως σε πρωτη φαση η ποιοτητα των περιεφερικων ειναι σε εξαιρετικα επιπεδα!αυτο ειναι που εχει κανει εντυπωση!τωρα απο μοτερ ο χρονος θα το δειξει..με 2 χρονια εγγυηση ομως πιστευω θα ειμαι κομπλε!