Le Tavernier

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    644
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

Le Tavernier last won the day on October 3 2017

Le Tavernier had the most liked content!

Πόντοι

756 Excellent

Σχετικά με το μέλος Le Tavernier

  • Κλάση
    ο Μάερας!
  • Γενέθλια 01/14/76

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Κατωχώρι Πορταριάς Μαγνησίας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Deauville

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Caberg Modus

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    Multistrada
  • dreamBike: Κυβισμός
    950

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4736 προβολές προφίλ
  1. μα ενα μοτερ 600 απο ΤΙ?
  2. https://www.facebook.com/marketplace/item/370562656718843 Τι αφήνω εδώ να υπάρχει
  3. Ερώτηση από άσχετο... Μου ήρθε η ανάρτηση απο Hagon και το ελατήριο γράφει επάνω 250/175... Το YSS που κοιτούσα έλεγε 60-230-130... Γουατ δε φακ ... Χάθηκα . Τι σημαίνουν οι κωδικοί;
  4. Καλορίζικο και καλοτάξιδο... @doctoras9 λεφτομέριες για την μετατροπή θέμε λέμε! :p
  5. https://www.dropbox.com/s/a8lvborda17eiv7/20171024_123815.jpg?dl=0 Δεν μπορώ να βάλω την εικόνα. Επιπλέον παρειγγειλα και το φανάρι του facelift γιατί το δικό του είναι καλό για καντιλαναύτες άντε και για κανένα σεχ στα σκοτάδια για φαναράκι νυκτός
  6. Περιμένω από μέρα σε μέρα νέο αμορτισέρ της Hagon . Προτίμησα να πάω σε καινούριο αλλά θα κρατήσω και το παλιό just in case
  7. showa φοράει και φυσικά θα το κρατήσω. Ποτέ δεν ξέρεις
  8. Να προσθέσω οτι οι άγγλοι έχουν φορουμάκι με καλές και φτηνές μόντες και κάποιοι με εμπειρία λένε οτι αν το στήσεις όμορφα ακολουθεί σβέλτους ρυθμούς (αυτό φτιάχνω τώρα)
  9. αφου το 14 την αγόρασα λέμε και δεν ειχα δίπλωμα πιο νωρίς :p Πάνω κάτω βουνό με καρυδώματα στο γκαζι ! Σε βόλτες και δικάβαλος περιορίζεται σε 5-5,2 λίτρα
  10. Honda Deauville ή NT650V ή RC47A (2001) Για να μην λέω ιστορίες για αγρίους το σωτήριο έτος 2014 και αφου εχει τελειώσει το καλοκαίρι και έχω βάλει κατι ψιλά (με 2 μηδενικά) στην άκρη και γκρινιάζω γιατι το Τούρβο καίει τον αγλέωρα απο μπενζίνα αποφασίζω να πάρω κάτι οικονομικό για τις μετακινήσεις μου (@$#@#$ καρμπυρατερ) και είμαι στην ανεύρεση κανενός Transalp 650 όχι για κανέναν αλλο λόγο παρα μόνο οτι τοσα που κυκλόφορούν δεν μπορεί να είναι ολοι τόσο μλκες. Δίπλωμα εννοείται πως δεν είχα και έχω μπει στην διαδικασία να βγάλω και απ'αυτό. Έχοντας οδηγήσει 4 ΤΑ650 αρχίζει και με πιάνει απελπισία γιατι ΤΟΣΟ ΧΑΛΙΑ μηχανάκι ΔΕΝ υπάρχει. Ίσως αυτα που οδήγησα δεν ήταν της προκοπής. Να μήν πολυλογώ λοιπόν και αφου το budget ειναι τρελλά περιορισμένο (πτάνα κρίση) με παίρνει ένας φίλος και μου λέει ενας φίλος φίλου συνταξιούχος πουλάει το μηχανάκι γιατι δεν το καβαλάει πλέον. Λεω δεν εχω να χάσω τίποτα να πάω να το δώ. Οντας άσχετος με μηχανές εγώ νομίζω οτι μου χαμογέλασε και λέω εδώ είμαστε. Εντωμεταξύ έχω βγάλει και το δίπλωμα και ο κύριος μου λέει πάρτο κάνα δυο μέρες να δείς αν σε ευχαριστεί. Διστακτικά το παίρνω λοιπόν και κάπου εκεί αρχίζει η ιστορία μας. 33 χιλιάδες χιλιόμετρα η χοντρή και γώ νομίζω οτι έχω αγοράσει διαστημόπλιο. Είχε και ηχοσύστημα τότε. Επι της ουσίας τωρα.... Εν αγνοία μου μεν αλλα το Deauville είναι ενα μηχανάκι απροβλημάτιστο, πτώμα απο μοτέρ αλλα με ροπή να σε βγάλει παλικάρι στις μετακινήσεις Βόλο Πορταριά με άξονα που απλά τον ξεχνάς. Στα αρνητικά θα βάλω την κατανάλωση που ότι και να κάνεις πάντα θα ειναι μεταξύ 6 και 7 λίτρα στα 100 χλμ. Στην πορεία μου το ρίχνει και ο μακάκας γείτονας κάτω και του κάνω και ένα γενικό και ΦΥΣΙΚΑ της αλλάζω χρώμα γιατι ρε φίλε εκει στην Χόνδα δεν έχουν γούστο. Αισίως πλέον κοντεύουμε τις 65,000. εάν εξαιρέσεις μια αντλία βενζίνης που μας άφησε χρόνους και ένα τελικό εξάτμισης που είχε σαπίσει (το καινούριο κάνει και ΠΡΑΠΡΑ) δεν μου έβγαλε κανένα πρόβλημα. Φυσικά αρχίζοντας να την οδηγώ άρχισα να καταλαβαίνω οτι δεν ειναι ολα ρόδινα... Η ανάρτηση σαν ξεχειλωμένο βρακί γριάς, αλλα για όλα υπάρχει λύση. Περυσι της έβαλα ελατήρια μπροστα της Hyperpro και φέτος έρχεται οσονούπω το νέο αμορτισερ (Hagon) πίσω. Η βασική του χρήση ειναι Commuting και μέσα στην πόλη ειλικρινά το θεωρώ ποδήλατο. Σε κάποιες βόλτες που πήγα με νεους φίλους (τους αγαπώ) άρχισα να βλέπω τι εχανα ολα αυτά τα χρόνια. Φυσικά και δεν μπορώ να ακολουθήσω τους ρυθμούς τους οταν αγριέψουν αλλα δεν με χαλάει. Το επόμενο στάδιο είναι να της αλλάξω και ένα φανάρι μπροστά με αυτό του MY 2005 που επιτέλους φωτίζει κανονικά συμφωνα με reviews και όχι σαν καντήλι με τελειωμένο λάδι (ακομά και με HID ή LED). Πολλοί μου λένε μην επενδύεις πάνω σε αυτο το μηχανάκι κτλ κτλ αλλα ρε παιδιά ειλικρινά ΔΕΝ θελω να το αλλάξω. ΑΝ λέω ΑΝ είχε 15 άλογα ακόμη νομίζω οτι θα ήταν το ιδανικό για πολύ πολύ κόσμο . Ξέρω σας ζάλισα με το τρίταφό μου, σύν οτι στην έκθεση ειμαι για πέταμα, αλλα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας.
  11. απλα το θετω επειδη αν και πιο άπειρος τοτε σίγουρα το Michelin δεν μου έδωσε αυτή την αίσθηση θα το θυμόμουν. Να πω οτι με άφησε πολύ ευχαριστημένο δεν με προδωσε ποτέ απλά είπα να δοκιμάσω κάτι άλλο. Συνολική εμπειρία φυσικά θα πάρω με την έλευση του νέου πίσω μου αμορτισέρ το οποιο απλά ψόφησε...
  12. Μετα απο 2 χρονια με PR4... καλε τουτο βουτάει στην στροφή... καμία σχέση με το PR4 (13.000 χλμ) περίπου αλλα ειμαι απόλυτα σίγουρος οτι το μηχανάκι ΔΕΝ ορμούσε ετσι μέσα στην στροφη. Για την ώρα φυσικά έχω κατι τσίκεν στρίψ ΝΑ!
  13. 'Eχουμε κανενα λαστιχά στην Ηγουμενίτσα?

  14. επιτελους tubeless...