Kostakis88

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    228
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

98 Excellent

Σχετικά με το μέλος Kostakis88

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  • dreamBike: Μοντέλο
    Street 250-900

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

5961 προβολές προφίλ
  1. Δηλαδή εσείς θα εμπιστευόσασταν αυτή την φίρμα? Μου αρεσει ενα τσοπεράκι που έχει
  2. Ουπς λάθος copy-paste διεύθυνσης url, η δουλειά μου με έχει ξεκάνει....
  3. Οι κινέζοι έχουν βελτιωθεί τα τελευταία χρόνια σε ποιότητα και αξιοπιστία, στα κινεζικα μηχανάκια το μεγάλο πρόβλημα είναι η διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, σε πολλές περιπτώσεις τα ανταλλακτικά τους ή ο κινητήρας τους βασίζονται σε επώνυμες μάρκες και στην χείρότερη των περιπτώσεων που δέν θα βρίσκεις ούτε στο ebay ανταλλακτικό υπάρχουν μηχανουργεία που φτιάχνουν φλάτζες δισκόπλακες αλυσιδογράναζα κα. Το δυνατό τους στοιχείο είναι οτι δεν τα κλέβουν εύκολα. Καλο θα ήταν να μας πείς για τι χρήση το θές, θα είναι το πρώτο σου μηχανάκι?
  4. https://www.facebook.com/marketplace/item/293220168242161/
  5. Ρε παιδιά γινεται απο την τράπεζα να πάρω κάρτα με εικόνα της επιλογής μου?
  6. Ο άνθρωπος ζεί ακόμα στην εποχή του ΠΑΣΟΚ, πουλάει μια μπαγιαντέρα vhs-c camera 200 euro http://www.xe.gr/hlektronika/vinteokameres,jvc,all|ad-3967005.html
  7. Ένα βίντεο σχετικά με οδηγιση μοτοσυκλέτας λέει οτι ένας οδηγός αυτοκινήτου δεν μπορεί να διακρίνει εύκολα μοτοσυκλέτες , πρώτη φορά το ακούω , δείτε το βίντεο.
  8. Keeway απο μένα, είναι πολύ μούρη, τα πλαστικά κρύβουν τον μικρό κινητήρα και έτσι δέιχνει λίγο μεγαλύτερης κατηγορίας, μου αρέσει το στύλ που θυμίζει ΚΤΜ και ο υπερπλήρης πίνακας οργάνων.
  9. https://www.aggeliorama.gr/pros-polisi/ilektronikes-syskeues/video-vcr-vintage-philips-vr2334_i40162 Ευκαιρία.
  10. Εγώ φίλε οδηγώ 4 χρόνια μηχανάκι, έχω κάνει 100.000 χλμ και ακόμα κάνω λάθη, δεν έχω τελειοποιηθεί, έχω πέσει μερικές φορές στις αρχές, όσοι υσχυρίζονται οτι δεν έχουν πέσει ποτέ είναι μεγάλοι ψέυτες, αλλα ακόμα και σήμερα δεν μπορώ να αντιμετωπίσω με τον πιο σωστό τρόπο τις δύο μισητές και επικίνδυνες κατηγορίες οδηγών, τους γρήγορους επιθετικούς και ελεεινά αργούς αλλα ούτε είμαι αρκετά ψύχραιμος σε καταστάσεις άμεσου κινδύνου - αιφνιδιασμού (παραβίαση στοπ, κόκκινου, σκύλοι, γάτες , έντομα, νέοι οδηγοί, μεθυσμένοι οδηγοί, απρόσεχτοι οδηγοί και πολλαααα άλλα) Όσο για σένα ''πρωτόγονε'' να ξέρεις ότι τον πρώτο καιρό οδήγησης θα συναντήσεις πολλά στην ζούγκλα των ελληνικών δρόμων και 99% δεν θα μπορέσεις να αντιμετωπίσεις με επιτυχία όλους τους κινδύνους που προανέφερα. Οπότε μεγάλες βαριές τσόπερ να τις ξεχάσεις, δέν είναι ούτε για την εμπειρία σου , ούτε φιλική για την τσέπη σου, to magna που είχα κόστιζαν 300 ευρώ τα λάστιχα του και περιμένα πολλές μέρες μεχρι να τα φέρουν, η ρύθμιση βαλβίδων κοστίζει 50ευρώ (έχει 8 βαλβίδες) , ο καθαρισμός καρμπυρατέρ κοστίζει 100ευρώ και για τα δύο καρμπυρατέρια, αν χαλάσουν τα διαφράγματα τους, που είναι συχνό φαινόμενο στα παλιά μηχανάκια νομίζω κοστίζει 50 ευρώ το ένα. Εγω δέν σου πρότεινα ένα μπλέ κινέζικο χρέπι, αλλα ένα φιλικό μέσον για έναν άπειρο αναβάτη, ενα πράκτικό μέσο που θα καλύψει το 95% των αναγκών σου που θα σου καίει 2 λίτρα στα 100, που και να σου πέσει κάτω και γρατζουνιστέι παραγγέλνεις ανταλλακτικά απο ebay πολύ φθηνά. Η συντήριση (το φλέγον θέμα μας) είναι αστεία που μπορέις να την κάνεις και μόνος σου, λαδάκι ενός λίτρου απο 6 ευρώ κάθε 2000-3000χλμ, μπουζάκι 5 ευρώ καθε 8000χλμ, ρύθμιση βαλβίδων κάθε 4000-5000χλμ (αναλόγως κατ/τή) με γύρω στα 20 ευρώ εργατικά, αλυσιδογράναζα καθε 30000χλμ και με κόστος γύρω στα 30 ευρώ, τακάκια λάστιχα και τέλος. Το μόνο που πρέπει να προσέχεις σε όλα τα σύχρονα injection είναι να μήν το αφήνεις να δουλεύει πολύ με ρεζερβουάρ άδειο γιατί κάνει κακό στην αντλία και ρουφαέι αέρα. Μπορέις να το κουστομάρεις και να του δώσεις την δική σου πινελιά, αργότερα όντας πιο έμπειρος κουμπώνεις πάνω ένα μεγαλύτερο κινητήρα Lifan πχ 150 200 κυβικά πολύ φθηνά. Τέλος άμα λάχει και χτύπα ξύλο ξεμείνεις απο δουλειά το δουλεύεις Delivery.
  11. Εσείς όλοι που το παίζετε άντρες να δώ τι θα κάνατε στην περίπτωση μου με ένα σκούτερ 110 κυβικά και με κουτί και όντας κουρασμένοι μετα απο δεκάωρο δουλειάς.... και εκείνη την ώρα δέν υπήρχε κυκλοφορία στον δρόμο, ούτε υπήρχαν πεζοί μάρτυρες. Δεύτερον δεν μπορούσα να κάνω σκηνή γιατι <<κουβαλάω>> την επωνυμία του μαγαζιού, σίγουρα σε άλλη φάση θα αντιδρούσα διαφορετικά.
  12. Καταρχήν δέν έκανε ζημιά, ούτε έπεσα. Δέν νομίζω να προλάβαινα να βγάλω φωτογραφίες, θα με πάταγε. Εγω πρόλαβα και έφυγα σφαίρα απο κεί... ευτυχώς γιατί το αμάξι πρέπει να ήταν χιλιάρι. Τελικά μεγάλη μηχανή ίσον ασφάλεια.
  13. Ακόμα δεν ανάρρωσαν οι πληγές μου απο το προηγούμενο ατύχημα λόγω σφίγγας που είχα γράψει και σήμερα παραλίγο να έχω ατύχημα. Το βάζω σε αυτό το θέμα ώστε να γνωρίζουν οι δικυλιστές οτι υπάρχει και αυτός ο κίνδυνος. Πόσες οι πιθανότητες να συμβέι αυτό και έτυχε σε μένα, οδηγούσα στην δουλειά και γυρνώντας απο παραγγελία, βλέπω ένα αμάξι να πηγαίνει υπερβολικά αργά, στρίβω αριστερά και χώνομαι μπροστά του γιατί δεν ηθελα να τον έχω μπροστά μου στο στενό, το προσπερνάω και αυξάνει ταχύτητα και κολλάει πίσω μου, στρίβω σε ένα άλλο διπλό δρόμο και εκεί που έχω το φλάς για να στρίψω περιμένοντας να περάσουν τα αμάξια, τοτε με κοτουλάει απο πίσω με το αμάξι της, μετα κανω λίγο μπροστά να κάνω στην άκρη και πάει να με κολλήσει στο πεζοδρόμιο με το αμάξι της, ευτυχώς βρήκα ένα πέρασμα για αναπήρους και ανέβηκα γρήγορα στο πεζοδρόμιο όπου δεν μπορούσε να ανέβει.. Κατέβηκα κάτω και ρωτάω τι τρέχει, μου λέει αυτή <<με παρακολουθείς εδω και μια ώρα με αυτο το μηχανάκι>>, ρωτάω εγώ <<έχετε πιεί;>> Και μου λέει <<καλώ το 100, μήν τολμίσεις να φύγεις>> εγω απαντώ <<κάλεσε το, να σου πάρουν μιά για πάντα το δίπλωμα>> και έφυγα πατημένος κάνοντας τον σταυρό μου και ειπα μέσα μου <<ένα ευχέλαιο ρε παιδιά>> Μετάνιωσα που δεν πήρα πινακίδες να την καταγγείλω, αλλα φοβήθηκε το μάτι μου, μπορέι να κραρτούσε και μαχαίρι.