hraklis

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1453
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

475 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος hraklis

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια 11/29/92

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

12546 προβολές προφίλ
  1. πήγα οδήγησα 4 gsxr απο κοντά.... και η αλήθεια είναι πως δέν με βόλεψαν.... η θέση οδήγησης καθόλου..... ενώ στο fz1 σε ένα μόνο ανέβηκα πάνω και αμέσως κούμποσα..... ένιωσα όπως παλιά που με το σιμ γουλφ που έιχα κυριολεκτηκά κούμπονα πάνω. απλα τώρα είχα και 150 άλογα.... ένιωθα τέρμα οικία πάνω στο fz αντιθέτος με τα κ που ένιωθα τέρμα άβολα.....
  2. όταν λέω όγκο ενοώ το πάχος. Την 1000ρα την θέλω να φαίνετε 1000. Για μένα ποιό πολύ που είμαι αρκετά ογκόδης..... παιδιά μετά απο ψάξημο και μετά απο κανα 4ρι κ που είδα απο κοντά μάλλν θα πάρω fz1 naked του 7
  3. Έχω την εντύπωση ότι το κ9 είναι μικρότερο σε όγκο από το κ8.... και δεν θα το ήθελα αυτό...
  4. φίλε μου.... ποιο μηχανόβιος πεθαίνεις.... να είσαι καλά φίλε. Ξέρω... έκανα εξάσκιση με ένα κ8 ενώς φίλου 5 μέρες και το κατάλαβα... ευτυχώς ακόμα τόχω φίλε μου ειλικρινά δέν θέλω να απαντήσω μόνο και μόνο επειδή δέν θέλω να γράψω κατεβατά.... αλλα σε ευχαριστώ πολύ σεβαστά αυτά που λές... όχι φίλε μου όλα καλά... το ότι δέν έχω μηχανή με κατέστρεψε ψυχολογικά καθαρά..... δέν νομήζω νάμε μονο εγώ που έμηνα αμήχανος και κοντέυω να φουντάρω...
  5. Καλησπέρα στην παρέα. Έχω να γράψω καιρό, και γιαυτό θα αφήσω τα τυπικά ώστε να μπω στο ζουμί. Πλέων μετά από σκληρή οικονομία έχω μαζέψει σχεδόν το ποσό που χρειάζομαι για να πάρω ξανά μηχανή.... Για όσους δέν ξέρουν είχα ένα πολύ όμορφο κατεμακι που αγόρασα απο παιδί εδώ στο mybike. Δεν πρόλαβα να το χαρώ ούτε χρόνο μέχρι που ένας ασυνείδητος οδηγός παραβίασε την προτεραιότητα μου με αποτέλεσμα να με τρακάρει μετωπικά και εγώ να χαροπαλεύω νοσοκομείο με κακώσεις παντού και το κατεμακι μου να έχει γίνει χάντρες.... Δέν πρόλαβα να χαρώ το μηχανάκι, ούτε κατά διάνοια .... Όντας καβάλα πάνω σε δύο ρόδες από τα 11 σχεδόν δεν πίστευα ότι θα ερχόταν περίοδος που θα έμενα αμήχανος.... Αδέρφια έυχομαι να μήν συμβεί σε κανέναν σας... ότι και να πώ είναι λίγο αν αρχίσω να σας μιλάω για την μιζέρια που με δέρνει απο τότε.... Πλέων δέν θέλω να έρχεται καλοκαίρι να βλέπω μηχανές να βολτάρουν... τρελαίνομαι.... δέν βγαίνω απο το σπίτι πλέον έχω σαπίσει..... μόνο δουλειά σπίτι σπίτι δουλειά..... Κατάθλιψη απο τότε που βγήκα απο το νοσοκομείο και έκανα την μαλακία με τα λευτά της αποζημίωσης να πάρω αμάξι ο μαλάκας καθώς με ζάλησαν όλοι και με έπεισαν που μαύρη η στιγμή που τους ακουσα.... Έχω γεράσει με το κολοάμαξο.... 26 χρονόν 60χρονος νιώθω.... μαζί με το κτμ έφυγε και η νιότη μου..... Τέλος πάντων.... οι περισσότεροι θα μου πούνε ότι πρέπει να νιώθω και ευγνώμων που δέν πέθανα... αλλα δέν θα πώ αλλα για αυτό καθώς θα γράφω μέχρι άυριο.... Εν τέλη στο θέμα μας.... Σύντομα ευελπιστώ πως θα προβώ σε αγορά ενός gsxr 1000. Σκεύτομαι ή κ8 ή κ9.... του 2008 ή του 2009... Θέλω οι σύντροχοι με τέτοια μηχανάκια και μόνο να μου πούνε τι ακριβώς να αγοράσω τί να προσέξω και τί διαφορές έχουν μεταξύ τους του '7 του '8 και του '9 τα Κ.... Θέλω γνώμες τί να αγοράσω καθώς βρήσκω απο 6000 μέχρι και 9000.... θέλω μία κατατόπιση στο θέμα της αγοράς γιατί δέν ξέρω τι ακριβώς παίζει εκει έξω με τέτοια μηχανάκια. Παρακαλώ ας μήνουμε στο θέμα της βοήθειας στην αγορά και όχι εξυπνάδες για το πόσο επικινδυνα είναι τα 1000ρια και όλα αυτά τα λαικίστηκα... Ψάχνω το κλασικό μπλέ Κ με εξατμίσεις και μάλλον πρόγραμμ απο έξτρα και τίποτα άλλο.... με λίγα χιλιόμετρα και ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΙΤΡΊΝΑΣ.... λοιπόν τους έμπειρους της συγκεκριμένης μοτο περιμένω συμβουλές
  6. Ε άμα είναι να δώσω 300 ευρώ ας κάνω καλή δουλειά..... Αν εί αν για 20 άλογα δεν θα ασχοληθώ.... αλλά 145 με 150 αλογάκια και 32 κιλά ροπή μάλιστα
  7. Για ντίζελ τα 160κ είναι σαν να λέμε 20.000 σε βενζίνη.....
  8. Οι περισσότεροι βελτιωτες δεν συνιστούν να βγει εκτός αν έχει ήδη θέμα.... άλλωστε απλά δίνει κάνα 5ρι άλογα τπτ περισσότερο. Γενικά η ρεβο είναι πολύ υπερτιμημένη . Και γενικά η φιλοσοφίας της δεν είναι να στα δίνει όλα για όλα όπως πχ η apr ..... Επίσης η ρεβο πσιλοσταρχιδια της γιa τα TDI του vag groups Κοίτα έχοντας 1600 bar πίεση στο καύσιμο και έχοντας ήδη 1.4 και πικ 1.5 στο τούρμπο πιστεύω δεν είναι περίεργα τα νούμερα.... λίγη διάρκεια περισσότερο στον ψεκασμό και περισσότερη πίεση από το τουρμπο μέσο την ν75 και έγινες .... πιστεύω στα νούμερα εγώ κολλάω στο αν μακροχρόνια μπορεί να μου χαλάσει το μοτέρ.... Και δεν ξέρω αν η διαφορά απο 90hp και 230nm σε 145hp και 320nm θα την καταλάβω στον δρόμο.... δεν είχα ποτέ αμάξι με τόσα άλογα και δεν ξέρω
  9. Φίλε μου με το κομον ρειλ και το τουρμπο μεταβλητής γεωμετρίας γίνονται θαύματα.
  10. Το polo to 1.6 tdi το audi a1 1.6 tdi το skoda rabit 1.6 tdi Τον δικό μου και πολλά άλλα φοράνε τον ίδιο κινητήρα με το ιδιον τουρμπο.... βγαίνει από 75 άλογα μέχρι 125 άλογα.... μαλακιες.... απλά αλλάζει η χαρτογράφηση.... αυτό το μοτέρ πάει μέχρι και τα 200 άλογα χωρίς πρόβλημα.... Είναι απλά θέμα μαρκετινγκ
  11. Καλησπέρα παιδιά ! Σας κάνω μία επικόλληση του θέματος αυτούσιο που έχω ανεβάσει και σε φόρουμ για ίμπιζα . Απλά το ανεβάζω και εδώ γιατι σε αυτό το φόρουμ υπάρχει μεγαλύτερη ανταπόκριση όπως έχω διαπιστώσει εδώ και μερικά χρόνια που είμαι μέλος παρόλο που είναι για μηχανάκια . Άν ξέρει κάποιος ας βοηθήσει . Καλησπέρα. Εδώ θα λέμε για βελτίωση του Seat ibiza 1.6 tdi με τον κινητήρα CAYB ή CAYC. Για βελτιωτές που το έχουμε πάει και έχουμε μείνει ευχαριστημένοι με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μόνο και όχι για βελτιωτές που δεν κάνανε καλή δουλειά δεν μας ενδιαφέρει . Θα λέμε περί απόδοσης μετά το πρόγραμμα για κατανάλωση και μετά το πρόγραμμα αν έβγαλε το αμάξι οποιοδήποτε μηχανικό ή όχι πρόβλημα. Ξεκινάω εγώ και θέλω και άλλα άτομα να το συζητήσουμε να δούμε άν αξίζει ή όχι . Έχω το seat ibiza 1,6 tdi cayb 2014 μοντέλο με μαμά 90hp και 230nm με 160.000 χλμ . Θέλω να το πάω για πρόγραμμα .... Μετά από ένα χρόνο ψάξιμο και συζήτηση με πολλούς βελτιωτές βλέπω ότι μετά το πρόγραμμα το δίνουν απο 140-155hp και από 30 μέχρι 35 κιλά ροπής . Επίσης μιλάνε για μείωση της κατανάλωσης από 0.5 έως 1 λίτρο σε οδήγηση σε πορεία στην εθνική και λογικά με κρούζ κοντρόλ και ότι άμα το πατάς θα καίει ίσως περισσότερο από πριν και ότι μακροχρόνια το πρόγραμμα δέν θα βλάψει το μοτέρ ή το τούρμπο ή το σύστημα τροφοδοσίας . Επίσης απο τιμές έχω ακούσει απο 350 μέχρι 450 με δυναμομέτριση πριν και μετά αλλά ακόμα και χωρίς καν δυναμομέτριση πράμα που είναι πιστεύω μεγάλο φάουλ..... Εμένα το πρώτο μου μέλημα μετά το πρόγραμμα είναι σαφώς πέρα από το ότι θέλω να είναι πραγματικά τα νούμερα που δίνουν για τα άλογα και ειδικά στην ροπή στην άσφαλτο και να καταλαβαίνεις την διαφορά, να μείνει ίδια η κατανάλωση και ακόμα καλύτερα να πέσει αλλά σε καμία περίπτωση να μην ανέβει και το ποιο σημαντικό από όλα μακροχρόνια να μήν προξενήσει κάποιο πρόβλημα γενικά στο μοτέρ.... Επίσης να δουλεύουν όλα σωστά όπως πριν όπως οι ενδείξεις στο τρίπ στο ταμπλό που διώχνουν καταναλώσεις στιγμιαίες και λοιπά και να μήν δείχνουν ότι νάνε νούμερα , να μην αλλάξει ο ήχος του μοτέρ ή ο τόνος του και σαφώς να δουλεύει σωστά το σύστημα αναζωoγόνισης του dpf. Γράψτε μου και εσείς που έχετε κάνει είδη πρόγραμμα τις εμπειρίες σας για να δούμε και εμείς που ακόμα το ψάχνουμε άν θα κάνουμε το πρόγραμμα και άν αξίζει .
  12. Oxi file mou exoun minei arketa pramata akoma alla to carb efige amesos
  13. Σε νιώθω. Πλέον δεν πάω βόλτες για ν μην συναντώ παρέες να στρίβουν. Με πιάνει ένα πράμα που δεν περιγράφετε
  14. Εγώ πάντως που από το 2017 έμεινα αμήχανος Έχω γεράσει. Είμαι 27 και νιώθω 40.
  15. Φίλε δεν περίμενα κάτι άλλο από την σεατ . Εδώ το κληψακι από το σκιαστρο έσπασε και έκανε 5 ευρώ! Εγώ συνεργάζομαι με έναν εξειδικευμένο στα βαγκ αλλά και αυτός το οριτζιναλ λάδι από την σεατ δεν θα το πάρει έτσι και αλλιώς? Τώρα μουβαλε τα motorex με αυτά θα μείνω δεν μπορώ να αγοράσω πάλι βαλβολινες. Απλά το σασμαν δεν έχει την γλύκα πούμε πριν με τις μαμά. Θα βάλω το προσθετο που σας είπα εκεί κάνεις εμπειρία με αυτό?