hraklis

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1411
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

458 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος hraklis

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια 11/29/92

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

7349 προβολές προφίλ
  1. Αν είναι μίζα η επισκευαζεται η την αντικαθιστάς. Η μίζα είναι πανάκριβο ανταλλακτικό. Αν είναι κομπλερ θέλει λυσημο το καπάκι του βολάν αλλαγή το φαγωμενο κομπλερ και καλού κακού αλλαγή λάδια φίλτρα για τυχόν ρυνισματα. Φθηνότερη λύση νομίζω
  2. ή πήγες Τεχεράνη μισθοφόρος κι έχασες το πόδι σου.... πέρα απο την πλάκα μετα την δουλειά όταν είσαι πτώμα είναι ότι χειρώτερο να τραβάς μανηβελιές μέσα στο κρύο
  3. Κομπλερ μιζας η ή μίζα η ίδια. Αν στο ξανακάνει ψάξε το αλλιώς κλαιν
  4. εκτώς άν είσαι αδύναμος και δέν μπορέις να τραβήξεις μανηβελιά της προκοπής και κλοτσας την μανηβελα ατσαλα με κρύο μοτέρ...
  5. Θα το πω μια φορά ακόμα και το ενοω. Πας ταξίδι και με πατινια ΑΡΚΕΊ να το γουστάρεις. Αυτά τα θα πιαστεί ο κωλος σου θα κουραστείς θα φας αέρα κραδασμους είναι πιπες. Αν το γουστάρεις θα πας ταξίδι με το χτ δικαβαλος και φορτομενος και με βροχή μαζί.... αρκεί να γουστάρεις! Ναι πας ποιο άνετα με ένα βαραντερο 1000 από ένα χτ ναι πας ποιο ζορικα με ένα 50ρι παπί. Ναι το χτ δεν είναι φτιαγμένο για μεγάλα ταξίδια και ναι είναι αεροψυκτο αλλά πάραυτα 200χλμ χωρις στάση είναι ασφαλές.... ναι ψυλοφτερο και ασταθες το μπροστινό μετά τα 140 και ναι θα φας αέρα.... αν γουστάρεις θα πας και σαλονικα και όταν φτάσεις θα είσαι ξεκουραστος..... όταν πείρα το πρώτο μου 250ρι και πήγα 350 χλμ απόσταση όλοι μου λέγανε που πας με γυμνό 250ρι ταξίδι δικαβαλος.... είταν τόση η ποροση που ακόμα και το ξεσβερκιασμα που έφαγα στο 350χλμ ταξίδι με το γκαζι στημένο και κόντρα άνεμο το χάρηκα! Και το έκανα 3 φορές 21000 χλμ ταξίδια δικαβαλος με ένα γυμνό 250ρι και ταχύτητα 130 χορης στάσεις και το χάρηκα....
  6. Ρε παιδιά έχει κανείς να μου δώσει/πουλήσει ένα τσοκ για φσρ κειχιν 41 γιατί έχασα το δικό μου γαμω την τύχη μου ? Έβγαλα να το καθαρίσω και το έχασα και είναι μεγάλη ανάγκη. 

    1. Show previous comments  3 more
    2. Smias

      Smias

      Ταιριάζει από ότι μηχανάκι φόραγε FcrMX από τη μάνα του ανεξαρτήτως διαμέτρου(37-39-40-41mm).

       

      Στείλε μου πμ αύριο κατά τις 10:00 να δω μπας και υπάρχει σε ένα κανιβαλισμένο FcrMX39 που έχω στη δουλειά.

    3. hraklis

      hraklis

      ρε μέγιστε @Smias! Δές πμ...

    4. Smias

      Smias

      Κανα νεο;;;

      Ταιριαζει αυτο ή θελει αλλο;

  7. λοιπόν σερβισακι να κάνεις λάδια φίλτρα βαλβιδες. Μαζί με τα υλικά ένα 90-100 ευρώ τα θες. Αυτά επιβάλλεται να τα κάνεις κάθε 3000 λάδια φίλτρα και κάθε 5000 βαλβιδες εκτός αν κάνεις καίτηση βαλβιδες με τα λάδια όπως εγώ ακόμα καλύτερα αλλά ποιο πολύ λευτα . όλο αυτό με το φρεναρησμα και το τσοκ φίλε καρμπ ειναι 100%. Καταρχάς ανέβασε λίγο το ρελαντί και δόσε και μισή στροφή ξεσφηγμα στην βίδα του ρελαντί στο καρμπ σου. Εφόσον το μηχανάκι θέλει τσοκ και κρύο και ζεστό αλλιώς σβήνει θέλει μεγαλύτερο ρελαντί και περισσότερο βενζίνη κάνε αυτά που είπα. Όταν φρενάρει πέφτουν οι στροφές πολύ και σβήνει λογικό. τα ξενον είναι λίγο μυστήρια. Εγώ τα έχω με ρεύμα και διακόπτη κατευθιαν από την ασφαλιοθηκη και κανένα πρόβλημα
  8. γνωρίζει κάποιος το κόστος για φούλ σέρβις αναρτήσεων μπροστά πίσω για το κτμ αν τις βγάλω και τις πάω εγώ στον μάστορα να γλιτώσω λυσίματα? 

    1. ΓιωργοςΤΤ

      ΓιωργοςΤΤ

      99% αυτός που φτιάχνει αναρτήσεις δεν τις βγάζει ο ίδιος οπότε όπως και να έχει θα πρέπει να του τις πας στο χέρι. Μπροστινά με ξύστρες τσιμούχες λάδια 70 με 90 πάνε οι τιμές. Για το έδωσα 120 με λάδια, τσιμούχες , άζωτο και ελατήριο μεταχειρησμένο αλλά σε άριστη κατάσταση( φοράω ανάρτηση από ΚΤΜ)

    2. CptAngel

      CptAngel

      Παρε ενα τηλεφωνο στο k-shock να σου πει.

  9. Βάζεις βαρίδια των 100 κιλών αριστερά και δεξιά x4 . Με 400 κιλά το μηχανάκι θα ακουμπάει σχεδόν άσφαλτο. Και θα πάρεις και 10 άλογα... Πέρα από την πλάκα θες κοντιτερα ελατήρια πίσω αναρτήσεων και το ίδιο μπροστά
  10. Πες μου λίγο ποιο καρπ έχεις ακριβώς
  11. α ρε mt10 είσαι ο λογος που έχω κάθε βράδυ ονείροξη......
  12. Παιδιά θέλω δισκους τριβής και ελατήρια καμπανας καμία πρόταση? Τι γνώμη έχετε για prox ebc barett και ferrodo ?
  13. Ποιό ζιγκλέρ απο όλα κόπηκε? το κεντρικό της βελόνας? πάρε ένα τηλέφωνο εδώ http://akyriakopoulos.gr/index.php εγώ όταν έψαχνα του φσρ το τζετάκι βενζόνης του πιλοτ σιστεμ κανέις δέν το είχε , μόνο αυτός..... επίσης άν το ίδιο κάρμπ το φορούσε κάποιο κτμ κάποια στιγμή και το ξέρεις, πήγαινα και παρέγκιλέ το στην κτμ, εγώ στην κτμ παρέγγηλα ακόμα κια ανταλακτηκό για καρμπ απο honda που έτοιχε και φόραγε το ίδιο φσρ το lc4 625sm και δέν το έβρησκα ούτε ebay ήθε και σε μια εβδομάδα μόνο!
  14. Δεν μου απαντήσατε σε αυτό που με κεει ποιο πολύ ....
  15. Δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται με την εξαερωση. Το μανουαλ λέει περιμένουμε να βγει λάδι από την βίδα στον σκελετό που βάζουμε λάδια αλλά όλοι οι μάστορες την κάνουν χαμηλά στην γραμμή στο ρακορ πάνω στο καπάκι συμπλεκτη.....