hraklis

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1448
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

472 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος hraklis

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια 11/29/92

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

12281 προβολές προφίλ
  1. Ε άμα είναι να δώσω 300 ευρώ ας κάνω καλή δουλειά..... Αν εί αν για 20 άλογα δεν θα ασχοληθώ.... αλλά 145 με 150 αλογάκια και 32 κιλά ροπή μάλιστα
  2. Για ντίζελ τα 160κ είναι σαν να λέμε 20.000 σε βενζίνη.....
  3. Οι περισσότεροι βελτιωτες δεν συνιστούν να βγει εκτός αν έχει ήδη θέμα.... άλλωστε απλά δίνει κάνα 5ρι άλογα τπτ περισσότερο. Γενικά η ρεβο είναι πολύ υπερτιμημένη . Και γενικά η φιλοσοφίας της δεν είναι να στα δίνει όλα για όλα όπως πχ η apr ..... Επίσης η ρεβο πσιλοσταρχιδια της γιa τα TDI του vag groups Κοίτα έχοντας 1600 bar πίεση στο καύσιμο και έχοντας ήδη 1.4 και πικ 1.5 στο τούρμπο πιστεύω δεν είναι περίεργα τα νούμερα.... λίγη διάρκεια περισσότερο στον ψεκασμό και περισσότερη πίεση από το τουρμπο μέσο την ν75 και έγινες .... πιστεύω στα νούμερα εγώ κολλάω στο αν μακροχρόνια μπορεί να μου χαλάσει το μοτέρ.... Και δεν ξέρω αν η διαφορά απο 90hp και 230nm σε 145hp και 320nm θα την καταλάβω στον δρόμο.... δεν είχα ποτέ αμάξι με τόσα άλογα και δεν ξέρω
  4. Φίλε μου με το κομον ρειλ και το τουρμπο μεταβλητής γεωμετρίας γίνονται θαύματα.
  5. Το polo to 1.6 tdi το audi a1 1.6 tdi το skoda rabit 1.6 tdi Τον δικό μου και πολλά άλλα φοράνε τον ίδιο κινητήρα με το ιδιον τουρμπο.... βγαίνει από 75 άλογα μέχρι 125 άλογα.... μαλακιες.... απλά αλλάζει η χαρτογράφηση.... αυτό το μοτέρ πάει μέχρι και τα 200 άλογα χωρίς πρόβλημα.... Είναι απλά θέμα μαρκετινγκ
  6. Καλησπέρα παιδιά ! Σας κάνω μία επικόλληση του θέματος αυτούσιο που έχω ανεβάσει και σε φόρουμ για ίμπιζα . Απλά το ανεβάζω και εδώ γιατι σε αυτό το φόρουμ υπάρχει μεγαλύτερη ανταπόκριση όπως έχω διαπιστώσει εδώ και μερικά χρόνια που είμαι μέλος παρόλο που είναι για μηχανάκια . Άν ξέρει κάποιος ας βοηθήσει . Καλησπέρα. Εδώ θα λέμε για βελτίωση του Seat ibiza 1.6 tdi με τον κινητήρα CAYB ή CAYC. Για βελτιωτές που το έχουμε πάει και έχουμε μείνει ευχαριστημένοι με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μόνο και όχι για βελτιωτές που δεν κάνανε καλή δουλειά δεν μας ενδιαφέρει . Θα λέμε περί απόδοσης μετά το πρόγραμμα για κατανάλωση και μετά το πρόγραμμα αν έβγαλε το αμάξι οποιοδήποτε μηχανικό ή όχι πρόβλημα. Ξεκινάω εγώ και θέλω και άλλα άτομα να το συζητήσουμε να δούμε άν αξίζει ή όχι . Έχω το seat ibiza 1,6 tdi cayb 2014 μοντέλο με μαμά 90hp και 230nm με 160.000 χλμ . Θέλω να το πάω για πρόγραμμα .... Μετά από ένα χρόνο ψάξιμο και συζήτηση με πολλούς βελτιωτές βλέπω ότι μετά το πρόγραμμα το δίνουν απο 140-155hp και από 30 μέχρι 35 κιλά ροπής . Επίσης μιλάνε για μείωση της κατανάλωσης από 0.5 έως 1 λίτρο σε οδήγηση σε πορεία στην εθνική και λογικά με κρούζ κοντρόλ και ότι άμα το πατάς θα καίει ίσως περισσότερο από πριν και ότι μακροχρόνια το πρόγραμμα δέν θα βλάψει το μοτέρ ή το τούρμπο ή το σύστημα τροφοδοσίας . Επίσης απο τιμές έχω ακούσει απο 350 μέχρι 450 με δυναμομέτριση πριν και μετά αλλά ακόμα και χωρίς καν δυναμομέτριση πράμα που είναι πιστεύω μεγάλο φάουλ..... Εμένα το πρώτο μου μέλημα μετά το πρόγραμμα είναι σαφώς πέρα από το ότι θέλω να είναι πραγματικά τα νούμερα που δίνουν για τα άλογα και ειδικά στην ροπή στην άσφαλτο και να καταλαβαίνεις την διαφορά, να μείνει ίδια η κατανάλωση και ακόμα καλύτερα να πέσει αλλά σε καμία περίπτωση να μην ανέβει και το ποιο σημαντικό από όλα μακροχρόνια να μήν προξενήσει κάποιο πρόβλημα γενικά στο μοτέρ.... Επίσης να δουλεύουν όλα σωστά όπως πριν όπως οι ενδείξεις στο τρίπ στο ταμπλό που διώχνουν καταναλώσεις στιγμιαίες και λοιπά και να μήν δείχνουν ότι νάνε νούμερα , να μην αλλάξει ο ήχος του μοτέρ ή ο τόνος του και σαφώς να δουλεύει σωστά το σύστημα αναζωoγόνισης του dpf. Γράψτε μου και εσείς που έχετε κάνει είδη πρόγραμμα τις εμπειρίες σας για να δούμε και εμείς που ακόμα το ψάχνουμε άν θα κάνουμε το πρόγραμμα και άν αξίζει .
  7. Oxi file mou exoun minei arketa pramata akoma alla to carb efige amesos
  8. Σε νιώθω. Πλέον δεν πάω βόλτες για ν μην συναντώ παρέες να στρίβουν. Με πιάνει ένα πράμα που δεν περιγράφετε
  9. Εγώ πάντως που από το 2017 έμεινα αμήχανος Έχω γεράσει. Είμαι 27 και νιώθω 40.
  10. Φίλε δεν περίμενα κάτι άλλο από την σεατ . Εδώ το κληψακι από το σκιαστρο έσπασε και έκανε 5 ευρώ! Εγώ συνεργάζομαι με έναν εξειδικευμένο στα βαγκ αλλά και αυτός το οριτζιναλ λάδι από την σεατ δεν θα το πάρει έτσι και αλλιώς? Τώρα μουβαλε τα motorex με αυτά θα μείνω δεν μπορώ να αγοράσω πάλι βαλβολινες. Απλά το σασμαν δεν έχει την γλύκα πούμε πριν με τις μαμά. Θα βάλω το προσθετο που σας είπα εκεί κάνεις εμπειρία με αυτό?
  11. μωρέ ας είχα χώρο να το λύνω και θα τα έκανα όλα μα όλα μόνος
  12. παιδιά τόσο κάνει απλά η βαλβολίνη όχι με την εργασία. Εμένα ο μάστορας μου έβαλε 75W μοτορεξ...... Πήγα και πήρα ένα αντιτριβικό σασμάν το easy gear της protec απο βδομάδα πάω για τακάκια πίσω και θα του πώ να βάλει και αυτό. Δέν μπορώ να δώσω τόσα λευτά για βαλβολύνες ήμαρτον
  13. φίλε καλησπέρα, σήμερα πήρα τηλέφωνο στην σέατ και ρώτησα πόσο κάνουν οι βαλβολίνες για το αμάξι μου, και έδωσα και αριθμό πλαισίου , λοιπόν ετοιμάσου να γελάσεις, 60κάτι το λίτρο 64 θυμάμαι καλά και χρειάζομαι 2 λιτρα... τέλειο ?
  14. Εμένα μου λες ..... Γιατί νομίζεις έφυγα σαν λαγός από εκεί? Θα ψάξω. Όμως σκέφτομαι το ενδεχόμενο να βάλω κάνα πρόσθετο σαν αυτά που λένε ότι κάνουν τις ταχύτητες να μπαίνουν πολύ ομαλά και λοιπά σαν το liqui moly gear protect ... αυτό είναι 80μλ και κάνει για 2 λίτρα βαλβολινή και λέει κρατάει για πάνω από 100.000 χλμ .... Έχουμε καμία γνώμη για αυτό? Έβαλα που έβαλα νέες βαλβολινες κάπως στεναχωριέμαι να τις πετάξω μήπως το σοσω με το αντιτριβηκο..... Γιατί δεν είναι ότι έχω και κάνα πρόβλημα τραγικό απλά αυτό το πράμα τώρα μου τη σπάει η αίσθηση του σασμαν ... έχω μεγάλο κόλλημα με τα σασμαν να είναι βούτυρο
  15. Ναι και η απάντηση ήταν ότι " γιατι είναι vw ψηλέ" αλλά έχω πάψει να πιστεύω ότι όσο ποιο ακριβό τόσο καλύτερο.... ιδικά στην Ελλάδα....