hraklis

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1416
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

459 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος hraklis

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια 11/29/92

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

8708 προβολές προφίλ
  1. εντάξη φίλε ευχαριστώ για την απάντηση αλλα μετά απο 2 χροννια που πόσταρα τάκανα τα 300 χλμ σήμρε έφτασα
  2. 1. Βελονοειδή ρουλεμάν τιμονιού : Μόνο καλύτερα είναι από τα συμβατικά. Διπλάσιας αντοχής και ''γλιστράνε'' καλύτερα... ποιο ακριβά μεν.... 2. Βάλε κατα 5-10W παχύτερο λάδι και αν σε πέρνει οικονομικά βάλε και ελατήρια ανάλογα το βαρος σου..... αν και μόνο με το ποιό χοντρό λάδι θα έχεις άλλο μηχανακι.... το ένιωσα και εγώ με το γούλφ το οποίο είχε απο την μάνα του μαλακότατες αναρτήσεις σε σειμίο που τερμάτηζαν πάντα και παντού Η γνώμη μου είναι άν έχεις γκαράζ, βασικά εργαλία υπομονή και λίγες γνώσεις και να ποιάνουν λίγο τα χέρια σου.... Βάλτηνα κάτω και λήστηνα μόνος σου... είναι πανέυκολο, πέρνεις γρήλο βάζεις την λογική να δουλευει και προχωράς. Εγώ και το σιμ κα ιτο κτμ τα έλησα μόνος μου πρώτη φορά στην ζωή μου κια το έκανα σχεδόν σαν επαγκελματίας απο το τίποτα.... αγόρασε το ρουλεμάν και βάλε το μόνος σου, και τσέκαρε βιντεάκια στο γιουτιουμπ αν έχεις απορίες για το ινστάλ. πάρε τις μπουκάλες και πήγενε τες για άλαγμα λαδιών και τσιμούχες και λοιπά.... πάνω απο 80 ερώ δέν πρέπει να δώσεις γαι τέτοια δουλειά, μετά γίνετε ποιασοκολέ.....
  3. Στις 7000 στροφές αλλάζει πολλές μοίρες το αβάνς... και λογικά κάποιο τσιπάκι στο κοντέρ δεν το προβλέπει με αποτέλεσμα να σού λαγκάρει όπως και το κάνει... απλά ζήσε με αυτό, δεν είναι πρόβλημα αν και σπαστικό σε νιώθω
  4. Κοίτα, κατα πάσα πιθανότητα αυτό είναι το πρόβλημα σου.... το ότι είναι και τα δύο 125 δεν σημαίνει ότι και τα δύο δουλεύουν με το ίδιο μίγμα. Ή θα βρεις το καρμπιρατέρ του μοτέρ που έβαλες πάνω και θα το βάλεις, εφόσον όλα είναι μαμά πάνω, ή αν θες να κρατήσεις αυτό το πας δυναμόμετρο και στο ρυθμίζουν με ζηγκλέρ και τονα και τάλο. Κατα την γνώμη μου παράτα το ρύθμησμα, μάθε τί νούμερο καρμπ πρέπει να φοράει κανονικά το μοτέρ που έβαλες και ποιό συγκεκριμένα και με τί ζηγκλερ και βάλτο.....
  5. Στο νέο μοτέρ που έβαλες πάνω, μήπως έβαλες το καρμπιλατέρ απο το παλιό μοτέρ?
  6. Έχει... λέγετε boost gauge .Επιλέγεις αν θες να παίρνεις την ένδηξη από τον maf ή τον map . Ρωτάω γιατί με vagcom καλώδιο βλέπεις και την ζητούμενη ποσότητα απο το ecu και δίπλα και την πραγματική πίεση.
  7. καλησπέρα στην παρέα μετά απο σχεδόν ένα χρόνο απουσίας. Μπαίνω στο ψητό. Για όσους ξέρουν αυτό το αππ.... έχω ένα seat ibiza tdi 1.6 με τον cayb κινητήρα των 90hp του 2014. Ήθελα να τσεκάρω πίεση τούρμπο.... όλα όκ μου βγάζει 1.5bar μέγιστο... όμως η ερώτηση μου είναι η εξής. Είναι το πραγματικό μπούστ ή αυτή που ζητάει το ecu? Με ενδιαφέρει πολύ. Ευχαριστώ.
  8. Αν είναι μίζα η επισκευαζεται η την αντικαθιστάς. Η μίζα είναι πανάκριβο ανταλλακτικό. Αν είναι κομπλερ θέλει λυσημο το καπάκι του βολάν αλλαγή το φαγωμενο κομπλερ και καλού κακού αλλαγή λάδια φίλτρα για τυχόν ρυνισματα. Φθηνότερη λύση νομίζω
  9. ή πήγες Τεχεράνη μισθοφόρος κι έχασες το πόδι σου.... πέρα απο την πλάκα μετα την δουλειά όταν είσαι πτώμα είναι ότι χειρώτερο να τραβάς μανηβελιές μέσα στο κρύο
  10. Κομπλερ μιζας η ή μίζα η ίδια. Αν στο ξανακάνει ψάξε το αλλιώς κλαιν
  11. εκτώς άν είσαι αδύναμος και δέν μπορέις να τραβήξεις μανηβελιά της προκοπής και κλοτσας την μανηβελα ατσαλα με κρύο μοτέρ...
  12. Θα το πω μια φορά ακόμα και το ενοω. Πας ταξίδι και με πατινια ΑΡΚΕΊ να το γουστάρεις. Αυτά τα θα πιαστεί ο κωλος σου θα κουραστείς θα φας αέρα κραδασμους είναι πιπες. Αν το γουστάρεις θα πας ταξίδι με το χτ δικαβαλος και φορτομενος και με βροχή μαζί.... αρκεί να γουστάρεις! Ναι πας ποιο άνετα με ένα βαραντερο 1000 από ένα χτ ναι πας ποιο ζορικα με ένα 50ρι παπί. Ναι το χτ δεν είναι φτιαγμένο για μεγάλα ταξίδια και ναι είναι αεροψυκτο αλλά πάραυτα 200χλμ χωρις στάση είναι ασφαλές.... ναι ψυλοφτερο και ασταθες το μπροστινό μετά τα 140 και ναι θα φας αέρα.... αν γουστάρεις θα πας και σαλονικα και όταν φτάσεις θα είσαι ξεκουραστος..... όταν πείρα το πρώτο μου 250ρι και πήγα 350 χλμ απόσταση όλοι μου λέγανε που πας με γυμνό 250ρι ταξίδι δικαβαλος.... είταν τόση η ποροση που ακόμα και το ξεσβερκιασμα που έφαγα στο 350χλμ ταξίδι με το γκαζι στημένο και κόντρα άνεμο το χάρηκα! Και το έκανα 3 φορές 21000 χλμ ταξίδια δικαβαλος με ένα γυμνό 250ρι και ταχύτητα 130 χορης στάσεις και το χάρηκα....
  13. Ρε παιδιά έχει κανείς να μου δώσει/πουλήσει ένα τσοκ για φσρ κειχιν 41 γιατί έχασα το δικό μου γαμω την τύχη μου ? Έβγαλα να το καθαρίσω και το έχασα και είναι μεγάλη ανάγκη. 

    1. Show previous comments  3 more
    2. Smias

      Smias

      Ταιριάζει από ότι μηχανάκι φόραγε FcrMX από τη μάνα του ανεξαρτήτως διαμέτρου(37-39-40-41mm).

       

      Στείλε μου πμ αύριο κατά τις 10:00 να δω μπας και υπάρχει σε ένα κανιβαλισμένο FcrMX39 που έχω στη δουλειά.

    3. hraklis

      hraklis

      ρε μέγιστε @Smias! Δές πμ...

    4. Smias

      Smias

      Κανα νεο;;;

      Ταιριαζει αυτο ή θελει αλλο;

  14. λοιπόν σερβισακι να κάνεις λάδια φίλτρα βαλβιδες. Μαζί με τα υλικά ένα 90-100 ευρώ τα θες. Αυτά επιβάλλεται να τα κάνεις κάθε 3000 λάδια φίλτρα και κάθε 5000 βαλβιδες εκτός αν κάνεις καίτηση βαλβιδες με τα λάδια όπως εγώ ακόμα καλύτερα αλλά ποιο πολύ λευτα . όλο αυτό με το φρεναρησμα και το τσοκ φίλε καρμπ ειναι 100%. Καταρχάς ανέβασε λίγο το ρελαντί και δόσε και μισή στροφή ξεσφηγμα στην βίδα του ρελαντί στο καρμπ σου. Εφόσον το μηχανάκι θέλει τσοκ και κρύο και ζεστό αλλιώς σβήνει θέλει μεγαλύτερο ρελαντί και περισσότερο βενζίνη κάνε αυτά που είπα. Όταν φρενάρει πέφτουν οι στροφές πολύ και σβήνει λογικό. τα ξενον είναι λίγο μυστήρια. Εγώ τα έχω με ρεύμα και διακόπτη κατευθιαν από την ασφαλιοθηκη και κανένα πρόβλημα
  15. γνωρίζει κάποιος το κόστος για φούλ σέρβις αναρτήσεων μπροστά πίσω για το κτμ αν τις βγάλω και τις πάω εγώ στον μάστορα να γλιτώσω λυσίματα? 

    1. ΓιωργοςΤΤ

      ΓιωργοςΤΤ

      99% αυτός που φτιάχνει αναρτήσεις δεν τις βγάζει ο ίδιος οπότε όπως και να έχει θα πρέπει να του τις πας στο χέρι. Μπροστινά με ξύστρες τσιμούχες λάδια 70 με 90 πάνε οι τιμές. Για το έδωσα 120 με λάδια, τσιμούχες , άζωτο και ελατήριο μεταχειρησμένο αλλά σε άριστη κατάσταση( φοράω ανάρτηση από ΚΤΜ)

    2. CptAngel

      CptAngel

      Παρε ενα τηλεφωνο στο k-shock να σου πει.