eden

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    54
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

eden last won the day on October 28 2018

eden had the most liked content!

Πόντοι

119 Excellent

Σχετικά με το μέλος eden

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 09/19/93

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Dol Amroth
  • Ενδιαφέροντα
    Catching flying fucks which i tend to give later on.

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBR

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

732 προβολές προφίλ
  1. Κάθε εταιρία έχει δικά της size charts,όπως σε κάθε είδος ένδυσης. Γκούγκλαρε τα να δεις σε τι νούμερο είσαι και αναλόγως επιλέγεις.
  2. Γενικά τα sm είναι μία από τις κατηγορίες μοτό που ενδείκνυνται για σκίσιμο,πράγμα το οποίο ισχύει και για τα naked όπως το cb που πήρα πρόσφατα . Ο τόπος (car.gr κ.ο.κ.)σίγουρα δεν είναι γεμάτος με αξιόλογα δίκυκλα, ίσως το 1 στα 10 να αξίζει,τουλάχιστον για τα δικά μου standards. Θυμάμαι χαρακτηριστικά 2 περιπτώσεις από cb που πήγα να δω από κοντά ,το ένα με ξεβαμμένα πλαστικά που παίζει να είχε βγάλει 10ετία στον ήλιο της σαχάρας και το άλλο είχε μέχρι και λακούβα στο ντεπόζιτο από επαφή με την δεξία μπουκάλα μετά από τούμπα(μεταξύ άλλων). Στην τρίτη απόπειρα έγινε η δούλεια...Βέβαια όλα αυτά αφού έψαχνα το car σε ημερήσια βάση κανά 6μηνο. Υπομονή και όχι βιαστικές κινήσεις ,είμαι σίγουρος ότι κάτι αξιόλογο θα βρεις,έστω και λίγο πιο πάνω από το προκαθορισμένο budget σου (όποιο και αν είναι αυτό).
  3. Όταν κάνεις 600km πες μας εντυπώσεις.
  4. Μπροστά στα 50 αυτά λεπτά ο γολγοθάς μοιάζει ανηφορίτσα. Παίζουν θανατερές ατάκες εκεί μέσα και οι περισσότερες είναι του "παρουσιαστή".
  5. 50 λεπτά βίντεο με 3 τύπους να κάνουν προώθηση προιόντος με αστεία/ανύπαρκτα επιχειρήματα και ξεκαρδιστικές αντιφάσεις. Επίσης σεβασμό στον ειδήμονα στα αριστερά που σε 600km έχει πλήρη άποψη για το σύστημα πέδησης (χρήση ψαγμένης ορολογίας) και γενικότερα για την "μηχανή" (μάλλον εννοεί την μοτοσυκλέτα,όπως οι μπαρμπάδες λένε μίκυ-μάου και εννοούν τα καρτούν). Highlight στο 36:30 όπου κάτι θέλει να πει για τις θερμοκρασίες της "μηχανής" (είπαμε μίκυ-μάου) αλλά παίχτηκε error 404. Highlights με subs ,γιατί scripta manent κέτσι. -Δίνω μια πάσα να μας πει για το θέμα της θερμοκρασίας του κινητήρα ο φίλος ο Βαγγέλης (600km ντε) για την θερμοκρασία του κινητήρα. -Λοιπόν η θερμοκρασία του κινητήρα γενικά ,είτε το δουλέψω τώρα για 5 λέπτα ,είτε το βάλω για 10 λεπτά εντός πόλης ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ?!?!? η θερμοκρασία του κινητήρα είναι ίδια,δηλαδή ανεβαίνει μέχρι την μέση ίσως και λίγο παραπάνω ,αλλά μένει στάσιμη εκεί πέρα,δηλαδήήήήήή είτε το δουλέψω για 5 λεπτά θα φτάσει η θερμοκρασία σε εκείνο το σημείο και θα μείνει εκεί πέρα,είτε το δουλέψουν για μισή ώρα πάλι η θερμοκρασία θα είναι στο ίδιο ακριβώς επίπεδο ,κάτι που μπορεί κάποιος αναβάτης κάποιας άλλης μηχανής να το θεωρήσει τρομακτικό(*εγώ πάντως έχω ήδη τρομάξει*),ωστόσο υπάρχουνε μηχανές όντως που δουλεύουνε σε πιο υψηλές θερμοκρασίες απ'τις δικές τους,ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα,αυτή ας πούμε δηλαδή λειτουργεί σε υψηλές θερμοκρασίες ΣΧΕΕΤΙΚΑ ,χωρίς όμως να υπάρχει πρόβλημα με τον κινητήρα του.Σε περίπτωση ταξιδιού?!?!? όμως (έχει κάνει και ταξίδι μέσα στα 600km ο παίκτης)η θερμοκρασία είναι πολύ πιο κάτω από την μέση σε θερμοκρασίες κανονικής μηχανής ,μιας μηχανής τουλάχιστον που λειτουργεί πιο χαμηλά σεεεε-σε θερμοκρασίες σε σημείο που το βλέπεις και λες ότι νταξει είναι πολύύύ καλά,δηλαδή δεν το βλέπεις και λες "ωω μου άναψε και και και" δηλαδή είσαι ταξίδι είναι αρκετά καλά η θερμοκρασία του σε σχέση με μες στην ΜΠΟΛΗ. Μες στην ΜΠΟΛΗ λειτουργεί πιο ψηλά ,αλλά λειτουργεί μόνο του πιο ψηλά,δεν είναι κάποιο πρόβλημα.
  6. Δεν λέει την άποψη του αν δεν το κατάλαβες. Διαφήμιση κάνει.
  7. Αυτά τα λαστιχάκια.
  8. Καλώς ήρθες συνονόματε.
  9. Λογικά "άβολη θέση" εννοείς τα clip-onάτα. Το συγκεκριμένο έχει τιμόνι (όχι clip-on) σε πολύ νορμάλ ύψος και κάθεσαι άνετα. Αυτό με τα πλαστικά που ανέφερες είναι ένα θέμα ,αν σου πέσει βέβαια. Για μένα καλό θα ήταν κάνοντας τα πρώτα σου βήματα στον χώρο του δικύκλου,να μην το φοβάσαι τόσο αν θα σου πέσει,αν,αν,αν... (να το σέβεσαι το δίκυκλο ναι μεν,αλλά να μην το φοβάσαι). Τεσπα,to the point,αν σε ενδιαφέρει πραγματικά να ενταχθείς σωστά στον κόσμο της μοτοσυκλέτας,διάλεξε κάτι με συμπλέκτη ,δηλαδή μοτοσυκλέτα και όχι ημίμετρα τύπου crypton-x (όχι ότι έχω κάτι με το crypton,είναι καταπληκτικό παπί,αλλά παραμένει παπί). Τέλος,καλό θα ήταν να πας να τα δεις τα μηχανάκια που σε ενδιαφέρουν από κοντά είτε crypton ,είτε fmx,είτε klr,είτε xt και να δεις ποιο σου κάνει περισσότερο ΕΣΕΝΑ και στο μάτι και σαν αίσθηση,αυτά.
  10. καλύτερα θερμοσυστελώμενο να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο 100%.
  11. Δεν μπορώ να αντιληφθώ πως μπορείς να αμφιταλαντεύεσαι ανάμεσα σε xt/fmx/klr και crypton x . Πήγαινε-έλα δουλειά και κάμια βόλτα κάνεις και με ποδήλατο,το θέμα είναι τι διαδρομές έχεις στο μυαλό σου? Γιατί αν βόλτα εννοείς 50 χιλιόμετρα γύρα το παπί θα σε βολέψει μια χαρά,ενώ αν εννοείς αθήνα-χαλκίδα λόγου χάριν,με το παπί λίγο δύσκολο (θα πάει μεν,αλλά...). Πάντως εγώ θα σου πρότεινα το ninja 250 ,καθώς ένα αξιόλογο μεταχειρισμένο είναι πάνω-κάτω στο budget σου,κάνεις τα πάντα με αυτό,έχει συμπλέκτη(βασικό για να εξοικειωθείς με την έννοια της μοτοσυκλέτας) , δεν βγάζει προβλήματα και καίει ελάχιστα.
  12. Που ακριβώς βρίσκεται αυτό το μαγικό μέρος?
  13. Έχουμε και λέμε. Fazer ,sport-touring ,4κύλινδρο mt-07,naked ,2κύλινδρο cb650f,naked,4κύλινδρο. Τα 2 πρώτα κυκλοφορούν κατά κόρον στην ελληνική αγορά ,πράγμα το οποίο σημαίνει ότι υπάρχουν μεταχειρισμένα,ανταλλακτικά κ.ο.κ. Βέβαια το αρνητικό είναι όπως όλα τα μηχανάκια που κατακλύζουν την ελληνική αγορά γίνονται πιο εύκολα στόχος κλοπής. Το cb650f δεν το έχω δει στον δρόμο να πω την αλήθεια. Και τα 3 για πήγαινε-έλα στην δουλειά και βόλτες είναι μια χαρά,βέβαια δεν ξέρω τι θέμα θα έχεις με την "άνεση" που προσφέρει η ανεμοκάλυψη σε πιο ανοιχτές διαδρομές. Αν έχεις τέτοιο θέμα το fazer είναι η καλύτερη επιλογή από τα 3. Από θέμα αξιοπιστίας (βάσει γνωστών) fazer και mt δεν έχουν βγάλει προβλήματα,για cb δεν γνωρίζω. Εγώ προσωπικά θα επέλεγα το mt ,καθώς είναι πιο πρόσφατο μοντέλο και γενικά παίζουν καλά μεταχειρισμένα στο car κλπ. Γνώμη μου βέβαια,οπότε μην το δένεις και κόμπο. Ψάξου μήπως υπάρχει η ευκαιρία για test ride και επέλεξε βάσει προσωπικών σου αναγκών και προτιμήσεων .
  14. Απόλυτα ειλικρινά είμαι πολύ "καχύποπτος" ακόμα με το όχημα αυτό,όχι μόνο καθώς είναι κάτι καινούριο για εμένα,αλλά είναι και τα 9 κιλά ροπή που διαθέτει. Δεν είναι ότι με τρομάζει,αλλά το σέβομαι και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει στο κεφάλι μου και αυτο κυρίως γιατί μπορώ να αντιληφθώ(και βάσει παραδειγμάτων) ,που μπορεί να οδηγήσει ο συνδυσαμος 100++ίππων ρόδα,λανθασμένη εκτίμηση/αυτοπεποίθηση και ελληνικό οδικό δίκτυο. Σε ευχαριστώ για την συμβουλή ,πραγματικά το εκτιμώ.
  15. Ο περιφερειακός πεντέλης έχει ωραία διαδρομή,με στροφιλίκι και καλή ποιότητα ασφάλτου (τουλάχιστον από πλατεία μέχρι άγιο πέτρο,μετά έχει κάτι σημεία που γλιστράει η άσφαλτος). Το θέμα έιναι ότι θέλει προσοχή γιατί με τις βροχές κατεβαίνουν πέτρες και χώματα στον δρόμο και είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο.