@martin@

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    52
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

41 Excellent

Σχετικά με το μέλος @martin@

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 09/02/80

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Triumph
  • myBike: Μοντέλο
    street triple
  • myBike: Κυβισμός
    675

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    ΗJC HRPA 11

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    s4r
  • dreamBike: Κυβισμός
    999

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

720 προβολές προφίλ
  1. καταρχην ευχομαι γρηγορη αναρρωση στα παιδια, Κατα δευτερον στο θεμα μια ταχυτητα πανω νομιζω δεν ειναι και το ποιο σωστο και εξηγουμε...επειδη και εγω μια ταχυτητα πανω πηγαινα λογο ροπης τρικιλυνδρου,καποια στιγμη ρωτησα καποιον ποιο εμπειρο απο εμενα στη πιστα με τι ταχυτητα μπαινουν στις στροφες στα μεγαρα και μου απαντησε παντα με 2α,ο λογος ειναι οτι λογο ροπης(ασχετος κιλυνδρων)πανω στη στροφη αν χασει προσφυση ο πισω τροχος κατα την επιταχυνση και αν πχ εχεις 3η σχεη το μοτερ εχει μεγαλητερο φασμα στροφων μεχρι τον κοφτη και το γλιστρημα δεν το γλυτωνεις ενω αντιθετος αν εχεις 2α το φασμα ειναι μικροτερο και ο κοφτης ισως σε σωσει,μου ειπε και αλλους λογους αλλα δεν τους θυμαμαι,συγκρατησα τον ποιο σημαντικο. Απο την αλλη η λογικη λεει οτι οταν βρισκεσε στο φασμα στροφων που εχει δυναμη ο κινητηρας και αυτο επιτυγχανετε με 2η σχεση στο κιβωτιο λογικα,μιλωντας παντα για τα μεγαρα θα εχεις και καλητερη εξοδο,(λογικα παντα) γιατι εσυ κανοντας το αντιστροφο καταφερες και εριξες το χρονο σου.
  2. το ακριβο ή το φθηνο εχεις?
  3. καλημερα,για να διορθωνω,για να τσεκαρω εχω το vigil
  4. επαναφερω το θεμα μιας που ψαχνω οικονομικο κομπρεσερακι για να τσεκαρω τα λαστηχα της μηχανης και αυτοκινητου.θα με ενδιεφερε κατι σαν αυτο. να παιρνει ρευμα απο 12/220V.Για το συγκεκριμενο δεν λενε και τα καλυτερα οποτε αν εχετε κατα νου κατι ποιο αξιοπιστο...
  5. να τα βαλεις,σιγουρα δεν θα το μετανιωσεις. και για αυτα λεγονται καλα λογια αν και 2-3 που τα βαλανε στο tracer club δεν μεινανε και πολυ ευχαριστημενοι γιατι δεν ζεστενετε γρηγορα,αλλα οπως εγραψα και εκει,λαστιχο που με το που ξεκινας στην επομενη γωνια να στριβεις σαν το rossi δεν υπαρχει,ολλα θελουν τον χρονο τους να ζεσταθουν αλλα λιγοτερο αλλα περισσοτερο.
  6. πες και τιμη και απο που?
  7. 27,5 μου το βγαζει το unit converter οκ 28,οταν εβαζα παντα μετα το μετραγα με το vigil και εβαζα 1.9
  8. Θα εφαρμοσω τις πιεσεις με τη πρωτη ευκερεια
  9. @pitapola Εχεις πεσει απολυτα μεσα νομιζω.Ειναι η δευτερη φορα που μπαινω αν αναλογιστης οτι την πρωτη φορα δεν ειχα κανει ουτε το σχολειο αλλα ειμουν και χαρακτηριστικα αργος και φοβισμενος.οποτε ναι,πιθανον να συναιβει επειδη πηγαινα αργα,καποια στιγμη θα ανεβασω και βιντεο.Τι πιεσεις πιστευεις ειναι ποιο σωστες για το δικο μου επιπεδο???Με την πρωτη ευκερεια θα ξαναπαω μεγαρο οποτε καλο ειναι να ειμαι προετοιμασμενος.
  10. Εχουμε νεα απο την πιστα.Την Τεταρτη λοιπον πηγα Μεγαρο.Δεν εχω να πω πολλα για το λαστιχο,με εβγαλε ασπροπρoσωπο.2 γυρους ζεσταμα και μετα εδεινα τερμα με βαση των δυνατοτητων μου φυσικα. Δεν ενιωσα ποτε να γλυστραει οσο του εδεινα εστριβε ,μπορω να πω οτι το ευχαριστηθηκα στο μεγιστο βαθμο χωρις να με φοβησει,ισα ισα σε καποιες στιγμες σα να με εσπρωχνε να γυρει κι αλλο. Πιεσεις ξεκινησα με 29psi μπροστα και 27psi πισω,Οπως θα δειτε και στις φωτο το λαστιχο ψωριασε αρκετα και με παροτρυνση ενος παιδιου σαφως ποιο εμπειρου με track bike μου υπεδειξε να κατεβασω πιεση,ετσι εβαλα 27psi μπροστα και 24 πισω,με αυτη την πιεση στην αρχη μου φανηκε ποιο βαρυ και σαν "βαρκα" αλλα οταν ζεσταθηκε ηταν σουπερ,με αυτες τις πιεσεις εκανα 2 session και με τις προηγουμενες 4. Το ψωριασμα παρεμεινε το ιδιο σχεδον οποτε ισως πρεπει να αναζητησω αλλου την αιτια,για πειτε οι ποιο εμπειροι. https://imgur.com/a/z1fje5a https://imgur.com/a/KntJccx
  11. Λοιπον σημερα πουρνο πουρνο πηγα στο περιστεροπουλο.Του ειπα το story και οτι χανει παλι πιεση,Κοιταζοντας εκεινη την ωρα το λαστιχο βλεπω ακριβως το σημειο που μπηκε το βλημα και βαζοντας λιγο σαλιο εκανε φουσκαλες. Στην ερωτηση μου αν εγινε κατα τη διαρκεια του ταξιδιου μου ειπε οτι οταν το εκανε δεν κολλησε καλα,αν κολλησει δεν υπαρχει περιπτωση να ανοιξει.επισης τον ρωτησα αν μπορει να εχει παθει κατι απο την υπερθερμανση και μου απαντησε οτι αν ειχε κατι θα ειχε μελανιασει.Επισης το τσεκαρε αρκετες φορες κατα τη διαρκεια της ημερας με παραπανω πιεση,Ενω στην αρχη μου ειχε βαλει 41/34 λογο οτι ηταν καινουριο πλεον μου ειπε να βαζω 36/33. Για το σημαδακι απλα δεν βγαζεις ακρη και εκεινος μου ειπε περι πετραδακια και τα σχετικα,οκ δεν θα σκασω κιολας. Ακομα ειναι πολυ νωρις για να πω,παντως μεχρι στιγμης δεν εχει δειξει σημαδια κοπωσης. την πρωτη φορα που πηγα των ρωτησα τι ακριβως εκανε και μου εδειξε το κομματι μπαλωμα που εβαλε,ασε που το πληρωσα και ενα 20μπαλο!
  12. Το λοιπον παιδες θελω τα φωτα σας σε κατι θεματακια που εχουν προκυψει. Πρωτον,μετα το βλημα που πατησα πηγα στον περιστεροπουλο και εκανα εσωτερικο μπαλωμα.Αυτο εγινε την προηγουμενη παρασκευη.Καπακια την αλλη μερα φευγω για Ναυπακτο δυκαβαλο,οταν εφτασα κοιταω τυχαια το λαστιχο και το βλεπω ψωριασμενο οπως περιπου οταν εχεις παει πιστα οχι τοσο πολυ αλλα ηταν εμφανες.Την επομενη μερα τσεκαρω πιεση και βλπεω 26psi,ρε γαμωτο λεω με πιεσεις πιστας μου το εδωσε?Τελος παντων βαζω 42 και ξεκιναω για την επιστροφη.Σημερα πηγα να πλυνω τη μηχανη και ξανατσεκαρω πιεση και βλεπω 28. Και ερωτωμαι,αν χανει απο το μπαλωμα δεν το τσεκαρε πριν μου το δωσει?Να ξεκολλησε στο ταξιδι(υπαρχει περιπτωση να αστοχησε)???Υπαρχει περιπτωση να εχει χαλασει η δομη του ελαστικου αφου υπερθερμανθηκε υπερβολικα και ειμουν και δυκαβαλο?Να σημειωσω οτι καπου στην Αθηνων-Πατρων εχει κατι ωραιες ανοιχτες στροφουλες και ειχα βαλει το 2(00) μπροστα και εστριβα,δηλαδη το πιεσα αρκετα μηχανακι και λαστιχο,να σημειωσω δε οτι ηταν ακλονητο και παρ'ολο τη χαμηλη πιεση δεν εκανε κιχ το μηχανακι. Το δευτερο ειναι οτι ανακαλυψα αυτο(κατω απο το γραμμα R στην ακρη της ζαντας κοιταχτε) καθως τη καθαριζα και μου εχει σπασει τα νευρα το ολο θεμα,αξιζει να ασχοληθω?Εκτος απο το να εγινε στο ξεζανταρισμα παιζει να εχει γινει κατι αλλο? συμβαινει συχνα?δεν ξερω τι να πω πλεον https://imgur.com/a/a9NSWrP
  13. ενημερωτικα η ταχυτητα υπολογιζετε κατα προσεγγιση απο τα αρμοδια οργανα μονο οταν υπαρχει τραυματισμος ή οταν υπαρχουν μαρτηρες οτι ετρεχε με 100χλμ σε δρομο με οριο 50χλμ .αλλα και παλι μονο αν το πας δικαστικως και υπαρχουν αδιαψευστες αποδηξεις. Μου εχει τυχει τροχαιο σε διασταυρωση να παραβιασει προτεραιοτητα δικη μου χωρις να υπαρχει stop και χωρις φυσικα να σταματησει ποτε με αποτελεσμα να με χτυπησει στη κολωνα απο τη μερια του οδηγου(ερχομουν απο δεξια της οποτε και ειχα προτεραιοτητα).Ενω στην αρχη παραδεχτηκε οτι εφταιγε μετα ισχυριστηκε οτι ετρεχα και δεν προλαβε να με δει,κατι που φυσικα δεν ισχυε απλα ετσι την δασκαλεψε ενας φιλος της ασφαλιστης που ηρθε στο συμβαν.Σε ερωτηση μου στον τροχονομο αν θα καταγραψει οτι ετρεχα μου ειπε οτι δεν μπορει να το γραψει αυτο απο τη στιγμη που δεν υπαρχει τραυματισμος και απλα κατεγραψε το συμβαν,ποιος δηλαδη εροταν απο που και ποιος ειχε προτεραιοτητα.
  14. ναι το street triple. ναι για το d211 το γνωριζω οτι το πισω παζει αρκετα χαμηληπιεση θα μιλησω και με τον ανθρωπο στην πιστα που φτιαχνει τις πιεσεις και βλεπουμε,ειναι λιγο γριφος η υποθεση.
  15. Ακριβως την ιδια σκεψη εκανα και εγω οταν κοιταζα την φωτο στο pc και απορησα πως το καταφερα.Στην δευτευρη δεξια εγινε πριν την εκκινηση που εχει περισσοτερα περιθωρια απο τη πρωτη.Φτανοντας στο χωρο ειχα και μια μικρη ατυχια(μεγας γκαντεμης λεμε) αφου πατησα μια βιδα,ευτυχως ομως με στειλανε σε ενα γωστο τους βενζιναδικο-βουλκανιζατερ και το επισκευασα με ενεση αλλα μου ειπε οτι μπορει να αστοχησει στα πολλα χλμ και να παω να κανω εσωτερικο,οποτε αυριο θα παω για εσωτερικο για να ειμαι ετοιμος για το track day. Εχει κανεις αποψη τι πιεσεις να το δουλεψω στην πιστα?Ο περιστερας οταν τον ρωτησα καπου κοιταξε και μου ειπε 2.0 bar/29psi μπροστα και 1.8bar/26psi πισω(η μπως το αντιστροφο?παιζει να το εχω γραψει λαθος?),στο site της dunlop δεν βρηκα τιποτα σχετικο με πιεσεις. https://imgur.com/a/VvmOJ