polikos arkoudos

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    164
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

polikos arkoudos last won the day on September 7 2014

polikos arkoudos had the most liked content!

Πόντοι

220 Excellent

Σχετικά με το μέλος polikos arkoudos

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 09/01/74

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://www.facebook.com/ridingingreece

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

662 προβολές προφίλ
  1. 1) Εγώ ζω στη Σκωτία σχεδόν δύο χρόνια, είχα πάει οδικός με το σκούτερ μου, τώρα το κυκλοφορώ μόνο τα καλοκαίρια, πέρσι που πήγαινα όλη τη χρονιά για δουλειά συνέχεια με αυτό, προκλήθηκαν σοβαρές ζημιές-οξειδώσεις σε αρκετά σημεία από το αλάτι που ρίχνουν συνέχεια στους δρόμους, γι`αυτό και δεν θα δεις πολλούς να κυκλοφορούν το χειμώνα. 2) Συγκριτικά με το κλίμα της Ελλάδας η Σκωτία έχει ήπιους Χειμώνες και κρύα Καλοκαίρια, για εμένα υπάρχουν 3 εποχές εδώ, Άνοιξη- από Απρίλιο έως Ιούλιο, Φθινόπωρος-από Άυγουστο έως Οκτώβριο, Χειμώνας-από Νοέμβριο έως Μάρτιο, τελευταία φορά που βγήκα έξω από το σπίτι και είχε 25 βαθμούς ήταν τον Απρίλιο που είχα έρθει στα Γιάννενα 3) Οι μοτοσικλέτες εδώ κοστίζουν λίγο πιο ακριβά σε σχέση με την Ελλάδα, αν η μοτοσικλέτα που έχεις είναι σε καλή κατάσταση τότε αξίζει να την φέρεις, αν δεν είναι τότε μην το σκέφτεσαι καθόλου, δεν θα πάρεις έγκριση ούτε και πινακίδες. η οδήγηση στα αριστερά είναι θέμα συνήθειας, μετά από λίγο καιρό δεν έχεις κανένα πρόβλημα.
  2. Αν είναι ψηφιακό το ταχύμετρο τότε η διαδικασία είναι σχετικά απλή, σε αρκετά μοντέλα αλλάζει από χλμ. σε μίλια με συνδιασμό κάποιον πλήκτρων στο ταμπλό.
  3. Εγώ από Ελλάδα το αγόρασα ,το δικό μου το ταχύμετρο αναγράφει χλμ. ενώ εσωτερικά έχει και μίλια, δυστυχώς έτσι το θέλουν από το εργοστάσιο και δεν δέχονται τροποποιήσεις (αυτοκόλλητα από πάνω κτλ.) Αρχικά σκεφτόμουν να έφερνα το αυτοκίνητο, αλλά δεν άξιζε το κόπο, εκτός ότι θα ήθελα έξοδα μετατροπής, αλλαγή φανάρια εμπρός, ταχύμετρο κτλ. εδώ τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα είναι πολύ φτηνά σε σύγκριση με την Ελλάδα.
  4. Καλησπέρα! Το ίδιο έκανα και εγώ για Σκωτία πέρσι, ισχύουν ακριβώς τα ίδια για όλο το Ηνωμένο Βασίλειο, πηγαίνεις κανονικά εκεί με Ελληνικές πινακίδες και πράσινη κάρτα (ασφάλεια), αν αποφασίσεις να μείνεις τότε βγάζεις πινακίδες εκεί, για να μην πληρώσεις εκτελωνισμό και πρόστιμο: α) αν η μοτοσικλέτα είναι καινούρια τότε θα πρέπει να την έχεις στη κατοχή σου για τουλάχιστον 6 μήνες και να έχει τουλάχιστον 5,000 χλμ (αν θυμάμαι καλά), διαφορετικά θα πληρώσεις για εκτελωνισμό. β) θα πρέπει πρώτα να δηλώσεις εδώ https://www.gov.uk/government/organisations/hm-revenue-customs ότι την μοτοσικλέτα την έφερες εκεί λιγότερο από δύο εβδομάδες, αν δηλώσεις ότι ήρθες στη χώρα με αυτή πχ. πριν από τρεις εβδομάδες και δεν την έχεις δηλώσει ακόμα τότε θα πληρώσεις πρόστιμο, επίσης θα χρειαστείς να δηλώσεις το ΑΦΜ και τα υπόλοιπα στοιχεία του Έλληνα αντιπρόσωπου και το ποσό που πλήσωσες. γ) για να σου δώσουν άδεια και πινακίδα εδώ https://www.gov.uk/browse/driving/number-plate η μοτοσικλέτα θα πρέπει να πληρή τις προδιαγραφές τους, δηλαδή να έχει καθρέφτες με καμπύλη (όχι επίπεδους), τα φώτα να στοχεύουν αριστερά στο δρόμο ή στο κέντρο και το ταχύμετρο να αναγράφει την ταχύτητα και σε μίλια, αυτά είναι τα βασικά, αν δε τα έχει η μοτοσικλέτα σου τότε πολύ απλά δεν θα σου δώσουν άδεια και πινακίδες. δ) για να σου δώσουν Βρετανική άδεια κυκλοφορίας (V5C) θα πρέπει να έχεις μαζί σου την Ελληνική γνήσια άδεια κυκλοφορίας και το γνήσιο Ευρωπαϊκό πιστοποιητικό συμόρφοσης από το όχημα ( αυτό δυστηχώς κατά τον εκτελώνισμό του οχήματος στην Ελλάδα παραμένει για πάντα στο Ελληνικό μηχανολογικό και δε στο δίνουν πίσω), σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει να περάσεις από έλεγχο για να σου δώσουν έγκριση ( Minister`s Approval Certificate ). Όλα είναι πολύ απλά και αρκετές από τις αιτήσεις γίνονται από το διαδύκτιο εκτός φυσικά από τον έλεγχο του οχήματος. ε) αφού τελικά πάρεις έγκριση ( κόστος 90 λίρες ), περάσεις ΚΤΕΟ εκεί ( κόστος 29 λίρες ), στη συνέχεια τα στέλνεις όλα μαζί με την γνήσια άδεια κυκλοφορίας ώστε να σου εκδόσουν δικιά τους άδεια κυκλοφορίας, λόγο Ε.Ε. μετά από αυτό η Ελληνική άδεια κυκλοφορίας παραμένει στα αρχεία τους και το όχημα διαγράφεται από την Ελλάδα, την παλιά σου πινακίδα δεν την θέλουν, είσαι όμως υποχρεωμένος να πληρώσεις ( κόστος 15 λίρες ) για να φτιάξεις την καινούρια σου πινακίδα. Επίσης η μοτοσικλέτα θα πρέπει να είναι παλιά μέχρι 10 χρόνια, αν είναι παλαιότερη τότε έχει διαφορετικές και επιπλέον διαδικασίες. ΥΓ. Για τέτοιου είδους διαδικασίες ζητάνε διαβατήριο, η αστυνομική ταυτότητα είναι άχρηστη αφού δεν αναγράφει με λατινικούς χαρακτήρες την αρχή και τον τόπο έκδοσή της, κάνει μόνο για ταξίδια και τίποτα άλλο. Αυτά τα ολίγα, επλίζω να σε βοήθησα!
  5. Αν θες κάνε μία ερώτηση σε αυτούς...http://www.motorcycle-tours.gr/ από βόρεια Ελλάδα είναι, κάνουν οργανωμένες εκδρομές, ίσως να ενοικιάζουν.
  6. Η φωτογραφία με το περιπολικό στη θέση για ΑΜΕΑ, έχει γίνει λήψη ακριβώς δίπλα από τα δικαστήρια Ιωαννίνων, εκεί θα βρεις συνέχεια παράνομα σταθμευμένα οχήματα όλων των ειδών χωρίς να συντρέχει κανένας ιδιαίτερος λόγος, διαθέσιμος χώρος στάθμεσης (με πληρωμή) υπάρχει στα 25 μέτρα, αριστερά από το περιπολικό, τα συμπεράσματα δικά σας.
  7. Π.χ. το αυτοκίνητο που είχα σε χαμηλές στροφές δούλευε με 12 βαλβίδες για χαμηλή κατανάλωση (i-vtec), ενώ πάνω από 3000 στροφές με 16 βαλβίδες.
  8. Νομίζω για δύο βασικούς λόγους, είναι καθαρά θέμα κατασκευαστών, α) επειδή οι περισσότεροι κινητήρες των αυτοκινήτων είναι πιο αργόστροφοι σε σχέση με των μοτοσικλετών, β) οι κινητήρες των αυτοκινήτων χρησιμοπούν επιπλέον βοηθήματα για να μειώσουν την κατανάλωση θυσιάζοντας την απόδοση. Στα αυτοκίνητα το ζητούμενο είναι η χαμηλή κατανάλωση και ρύπους, (αυτό πουλάει σήμερα), ενώ στις μοτοσικλέτες το ζητούμενο είναι οι επιδόσεις, όταν πχ. μία σημερινή μοτοσικλέτα 1000 κ.ε. αποδίδει 160 ίππους δεν υπάρχει περίπτωση να έχει την ίδια κατανάλωση με ένα αντίστοιχο σημερινό αυτοκίνητο 1600 κ.ε.. Παρόμοια σύγκριση είχα κάνει πριν μερικά χρόνια με τα οχήματά μου, (δίκυκλο 300 κ.ε. και αυτοκίνητο 1300 κ.ε.) καινούρια και τα δύο με ψεκασμό (μοντέλα 2010), στο αυτοκίνητο είχα 1,9 λίτρα παραπάνω κατανάλωση σε σχέση το δίκυκλο, επειδή όμως το δίκυκλο έχει πιο τακτικά διαστήματα συντήρησης και πιο σύντομο χρόνο ζωής σε ελαστικά, τακάκια, λάδια κτλ. όλο το κέρδος από τη διαφορά κατανάλωσης πήγαινε περίπατο, το αυτοκίνητο τελικά κόστιζε τα ίδια χρήματα χρήσης με το δίκυκλο μακροπρόθεσμα. Στα ίδια κ.ε. οχήματα, ίδια χρονολογιά κτλ. δεν τα συγκρίνω καν, το αυτοκίνητο είναι πιο οικονομικό σε κατανάλωση αλλά και σε συντήρηση.
  9. Έχω από το 2010 το evo 300i, πρόκειται για το ίδιο ακριβώς με αυτό που σκέφτεσαι να αγοράσεις, η μόνη διαφορά είναι στα κυβικά, αν και πρόκειται για παλιό μοντέλο που κυκλοφορεί εδώ και 7 χρόνια, στο προτείνω, με αυτό έχω πάει ακόμα και Σκωτία... Τα υπόλοιπα που γράφωνται κατά καιρούς στα διάφορα φόρουμ περί σκούτερ,πλαστικά,καναπέδες,μικροί τροχοί και διάφορα άλλα <<περίεργα>> που έχω διαβάσει, ίσως τα γράφουν μερικοί που δεν έχουν κάνει ποτέ καθημερινή χρήση με τέτοιου είδους δίκυκλα και δεν έχουν καμία σχέση με το αντικείμενο, ή τα κατηγορούν απλά για να περνάει ευχάριστα η ώρα τους στα φόρουμ.
  10. Καλησπέρα! Αν θες κάνε μία ερώτηση για τιμή σε αυτούς... http://www.delfini.co.uk/
  11. Και όλα να πάνε καλά, χωρίς να προκληθεί κάποιο ατύχημα και χωρίς να σε σταματήσει η τροχαία, το ενδεχόμενο ότι ίσως να ταλαιπωρήσεις τους υπόλοιπους οδηγούς (που δεν φταίνε σε τίποτα και θα προσπαθήσουν να σε αποφύγουν) το έχεις σκεφτεί;
  12. Εξαρτάτε την περίπτωση/εποχή κτλ. προσαμόζεσαι ανάλογα με τις ανάγκες σου και την ιδιαιτερότητα της κάθε διαδρομής, με 40 βαθμούς το καλοκαίρι προτιμώ νύχτα, με πάγο το χειμώνα όχι, γενικά θεωρώ ότι είναι πιο ασφαλής η οδήγηση τη νύχτα, και από στατιστικές ατυχημάτων αλλά και από εμπειρία, την νύχτα είναι λιγότερα τα οχήματα στους δρόμους, το μόνο κατά, είναι σε περίπτωση βλάβης/σκασμένο λάστιχο κτλ., την νύχτα θα δυσκολευτείς.
  13. Συγχαρητήρια που τους έπιασαν και όσους άλλους έχουν πιάσει στο παρελθόν, αλλά εγώ δε βλέπω να μειώνονται οι κλοπές δικύκλων, τώρα ή τους αφήνουν πάλι ελεύθερους, ή είναι πολλοί οι κλέφτες στην χώρα μας.
  14. Παλαιότερα ασχολούμουν και εγώ, τώρα σας παραθέτω τις απαντήσεις τους: Παρατήρηση: Έχετε σταθμεύσει σε χώρο για άτομα με ειδικές ανάγκες, απάντηση: Υπάρχει κάποιο πρόβλημα; Παρατήρηση: Έχετε σταθμεύσει σε χώρο για άτομα με ειδικές ανάγκες, απάντηση: Με πονάει το γόνατό μου. Παρατήρηση: Έχετε σταθμεύσει σε χώρο για άτομα με ειδικές ανάγκες, απάντηση: Και εσένα τι σε νοιάζει; Ανάπηρος είσαι; Παρατήρηση: Έχετε σταθμεύσει σε χώρο για άτομα με ειδικές ανάγκες, απάντηση: Τι είναι αυτό; Παρατήρηση: Έχετε σταθμεύσει σε χώρο για άτομα με ειδικές ανάγκες, απάντηση: Έχω κάρτα αναπήρου. (είπε ψέματα, ούτε άτομο με κινητικά προβλήματα ήταν, ούτε κάρτα μου έδειξε, ούτε σήμα ΑΜΕΑ είχε αναρτημένο στο αυτοκίνητο.) Παρατήρηση σε <<μοτοσικλετιστή>> (ναι υπάρχουν και αυτοί): Έχετε σταθμεύσει σε χώρο για άτομα με ειδικές ανάγκες, απάντηση: Χωράμε όλοι. το καλύτερο σας το κράτησα για το τέλος, Παρατήρηση: Έχετε σταθμεύσει σε χώρο για άτομα με ειδικές ανάγκες, είστε ανάπηρος; απάντηση: Πάντα! Μετά από αυτά, αξίζει να ασχοληθείς άλλο; Τα συμπεράσματα δικά σας.
  15. Καλησπέρα! Δεν είμαι από Εύβοια αλλά αν δεις στο χάρτη... https://www.google.c...m/data=!3m1!1e3 ένα μεγάλο τμήμα της διαδρομής είναι με άσφαλτο, Αμυγδαλιά δεν έχω πάει, πάντως σε άλλα χωριά που επισκέφτηκα στη νότια Εύβοια οι δρόμοι δεν ήταν σε καλή κατάσταση και οδηγούσα πολύ αργά, πρόκειται για περιοχή με απομονωμένα χωριά, μην περιμένεις να έχει καλό δρόμο.