Nikos Nikon

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    352
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    14

Nikos Nikon last won the day on May 18 2018

Nikos Nikon had the most liked content!

Πόντοι

1293 Excellent

3 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος Nikos Nikon

  • Κλάση
    Γεροπαπιοκάγκουρας
  • Γενέθλια 10/30/69

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Sym
  • myBike: Μοντέλο
    Symphony ST ABS
  • myBike: Κυβισμός
    200

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Αλλος
  • dreamBike: Μοντέλο
    DY 125RS Efi
  • dreamBike: Κυβισμός
    125

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2209 προβολές προφίλ
  1. Δεν εναρμονίστηκαν με το Euro 4 και σταμάτησε η εισαγωγή τους το '17. Το είχαν ανακοινώσει στην έκθεση μοτοσυκλέτας το '17. Ανταλλακτικά υπάρχουν φυσικά και θα υπάρχουν για πολλά χρόνια, βρίσκω τα πάντα για το Kristar της γυναίκας μου.
  2. Dy 125

    Οχι ρε συ νταξ...μπαίνω διαβάζω που και που, απλά δεν έχω το μηχανάκι καιρό τώρα, μένει και ο γιός μου σε άλλη περιοχή και δεν το έχω άμεσα. Αμα χρειάζεται τίποτα μου το φέρνει μόνο, τσογλάνια μόνο όταν έχετε ανάγκη σκέφτεστε τους έρμους τους γονείς σας Την έχω καταβρεί με το σκούτερ Βάγγο, δύσκολα θα ξαναπάρω παπί, ίσως κάνα τέρας τύπου VF 185...
  3. Dy 125

    Δύο χρόνια συμπληρώσαμε σήμερα, θα του ρίξω ένα πλυσιματάκι όταν βρω λίγο χρόνο και θα δούμε σε τι κατάσταση βρίσκεται, όπως σας έκανα και ένα χρόνο πριν...
  4. Ευχαριστώ πολύ, καλές γιορτές σε όλους και υγεία.
  5. Dy 125

    Οι καταναλώσεις είναι κατά μέσο όρο αυτές, 1.9 με 2.5 λ/100 χλμ...τόσο το είχα μετρήσει στον 1.5 χρόνο, οι μικρότερες καταναλώσεις καταγράφονται στα ταξίδια και οι μεγαλύτερες μέσα στην πόλη σε ζόρικες ημέρες. Έχω τα CSV αρχεία από το fuelio αλλά δεν ξέρω πως να τα μετατρέψω για ανέβασμα. Βρήκα δυο φωτογραφίες ξεχασμένες στο Viber από το μεγάλο σέρβις που είχα κάνει, μιας και έχει αλλάξει ο σέρβερ και χάθηκαν. Η μία δείχνει το ελλεϊνό μαμά φίλτρο αέρα πριν αντικατασταθεί και η άλλη το εργαλειάκι που έχω για να ρυθμίζω βαλβίδες εύκολα...το οποίο εργαλειάκι κάνει και για το σκούτερ
  6. Dy 125

    Γάντια να πάρεις τα Nordcap Rider Pro στα 25 ευρώ, εξαιρετικά για την τιμή τους. Για το μπουφάν μην το λες, θα σκέφτεσαι πάντα τη στραβή, ένα μπουφάν μότο θα σε προστετέψει σε καίρια σημεία σαφώς καλύτερα και πιο ανώδυνα, η σκληράδα της ασφάλτου είναι ίδια είτε πέσεις με μηχανή είτε με παπάκι, χώρια που θα σε προστετέψει πολύ καλύτερα από το κρύο, έχει εξαιρετικά μπουφάν σε τιμές χώμα αυτή την εποχή που ξεστοκάρουν τα μαγαζιά, ένα σετάκι ισοθερμικά επίσης θα σε βοηθήσει καλύτερα τώρα το χειμώνα και θα αισθάνεσαι και καλύτερα, μια μπαλακλάβα για το κράνος επίσης. Αυτά θα τα πληρώσεις μια φορά και θα τα έχεις για 4-5 χειμώνες αν τα προσέχεις. Σχετικά με τα λάστιχα δεν είναι τόσο ελλεϊνά τουλάχιστον στα πρώτα 2-3 χιλ. χλμ. έχουν σχετικά καλό κράτημα για αυτά τα χιλιόμετρα, μη ξοδευτείς αμέσως, στρώσε το μηχανάκι και αν δεις μετά από 2-3 χιλ. οτι δεν σου κάνουν, τα αλλάζεις και βάζεις ότι βρεις καλύτερο, εγώ προτιμούσα και έχω αναφέρει τα Michelin City Pro που είναι VFM για την αντοχή στα χιλιόμετρα και το κράτημά τους. Μεγάλο παιδί είσαι, μυαλό έχεις απ' όσο καταλαβαίνω απ' τα γραπτά σου, πράξε αναλόγως
  7. Dy 125

    Update περί μπροστινού. Την Δευτέρα έκανα το πρώτο σέρβις στο σκούτερ, οπότε ρώτησα στο μαγαζί που έχει και συνεργείο τι γίνεται με τα μπροστινά των Daytona. Λίγο πολύ μου είπε πως δεν ξέρει τίποτα, δεν του έχει παραπονεθεί κανείς σχετικά με χτύπους στην ανάρτηση. Τον ρώτησα αν μπορεί να κάνει ένα τηλέφωνο στα κεντρικά και μου απάντησε πως αν υπήρχε κάτι θα του είχαν στείλει οδηγία με την επισκευή. Δεν ασχολήθηκα παραπάνω, αλλά δύο τινά υπάρχουν, ή ότι πούλησε αρκετά μηχανάκια σε ηλίθιους που δεν καταλαβαίνουν τι έχει το μηχανάκι τους, ή ότι δεν θέλει και αυτός να ασχοληθεί...συγκλίνω προς το δεύτερο αν και το πρώτο δεν το αποκλείω Πλήρωσα το σέρβις, όχι ότι θα με ξαναδεί κι αυτός, αφού το σκούτερ είναι πανεύκολο στο σέρβις του και αν χρειαστώ κάτι πιο σοβαρό αναλαμβάνω την ευθύνη να πληρώσω, καθόσο οι εγγυήσεις είναι τραγική κωμωδία και το έχω ξαναπεί πως δεν χαλάω τη ζαχαρένια μου για κανένα αλμπάνη. Την Τρίτη το πρωί πήρα ένα τηλέφωνο στα κεντρικά στην Καλλιθέα και μου επιβεβαίωσαν αυτό που έγραψε ο Μιχάλης πιο πάνω, ότι είναι στην διαδικασία επίλυσης του προβλήματος και να πάω σε εξουσιοδοτημένο να το φτιάξουν. Εξήγησα στον ευγενέσατο ομολογουμένως κύριο στο τηλέφωνο πως έχω ήδη απευθυνθεί σε δύο εξουσιοδοτημένα με το όνομά τους, και ότι έκαναν τους ανήξερους. Με παρότρινε να ξαναπάω πάλι και να χρησιμοποιήσω το όνομά του (που δεν αναφέρω για ευνόητους λόγους) να λυθεί το πρόβλημα αμέσως. Του εξήγησα πως δεν θα κάνω εγώ το σπασμένο τηλέφωνο ως πελάτης, αλλά η αντιπροσωπεία με τους εξουσιοδοτημένους της, και επίσης εξήγησα ότι το μηχανάκι βρίσκεται στη Λήμνο και πως θα είναι εκεί μέχρι τον Φεβρουάριο. Τότε με διαβεβαίωσε πως θα στείλει μήνυμα με τα στοιχεία στον εξουσιοδοτημένο στη Λήμνο να γίνει εκεί η επισκευή. Σήμερα το πρωί με πήρε τηλέφωνο ο εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος στη Λήμνος, Γιώργος Φτωχογιάννης και μου επιβεβαίωσε πως θα κάνει την επισκευή αμέσως μόλις πάει το μηχανάκι εκεί χωρίς καθυστέρηση. Οπότε το μόνο που μένει σε μία έξοδο να πάει το μηχανάκι ο γιός μου από εκεί και να το αφήσει. Και να καταλήξω, πως τόσο καραγκιόζηδες είναι κάποιοι εξουσιοδοτημένοι στην Αθήνα, που βαριούνται να ασχοληθούν, και μαυρίζουν το όνομα σε κάποια ωραία μηχανάκια. Και καλά εγώ, ας πούμε έχω την γνώση, τον χρόνο και τα εργαλεία να ασχοληθώ, με τους υπόλοιπους τι γίνεται. Διαβάζω και διάφορα που συμβαίνουν με τα σκούτερ της SYM και ταλαιπωρούνται οι χρήστες χωρίς να φταίνε και οι εξουσιοδοτημένοι τα ξύνουν κανονικά, μάλλον ο Γκοργκό θα πρέπει να δεί το δίκτυό του και να λύσει τα όποια προβλήματα. @Nikosof88 Θα πάρεις αυτό που σου αρέσει εσένα, όποιο και να διαλέξεις την δουλειά του θα την κάνει. Πριν μπείς σε οποιαδήποτε διαδικασία, για έκδοση αδείας οδήγησης και αγορά της πάπιας που σου αρέσει, ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ, και μετά βολτάρισε και κάνε τα γούστα σου..."πατέρας" σου είμαι και σε νιώθω.
  8. Dy 125

    To φίλτρο αέρα είναι τύπου "σφουγγάρι" και πλένεται φυσικά, δεν είναι χάρτινο. Αν κάνατε έναν κόπο να γυρίσετε 5-6 σελίδες πίσω θα το βλέπατε. Όλες αυτές τις διαδικασίες τις περιγράφω λεπτομερώς στο μεγάλο σέρβις που είχα κάνει. Το μόνο ψεγάδι που έχει το φίλτρο αέρα πρώτης τοποθέτησης, είναι πως είναι πολύ χαμηλής ποιότητας και θρυμματίζεται εύκολα, κάντε μια χάρη στο μηχανάκι σας και πάρτε ένα ποιοτικό γνήσιο φίλτρο αέρα Honda, για Supra/Grand που είναι το ίδιο και κοστίζει το πολύ 5 ευρώ από Moto Madness ή Τόγελο. Εγώ είχα πάρει δύο, καθάριζα και λίπαινα το ένα να είναι έτοιμο για καβάτζα, και τοποθετούσα το άλλο. Καλό είναι μαζί με το φίλτρο να πάρετε και την σίτα που το συγκρατεί, από το προηγούμενο μοντέλο, που είναι σαφώς καλύτερη και κοστίζει 2 ευρώ, εκτός και αν την έχουν βελτιώσει ποιοτικά και αυτή οπότε δεν χρειάζεται. Χαίρομαι που επιτέλους κατάλαβαν το πρόβλημα του μπροστινού μετά από τόσα χρόνια, κάλλιο αργά παρά ποτέ, αν και με την προσέγγιση που έχουν στον πελάτη χλωμό το κόβω να τα φτιάχνουν από μόνοι τους, εγώ διαβάζοντας την απάντηση του Μιχάλη, (χρόνια πολλά παρεμπιπτόντως) ρώτησα εκεί που το είχα πάρει, αλλά ο κοιμήσης έκανε πως δεν ήξερε τίποτα και βαριόταν να πάρει έστω ένα τηλέφωνο, προφασιζόμενος φόρτο εργασίας, θα κάνω μια προσπάθεια με το κατάστημα που αγόρασα το σκούτερ γιατί μου φαίνεται πιο σοβαρός επαγγελματίας, και θα κάνω και ένα τηλέφωνο στον αντιπρόσωπο στη Λήμνο όπου βρίσκεται το μηχανάκι τώρα. Ό,τι νέα έχω θα σας πω, αν και είχα θεραπεύσει το πρόβλημα μόνος μου και σχετικά ανέξοδα, ως γνωστό. ΥΓ. Το Velos ωραίο αλλά συμφωνώ και συμπλέω με ότι λέει ο Strokt Up.
  9. Dy 125

    Χαίρομαι που το νήμα που άνοιξα πριν 1.5 χρόνο αφήνει παρακαταθήκη και βοηθάει τους κατόχους του τίμιου παπιού. Εγώ όπως είπα και σε προηγούμενο ποστ, δεν το έχω πια, το μηχανάκι διάγει τον βίο του πλέον στη Λήμνο όπου υπηρετεί ο γιος μου την θητεία του. Εμεινα χωρίς μηχανάκι για κάμποσες μέρες και κυκλοφορούσα με το αυτοκίνητο, και μου καλάρεσε να πω την αλήθεια , σκέφτηκα να πάρω το ίδιο σε άλλο χρώμα, και η αλήθεια είναι πως πήγα στο μαγαζί για να το κλείσω, όμως εκεί είδα ένα ωραίο σκούτερ SYM SYMPHONY 200i ABS και έγινε το κακό ...ψιλομάτωσα, έβαλα και μερικές δόσεις παραπάνω στην πιστωτική και πλέον στρώνω το νέο μου μηχανάκι εδώ και δυό μέρες. Τουλάχιστον έμεινα στο γΚοργΚόλα μη χάσουμε και τη συρμαγιά, τρομάρα του , όσοι έχουν το τηλέφωνό μου και χρειάζονται βοήθεια, ευχαρίστως να βοηθήσω, αλλιώς αραιά και που θα ρίχνω μια ματιά και θα τα λέμε. Καλά χιλιόμετρα σε όλους !
  10. Dy 125

    Μέσες άκρες ισχύει ότι έχω γράψει για το μηχανάκι και σου απάντησα και στο πμ Μιχάλη. Εγώ το μηχανάκι δεν το έχω πια, το φόρτωσα στο καράβι στο Λαύριο και το έστειλα στον γιό μου που υπηρετεί στη Λήμνο. Επειδή όμως το ξέρω σαν μηχάνημα και δεν θέλω να μπλέξω, ούτε και να πληρώσω κερατιάτικα δυο και τρία χιλιάρικα για "ιαπωνικά" παπιά, αυτές τις μέρες θα πάω να πάρω ένα ακόμα σε άλλο χρώμα για ποικιλία ...25167 χλμ σε ενάμιση χρόνο και σχεδόν μηδενικά έξοδα και προβλήματα με οδηγούν εκεί. Αυτά...
  11. Εννοείται πως ναι αγαπητέ μου, διασκεδάζω ιδιαίτερα διαβάζοντας σεντόνια με μπουρδολογίες τρισμέγιστων μηχανόβιων ή πιτσιρικάδων που πήραν χτες μηχανάκι και νομίζουν ότι έπιασαν τον παπά απ' τ' αχαμνά, τα ίδια συμβαίνουν σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής μας και οι ignore list μυαλού και διαδικτύου, εμπουτίζονται
  12. Ολα τριγύρω αλλάζουνε, κι όλα τα ίδια μένουν. Κανονικά τα ωραία ταξίδια που έχω κάνει μέχρι στιγμής με το CBF 500 των 50 ψωράλογων, μονός-διπλός, φορτωμένος-άνευ αποσκευών, αξιοπρεπέστα και με ικανοποιητικές ανθρώπινες ταχύτητες, δεν θα έπρεπε να έχουν γίνει καν, αν παραμέριζα την εμπειρία μου και συλλογιζόμουν σύμφωνα με τα γραφόμενα στο διαδύκτιο... Ο κήπος είναι ανθηρός.
  13. Dy 125

    Σύμφωνα με τον χάρτη αποστάσεων Ελληνικών λιμένων του Αγγλικού Ναυαρχείου 244 ναυτικά μίλια πηγαινέλα, άμα είχε δρόμο 451,87 χιλιόμετρα
  14. Dy 125

    Έφτασε και στην Χίο η χάρη μας...
  15. Σέβας ρε γέροντα...Ο Daxαρος είναι με πλατίνες; Διπλό σέβας