Nikos Nikon

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    214
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    7

Nikos Nikon last won the day on June 22

Nikos Nikon had the most liked content!

Πόντοι

857 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος Nikos Nikon

  • Κλάση
    Γεροπαπιοκάγκουρας
  • Γενέθλια 10/30/69

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Αλλος
  • myBike: Μοντέλο
    DY125RS EFi

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • dreamBike: Μοντέλο
    VStrom 250

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

486 προβολές προφίλ
  1. Dy 125

    Επειδή το έχεις καιρό, πριν αλλάξεις το λάδι αναρτήσεων, αφού αδειάσεις την κάθε μπότα να την καθαρίσεις εσωτερικά, ρίξε λίγο white spirit μέσα και πρεσάρισε την μπότα πάνω κάτω, άδειασε και ξαναρίξε λίγο white spirit. Λογικά με την δεύτερη πλύση θα βγεί καθαρό το υγρό από μέσα και δεν μπορείς να φανταστείς τι βρώμα θα βγάλει από μέσα. Επανέλαβε και στην άλλη μπότα. Άφησέ τες και τις δύο λίγο ανάποδα να στραγγίξουν καμιά ωρίτσα. όσο θα περιμένεις να στραγγίξουν καθάρισε και τα ελατήρια με τον ίδιο τρόπο σε ένα μικρό λεκανάκι. Κάθε κατασκευαστής έχει τη δική του εφαρμογή, αλλά η αρχή παραμένει η ίδια. Σε κάποια Modenas πχ έχει τάπα με άλλεν, σε άλλα έχει τάπα με παξιμάδι. Σε κάποια Honda έχει τάπα με ασφάλεια περιμετρικά, σε άλλα με παξιμάδι, το ίδιο και στα Yamaha και Kawasaki...έχει τόσα παπιά στην αγορά που δεν μπορεί κάποιος να ξέρει τι μπότες έχει το καθένα αν δεν το λύσει. Και συνήθως κανένας δεν το λύνει, αλλά πάει στον επισκευαστή του να το συντηρήσει, όποτε και άμα...
  2. Dy 125

    Ενα θέμα που είχε και το προηγούμενο μοντέλο είναι τα ελλεϊνά πίσω φλας. Μετά από λίγο καιρό πετσικάρουν και φεύγουν από την θέση τους, αφού το πλαστικό από το οποίο είναι φτιαγμένα είναι απαράδεκτα ψαθυρό και διαλύεται. Δεν περίμενα όμως ότι θα χαλούσε τόσο γρήγορα, στο προηγούμενο τα άλλαξα μετά από 2 χρόνια, σε αυτό κράτησαν μόνο 1,5 μήνα ...φυσικά δεν υπήρχε περίπτωση να ασχοληθώ με εγγυήσεις και να χαλαστώ, οπότε αγόρασα με 11 ευρώ ένα ωραίο σετάκι που είχα βάλει και στο άλλο. Η διαδικασία αλλαγής είναι πολύ απλή και το αποτέλεσμα είναι αρκετά όμορφο. Θα χρειαστούμε τα εξής εργαλεία: Καρυδάκι 12mm με αντίστοιχη καστάνια, γερμανοπολύγωνο 12mm, κατσαβίδι PH2, και μια μικρή πένσα, ένα πολύμετρο για να μετρήσουμε το ρεύμα αφού τα χρώματα των καλωδίων είναι διαφορετικά, αλλά δεν είναι απαραίτητο αν κάποιος δεν έχει. Ξεκινάμε λοιπόν, το αριστερό φλας. Το δεξί φλας. Με το καρυδάκι και την καστάνια αφαιρούμε την μοναδική βίδα που κρατάει τη θήκη των εργαλείων κάτω από την σέλα. Βγάζουμε εύκολα την θήκη και μας αποκαλύπτεται η πλεξούδα που στέλνει ρεύμα στα φλας, το πίσω φως και την έτοιμη φίσα του συναγερμού. Στα αριστερά όπως κοιτάμε προς τα κάτω (δεξιά πλευρά στο μηχανάκι), υπάρχει η φίσα του διαγνωστικού πίσω από το δεξί αμορτισέρ, για όσους ενδιαφέρονται. Ξεβιδώνουμε τα φλας και τα αφαιρούμε μαζί με τα καλώδια που πάνε στην πλεξούδα, δεν χρειάζεται να τα κόψουμε, δεν είμαστε καγκουροαλμπάνηδες Περνάμε τα καινούρια φλας με τα καλώδιά τους από τις τρύπες που περνούσαν και τα καλώδια των παλιών πάρα πολύ εύκολα, για να είναι τακτοποιημένα. Επανατοποθετούμε την θήκη των εργαλείων κλείνουμε την σέλα και σφίγκουμε το παξιμάδι που κρατάει το κάθε φλας στην θέση του. Εχουν δικά τους γκρόβερ και τα δυο οπότε δεν χρειάζεται να σφίξουμε λες και βιδώνουμε κανένα παξιμάδι από βαπορομηχανή, μόλις αισθανθούμε λίγη κόντρα είναι έτοιμα και ωραία βιδωμένα. Νομίζω πως δείχνουν πολύ ωραία και σίγουρα θα κρατήσουν για πολύ καιρό, σε σχέση με τα ελλεϊνά κινέζικα γνήσια.
  3. Να σε ευχαριστήσω για τον χρόνο και την υπομονή, έχω κάνει mod σε φόρουμ και ξέρω τη "γλύκα"
  4. Dy 125

    Για να είσαι απόλυτα σίγουρος για την στάθμη να βάλεις 700ml και να βλέπεις το τζαμάκι στο καπάκι, περίμενε λίγο να κάτσει το λάδι και πρόσθεσε άλλα 100 ml μέχρι να καλυφθεί τελείως το τζαμάκι από το λάδι. Περίμενε λίγο να κάτσει πάλι το λάδι και βάλε το καταμετρικό, πρέπει το λάδι να φτάνει μέχρι το "κυκλάκι" που είναι τυπωμένο στο σώμα. Αυτή είναι η σωστή μέτρηση. Μοιάζει πολύ με την μέτρηση του Supra...τι μοιάζει, ίδια είναι Edit και μιας και ρωτάει ο Βαγγέλης, ακόμα και το manual που γράφουν στον Γκόργκο για τον πέοντα είναι, το βλέπω τώρα και γράφει "Βάλτε 700-800ml λαδιού"...κάτσε ρε μάστορα να πούμε, ή 700 ή 800ml θα παίρνει το μηχανάκι, μεσοβέζικες λύσεις που κάνει ο Ζήκος ο μπακαλόγατος δεν αρμόζουν σε μηχανολογικές κατασκευές, και μετά προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη για τα χάλια μας...
  5. H λογική πάντως λέει πως σε μικρό τετράχρονο μοτέρ σχεδίασης και τεχνολογίας τριακονταετίας δεν μπαίνει λιπαντικό 5W-40...Αν ήμουν 20 χρονών μπορεί και να ψάρωνα με τις πίπες του "μάστορα" στα 48 όμως και μετά από 30 χρόνια στη σέλα και ενασχόλησης με μοτοσυκλέτες απλά τον γράφω στ' @δια μου και το συντηρώ-επισκευάζω μόνος μου γιατί δεν έχω την υπομονή να ακούω τις μ@λ@κίες τους, ακόμα και σε πολύ φίλους μαστόρους δεν πηγαίνω και ας μου κάνουν παράπονα, γιατί έχω βαρεθεί. Η μόνη φορά που το μηχανάκι θα πάει σε κάποιο κατάστημα είναι για να αλλάξω λάστιχα, τίποτ' άλλο... Ας μείνουμε όμως στα του Daytona, οι άλλες μάρκες έχουν τα δικά τους νήματα...
  6. Dy 125

    Θα το δοκιμάσω και βλέπουμε, τόσα υπάρχουν, με κάποιο θα γίνει η δουλειά...no worries.
  7. Dy 125

    Α μάλιστα κατάλαβα, εγώ δεν είμαι του σκαλίσματος πάντως, ούτε και το προηγούμενο το σκάλιζα, δεν το αντέχω στα 48 μου ρε αδερφέ να ασχολούμαι με τέτοια κόλπα ... Με ένα generic θα το κάνω το TuneECU που είναι κοινό με όλες τις Euro4 προδιαγραφές. Φυσικά μόνο για τον έλεγχο και καθαρισμό των λαθών της ECU το θέλω, δεν θα το χρησιμοποιήσω για σκάλισμα, Όταν έρθει και του κάνω δοκιμή, θα γράψω φυσικά, και θα δώσω οδηγίες και στους υπόλοιπους.
  8. Dy 125

    @Ravendark Γιώργο συμφωνώ με όσα λες, πάντως δεν θεωρώ πως ο ψεκασμός είναι κάτι δύσκολο στη συντήρηση, ένα φιλτράκι βενζίνης κάθε 20Κ, ένα καθάρισμα στο μπεκάκι που βγαίνει με δυο βίδες, ένας έλεγχος με πολύμετρο στη βαλβίδα του ρελαντί δεν είναι και τόσο δύσκολο πια, τουλάχιστον για εμάς που πιάνουν τα χέρια μας. Εχω παραγγείλει και ένα OBD2 με ένα κοινό φισάκι που έχει το Daytona και θα μπορώ να βλέπω αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα κάθε φορά που θα κάνω το μικρό σερβισάκι. Από κει και πέρα ότι είναι να γίνει, θα γίνει, και θα το αντιμετωπίσω όταν και όποτε γίνει, δεν έχω έγνοιες για το παπί... @GiannisTs Γιάννη δεν σου κρύβω πως καλοκοιτούσα το Target από το 2015 που το είδα στο Scooter Moto Festival στο Γκάζι. Μου άρεσε πάρα πολύ και θεωρούσα πως το έφτιαξαν για μένα, λόγω της κατασκευής και του σουλουπιού που έχει. Είχα δει αρκετά να κυκλοφορούν και στην Σύρο που είχα πάει χειμωνιάτικες διακοπές πέρσι, έχει καλό ντήλερ εκεί και μάλλον πούλησε καλά. Στο διαταύτα, δεν προχώρησα στην αγορά επειδή είχα ήδη εμπιστοσύνη στην αξιοπιστία του Daytona και είχα και την εμπειρία από το προηγούμενο μοντέλο. Στην Αθήνα έχει 4 ντήλερ ο Καπράνης και αυτός στα δυτικά είναι ο πιο σωστός κατ' εμέ γιατί τον συζήτησα αρκετά και μου έλυσε πολλές απορίες, θεωρώ πως θα έλυνε το όποιο πρόβλημα μου παρουσιαζόταν αν αγόραζα το μηχανάκι. Πάντως το Target αυτό καθ' αυτό, δεν μου έδωσε την εικόνα ενός κακοφτιαγμένου παπιού και το έχω πάντα στο μυαλό μου, ειδικά τώρα που ο γιος μου ετοιμάζεται να μου πάρει το Daytona, απλά ζούμε στην χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας όπου ο κάθε έμπορος κινείται κατά το δοκούν και στο τέλος την πληρώνουμε εμείς.
  9. Dy 125

    Αυτό θα το ήθελα κι εγώ, μιας και φαίνεται να έχω ανοίξει εγώ το θέμα, αλλά στην πραγματικότητα έχει διαχωριστεί από κάποιον mod από το νήμα του προηγούμενου μοντέλου. Θα μπορούσε να γίνει κάπως έτσι "Daytona Sprinter EFI Euro4 (DY 125RS EFI Euro4), Τα ίδια μηχανάκια είναι με άλλα κοστούμια...και να ευχαριστήσουμε εκ των προτέρων τους mods που διορθώνουν για να είναι πιο ευανάγνωστα τα νήματα. Τι λες ρε αδερφέ τώρα; Αμα λέω ότι δεν υπάρχει καθόλου έλεγχος μάλλον έχω δίκιο...και για το δια ταύτα δεν μπήκαν καν στον κόπο να απαντήσουν στο mail μια βδομάδα μετά την θεραπεία του προβλήματος. Ευτυχώς που πιάνουν τα χέρια μου και το φτιάχνω μόνος μου, και έχω και την ψυχική μου υγεία ήσυχη.
  10. Dy 125

    Καλημέρα στη Daytonaπαρέα. Μόλις επέστρεψα από ένα πενθήμερο στην Κρήτη στο χίπικο φεστιβάλ στα Μάταλα. Το καημένο το μηχανάκι μας πήγε, μας βόλταρε περίπου 300 χιλιόμετρα στα χωριά του νομού Ηρακλείου δύο δαμάλια φορτωμένα με τα μπαγκάζια και το τσαντήρι μας, και δεν έκανε κιχ. Μιλάμε για βιασμό κανονικό καθ' έξην και παρά φύσην με περάσματα σε χωματόδρομους, κατεβάσματα σε παραλίες, διάσχιση ξηροπόταμων με ολίγη από λάσπη και καγκουρο-οδήγηση από τον γιο μου. Κοινώς άμα είχε στόμα να μιλήσει θα μας είχε διαλοστείλει Τα συμπεράσματα από το μίνι ταξίδι είναι πως η σέλα χρειάζεται φροντίδα για να γίνει λίγο πιο άνετη γιατί είναι πολύ πιο σκληρή και με λιγότερο υλικό από το προηγούμενο μοντέλο, και τα πίσω αμορτισέρ τερματίζουν πολύ εύκολα με δυο άτομα και φορτωμένο, επίσης ένα σετάκι καινούρια λάστιχα θα ήταν ότι καλύτερο αλλά περιμένω να περάσει το καλοκαίρι.
  11. Sprinter 125

    Μόνο που εδώ συζητάμε για τα Daytona (Dayang) DY, δεν συζητάμε για τα Nipponia, η Nipponia μπορεί να προτείνει και λάδι για φορτηγά ή βαπορομηχανές δικό της θέμα, η DAYANG προτείνει 20W-50...
  12. Sprinter 125

    Αργοπορημένο αλλά το έλυσα μόλις χτες και το είδα. Το μπεκάκι λοιπόν επάνω περιμετρικά στη βάση του γράφει KEIHIN JAPAN, η εισαγωγή στον κύλινδρο γράφει Yeson. Πάντρεμα με διάφορους κατασκευαστές έχουν κάνει, οι φρανκεστάϊν
  13. Sprinter 125

    20W-50 καλό και επώνυμο ορυκτέλαιο, δεν χρειάζεται κάτι άλλο εξωτικό και πανάκριβο.
  14. Dy 125

    Δεν υπάρχει λόγος να αλλάξεις τα ελατήρια, απλά άλλαξε το λάδι των αναρτήσεων με λίγο πιο παχύ. Αν πάλι επιμένεις να τα αλλάξεις τότε θα βρείς ελατήρια σε όλα τα γνωστά παπιοανταλλακτικάδικα, προφανώς σε διάφορες σκληρότητες που θα σου πουν στο μαγαζί, από 5 έως 20 ευρώ περίπου το κόστος για το σετ. Τα ίδια με το Supra/Grand παίρνει. Αν ήσουν Αθήνα θα στο έφτιαχνα ρε παλιόπαιδο...
  15. Dy 125

    Golden Spectro 20W, είναι λίγο πιο σκληρό το μπροστινό, αλλά αντισταθμίζει κάπως τα πολύ μαλακά κινέζικα ελατήρια. Δεν υπάρχει λόγος να αλλάξω ελατήρια οπότε το πιο παχύ λαδάκι κάνει την δουλειά πιο φθηνά... http://spectro-oils.com/fork-oil/