Nikos Nikon

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    242
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    7

Nikos Nikon last won the day on June 22

Nikos Nikon had the most liked content!

Πόντοι

902 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος Nikos Nikon

  • Κλάση
    Γεροπαπιοκάγκουρας
  • Γενέθλια 10/30/69

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Αλλος
  • myBike: Μοντέλο
    DY125RS EFi

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • dreamBike: Μοντέλο
    VStrom 250

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

792 προβολές προφίλ
  1. Φυσικά και είδα, φυσικά και ειρωνεύτηκες, δεν είπες την άποψή σου, χολή έβγαλες με τον επιθετικό τρόπο της απάντησής σου. Θα μπορούσες τουλάχιστον να κρατήσεις τα προσχήματα σε κάποιον που έχει σχεδόν τα διπλά σου χρόνια, και που γενικά η παρουσία του στο φόρουμ δεν αξίζει τέτοιας αντιμετώπισης. Τέλος πάντων, δεν θα το αναλύσω κιόλας ούτε και με ενδιαφέρει, όποιος έχει κοινή λογική καταλαβαίνει πολλά...Καλό σου απομεσήμερο και καλή συνέχεια στους υπόλοιπους !
  2. Από μοτοσυκλετιστική αλλυλληγύη και μόνο, και από προηγούμενη εμπειρία, ούτε δίπλα στο μηχανάκι είμαι, ούτε και το ξέρω. Από τα συφραζόμενα αυτό το πρόβλημα βγαίνει. Μια πρόταση έγινε, αν είναι να αντιμετωπίζουμε ειρωνία, τότε μη προτείνουμε τίποτα, να καθόμαστε μόνο να διαβάζουμε και τι ωραία τι καλά...καλή σου μέρα...
  3. Λογικά από όσο διαβάζω και στα προηγούμενα ποστ, εκτός από τις βίδες (που ίσως και να βγουν με ένα ντρεμελάκι) πρέπει η τρόμπα να μην έχει συντηρηθεί μάλλον ποτέ. Προφανώς έχει καταστραφεί και το εμβολάκι με τις τσιμούχες του από την διάβρωση τόσων χρόνων. Μην ασχοληθείς καν και χαλαστείς, πάρε μια καινούρια με λιγότερα από 20 ευρώ και βάλ' τη επάνω να κάνεις τη δουλειά σου όμορφα και χωρίς σκοτούρες. https://www.nkmoto.gr/trompa-frenou-kaze-r-115-roc
  4. DOT 4 θα βάλεις, το 3 θα το βρείς δύσκολα, απλά οι κατασκευαστές προτείνουν δυο τύπους σε περίπτωση που δεν υπάρχει ο ένας από τους δυο. Την ίδια διαδικασία θα ακολουθήσεις όπως σου είπε και ο noodles και προσοχή μη πατήσεις τη μανέτα χωρίς υγρά και πάρει αέρα το σύστημα γιατί θα παιδευτείς να το επαναφέρεις. Κάνε την διαδικασία κάθε δυο χρόνια και θα έχεις το φρένο σου πάντα σε τέλεια κατάσταση. Σε περίπτωση που νιώθεις το φρένο σπογγώδες και η μανέτα κάνει μεγάλη διαδρομή, παρά τις καλές εξαερώσεις και αλλαγές υγρών, τότε η τρόμπα φτάνει στο τέλος της ζωής της. Αυτό δεν είναι περίεργο δεδομένης της ηλικίας και της παλαιότητας της πάπιας. Σε αυτή την περίπτωση αγοράζεις κανούρια τρόμπα με 20 ευρώ περίπου, δεν μπαίνεις καν στη διαδικασία επισκευής της μανίσιας και όλα καλά.
  5. Θα σου πω τι κάναμε σε επισκευή μίζας ενός ψεκαστού Innova φίλου. Αγοράσαμε και μίζα ιμιτασιόν, και γνήσια καρβουνάκια, το κόστος δεν το θυμάμαι αλλά ήταν μικρό. Βάλαμε την ιμιτασιόν μίζα στο μηχανάκι η οποία δούλεψε θαυμάσια και δουλεύει φυσικά ακόμα και σήμερα (το 2014 έγινε η επισκευή). Στη συνέχεια επισκευάσαμε με τα καινούρια καρβουνάκια και καινούριο o-ring τη γνήσια μίζα με την ησυχία μας και ο φίλος την έχει ετοιμοπόλεμη, όταν και άμα, χρειαστεί να την βάλει επάνω. Δεν είναι δύσκολη γενικά σαν διαδικασία, αν δεν το έχεις όμως καλύτερα να στο κάνει ένας επισκευαστής, μπορείς να βγάλεις την μίζα και να του την πας, και προφανώς γλυτώνεις τα εργατικά στο λύσε-δέσε. Εκτός από τα καρβουνάκια θα χρειαστείς και το o-ring που στεγανοποιεί το γρανάζι και το ρουλεμάν της μίζας, και ένα σπρέϋ επαφών γιατί δεν φαντάζεσαι τη βρωμιά που θα βγάλει από μέσα. Πριν την τοποθέτηση να βάλεις και λίγο, ελάχιστο, λαδάκι στο κουζινέτο του άξονα της μίζας για να μη γυρίσει "ξερό" στις πρώτες μιζιές. Δύο βίντεο που θα σε βοηθήσουν. Στο πρώτο είναι η εξάρμωση της μίζας από το μηχανάκι. ...και στο δεύτερο βίντεο η επισκευή της. Είναι ακριβώς η ίδια μίζα με το Innova, μη σε ξενίζουν τα ινδικά του επισκευαστή, παρακολούθησέ το και θα δεις όλη την διαδικασία της επισκευής ! Καλά μαστορέματα !
  6. Σ' αυτόν και με καινούριο λάστιχο να πας, μιας ημέρας τοποθέτηση, και με ημερομηνία κατασκευής μέσα στο μήνα, πάλι θα σου πει ότι χρειάζεται αλλαγή . Το έχουν μάθει και το λένε το ποίημα όλοι εκεί, είναι χρόνια αυτή η συμπεριφορά τους. Αν δεν ήταν σε κεντρικότατο σημείο θα είχε κλείσει προ πολλού. Μακριά κι αγαπημένοι. Φίλε μου, εφ' όσον το λάστιχο είναι χάλια, το αλλάζεις πρωτίστως για να έχεις ασφάλεια για το ταξίδι σου και για να αποφύγεις την ταλαιπωρία. Καλό ταξίδι και καλά να περάσεις.
  7. Dy 125

    Φτάσαμε τα 5000 χλμ και ένα μικρό σέρβις είναι επιβεβλημένο. Δεν χρειάζεται και πολλά πράγματα σε αυτά τα χιλιόμετρα, μόνο μια αλλαγή λαδιών. Το εγχειρίδιο χρήστη προτρέπει και για αλλαγή μπουζί, είναι όμως τόσο καθαρό το μπουζί και η ακίδα σε τόσο καλή κατάσταση που δεν το άγγιξα καν. Θα ακολουθήσω αυτό που έκανα και στο προηγούμενο μοντέλο, δηλαδή αλλαγή μπουζί κάθε 10000 χλμ μαζί με τον έλεγχο των βαλβίδων. Επίσης έγινε ένας έλεγχος στις ζωτικές βίδες όπως, ψαλίδι, αμορτισέρ, μασπιέ, τροχούς, μη τυχόν και έχει λασκάρει κάτι. Όλα ήταν μια χαρά, και επειδή στην προηγούμενη αλλαγή λαδιών δεν είχα περιγράψει τη διαδικασία, σας την δείχνω τώρα. Πάνω κάτω ίδια είναι με το προηγούμενο μοντέλο και προφανώς είναι ίδια και με το Sprinter E4. Για να βγάλουμε την τάπα εκκένωσης λαδιού θα χρειαστούμε ένα καρυδάκι 24mm με καστάνια ή ένα γερμανοπολύγωνο 24mm. Προτείνω η δουλειά να γίνει καλύτερα με καρυδάκι και καστάνια με μικρή προέκταση γιατί το πεντάλ του φρένου είναι πολύ κυρτό και εμποδίζει το γερμανοπολύγωνο να μπεί εύκολα και θα μας δυσκολέψει στο λασκάρισμα και στο σφίξιμο. Η τάπα έχει μεγαλύτερη διάμετρο από την κοινή 17mm που έχουν τα περισσότερα παπιά, γιατί εσωκλείει μέσα φίλτρο-σίτα, ενώ στεγανοποιεί με ένα απλό o-ring 0.5Χ23 με κόστος 1 ευρώ τα 20 περίπου από το εμπόριο, εγώ δεν άλλαξα γιατί είναι σε εξαιρετική κατάσταση. Το μέρος που βρίσκεται η τάπα στο κάρτερ. Η τάπα, η σίτα-φίλτρο και το ελατήριο που τη συγκρατεί. Το φιλτράκι θέλει ένα από φύσημα και απαλό καθάρισμα με ένα πανί γιατί είναι πολύ εύκαμπτο και θα σταβώσει στη παραμικρή δύναμη. Για την ιστορία ήταν πεντακάθαρο. Αφού τοποθετήσουμε την τάπα εκκένωσης και την βιδώσουμε με το χέρι, της δίνουμε και 3/4 της βόλτας με το κλειδί μας και έναι έτοιμη σφιγμένη. Γεμίζουμε με το λάδι της αρεσκείας μας μέχρι να καλυφθεί το "μάτι" στο καπάκι όλο από το λάδι. Τοποθετούμε το καταμετρικό με την τάπα πλήρωσης χωρίς να το βιδώσουμε. Πέρνουμε την μέτρησή μας. Το λάδι πρέπει να φτάνει στο κυκλάκι που είναι τυπωμένο στο σώμα. Είμαστε έτοιμοι, απλά βιδώνουμε την τάπα πλήρωσης και βάζουμε μπρος το μηχανάκι για να πάει το λάδι παντού για μερικά δευτερόλεπτα. Ελέγχουμε για τυχόν διαρροές από τις τάπες για τον φόβο των ιουδαίων. Καλό αποκαλόκαιρο και φύγαμε για βόλτες και γούστα !
  8. Στην Πολωνία εισάγεται από πέρσι ως Junak S 250. http://www.junak.com.pl/blog/wpis/111/Junak-pokazuje-wybrane-nowosci-na-sezon-2016.html
  9. Στην Αγγλία πάντως αρκετά από τα γνωστά μας ως Daytona εδώ στην Ελλάδα εισάγονται με το εμπορικό όνομα Zontes αρκετά χρόνια τώρα. Προφανώς είναι διάφορα φασονάδικα brand που χρησιμοποιούν οι αντιπρόσωποι-εισαγωγείς όταν αγοράζουν από τη Dayang. Το μοτεράκι του συγκεκριμένου μου κάνει για κόπια από το "βραζιλιάνικο" CBF 250 που είχε κάνει καριέρα και εδώ στα μέσα των '00's. Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες, μπορεί τα μηχανάκια να αποδεικνείονται αξιόπιστα, αλλά ο εισαγωγέας είναι επιεικώς απαράδεκτος όταν τον χρειαστεί ο πελάτης.
  10. Στα 120 να ξέρεις ότι έχεις ακόμα 70 χιλιόμετρα περίπου βενζίνη οπότε μην ανησυχείς, είναι αυτό που σου έγραψα. Μη χαλιέσαι κανένα παπί δεν έχει αξιόπιστο δείκτη βενζίνης, ή θα είναι "αισιόδοξος" και θα μένεις, ή θα είναι "απαισιόδοξος" και θα έχει βενζίνη μέσα ... Να θυμάσαι ότι είσαι και στο στρώσιμο οπότε οι καταναλώσεις έχουν αποκλίσεις, μετά τα 2500-3000 χλμ θα έχεις ξεκάθαρη μέτρηση. 2500rpm είναι πολύ μεγάλο νούμερο για ρελαντί, 1450rpm είναι οι φυσιολογικές του, το ρελαντί το ρυθμίζεις από το βιδάκι που έχει επάνω στο ράουλο της ντίζας του γκαζιού, στο σώμα του ψεκασμού, αυτό που έκανες εσύ είναι να πάρεις λίγο τα μπόσικα της ντίζας. Κάνε ένα κόπο να διαβάσεις το νήμα του DY 125 '17, τα ίδια μηχανάκια είναι με άλλο κοστούμι, και θα σου λυθούν κάποιες απορίες. Στο πρώτο σέρβις να τους πεις αυτά που έχεις επισημάνει να τα διορθώσουν. Είναι καλό μηχανάκι θα το ευχαριστηθείς, καλορίζικο και καλές βόλτες.
  11. Εχει 400ml μικρότερο ρεζερβουάρ από το προηγούμενο, επειδή η αντλία καυσίμου είναι τοποθετημένη μέσα του και πιάνει χώρο. Το ρεζερβουάρ είναι πλέον 3.8 λίτρα και με νορμάλ και καθημερινή οδήγηση βγάζει περίπου 190 χιλιόμετρα αυτονομία. Ο δείκτης είναι αναξιόπιστος απ' όσο έχω καταλάβει, καθώς στο κόκκινο έχει ακόμα 1.5 λίτρα μέσα. Μάλλον έχουν κρατήσει το φλοτέρ από το προηγούμενο. Αλλο ρεζερβουάρ προφανώς και δεν μπορείς να βάλεις γιατί δεν θα έχει την αντλία καυσίμου μέσα του, αν και οι βάσεις και ο χώρος στο πλαίσιο ταιριάζουν από το παλιό.
  12. Dy 125

    Ταιριάζουν από Supra/Grand/Innova, και για το Ε4 και για το Ε3 μοντέλο. Ανταλλακτικά και αξεσουάρ υπάρχουν άφθονα, και σε τιμές χώμα. Αν θέλεις κάτι συγκεκριμένο για το Euro4 μοντέλο ρώτα, εδώ είμαστε.
  13. Τρένο δεν...από το 2007, εναλλακτικά με μια μεταφορική οδικώς, ή με το πλοίο ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ με 25 ευρώ περίπου. http://www.thesferry.gr/
  14. Το Ε3 ήταν χάδι μπροστά στο Ε4, περιελάμβανε προδιαγραφές ρύπων που περνούσε και απαεριωτής χλοοκοπτικού χαλαρά με έναν εμπλουτισμό καυσαερίων. Αυτά που βλέπεις να κυκλοφορούν είναι στοκ μοντέλα που έχουν ταξινομηθεί από τους αντιπροσώπους πριν την 1/1/2017 και έτσι μπορούν να πωληθούν ακόμα. Η οδηγία δεν έχει αναδρομική ισχύ και δεν υφίσταται σε παλαιότερα μοντέλα που έχουν ήδη ταξινομηθεί, δίνει δε ένα χρονικό διάστημα χάρητος ώστε να πουληθεί το στοκ. Κάνε έναν κόπο να διαβάσεις τι είναι το Euro 4 και τι περιλαμβάνει, δεν είναι μόνο περιβαλλοντικές οι προδιαγραφές του, πρόσθεσε την ασφάλεια και την αντοχή στην εξίσωση. http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32014R0044&from=EL
  15. Δεν φτάνει μόνο ο ψεκασμός για να περάσουν το Euro 4. Είναι ένας συνδιασμός συγκεκριμένων προδιαγραφών που πρέπει να πληρούν τα οχήματα, και φυσικά θα εκτοξευθεί το κόστος στα ύψη και ίσως δεν συμφαίρει τις εταιρείες να τα εναρμονίσουν... Το GTR το καλοκοιτάω και το έχω καψούρα από πέρσι που βγήκε στην Ταϋλάνδη, μακάρι αλλά δεν το βλέπω...