Nikos Nikon

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    234
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    7

Nikos Nikon last won the day on June 22

Nikos Nikon had the most liked content!

Πόντοι

895 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος Nikos Nikon

  • Κλάση
    Γεροπαπιοκάγκουρας
  • Γενέθλια 10/30/69

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Αλλος
  • myBike: Μοντέλο
    DY125RS EFi

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • dreamBike: Μοντέλο
    VStrom 250

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

651 προβολές προφίλ
  1. Στην Αγγλία πάντως αρκετά από τα γνωστά μας ως Daytona εδώ στην Ελλάδα εισάγονται με το εμπορικό όνομα Zontes αρκετά χρόνια τώρα. Προφανώς είναι διάφορα φασονάδικα brand που χρησιμοποιούν οι αντιπρόσωποι-εισαγωγείς όταν αγοράζουν από τη Dayang. Το μοτεράκι του συγκεκριμένου μου κάνει για κόπια από το "βραζιλιάνικο" CBF 250 που είχε κάνει καριέρα και εδώ στα μέσα των '00's. Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες, μπορεί τα μηχανάκια να αποδεικνείονται αξιόπιστα, αλλά ο εισαγωγέας είναι επιεικώς απαράδεκτος όταν τον χρειαστεί ο πελάτης.
  2. Στα 120 να ξέρεις ότι έχεις ακόμα 70 χιλιόμετρα περίπου βενζίνη οπότε μην ανησυχείς, είναι αυτό που σου έγραψα. Μη χαλιέσαι κανένα παπί δεν έχει αξιόπιστο δείκτη βενζίνης, ή θα είναι "αισιόδοξος" και θα μένεις, ή θα είναι "απαισιόδοξος" και θα έχει βενζίνη μέσα ... Να θυμάσαι ότι είσαι και στο στρώσιμο οπότε οι καταναλώσεις έχουν αποκλίσεις, μετά τα 2500-3000 χλμ θα έχεις ξεκάθαρη μέτρηση. 2500rpm είναι πολύ μεγάλο νούμερο για ρελαντί, 1450rpm είναι οι φυσιολογικές του, το ρελαντί το ρυθμίζεις από το βιδάκι που έχει επάνω στο ράουλο της ντίζας του γκαζιού, στο σώμα του ψεκασμού, αυτό που έκανες εσύ είναι να πάρεις λίγο τα μπόσικα της ντίζας. Κάνε ένα κόπο να διαβάσεις το νήμα του DY 125 '17, τα ίδια μηχανάκια είναι με άλλο κοστούμι, και θα σου λυθούν κάποιες απορίες. Στο πρώτο σέρβις να τους πεις αυτά που έχεις επισημάνει να τα διορθώσουν. Είναι καλό μηχανάκι θα το ευχαριστηθείς, καλορίζικο και καλές βόλτες.
  3. Εχει 400ml μικρότερο ρεζερβουάρ από το προηγούμενο, επειδή η αντλία καυσίμου είναι τοποθετημένη μέσα του και πιάνει χώρο. Το ρεζερβουάρ είναι πλέον 3.8 λίτρα και με νορμάλ και καθημερινή οδήγηση βγάζει περίπου 190 χιλιόμετρα αυτονομία. Ο δείκτης είναι αναξιόπιστος απ' όσο έχω καταλάβει, καθώς στο κόκκινο έχει ακόμα 1.5 λίτρα μέσα. Μάλλον έχουν κρατήσει το φλοτέρ από το προηγούμενο. Αλλο ρεζερβουάρ προφανώς και δεν μπορείς να βάλεις γιατί δεν θα έχει την αντλία καυσίμου μέσα του, αν και οι βάσεις και ο χώρος στο πλαίσιο ταιριάζουν από το παλιό.
  4. Dy 125

    Ταιριάζουν από Supra/Grand/Innova, και για το Ε4 και για το Ε3 μοντέλο. Ανταλλακτικά και αξεσουάρ υπάρχουν άφθονα, και σε τιμές χώμα. Αν θέλεις κάτι συγκεκριμένο για το Euro4 μοντέλο ρώτα, εδώ είμαστε.
  5. Τρένο δεν...από το 2007, εναλλακτικά με μια μεταφορική οδικώς, ή με το πλοίο ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ με 25 ευρώ περίπου. http://www.thesferry.gr/
  6. Το Ε3 ήταν χάδι μπροστά στο Ε4, περιελάμβανε προδιαγραφές ρύπων που περνούσε και απαεριωτής χλοοκοπτικού χαλαρά με έναν εμπλουτισμό καυσαερίων. Αυτά που βλέπεις να κυκλοφορούν είναι στοκ μοντέλα που έχουν ταξινομηθεί από τους αντιπροσώπους πριν την 1/1/2017 και έτσι μπορούν να πωληθούν ακόμα. Η οδηγία δεν έχει αναδρομική ισχύ και δεν υφίσταται σε παλαιότερα μοντέλα που έχουν ήδη ταξινομηθεί, δίνει δε ένα χρονικό διάστημα χάρητος ώστε να πουληθεί το στοκ. Κάνε έναν κόπο να διαβάσεις τι είναι το Euro 4 και τι περιλαμβάνει, δεν είναι μόνο περιβαλλοντικές οι προδιαγραφές του, πρόσθεσε την ασφάλεια και την αντοχή στην εξίσωση. http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32014R0044&from=EL
  7. Δεν φτάνει μόνο ο ψεκασμός για να περάσουν το Euro 4. Είναι ένας συνδιασμός συγκεκριμένων προδιαγραφών που πρέπει να πληρούν τα οχήματα, και φυσικά θα εκτοξευθεί το κόστος στα ύψη και ίσως δεν συμφαίρει τις εταιρείες να τα εναρμονίσουν... Το GTR το καλοκοιτάω και το έχω καψούρα από πέρσι που βγήκε στην Ταϋλάνδη, μακάρι αλλά δεν το βλέπω...
  8. Dy 125

    Ετοιμη και η σέλα μου, επισκευασμένη με περισσότερο υλικό, και λίγο πιο πεπλατυσμένη για να ακουμπάνε τα μαλακά μου μόρια καλύτερα. Πήρε λίγο ύψος παραπάνω αλλά δεν με πειράζει καθόλου. Στη διαδρομή από το μαγαζί μέχρι το σπίτι δεν την κατάλαβα καθόλου και οδηγούσα πολύ πιο άνετα. Και το αντιολισθητικό της σαφώς καλύτερο, και η πινελιά του μάστορα με το κόκκινο λογότυπο μου αρέσει. Θα πάω ένα ταξίδι αυτές τις μέρες οπότε θα την αξιολογήσω σαφώς καλύτερα.
  9. Είναι πάρα πολύ εύκολο να το φτιάξεις, με το κιτ μεμβρανών που υπάρχει στο ebay, συνήθως οι μεμβράνες χαλάνε και βλέπεις υγρασία γύρω γύρω στο ρουμπινέτο και αρχίζει τις διακοπές αφού τραβάει αέρα. Εγώ είχα κάνει το εξής, έφτιαξα με το κιτ το μαμά ρουμπινέτο και αγόρασα και ένα κινέζικο ρουμπινέτο από το ebay αφού είναι πάμφθηνο, έβαλα το κινέζικο επάνω και το μηχανάκι δούλευε εξαιρετικά για αρκετά χρόνια. Αν το ανοίξεις για επισκευή απλά πρόσεξε το μικρό ελατήριο που κρατάει τις μεμβράνες να μη σου φύγει και να αλλάξεις και τον εσωτερικό πλαστικό επιλογέα μαζί με το o-ring γιατί με τα χρόνια διαλύονται. Το μηχανάκι το πούλησα αλλά πρέπει να έχω ακόμα το ρουμπινέτο στο γκαράζ μου και κάποια άλλα parts, αν το θέλεις και μένεις Αθήνα στο δίνω, δεν θέλω χρήματα εμένα δεν μου χρειάζεται. Η Yamaha δεν πουλάει τις μεμβράνες που είναι φθηνές, αλλά γελειωδώς σε αναγκάζει να πάρεις το ρουμπινέτο που έχει 70 ευρώ...
  10. Dy 125

    Ενα μικρό update. Είδα και απόειδα, αγανάκτησα με την σέλα και την πήγα σήμερα για φτιάξιμο. Το υλικό που έχουν βάλει είναι πολύ λιγότερο από του προηγούμενου μοντέλου και η σέλα είναι σαν φλούδα σχεδόν. Ελεγα θα την συνηθίσω, αλλά μετά από σχεδόν 3 μήνες κατοχής είδα πως είναι μάταιο. Οι γοφοί και τα μαλακά μόρια αρχίζουν να μουδιάζουν και να τσούζουν μετά από κανα 15λεπτο στη σέλα και δεν άντεχα πια. Είμαι 95 κιλά αν αυτό παίζει ρόλο, μπορεί κάποιος πιο ελαφρύς να την βρίσκει πιο άνετη, αλλά εγώ δεν την άντεξα πια. Τι έχει γίνει λοιπόν; Το καβούκι της σέλας του νέου μοντέλου είναι πιο βαθύ στο σημείο του ρεζερβουάρ, και αυτό γιατί εκεί υπάρχει πλέον η αντλία βενζίνης μαζί με το προστατευτικό της. Δεν αποτελεί όμως δικαιολογία αυτό γιατί θα μπορούσαν να βάλουν περισσότερο υλικό και ας γινόταν λιγάκι πιο "ψηλή" η θέση οδήγησης. Λόγω λοιπόν αυτής της αλλαγής αν χρειαστεί κάποιος να βάλει την σέλα από το Supra να ξέρει πως οι βάσεις και η κλειδαριά είναι ίδιες, όμως θα βρίσκει επάνω στην αντλία και θα κλείνει δύσκολα γιατί η σέλα του Supra είναι πιο ρηχή σε εκείνο το σημείο. Μπορεί βέβαια κάποιος αν θέλει να αφαιρέσει το προστατευτικό της αντλίας, αλλά δεν θα το συνιστούσα για ευνόητους λόγους. Την άφησα λοιπόν σε γνωστό σελά στο κέντρο να την περιποιηθεί με περισσότερο υλικό και άλλο κάλλυμα και θα την πάρω σε 2-3 μέρες με κόστος 40 ευρώ. Μου έδωσε μια σέλα από Supra να βάλω επάνω μέχρι να ετοιμαστεί η δικιά μου, και έτσι έκανα τις παραπάνω διαπιστώσεις. Παρακάτω έβαλα μερικές φωτογραφίες για να δείτε πιο καθαρά τι συμβαίνει... Η σέα αντικατάστασης από το Honda Supra. Οι βάσεις και η κλειδαριά είναι ίδιες. Το σημείο όπου "κάθεται" το ρεζερβουάρ είναι πολύ πιο ρηχό. Φαίνεται και η αντλία με το προστατευτικό της. Η σέλα του Supra δεν κλείνει κανονικά και αφήνει ένα μεγάλο κενό. Με πίεση όμως στο πίσω μέρος θα κουμπώσει στην κλειδαριά, αλλά θα καταπονεί συνέχεια την αντλία μαζί με το βάρος του αναβάτη, χώρια που θα φαίνεται παράταιρω σε όλο το μηχανάκι. Μόλις παραλάβω την επισκευασμένη σέλα μου, θα σας γράψω εντυπώσεις.
  11. Μια χαρά περιοχή είναι, ζωντανή πόλη με καλή αγορά και μετά τις πεζοδρομήσεις στις καθέτους της Ιεράς Οδού έχει γίνει πιο ανθρώπινη και με ωραία καφέ. Σπίτι μπορείς να βρείς και στις γύρω περιοχές Περιστέρι, Χαϊδάρι δεν είναι ανάγκη να βρείς μόνο στο Αιγάλεω, μια ευθεία είναι η Θηβών και οι αποστάσεις πολύ μικρές. Οι τιμές που θα βρείς είναι ανάλογες με το βαλάντιο σου. Το παπί φυσικά και να το πάρεις θα έχεις την ευκαιρία να γνωρίσεις καλύτερα την Αθήνα που έχει αρκετές ομορφιές και θα σε βοηθήσει και στις μετακινήσεις σου στη σχολή για να μη ταλαιπωρείσαι με τις συγκοινωνίες. Δεν θα έχεις πρόβλημα αν οδηγείς αμυντικά και με το πάνω κεφάλι, όπως σε όλη την Ελλάδα δηλαδή, το μόνο που θα προσέξεις είναι να έχεις καλά λάστιχα γιατί οι δρόμοι της Αθήνας και γενικά της δυτικής, είναι σαπούνι και γλυστράνε πολύ. Να έχεις και πέταλο, λουκέτο ή κουλούρα και να το κλειδώνεις για να μη το κλαίς.Στο ίδιο ΤΕΙ είναι και ο γιος μου και πηγαινοέρχεται σπίτι-σχολή με την πάπια του μια χαρά, σβέλτα και χωρίς ταλαιπωρία. Αν θέλεις κάτι άλλο ρώτα.
  12. Dy 125

    Δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο, ούτε σε αυτό ούτε στο προηγούμενο μοντέλο. Στο προηγούμενο είχα αλλάξει δίσκους στα 60 χιλιάδες χλμ περίπου, μαζί με ελατήρια, το είχα γράψει και στο νήμα του με φωτογραφίες. Αυτό ακόμα είναι πάρα πολύ καινούριο για να πατινάρει ο χρόνος και τα χιλιόμετρα θα δείξουν...
  13. Dy 125

    Πετάχτηκα μέχρι την βόρεια Εύβοια για μερικές μέρες δροσιάς στο κάμπινγκ. Το μηχανάκι συμπεριφέρθηκε άψογα στις θερμοκρασίες Σαχάρας, εγώ δεν την πάλεψα καθόλου, πιο κωλόγερος πεθαίνεις ...Δεν παρατήρησα κάποια πτώση της απόδοσης, ούτε και κάποια περίσσια κατανάλωση λαδιού. Στις ανηφόρες προς τον Παγώντα είχε πολύ καλή διάρκεια και δεν έκανα πολλές αλλαγές, ενώ το μοτέρ στροφάριζε χωρίς ζόρι. Αυτό που παρέδωσε το πνεύμα του είναι τα κινέζικα ελαστικά, καθώς "λαστιχάρουν" πολύ έντονα προφανώς από την καυτή άσφαλτο, και θέλει λίγη προσοχή στις στροφές αλλιώς διώχνει πολύ έντονα και μπροστά και πίσω. Η φθορά τους είναι ορατή με το μάτι και έχουν ήδη αρχίσει να "τετραγωνίζουν". Θα τα αλλάξω με την πρώτη ευκαιρία, αλλά περιμένω να περάσει λίγο το καλοκαίρι να μη κάψω τα καινούρια με το καλημέρα. Καλές διακοπές σε όσους ξεκινούν τώρα
  14. Νικόλα να πας στο Αχίλλειο στο παλάτι της Σίσσυ, πολύ όμορφο μέρος και έχεις την Κέρκυρα "πιάτο", βόλτα στην πόλη και στην πλατεία Λιστών, μια επίσκεψη στον άγιο Σπυρίδωνα για κεράκι, καφεδάκι απογευματινό στο Κανόνι με θέα το ποντικονήσι. Για μπάνιο στο Σιδάρι στο κανάλ ντ' αμούρ να δεις και το ηλιοβασίλεμα. Γενικά θα περάσεις ωραία είναι πολύ όμορφο νησί...οδηγικά τώρα με τη μηχανή εγώ δεν είχα κάποιο πρόβλημα ποτέ, δεν χρειάστηκε να προσέξω κάτι παραπάνω με την υπόλοιπη Ελλάδα, αλλά για να το λέει ο φίλος πιο πάνω, κάτι θα ξέρει σαν ντόπιος. Καλά να περάσεις.
  15. Dy 125

    Επειδή η γνώση είναι για να μοιράζεται, ήρθε το διαγνωστικό για το OBD2 που είχα παραγγείλει. Μπορεί πολλές φορές να κράζω(ουμε) την Ευρωπαϊκή Ένωση για τις προδιαγραφές που βγάζει με συνέπεια να χάνουμε μηχανάκια ουσίας, όμως αυτή τη φορά έκαναν κάτι πολύ σωστό με τις προδιαγραφές Euro4. Επέβαλλαν στους κατασκευαστές την οδηγία να ενσωματώνουν το λογισμικό του ελέγχου των ψηφιακών συστημάτων των οχημάτων στις ECU και να μπορεί να το διαβάζει ο οποιοσδήποτε χωρίς να είναι υποχρεωμένος να πάει σε εξουσιοδοτημένους επισκευαστές. Ετσι μπορούμε να διαγνώσουμε βλάβες μόνοι μας ή να επέμβουμε στις λειτουργίες του οχήματός μας. Η σημερινή τεχνολογία μας επιτρέπει με πολύ φτηνά γκατζετάκια, να ελέγξουμε εύκολα το όχημά μας χωρίς να εξαρτόμαστε από τον κάθε εξουσιοδοτημένο, και χάρη στην οδηγία αυτή οι κωδικοί σφαλμάτων είναι ίδιοι είτε έχει κάποιος πανάκριβο όχημα, είτε ένα ταπεινό παπί. Στην αρχή ήμουν λίγο διστακτικός καθώς οι κουστουμάτοι των Βρυξελιώτικων γραφείων ίσως να μην είχαν υπολογίσει τις "παραξενιές" των εν Ελλάδι αντιπροσώπων, και την νοοτροπία του "σιγά μη ασχοληθούμε με τις προδιαγραφές, άμα θένΕ να πάνε σε εξουσιοδοτημένο μας συνεργείο" αλλά διαψεύστηκα πανηγυρικά. Έριξα λοιπόν λίγο ψάξιμο στο ίντερνετ ως επί το πλείστον σε ξένα φόρα να διαβάσω αντίστοιχα θέματα σχετικά με τα OBD των μοτοσυκλετών (εδώ να ευχαριστήσω το συγχωρεμένο τον πατέρα μου που με μαύριζε στο ξύλο για να πάω σε φροντιστήριο να μάθω Αγγλικά ). Είδα ότι οι περισσότεροι χρησιμοποιούσαν ένα γκατζετάκι που λέγεται ELM 327 MINI που δουλεύει με bluetooth και υποστηρίζει όλα τα πρωτόκολα OBD. Η τιμή του από 8 μέχρι 20 ευρώ για παραγγελία από το Ebay, δεν άντεχα όμως να περιμένω κανα μήνα να έρθει από τα βάθη της Κίνας. Με λίγο ακόμα ψάξιμο το βρήκα και στην Ελλάδα περίπου στις ίδιες τιμές, σε μαγαζί με ηλεκτρονικά στο Αιγάλεω. Πήρα λοιπόν ένα τηλέφωνο και αφού μου επιβεβαίωσαν ότι το έχουν, πήγα και το πήρα από εκεί για το ευτελές ποσό των 13ων ευρώ. Επίσης το ευγενέστατο παιδί εκεί με διαβεβαίωσε πως αν δεν δούλευε μπορούσα να το επιστρέψω και, ή να πάρω τα χρήματά μου πίσω ή να αγοράσω κάτι άλλο από το κατάστημα. Αρκετά όμως με τα ιστορικά και προχωράω στο παρασύνθημα. Πριν ξεκινήσω να αναφέρω πως εγώ το χρειάζομαι ΜΟΝΟ για να διαβάζω τα όποια λάθη αποθηκεύονται στην ECU, και να προλαμβάνω ή να θεραπεύω βλάβες, δεν με ενδιαφέρει να σκαλίζω το μηχανάκι ή να πειράζω τις επιδόσεις και την λειτουργία του. Οποιος θέλει μπορεί να κάνει οτιδήποτε στο όχημά του αλλά δεν φταίω εγώ αν ανατιναχτεί τίποτα ! Το γκατζετάκι λοιπόν έρχεται σε σακουλάκι με ένα δισκάκι με το software TORQUE LITE, για τον υπολογιστή, μαζί έχει και κάποια άλλα προγραμματάκια, αρκεί βέβαια ο υπολογιστής να έχει Bluetooth. Εμένα ο δικός μου δεν έχει, οπότε χρησιμοποίησα το smartphone και κατέβασα το TORQUE LITE από Google market εύκολα και γρήγορα. Η διαφορά των δυο εκδόσεων του προγράμματος (LITE/PRO) είναι ότι η μία επιτρέπει μόνο την διάγνωση, και η άλλη επιτρέπει την επέμβαση και το σκάλισμα στο όχημα. Η φίσα του OBD2 στο Daytona είναι κάτω από τη θήκη των εργαλείων πίσω από το δεξί αμορτισέρ. Κουμπώνουμε το διαγνωστικό στη φίσα, χωρίς να έχουμε ανοίξει το διακόπτη στο μηχανάκι... Ενεργοποιούμε το Bluetooth στο κινητό μας, και στη συνέχεια ανοίγουμε το διακόπτη, βλέπουμε πως ανάβει το φωτάκι λειτουργίας στο γκατζετάκι (καλό σημάδι) και σε μερικά δευτερόλεπτα το βλέπει και το τηλέφωνο στην αναζήτηση συσκευών ως OBD2. Στη συνέχεια κάνουμε το γνωστό από άλλες συσκευές pairing και του δίνουμε τον γενικό κωδικό 1234, ή 0000. Μόλις κάνει pairing εκκινούμε την εφαρμογή και βλέπουμε ότι σχεδόν ακαριαία μας γράφει Connected to the ECU (εξαιρετικά καλό σημάδι) ενώ ταυτόχρονα βλέπουμε ότι δεν έχει εκκινηθεί ο κινητήρας και όλα είναι στην αναμονή. Πατάμε την μίζα και αμέσως ενεργοποιούνται κάποιες βασικές ενδείξεις. Τώρα αρχίζει η παραμετροποίηση που κάνουμε εμείς. Μου έδειχνε την ονομασία DAYANG ECU 120, πράγμα που σημαίνει ότι "διάβαζε" το μηχανάκι κανονικά. Πέρασα κάποια βασικά όπως, στροφές κινητήρα, φορτίο κινητήρα, πίεση αντλίας καυσίμου, λειτουργία μπεκ, λειτουργία βαλβίδας ρελαντί, θερμοκρασία εισαγωγής αέρα, αισθητήρα οξυγόνου και λειτουργία TPS, αυτά μόνο χρειάζομαι τίποτα παραπάνω. Πραγματικά έχει πάρα πολλές επιλογές με ενδείξεις παραμετροποίησης και λειτουργίας, μέχρι και συνεχή παρακολούθηση του κινητήρα και των λειτουργιών του σε πραγματικό χρόνο, αλλά αυτό θα μου τρώει την μπαταρία του κινητού για πλάκα, άλλωστε είπα ότι εγώ το θέλω μόνο για την παρακολούθηση τυχών λαθών ή βλαβών. Ανοιγόκλεινα το γκάζι και οι στροφές ανέβαιναν και κατέβαιναν κανονικά, ενώ όπως είδα το ρελαντί μένει στις 1450 rpm περίπου. Έκανα και ένα τσεκάρισμα αν υπάρχουν κάποια λάθη αποθηκευμένα στην ECU και μου έβγαζε συνέχεια πως δεν υπάρχουν λάθη. Για να το δοκιμάσω ακόμα πιο βάρβαρα, αποσύνδεσα τον αισθητήρα λ στην εξάτμιση και αμέσως έβγαζε λάθος και βλάβη στον αισθητήρα με την ένδειξη λ sensor fault P0154 check connection (!!!!!). Η μόνη ένδειξη που δεν ενεργοποιήθηκε ήταν η θερμοκρασία του ψυκτικού, πράγμα λογικότατο αφού μιλάμε για αερόψυκτο μοτεράκι, αλλά το εντυπωσιακό ήταν πως έγραφε DAYANG 120 Engine not LC (!!!!) Ικανοποιημένος λοιπόν από το αποτέλεσμα, αφού κάνει όλα αυτά που θέλω στο μηχανάκι, και παράλληλα δεν χρειάζεται να εξαρτώμαι από την αντιπροσωπεία για να ελέγχω το μηχανάκι μου ρε γαμώτο. Προφανώς και τα υπόλοιπα Euro 4 μηχανάκια άλλων κατασκευαστών, κάνουν διάγνωση με το γκατζετάκι, όπως και τα Euro3 αρκεί να έχουν την ίδια φίσα, αλλιώς χρειάζεται αντάπτορας και δεν το έψαξα παραπάνω. Χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση το πήρα από εδώ στο Αιγάλεω http://gamergeek.gr/index.php?route=product/product&path=256_257&product_id=2234 Ελπίζω να βοήθησα όποιον θέλει να ασχοληθεί με το ψεκαστό Euro4 Daytona του !