CRX

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    393
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

162 Excellent

Σχετικά με το μέλος CRX

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    TCB Wind
  • myBike: Κυβισμός
    125

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    V50 TownMate
  • dreamBike: Κυβισμός
    50

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

863 προβολές προφίλ
  1. Όπως λέει και ο τίτλος, ήρθε η ώρα ο κινέζος να αλλάξει πατούμενα. Τώρα φοράει τα Metzeler me22 και η αλήθεια είναι ότι βγήκαν σκυλιά και με καλή συμπεριφορά από την αρχή μέχρι το τέλος. Το τέλος ήρθε, όμως και θέλω να δω αν υπάρχει κάποιο άλλο που μπορεί να μου προσφέρει αυτό το κάτι παραπάνω. Το παπί κινείται αποκλειστικά σε άσφαλτο και κυρίως σε αυτοκινητόδρομους με υψηλές (για παπί) ταχύτητες. Επίσης, κινείται χειμώνα - καλοκαίρι, με βροχή, κρύο ή ζέστη. Τα metzeler κράτησαν πολύ καλά αλλά μου δίνουν την εντύπωση ότι είναι λάστιχα για πιο σκληρή all terrain χρήση. Απόδειξη ότι παρόλο που κινήθηκαν σε δρόμους με καλή άσφαλτο, έβγαλαν 30χιλ χλμ χωρίς αισθητή φθορά. Η αλλαγή γίνεται απλά για λόγους ηλικίας. Οπότε, προσανατολιζομαι σε κάτι πιο μαλακό που να ταιριάζει στις συνθήκες που περιέγραψα πιο πάνω. Υπάρχει κάτι καλύτερο ή να βάλω πάλι τα ίδια; Ευχαριστώ για το χρόνο σας!
  2. Ωπα, το παπί το κυκλοφορείς έτσι; Αν είχε κολλήσει τέρμα κάτω το αμορτισέρ δεν θα μπορούσατε να πάτε βήμα. Το παπί θα καθόταν σούζα. Αν επίσης είχε σπάσει το ελατήριο, πάλι ισχύει το ίδιο. Οι φωτογραφίες δεν βοηθούν, πάρε αν μπορείς από πάνω, να φαίνεται ολόκληρο το αμορτισέρ. Βεβαιώσου αν το παπί κάθεται σωστά πίσω ή όχι και θα έχεις την απάντηση αν το αμορτισέρ είναι κολλημένο τέρμα μέσα ή τέρμα έξω ή ακόμα και σε ενδιάμεση θέση. Πάντως να ξέρεις ότι αν την άκουσε έτσι η ανάρτηση πιθανόν να έχει στραβώσει και μέρος από το πλαίσιο / ψαλίδι. Ή ακόμα χειρότερα κάτι να έχει ραγίσει. Μην το κυκλοφορείς μέχρι να ελεγχθεί - επισκευαστεί. Εννοείται ότι προφανώς το υπαρχον αμορτισέρ αν έχει κολλήσει / σπάσει δεν σώζεται. Ψάξε στα μοτομαγαζα και στο Internet για καινούριο.
  3. Α, ξέχασα. Η μπιέλα που βάλαμε είναι μια KFL Japan. Ελπίζω να είναι της προκοπής.
  4. Για το αρχείο και για να κλείσει το thread: Μπήκε η καινούρια μπιέλα και όλα καλά. Η ζημιά που είχε η παλιά ήταν στο ρουλεμάν της. Είχε ανάψει τόσο που οι βελόνες του και ο κλοβός είχαν λιώσει και είχαν γίνει έδρανο ανάμεσα στη μπιέλα και το κομβίο της. Και πήγαινε έτσι το μοτέρ... Τα λάδια εκεί καίγονταν. Και γιαυτό κάπνιζε το καρτερ. Προσωπικά, δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πράγμα. Ο μηχανουργός που μέτρησε το στρόφαλο είπε ότι είναι εντάξει οπότε η ζημιά αποδείχτηκε μικρή. @FlyingInADream Το πήγα στον Πέτρου, είχα δει ότι τον είχες προτείνει πρόσφατα σε άλλο μέλος.
  5. Επειδή είναι λίγο δύσκολο να εντοπίσω part number, οι διαστάσεις της μπιέλας είναι: Πάχος κομβιου: 25mm Μήκος κομβίου: 39mm Πάχος πείρου πιστονιού: 13mm Λειτουργικό μήκος μπιέλας (κέντρο με κέντρο): 100mm Πάχος μπιέλας: 14mm Από όσο έψαξα, την ίδια μπιέλα φοράει το innova. Αυτό κάνει εύκολα τα πράγματα. Όποιος γνωρίζει ας επιβεβαιώσει! Ευχαριστώ προκαταβολικά!!!
  6. Αν η γρατζουνιά είναι επιφανειακή, σώζεται με αλοιφή. Αν η ζημιά έχει πάει πιο βαθιά από το βερνίκι και έχει φτάσει στη λάκα (στο στρώμα του χρώματος) θα παραμείνει σημάδι. Αυτονόητο είναι ότι αν έχει βγει το πλαστικό από κάτω, καμία αλοιφή δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Μην ασχοληθείς με σπρέι χρώματος ή βερνικιού. Δεν αντέχουν. Αν ο μάστορας είναι μερακλής και έχει καθαρό φούρνο το αποτέλεσμα θα σε εκπλήξει.
  7. Τελικά το κόλλησε ο φίλος μου. Ανοίξαμε το μοτέρ και η μπιέλα είναι κολλημένη. Θέλει να το επισκευάσει κάτι το οποίο φοβάμαι γιατί τα μάγουλα του στροφάλου γύρω από το κομβίο έχουν ανάψει. Τέλος πάντων, άλλος πληρώνει. Ξέρετε κάνα μηχανουργείο εντός Αττικής που να είναι της προκοπής; Και καμιά japan μπιέλα και που να βρει; Γιατί βρίσκουμε κάτι Long και TKR στα γνωστά μαγαζιά που δεν τις ξέρω...
  8. Η πέρλα πέρα από το επιπλέον κόστος δεν είναι κάτι δύσκολο για το μάστορα ΑΝ ΔΕΝ είναι κάτι βαμμένο πριν και θέλεις να βγάλεις και τα άλλα ίδια. Ιδιαίτερα στα ανοιχτά φόντα. Τα σκούρα είναι πολύ πιο εύκολα.
  9. Ο ηλεκτρολύτης ούτε βράζει ούτε εξατμίζεται. Ο ηλεκτρολύτης κατά τη φορτηση υλεκτρολυεται. Δηλαδή, το νερό που περιέχει διασπάται σε υδρογόνο και οξυγόνο. Αυτή είναι μια απαραίτητη διαδικασία για να γίνουν οι ηλεκτροχημικές αντιδράσεις ώστε να φορτιστεί η μπαταρία. Η ηλεκτρόλυση που συντελείται έχει σαν αποτέλεσμα η στάθμη του ηλεκτρολυτη να πέφτει με την πάροδο του χρόνου και εν τέλει να μένει ελλιπής ποσότητα και η μπαταρία να καθίσταται άχρηστη. Θεωρητικά, η ποσότητα του υγρού και η δομή της μπαταρίας είναι τέτοιες που η απώλεια του υγρού να συμβαδίζει με την εκφυλιση των στοιχείων ώστε να αχρηστευεται η μπαταρία ταυτόχρονα και από τους δύο λόγους. Παρόλα αυτά μου έχει τύχει να λείπει υγρό ενώ τα στοιχεία ειχαν "ψωμί" ακόμα. Όσες φορές το πρόλαβα και συμπλήρωσα νερό (εύκολο στις μπαταρίες μοτο, αδύνατο σε αυτοκινήτων) η μπαταρία έζησε και άλλο. Το θέμα είναι να το προλάβεις πριν γίνει ζημιά. Και γιαυτό πολλοί θεωρούν τις παλιές ανοιχτού τύπου μπαταρίες ανώτερες. Υ. Γ. Εντάξει, μια μικρή ποσότητα νερού εξατμίζεται αλλά το κέλυφος έχει τέτοια κατασκευή που ανακτά τον ατμό και τον γυρίζει υγροποιημένο στα στοιχεία. Όταν ο ηλεκτρολύτης φαίνεται ότι βράζει, στην ουσία ηλεκτρολύεται πολύ έντονα είτε από μεγάλο ρεύμα φόρτισης είτε από βραχυκυκλωμένο στοιχείο. Το θειικό οξύ που περιέχει ο ηλεκτρολυτης δεν εξατμίζεται και δεν χάνεται ότι και αν πάθει το νερό. Η πυκνότητα του είναι πολύ συγκεκριμένη και ανάλογη της φόρτισης της μπαταρίας και οποιαδήποτε απόκλιση (πχ προσθέτοντας επιπλέον ηλεκτρολύτη) οδηγεί σε καταστροφή της μπαταρίας. Οπότε, προσθέτουμε πάντα και μόνο απιονισμενο νερό. Εξυπακούεται ότι το νερό βρύσης απαγορεύεται δια ροπάλου.
  10. Επίσης, το μοτερακι είναι ακόμα πολύ καινούργιο και δικαιολογεί μια τόσο μικρή κατανάλωση υπό αυτές τις συνθήκες.
  11. Δεν πετάει καθόλου καπνό από πίσω... Το έχω δει ο ίδιος.
  12. Καλημέρα! Ρε παιδιά, υπάρχει περίπτωση φθαρμενο κομβίο/ρουλεμάν μπιέλας να "ανάβει" τα λάδια με αποτέλεσμα να τα καίει; Παπί με glxοειδες μοτέρ φίλου με βαρεμενη μπιέλα μετά από πορεία ζεσταίνει τόσο πολύ τα λάδια που αυτά καπνίζουν από την εξαερωση του κάρτερ. Κατανάλωση, 400-500 ml στα 1000 χλμ. Από κάπου αλλού δεν έχει απώλεια. Καπνό πίσω δεν πετάει καθόλου. Το μπουζί είναι πεντακάθαρο και το παπί τραβάει σαν διάολος. Δηλαδή, μόνο η μπιέλα που βαράει και το κάψιμο του λαδιού εντός κάρτερ. Καμιά ιδέα, γιατί όπως το βλέπω, στα χέρια μου θα πέσει το άνοιγμα καθώς ο ιδιοκτήτης, δεν....
  13. Για εσένα και το μηχανάκι, αν μπει κάτι ποιοτικό, όχι. Για την Χόντα, ναι.
  14. Sprinter 125

    Τους αποστάτες του άξονα τους έβαλες σωστά;