CRX

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    381
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

154 Excellent

Σχετικά με το μέλος CRX

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    TCB Wind
  • myBike: Κυβισμός
    125

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    V50 TownMate
  • dreamBike: Κυβισμός
    50

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

800 προβολές προφίλ
  1. Για εσένα και το μηχανάκι, αν μπει κάτι ποιοτικό, όχι. Για την Χόντα, ναι.
  2. Sprinter 125

    Τους αποστάτες του άξονα τους έβαλες σωστά;
  3. Όπως είπε και ο @Gouky7 από γενικότητες και αοριστίες ψωμί δεν θα δεις. Μόνο σαν χόμπι για να ψάχνεσαι και να γουστάρεις. Αν θέλεις να έχεις ελπίδες, βρες ένα τομέα και εξειδικευσου. Πριν από πολλά χρόνια (προ κρίσης) ότι είχα πάρει το τουτου μου και ψαχνόμουν. Ότι έκανα ήταν για την πάρτη μου. Μην πολυλογώ, μπλεχτηκα με εγκεφάλους και προγράμματα για τα pgm fi. Φίλος φίλου ότι βγάζει το αμάξι του από το συνεργείο με μετατροπή και δεν βρίσκει αντίστοιχο εγκέφαλο. Πέφτει τηλέφωνο, κανονίζουμε, πάω στο συνεργείο με το λαπτοπ, τα καλώδια, το chip programmer, κολλητήρια κτλ συμπραγκαλα, του τσιπαρω τον εγκέφαλο και το αμάξι παίρνει μπρος. Προγραμματακι και έφυγε. Το βλέπει ο μάστορας, το βλέπει και ένας γνωστός του, μέσα σε δύο μέρες είχα βγάλει τα έξοδα του εξοπλισμού... Και αν δεν είχα σταθερή δουλειά και το κυνηγούσα θα έβγαζα καλό μεροκάματο. Ήταν κάτι που ο άλλος δεν το έβρισκε εύκολα. Κάνε και εσύ κάτι αντίστοιχο, αν θες να ζήσεις από αυτό. Την εξειδίκευση την πληρώνουν και αν είσαι καλός πληρώνουν καλά. Οτιδήποτε άλλο που βρωμάει ο τόπος άστο μόνο για το κέφι σου. Λεφτά δεν έχει. Ελπίζω να βοήθησα.
  4. Είναι ψεκαστο. Ότι παρέμβαση γίνει για να δουλέψει σωστά θα πρέπει να αντικατοπτριζεται στον εγκέφαλο. Ειδικά η αύξηση στον κυβισμό, μπορεί να γίνει επικίνδυνη για το μοτέρ γιατί θα οδηγήσει σε φτωχό μίγμα στα ανοίγματα που δεν είναι ότι καλύτερο. Οπότε, αν θέλεις να επέμβεις σε τέτοιο σημείο στο μηχανάκι υπολόγιζε και άλλα έξοδα που όπως σου είπαν θα είναι αρκετά. Αλλιώς, θα κάνεις μισοδουλειές και σε βάθος (λίγου) χρόνου πιθανό να σε βάλει σε περιπέτειες. Επίσης, η αύξηση στην ισχύ που θα δεις θα είναι μικρή για να έχει πρακτική διαφορά. Τέλος, το μηχανάκι (θα) το πηγαίνεις στα όριά του σε αυτές τις συνθήκες οπότε ήδη ξεκινάς επιβαρυντικά. Πόσο μάλλον σε ένα πειραγμένο μοτέρ. Γνώμη μου, εφόσον δεν θέλεις να πάρεις κάτι άλλο, προσάρμοσε τις απαιτήσεις σου σε αυτό που έχεις τώρα. Για σκέτο πρόγραμμα μη νομίζεις ότι θα κερδίσεις κάτι ιδιαίτερο. Όχι τουλάχιστον για τον τρόπο που θέλεις να βελτιωθεί. Και μισό άλογο να πάρεις θα σου φανεί; Αμφιβάλω. ΦΠΕ βάζουμε στα καρουλια μας και αν πάρουμε 6-7 άλογα είμαστε υπερευχαριστημένοι. Τι θα κερδίσει ένα μικρό μονοκιλυνδρο;
  5. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον! Δυστυχώς, φωτογραφίες δεν έχω. Ήταν δύσκολο να είμαι μέσα στα λάδια και να πιάνω το κινητό. Τώρα για το μοτέρ, αυτή η ζημιά ήταν κίτρινη κάρτα και όχι απευθείας κόκκινη γιατί ότι μηχανικό εξάρτημα βρέθηκε σε άριστη κατάσταση (πλην των ρουλεμάν!). Για κάποιον που θα έπρεπε να πληρώσει συνεργείο θα ήταν ασύμφορη η επισκευή καθώς με παραπλήσιο (ίσως και μικρότερο) κόστος βρίσκει καινούργιο το μοτέρ από την αντιπροσωπεία. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι μετά την επισκευή ο κινητήρας δουλεύει πιο ήρεμα, με λιγότερους κραδασμούς και με πιο σαφή αίσθηση στις αλλαγές ταχυτήτων. Γι' αυτό λένε άλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας... Για ρουλεμάν προτίμησα της Koyo καθώς έχω μια ιδιαίτερη συμπάθεια σε ότι ιαπωνικό. Πιστεύω ότι δεν θα με ξαναπασχολήσουν! Πάντως και μόνο για την αναβάθμιση στη λειτουργία άξιζε τον κόπο και το ελάχιστο (για μένα) κόστος. Για το αρχείο, κόστος ρουλεμάν: 21 ευρώ, φλατζες, καδενα, φαλτσοβιδες (οι μαμά κλωτσισαν) κλπ: 15 ευρώ, χρόνος λύσε, δέσε: 3 απογεύματα. Ιδιαίτερα εργαλεία δεν χρειάστηκαν, το μόνο εξειδικευμένο (που ούτως ή άλλως το είχα από παλιότερα λύσε - δέσε) ήταν ο εξωλκεας του βολάν, που ταιριάζει μόνο στα astreaοειδή μοτέρ. Τα άλλα εργαλεία υπάρχουν από παλιότερα πρότζεκτ... και κάποια αυτοσχέδια!
  6. Το μοτερακι δέθηκε και μπήκε στον κινεζο. Έγινε και μια δοκιμαστική διαδρομή και όλα καλά. Ευχαριστώ για την υπομονή και τη βοήθεια! Καλές βόλτες να έχουμε!!!
  7. Υπάρχουν και καλοί επαγγελματίες. Τα ρουλεμάν αλλάχτηκαν με συνοπτικές διαδικασίες με τα σωστά. ΘΑ υπήρχε πρόβλημα καθώς τα κλειστά έχουν άλλες ανοχές... Το χαλασμένο ρουλεμάν ήταν τόσο... γερό που στο ξεπρεσάρισμα ο εξωτερικός δακτύλιος έσπασε στα δύο. Ο στροφαλος μετρήθηκε και είναι οκ. Μπιέλα οκ. Οπότε ξεκίνησε το δέσιμο.
  8. Καλησπέρα, Από λάθος του πωλητή μου έστειλε ρουλεμάν κλειστού τύπου. Υπάρχει πρόβλημα με τις ανοχές τους αν χρησιμοποιηθούν αυτά; Γιατί βαριέμαι τη μανούρα της αλλαγής... Edit: εννοείται ότι θα αφαιρέσω τις τσιμούχες...
  9. Ο στρόφαλος στους περισσότερους (τουλάχιστον μικρού - μεσαίου κυβισμού) κινητήρες μοτοσικλέτας εδραζεται σε ρουλεμάν σε αντίθεση με κινητήρες αυτοκινήτου που εδραζεται σε κουζινετα (εξού και τα "μέταλλα) τόσο ο στρόφαλος όσο και οι εκκεντροφόροι και οι μπιελες. Το εν λόγο ρουλεμάν ήταν προφανώς εκ κατασκευής ελλατωματικό. Μην ξεχνάς ότι πρόκειται για κινέζικο μοτέρ που κατασκευαστηκε σε μια εποχή που τα κινέζικα παπιά ήταν ότι σου βγει...
  10. Θα δείξει! Θα περάσει πρώτα από το δικό μου "μηχανουργείο" για μέτρηση και μετά θα αποφασίσω τι θα κάνω. Αν πάντως έχει φαγωθεί ο άξονας δεν νομίζω να ασχοληθώ μαζί του άλλο. Θα μπει καινούργιος. Αλλά δεν προτρέχω πριν μετρηθεί.
  11. Ελπίζω να είναι εκτός ανοχων το ρουλεμάν και όχι ο άξονας. Θα ξεπρεσαριστούν τα ρουλεμάν και θα μετρηθεί ο στρόφαλος. Θα δείξει! Τώρα, για ρουλεμάν (θα αλλαχτούν όλα, εννοείται) μεταξύ SKF, NSK, KOYO τι προτείνετε;
  12. Update! Το μοτεράκι λύθηκε. Λοιπόν, το ρουλεμάν από τη μεριά της καμπάνας είναι σε καλή κατάσταση και το γρανάζι της τρόμπας λαδιού στη θέση του και οκ. Από τη μεριά του βολάν όμως το ρουλεμάν έχει ξεπρεσαριστεί, έχει μετατοπίσει το γρανάζι χρονισμού περίπου 0,3mm προς τα έξω και το εσωτερικό δακτυλι γυρνάει ελεύθερα γύρω από το στρόφαλο. Συν ότι η κίνηση του έχει ελαφρύ θόρυβο. Προφανώς, ρουλεμάν καπούτ. Παρεμπιπτόντως, η μάρκα τους είναι P&U. Την ξέρετε; Εγώ όχι. Τα υπόλοιπα ρουλεμάν είναι οκ και άλλης μάρκας, XCL. Ούτε αυτά τα ξέρω... Τώρα, τα υπόλοιπα τζαρτζαλα μαρτζαλα βρέθηκαν ανέλπιστα σε πολύ καλή κατάσταση. Παρά τις 40+ χιλ. χιλιόμετρα τα γρανάζια του σαζμαν έχουν ακόμα τα γρεζια (που λέει ο λόγος), δηλαδή μία ανεπαίσθητη γυαλάδα, ίσα ίσα! Στον κύλινδρο αχνοφαινονται ακόμα οι γραμμές από το αρχικό γυάλισμα του εργοστασίου και το πιστόνι ίσα ίσα έχει μια γυαλάδα. Η μπιέλα είναι οκ. Οπότε, μετά από αυτήν την ευχάριστη έκπληξη, θα το φτιάξω το μοτερακι. Το μόνο που με προβληματίζει είναι μην έφαγε το ρουλεμάν το στρόφαλο στο σημείο που έπαιζε. Θα μετρηθεί. Τάσο, οι φωλιές των ρουλεμάν είναι ατσάλινες και οκ. Edit, τα ρουλεμάν είναι C&U.
  13. @karellenΕξαρτάται τι θα βρω μέσα. Αν αξίζει θα το κάνω! @BlackDiamondΔεν είναι το ίδιο που κάνει το δικό μου. Όταν βρω χρόνο να το λύσω θα ενημερώσω για τα ευρήματα!
  14. @karellenΕννοείται ότι δεν περίμενα από ένα τσιιι που έγραψα να περιμένω διάγνωση!!! Πιο πολύ ήθελα να ακούσω υποθέσεις μήπως και ειπωθεί κάτι που μου διαφεύγει. Οπότε και μόνο που μπήκατε στον κόπο να προβληματιστείτε και να βοηθήσετε, σας ευχαριστώ! @Tasos MeliΤάσο, όλες οι ζημιές είναι στο πρόγραμμα και πιθανές. Όπως και να έχει, είχα σκοπό να το πάω σε μηχανικό να το κοιτάξει. Αλλά δεν ξέρω κάποιον και για μένα το "άστο εδώ να το δω" δεν είναι λύση. Επειδή ο τζόγος που είδα με ανησύχησε, το έχω ήδη πάρει απόφαση να το λύσω. Οπότε, βλέποντας και κάνοντας.