CRX

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    489
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

CRX last won the day on February 14

CRX had the most liked content!

Πόντοι

248 Excellent

Σχετικά με το μέλος CRX

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    TCB Wind
  • myBike: Κυβισμός
    125

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    V50 TownMate
  • dreamBike: Κυβισμός
    50

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1214 προβολές προφίλ
  1. Όσο για το πρόβλημα σου, my 2 pennies opinion: Ή υπάρχει ηλεκτρονικό πρόβλημα και η μονάδα ψεκάζει ότι να'ναι, όποτε να' ναι ή κάτι πιο ακραίο να έχεις στραβή βαλβίδα και να μην πατάει πάντα καλά στην έδρα της και να χάνει συμπίεση. Και τα δύο συνηγορούν στην αλλαγή του ήχου της εξάτμισης.
  2. Στα NGK στο xxxxxx-y το y είναι το διάκενο.
  3. Με αυτά και με τα άλλα, φτάσαμε 4 σελίδες ποσταρίσματα για να συζητάμε το αυτονόητο: Δεν οδηγούμε χωρίς τις νόμιμα απαραίτητες προϋποθέσεις aka άδεια/πινακίδα (-ες), δίπλωμα, ασφάλεια, κτεο, κράνος/ζώνη και όχημα που πληροί τις προβλεπόμενες απαιτήσεις. μήπως;;;
  4. Λάθος, φίλε. Έκανε ένα λάθος και πάει να το διορθώσει με ένα άλλο λάθος. Χειρότερο. Σαν πολλά λάθη δεν μαζεύονται; Όσο για ευγένεια.... δεν είδα τα post του να ξεχειλίζουν... Υπάρχουν τρόποι και τρόποι για να πει κάποιος το ίδιο πράγμα. Επίσης, όταν κάνεις τη μαλακία και πόσο μάλλον όταν ξέρεις ότι την έχεις κάνει πρέπει να είσαι έτοιμος να φας τα σκατά. Εδώ ο φίλος ξέρει τι έκανε, ξέρει ότι θέλει να παρανομισει (πολύ) και ξεφουρνιζει ότι δεν έχει δίπλωμα. Και μόλις έπεσε το πρώτο ξεχεσμα άρχισε να μας κράζει. Ε, όχι. Σαν πολύ δεν πάει; Σε τέτοιες περιπτώσεις κάνεις τουμπεκί και δέχεσαι τις παρατηρήσεις. Αν είδες, υπήρξαν άτομα που του απάντησαν όμορφα. Ο φίλος κόλλησε στα δικά του. Ε, από εκεί και πέρα.... Και να το πάω και λίγο προσωπικά, γιατί δικά μου γραπτά παραθέτεις: είμαι από τους ανθρώπους που δίνω πολλές ευκαιρίες, παρά πολλές. Γενικά, αποφεύγω το κράξιμο και εδώ μέσα έχω έρθει σε αντιπαράθεση με άτομα που έχουν σύστημα την ειρωνεία. Αν είχα διαβάσει το θέμα στα πρώτα του post πίστεψέ με η απάντηση θα ήταν σε άλλο ύφος. Δυστυχώς, βλέποντας να έχουν εξαντληθεί 2 σελίδες συζήτησης και ο φίλος να συνεχίζει να μας κοροϊδεύει (ουσιαστικά) εκεί, ναι, θα απαντήσω στο ανάλογο ύφος. Όσο για το θέμα της δουλειάς... Τι τον εμπόδισε να πάει να βγάλει δίπλωμα; Και μην μου πεις το οικονομικό. Αν ήθελε να δουλέψει ντελιβερι ας μην έπαιρνε crypton x που το πιο πιθανό είναι να μην μπορεί ηλικιακά να το καλύψει. Ας έπαιρνε κάτι φτηνό και τη διαφορά να την έκανε δίπλωμα.
  5. Έχεις δίκιο, παρασύρθηκα. Ο καθένας έχει δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζεται και να χαρακτηρίζει εαυτόν κατά το δοκούν.
  6. 1. Δεν είμαι αλάνι και πιστεύω ότι κανένας συνάδελφος από όσους μπήκαν στον κόπο να σου απαντήσουν, είναι. Ο ατυχής χαρακτηρισμός "αλάνια" δεν θα σου προσφέρει την οικειότητα που αναζητάς αλλά δεν έχεις εδώ μέσα ούτε θα σου εξασφαλίσει τη συμπάθεια οπότε ας λείπει. "Κύριοι" για σένα. 2. Ελπίζω να είσαι σε ηλικία για Α2 αλλιώς ούτε σε 6 μήνες το κόβω... 3. Υπάρχουν όντως μαγαζιά έξω από τα μεγάλα τμήματα της τροχαίας που φτιάχνουν πινακίδες. Αφού θα είσαι δίπλα, όσο θα εκτυπώνεται η πινακίδα σου, γιατί δεν πας στον αξιωματικό ασφαλείας, εεε συγνώμη, στο μπατσόνι ήθελα να πω, να τον ρωτήσεις αν πειράζει;
  7. Ενώ αν ήταν ακόμα εδώ, μετά από 6 χρόνια δεν θα είχε λύσει το θέμα του;;;
  8. Έχω μια απορία... Πέρα από την προφανέστατη απάτη πραγματικά θα εμπιστευοσουν να παραδόσεις τη μηχανή σε κάποιον που δεν γνωρίζεις χωρίς τα νόμιμα χαρτιά μεταβίβασης; Ακόμα και αν ο τύπος από την Ιρλανδία είναι αληθινός πέρα για πέρα, τί εξασφάλιση έχεις ότι δεν θα μπλέξεις; Ότι δεν θα κυκλοφορεί η μηχανή από έναν άγνωστο ενώ θα είναι ουσιαστικά στο όνομά σου ακόμα... Αυτά έχουν γίνει πολλές φορές (το mybike έχει πληθώρα τέτοιων ερωτήσεων) και από αληθινούς και εγχώριους αγοραστές. Παίρνει ο άλλος τη μηχανή και καααααααποιααααα στιγμή θαααααααα πάει να κάνει τη μεταβίβαση (όπου συνήθως ο πωλητής του έχει κάνει εξουσιοδότηση). Αυτά πρέπει να γίνονται ΜΟΝΟ με γνωστούς... Δεν πρέπει να υπάρχει εμπιστοσύνη. Ακόμα και αν δεν υπάρχει δόλος, η αμέλεια του άλλου μπορεί να σε μπλέξει σοβαρά. Ο "πράκτορας" προφανώς θα σου εμφάνιζε χαρτιά μαϊμού που θα τα υπέγραφες και εσύ θα ήσουν ήσυχος ότι η μεταβίβαση έγινε. Στην Ελλάδα, η μεταβίβαση ισχύει από τη στιγμή που έχει σφραγιστεί από το υπουργείο. Μόνο έτσι (και με διαγραφή - αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία) ο κάτοχος παύει να έχει ευθύνη για το όχημα (στην περίπτωση της διαγραφής έχει ευθύνη για τη σωστή απόσυρση). Οπότε χρειάζεται προσοχή σε τέτοιες περιπτώσεις. Η γνώμη μου είναι να μην συνεχίσεις καμία επαφή με τον τύπο. Τώρα, αν θες να δώσεις συνέχεια, κάνε μια καταγγελία στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος (ή όπου σε κατευθύνουν) και τίποτα παραπάνω. Κάτι καλό μπορεί να βγει αν ασχοληθούν. Υ. Γ. Ύποπτο είναι το ότι επιμένει να σε "κατευθύνει" προς τη "λύση" του PayPal. Επίσης, προς γνώση, υπάρχουν τρόποι ένα έμβασμα να μπλοκαριστεί και εν τέλει να επιστραφεί στον καταθέτη ακόμα και σε περίπτωση συναλλαγής μέσω τράπεζας. Ου μπλέξεις!!!
  9. Οκ το όργανο, δυστυχώς. Η βαλβίδα είναι κάτω, στο σωλήνα οπότε σωστά μετράει. Τι να σου πω!!! Μοτέρ με 5k χλμ να χάνει τόση συμπίεση.... Εγγύηση έχεις; Πρέπει να ανοιχτεί ο κύλινδρος για να δεις τι συμβαίνει. Κρίμα να το κάνεις εσύ, δεν είναι; Εκτός αν δεν θες να μπλέξεις με τα εξουσιοδοτημενα... Πάντως σε πρώτη φάση κοίτα αν τα μπουζόνια της κεφαλής είναι σφιγμένα.
  10. Ο αντάπτορας έχει βαλβίδα; Γιατί υποπτεύομαι ότι είναι λάθος το όργανο. Αν μπορείς βάλε φώτο για να σου πω αν είναι αξιόπιστο. 120 psi μόνο μια χαρά δεν είναι (σκέψου ότι πχ το παλιό supra με 8,8:1 και 100cc δίνει 178psi). Κάτι σε 160 - 180psi θα ήταν αναμενόμενο. Τώρα, το μοτέρ σου με 5000χλμ είναι καινούριο. Είσαι σίγουρος ότι δεν τραβάει; Αυτό ακόμα δεν έχει ανοίξει, καλά καλά.
  11. Το cr από μόνο του δεν λέει κάτι. Για να βρεις την πίεση συμπίεσης με το cr χρειάζεται να ξέρεις και τον όγκο του χώρου καύσης και να χρησιμοποιηθεί ο τύπος υπολογισμού. Τρέχα γύρευε... Πιο εύκολο είναι να βρεις από ποιο μοτέρ είναι αντίγραφο το δικό σου και να ψάξεις στο νετ. Guess what = φαγωμενη έδρα βαλβίδας ή/και βαλβίδα, ανοχή κυλίνδρου - πιστονιού πέρα από τα όρια, καμμένη φλάντζα κεφαλής. Καίει λάδια;
  12. Είναι χαμηλή. Μήπως φταίει το όργανο; Δες αν ο αντάπτορας που βιδώνει στην κεφαλή έχει βαλβίδα. Έτσι θα πρέπει να είναι. Αν η βαλβίδα είναι στο μανόμετρο θα δείχνει λιγότερο. Μου έχει τύχει... Αν το όργανο είναι σωστό, guess what....
  13. "Δεν είναι ανάγκη να το ξέρεις κι εσύ, Τους φτάνει που το ξέρουν αυτοί, Don't worry, Be happy" Και πέρα από την πλάκα, κάτι προφανώς στο πρώτο δέσιμο δεν μπήκε σωστά...
  14. Όπως λέει ο τίτλος! Ελπίζω να πάει καλά! Και αρχίζω. Ξέρει κανείς αν υπάρχουν γνήσιες τσιμούχες στροφάλου για Glx/Astrea; Μην πάρω σβάρνα τα χοντομάγαζα και με κοιτάνε σαν εξωγήινο...