CRX

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    430
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

182 Excellent

Σχετικά με το μέλος CRX

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    TCB Wind
  • myBike: Κυβισμός
    125

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    V50 TownMate
  • dreamBike: Κυβισμός
    50

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

992 προβολές προφίλ
  1. Όλοι λαδώνονται... (συγνώμη αλλά δεν κρατήθηκα!!!)
  2. Όλα καλά, λοιπόν από θέμα διπλώματος!
  3. Αν τα specs που έχω είναι σωστά το επίσημο βάρος του z είναι 101kg. Οπότε και 15 ίππους, δηλαδή 11kw να είναι δηλωμένα από την αντιπροσωπεία (!) στην έγκριση τύπου, δεν πιάνουν το λόγο ισχύς/βάρος (βγαίνει κάτι παραπάνω από 0,1kw/kg). Λες η Yamaha να ρίσκαρε παραποίηση των specs στην Ελλάδα για να πουλήσει; Ίσως...
  4. Ακριβώς. Επειδή λίγη σημασία έχει τι πιστεύει ο καθένας, ειδικά όταν έχει ήδη γίνει η ζημιά κρατάμε το μόνο σίγουρο που έχει βάρος και θα μετρήσει στο απόλυτο: τι προβλέπει η νομοθεσία. Και δεν χρειάζεται να είσαι δικηγόρος για να γνωρίζεις τη νομοθεσία. Είμαστε οδηγοί οπότε υποχρεουμαστε να γνωρίζουμε τουλάχιστον τα βασικά. Και εγώ με τη σειρά μου σταματάω εδώ γιατί δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω ούτε να θεωρηθεί ότι κάνω κάποιου είδους επίθεση σε οποιονδήποτε.
  5. Αν η ζημιά που θα προκαλέσει το παπί είναι μερικά χιλιάρικα (ναι, ακόμα και ένα παπί μπορεί να προκαλέσει τέτοια ζημιά - μια μέρα νοσηλείας σε Μεθ κρατικού νοσοκομείου κοστίζει 500-1000 ευρώ) και η ασφαλιστική όχι πολύ γαλαντόμα, πιστεύεις ότι δεν θα το ψάξει; Επίσης, πιστεύω ότι αυτή η συζήτηση είναι ακριβώς σε θρεντ που πρέπει να είναι.
  6. Όσο για το δίπλωμα: το Α1 καλύπτει μέχρι 11kw. Είναι νόμος του κράτους, τέλος.Το z είναι 13kw. Άσχετα αν αναγράφεται στην άδεια, δεν καλύπτεται από το νόμο να το οδηγησει. Το τι γράφει η άδεια το πολύ πολύ να τον γλυτώσει από έλεγχο στο δρόμο. Μετά από τραυματισμό, στο δικαστήριο πιστεύεις θα γλυτώσει; Και όμως... Ξέρεις που θα καταλήξει ένα z που φεύγει με σουζίδι από το φανάρι στο δρόμο της γειτονιάς;
  7. Λάθος. Θα αποζημιωθεί η ζημιά που θα γίνει στο όχημα του "ανθρώπου". Το όχημα ασφαλίζεται. Αν πέσει πάνω σε πεζό; Αν προκαλέσει ζημιές σε δομές (που δεν ασφαλιζονται);
  8. Έλα ντε; Κολλάω εγώ όμως. Γιατί όταν θα γίνει η στραβή και θα είναι ουσιαστικά ανασφάλιστος, λυπάμαι τον άνθρωπο που θα τρέχει να βρει το δίκιο του για να αποζημιωθεί.
  9. @Suprakias123ffddd Φίλε μου, εκκολαπτόμενε καγκουράκο, εφόσον το έχεις ήδη πάρει απόφαση, γιατί ρωτάς τι να κάνεις; Εδώ είναι forum και αφού ρώτησες δέξου ότι θα υπάρχουν διάφορες απαντήσεις. Δυστυχώς, δίνεις την εικόνα ότι ρωτώντας εδώ περίμενες τη συγκεκριμένη απάντηση που θα συμφωνεί με την απόφαση σου να αγοράσεις το συγκεκριμένο παπί. Και όταν ήρθε η διαφορετική άποψη, ενοχλήθηκες και αντέδρασες με όχι όμορφο τρόπο. Σκέψου, λίγο αυτό που λέω. Στο θέμα, τώρα. Καταρχήν λες ότι για 3 χρόνια οδηγας supra. Δηλαδή, από 15 χρόνων! Πρώτο φάουλ... Είσαι 18 χρονώ και το πολύ να έχεις (αν έχεις) Α1 δίπλωμα. Το z θέλει Α2! Δεύτερο λάθος... Δεν έχεις την οικονομική δυνατότητα να διατηρήσεις μικρή μηχανή αλλά θέλεις να πάρεις για καθημερινή χρήση ένα παπί που τα έξοδα κίνησης (και όχι μόνο) είναι όσο μιας κανονικής μηχανής, για να μην πω μεγαλύτερα! Τρίτο λάθος... Και έρχεσαι λοιπόν να μας πείσεις ότι το z είναι καλή επιλογή... Και ότι αφού είσαι μηχανικός (ασχολίαστο!) όλα καλά. Αφού όλα καλά, τι ρωτάς εδώ; Λοιπόν, φίλε μου, για να σε προλάβω, σκέψου ότι δεν απευθύνεσαι σε παιδιά του δημοτικού. Οι περισσότεροι, αυτά που λες τα έχουν περάσει και ξέρουν. Ούτε ξαφνικά του κάθε @CRX του ήρθε η όρεξη να τα χώνει σε ένα forum. Τροφή για σκέψη, λοιπόν.
  10. Έχει
  11. Συνήθως, αφαιρούμε βάρος από φυγοκεντρική καμπάνα για να "πιάνει" (συμπλέκει) σε πιο ψηλές στροφές αλλά αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να πιέζονται τα δισκάκια με λιγότερη δύναμη, οπότε... Θυμάμαι όταν ο κινέζος μου χτυπούσε κάπως σαν το δικό σου, ειδικά σε φανάρι στο ρελαντί ντρεπόμουν να σταματήσω, ήταν από κενά που είχε η καμπάνα με το στρόφαλο. Με ένα σφίξιμο διορθώθηκε. Δεν γνωρίζω τα town mate (αν και πολύ θα ήθελα ένα V50) αλλά νομίζω ότι αξίζει να το κοιτάξεις. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι ο μάστορας έκανε φέτες το μοτέρ, στο δέσιμο δεν τα κοίταξε όλα αυτά; Αυτός δεν το άκουσε να το ψάξει; Ρητορικό το ερώτημα...
  12. Με αυτά τα χρήματα γιατί δεν παίρνετε ένα Honda Wave; Καινούργιο;
  13. Γιατί βλακεία; Είναι εξέλιξη. Είναι καλό πράγμα να υπάρχει εξέλιξη και να μην μένουμε στάσιμοι.
  14. Το 110 στα ηλεκτρονικά του injection 50 δεν θα δουλέψει. Θα πρέπει να βάλει μαζί με το 110, ένα καρμπυρατέρ, μια ηλεκτρονική, ίσως πολλαπλασιαστή και ίσως ανορθωτή. Και φυσικά έναν ηλεκτρολόγο να τα συνδέσει όλα αυτά. Η άλλη λύση είναι να πάρει κούτα το 125 του Daytona μαζί με τον εγκέφαλο... Κόστος, χμμμμ... Οτιδήποτε και να κάνει θα είναι φουλ παράνομος. Η συμβουλή μου είναι να κάνει υπομονή ένα χρόνο, να δώσει για Α1 και να πάει κατευθείαν σε 125 νόμιμα και τακτοποιημένα. Αν επείγεται για παπί, ας πάρει ένα μεταχειρισμένο 50αρι με το μικρότερο δυνατό κόστος να κάνει ίσα ίσα τη δουλειά του για ένα χρόνο και μετά δίνει για Α1. Θα του βγει πάνω κάτω το ίδιο οικονομικά αλλά θα είναι 100% νόμιμος.
  15. Πρόσεξε τι θα πάρεις. Έτσι πήγα και εγώ σε γνωστό μοτομαγαζο με τον παλιό διακόπτη φώτων του κινέζου και μου έδωσε έναν φαινομενικά ολόιδιο που όμως είχε τελείως διαφορετικό κύκλωμα εσωτερικά. Το ότι μοιάζει δεν το κάνει ίδιο...