beter_1993

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    863
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

315 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος beter_1993

  • Κλάση
    Δυό τροχούς και νιώθω ελεύθερος!

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθηνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Sym
  • myBike: Μοντέλο
    Citycom S
  • myBike: Κυβισμός
    300i

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Utax

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Triumph
  • dreamBike: Μοντέλο
    Bonneville NC
  • dreamBike: Κυβισμός
    950

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2001 προβολές προφίλ
  1. Αν θες οικονομια κοιτα για nexus. Τα τμαξ εχουν πιο ακριβη συντήρηση και μεγαλύτερη κατανάλωση
  2. Σκέφτηκα και γω αυτή την εκδοχή για αποστάτες τιμονιού. Δεν με ενοχλουσε η μεση, η πλατη ψηλά νε ενοχλουσε, στους ωμους. Σε βενζίνες, συντήρηση η διαφορά ειναι μεγάλη μεταξυ τους; το βστρομ με κερδίζει με την εννοια οτι στην καθημερινη χρηση θα δουλευει πιο ξεκούραστα. Και η χοντα ομως ειναι χαμηλοροπη επομενως δεν εχει ιδιαίτερο θεμα. Επίσης περίπου τι κατανάλωση εχουν;
  3. Καλησπέρα παιδιά! Χρόνια πολλά! Χριστός ανέστη! Είμαι κάτοχος ενός sym maxsym 600I. Σε κανα 6 μηνο σκέφτομαι να το δώσω, με σκοπό να πάρω μηχανή. Πριν το σκούτερ είχα ένα xj6 diversion για μικρό χρονικό διάστημα. Ο λόγος που το έδωσα ήταν αφενός η έλλειψη abs και αφετέρου λόγω της θέσης η οποία αν και έδενα καλα πανω της, ενιωθα πως νε κουραζε στην πλάτη και στους καρπους. Το τριήμερο του Πάσχα είχα δανεική μια cbf600 του 2005. Έκανα μαζι της γύρω στα 400χλμ. Την είδα εντός Αθήνας και πήγα και παραέξω μια εκδρομη. Η μηχανή μου αρέσει πολύ. Ωραία συμπεριφορά, ένιωσα σαν να την οδηγαω καιρό. Η θέση πιο όρθια απο το diversion. Ομως παρόλα αυτά μου φάνηκε λιγο σκυφτή. Εχω ύψος 1.90. Έκανα μια βόλτα και με ενα vstrom650 του 2008. Σαν θέση οδήγησης η μηχανη σιγουρα ειναι πιο ανετη απο την cbf. Πλησιαζει την ανεση του σκουτερ. Στην οδήγηση σε κινηση παρα τον ογκο της δεν με δυσκολεψε. Στο ματι μου φαίνεται μεγάλη, με προβλημάτισε το πισω φρένο το οποίο δεν μου εδωσε αίσθηση ασφαλείας. Μπορεί βεβαια να ήθελε τακακια. Στα συν του βστρομ κραταω την άνεση. Στα συν του χοντα κραταω τον ηχο της, το οτι ειναι χαμηλοροπη και πιο μαζεμένη. Η χρηση της θα ειναι 80 % πολη 20% εξω. Σαν οικονομία τι να υπολογιζω; Πόσο καιει ενα βστρομ μεωνορμαλ οδήγηση και ποσο το χοντα; ( και στις δυο περιπτωσεις κοιταω μοντέλα 2008+ ψεκαστα). Γενικά δεν ειμαι γρηγορος Οδηγός, θελω να πηγαινω την βολτα μου ανετα και ωραια και να μπορω να κανω τις δουλειές μου.
  4. Φίλε μου καλύτερα κάντο πρωτα test drive. Δεν ξέρω πως ειναι το tdm 850, δεν εχω οδηγησει, αλλα αν εχεις θέμα με την μέση ενδεχομένως να χεις θέμα με τους κραδασμούς των σκούτερ.
  5. Στο Μοτοτριτη το λενε λιγο πιο οικονομικό από οσο ειναι στην πραγματικότητα. Ο ιμάντας εχει γύρω στα 150. Δεν έχει προβλήματα. Μπαταρία αλλαξα πριν ενα μήνα, την προηγούμενη την φορούσε απο το 2014. Με τα Ηλεκτρολογικά του ειναι αστέρι. Γενικά είναι ωραίο σκούτερ. Το μονο μείον του είναι οι σκληρές αναρτήσεις. Ρυθμίζονται σε σκληροτητα. Γενικά είναι σκύλος. Πολλες φορές σκεφτομαι να το δώσω για να παρω μοτοσυκλέτα, αλλα ξερω πως θα μου λείψει η ανεση του.
  6. Καλησπέρα! Έχω το maxsym 600. To citycom το εδωσα. Με το maxsym εχω κάνει 15.000χλμ. Τα περισσότερα μέσα στην πόλη. Είναι σκούτερ το οποίο κυκλοφορεί με άνεση στην Αθήνα, αλλα το ευχαριστιεσαι σε ταξιδι. Παρα τον ογκο του, δεν με δυσκολεύει στις μανούβρες. Σίγουρα δεν ειναι σαν το 300αρι που είχα, αλλά δεν κολλάς εύκολα. Το βάρος του είναι αισθητό μόνο αν θες να το τσουλησεις ή σε πολυ μεγάλες μανούβρες με δεύτερο άτομο. Έχει παρα πολύ άνετη θέση οδήγησης, πολύ καλή ανεμοκαλυψη. Απο κατανάλωση υπολόγισε 5-6 λίτρα στην Αθήνα, 4.5-5 σε ταξίδι. Απο γκάζι για το βάρος του παει καλά. Δεν σκαβει την ασφαλτο αλλα εχει νεύρο και είναι πρόθυμο και σε μεγαλες ταχύτητες. Από κράτημα τα παει αρκετα καλά. Οι αναρτήσεις είναι σκληρές. Το μοτέρ είναι πολυ τίμιο, πονάνε στην τρόμπα βενζίνης. Αν δεν βαζεις καλη βενζίνη η αν κυκλοφορεις συνέχεια με Ρεζέρβα, ετοιμασε 200ευρουλακια για αλλαγή. Τα σέρβις ειναι καθε 6000χλμ. Το μεγάλο καθε 18.000 και στην sym κοστίζει γυρω στα 250ε. Εχει μεγαλους χωρους κατω απο την σέλα, μπαινουν 2 full face κρανη. Τα φρενα του ειναι πολυ καλά, το abs με εχει σωσει αρκετες φορες. Η ζελατίνα ειναι ρυθμιζόμενη, κανει καλή δουλειά. Γενικα ειναι ωραίο σκούτερ, πολυ τίμιο για τα λεφτά του. Οτιδήποτε άλλο θες ρωτά με :)
  7. Και γω δεν εχω ακουσει ποτε απο φορητο ρανταρ να εχουν στειλει σπιτι. Μου χε τυχει να με σημαδεψουν με το αμαξι και να με σταματησουν πιο κατω ομως.
  8. Για Αττική οδό ηξερα για τριμηνο απο φιλο που εφαγε 2 φορες απο σταθερη καμερα. Μακαρι να ταν για ψαρωμα :)
  9. Καλημέρα Παιδιά!! Ξεθαβω το ποστ και ενημερώνω πως προς το παρόν δεν εχω λαβει καποια κλήση. Αν ηταν δεν θα μου χε έρθει; Και αν ηταν να ρθει θα με περναν τηλ απο το τμημα της περιοχης μου η θα ερχοταν ειδοποίηση στο σπιτι; προς το παρον τιποτα απο τα δυο
  10. Παιδιά καλησπέρα!! Κλεψανε φίλου Sym maxsym 600I abs με αριθμό κυκλοφορίας ΟΝΖ 98 εξω απο το ledra marriot στην Συγγρού. Ωρα: 14:00-16.00. Είναι χρώματος ασημί και εχει κατι αυτοκολλητα κοκκινα sport στο πλαι, διαφανες χουφτες και μπαγκαζιερα με λεντ. Δεν κυκλοφορουν πολλα ασημι επομενως αν γινεται να εχετε τον νου σας.
  11. Οχι σημα δεν μου εκανε κανεις, το ειχα στον νου μου γιατι περιμενα να με σταματησουν. Κανεις δεν μου κανε σινιαλιο και εννοείται ολη η υπολοιπη διατλδρομη πηγε με 60-70. Με νοιαζει το διπλωμα καθαρα.
  12. Και αφου λες οτι μια χαρα γραφουν τοτε πως ειναι σιγουρο οτι δεν με γραψαν; δεν καταλαβα την εξήγηση σου Ειδα στον χαρτη πως το οριο στην ευθεια ηταν 60. Ακριβη ταχύτητα μου δεν προλαβα να κοιταξω αλλα κοντερισια πρεπει να ταν 100-105. Να ανησυχω για διπλωμα;
  13. Να σαι καλα φιλε μου :)
  14. Αυτό με άγχωσε, μην μου ρθει κανα ραβασάκι και μου ζητάνε δίπλωμα και πινακίδες.