snpl

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    489
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

77 Excellent

Σχετικά με το μέλος snpl

  • Κλάση
    #include "systemc.h"

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Bldg 30

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    DR 650 SE

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    Highland V2
  • dreamBike: Κυβισμός
    950

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1538 προβολές προφίλ
  1. Φέτος αποφάσισα να δοκιμάσω την τύχη μου. Τα tourance για τις μικρές αποστάσεις, 15-20 χλμ πηγαινέλα δουλειά, δεν ζεσταίνονται καθόλου. Επίσης οι πολλές στροφές, το μονίμως βρεγμένο οδόστρωμα και οι θερμοκρασία που έπεσε ήδη γύρω στο 0 κάνουν τις απλές καθημερινές διαδρομές να μοιάζουν με καλιτεχνικό πατιναζ. Παρήγγειλα λοιπον ένα ζευγάρι από αυτα: 130/80 - 17 M/C 69T TT 90/90 - 21 M/C 54T TT http://en.reifenwerk-heidenau.com/modules/reifenliste/view.php?lang=en&point=5&rtyp=17&profil=101&pic=107 Το ελαστικό είναι εξωτερικά ίδιο με το απλο Κ60 (όχι το scout). To μοτίβο του πέλματος είναι επίσης ίδιο. Η μόνη εμφανή διαφορά είναι το σηματάκι (SiO2) στο προφίλ. Δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το νορμάλ K60, το συγκεκριμένο πάντως σε απευθείας σύγκριση με τα tourance είναι η μέρα με την νύχτα, ακόμη και άστρωτο. Σε βρεγμένο οδόστρωμα με πολύ χαμηλές θερμοκρασίες γύρω και για μικρές ταχύτητες μπορείς επιτέλους να ελέγξεις την πορεία της μοτοσυκλέτας απο στροφές μέχρι φρεναρίσματα πανικού. Μικρή δοκιμή σε ασφαλτινο κομμάτι με λεπτο πάγο έδωσε παρόμοια αποτελέσματα, αν και φρένο πανικού σίγουρα θα σήμανε πτώση. Τα παραπανω είναι συμπεράσματα σε σύνολο 100χλμ από τενεκε660 σε μεικτες διαδρομές (αστικές-περιαστικές) 10-20 χλμ, με θερμοκρασίες -3 έως +5, με ταχύτητες μέχρι 60χλμ. Περισσότερες εντυπώσεις όταν πίασουν τα πολλά χίονια και ο χοντρός πάγος.
  2. Να διορθώσω λίγο χωρίς να γίνουμε μπίλιες ως συνήθως? :D 1) Η παραγομενη τάση εξαρτάται μόνο από τον ρυθμο μεταβολής της μαγνητικής ροής. Συνεπώς η μαγνητική ροή στην γενήτρια της μηχανής μπορεί να μεταβληθεί μόνο με : α) την ταχύτητα περιστροφής, β) τον αριθμό των σπειρών γ) την αλλαγή στην ένταση του μαγνητικού πεδιου. Στην κατασκευή το μόνο που μπορεί να επηρεάσεις είναι ο αριθμός των σπειρων. 2) Η ένταση του παραγώμενου ρεύματος εξαρτάται μόνο από το φορτίο της γεννήτριας και την παραγώμενη τάση. Κατά συνέπεια αν το κυκλωμά σου τραβάει 10Α και βάλεις σύρμα που δεν αντέχει 10Α θα κάψεις τα πηνία.
  3. Αν βγάλεις τα χρώματα και μειώσεις μερικά νουμεράκια και δεν έχεις φετιχ με κάτι βγαλμένο απο γραμμή παραγωγής με Ιαπωνικό όνομα έχεις ένα μηχανάκι να κυκλοφορεί ήδη : ΚΤΜ 690 Τα λεφτά για απόσβεση μιάς επένδυσης βρίσκονται σε allaround ασφάλτινες επιλογές που πουλάνε όνειρα για offroad εξερευνήσεις, καί όχι σε εξειδικευμένες μοτοσυκλετιστικές λύσεις. Η ευρώπη (που έχει να σκάσει 10000 για ένα μηχανάκι) έτσι κιαλιώς είναι ασφαλτοστρωμένη απάκρη σε άκρη και τα χωμάτινα χιλιόμετρα βγαίνουν και με klr250. Και οι λίγοι τυχοδιώκτες που θα επιλέξουν την έρημο gobi για τις διακοπές τους, νομίζω θα πηγαίναν έτσι κιαλλιώς είτε με africa είτε και με C50... Οπότε μάλλον θα έχουμε μια από τα ίδια με πιο σύγχρονη τεχνολογια. Ένα GSadvTigertenekeCapoStroma allaround στα ~800cc, με ~90hp, με ~200kg.
  4. H πλακέτα είναι οδηγός για το led. Με πολύ απλά λόγια ένας μικρός μετασχηματιστής με ac είσοδο (85-265V) και έξοδο σε dc (9-34V). Τα χαρακτηριστικά του εξαρτώνται απο το led θες να αγοράσεις.
  5. Από Κάσο δοκίμασε να πάς στα Αρμάθια απέναντι έχει 2 πολύ όμορφες παραλίες. Επίσης αν είσαι εκει 2 Σεπτέμβρη έχει πανηγύρι στον Αγιο Μάμα. Για διαμονή στην κάρπαθο δοκίμασε την αμμοοπη, έχει πάρα πολλές επιλογές και η παραλίες κοντά ηταν καλές.
  6. Αν βρεις χρόνο θα με ενδίεφερε μια ακριβής μέτρηση :D Ψάχνω για αγορά αλουμινένιες βαλίτσες και με ενδιαφέρει να δώ το συνολικό φορτίο. Πχ η 38l zega pro ζυγίζει γύρω στα 4,6- 4,8 kg σύμφωνα με αναφορές στο δύκτιο. Μπορεί σε ένα καινούργιο μηχανάκι με 150hp και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις να μην σε απασχολεί η διαφορά 10 κιλων. Σε ένα 20αετίας με 35hp όμως...
  7. Μπορείς να μου λύσεις μια απορία που καθώς δεν βρίσκω απάντηση στα specs ? Πόσο ζυγίζει η 37λ και πόσο ζυγίζει το topcase?
  8. Ο αισθητήρας του ABS σου μοιάζει με αυτόν? http://cherryswitches.com/us/product/speed-sensor-gs1012/ Αν ναι και άν έχει επίσης 3 ποδαράκια τότε είναι πολύ πιθανόν κατασκευαστικά να είναι ίδιος (και ενδεχομένος να είναι καλύτερα παλμογράφος όπως είπες). Μπορεί επίσης το datasheet του GS101201 να σου φανεί χρήσιμο (λέει και τις προτινόμενες αποστάσεις)
  9. Δοκίμασε να δεις αν ο αισθητήρας βγάζει έξοδο > 0? Αποσύνδεσε τον αισθητήρα ταχύτητας του ABS απο το υπόλοιπο κύκλωμα και σύνδεσε τα prob του πολύμετρου απεθευθείας στον αισθητήρα (και κλίμακα στα mV. Αν γυρίσεις την ρόδα κανονικά θα πρέπει να πάρεις μετρήσεις μεταξυ 0.5 και 5mV ανάλογα με την ταχύτητα περιστροφής. Αν δεν πέρνεις ένδειξη μάλλον σημάινει ότι ο αισθητήρας είναι νεκρός.
  10. Αντι να πετάς ανακρίβιες και βλακείες ως συνήθως καλύτερα θα ήταν να άνοιγες κανα βιβλίο, αντι να ποστάρεις απλά για να σώσεις τη φήμη σου σε ένα φόρουμ.
  11. Βέβαια στην γεννήτρια της μηχανή τα καλώδια δεν είναι στον αέρα...
  12. Μονοκύλινδρο 600cc + . KLR, KLX, DR, XT, (< 170 κιλά γεμάτα. Αν αναίβεις κιλά έχει κιάλλα...) Διαλέγεις όποιο βρείς σε καλή κατάσταση, δίνεις και μερικά ακόμη για να το φέρεις στα μέτρα σου (σερβις, κάγκελα, βελτίωσεις) και είσαι οκ. Εγώ σαν κάτοχος θα πρότεινα DR 650 SE <97. Ελαφρύ , kiνητήρας χαλαρός (~46hp) με πολύ ροπή (βγάζει πολλά χλμ άνετα), Καλή αξιοπιστία (βγάζει σχετικά απροβλημάτιστα 150.000 χλμ) απλή κατασκευή, ευκολο στην συντήρηση, πολύ aftermarket αν θες να ασχοληθείς. Από άνεση μην περιμένεις πολλά. Εξαρτάται μάλλον απο τον κώλο σου και τον συνεπιβάτη.
  13. Ένας ειναι εδώ : http://www.mybike.gr/topic/72885-%ce%bcybike%cf%84%ce%b5%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b5%ce%be%cf%89%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%b9%ce%ba%ce%bf%cf%85-%ce%b4%ce%b7%ce%bb%cf%89%ce%b8%ce%b7%cf%84%ce%b5-p/ και άλλος ένας (εγώ) εδώ : 1630 Sergy France
  14. Καλή αρχή στις βόλτες σου στην περιοχή. Υπάρχουν πολλά όμορφα μέρη να επισκευτείς τριγύρω.
  15. Update... Δεν γνωρίζω αν κανείς προτίθεται φέτος να κατευθυνθει προς τις περιοχές αυτές. Καλό θα είναι πάντως να γνωρίζει ότι στις Βόρειοανατολικές περιοχές της Βοσνίας, και ειδικότερα γύρω από τους ποταμούς Σαβα και Δρίνο, λόγω πλημμυρών έχουν γίνει πολλές κατολισθήσεις και εκτός του ότι έχουν πληγεί πάρα πολλά χωριά και δρόμοι, έχουν μετακινηθεί πολλά ναρκοπέδια και έχει χαθεί η σήμανση τους. Οι διαδρομή που έχω παραθέσει δεν περνάει απο τις περιοχές αυτές αλλα νομίζω ότι είναι σόφρον οποιος θελήσει να κινηθεί off-road οπουδήποτε να αναζητήσει πληροφορίες απο ντόπιους ή από τις αρχές.