achilleasv

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1942
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    4

achilleasv last won the day on February 19

achilleasv had the most liked content!

Πόντοι

601 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος achilleasv

  • Κλάση
    Αχιλλεας

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Πήλιο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    innova injecion
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV K1 pinlockED

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CB1000RRR KTM
  • dreamBike: Κυβισμός
    3000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3738 προβολές προφίλ
  1. Γιατί όχι καινούρια φλάντζα?
  2. Τάσο ωραίος! Μάλλον θα σου στέλνω τις δικιές μου φωτογραφίες να τις βάζεις εσυ! Χαχχαχαχα δεν προλαβαίνω δυστυχώς.. Μια διόρθωση. Πάνω από τη δράκεια είναι ο Άγιος Λαυρέντιος!
  3. Για να σιγουρευτείς (αφού έκανε τη ρύθμιση ο μηχανικος) τσέκαρε ξανά. Αν δε διορθωθεί δες δίσκους ελατήρια.
  4. Το είδα αν και στα χρήματα αυτά θα προτιμούσα ΜΤ. Απλά και μόνο επειδή το προηγούμενό μου ΜΤ αποδείχθηκε τιμιότατο για τα λεφτά του και άξιζε, πραγματικά, το κάθε ευρώ. Το double D σε αυτά τα χρήματα είναι +.
  5. Τι γνώμη έχετε για το Ζ400? Με χαλάει το συμβατικό μπροστινό σύστημα. Πληρώνεις ένα σεβαστό ποσό για το μηχανάκι..
  6. Υπόθεση κάνω: Το πολύ πολύ αλλάζει μια τάπα λαδιού πριν πάει για το σερβις των 1000 χωρίς να την καργάρει πολύ, ώστε να μη φαίνονται φθορές στην τάπα. Αν είναι κανένας στραβός μπορεί να του κόψει όντως την εγγύηση αλλά δε νομίζω..
  7. Η τιμή είναι μια χαρά αν συγκρίνεις και με άλλα κράνη. Το ότι είναι θερμοπλαστικό δεν είναι μειονέκτημα. Άλλο το θερμοπλαστικό της MT, LS2 και άλλο της AGV. Η dainese κάνει καταπληκτική δουλειά, έρευνα κτλ. Όχι ότι άλλες εταιρίες είναι κατώτερες. Στην τιμή του ήταν η καλύτερη επιλογή. Επιπλέον, σε αυτήν την τιμή δεν παίρνεις όλο αυτό το σύνολο με την συγκεκριμένη ποιότητα όπως γράφω και στην αρχή. Η αλήθεια είναι πως δεν είναι 100% θέμα στεγανότητας το ότι θάμπωνε η ζελατίνα AGV. Απλά όταν η μία ζελατίνα κάνει 20 ευρώ και η άλλη 50-60, στον τομέα του θαμπώματος δεν έχει κάτι καλύτερο από τη φθηνή. Βέβαια σε αίσθηση όταν τις πιάσεις και τις δύο καταλαβαίνεις τη διαφορά τιμής. Επίσης, αυτό που λες για το pinlock, αυτό κοιτάξαμε και εγώ και ο έμπορος-σύντροχος. Απλά όταν για καιρό το είχα σε πιο σφιχτή θέση από όσο χρειαζόταν (ακουμπούσε η ζελατίνα pinlock πάνω στη ζελατίνα του κράνους και δεν το πρόσεξα γιατί ακουμπούσε μόνο όταν η ζελατίνα βρισκόταν τοποθετημένη στο κράνος και όχι όταν ήταν εκτός) πήρε μια άλλη κλίση με αποτέλεσμα να μη στεγανοποιεί στην αρχική ρύθμιση. Με δοκιμές λοιπόν (σφίξιμο ξεσφίξιμο) βρήκα μια καλή θέση. Τώρα για το λίγο θάμπωμα που κάνει ΠΑΝΩ στο pinlock το καταλαβαίνω όταν είμαι με 2 3 βαθμούς και τα πάντα κλειστά, δεδομένου και ότι ο δείκτης του pinlock είναι 70. Μέχρι στιγμής το κράνος είναι όπως την πρώτη μέρα που το πήρα. Μόλις κλείσω 1 χρόνο από την ημέρα αγοράς του θα γράψω/ συμπληρώσω παρατηρήσεις στη 1η μου κριτική πάνω.
  8. Αρχικά σιγουρέψου ότι η ρύθμιση του συμπλέκτη είναι εντάξει. Ρύθμισε ξανά και δοκίμασε.
  9. Δεν είπα πουθενά ότι ξέρω καλύτερα από τον κατασκευαστή. Τώρα αν πιανόμαστε από το παραμικρό μπορούμε να λέμε οι περισσότεροι για όλους εδώ μέσα. Άρα: Κατά τη γνώμη μου, είναι καλό να αλλάζει κάθε 2κ αν όχι νωρίτερα. Όταν μιλάω πρόσωπο με πρόσωπο, από το προφίλ μου στο ΜΒ, Facebook, όπου δήποτε, είναι πλεονασμός, αχρείαστο και άκομψο να λέω φράσεις όπως 'προσωπικά πιστεύω', 'η γνώμη μου είναι' κ.α. Εννοείται ότι μιλάω για μένα. Αν έλεγα κάτι εκ μέρους άλλου ή κάποιο δεδομένο θα το ανέφερα. Μπορώ να σου επιχειρηματολογήσω τα όσα είπα όμως. Δε θα αναλύσω πολύ, απλά τα βασικά. Όταν κάθε μέρα κάνεις 60+ χλμ καλοκαίρι έχω την εντύπωση πως δε θα έχουν τις ιδιότητές τους μετά από περίπου 2κ χλμ. Ειδικά στα παπιά που δεν είναι ούτε 1 λίτρο. Όταν κάθε μέρα είσαι τέρμα γκάζι, κάνεις σκληρή χρήση έχω πάλι την ίδια εντύπωση. Μετά από 4κ χλμ νομίζω ότι δε θα έχει ικανοποιητική ποσότητα λαδιού το μοτέρ. (Παπί 125 και λιγότερο, σκληρή χρήση, μικρή ποσότητα λαδιού) ΕΓΩ ποτέ δεν συμπληρώνω λάδια. Δεν καταδέχομαι να συμπληρώσω λάδια. Όταν κάψει και φανεί στην αλλαγή να μην έβγαλα όσα έβαλα, θα μπει για επισκευή. Επίσης ο κατασκευαστής έχει ορίσει τις 4κ με κανονική χρήση, την οποία εδώ λίγοι κάνουν σε παπιά. Δεν επέβαλα σε κάποιον να κάνει το οτιδήποτε, είπα τη γνώμη μου και αυτό που κάνω εγώ όπως είπες. Τέλος είναι τόσο φθηνά τα λάδια για τα παπιά και στις ποσότητες αυτές που δεν χάνω κάτι στο να τα αλλάζω όσο πιο συχνά μπορώ. Και κάθε μέρα αν είχα τη δυνατότητα θα το έκανα. Οποιοσδήποτε από εμάς νομίζω.
  10. Κάποιες φορές τον χειμώνα μάζευε υγρασία στο πινλοκ. Το έβγαλα πολλές φορές, το καθάρισα μην έχει πιάσει σκόνες η ζελατίνα και δεν στεγανοποιεί. Μετά κατάλαβα ότι πιάνει υγρασία από την έξω μεριά του πινλοκ. Δηλαδή προς εμένα όταν φοράω το κράνος. Το σκούπιζα δηλαδή αν ήθελα με το χέρι. Δε θόλωνε όλη η ζελατίνα αλλά σημειακά συνήθως μπροστά από τη μύτη. Διάβασα σε ξένα φόρουμ πως όταν έχεις ρυθμίσει λάθος και κάποιες φορές ακουμπάει το πινλοκ πάνω στη ζελτίνα συμβαίνει αυτό. Όταν αγόρασα το πινλοκ δεν πείραξα κάτι και το έβαλα έτσι. Μόλις έμαθα πως με τα βιδάκια ρυθμίζεις το πόσο ψηλά είναι το πινλοκ πήγα και τα πείραξα. Έκανα βλακεία. Το έκανα γιατί το πινλοκ κάθεται πιο χαμηλά από όσο είχα συνηθίσει (συνήθιζα να έχω το κράνος ελαφρά προς τα μπροστά). Πλέον έχω συνηθίσει και δε με ενοχλεί αυτό. Διάβασα πως το κάθε πινλοκ δεν κρατάει υγρασία μέχρι ένα συγκεκριμένο ποσοστό υγρασίας στο εσωτρικό περιβάλλον του κράνους. Αυτό το δηλώνει ο ριθμός του πινλοκ. Αν προσέξετε υπάρχει pinlock 30 pinlock70 (τα πιο διαδεδομένα) και τα pinlock120 (για χρήση σε αγώνες). Παίρνω τη ζελατίνα του κράνους μαζί με το πινλοκ και πάω εκεί που το αγόρασα να μου πει αν χρειάζεται αν την αλλάξω, αν την χάλασα κτλ. Μου λέει ότι επειδή ήμουν εντελώς κλειστός με μπουφαν μπαλακλάβα και κλειστούς αεραγωγούς και επειδή είναι το 70άρι κράτησε λίγο υγρασία πάνω. Επίσης μου είπε ότι είναι πολύ καλά στεγανοποιημένο με τη σιλικόνη και ότι είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση. Ξέχασα να του πω να μου δείξει ένα άλλο agv για να δω προς τα που είναι τα βελάκια που ρυθμίζεις το ύψος ώστε να τα πάω στην αρχική θέση. ΜΕ διάφορες φωτογραφίες στο ιντερνετ βρήκα πως κοιτάνε προς τα έξω (θα ανεβάσω φωτογραφία με την 1η ευκαιρία. Πάω βγάζω το πινλοκ και ρυθμίζω στην αρχική. Πλένω ζελατίνες. Όταν προσπάθησα να τις βάλω είδα ότι δεν στεγανοποιούσε καλά. Αυτό έγινε ΓΙΑΤΙ: Για καιρό είχα το πινλοκ ρυθμισμένο σε πιο σφιχτή θέση από όσο χρειαζόταν και πήρε ένα άλλο σχήμα (έλαχιστο που δε φαίνεται στο μάτι αλλά αρκετό για να με κάνει να ψάξω μια άλλη θέση ρύθμισης). Βρήκα το σημείο εκεί που εφαρμόζει κανονικά πλέον. Η ΣΥΜΒΟΥΛΗ μου είναι όταν πάρεις το pinlock για το κράνος σου το βάζεις και το αφήνεις όπως έχει. Αφού είναι σχεδιασμένο για τη ζελατίνα σου όπως βγαίνει από το εργοστάσιο. Το καλοκαίρι θα τη βγάλω με αυτό το pinlock και τον χειμώνα βλέπουμε. Επίσης το κράνος είναι ακόμα σαν την 1η μέρα από εμφάνιση, συναρμολόγηση, αεραγωγούς κτλ. Όλα δουλεύουν άψογα. Τον χειμώνα δεν κρύωσα ποτέ.
  11. 1 4k 8k 12k 16k 20k και πάει λέγοντας ανα 4k. Δεν είναι απαραίτητο να ακολουθείς ακριβώς τα χλμ αυτά όμως. Ανάλογα τη χρήση που κάνεις, τη συχνότητα χρήσης, υψηλή θερμοκρασία περιβάλλοντος κτλ.. Καλό είναι να τα αλλάζεις στις 2κ αν όχι νωρίτερα. Εγώ σου έχω πει τι κάνω, κάτι που σε πολλούς φαίνεται υπερβολικό. Αλλά φθηνά είναι τα λάδια για το παπί όπου κάθε 4 λίτρα κάνεις 5 αλλαγές στα περισσότερα. ΥΓ τώρα είδα τις απαντήσεις των παραπάνω.. άντε μια και από μενα
  12. Μετά από λάστιχο έχω πάθει παρόμοιο όταν έφυγα από το βενζινάδικο - βουλκανιζατέρ. Οι ρεγουλατόροι, που λες, ήταν σε άλλη θέση ο καθένας...
  13. Σε ευχαριστώ Πολύ! 190 που το βρήκες? Εκτός Ελλάδας? Η ddry θα μεινει εκτος μεχρι να πιασουν οι βροχες..
  14. Μετά από αρκετή δουλειά, οικονομία, υπομονή, υποχωρήσεις το πήρα! Dainese hawker ddry
  15. Δεν τα έκανα σήμερα. Δυστυχώς λόγω ασταμάτητης δουλειάς σε συνδυασμό με το ΤΕΙ δεν μπαίνω πολύ ΜΒ. Πριν λίγα ΣΚ έκανα μια όμορφη βόλτα από Ζαγορά προς Δράκεια. Μετά κατέβηκα Αγριά και ανέβηκα από Νεοχώρι, Ξουρύχτι Τσαγκαράδα πίσω στο χωριό μου. Ανάμεσα από Ξουρύχτι και Νεοχώρι κατάλαβα ότι μου είχανε λύσει τα παξυμάδια που κρατάνε την εξάτμιση στην κεφαλή. Ευτυχώς το κατάλαβα έγκαιρα και ήταν ακόμα πάνω στα μπουζόνια. Χωρίς εργαλεια (honda είναι) τις έσφιξα με το χέρι όσο μπορούσα και χαλαρά ξεκίνησα για Ξουρύχτι. Βρήκα βενζινάδικο και ευτυχώς μου έδωσε ένα κλειδί ο άνθρωπος εκεί να κάνω τη δουλειά μου. Είχα ένα χρόνο να κάνω αυτή τη διαδρομή. Τα τοπία έιναι καταπληκτικά. Κάποιες μικρομετατροπές έγιναν τις οποίες θα βάλω μετα! Πάνω από Αγριά Λίγο πριν το αναπάντεχο.. όταν καταλάβαινα πως κάτι αλλάζει στον ήχο που έκανε.. Έτσι είναι η εξάτμιση πλέον. Ας λυθεί πάλι αν θέλει.. Και οι μετατροπές Αγόρασα αρσενικά και θυληκά φις αλλά και πλαστικά. Έκανα τα φις να είναι σαν εργοστασιακά! Πολύ όμορφη δουλειά.