achilleasv

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1823
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    4

achilleasv last won the day on February 19

achilleasv had the most liked content!

Πόντοι

505 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος achilleasv

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Πήλιο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    innova injecion
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV K1 pinlockED

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CB1000RRR KTM
  • dreamBike: Κυβισμός
    3000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3125 προβολές προφίλ
  1. Την επόμενη φορά να περάσεις και από Ζαγορά Χορευτό και τα χωριά που άφησες! Είναι πολύ όμορφα μέρη!
  2. Ορίστε και τα φώτα θέσης Με την επόμενη ευκαιρία θα σας δείξω και το βράδυ πως φαίνεται αλλά και πως είναι το led μέσα στο καβούκι και που ακριβώς έγινε η τρύπα.
  3. Ευχαριστώ!! Θα βάλω σε λίγο.. ήταν αργά χθες Όσο για την ηλεκτροστατικη το γνωρίζω απλά δεν έχω τη δυνατότητα να το κάνω.. θα δείξει σε βάθος χρόνου η αντοχή της βαφής μου..
  4. ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΔΑΓΚΑΝΑΣ ΦΡΕΝΟΥ. Αναλυτικά: Τρίψιμο και έλεγχος εμβόλων. Βάψιμο δαγκάνας. Αλλαγή τα τσιμουχάκια. Αλλαγή υγρών φρένων. Αλλαγή τακάκια. Καινούρια δισκόπλακα. Ξεκινάμε. Βγάζουμε όλα τα πλαστικά εκτός από τις ουρές και το μπροστινό φτερό. Έτσι θα είμαστε ήσυχοι από τα υγρά φρένων που είναι καταστροφικά! Ξεσφίγγουμε όλες τις βίδες που υπάρχουν πάνω στη δαγκάνα εκτός από το σωληνάκι. Λύνουμε τη δαγκάνα από την ανάρτηση και πατάμε μία φορά τη μανέτα για να ανέβουν τα έμβολα πιο ψηλά και να έχουμε τη δυνατότητα να τα αφαιρέσουμε στη συνέχεια. Βγάζουμε τα τακάκια και το ελατήριο. Τοποθετούμε ξανά τη δαγκάνα πάνω στην ανάρτηση για να κρατάει κόντρα και να ξεσφίξουμε το σωληνάκι. Βγάζουμε το καπάκι από την τρόμπα και αφαιρούμε τα υγρά από πάνω. Έτσι μπορούμε να βγάλουμε εντελώς το σωληνάκι από τη δαγκάνα και να την πάρουμε στο χέρι. Αφού έχουμε τη δαγκάνα στο χέρι με μία ΄πένσα τραβάμε τα έμβολα έξω και με ένα ίσιο κατσαβίδι και λίγη προσοχή αφαιρούμε τα τσιμουχάκια (2 σε κάθε έμβολο). Λίγο wd40, διαλυτικό νίτρου ή ότι άλλο θέλετε θα σας βοηθήσει να καθαρίσουν τα έμβολα από τις βρωμιές και την σκουριά που θα έχουν στο πάνω μέρος. Χρειάστηκε να τα τρίψω ελαφρά με ένα γυαλόχαρτο 800. Όπως επίσης καθαρίστηκαν και όλες οι βίδες. Αφού τελειώσουμε με αυτά καθαρίζουμε το σώμα της δαγκάνας. Πανάκια οδοντόβουρτσα κτλ.. Αφού τελειώσουμε με την καθαριότητα τοποθετούμε τα νέα o-ring. Στο σακουλάκι τους ψέκασα γράσο αλυσίδας και τα έκανα 'μπάνιο'. Εύκολα ,τώρα, θα μπούνε στη θέση τους Με τη σειρά τους θα επανατοποθετηθούν τα έμβολα στη θέση τους Είμαστε έτοιμοι για βάψιμο. Ο καιρός εκείνη την ημέρα με απογοήτευσε και έτσι έκανα δουλειά με σπρέι (αστάρι και χρώμα χωρίς βερνίκι). Το μετάνιωσα την επόμενη και πολύ εύκολα την ξέβαψα με νίτρο και ένα paint remover. Έτσι ξεκινάμε την προετοιμασία για βάψιμο με το πιστόλι. Ρίχνω 2 χέρια αστάρι Εννοείται ότι μαζί βάφεται και η προσθήκη της δισκόπλακας. Λίγο μετά 2 χέρια χρώμα 1ο: και 2 χέρια βερνίκι. Το αποτέλεσμα: Έχοντας καθαρίσει τον αντάπτορα και έχοντας βάλει τα λαστιχάκια ξανά στις θέσεις τους πάνω στη δαγκάνα τα γεμίζουμε με γράσσο ώστε να λιπαίνεται ο αντάπτορας και να πλέει σωστά για ένα καλό φρενάρισμα (πλευστή δαγκάνα). Βάζουμε την προσθήκη και τη δισκόπλακα πάνω στη ζάντα. Είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε το δέσιμο λοιπόν. Γεμίζουμε υγρά πάνω και ξεκινάμε την εξαέρωση. Κατά την εξαέρωση, επειδή δεν είχα το κατάλληλο σωληνάκι έπεσε υγρό πάνω στη δαγκάνα και όπως το περίμενα, μιας και το βερνίκι ήταν φρέσκο και όχι 100% στεγνό, έκανε έναν μπλε λεκέ ο οποίος φαίνεται όταν πας κοντά. Μετά από 300χλμ θα κάνω ξανά εξαέρωση αφού τα τακάκια θα έχουν πατήσει πλήρως. Προς το παρόν έβαλα τη νίκελ μανέτα.. θα πάρω μαύρη ή θα βάψω την άλλη ξανά μαύρη, απλά τώρα δεν είχα χρόνο να την ετοιμάσω για βαφή. Κάπου εδώ τελειώσαμε με το μπροστινό φρένο. Το σωληνάκι υψηλής δεν μπήκε γιατί έκανε περίεργες γωνίες μέσα στο πλαστικά του τιμονιού και δεν το ρίσκαρα.. Θα δούμε για κάποιο ποιοτικότερο αργότερα το καλοκαίρι. Σειρά είχανε τα χερούλια και τα αντίβαρα. Το χερούλι είχε και το κόκαλο γκαζιού το οποίο είναι ακριβώς ίδιο και δε μου δημιούργησε κανένα προβλημα. Τα αντίβαρα επίσης πολύ καλά αφού έχουν και σημαντικό βάρος και πλέον δεν έχω κραδασμούς στο τιμόνι. Για να μπούνε όμορφα τα αντίβαρα και να μη φαίνονται άσχημα πρέπει να κοπεί τόσο από το λάστιχο που έχουν. Επίσης χρησιμοποίησα τις γνήσιες βίδες επείδή είναι για σταυροκατσάβιδο και όχι άλεν.. Εντάξει δε θα μου χρειαστεί στο δρόμο να βγάλω αντίβαρα αλλά όσο να ναι είναι πιο χρηστικό.. Ήρθαν και έδεσαν με το σύνολο ΦΡΕΝΑ ΤΕΛΟΣ Σας είχα πει ότι θα δείξω τη συνδεσμολογία από τα φώτα θέσης που έβαλα στα φλας. ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΦΩΤΩΝ ΘΕΣΗΣ Άνοιξα 1 τρύπα σε κάθε καβούκι φλας. Και πηρα 2 βάσεις για τ5. Τις έσφξα στις τρύπες και με το κολλητήρι έλιωσα τα πλαστικά ώστε να γίνουν 1 σώμα και να έχω πλήρη στεγανότητα. Πάνω στις βάσεις με καλάι κόλλησα τα καλώδια και τα τύλιξα με θερμοσυστελλόμενα. Όλα ωραία και περιποιημένα. Ρεύμα πήρα από την κλειδαριά. Από το μπλε μαύρο. Κόλλησα με καλάι ένα καλώδιο και το πέρασα από το λάστιχο. Έτσι έχει γίνει η συνδεσμολογία για τα θετικά δεξιά και αριστερά Είναι το ίδιο καλώδιο μέσα στο κόκκινο θερμοσ... Από δεξιά με ένα συνδετήρα 360 μοιρών για θυληκό στις 180 και αρσενικό στις 360. Αρχικά είχα τη γείωση σε σώμα με το σασί. Όμως ήθελα να βάλω έναν διακόπτη για όταν πατάω μίζα.. Σκέφτηκα, γιατί να μη σβήνουν αυτοματα με τη μίζα τα θέσης?? Άρα πήρα γείωση από το πράσινο καλώδιο της μίζας. Συνεπώς με το πάτημα της μίζας βραχυκυκλώνει και όσο είναι πατημένο το κουμπί δεν ανάβουν τα λεντ με κίνδυνο να καούν. Συνδεσμολογία: Πρώτα φτιάχνω ένα καλώδιο σε σχήμα Υ το οποίο θα γειώνει και θα ενώνεται στα λεντ. Με καλάι και θερμοσυστ εννοείται. Χρειάστηκε να το μακρύνω και το πέρασα σε όλο το μήκος μαύρο θερμοσυσ.. έτσι για να είμαι τυπικός Κόβω το πράσινο καλώδιο 3 πόντους από το διακόπτη. (Θα μπορούσα να πάρω καινούριο φις και καινούρια συνδετηράκια και να γίνει πιο επαγγελματικό αλλά, πραγματικά, έγινε το ίδιο καλή δουλειά.) Και όπως είναι στη φωτογραφία και έχοντας περάσει το μακαρόνι πριν το κόλλημα, θα λιώσω λίγο καλάι ώστε να ενώσω ξανά τα πράσινα μαζί με το μαύρο. Το έχω περάσει πάνω στην πλεξούδα μέχρι να φτάσει στη γραβάτα χωρίς να έχουμε προβλήματα. Και επειδή μου αρέσει το πλήρως εργοστασιακό αποτέλεσμα με μονωτική ταινία δε φαίνετι πλέον σα να είναι κάτι ξένο Εδώ φαίνεται πως περνάει μπροστά Ορίστε και το αποτέλεσμα. Προσωρινά έβαλα μια φίσα η4 άλλη γιατί στη γνήσια έχω ένα θέμα με τα φισάκια τα οποία πρέπει να αλλάξω.. μέχρι τότε την κινέζικια.. Δείτε τα μακαρόνια από πάνω ώστε να προστατεύεται το καλώδιο Πάρτε και μια εικόνα για το πως πρέπει να καλύπτουμε τα φις να μην έρχονται σε επαφή με άλλα μέταλλα Αν και δεν έχω μπαταρία στο βίντεο θα δείτε πως δουλεύει με το πάτημα μίζας https://i.imgur.com/xV7tcTd.mp4 Επίσης εδώ είναι ο διακόπτης των κεντρικών φώτων Αυτά.. Αν έχετε κάποια απορία μπορείτε να με ρωτήσετε. Πιστεύω να μη σας κούρασα και να σας άρεσε η δουλειά..
  5. Ευχαριστώ Βαγγέλη! Δεν μπορώ να σκεφτώ το γιατί.. Σε λίγη ώρα ακολουθεί ενημέρωσηηηη
  6. Θα κοιτάξω για κάποιο επώνυμο από ότι βλέπω κατά το καλοκαίρι.. γιατί όντως η διαδρομή εντός των πλαστικών με φοβίζει με τις περίεργες γωνίες του... σας ευχαριστώ για τις συμβουλές σας!
  7. Δεν το έβαλα γιατί έπρεπε να κάνει μεγάλη γωνία πάνω στο τιμόνι. Το ρακορ είναι πιο μακρύ από το γνήσιο και έτσι θα έβρισκε πάνω στο πλαστικό. Οπότε άφησα το γνήσιο πως είναι. Βλέπουμε το υψηλής άλλη φορά..
  8. Εγώ θα βάλω το apido που πήρα και θα έχω το νου μου.. αν και κριτικές στο εξωτερικό είναι πολύ καλές. Και όταν το αγόρασα τον ρώτησα είναι σίγουρα εντάξει η να πάρω το hel το οποίο έχει 40 ευρώ και μου είπε ότι το apido είναι πολύ καλό και δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα τόσα χρόνια που τα πουλάει. Επίσης μου φαίνεται λίγο περίεργο ενώ έχει περάσει ελέγχους και δεν είναι του κιλού, να παρουσιάσει πρόβλημα..
  9. Δε με ενδιαφερει η τιμη αλλα γενικα δε βαζω κατι μη γνησιο στο μηχανάκι.. Γι'αυτό.. ότι είναι τώρα.. αυτή θα βάλω με μία ή καρδιά
  10. Μην το φοβάσαι.. Ένα hornet, cb1000r ή 690 θέλω για μετά το innova. Αρκεί να έχεις το νου σου και να σκέφτεσαι σωστά.. Ξέρω 45+ ετών που είναι ανώριμοι όσο δεν πάει. Είμαι σίγουρος πως θα ξέρεις τι οδηγάς και θα τα πας μια χαρά..
  11. Πριν λίγες μέρες αγόρασα κάποια ανταλλακτικα και αξεσουάρ. Ανάρτηση Τσιμούχες ξύστρες και ροδέλες Το παξιμάδι είναι του ψαλιδιού. Χρειαζόμουνα ένα για να βιδώσω το μαρσπιέ πάνω στο ψαλίδι και μου έστειλε το παξιμάδι που σφίγγεις το ψαλίδι από μέσα. Και του τόνισα όοοοοοχι αυτό που σφίγγεις το ψαλίδι. Το άλλο που σφίγγει το μαρσπιέ πάνω στη βάση. Προσοχή γιατί έχουν ένα γράμμα διαφορά στον κωδικό τους... Το πρόβλημα είναι πως αυτό δε χωράει να βάλω καρυδάκι να το βιδώσω και πρέπει να παραγγείλω άλλο.. Γνήσιους δίσκους Ελατήρια σκληρότερα (έχει μεσαία και σκληρά. είχαμε πει να μου στείλει τα μεσαία αλλά μάλλον έγινε λάθος και ίσως αυτά να είναι τα σκληρά-> Αν κάποτε βάλω συμπλέκτη στο χέρι θα μου βγεουν τα δάχτυλα?) Σίτα λαδιού Φλάντζα καμπάνας φυγοκεντρικού Εννοείται φλάντζα καπακιού συμπλέκτη και φλάντζα βολάν μιας και θα βάψω και τα 2 καπάκια. Σωληνάκι υψηλής Χειρολαβές και αντίβαρα βαριά γιατί έχω μόνο το ένα γνήσιο.. Μετά από όλα αυτά θα είναι πραγματικά σαν καινούριο όλο το μηχανάκι. Μόνο κυλινδροπίστονο θα περιμένω χαχαχχα μην σας πω ότι θα το αλλάξω και αυτό έτσι για να το έχω σαν από εργοστάσιο.. Ξεκινάμε με βελτίωση των φρένων από την επόμενη φορά που θα ανέβω χωριό και θα το επιτρέπουν οι δουλειές..
  12. Δείχνει παλιά μοτο η hornet?? Με 4κ βρίσκεις άνετα είτε hornet είτε xj. Δεν είσαι πιτσιρικάς (αν και δεν είναι απόλυτος κανόνας) άρα θα έχεις το μυαλό στο κεφάλι σου και θα μπορείς να μάθεις πάνω στη μηχανή. Μη φοβάσαι λοιπόν και πάρε όποιο σου αρέσει θα το ευχαριστηθείς το 4κ.. Τους 2 κυλίνδρους άστους για αργότερα.
  13. Συμφωνώ. Αλλά η ΚΤΜ βάζει άλογα στα μηχανάκια της ίδιας κατηγορίας. Είναι μόνη της πάνω. Άρα η ΚΤΜ βγάζει ιπποδύναμη περισσότερων κυβικών με λιγότερα κυβικά. Αυτή είναι η σωστή σειρά καθώς όλοι είναι στα 'λίγα' και η ΚΤΜ μόνη της στα 'πολλά'. Χοντρικά χοντρικά.. πιστεύω κατάλαβες τι εννοώ. Λογικό αν είναι άσπαστο αλλά το fmx παραείναι αξιόπιστο. Θέλω να πω πως ένα τόσο αδύναμο μοτέρ δεν μπορεί να είναι και αναξιόπιστο.. Δε θα ήθελα να έχω ένα τόσο αξιόπιστο μηχανάκι είναι η αλήθεια. Εδώ έρχεται η ΚΤΜ που σου βάζει 15 20 άλογα πάνω στην κατηγορία και πάλι άσπαστα με τη σωστή συντήρηση.
  14. Ρώτα τον Στέργιο θα ξέρει καλύτερα!!! Αλλά σε ποιές στροφές θα μπορούσε να σε πετάξει ρε Τάσο από Αγριά μέχρι Διμήνι? Εκτός αν το έχεις καμία 20αριά αλογάκια και μας το κρύβεις Με τα άλματα μου θύμισες όταν πρωτοπήρα το παπί και το είχα και για εντούρο.. χαχαχαχαχ