achilleasv

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1452
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

292 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος achilleasv

  • Κλάση
    Αχιλλεας

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Πήλιο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    innova injecion
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    mt limited evo

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CB1000RRR KTM
  • dreamBike: Κυβισμός
    3000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2352 προβολές προφίλ
  1. Αν βρεις για πίσω σε 80/100 αντί του 80/90 βάλτο
  2. Και έχεις βάλει πάνω στη λάμπα και το κοκκινο και το κίτρινο?
  3. Αφού δεν έχεις μπαταρία το πάνω αριστερά στη φωτο που το συνδεσες?
  4. Γνωρίζεις εάν έχουν κάποια ειδική επίστρωση όταν τις παίρνεις καινούριες?? Απλά με το γυαλόχαρτο θα θαμπώσει μετά από λίγο καιρό. Σε τελικό εξάτμισης protech όπου είχε γρατουνιές και το έξυσα με 1000 και 2000 μετά, το βερνικωσα και έδειχνε πολύ καλύτερα από πριν. Στην περίπτωση σου όπου το link είναι σε καλή κατάσταση εφόσον ξυθεί και βερνικωθεί θα είναι σαν καινούριο αλλά επειδή είναι πολύ μεγαλύτερες οι θερμοκρασίες εκεί παρά σε ενα τελικό δεν σου το προτείνω. Με το remover δεν θα έχεις θέμα για σκουριά αλλά αν ο προηγούμενος είχε ξύσει την επιφάνεια πριν τη βαφή τότε ξύσε την και εσύ γιατί έχει ήδη γρατζουνιστεί και δεν έχεις από κάτι να την προστατεύσεις..
  5. Τα τελικά Κάνε τα με glanol η οποιαδήποτε αλοιφή για αλουμίνιο και θα γίνει δουλειά.. είναι σε καλή κατάσταση ήδη. Τα ταμπελακια δεν ξέρω πώς θα βγούνε.. Όσο για το παλιό χρώμα πάρε ένα paint remover είτε με πινέλο είτε σε σπρέι. Πέρασε το 4 5 φορες και λογικά θα φύγει το χρώμα. Μετά πάλι με αλοιφή για να ερθει στα ίδια του. Με το νιτρο δε θα βγει τόσο εύκολα..είναι και καμένο.
  6. Από τι μηχανάκι τον πήρες? Είναι αρκετά μεγάλη η πτώση... Εγώ θα δοκίμαζα με έναν ακόμα ανορθωτη και αν δεν είχε αποτέλεσμα θα δοκίμαζα με γέφυρα ανόρθωσης. Όταν μίλησα με τον τεχνικό (του μαγαζιού που είπα παραπάνω) δεν μου ανέφερε για πτώση τάσης..
  7. Δεν με παίρνει οικονομικά έτσι και αλλιώς!!
  8. Να αποφύγεις το νιτρο για αρχή. Ίσως θαμπώσει το αλουμινιο απο κάτω.. Το χρώμα έπεσε πάνω χωρίς να ξυθει η επιφάνεια? Βάλε κάποιες φωτογραφίες να δούμε περί τίνος πρόκειται.. Οσο για το γυαλισμα δοκιμασε glanol που κάνει για αλουμίνιο.
  9. Σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια! Ελπίζω να ανοίξω, σύντομα, θέμα που θα σας περιγράψω το νέο μου κράνος!
  10. Το αποφάσισα! Κατά 90% πάω για κ1!! Απλά θα περιμένω μέχρι τα μέσα Ιουλίου, μάλλον για να πληρωθώ και να βάλω το κάτι τοις παραπάνω.. Το φόρεσα και ένιωθα τόσο άνετος που δεν ήθελα να το βγάλω... Πιο άνετα ένιωθα με το κράνος παρά δίχως αυτό! Χαχαχαχχα.. Ας μην αλλάξω γνώμη και μακάρι να καταφέρω να το πάρω. Από 175 εώς 190. Πιο ακριβό είναι το ματ αλλά μάλλον το γυαλιστερό γιατί ήδη ανέβασα το μπάτζετ..
  11. Μπορείς να μου το αιτιολογήσεις? Είχες ποτέ?
  12. Λοιπόν παιδιά, πέρασα από το μαγαζί που σας έλεγα. Δοκίμασα το κ1, ήταν πολύ ωραίο αλλά δεν μπορώ να διαθέσω τόσα χρήματα λόγω του ότι πρέπει να κάνω ακτινολόγηση και να πάρω καινούριο δισκόφρενο.. Επίσης από ότι είδα για να ανέβω, έστω και ένα επίπεδο, σε εξαερισμό, βάρος, και γενικά στη συνολική ποιότητα του κράνους πρέπει να ξεπεράσω τα 160Ε. Όσα είναι ενδιάμεσα στα 110-150 νομίζω δεν αξίζουν 100% τη διαφορά που θα δώσω σε σχέση με αυτά που θα μου προσφέρουν από το ΜΤ. Καταλήγω στο να πάρω είτε ένα ίδιο με το δικό μου είτε αυτό. Είμαι πλήρως ικανοποιημένος από το ΜΤ και ξέρω και τα κουσούρια του που έχω μάθει να ζω με αυτά.. Από την άλλη θα ήθελα να δοκιμάσω και το LS2 ώστε να δω διαφορές και ίσως δεν έχει τα μειονεκτήματα που έχει το ΜΤ (να έχει πολλά άλλα??) Πάντως το ένα από αυτά δεν το έχει γιατί είδα LS2 από κοντά. Συγκεκριμένα στο ΜΤ δεν καλύπτεται το λάστιχο που σφραγίζει με τη ζελατίνα αλλά η ζελατίνα σταματάει πάνω στο λάστιχο (αν καταλαβαίνετε τι εννοώ). Ενώ στο LS2 η ζελατίνα περνάει πάνω από το μονωτικό λάστιχο και νομίζω κουμπώνει καλύτερα.. Γενικά στο θέμα LS2 vs MT τι προτείνετε? Και τι προτείνετε από τα 2 κράνη που αναφέρω? Αξίζει να πάρω ξανά το ίδιο ή να δοκιμάσω και κάτι άλλο?
  13. Λογικά φταίει η πτώση τάσης στον ανορθωτή... Θα απαντήσουν και πιο έμπειροι αλλά μάλλον αυτό είναι. Μέτρησε με πολύμετρο πόσα V βγάζει μετά τον ανορθωτή... Δοκίμασε και τη διάταξη με γέφυρα ανόρθωσης και έναν ηλεκτρολυτικό πυκνωτή...
  14. Δεν είπα να μην κρίνουμε. Είπα να κρίνουμε με τα δεδομένα που ο κάθε ένας έχει ξεκινήσει να οδηγεί και διάφορους παράγοντες. Το ταλέντο δε χάνεται αλλά το σώμα γερνάει.. Αυτοί οι καλύτεροι οδηγοί, πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη, ότι ξεκινήσανε έχοντας μεγαλύτερη βοήθεια και καλύτερα μέσα από τις εταιρίες και πολλά άλλα ].. Όντως υπάρχουν και άλλοι δεν είναι μόνο ο 46ης και ο 93ας και για να αναλύσεις τέτοια θέματα πρέπει να ξοδέψεις ώρες + ότι πίσω από την οθόνη είσαι εύκολα παρεξηγήσιμος.
  15. Το σκέφτομαι σοβαρά το 50.4 αλλά δεν ξέρω για την εταιρία.. Από τις βαλίτσες μόνο..