achilleasv

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2013
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    6

achilleasv last won the day on December 12 2019

achilleasv had the most liked content!

Πόντοι

663 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος achilleasv

  • Κλάση
    Αχιλλεας

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Πήλιο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    innova injecion
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV K1 pinlockED

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CB1000RRR KTM
  • dreamBike: Κυβισμός
    3000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4505 προβολές προφίλ
  1. Δυναμόκλειδο δεν έχω. Θα σφίξω με το χέρι όσο νομίζω και θέλω απλά να έχει και μία στάλα κόλλα για να είμαι σίγουρος. Μέσα στον κινητήρα δε θέλει κάπου. Μόνο στο λαμαρινάκι συγκράτησης εκκεντροφόρου και στο γρανάζι χρονισμού που εκεί δε νομίζω καν να βάλω κόλλα. Μόνο πάνω στα μπουζόνια θέλω. Οπότε νομίζω μια φθηνή ίσα να υπάρχει θα είναι οκ.. Για τα μάτια του κόσμου που λεν..
  2. Η αλήθεια είναι ότι είχα δει και αυτό που μου έστειλες. αλλά δεν είναι καλύτερα να τρίβονται προς μία κατεύθυνση; Διάβασα πως θέλει πολύ καλό καθάρισμα μετα... Μπορεί να προκαλέσεις ζημιά; Το στέλεχος το καθαρίζουμε με γυαλόχαρτο λεπτό;
  3. Έγινε και η παραγγελία με ελατήρια τσιμουχάκια φλάντζα τεντωτήρα γνήσια, φλάντζα για καπάκι εκκεντροφόρου ιμιτασιόν (γνήσια έχει 12 ευρά), τσιμούχα λαιμού εισαγωγής και κάτι ροδέλες βίδες κτλ. Μένει μόνο το κυλινδροπίστονο. Θα πάρω και μία κόλλα σπειρωμάτων αφού δεν έχω δυναμόκλειδο και να είμαι σε ένα ασφαλές περιθώριο. Είδα κάποια βιντεάκια που τρίβουν τις βαλβίδες με ένα ηλεκτρικό τρυπάνι, κατσαβίδι κτλ. Έτσι κάνει και ο φίλος μου στο συνεργείο αυτοκινήτων. Εγώ είμαι πιο επιφυλακτικός..
  4. Επειδή μάλλον θα ανοίξω κεφαλή και κύλινδρο στο innova, θα χρειαστώ μια κόλλα σπειρωμάτων. Οι loctite είναι ακριβές. Είδα τις παρακάτω. Ποιά μου προτείνετε? Για να βάλω λίγο στα μπουζόνια μπροστά. Και για χρήση σε βίδες δαγκάνας κτλ στο μηχανάκι. https://www.tzambaolla.gr/index.php?route=product/product&product_id=1415&skr_prm=WyI4ZTFlMTI1Yy1mNTczLTRmMzYtYjBiZC1jNzE5NzE1YTYyN2UiLDE1Nzk0NDYxODE0NDMseyJhcHBfdHlwZSI6IndlYiIsInRhZ3MiOiIifV0 (Εδώ που γράφει για Μ20 λογικά κάποιος άσχετος θα έγραψε την περιγραφή.. σωστά; Λογικά θα εννοεί ως Μ20 [λόγω δυνάμεων]) https://www.autopap.gr/kolla-speiromaton-mesaias-antoxis-mple-k2-prolok-medium-243-6ml?skr_prm=WyI4ZTFlMTI1Yy1mNTczLTRmMzYtYjBiZC1jNzE5NzE1YTYyN2UiLDE1Nzk0NDYyMzgzOTAseyJhcHBfdHlwZSI6IndlYiIsInRhZ3MiOiIifV0 Και γενικά από εδώ; https://www.skroutz.gr/c/2828/kataskeyastikes-kolles.html?keyphrase=σπειρωματων&order_by=pricevat&order_dir=asc Θέλω μεσαίας αντοχής (καλά δεν είναι?) Ώστε να μπορώ με σχετική ευκολία να λύσω βίδες χωρίς να προκαλέσω κάποια ζημιά.
  5. Τάσο κάνα sc φ60 θα είναι καλύτερα λες; Ελααααχιστη. Καλό είναι να αλλάξεις εξάτμιση ναι.
  6. Χθες πήρα τον ρυθμιστή καυσίμου. (Και χιλιοστά να μην ανέβει.. χρήσιμο θα είναι) Κατά πάσα πιθανότητα θα πάει για 56. Αύριο θα παραγγείλλω καινούρια ελατήρια για βαλβίδες, τσιμουχάκια και ροδέλες κεφαλής. Θα χρειαστεί λέτε να τρίψω τις βαλβίδες? Με αλοιφή? (Θα πάρω από φίλο που δουλεύει σε συνεργείο) Έχω κατεβάσει και εκτυπώσει το manual. Τα αγόρασα σε ηλεκτρονική μορφή στα 18 ευρώ. Μηχανικό μέρος και τροφοδοσίας.
  7. Αυτό ακριβώς έδειξα στο κάτω θέμα χθες! Μπορείς να διαβάσεις με αρκετές λεπτομέρειες και φωτογραφίες!! Ευχαριστώ πολύ!! (Σελίδα 16)
  8. Καλή Χρονιά σε όλους! Με υγεία και πολλά ασφαλή χιλιόμετρα. Καιρό έχω να γράψω εδώ, θα συνοψίσω τα θέματα που είχα δημιουργήσει.. Λίγος χρόνος (πολλές δουλειές, διαβάσματα, υποχρεώσεις) και ευτυχώς που κατάφερα απόψε το βράδυ να γράψω δυο λογάκια. Θα χαρώ να ακούσω τις γνώμες σας, να μου πείτε τυχόν λάθη ή απροσεξίες και να ακούσω τις συμβουλές σας. Έχω και εγώ συμβουλές και ιδέες. Εδώ θα τα πούμε. Ξεκινάω. Τα θέματα που θα αναλυθουν Μιας και πρώτα είχε τεθεί το θέμα των χειρολαβών και του ρελέ θα γράψω για αυτό. Όπως έχετε δει αρχικά είχα βάλει έναν διακόπτη εσωτερικά της σέλας για λόγους ασφαλείας. Μου είπατε να βάλω ρελέ. Μου το ξαναείπατε. Και τι να κάνω.. παράγγειλα έναν. Ρελέ 12V https://www.autospark.gr/shop/ρελέ-φλασέρ/ρελέ-12v/rlp4-12-nagares-ρελέ-12v-4-φις-40a/ Ταυτόχρονα είχα παραγγείλει και τις NovSight a500 n15 H4 από Banggood. Πριν έρθουν οι λάμπες ξεκίνησα όλη τη διαδικασία τοποθέτησης του ρελέ και των απαραίτητων αλλαγών που είχα κρίνει να γίνουν στην πλεξούδα ΧΩΡΙΣ να την τραυματίσω και ανά πάσα στιγμή να μπορώ να την φέρω στην εργοστασιακή της κατάσταση. Ζητούμενα Να περάσω τα καλώδια μέσα στον κουβά της σέλας από εκεί που περνάνε και τα υπόλοιπα (μπορείτε να δείτε στο θέμα των χειρολαβών από που τα είχα περάσει) αφού θα γίνει που θα γίνει η δουλειά. Να δώσω DC στην κεντρική λάμπα. Ευχαριστώ τον @hayabusas που μου εξήγησε ότι στη λάμπα του innova φτάνει AC. (βλέπε θέμα χειρολαβών) Και με την παρότρυνση και του @venzinas έκανα την συνδεσμολογία με το ρελέ Να κάνω την διπολική λάμπα του πίσω φαναριού να παίρνει AC και όχι DC όταν πατάω φρένο. Αυτό γιατί θα ζόριζα πολύ την μπαταρία με την λάμπα αναμμένη και το φρένο.. μην ανάψουμε και φλας. Επίσης μπορεί να σου κάψει το λεντ μετά από καιρό από κανένα απότομο σβήσιμο. Να ετοιμάσω το μανήσιο φις Η4 γιατί είχα ένα κινέζικο. (Καλά δούλευε αλλά ήθελα το γνήσιο). Πάμε! Λύνουμε πλαστικά τιμονιού, ποδιές. Στον διακόπτη που έχω για να κλείνω τα φώτα εντελώς (δηλαδή από το κίτρινο καλώδιο) αποσυνδέω το κίτρινο που έρχεται από τα πηνία προς το διακόπτη. Εκεί θα συνδέσω αργότερα ένα καλώδιο να παίρνει DC ρεύμα από το ρελέ (μπαταρία). Το κίτρινο που έβγαλα από το διακόπτη δεν το ξεχνάμε. Πάμε τώρα στο διακοπτάκι της μανέτας του φρένου. Αποσυνδέουμε το μαύρο και του βάζουμε μόνωση. Στη θέση του θα δώσουμε ρεύμα από το κίτρινο του AC αυτού που πήγαινε στα φώτα!. Βάζουμε μπρος, δοκιμάζουμε. ΤΖΕΤ! Το καλώδιο είναι κόκκινο γιατί είναι προέκταση του κίτρινου (δεν έφτανε τόσο μακριά). Μπήκε με φισάκια τακτοποιημένα. Θερμοσυστελλόμενο και μονωτική ταινία γιατί το θερμοσυστελλόμενο ήταν λίγο μεγάλο. Προσέξτε στο καινούριο φις που επίσης έβαλα μακαρόνι για ευνόητους λόγους αλλά και για το αισθητικό. Δεν φτάνει μόνο αυτό. Πατάμε και πίσω φρένο. Πρέπει να κάνουμε το ίδιο και για τον κάτω διακόπτη. Βρίσκουμε το φις. Και εδώ προσέξτε. Βγάζουμε το φισάκι του μαύρου καλωδίου από το πλαστικό από την αριστερή μεριά. Από εκεί, δηλαδή, που έρχεται από το διακόπτη. Και συνδέω ένα καλώδιο το οποίο θα πάρει ρεύμα επίσης από το κίτρινο. Μπορούσα Το καινούριο καλώδιο να το βάλω στη θέση μέσα στο πλαστικό της δεξιάς μεριάς αλλά δεν ήθελα να κόψω την μόνωση. Θα δείτε άλλωστε στη συνέχεια ότι έγινε εξίσου εντάξει. Μόνωση Και ένα ωραίο δέσιμο Πάνω στο τιμόνι ξανά. Με την χρήση ενός διπλού φις ενώνουμε τα φρένα με το κίτρινο (ΚΑΝΟΝΙΚΑ, στο δικό σας ινοβα, κίτρινο είναι το μαύρο που είναι δεμένο με ταινία πάνω στην πλεξούδα.. Αλλά επειδή παλιότερα έκανα πειράματα κατέληξε να μαυρίσει Ωραία! Κάναμε την οικονομία μας στο φρενάρισμα! Ας βολέψουμε τα καλώδια. Το ρελέ χρειάζεται εντολή και θα την πάρω από το καλώδιο το οποίο έχω βάλει τα θέσης φωτάκια μέσα στα φλας.( Νομίζω από το μάυρο ή μαύρο μπλε- δε θυμάμαι) Απορία. Γιατί έπιασε ξανά άλατα το καλώδιο που είχα αλλάξει (Αυτό το μαύρο που μάλλον είναι μαύρο ή μαύρο μπλε χχαχαχαχ) Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ κλέφτη ρεύματος γιατί δεν το εμπιστευόμουν. Αλλά επείδη όπως είπα έπιασε άλατα και κόντυνα το καλώδιο αρκετα (δεν είχα το κατάλληλο φις για να κάνω καινούριο) έβαλα τώρα. Μια χαρά δουλεύει... Τώρα μπορούμε να πάμε τα καλώδια προς την μπαταρία. Μέσα στο κόκκινο προστατευτικό είναι το καλώδιο της εντολής και αυτό που θα δώσει ρεύμα στη λάμπα. Στο μαύρο είναι τα ίδια καλώδια που ήταν και πριν των χειρολαβών. Περάσανε μέσα χωρίς να χρειαστεί να κάνω μεγαλύτερη τρύπα. Πρέπει , αφού τα περάσαμε μέσα, να δούμε τι θα κάνουμε με την συνδεσμολογία και τις ασφάλειες. Να τα χωρέσουμε όλα εκεί μέσα όμορφα. Χαρά μου ! Μου αρέσουν αυτά. Το ρελέ που πήρα είναι 85 86 87 30 85: Γείωση (-) 86: Εντολή 87: Ρεύμα για κατανάλωση (Πάρε κόσμε) 30: Μπαταρία (+) Αρχικά είμαστε κάπως έτσι Στο 87 έβαλα πάλι διπλό φις ώστε να δώσω σε χειρολαβές και φως. Είναι το κόκκινο στην επόμενη φωτογραφία Τα καλώδια που φεύγουν από το διπλό έχουν και τις αντίστοιχες ασφάλεις (4Α στα χερούλια και 3Α στη λάμπα. Στη λάμπα θα δοκιμάσω και 2Α για να είναι οριακα (1,8Α +- 0,2 γράφει το κουτί)) ΚΑΙ ΝΑΙ Ίσως παρατηρήσατε πως έκοψα το συρταράκι και πλέον άφησα μόνο το κάλυμμα της μπαταρίας. Έτσι έχω κερδίσει χώρο. Μπορώ να τοποθετώ μεγαλύτερα αντικείμενα και με μεγαλύτερη ευχέρεια. Αξιοποιείς τον χώρο καλύτερα. Δεν αυξάνεται. Κάνω και τα απαραίτητα στο φις Μετα από λίγες μέρες ήρθε και η λάμπα. Και εδώ στο φανάρι. Τοποθετούμε πρώτα τη βάση Η4 και στη συνέχεια κουμπώνουμε το σώμα της λάμπας μετά το προστατευτικό λαστιχάκι. Ποιότητα πολύ καλή. Στην κατασκευή και στο σώμα και στα καλώδια και παντού. Εδώ θα δείτε πως φέγγει. Όταν μπορέσω θα βάλω και στο δρόμο. Στο επόμενο βίντεο βλέπουμε την πτώση της τάσης της μπαταρίας ανάλογα με την χρήση της λάμπας και των χειρολαβών. Για ρελαντί είμαστε σε πολύ καλό επίπεδο νομίζω. Με γκάζι και όλα ανοιχτά να είναι δεν πέφτει από 13,2 (και λίγο λέω). Δυστυχώς με το ένα χέρι κρατούσα τους ακροδέκτες του πολύμετρου και το βίντεο κουνάει αρκετά. Θα μπορούσα να αποφύγω τη φασαρία με εκ νέου καλώδια για ασφάλειες και να άφηνα τα καλώδια να περάσουν όπως και πριν. Απλά θα έβγαζα το διακόπτη και θα έβαζα το ρελε. Όμως τώρα πιστεύω έγινε ολοκληρωμένη δουλειά. Μπορεί να ξέχασα κάτι.. Για όποια απορία ρωτήστε. Επίσης καθάρισα το μπεκ βάζοντας του ρεύμα με ειδικό σπρέι. Και όντως... μου φάνηκε ότι πάει καλύτερα (πάντως μπαντιλίκια έκανα με μεγαλύτερη ευκολία). Όμως στην αρχή ξέχασα να βάλω το λαστιχάκι που φαίνεται (δεν ξέχασα ακριβως... είχε πέσει και δεν το έβαλα στο κουτί με τις βίδες όταν έλυνα...) Ευτυχώς το βρήκα και όλα μια χαρά. Όσο για την αναβάθμιση του κινητήρα θα γράψω αυτές τις μέρες! Περιμένω σχόλια, παρατηρήσεις κτλ.
  9. Το βραδάκι σελίδα 16 17 αρκετές λεπτομέρειες και ωραία πραγματακια εδώ
  10. Συνεχίζω το βραδάκι εδώ σελιδα 16 η 17 ανάλογα... Μιας και το θέμα έγινε κάπως κοινό με τα φώτα. Θα υπάρχει φωτογραφικό υλικό και βίντεο.
  11. Ο θάλαμος καύσης στην κεφαλή όμως δε θα ανοιχτεί. Μπορεί εγώ να γράφω βλακείες.... Μέχρι το βράδυ έχω σκεφτεί ένα σωρό προβλήματα που μπορει να συμβούν χαχαχαχχα Θέλω να ξέρω ώστε να μην κάνω πειράματα. Το πιστόνι θα τον ρωτήσω εάν είναι στο ίδιο ύψος. Αν όχι ίσως υπάρχει πρόβλημα. Η χρήση είναι καθημερινή δεν το θέλω για επιδόσεις και άρα θέλω ένα ήρεμο μοτέρ.
  12. Με πρόχειρο υπολογισμό. Ξέρουμε ότι η συμπίεση είναι 9.3 μαμα. Για να βρούμε τον νεκρό όγκο είναι 9.3Vc = 124 + Vc Vc=124/8.3 = 14.9 Άρα για 142 κυβικά είναι 10.5 Χωρίς να έχω υπολογίσει τον ακριβή νεκρό όγκο γιατί με το νέο πιστόνι θα είναι λίγο μεγαλύτερος καθώς το έμβολο δεν έρχεται τέρμα πρόσωπο στον κύλινδρο. Άρα ελπίζω να πάει κάπου στα 10. Τι στο διάολο... Τόσο πολύ να αυξηθεί δε νομίζω... Ένα πιστόνι θα βάλουμε μεγαλύτερο και θα βάζουμε 100αρα βενζίνη έλεος.... Χαχαχαχχχα
  13. Ας συνεχίσουμε εδώ. Έχω μια ερώτηση Τάσο. Η μαμά κεφαλή θα έχει τον κατάλληλο χώρο καύσης για το 56; Η είναι ακριβώς 52.4 και η κεφαλη; Θα θέλει άνοιγμα; Δεν έχω σκοπό να χαλάσω την κεφαλή για διάφορους λόγους. Θα ανέβει η συμπίεση πολύ;;;
  14. Έχω μιλήσει με Κατσαντώνη. Μου είπε 120 και θα μου κάνει το πιστόνι για μαμά κεφαλη. Μπορώ να μιλήσω με την aasa και να το πάρω κατευθείαν και σε καλύτερη τιμή;
  15. Παιδιά γνώμη για aasa; ,Στα 56 κυλινδροπιστονο για το ινοβα θέλω. Είναι με μια μικρή μπομπα αλλά θα το φάει στο ρεκτιφιε πριν το αγοράσω για να γίνει φλατ για μαμά κεφαλή. Βλέπω που είπατε για ποιότητα μετάλλων.