achilleasv

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1976
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    5

achilleasv last won the day on July 22

achilleasv had the most liked content!

Πόντοι

626 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος achilleasv

  • Κλάση
    Αχιλλεας

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Πήλιο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    innova injecion
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV K1 pinlockED

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CB1000RRR KTM
  • dreamBike: Κυβισμός
    3000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4300 προβολές προφίλ
  1. Σε ευχαριστώ Γιώργο! Μετράω την λάμπα σε ac με γείωση στο σασί;
  2. Έχει χαλάσει ο δικός σου; Μην νομίζεις ότι θα κερδίσεις κάτι με την αλλαγή αυτή.
  3. Εντάξει! Το περίμενα άλλωστε να μεταφερθεί για τον ίδιο λόγο. Αφού περνάνε από τον ανορθωτή, είναι dc το ρεύμα; Αν ναι δε θα έπρεπε να είναι κάπως σταθεροποιημένο στα Volt?
  4. Δεν με ενδιαφέρει το ψυχρό. Ένταση θέλω. Έχω ήδη +90% osram. Είχα xenon, led.. Ξέρω πως να πάρω ρεύμα από την μπαταρία. Το πρόβλημα είναι ότι πατάς φρένο, λιγοστεύει η ένταση μπροστά (το διόρθωσα με μία μικρή πατέντα γιατί έβαλα τ10 στο φρένο) Επίσης ανοίγεις τα φώτα και ακούς την αντλία να ζορίζεται (λιγοστεύει ο θόρυβος που κάνει.. έτσι ακούγεται και στα αυτοκίνητα όμως όταν ανάβεις φώτα). Αν μπορούσα να τη σταθεροποιήσω στα 9V θα έβαζα το led άνετα αφού δουλεύει από 9-32V.
  5. Δεν έχω θέμα. Αν έρχεται απο τον ανορθωτή πρέπει να είναι dc. Απλά θέλω με κάποιον τρόπο να του κάνω dc σταθερό στα 10 με 11 volt ώστε να βάλω led. Επίσης έχω μετρήσει όπως το λες και έβγαζε 3 4 βολτ.. Πήρα τηλέφωνο και με καθοδήγησαν από την παραπάνω σελίδα και θα κατεβάσω το διάγραμμα σε λίγο (2 ευρώ κάνει)
  6. Το service manual πρέπει να έχεις. Δεν το έχω και το είχα βρει να το κατεβασω επι πληρωμή (γθηνό ήτανε) και τώρα βγάζει κάτι άκυρα http://www.mrbike.gr/website/moto-accessories/home-service-manual-honda-anf-125i-innova.html εδω ήταν.
  7. Πόσα Volt περίπου δίνει στο ρελαντί, στα φώτα ένα παπάκι? Για το δικό μου θέλω να δω. Επίσης είχα μετρήσει και μου έβγαζε άκυρα νούμερα. Έκανα και το τεστ για να δω αν είναι ac η dc (μέτρησα με ac και έβγαζε 0 που σημαίνει ότι είναι dc) όμως σε ξένα φόρουμ είδα πως δεν μετράμε με τη γείωση (γιατί είναι της μπαταρίας) και εκεί μπερδεύτηκα. Θέλω λοιπόν να δω αν στο innova έχω ac στα φώτα και πόσα Volt είναι στο ρελαντι. Από τι εξάρτημα περνάει το καλώδιο που φευγει από τα πηνία για τα φώτα ώστε να μην ανεβαίνει από κάποια Volt και καίει λάμπες?
  8. Απλά παίρνεις ρεύμα από το μπλε μαύρο της κλειδαριάς (ή όποιο άλλο φέρνει ρεύμα αφού γυρίσεις το κλειδί) και το κουμπώνες στη θέση που πάει το κίτρινο καλώδιο στον διακόπτη των φώτων (μικρή μεγάλη). Μπορείς να παρεμβάλεις και ένα διακοπτάκι ον οφ
  9. Το 'πρόβλημα' λύθηκε. Αρχικά κατέβηκα Βόλο και ρώτησα τον μηχανικό αν ακούγεται κάτι περίεργο. Μου λέει είναι το ρουλεμάν φυγοκεντρικού και έτσι κάνει. Μετά του εξήγησα ότι και εγώ αυτό υποψιαζόμουν γιατί το έλυσα και είδα από που έρχεται ο θόρυβος... Του είχα πει από την αρχή ότι ξέρω από που είναι αλλά δε θα σου το πω για να μην σου βάλω την ιδέα.. να δω αν συμφωνούμε. Ανακουφίστηκα και έφυγα για Ζαγορά. Επειδή θα άλλαζα ούτως η άλλως το φρένο του φυγοκεντρικού γιατί δεν έκανε επαφή, θα έβλεπα μήπως είχα βάλει λάθος το γραναζάκι του φυγοκεντρικού. Τα δύο κομμένα δόντια πρέπει να είναι μαζί αλλά όπως τα έβαζα υπάρχει περίπτωση να το έβαλα ένα δόντι μπροστά και από εκεί να ήταν ο θόρυβος. Τα έβαλα όπως έπρεπε, άλλαξα το φρένο, έκλεισα και πλέον δεν ακούγεται ο θόρυβος! Αλλά γιατί ν φαγωθεί το φρενάκι μόλις άλλαξα δίσκους? Γιατί τόσο καιρό δεν χτυπούσαν οι ταχύτητες? Βέβαια μετά την αλλαγή του, όλες οι ταχύτητες αλλάζουν ποοοολυ όμορφα, ακόμα και πριν τους δίσκους που λειτουργούσε οκ και το φρένο.
  10. Yuasa αλλιώς gs. Τις δεύτερες τις χρησιμοποιεί η γιαμαχα και έτσι την επέλεξα για τι innova μου. Μέχρι τώρα όλα μια χαρά μετά από (νομίζω) 6 μήνες. Και λιγότερο από τη μισή τιμή.
  11. Τοποθέτησα θερμαινόμενες χειρολαβές στο innova. Ελπίζω να τελειώσω και με το φρένο του φυγοκεντρικού και την Κυριακή να πάω μία βόλτα!
  12. Σπύρο όλο το σετ έχει 150€ περίπου. Ούτε λόγος. Όσο για αυτό που μου είπες είναι πολύ ενδιαφέρον. Θα το ψάξω. Επίσης πήγα στο μάστορα σήμερα το πρωι. Λέω θα κατέβω Βόλο και ότι είναι να γίνει... Λέω πες μου τι ακούγεται. Εγώ το είδα χθες από που είναι ο ήχος αλλά πες μου να δω αν συμφωνούμε. Και μου είπε ότι είναι ρουλεμάν φυγοκεντρικου.. ακριβώς αυτό δηλαδή που είδα και εγώ χθες. Μου είπε να μην το φοβάμαι καθόλου και ότι έτσι κάνει γενικά όσο ανεβάζεις στροφές. Έφυγε ένα βάρος είναι η αλήθεια. Τώρα μενει να αλλάξω το φρενακι του φυγοκεντρικου από βδομάδα.
  13. Έχω το ίδιο θέμα στο ινοβα μετά από αλλαγή δίσκων που έκανα. Θέλει σίγουρα φρένο φυγοκεντρικου και τα κύλινδρα μέσα στο φυγοκεντρικο. Πως το διορθωσες τι έκανες;;
  14. Λοιπόν. Άνοιξα σήμερα. Η καμπάνα με δίσκους είναι κομπλε. Το φρένο του συμπλέκτη δεν κάνει καλή επαφή και στο δισκαρο με πατημένο λεβιέ και λίγο γκάζι γυρνούσε η ρόδα. Άρα θέλει φρενο. Βγάζω σιαγωνες και την ασφάλεια που καλύπτει τα κυλινδρικά έδρανα με τα ελατήρια. Απο εκεί έρχεται ο θόρυβος. Δεν ξέρω τι να κάνω... Σκέφτομαι πραγματικά να του πάρω ένα σετ συμπλέκτη να πατήσω και 2 τσιμπλες την παλιομαλ..α και να τελειώνουμε και από ρόλερ και από φρένα.. έχουν σπάσει τα νεύρα μου. Γιατί ξεκίνησε αυτή η φάση μετά την αλλαγή δίσκων;;;
  15. Ναι τους λάδωσα. Αλλά ντάξει, δεν είναι αυτό πρόβλημα και να μην τους λαδώσεις... πάλι λαδώνονται κατά τη λειτουργία..