panmih

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    32
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

27 Excellent

Σχετικά με το μέλος panmih

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

366 προβολές προφίλ
  1. Δεν έχω χρόνο τελευταία για να ασχοληθώ αλλά μετά από καιρό βρήκα τρόπο επικοινωνίας με τη Honda Japan και το μοιράζομαι για όποιον τυχόν το χρειαστεί. Honda Customer Relations Automobile customersvc4@spirit.honda.co.jp Νεότερα σύντομα (ελπίζω!). *Δεν ήθελα να το πιστέψω στην αρχή αλλά το CB έχει θέμα κλυδωνισμού λόγω την μετατόπισης του καυσίμου στο ρεζερβουάρ. Δεν αποκλείεται αυτό να έχει παίξει κάποιο ρόλο σε μερικές πτώσεις πάνω σε στροφή που έχουν αναφερθεί.
  2. Στάθη, σύμφωνα με τη Honda η μοτοσυκλέτα δεν έχει θέμα, αν και το τιμόνι έχει κραδασμό, αλλά εσύ έχεις θέμα αφού δεν μπορείς να αντιληφθείς τον κραδασμό που σίγουρα έχει και το δικό σου CB!!
  3. Γεια σου Στάθη. Από την αρχή έδειξες το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Δεν είχα πολύ χρόνο γι’ αυτό και δεν ασχολήθηκα με τα διαδικαστικά του θέματος (θα το κάνω σύντομα). Καλόπιστα σκεπτόμενος πάντως (και μια και που βόλευε λόγω πολυκοσμίας) πήρα μαζί μου το CB στις διακοπές. Έκανα ένα ταξίδι 300 χιλιομέτρων οπότε το είδα και σε σχετικά μεγάλη διαδρομή. Επίσης επί ένα μήνα σχεδόν το χρησιμοποιούσα καθημερινά για μια διαδρομή 43 χιλιομέτρων (πήγαινε έλα στη θάλασσα). Εντυπώσεις. Στη μεγάλη διαδρομή δεν τα πήγε άσχημα αν και η θέση οδήγησης δεν προσφέρεται για να την κάνεις με τη μία. Είμαι 187 εκατοστά και αυτό σίγουρα παίζει κάποιο ρόλο. Το θέμα με το τιμόνι δεν έκανε συχνά την εμφάνισή του μια και οι στροφές ήταν ποιο ψηλά και το οδόστρωμα σχετικά καλό. Στις διαδρομές για τη θάλασσα υπήρχε το γνωστό θέμα εκεί που το οδόστρωμα δεν ήταν καλό και όταν οι στροφές ήταν χαμηλά. Η μοτοσυκλέτα (αν δεν είχε το θέμα με το τιμόνι) είναι καλή για το σκοπό που την πήρα, δηλαδή μικρές διαδρομές κυρίως μέσα στην πόλη. Δεν θα την έπαιρνα αν έκανα συχνά μεγάλα ταξίδια. Η σέλα της είναι αστεία. Η προσαρμογή της επάνω στο σασί δεν είναι καλή και μετατοπίζεται αν φρενάρεις απότομα. Το τιμόνι τέλος είναι τραγικό. Το ότι συντονίζει πάνω από τις 3000 στροφές δεν σημαίνει πως εκεί βγάζει περισσότερο κραδασμό ο κινητήρας και δημιουργείτε το πρόβλημα. Τον κραδασμό του τιμονιού μπορεί να τον διαπιστώσει κάποιος αν απλά, όντας σε στάση, αφήσει τη μπροστινή ρόδα να πέσει από ύψος πεζοδρομίου. Η συμπεριφορά του τιμονιού σε κακό οδόστρωμα ή αν πέσεις σε λακκούβα κάνει την οδήγησή της μοτοσυκλέτας επικίνδυνη. Αστεία είναι και η επίσημη απάντηση από τη Honda η οποία λέει πως αφού τον κραδασμό τον έχουν όλα τα CB500X δεν αποτελεί πρόβλημα! Ίσως έχουν στείλει ένα και στο Διεθνές Γραφείο Μέτρων και Σταθμών ως πρότυπο αναφοράς!
  4. Mcpap μην το παίρνεις προσωπικά και μην κάνεις υποθέσεις για τον αντιπρόσωπο. Όπως έχω αναφέρει η μοτοσυκλέτα εισήχθη από τον Σαρακάκη τον Ιανουάριο του 2014. Το αν υπάρχει κάτι μεμπτό θα φανεί σύντομα. Έκανα πλάκα για την επισκευή αλλά μόνο για μισή ώρα έτσι για να ανέβει η εντροπία του post! Μετά ήμουν σαφής. Σε ότι αφορά την κατάσταση της μηχανής, έχω κάνει το πρώτο service, έχει 1500 χιλιόμετρα και περιμένω την αντικατάσταση των βιδών. Εννοείται πως δεν θα κάνω καμία επέμβαση επάνω της μόνος μου. Πάντως η Honda έχει ήδη χάσει 2 πωλήσεις εξαιτίας του θέματος και της αντιμετώπισης του.
  5. Το θέμα με τον αριθμό σειράς θα το ψάξει ο δικηγόρος και όταν έχω απάντηση θα σας ενημερώσω.
  6. Παιδιά γιατί να τη φτιάξουν; Ο Mcpap έχει το ίδιο θέμα και μετακινεί ποιο αριστερά το τιμόνι (το πρότεινε τουλάχιστον). Ο Δημήτρης βαφτίζει το ελάττωμα κατασκευαστική ιδιαιτερότητα. Άλλοι που έχουν το ίδιο θέμα εκθειάζουν τη μοτοσυκλέτα. Βλέπει όλα αυτά η Honda και μου λέει (από επίσημα χείλη) πως πολλοί θέλουν να έχουν κραδασμό για να νιώθουν τον κινητήρα! Πριν αποφασίσω να το πάρω είχα δει το post του Mcpap αλλά σκέφτηκα «Honda είναι δεν μπορεί να έχουν βγάλει μοτοσυκλέτα που τρέμει» και την πήρα με κλειστά μάτια. Οι εταιρίες καθορίζουν την πολιτική τους απέναντι στους πελάτες τους με βάση την αντίδραση των πελατών. Κάτι όπως οι πολιτικοί στην Ελλάδα! Αφού κάνουμε την ανάγκη επιθυμία και μετά τσιμουδιά μας βγαίνουν και από πάνω.
  7. Έβλεπα 2 βίντεο για τη θεωρία των πάντων (για όσους ενδιαφέρονται http://youtu.be/d48WH-Xwu9M ) και παρασύρθηκα. Ίσως σε ένα παράλληλο σύμπαν να γινόταν αυτό. Στο δικό μας σύμπαν με αυτά που έχω δει και έχω ακούσει θα μπορούσα να γράψω ένα βιβλίο. Προς το παρόν έγραψα και έστειλα αυτό To whom it may concerns On 14/2/2014 I bought and on 15/2/2014 I received from the official agent and reseller of Honda in Greece XXX a new motorcycle Honda CB500X – VIN MLHPC46BOD5002777. The motorcycle had been imported to Greece by Saracakis Brothers S.A. in January 2014. Since the very first moment I rode the motorcycle Honda CB500X, I perceived a sharp vibration of handle bar during acceleration and while engine turns around 3000 to 4000 rpm. The vibration is mostly perceivable at the right side of the handle bar and really frightening when I have to drive under the rain. This is a defect that makes driving very dangerous and could result to fatal accidents for driver and other vehicles / pedestrians. On 17/2/2014 I informed XXX about the above described problem but no positive outcome has been deducted. ΧΧΧ has been indifferent to my quest and Saracakis’ engineer AAA has advised me to contact other authorized repairers of Honda motorcycles (BBB and CCC) who have been also proved ineffective and weak in supporting with a sufficient resolution of problem. Thus I have retired my new motorbike Honda CB500X because it would be very dangerous for my life to continue using it. As you can understand I have already recognized financial loss given that I have paid 6.550 EUR but I cannot use my new motorcycle Honda CB500X and this is why I will proceed to a lawsuit against the selling agency XXX. Finally, I have to emphasize on the fact that such a substantial defect of a new bought motorcycle offends both selling agency XXX and manufacturer Honda and this is why I would like to let you know for my intentions. Hence, I am expecting Honda’s feedback and reaction as soon as possible. Yours sincerely panmih!
  8. Όλα καλά τελικά. Έκαναν πολλούς ελέγχους, βρήκαν τι φταίει και το έφτιαξαν. Η μηχανή είναι άψογη τώρα!
  9. Μου φαίνεται πως εκτός από δικηγόρο θα χρειαστώ και Detective!!
  10. 13 Τελικά. Θα δω τι σημαίνει αυτό και αν είναι μεμπτό! Πάντως ο Σαρακάκης μου έχει πει πως η εισαγωγή έγινε τον Ιανουάριο του 14. Εσένα Στάθη τι μοντέλο είναι;
  11. Έλαβα ειδοποίηση από Σαρακάκη. Το ψάχνω για το μοντέλο (13 ή 14)! Πως φαίνεται από τον αριθμό πλαισίου;
  12. Και κραδασμός και ανάκληση (λόγω του θέματος με τις βίδες των αξόνων των ζυγώθρων) για το CB μου. Ωραία τα κατάφερε η Honda. Προφανώς έχουν θέμα και θα ανακληθούν όλες οι μοτοσυκλέτες.
  13. CB 500 X

    Και κραδασμός και ανάκληση (λόγω του θέματος με τις βίδες των αξόνων των ζυγώθρων) για το CB μου. Ωραία τα κατάφερε η Honda. Προφανώς έχουν θέμα και θα ανακληθούν όλες οι μοτοσυκλέτες.
  14. Καμία εξέλιξη επί της ουσίας. Προς το παρόν διακοπές και ξεκούραση και μετά αναλαμβάνει ο δικηγόρος.