JohnnyDD

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    45
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

109 Excellent

Σχετικά με το μέλος JohnnyDD

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική
  • Γενέθλια 08/31/70

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Aprilia
  • myBike: Μοντέλο
    Dorsoduro

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

811 προβολές προφίλ
  1. Στη σελίδα που σου έδωσα έχει επιλογή για να κάνεις σύνθετη αναζήτηση βάση αριθμού πλαισίου και άλλα. Κάνε μία δοκιμή. Μπας και είναι εισαγωγής η μηχανή; Δεν ξέρω αν παίζει κάποιο ρόλο στους κωδικούς αλλά λέω... μπας καί.....
  2. Ένας υπάλληλος σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ μου άνοιξε τα μάτια και εμένα... η γνώση να μοιράζετε...
  3. Αδερφέ χαΛαρά. Για να βρεις την έγκριση τύπου κάνεις τα εξής βηματάκια. Πας στη σελίδα του Τεχνικού Αρχείου Οχημάτων Υ.Μ.Ε. Για να μη ψάχνεις κάνε κλικ στο λίνκ http://webtao.yme.gov.gr:16004 Θε σε βγάλει σε μία σελίδα με τρία πεδία. 1. Κωδικός Οχήματος: Εδώ φυσικά επιλέγεις "Δίκυκλα" 2. Κωδικός Εργοστασίου: Εδώ επιλέγεις τη Yamaha ΑΛΛΑ βάσει του κωδικού που αναφέρετε στην άδειά σου στο πεδίο 5. Από ότι είδα πρέπει να έχει τουλάχιστον οκτώ επιλογές Yamaha με διαφορετικούς κωδικούς. 3. Κωδικός Τύπου: Εδώ βάζεις τον κωδικό που αναφέρετε στο πεδίο 6 της άδειάς σου. Πρόσεχε μόνο μην κάνεις λάθος το μηδέν με το όμικρον άν υπάρχουν βέβαια. Πατώντας αναζήτηση θα εμφανιστεί η έγκριση τύπου της μηχανής σου. Θα το επιβεβαιώσεις βλέποντας των αριθμό πλαισίου στο πεδίο 16. Ο αριθμός που αναφέρει πρέπει να αντιστοιχεί στα αντίστοιχα πρώτα νούμερα του πλαισίου σου. Στο πεδίο 23 θα βρεις τη μέγιστη καθαρή ισχύ σε kW.
  4. Όχι Schumi, εντελώς τυχαία σταμάτησα μαζί με τον αδερφό μου για να πάρω ένα καφέ περνώντας από εκεί.
  5. Σφεντόνα λέμε το αγωνιστικό...
  6. Το πρώτο σετ D211 ήταν με 190 πίσω και το φόρεσα μετά από Pireli Rosso II οπότε η διαφορά ούτως η άλλος ήταν τεράστια. Η ζάντα του DD είναι 6" οπότε το 190 κάθετε καλύτερα από το 180 που ανοίγει λίγο. Με το 190 το μηχανάκι "πέφτει" και μόνο με τη σκέψη χαρακτηριστικά ποιο εύκολα από το 180, και γενικός αποκτάει μία διάθεση να στρίψει όπως ένα ss. Επίσης το 190 μου έβγαλε και 1.000 περισσότερα. Από την άλλη όμως αφαιρεί ένα μέρος της σπιρτάδας και είναι λιιιγο ποιο αργό στης αλλαγές από πλευρά σε πλευρά. Θα το ξανά έβαζα μόνο αν έβαζα 15άρι γρανάζι μπροστά. Άν άλλαζα το πίσω στις 5.000 θα κρατούσα το μπροστά για μία αλλαγή στα σίγουρα αλλά αλλάζοντας το στις 7.000 - 8.000 δεν θα το δοκίμαζα. Φοβάμαι πως μετά από 2.000 η διαφορά στην πρόσφυση θα ήταν πολύ μεγάλη. Θεωρό τον εαυτό μου (είμαι δηλαδή ) "κουλάδι" για να φτάσω τη μηχανή μου και τα λάστιχα στα όρια των δυνατοτήτων τους για να παραπονεθώ ότι δεν μου φτάνουν αλλά τα Rosso II δεν μου άρεσαν καθόλου. Το να πρέπει να κάνω 10 χιλιόμετρα για να τα ζεστάνω ώστε να μπορέσω να κάνω 2 χιλιόμετρα γρήγορα δεν θα το έλεγα και ευχάριστο. Είναι το μόνο λάστιχο που μέσα στη στροφή μου έφευγε μία το πίσω και μία το μπροστά. Το άλλαξα στα 12.000 χιλιόμετρα και δέν πρέπει να είχε πάνω απο 20% φθορά το πέλμα. Άσε που πλέον γυάλιζε τόσο που καθρεφτιζόσουν πάνω του. Σαν πλαστικό ένα πράγμα. Προσωπική άποψη πάντα. Και όλα έχουν να κάνουν με το τι θέλει ο καθένα απο τη μηχανή του κάθε πρωί που βάζει μπρος.
  7. Εγώ έχω φορέσει δύο σετ στη σειρά Dunlop Sportmax GPRacer D211, Soft μπροστά και Medium πίσω. Ίσως να είναι υπερβολή για το Dorso αλλά το λάστιχο είναι καταπληκτικό. Εκτός απο την απόλαυση με έχει σώσει αρκετές φορές σε φρεναρίσματα πανικού σε δρόμους πόλης. Απο χιλιόμετρα το πρώτο σετ μου έβγαλε 8.800 μέχρι τελειώματος (αλλά το πίσω ήταν 190/55) και το τωρινό έχει τελειώσει στα 7.200 (180/55). Αυτά για το πίσω λάστιχο. Το μπροστά θα μπορούσε άνετα να πιάσει τα 10.000 ίσως και λίγο παραπάνω. Όλα αυτά χωρίς πίστα. Τώρα υπάρχει μόνο το καινούριο D212.
  8. Και εγώ φέτος έκλεισα Πήλιο για καλοκαίρι με την οικογένεια. Θα μείνουμε Νταμούχαρη πάνω στη παραλία Παπά Νερό, ένας οικισμός δίπλα στην παραλία του Αι Γιάννη. Ποιο κεντρικά για καλοκαίρι νομίζω δεν γίνετε. Και απο εκεί και πέρα όρεξη να έχεις να γράφεις χιλιόμετρα να γυρνάς το Πήλιο. Θα πάμε αρχές Ιουλίου οπότε ελπίζω πως δεν θα γίνετε κακός χαμός.
  9. Έτυχε να αγοράσω απο Adrenaline Junkies ενα stand για να σηκώνω το Dorsoduro. Δεν μπορώ να έχω άποψη για το τί γνώσεις έχουν μιάς και δεν έκανα κάποια τεχνική δουλειά αλλά από εξυπηρέτηση σκίζουν. Θα σου πώ μόνο πως μέχρι να μου φέρουν το stand από την αποθήκη μου είχαν λαδώσει αλυσίδα (ω ναι ήταν στεγνή) και μου είχαν τσεκάρει τη μηχανή απο πάνω μέχρι κάτω σε βαθμό που μπορεί να μην το κάνει το συνεργείο μου ούτε στο service. Και όλα αυτά χωρείς να ζητήσω εγώ τίποτα. Όσο να μου κάνουν ένα καφέ και καθαρά από μοτοσυκλετιστική διαστροφή. Για εμένα είναι μακριά (είμαι Νεάπολη) αλλιώς θα τούς δοκίμαζα. Τώρα εσύ που είσαι και απέναντι... Αν πάντως το πάς εκεί κάποια στιγμή ρίξε μία ενημέρωση.
  10. Το καινούριο απόκτημα του καρντασιού μου. Και μία παρέα με το δικό μου το κορίτσι.
  11. Βρε παλικάρια, Το καρντάση μου ψήνετε να πάρει ένα Suzuki SV 1000 και για την ώρα κοιτάει το παρακάτω που είναι και στα λεφτά του. Εμένα δεν μου αρέσει εμφανισιακά αλλά περί ορέξεως... Μιας και εγώ να πω την αλήθεια μου αγνοούσα γενικός την ύπαρξή του (δεν το λες και διαδεδομένο μοντέλο) γνωρίζει κανείς τη λέει σαν μηχανή, προβλήματα, μοτέρ κ.τ.λ.; Το συγκεκριμένο σαν πολύ φτηνό δεν είναι η εκεί παίζουν; https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/8753681/
  12. Σας έχω γατάκια. 55 ευρώ η Ιταλίδα και 690 () η Γερμανίδα. Εγώ για 55 κυβικά πληρώνω άλλα 370 ευρά. τσσσσσσσ. Τέλη κυκλοφορίας με το πόσο μεγάλη την έχεις (την μηχανή). Το ίδιο αυτοκίνητο αγορασμένο ένα χρόνο αργότερα πάει με τους ρύπους και πλερώνει 411 ευρώ λέμε. Αλλού γι'αλλού. Και να με συγχωρέσετε αλλά αυτά τα τέλη είναι των προηγούμενων (ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος).
  13. Η Revo εξ όσων γνωρίζω δέν το έχει αυτό (με το cruise control). Αυτοί έχουν μία μικρή συσκευή με καλώδιο πού όποτε θές να αλλάξεις το mode πρέπει να την κουμπώσεις στην OBD. Το αγοράζεις σαν extra και δεν είναι και φτηνό, κανένα 150άρι αν δεν κάνω λάθος οπότε θα το ήξερες αν το είχες. Ρε μπας και άφησαν επάνω το demo; Δέν νομίζω να έχουν τέτοια ζητήματα τα προγράμματα της Revo. Αλλά μόνο όταν θα πας να το φλασάρουν πάλι θα μάθεις λεπτομέρειες.