φαφαλας

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    108
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

30 Excellent

Σχετικά με το μέλος φαφαλας

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

519 προβολές προφίλ
  1. οταν εκανα εγω στρώσιμο απο καινουριο: 1)επελεξα κρυο καιρο, χειμωνα,βραδυ για να μην ανεβαζει θερμοκρασιες λογο 'σφιχτου' μοτερ. 2) στην αρχη απλα το εβαζα μπρος και το εσβινα οταν ζεστανοταν στατικα και μετα ξανα το ιδιο. 3) στις πρωτες βολτες εβαζα μεχρι 3τη ταχυτητα απο τις 6 που ειχε. 4)στην αρχη μεχρι τα 1/3 του γκαζιου και μετα μεχρι το μισο γκαζι,ποτε παραπανω γκαζι μεχρι τα 1000 5)δεν ξεκινουσα αν δεν ειχε ζεσταθει και το γκαζι ανοιγε απαλα και σιγα σιγα. 6)δεν το πηγα σε μεγαλη ανηφορα και δεν εβαλα δευτερο ατομο για 1000+ χιλιομετρα. 7)παιζει να μην εβαλα 5η και 6η για να μην το ζορίσω με 'σκορτσαρισμα΄ 8)δεν ειχα ποτε σταθερο το γκαζι αλλα εκανα αυξομειωσεις συνεχεια και κατεβασματα-ανεβασματα 9)δεν του εκανα πολλα συνεχομενα χιλιομετρα. περιπου 30 λεπτα,μετα κρυωμα και μετα ξανα παλι. 10)στις κατηφορες εβαζα νεκρα ή εκανα ξερογκαζιες για να ψυχεται το μοτερ.ή και σταματουσα για 10 λεπτα οποτε νομιζα οτι ειχε ζεσταθει αρκετα. 11) στα 1000 χιλιομετρα αλλαξα λαδια και εβγαλα τους κοφτες. 12) μετα αρχισα σιγα σιγα να αυξανω το γκαζι και την πιεση στο μοτερ, αλλα σταδιακα και οχι τερμα γκαζι μολις περασε τα 1000 χιλιομετρα. αν το εκανα σημερα θα αλλαζα και το μιγμα σε ποιο πλουσιο κατα το στρώσιμο και θα εβαζα ποιο κοντο γραναζομα για να ζορίζεται λιγοτερο. αποτελεμα το μηχανακι πηγαινε πολυ καλητερα απο αλλα ιδια και εβγαλε τα τριπλα χιλιομετρα χωρις να βγαλει βλαβη στο μοτερ ποτε ενω τα αλλα χαλασαν., παρα το ανελέητο σκίσιμο που ειχε μετα για παρα πολλες χιλιαδες χιλιομετρα, σε φαση να θελω να το χαλασω και να μην χαλαει με τιποτα. κοφτες και τελικιασματα μαθε μερα, ουτε χαλασε ουτε εχασε αποδωση και πηγαινε καλητερα απο αλλα ιδια που δεν στρωθικαν με τον ιδιο τροπο αλλα και που εφαγαν ουτε το 1/3 του σκισιματος που εφαγε το δικο μου, και ομως αυτα χαλασαν και πηγαιναν νορμαλ για την περισοτερη ζωη τους, ενω εγω μονο τερμα και με περισσοτερη δυναμη. εσυ στο πρωτο ντεποζιτο, δηλαδη ουτε στα πρωτα 150 χιλιομετρα (που τα πρωτα ειναι και τα ποιο κρισιμα) δεν εκανες τιποτα απο τα παραπανω και εκανες τελικιασμα και εβαλες δευτερο ατομο και περιμενεις να εχει στρωθεί σωστα? αυτο ειναι συνταγη για -5 με -10 χιλιομετρα μικροτερη τελικη απο αλλα ιδια και καψιμο λαδιου στα 30.000 χιλιομετρα, ισως και βλαβες μοτερ που δεν θα εβγαζαν αλλα καλα στρωμενα. το στρωσιμο επηρεαζει τις επιδώσεις και την αξιοπιστεια δεν εχεις παρατηρήσει ποτε οτι μηχανακια υπερβαρων (120 κιλα+) ειναι κατα κανονα βήματα σε σχεση με αλλα που τα έστρωσε καποιος με βαρος 60 κιλα? ακομα τα μοτερ παιρνει καιρο να ανοιξουν, μεγιστες επιδωσεις μπορει να δεις και μετα τα 2000 χιλιομετρα. ανοιξε το manual το βιβλιο που δινουν μαζι με το μηχανακι και διαβασε το να μας πεις τι λεει μεσα για το στρωσιμο. οχι μονο το μοτερ ολο το μηχανακι θελει στρώσιμο στην αρχη. δηλαδη ολες οι κινησεις και ενεργειες γινοται με απαλο και σιγανο τροπο. στρώνονται και τα φρενα,δισκοπλακες,αναρτισεις και τα ρουλεμαν τροχων,και λαστιχα,γραναζια και οτι μπορεις να φανταστεις. οτι κινουμενο μερος ειναι με ανοχές τρώει τα κενα και τα φερνει εκει που πρεπει με σιγανο τροπο και με μικρες θερμοκρασιες. βεβαια παιζει ρολο και η τυχη και το δεσιμο που εγινε στο εργοστασιο. οταν κανεις τα 1000 πηγαινε να βγαλουν τους κοφτες αν εχει ή να το ρυθμισουν
  2. fasaria σε glx με lifan110 μοτερ, και με το μικρο μαμα καρμπ που ειχε μαζι του το μοτερ καιω κατω ή ακριβως 2λιτρα ανα 100 χιλιομετρα. με ενα ντεποζιτο glx90 super cub (4 λιτρα) βγαζω 200 ή και 210-220 χιλιομετρα μεχρι να αδειασει. οταν αλλα injection παπια καίνε 2,5 ή 3 λιτρα στα 100. οποτε μην το εχεις στο σιγουρο οτι με injection θα καιει και λιγοτερο. ακομα μην ξεχναμε οτι το καρμπ οτι και να παθει το φτιαχνεις μονος στο μπανιο σου ή βαζεις αλλο με 20-30 ευρω. ενω αν χαλασει κατι στον ψεκασμο προσθετεις ενα μηδέν ακομα στο ποσο των 20-30 ευρω.
  3. https://youtu.be/ZtIri4f8c3M https://www.youtube.com/watch?v=ZtIri4f8c3M
  4. καταναλωση?
  5. 300 δεν ειναι λιγα για ολόκληρο vfr χωρις ελειψεις με σχετικα καλα πλαστικα και χαρτια? ουτε χρεπι glx χωρις χαρτια δεν παιρνεις με τοσα ισως ιδανικη τιμη για ιδιωτη που εχει αναγκη τα χρηματα και εχει την μηχανη για πεταμα, οχι ομως για εμπορα.
  6. φτωχο μιγμα, θα ανατιναχτεί συντομα η ακιδα πρεπει να ειναι καφε-σκουρο καφε-κεραμιδι. ασπρο-ανοικτο χρωμα= φτωχο μιγμα
  7. εχει πανω απο 60.000 χιλιομετρα.. τα 33 με μαμα μοτερ+εξατμιση και 30+ σαν mallossi 80cc. ποτε δεν ειχε θεμα με το μοτερ παρα το ανελειτο ξεσκισμα καθε μερα και την σχεδον καθολου συντηριση. το κυλινδρο-πιστονι με τα 33.000 ηταν σαν καινουριο και το εχω ακομα καβαντζα
  8. 1988 250cc μαμα. 134 κιλα αδειο. 13sec το 400αρι και θεωρειται απο τα ποιο αργα 250 του 1980-90. αλλα 250 2τ μοντελα ειχαν +10 αλογα ανετα πολλα σημερινα 500 και 600cc (xt,fmx,xtx,drz,duke390,cb500 new,ισως και africa,nc750) εχουν λιγοτερα γκαζια-αλογα και φυσικα για τα 134 κιλα ακομα εχουμε δρομο....
  9. με εξατμιση gianelli ολοσωμη και ενα 13-14 εμπρος γραναζι θα πηγαινει 100km/h.
  10. κτεο περασα με αλλο μοτερ απο αυτο που ελεγε η αδεια. δεν κοιταξαν καν. πριν χρονια περνουσαν μηχανες κτεο χωρις οι μηχανες να ηταν στον χωρο του κτεο, με ενα τηλέφωνο μονο δλδ μπορουσες να εχεις μια μηχανη σε κομματια διεσπαρμενη σε χωραφια και να περασει κτεο παρε αλλο μαμα rs. αυτο φαινετε σκισμενο και οτι το ειχε καγκουρας, το μοτερ δεν θα ειναι καλο. το εχουν χαμηλώσει (ποιος ξερει το γιατι?) και για αυτο οι μπουκαλες βγαινουν πανω απο την τιμονοπλακα και έβγαλαν το μπρος φτερο γιατι έβρισκε στα φρεναρισματα ή στην απλη χρηση στο μουτρο
  11. ο στροφαλος ειναι διαιρουμενος στα 2τ. ξεπρεσαρεται αλλαζεις ρουλεμαν κομβια,μαγουλα οτι θες και τον πρεσαρεις ξανα. λογο του οτι κανενας δεν ξερει να κανει σωστο ζυγισμα στην ελλαδα καλητερα καινουριος αν σου χαλασει οι μπιελες δεν ειναι οι τσιμουχες στροφαλου ξεραινονται και χαλανε μονο αν μεινει το μηχανακι σε ακινησια και χωρις συντηριση αν δουλευει δεν χαλανε ποτε γενικα ο στροφαλος στα 2τ εχει την ιδια αξιοπιστεια με τα 4τ συνήθως αν βγαλει ζημια 2τ ειναι σε πιστονι-κυλινδρο και οφειλεται σε λαθος ρυθμισεις, μαπα μηχανικο,ασχετο χρηστη ρουλεμαν μπιελας χαλαει πολυ σπανια.. αν εχει 3-4 κολληματα η ιδια μπιελα ναι μπορει να χαλασει. συνιθος χαλαει το πανω ρουλεμαν μπιελας που ειναι μικροτερο και πολυ φτηνο. εχω δουλεψει πολλα μαμα στροφαλα 2τ 20 χρονων και ποτε δεν ειχα θεμα με κατω ρουλεμαν ή κομβιο. εχω 3 nsr250 1 tdr250 ενα aprilia sx 50 που δουλευουν ποτε δεν αγορασα καινουριο στροφαλο ή κομβιο ή κατω ρουλεμαν μπιελας. το sx εκανε 33.000 χιλιομετρα με το μαμα πιστονι στο τερμα, 16 χρονων καυλωμενος ειχα και εξατμιση. προσπαθουσα να το κολλησω να το κανω ποιο πολλα cc και δεν κολλαγε. ολοι οι γνωστοι ελεγαν οτι ετσι οπως το οδηγαω θα χαλασει σε λιγους μηνες. ποτε δεν κολλησε, στο τελος πηγαινε τα ιδια με την πρωτη μερα που το πηρα. το εκανα 80cc και εκανα αλλα 30-40.000 χωρις προβλημα ποτε.. μονο βενζινη,λαδι και μπουζι οποτε θυμιθω. λαδια σασμαν καθε 1-2 χρονια. μονο μια φορα ειχα θεμα σε στροφαλο nsr αλλα ειχαν κανει πατεντα στο κομβιο, ειχαν πρεσαρει αλλο κομβιο πανω απο το παλιο που ηταν κομμένο τα ελατηρια δεν σπανε χωρις λογο. μονο αν βαλεις λαθος πιστονι ή απο φθορα. ο μονος τροπος να σπασουν ειναι να φαγωθει το stop τους να γυρισουν και να βρουνε σε θυριδα. γενικα αν κανεις οτι λεει το μανουαλ και εχεις σωστες ρυθμισεις και προσεχεις τον τροπο χρησης δεν θα εχεις ποτε θεμα. οι βεσπες γυρνανε τον κοσμο χωρις θεματα και αλλαζουν πιστονι καθε 30 χρονια στο manual που λενε αλλαγη πιστονι καθε 15.000 χιλιομετρα εχουν υπολογισει την χειρότερη χρηση. ενοειται με σωστη χρηση αντεχει πολυ παραπανω. αρκετες φορες εχω ακουσει για χαλασμενο σασμαν σε rs ομως και εκει θελει ψαξιμο. προσοχη στις ρυθμισεις τι ζιγλερ φοραει,τι θεση ειναι η βελόνα,τι χρωμα εχει το μπουζι,ποσο λαδι βγαζει η τρομπα, αν παιρνει αερα απο καπου κτλ. πατεντες τυπου βγαζω φιλτρο,χοανες ή βαζω οτι μπουζι να ειναι τις ξεχνας. βαζεις μονο οτι λεει το μανουαλ και δεν πειραζεις τιποτα. μονο τον θερμικο βαθμο να αλλαζεις στο μπουζι οχι τον τυπο. δηλαδη απο 10αρι σε 9 μπορει να τα παρεις ολα στο χερι. καλο στρωσιμο,καλο ζεσταμα,καλες ρυθμισεις λιγο προσοχη στην οδηγιση και δεν θα εχεις θεμα ποτε. μην κανεις μεγαλα κατεβασματα και μην αφηνεις για ωρα το γκαζι κλειστο και τις στροφες ψηλα. ακομα καλητερα να μην πηγαινεις με σταθεση ταχυτητα αλλα κανε αυξομειωσεις συνεχεια απο οσο ξερω το rs καιει καπου στα 7 λιτρα/100 χιλιομετρα. θα το επαιρνα μονο για track bike ή για να σπαω πλακες σε μεγαλητερα μοτο. οχι για καθε μερα.
  12. φτηνο μεταχειρισμενο honda παλιο αν ειναι να το κρατσεις χρονια και ανταλακτικα παντου. αλλα δεν θα χρειαζεσαι και πολλα κινεζικα ή αλλες μαρκες μπορει να βρεις και ποιο φτηνα αλλα δεν θα εχουν οσα ανταλακτικα εχει ενα honda και σε τετειες τιμες. και δεν ξερεις αν η dayang θα υπαρχει σε 10 χρονια και αν θα μπορεις να βρεις ανταλακτικα σε μερικα χρονια για ενα παλιο μοντελο της απλα πηγαινοντας σε ενα συνεργειο. οταν κατι πουλαει πολυ και εχει και καλο ονομα υπαρχουν πολλα ανταλακτικα φτηνα. αν πας σε κινεζικες μαρκες (λιφαν) εχω δει τρελες βλαβες παντου και σε 3 χρονια θα ειναι για πεταμα ολοκληρο. glx,supra,astra εχουν πουλησει πολυ και ολη η ασια φτιαχνει φτηνα ανταλακτικα για αυτα,εχουν πουλησει και ελλαδα πολυ και για πολλα χρονια οποτε υπαρχουν πολλα ανταλακτικα μεσα στα συνεργεια. dy 50 ειχε ενας φιλος μου. βαρεσε μπιελα. μπηκε λιφαν 110 και μετα απο 7 χρονια ολα καλα. τριζει μονο το ενα απο τα 2 δισκοφρενα μπροστα απο τοτε που το αγορασε και τα πλαστικα δεν ειναι τοσο καλα αλλα δουλευει μια χαρα. απο συντηριση μονο οταν θυμιθει. δηλαδη σχεδον τιποτα και αυτο αντεχει. καλη αντιγραφη supra kymco 50 βαρεσε σασμαν (αλλα έτρωγε σκίσιμο) μπηκε λιφαν 125. καιει παραπανω απο οσο πρεπει για παπι. τριζει ολοκληρο και δειχνει οτι δεν θα αντεξει πολυ ακομα. (πχ χαλασε η μανιβελα,σπασμενα ραγισμενα πλαστικα,χαλασενη μιζα,εσπασε το κεντρικο σταντ,το πλαινο δεν δειχνει οτι θα αντεξει για πολυ ακομα δεν δουλευουν τα φρενα= χανει πιεση καπου στις τρομπες-δαγκανες αν το αφισεις για καιρο χωρις χρηση. το ποιο καλο-αξιωπιστο συνολο και φρεσκο αυτη την στιγμη ειναι το crypton x 135 αν βρεις μεταχειρισμενο σε αυτη τη τιμη. νομιζω με 1500 βρισκεις ολη μερα τερμα να το πας δεν θα παθει τιποτα. στην περιοχη μου εχουμε καμια 30αρια+ τα περισσοτερα τα εχουν πιτσιρικαδες που τα λιωνουν καθε μερα, κοφτες σουζες κτλ. αυτο γινεται για πολλα χρονια καθος στο σχολιο μου οταν πρωτο βγηκε το x το αγορασαν πολλοι και ακομα το αγοραζουν σχεδον ολοι οι πιτσιρικαδες. μονο στην ταξη μου (20 ατομα ειχαμε 5 καινουρια χ) ολα δουλευουν μετα απο τοσα χρονια και ειναι σαν καινουρια χωρις να εχουν βγαλει βλαβες. και δεν βγαζουν προβλημα, δεν εχω δει κανενα σοβαρο προβλημα σε μοτερ ή περιφεριακα και τα περιφεριακα του, πλαισιο,αναρτισεις,πλαστικα,ηλεκτρικα,μεταλλα ειναι οτι καλητερο μπορεις να βρεις στην αγορα. το μοναδικο που μετα απο 5 χρονια χρησης θα ειναι σχεδον οπως το αγορασες χωρις σκουριες,ξεθωριάσματα,τριξηματα,προβληματα και φθορες απο τον χρονο. παει και 125km τελικη πραγματικα και υδροψικτο
  13. ειχα αυτο. imagen jpg πολυ καλο και αρκετο γκαζι και στησιμο για παπι. μονο η σελα και η θεση οδηγισης με χαλουσε λιγο καθος καθεσαι μπροστα και στα φρενα σαν να γληστρας ακομα ποιο μπροστα. καλες εκκινησεις στα φαναρια. σηκωνεται και σουζα με μονο γκαζι και μπαντιες ευκολα τα κοντερ τους χανουν τραγικα σε ολα. μπορει να πηγαινει με 120-130 πραγματικα και στο κοντερ να λεει 170+ καλη ποιτητα υλικων για αυτο και κυκλοφορουν ακομα πολλα σε καλη κατασταση. εμενα δεν μου εβγαλε βλαβες. το ειχα δωσει 550 ευρω αν θυμαμαι και αυτη την εποχη ηταν το μοναδικο στο car.gr με τα μαμα αυτοκολητα και σε τετεια κατασταση. λογο κρίσης πιστευω θα βρεις φτηνα αν ψαξεις. οι τιμες στα 1200ευρω για αυτο το παπι και την καταναλωση του ανοικουν σε εποχες 2007 το μοναδικο του προβλημα οτι καιει πολυ. και ενα παπι πρεπει να καιει λιγο και να ειναι οικονομικο. στην αρχη θα σου αρεσει λογο του γκαζιου αλλα μετα θα βαρεθεις να δινεις 5ευρα για καθε 100 χιλιομετρα. και αν το πας ταπα ακομα περισσοτερα λευτα. ενα 4τ παπι 100-125cc καιει λιγοτερο απο το μισο. με 5-6 ευρω σε 4τ παπι βγαζεις 200 χιλιομετρα. με λιγα παραπανω παιρνεις κανα on-off 250 που θα πηγαινει το ιδιο με το dynamik με σχεδον την ιδια καταναλωση αλλα θα εχεις μηχανη και οχι παπι.
  14. https://www.youtube.com/watch?v=l-4XXpZ58_k imagen jpg αλλα πρεπει να το βρεις με μοταρντ ζαντες ή να κανεις την μετατροπη εσυ κοστος αγορας καπου στα 1000ευρω. ρεκτιφιε κυλινδρου 30ευρω. πιστονι ebay 30 ευρω. λυσιμο δεσιμο σε λιγοτερο απο 1 ωρα και μονο σου, για να ποιασεις πιστονι στο χερι βγαζεις 12 παξιμαδια και οτι βιδες εχουν οι εξατμισεις-πλαστικα καιει αρκετα. αλλα αν σπασει το φτιαχνεις φτηνα. ακομα και ολοκληρο μεταχειρισμενο μοτερ να παρεις ποιο φτηνα θα βγει απο επισκευη 4τ. παλιο σαν κατασκευη. καλο εμπρος φρενο. 320 δυσκολα θα βρεις ενα να μην θελει μαζεματα
  15. 160 ή 180 εχει ο λιφαν. τον περνας μονο σου και τελος. στα glx μπαινει χωρις βασεις κτλ, για κρυπτον δεν ξερω. απο αξιοπιστεια ειναι σαν μαμα, εχω κανει και μεχρι 900χιλιομετρα σε 1 μερα με αυτο το μοτερ και σχεδον χωρις στασεις. ουτε καν λαδια δεν εκαψε αν το προσεχεις δεν παθαινει τιποτα.. φιλος μου τον φοραει 9 χρονια σε παπι και αλλαζει λαδια οποτε θυμιθει και βαλβιδες ποτε. ολα αυτα για τον 110 αμιζο. τα 125 εχω ακουσει κοβουν στροφαλο και ειναι και ποιο ακριβα. οι ποιο πολοι 110 αμιζο βαζουν