pa18

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    671
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

451 Excellent

Σχετικά με το μέλος pa18

  • Κλάση
    Καβαλάτε γιατι χανόμαστε ρεεεεε!!!!!!

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    z

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    h2 mach iv
  • dreamBike: Κυβισμός
    750

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

5487 προβολές προφίλ
  1. Μηπως ηταν από τις Κυριακες που ηταν ανοιχτα τα καταστήματα βρε Γιαννη χαχαχαχα
  2. Είναι φωτο από προπόνηση με r1 ο κουλός μονο κανένα τετοιο είναι να οδηγεί
  3. Χρονια πολλά Γιάννη να τα εκατοστίσεις εύχομαι ότι επιθυμείς.
  4. Εχω την ιδια μαρκα και είμαι πολύ ευχαριστημένος ακόμα και βροχή που μου έτυχε είχε πάρει πολύ λιγο νερό μόνο κάτω από τις μασχάλες, απο το 2009 κανενα πρόβλημα και έχει και προστασία πλάτης που τα περισσότερα το έχουν σαν εξτρά.
  5. Και δευτερο χέρι και 9 χρόνων όχι ρε φίλε αυτος παει να βγάλει και κέρδος.
  6. Δεν περίμενα μετα τον εισαγγελέα να πάει Σερρες για δοκιμή.
  7. Και μετά από όλα αυτά 1,20 στις Σερρες με το νέο gsxr 1000 για την δοκιμή του μοτο μπράβο.
  8. Ρε παλιόγρια στο τέλος θα τους τρέχεις χωρίς χέρια αντε πήγαινε σπίτι σου να τελειώνουμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  9. Απίστευτο το δούλεμα του κινητήρα τις απρίλια, είναι να τραβάς μ.......... τα βυζιά σου.
  10. Υπάρχουν πολλά μοτο που παράγονται ακόμα αλλα δεν έρχονται Ευρώπη ενας λόγος είναι ότι δεν περνάνε τις προδιαγραφές και μάλλον δεν αξίζει για το εργοστάσιο να τα κάνει εντός ορίων η απλά δεν θέλουν για να πουλάνε τα μεγαλύτερα. Επίσης παράγονται και κάποια μοντέλα που είναι αποκλειστικά για κάποιες αγορές όπως για παράδειγμα της Ινδίας η οποία εχει πολύ υψηλή φορολογία στα πολλά κυβικά οπότε όλοι αγοράζουν μικρά.
  11. Οι εταιρίες προσπαθούν να προσαρμοστούν στις οικονομικές συνθήκες αλλα και στην ζήτηση σε διάφορες κατηγορίες, για παράδειγμα υπήρχε μια εποχή που υπήρχαν πολλές τσόπερ και αυτό γιατί υπήρχε ζήτηση όπως και η τρέλα που μας είχε πιάσει με τα σουπερμοτό, αργότερα αρχίσαμε να θέλουμε τα ss και φυσικά φτάσαμε να έχουμε πιο πολλά 1000αρια και από παπιά οπότε δεν μπορείς να τις κατηγορήσεις για κάτι. Εχουμε φτάσει να έχουμε σκούτερ 850 κυβικά που πρίν από 20 χρόνια αν στο λέγαμε αυτό θα γελούσαν και οι πέτρες, και για να φτάσω και στην τεχνολογία πιστεύεις ότι το zx400 η το cbr 400 είχαν καλύτερο μπροστινό από το tmax?
  12. Αυτά μπορούσε να αγοράσει ο κόσμος όχι μονο στην Ελλάδα αλλα και στην Ευρώπη και αυτό γιατι το τραπεζικό σύστημα λειτουργούσε διαφορετικά και για να πάρεις δάνειο δεν ήταν εύκολη υπόθεση.
  13. Πολλές πτώσεις σημερα, κρίμα που δεν ηταν ο βαλε αλλα από την στιγμή που δεν ξέρει να οδηγεί και αγόρασε οικόπεδο ας πρόσεχε πιστευω ότι ο Μαρκ μπορούσε να περάσει νωρίτερα αλλα δεν το έκανε γιατι δεν ήθελε να εχει τον πετρουσι να τον πιεζει για 2,3,4 γυρους και να ρισκάρει μια πτώση αλλα και δεν ηθελε να πιέσει για να φύγει μπροστά γιατι στο τελος υπήρχαν πολλά κομμάτια στην πίστα που είχαν στεγνώσει τελείως και με τα βρόχινα είναι δύσκολα.
  14. Δεν καταλαβαίνεις η δεν θες να καταλάβεις? ποια είναι η τεχνολογία που δεν εχουμε σήμερα? μηπως ο κινητήρας εχει κατι πρωτοποριακό και δεν το ξέρουμε? Κανεις σύγκριση με μια μοτο που φτιάχτηκε για να είναι φτηνή και την προσαρμόσανε στη οικονομική κατάσταση που υπάρχει και όχι γιατί δεν μπορούνε να φτιάξουν κάτι καλύτερο μην μπερδεύεσαι. Τοτε από τα 250-400 κυβικά περιμένανε τις πωλήσεις και γι αυτο τα βελτιώνανε συνεχώς και ο λόγος είναι γιατί ηταν λίγοι αυτοί που μπορούσαν να αγοράσουν μεγαλύτερα. Και επειδή όταν θες είσαι έξυπνος ξέρεις πολύ καλα ότι το ζχ πρέπει να συγκριθεί με τα σημερινά 600 γιατί ουσιαστικά αυτά πήραν την θέση τους στη παγκόσμια αγορά. Ότι εγραψα και στον από πάνω τεχνολογικά δεν εχει κατι το ιδιαίτερο, συγκρίνεις λαθος μοτό και μόνο από θέμα τιμής να ξεκινήσουμε θα σου πώ ότι όταν ο μεσος μισθός στην Ελλάδα ηταν 70-80 χιλιάδες δραχμές το zx 400 για να το αγοράσεις μεταχειρό έπρεπε να δώσεις πάνω από ένα εκατομμύριο δραχμές βγάλε την αναλογία με το σημερινό 250 και σκέψου.
  15. Και γω για αυτά σου λέω