elprimerozen

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2625
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    26

elprimerozen last won the day on November 20

elprimerozen had the most liked content!

Πόντοι

4122 Excellent

Σχετικά με το μέλος elprimerozen

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια 07/27/76

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • myBike: Μοντέλο
    S2R

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3734 προβολές προφίλ
  1. Δεν γνώριζα ότι μπορείς να κλέβεις άφοβα! Κρίμα, τώρα είναι αργά να πάω να πάρω μια panigale?
  2. Έκανα την αλλαγή λαδιών και έβαλα τα shell advance ultra 10-40 όπως προτείνει η Ducati. Χάλι μαύρο. Δεν έχω καταλάβει πως λειτουργεί η φάση με τα λιπαντικά. Στο bmw που είχα βάλει motorex 16 ευρώ το λίτρο ήταν άσχημο το κιβώτιο και έτρωγε λάδι, όταν τα άλλαξα με αυτά που δίνει η BMW (shell) σεμι, ολα μια χαρά. Το αντίθετο δείχνει να έγινε στο Duc μια χαρά τα motorex που είχα, κιβώτιο βούτυρο και σταγόνα λάδι. Με τα shell κρύο ψάχνεις την νεκρά και το κιβώτιο σκληρό.... Βγάλε άκρη...
  3. Γενικά δεν το έχω σφίξει ακόμα δυνατά δυνατά. Αλλά 11ροπη λέει που είναι πραγματικά λίγο σίγουρα το έχω πολύ παραπάνω. Δεν νομίζω να σκίστηκε η φλάντζα, εδώ δεν είχε χαλάσει η προηγούμενη. Ροδελες πήρα από την ντουκατι καμία δεκαριά να έχω μια ζωή, επίσης μου τις χάρισαν, μεγαλείο χαχαχαχαχαχα!
  4. Σύντομη ερώτηση, πάλι δάκρυ από το φίλτρο λαδιού. 1.Το πάω σε μηχανικό γιατί έχει κάποιο πρόβλημα με το Κάρτερ και μου αλλάζει το μισό μοτέρ ή 2. σφίγγω σαν τον Χαλκ όπως το βρήκα? 3. Η περιμένω με συστολές διαστολές από τις θερμοκρασίες να συνέλθει?
  5. Χαχαχαχαχαχα! Κλαίω!!!! Πάντως είναι σίγουρα γερό! Το έλιωσε το φίλτρο!! Από εργασία έχω ρυθμίσει μηχανικό τεντωτηρα καδένας σε Yamaha mt9 γιατί κανένας μηχανικός δεν μου τον κατάφερνε σωστά και εχω αλλάξει και την τρόμπα με τα υγρά στο Ducati. Σε αυτές τις δύο περιπτώσεις πήγαν καλά τα πράγματα....
  6. Εδώ ο τύπος κάνει 15 λεπτά να τους αλλάξει! Ούτε κλειδώματα ούτε νεκρά σημεία ούτε τίποτα! Χάνει τον χρονισμό στις κεφαλές αλλά όσο ο στρόφαλος δεν κουνιέται οι βαλβίδες επαναφέρονται στην θέση τους εύκολα. Πόσο να με πάρει εμένα 4-5 ώρες δουλειάς!! Χαχα!!! Λοιπόν μέσα! Θα έρθεις και εσύ Γιάννη να το γράψουμε!! χαχαχαχαχαχα
  7. Χαχα! Γελούσαν τα ντουβαρια χτες!
  8. Έκανα την αλλαγή λαδιών. Δεν πήγαν όλα όπως τα περίμενα... Ζεστανα την μηχανή άνοιξα την βίδα να βγουν τα λάδια το μαγνητακι δεν είχε πολλά γρεζια, σίγουρα πολύ λιγότερα από όσα Ducati έχω δει στο YouTube. Έως εδώ καλά. Συγκρίνω την αλουμινένια ροδέλα της ταπας με την καινούργια και η καινούργια ήταν σαφώς λεπτότερη και λίγο μεγαλύτερη σε διάμετρο, να μην τα πολυλογώ μου φάνηκε υποδεέστερη και αποφάσισα να ξαναβάλω την παλιά. Έως εδώ καλά, πάμε στο φίλτρο τώρα... Βάζω το made in Germany εργαλείο που εφάρμοζε τέλεια στο φίλτρο βάζω δύναμη βάζω κι αλλη τίποτα... Τι σκατα ο Χαλκ το έσφιξε? Βιδωνω μια βίδα να δω την φορά μήπως είναι βράδυ και δεν ξέρω τι κάνω, μπα σωστά γυρνάω...Βάζω ότι έχω και δεν έχω και φυσικά το φίλτρο λύγισε στις άκρες και το εργαλείο γυρνούσε ελεύθερα... Εγκεφαλικό. Παίρνω κατσαβίδι το καρφώνω με σφυρί πέρα ως πέρα και το βγάζω τελικά γεμίζοντας λάδια τα πάντα όλα. Καλά ως εδώ. Καθαρίζω, παίρνω το καινούριο φίλτρο και πάω να το γεμίσω λάδι....μέγα λάθος. Θέλει να το πετύχεις ακριβώς στο κέντρο στην τρύπα αλλιώς γεμίζει λάδι αυτό και τα πάντα όλα. Το χώνω έτσι λαδωμένο και άδειο. Τώρα όμως δεν μπορώ να το σφίξω με το χέρι αφού είναι λαδωμένα τα πάντα. Βάζω το εργαλείο και σφίγγω όσο όσο μην το παρακάνω. Πάω να βγάλω το κλειδί από το φίλτρο αλλά τζιφος, έχει κολλήσει. Παίρνω λαστιχένιο σφυρί χτυπάω σιγά βγαίνει..Τέλος πάντων, γεμίζω λάδι, πήρα ο βλάκας τετραλιτρο μπουκάλι να μην κουβαλάω... άντε να υπολογίσεις.. θυμάμαι την κανάτα με τις διαβαθμίσεις στο σπίτι και πάω να την πάρω. Στα 3.1 γέμισε τελείως το τζάμι έβαλα μπρος να γεμίσει και το φίλτρο, συμπλήρωσα. Όλα καλά 3.3 έλεγε 3.25 πήρε, βέβαια αν κάθεται και στραγγίζει μια ώρα τι θα κάνει? Τσεκ για διαρροή θετικό... δάκρυ και στην τάπα και στο φίλτρο, Βιδωνω την τάπα με το ροποκειδο στο μέγιστο επιτρεπόμενο από 42 σε 46 και το φίλτρο ένα τέταρτο στροφή. Άναμμα την μηχανή πάλι να δουλέψει και τσεκ για διαρροή θετικό! Τουλάχιστον μόνο από το φίλτρο... Καθάρισμα καλό, σφίγγω πάλι ένα τέταρτο και δοκιμή. Πάλι δάκρυ το λάδι, δάκρυ και γω... Δίνω άλλη μισή στροφή , δοκιμή και επιτέλους σταμάτησε... Σφυρί να βγει το εργαλείο. Μάλλον γι'αυτό ήταν τόσο σφιχτά στην αρχή..Συνολικός χρόνος για αλλαγή λαδιών πάνω από δύο ώρες... Αυτά Επόμενο πρότζεκτ αλλαγή ιμάντα χρονισμού!!! Θα γίνει χαμός!
  9. Σας ευχαριστώ όλους παιδιά, με αυτά που γράψατε έβγαλα άκρη τι θέλει να πει ο Ιταλός στο manual. Αν λέει γεμίσεις το φίλτρο λαδιού, βάλε συνολικά 3,3 αν δεν το γεμίσεις πρέπει να προσθέσεις τα λάδια με οδηγό το min-max στο τζαμακι με βάση τις οδηγίες του ιπτάμενου.
  10. Σε μένα βιδώνει κάθετα αλλά αφού σε άλλα είναι οριζόντια απαντάει στην ερώτηση αν χρειάζεται λάδι ή όχι. Με βγάζεις από μεγάλο πονοκέφαλο, ευχαριστώ.
  11. Τα εργαλεία κάνουν τον μάστορα. Αποφάσισα να αλλάξω τα λάδια μόνος μου, αγόρασα λαδακι, ροδέλα για την τάπα διαφυγής, ροδέλα για το συρμάτινο φίλτρο, φίλτρο και εργαλείο για το φίλτρο. Τώρα στα σημαντικά. Έχω μια δύο ερωτήσεις. Μου δημιουργήθηκαν από την εποχή του bmw r9t. Σε εκείνο για να μετρήσεις τα λάδια έπρεπε να είναι καλά ζεστό. Αλλιώς έδειχνε πολύ παραπάνω στο τζαμακι. Απ ότι καταλαβαίνω πρέπει να κρατούσε λάδια στο ψυγείο λαδιού με κάποιον τρόπο - βαλβίδα, δεν έχω ιδέα. Τώρα το ντουλάπι λέει να τα μετράτε κρύο και να τα αφαιρείτε ζεστά. Καλά ως εδώ. Οι ερωτήσεις: 1) Το ψυγείο λαδιού κρατάει κάποια ποσότητα λαδιού μέσα του όταν κάνεις την αλλαγή? 2) Συμπληρώνω όσα λάδια λέει ο κατασκευαστής, 3,3lit με το φίλτρο ή συμπληρώνω με το τζάμι min- max? 3) Γεμίζω το φίλτρο πριν το βάλω με λάδι? Γιατί?
  12. Πολύ ωραία μηχανή... Mv Agusta Brutale rosso με ακόμα πιο όμορφο όνομα
  13. Να πάει στο καλό και να μας γράφει που και που.
  14. Το πιστεύω, φτάσαμε στην Το πιστεύω και πιστεύω ότι και σε άλλη μηχανή το ίδιο θα γίνει. Φτάσαμε σε ένα μεταβατικό στάδιο στα λάστιχα, να κρατάνε τον δρόμο σαν πίστα και στην πίστα να προσφέρουν τρακ Ντέι με κράτημα αγωνιστικού, χωρίς υπερθέρμανση στον τρίτο γύρο. Δυστυχώς δεν βγάζουν χιλιόμετρα. Η νταλοπ που δοκίμασε με το TT να το κατάφερει κατά γενική ομολογία έχασε την πρόσφυση που είχε το πρώτο GP Racer. Περιμένω αντίστοιχη αποτυχία από την Bridgestone στο νέο της ελαστικό.
  15. Πάρε μονστρο και άλλαξε φίλους επειγόντως. Αν κάτι κάνουν καλά τα Ducati είναι να στρίβουν. Τα γκομενάκια κοιτάνε μόνο το BMW r9t καμία άλλη μηχανή, μιλάω εκ πείρας, το ντουκατι μόνο αγοράκια.... Λοιπόν ξέρει κανείς με τι κλειδί βγαίνει το φίλτρο λαδιού? Έχουν όλα ίδια διάμετρο? Η τάπα για να βγουν τα λάδια θέλει καινούργια φλάντζα ή μύθος?