elprimerozen

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2550
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    23

elprimerozen last won the day on March 3

elprimerozen had the most liked content!

Πόντοι

3966 Excellent

Σχετικά με το μέλος elprimerozen

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια 07/27/76

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • myBike: Μοντέλο
    S2R

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3540 προβολές προφίλ
  1. Ναι, σηκώνει συζήτηση αλλά μια χαρά κατάλαβες τι θέλω να πω. Εγώ έκλαψα! Θεός ο ιπτάμενος!
  2. Καλό θα ήταν να δεις τις τιμές
  3. Θα συμφωνήσω ιδικά όταν απέχουν 20 χρόνια στην πραγματικότητα. ...πόσα σούπερ καρ μπορούν να πουν ότι είναι καλύτερα από την Ferrari F40...
  4. Το υποπλαίσιο δυστυχώς είναι κομμάτι του πλαισίου και δεν το κόβω με τίποτα! Κάποια στιγμή κάτι θα κάνω και εκεί πίσω αλλά δεν έχω βρει τι. Σίγουρα είναι ομορφότερη κομμενη....
  5. Έρωτας είναι λοιπόν.... Νομίζω το παρακανα με τις αλοιφές και τα κεριά και είναι αδύνατον να φωτογραφηθεί, πρέπει να βρω επαγγελματία...!
  6. Δεν ξέρω γιατί έχετε κολλήσει στο συγκεκριμένο θέμα με τις ελληνικές εξατμίσεις. Αυτή που έβαλα από ιμπέι είναι ιταλική λεοβιντσε μαζί με τον σωλήνα της και έχει και δυναμομέτρηση πάνω στο Χόντα, "μελετημένη". Από τις λίγες ευρωπαϊκές που κατασκευάζουν ιν χάους τα καρμπον κομμάτια και με τεχνογνωσία από μοτό gp. Όλα αυτά με 160 ευρώ. Τι να συζητήσουμε από κι και πέρα...
  7. https://www.ebay.com/itm/LEOVINCE-TERMINALE-SCARICO-GP-CORSA-HONDA-CBR250R-ANNO-11-13-CARBON/333019958824?epid=776452679&hash=item4d89894e28:g:aokAAOSw-yJcQIho
  8. Λοιπόν κράτησα το μαμά γραναζωμα τελικά. Έβγαλε περίπου 225 km/h στις 8600 χωρίς να το πιέσω παραπάνω γιατί στις στροφές αυτές είναι φτωχό, μια χαρά. Του φορούσα και τα dbkiller. Έμαθα ότι στο ίδιο δυναμόμετρο γιαμαχα mt07 με φουλ akra, φίλτρο DNA και pc έβγαλε 61 άλογα. Δέκα λιγότερα από μένα, καλό μέτρο σύγκρισης. Επίσης πρέπει να σταματήσω να αλλάζω βίδες στην μηχανή....που θα πάει κάποτε θα τελειώσουν...
  9. Καλορίζικο και σιδερένιο!!
  10. Έτοιμη και είναι πανέμορφη (the beauty is in the eye of the beholder)! Ο κουβάς του συμπλέκτη και το γρανάζι στροφαλου από το 796 λειτουργούν τέλεια, το πείραμα πέτυχε. Καλύτερες αλλαγές, πιο άμεσες. Τα φρένα με το ένα δάχτυλο επιτέλους, το μπροστινό δε κατάλαβε τίποτα. Ο ήχος από τις εξατμίσεις πιο μπάσος και γλυκός με ένα υπέροχο γρυλισμα πάνω στην ροπή στα ανοίγματα, παραδέχομαι.
  11. Το έβαλα στα ραουλα να δω τι κάνει, πιο πολύ για τις βενζίνες... Λέμε τώρα. Τα στοιχήματα έπεφταν εξ αρχής, ο προγραμματιστής μιλούσε για 62-63 άλογα τροχό σε αυτό το δυναμόμετρο σύμφωνα με τα όσα έχει δει κτλ , ο μηχανικός που το έκανε βόλτα για 65 σίγουρα και εγώ τους έλεγα ότι αν δεν βγάλει πάνω από 70 θα το βάλω φωτιά. Τελικά έβγαλε πάνω από 70 στον τροχό! Οι βενζίνες θέλουν ρυθμίσεις αλλού πνιγμό αλλού στεγνώνει, λένε για pc3 ότι θα δώσει ένα δύο χαμένα στα ψηλά που στεγνώνει πολύ. Γενικά μου είπαν και να αφήσω έτσι δεν θα πάθει κάτι. Ακούω γνώμες.
  12. Το πρώτο είναι ο βασικός λόγος. Αυτό που αναφέρεις δεν γίνεται αν δεν φτιάξεις ολόκληρη εξάτμιση από την αρχη με όσα αυτό συνεπάγεται. Εγώ δεν γνωρίζω κατασκευαστή ή εξατμισά στην Θεσσαλονίκη που μπορεί να το κανονίσει εύκολα όπως λες.
  13. Για δύο λόγους. Οι σωλήνες της εξάτμισης στα v2 πρέπει να έχουν το ίδιο μήκος.Αν έχουν διαφορετικό ο κάθε κύλινδρος θα έχει διαφορετική μέγιστη απόδοση και άλλα χαρακτηριστικά στον τρόπο που αποδίδει την ροπή του. Οι αποστάσεις έπρεπε να διατηρηθούν. Ο δεύτερος λόγος ήταν ότι ήταν ομορφότερο στα μάτια μου να μπουν εκεί τα τελικά! Έτσι είναι και τα εργοστάσιακα και τα arrow και από τις περισσότερες γωνίες νομίζω είναι ομορφότερα έτσι. Εδώ τα ίσια Εδώ όχι, νομίζω ότι είναι ομορφότερο έτσι.
  14. Ένα μικρό teaser.. είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα.... Τα υπόλοιπα όταν τελειώσει! Η πρώτη δοκιμή με τον συμπλέκτη και το γρανάζι από 796 δείχνει άψογη.
  15. Στην αρχή αν διάβασες είχα παραγγείλει τρόμπα δαγκάνες δίσκους από 999. Οι δίσκοι δεν ταιριάζουν αλλά δεν ήταν μόνο αυτό το θέμα. Τελικά επέλεξα τον συνδιασμό που είχα δοκιμάσει στον δρόμο από το μουλτι 1100 και είχα μείνει ευχαριστημένος. Για τις εξατμίσεις οι σωλήνες που φοράει είναι arrow και όπως έγραψα για τα αγνώστου προελεύσεως τελικά δεν γνώριζα τι είναι. O μηχανικός μου από τους κωδικούς που έχουν βρήκε ότι είναι mivv xcone. Λίγη σημασία βέβαια έχει γιατί θα βάλω τά δύο leovince. Τα arrow τελικά αν και μου τα πρότειναν τα παιδιά δεν ήταν του γούστου μου ούτε αυτά. Επίσης συνειδητά επέλεξα το 800 σε σχέση με το 1000. Η χρηματική διαφορά με το χίλια δεν είναι μεγάλη αλλά σε τέτοιες μηχανές έρχεται σε δεύτερη μοίρα γιατί θα μπούμε σε συζητήσεις του τύπου 675-1050, 990 κτλ. Μου λείπουν μόνο 20.000 ευρώ να βάλω αυτό το μοτέρ που θέλω... https://www.carbon4us.com/en/ncr-factoy/4461-motor-racing-ncr-corse-1200cc.html Βρέθηκε ο υπαίτιος της τρομερής τελικής που έβγαλε το μοτέρ! 235km/h Ο τρελό Ιταλός έχει αλλάξει γρανάζι αλυσίδα και έχει βάλει βάση αλουμινίου ( quick release renthal sprocket carrier) και γρανάζι αλουμινίου πίσω 40 από 42 δόντια που είναι το μαμά. Το έχει μακρύνει ενώ όλοι του βάζουν πίσω όταν αλλάζουν 44 ή και 45 για να κοντύνει. Και γω αναρωτιόμουν αν το είχε οδηγήσει κάνεις στην Ducati πριν βγει στην παραγωγή, όπως είχα γράψει.... Αγόρασα ένα 42 σαν το μαμά και ένα 44 να δω ποιο με βολεύει! Άκου 40... Α μετά το μπροστινό που έγινε σέρβις και μπήκαν και τα οχλινς έστειλα και το πίσω για ανακατασκευή και βελτίωση! Βλέπουμε