elprimerozen

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2569
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    24

elprimerozen last won the day on June 28

elprimerozen had the most liked content!

Πόντοι

4041 Excellent

Σχετικά με το μέλος elprimerozen

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια 07/27/76

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • myBike: Μοντέλο
    S2R

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3635 προβολές προφίλ
  1. Έτσι που το βλέπω στις φωτογραφίες νομίζω ότι το πιρούνι και η ζάντα είναι έτοιμα να δεχτούν δίπλα δισκόφρενα. Θα ήταν η πρώτη μετατροπή που θα έκανα, μετά μια ιταλική εξάτμιση. Ωραίο , φωτογραφίες.
  2. Ήρθαν και τα κόκκινα marchesini για τις ζάντες, έβγαλα και το πίσω φως της πινακίδας για να μικρύνει κι άλλο η ουρά και ανέβασα την πινακίδα από κάτω 2-3 cm να έρθει παράλληλη και πιο συμμαζεμενη.
  3. Θα σου πω εγώ, κάνανε την μήτρα για να κολλάνε τα σίδερα , είδαν ότι τελικά οι υπολογισμοί τους ήταν λάθος και τους βγήκε μαλακό , οπότε μακρυναν το υποπλαίσιο και του έβαλαν και μια πλάκα ανάμεσα για ενίσχυση, θεωρία δικιά μου. Πολλοί το έχουν κόψει χωρίς να αναφέρουν κανένα πρόβλημα...
  4. Μετά από απαίτηση του κοινού..! 2 ώρες μου πήρε να την βάλω...
  5. Παραγγελία βάσης πινακίδας από carbon και έβαλα και τα πλαϊνά καπάκια που ήρθαν. Δες πως γίνεται μια μηχανή από 800 1000 κυβικά με δύο βίδες... χαχαχαχαχαχα!
  6. Πολύ όμορφο, μπράβο!
  7. Περαστικά και με υπομονή όλα γίνονται!
  8. Η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά, ένα τόσο δα κομματάκι μαύρο αλλάξε την μηχανή. _____________________ Έβαλα κόκκινες μπουζοπιπες και αγόρασα κάτι κομμάτια καρμπον ,εν αναμονή. Και μια φωτογραφία ακόμα!
  9. Το αμορτισέρ το είχα στείλει για σέρβις και δεν του έκαναν τίποτα, μου είπαν ότι είναι σαν καινούργιο ( έχει μόνο 7000 km στην πλάτη του). Η προφορτιση είναι ρυθμισμένη στην εργοστασιακή ρύθμιση και την απόσβεση την έχω ρυθμίσει να είναι ίδια ακριβώς με το μπροστινό. Τα κιλά μου είναι 73 χωρίς εξοπλισμό. Το μηχανάκι στρίβει και συμπεριφέρεται άψογα, νυστέρι. Από όσο διαβάζω στα ντουλάπια το free sag κυμαίνεται σε ελάχιστα επίπεδα. Πχ αν είχα free sag 5 και rider sag 40ή40+ θα ήθελα πιο σκληρό ελατήριο. Από όσα διαβάζω το ελατήριο δείχνει να είναι σωστό στα κιλά μου. Απλά θέλω να δω αν το καλό γίνεται καλύτερο. Γιατί πιθανολογεί ς ότι το ελατήριο είναι πεσμένο? Εδώ ένα ενδιαφέρον άρθρο για ρυθμίσεις και αίσθηση σε ένα duc 821 https://www.rideforever.co.nz/news-and-reviews/ride-forever-exclusive-suspension-workshop-with-dave-moss/
  10. Θα κόψω λίγο, θα το βάλω 35 ίσως και 40 να πάρω παραπάνω free sag( αν πάρει), θα ήθελα ιδανικά ένα 15free sags στα 35mm rider sag. Θα πρέπει πάλι να ρυθμίσω και την απόσβεση και την έχω φέρει τέλεια.... Η αλήθεια είναι ότι δεν φοβάμαι μήπως είναι ψηλή πίσω γιατί έχει ρύθμιση ύψους η διάταξη της ανάρτησης και είναι στο χαμηλότερο δυνατό. Άρα αφού μόνο πιο ψηλή μπορείς να την κάνεις δεν πρέπει να φοβηθω ακραίες τιμές νομίζω. Παρόλα αυτά το 8 free sag και γω το θεωρώ λίγο.
  11. ohlins manual (general use): free sag front 20-30mm, rear 5-15mm ohlins rider sag: εμπρος 30-40mm, πισω 25-35mm Κάποιες διευκρινίσεις θα ήθελα. Μπροστά φοράω ohlins ελατήριο και λαδακι. Έχω free sag 30 και rider sag 40. Πίσω τώρα είναι το θέμα. Η διαδρομή της ανάρτησης είναι 148. Έχω free sag 8mm και rider sag 30. Σύμφωνα με την ohlins είμαι άριστα. Σύμφωνα όμως με αυτά που γράφετε εδώ, ο Γιάννης δηλαδή θα έπρεπε να έχω 148:6= 24,6 free sag και 49,3 rider sag. Τι κάνω λοιπόν?
  12. Πόσο δίκιο έχεις! Δεν μύριζε τίποτα! Ήμουν σκυμμένος και έψαχνα να δω πως στο καλό έφαγε η αλυσίδα το μονομπρατσο και γέμισε γρεζια η ρόδα. Το μυαλό μου δεν πήγε καν στο φρένο αφού δεν το χρησιμοποιώ! Νομίζω δεν θα την ξαναβγαλω βόλτα...θα την βάλω στο σαλόνι. Έχω την εντύπωση ότι όταν την πάρω θα σπάσει μοτέρ.... μόνο αυτό έμεινε! Α αυτή είναι ικανή να κόψει κάνα πλαίσιο και μέσα στο σαλόνι... Παραδίνομαι με νίκησε.
  13. Σωστός. Η μηχανή έχει κάνει βαριά 100 km μόνο μετά το σέρβις. Και από αυτά τα μισά και πάνω μέσα στην πόλη. Δυστυχώς δεν είχα τον χρόνο να πάω βόλτα.... και ευτυχώς το κυνήγι τελικής ήταν αυτό που μ έσωσε τόσο από πιθανό πέσιμο λόγο μπλοκαρισματος της ρόδας όσο και από πιθανή ανάφλεξη. Μην ξεχνάμε και το καμένο λάστιχο που περιβάλλει το σωληνάκι υψηλής. Α και στην προηγούμενη βόλτα μέσα στην πόλη, πριν το πρόβλημα του φρένου, άρχισε κάτι να τρίζει -χτυπάει στις λακούβες.... έψαξα όλο το μηχανάκι βίδα βίδα μέχρι που το βρήκα μετά από εξονυχιστικό έλεγχο.... Είχε σπάσει μέσα στο φανάρι μπροστά από την λάμπα αυτό το ασημένιο κάλυμμα που έχουν...κάθε βόλτα και κάτι παλαβό... Vaffanculo
  14. Και γω δεν έλαβα μια σοφή εξήγηση. Πρέπει να κόλλησε με τα τακάκια να ακουμπάνε στον δίσκο να άναψαν να έβρασαν τα υγρά και να πίεσαν τα φρένα. Δεν θα είχε γίνει ποτέ σέρβις- καθαρισμός.. Παρόμοια κατάσταση έχω διαβάσει από κινεζική μανέτα που σε βόλτα πίεσε τα φρένα και έβρασαν. Πάντα είχα την εντύπωση ότι είχαν κάτι σαν βαλβίδα εκτόνωσης οι τρομπες... δεν έχω ιδέα είναι η αλήθεια.