due

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    54
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

50 Excellent

Σχετικά με το μέλος due

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Γλαύκας εις Αθήνας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    KLE

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Moto Guzzi
  • dreamBike: Μοντέλο
    V11 Le Mans

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

569 προβολές προφίλ
  1. Είχα εκδηλώσει ενδιαφέρον και σε ότι με αφορά (και όσο μετράει η γνώμη μου μιας και δεν έχουμε γνωριστεί με κανέναν από κοντά), θα με βόλευε αλλαγή της ημερομηνίας. Δεν μπορώ να κουνήσω από τις υποχρεώσεις αυτό το ΣΚ. Ή τέλος πάντων τραβάτε όπου θέτε με τα παλιοκατσίκια σας, αλλά να το ξανά οργανώσετε αργότερα. Όμως μην απογοητευθείτε και μόνο με μένα ελάτε την επόμενη φορά, θα γελάσετε πολύ, σας το εγγυώμαι. Πολύ εγούσταρcον και πολύ ελύπηcon..
  2. KLE με Anakee την βγάζει? Αν ναι λογικά σας έρχομαι και γω. Μόνο να επιβεβαιώσω οτι δεν υπάρχει κατι άλλο για αυτό το ΣΚ.
  3. Εντάξει είσαι υπεβολικός λιγουλάκι. Ρυθμίζονται τα καρμπυρατέρ του, απλά σε κάποιον που να ξέρει. Από την άλλη, ολόσωστα, το Transalp είναι καλύτερο μηχανάκι συνολικά. Φίλε ilikeyourbike να έχεις πάντα στο μυαλό σου ότι γενικά σε μεταχειρισμένα μηχανάκια 15+ χρονών, δεν έχει τόσο σημασία πιο ήταν καλυτερο καινούργιο, αλλά πιο είναι καλυτερο τώρα! Δηλαδή στη σωστή κατάσταση και τιμη, ειδικά αν δεν πρόκειται να το κρατήσεις 10 χρόνια. My 2 cents.
  4. Εγώ έδωσα, γράφτηκα και ενώ τόσα χρόνια ήξερα ότι είχα Ο+, στο online σύστημα βλέπω Α+. Και τώρα πρέπει να πάω να ξαναδώσω μόνο για εξακρίβωση γιατί δεν ξέρουν αν εγώ ξέρω λάθος (σχετικά απίθανο) ή εκείνοι.....
  5. Πάρα πολύ. Αλλά είναι και από πολλές "συμβατικές" υλοποιήσεις πιο όμορφο. Μην ξεχνάμε ότι μπορεί να είναι λίγο παραπάνω στη μόδα τώρα, αλλά υφίστανται πολύ καιρό τώρα... Τα CafeRacer υπάρχουν (πάνω κάτω με τη σημερινή τους μορφή) εδώ και καμιά 20αριά χρόνια. Εννοώ αφού έπαψαν να είναι αναγκαιότητα, όταν παρήλθε η εποχή του Ace Cafe. Edit: Ήταν απάντηση στο ποστ "Πουλάνε πολύ τα Cafe/Retro τώρα τελευταία".
  6. Γιατί σε απώλεια πληρώνεις ενα παράβολο για την αντικατάσταση, κλοπή όχι. ΥΓ. By the way καλορίζικο! Αυτά είναι προβλήματα θα προσθέσω.
  7. Δεν μπορώ να περιγράψω πόσο γρηγορότερα, ασφαλέστερα, σταθερότερα, οδηγάω μετά το CSS που είχα κάνει 3 χρόνια πριν. Δεν έχω διαβάσει τις προηγούμενες σελίδες (λόγω χρόνου) αλλά θα σου πω ότι έτσι ακριβώς ήμουν και εγώ. Το CSS βέβαια (πλέον με το σημερινό τρόπο ζωής) έγινε πολύ ακριβό, οπότε θα σου πω τα πράγματα που έκαναν τη διαφορά: Γυροσκοπικό. Μαγεία όταν ανακάλυψα πόση λίγη προσπάθεια χρειάζεται για να στρίψει η μηχανή και πόσο πιο ακαριαία. Ναι βοηθάνε τα πέλματα, ναι βοηθάει το σώμα, αλλά αν προσπαθήσω να οδηγήσω πλεον χωρίς γυροσκοπικό νοιώθω οτι μου έχουν κλειδώσει το τιμόνι. Χαλαρά χέρια και σταθεροποίηση σώματος με τα πόδιαΒλέμμα στην έξοδο της στροφήςΔιόρθωση ταχύτητας πριν τη στροφή. Ξέρω ότι δεν είναι σωστό να το παίξω γνώστης και να σου προσπαθήσω να σου μεταφέρω πράγματα, αν ψάξεις youtube λογικά θα βρεις πολλά. Να σου πω μόνο τι έκανα στις αρχές μετά το CSS όταν έβλεπα και ξεχνιόμουν, για να εντυπώσω στον εγκέφαλο τη σωστή διαδικασία. Πριν φτάσω στη στροφή: "Επαιζα" τους αγκωνες να χαλαρώσουνΈκανα 2-3 δοκιμαστικές αλλαγές κατευθυνσης με γυροσκοπικόΌταν έφτανα στη στροφή: Φρέναρα πριν και εντόπιζα χοντρικά το σημείο που θα έκανα γυροσκοπικό για να αλλάξω κατευθυνσηΕνώ ακόμη φρέναρα, ήδη κοίταγα την έξοδοΣτην αρχή θέλει προπόνηση δεν σου βγαίνει εύκολα, αν θες μπορούμε να πιούμε και ενα καφέ και να στα πω και από κοντά.
  8. Ax_ , cool, δεν συνέκρινε κανείς το R9T me to MT09. Εκτός αν εννοείς αυτό που είπα ότι είναι παντού καλύτερο. Ήντα διάολο. Παρ'όλα αυτά το R9T έχει χαρακτήρα, οδήγα το πρώτα. Απλά τον πουλάει πανάκριβα. Και εγώ πάλι αν είχα 16.000 για μηχανάκι, θα έπαιρνα 3 μηχανάκια και θα γουστερνα 24/7/365. Άλλο αυτό όμως...
  9. Όχι κανονικά με συμπλέκτη και ξερογκαζιά! Δεν το έκανε πάντα αλλα ήταν σύντομη η βόλτα για να εντοπίσω φάσμα ή καποιο άλλο παράγοντα που το προκαλούσε. Όλα σχετικά είναι. Το ΜΤ είναι σίγουρα ικανότερο σε όλα, από την άλλη το R9T είναι κουκλί και έχει "κάτι". Οπότε αν δεν σου λείπουν τα δίνεις, παραβλέποντας το πως δημιουργήθηκε. Εμένα που μου λείπουν δεν θα τα δινα πότε προφανώς πχ.
  10. Όχι δεν με χάλαγε, ίσα ίσα το γούσταρα. Σου δίνει την ψευδαίσθηση ότι οδηγάς κάτι παλιό κάστομ ρε παιδί μου. Πιθανολογώ ότι μπορεί να το χουν κάνει και επίτηδες. Αυτό ισχύει βέβαια υπό την προϋπόθεση ότι το οδηγάς σαν παλιό κάστομ. Αν πεις ότι θα το πιάσεις από τα κέρατα να ανεβό-κατέβεις Παντέλη κυνηγώντας τον φίλο σου με ΜΤ09, ε εκεί θα ενοχλεί. Δλδ καλό το πιρούνι αλλά νομίζω οι ρυθμοί του είναι εξ ορισμού πιο βολτίσιοι από ότι υπαινίσσεται. Χωρίς αυτό να ναι κακό και γω το γουσταρα πολύ!
  11. Αυτό που κάνει στο 1.50. Μου το έκανε συνεχώς στην Κ1 και Κ6... Δεν με χαλούσε, περισσότερο μου έδινε την εντύπωση οτι προσθέτει σε αυτό που θέλει να περάσει ως σύγχρονο-παλιό.
  12. Σου έκανε μπερδέματα στα κατεβάσματα? Το είχα παρατηρήσει στο Test Ride στα Μεγαρα και το είδα και σε βιντεακια στο Νετ. Κατά τα άλλα συμφωνώ σε όλα. Ο ήχος του είναι τέλειος για τον χαρακτήρα του.
  13. 4.5 με 5.5, 4.5 στα πολύ κρυα του χειμωνα, 5-5.5 κανονικα. Εχω παει καμποσα χωματα με off λαστιχάκι δεν θα κωλωσει σε οποιονδήποτε δρομο. Το τονιζω μπα και φανταζεσαι μονοπατια. Απο κει και περα ειναι 180 κιλά μην εχεις και τρομερες απαιτησεις. Φανταζομαι οτι το ΧΤ ως πιο ελαφρυ και μανιτζεβελο θα ναι λιγο καλυτερο.