getsim andreas

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    118
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

40 Excellent

Σχετικά με το μέλος getsim andreas

  • Τώρα Στην αρχική
  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 06/02/59

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    αττικη
  • Ενδιαφέροντα
    ταξειδια

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    cb. NC750X.
  • myBike: Κυβισμός
    1300

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    schuberth c3

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    MV Agusta

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1597 προβολές προφίλ
  1. κατι εχει παιξει με το δικο σου nc700. το εχει ο billy84 με 250.000 χιλ. και δεν ειχε προβληματα οπως αυτα που αναφερεις. εχω το nc750dct με 29.500 χιλ. και δεν εχω το παραμικρο προβλημα, με αλυσιδα μαμα που εχει να κανει τουλαχιστον αλλες 10-15000 χιλ. λαδια καθε 12000χιλ. φιλτρο αερος 24000χιλ. φιλτρο λαδιου 12000χιλ. φιλτρο dct καθε 24000χιλ. μπουζι 48000χιλ. δυο ταξιδια φετος εξωτερικο δεν εκανε κιχ με σερι 1300χιλ. και 10 ωρες οδηγηση με τα 400χιλ.υπο βροχη.
  2. Λιπαντικά

    μηπως να το προσεξεις αυτο!! γιατη τα σκουτερ δεν εχουν δισκακια αμπραγιαζ.αλλο λαδι για σκουτερ, αλλο λαδι για μηχανη με δισκους αμπραγιαζ. μπορει να σου φαει τους δισκους απο ελλειψη προσθετον για δισκους αμπραγιαζ.
  3. φιλε με τα λεγομενα σου ,πεφτει δρακουλας με κοφτερα δοντια απο τον μαστορα σου. οπως σου ειπαν και τα παιδια απο πανω, περνεις τον τεντοτηρα και την φλατζα του και τα αλλαζεις χωρις τιποτα αλλα περιεργα.δεν πειραζεις τιποτα αλλο. απλα θα προσεξεις, δεν γυρνας κινητηρα καθολου μεχρι να βαλεις τον καινουργιο.
  4. πριν 10 μερες ειδα στο καρ.με λιγο ψαξιμο και υπομονη θα βρεις. https://www.car.gr/24038990-honda-nc700x#largePhotos-modal τα χιλ. μη σε φοβιζουν.
  5. οταν λες μηχανουργειο, σε ρεκτιφιε το πηγες!! η σε μηχανουργειο!!γιατη εχουν δει πολλα τα ματια μου. και δευτερον, οταν το ανοιξε ο καλος ο μαστορας δεν επιασε τιν μπιελα να δει αν εχει τζογο!!! αλλα σε πηγε αμεσος στο ρεκτιφιε.κανε τον κοπο να πας και σε αλλο μαστορα να το ακουσει να παρεις μια ιδεα και απο αλλον.
  6. σε πρωτη φαση θελεις κατι που να καιει λιγο [πολλα τα χιλιομετρα] σε δευτερη φαση ψαξε στα γειτονικα φορουμ να βρεις τον BILLY84 O οποιος εχει κανει τωρα πανω απο αυτα που γραφει εδω, λαδια και φιλτρο λαδιου καθε 12.000χιλ. μπουζι 48.000χιλ. αερος 24.000χιλ. βαλβιδες 24.οοο αλλα και που το ανοιξα για να ρυθμισω ετσι το εκλεισα. οπως σου εχει γραψει ποιο πανω ο φιλος ειναι με κοκορακια και αν θελει ρυθμιση θα το ακουσεις, αλλιος δεν ασχολησε. Σου παραθετο κειμενο του. billy84 Βεβαια για να λέμε την αλήθεια μετα από 250.000 χωρίς ποτέ να καθαριστεί δεν έχει κανένα θέμα φρακαρισματος, μιας και άλλαξα πίσω τακάκι πρόσφατα., εχει το NC700 MANUAL.οχι το dct. εγω εχω το NC750DCT και σε ταξιδι χαλαρα, εως λιγο γκαζι εχω τα 120-130 και καιει 3,5 στα 100χιλ. αν του τα δωσεις ανεβενουν τα νουμερα. για τετοιο ταξιδι θα επερνα η το 700 η 750 και λεω παλι για τα χιλ, που ζητας 120-130 ανετα. αν κατεβεις σε χιλ.καπου στα 80-100 θα σου ελεγα το Himalayan 400. ροπατο περιπου 4L.στα 100 και ελαφρυ.εχω δει ολα τα video τις κοπελιας, κανε τον κοπο και δες κανενα video τις
  7. να υποθεσω οτι η βαλβολινη που σου εβαλε ειναι fullsynthetic γιατη απ'οτι ξερω περνει μονο fullsynthetic. γιατη την μακακια μου την εκανε και ενας κανιβαλος στην περιοχη μου και μου εβαλε απλη, για να τσεπωση κανενα 15€ στην τσεπη γιατη χρεωσε συνθετικη. . και το σασμαν δουλευε μονο οταν ζεστενοταν μετα απο 5-8χιλιομετρα. αλλαξα βαλβολινες fullsynthetic και ολα οκ.
  8. και απο εμενα ενα μπραβο.δεν μασας να την κανεις με παπι σε ξενη χωρα. οταν λεω οτι μπορει να παει ακομα και με 50cc. οπουδιποτε δεν με ακουνε. απλα θελει χρονο. και του χρονου φιλε παπακια να ταξιδεψεις οπου γουσταρεις και αγαπας.
  9. το οτι ειχε 0,5mm - 1.0mm διαφορα η μια πλευρα του αξονα απο την αλλη,ειναι ικανο για να σου την αλυσιδα.
  10. 9800 το δινει σκετο, και 12.700 με τα καλουδια
  11. αν τα λαδια καλυπτουν τις προδιαγραφες που λεει η αντιπροσωπεια,δεν εχεις προβλημα με την εγγυηση.
  12. καλο ηρθες.
  13. στα 61 μου φιλε δεν θα παω σχολειο.αυτη που θελου να καταλαβουν αυτα που γραφω πιστεψε με,τα καταλαβαν.φιλικα παντα .καλο καλοκαιρι.
  14. Στο nc750χ του 16 και μετα, εχουν αλλαξει τις σχεσεις του σασμαν, προφανος γιατη το ηδαν το προβλημα στα προηγουμενα μοντελα.
  15. σαν κατοχος NC750X εναμιση μηνα περιπου, εχω να σου πω οτι θελεις για αυτο το μηχανακη.1] στην πολη και στην κινηση δεν παιζετε, μεγαλη υποθεσει να σταματας φαναρι και να εχεις μεσα την πρωτη ετοιμο να φυγη χωρις να πατας συμπλεκτη. γνωριζεις το dct πως δουλευη!! 2] καταναλωση , την κυριακη που μας περασε εκανα 750 χιλ.και θα στα πω με λιτρα γιατη η επαρχεια εχει αλλες τιμες στις βενζινες. καναναλωση 3,75 λιτρα στα 100. με ανυφορες κατηφορες και εθνικη με 130, 140, 150, και μια 195αρα για λιγο.3] η σελα για ταξιδι δεν κανει, ειναι σκληρη.το καλητερο ειναι να φιαχτη οπως θα κανω και εγω με jell. για να ειναι μαλακια σε μακρινα ταξιδια. ο αποθηκευτικος χωροςστην θεση του ντεποζιτου ειναι κορυφη. χωραει φουλ φεις κρανος κανονικα.στο ταξιδι που πηγα εβαλα ταπερ με φαγητο νερα αδιαβροχο εργαλεια ,και φωρτοσα και λουκανικα.χαχαχα. το ντεποζιτο περνει 14 λιτρα και στα 300 χιλ.μου αναψε ρεζερβα πηγενωντας βενζιναδικο μετα απο 10-15 χιλ.πηρε 10.5 λιτρα. πιστευω να σε κατατοπισα. οτι και να παρεις [honda δεν σπαει δεν χαλαει] να το χαρεις .