2noob2furious

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    164
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

213 Excellent

Σχετικά με το μέλος 2noob2furious

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    gsxr
  • myBike: Κυβισμός
    600

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

878 προβολές προφίλ
  1. Καλά να περάσετε τρελοκομεία! Και στα δικά μας οι ελεύθερες!
  2. Την ολόσωμη σε ένα ταξίδι την πήρα και από τότε κάθεται στο γκαράζ. Απίστευτα άβολη στο βάλε-βγάλε. Με την διαιρούμενη το πάνω κομμάτι μένει στο top-case 10 μήνες το χρόνο και βοηθάει και στην καλοκαιρινή ψύχρα αν χρειαστεί. nuff said
  3. Θα πρότεινα να κάνεις ένα πιο συμμαζεμένο ταξίδι για πρώτη φορά. Δε χρειάζεται να φτάσεις μέχρι την Ρουμανία. Ας πούμε μπορείς να πας μέχρι το Μπουργκάς που είναι παραθεριστικό κέντρο και αν κάτσει μια στραβή είσαι 200 km από Ελλάδα. Να λάβεις υπόψιν και τον παράγοντα του συνεπιβάτη, που εμένα που φαίνεται αρνητικός. Έχεις κάνει μεγάλες πορείες με την κοπέλα σου; Άλλο μια μονοήμερη εκδρομή με τζιν και άλλο να πρέπει να βγάλεις 500 χιλιόμετρα σε βροχή πριν πέσει η νύχτα. Και κατά πάσα πιθανότητα το σακίδιο θα γεμίσει μόνο με τα καλλυντικά της κοπέλας. Προσπάθησε να δανειστείς σαμάρια από φίλο, αν δε μπορείς να αγοράσεις. Αδιάβροχα οπωσδήποτε, κόβουνε πολύ και το κρύο. Η ταλαιπωρία είναι δεδομένη και αν δεν είστε προετοιμασμένοι, δε θα περάσετε καλά. Από την άλλη, όπως είπε και ο Μάρκος ο Τουέιν: I have found out that there ain’t no surer way to find out whether you like people or hate them than to travel with them.
  4. Καλό κουράγιο: Η Ιταλία από αυτοκινητόδρομο είναι μια βαρεμάρα και μισή, οι οδηγοί σαν και μας και χειρότερα, η βενζίνη νομίζω είναι μόνιμα λίγο πιο ακριβή από Ελλάδα και έχει και διόδια. Η Ελβετία από αυτοκινητόδρομο πέρα από τις Άλπεις στους καθρέπτες σου δεν έχει τίποτα αξιόλογο να δεις, η βενζίνη είναι παραδοσιακά πολύ φτηνή και ως μηχανόβιος που ζει επικίνδυνα μπορείς να παίξεις ρώσικη ρουλέτα με την βινιέτα. Η Αυστρία πάνω κάτω τα ίδια με την Ελβετία (= και βινιέτα), εκτός από το πάσο των Άλπεων κάπου στο Ίνσμπρουκ. Η Γερμανία από αυτοκινητόδρομο είναι η χαρά του ψυχάκια. Αν οδηγείς με νόμιμες ταχύτητες θα σε προσπερνάνε και νταλίκες. Αριστερή λωρίδα πιάνεις μόνο μετά από 15 ελέγχους στους καθρέπτες. Καταλαβαίνεις πως πλησιάζεις μεγάλη πολή από το μποτιλιάρισμα που σχηματίζεται (ως τεντυμπόης μηχανόβιος μπορείς να ρισκάρεις διήθηση - “είχα σκάσει στον ιδρώτα κύριε Δικαστά”). Συνέχεια έργα που σου κόβουν τον ρυθμό χωρίς έλεος. Φτηνή βενζίνη και φτηνό fast food πάνω στον αυτοκινητόδρομο. Δεν έχει διόδια, ούτε βινιέτα. Το Βέλγιο είναι ψιλοκυριλέ. Φτηνή βενζίνη σχετικά. Οι οδηγοί είναι προσεκτικοί συνήθως. Δεν έχει διόδια, ούτε βινιέτα. Αξίζει να φας μια φορά στη ζωή σου τις τηγανιτές σε ζωικό λίπος πατάτες τους. Όπου βρεις ίδιες είναι και θα τις χωνέψεις όταν θα βγεις στη σύνταξη. Στο Λουξεμβούργο (και ειδικά την πόλη) δεν αξίζει να μπεις. Αν μπεις μόνο για να μπεις, θα λες “γιατί μπήκα;“. Αν θυμάμαι καλά έχει φτηνή βενζίνη και όλα τα άλλα πανάκριβα. Δεν έχει διόδια, ούτε βινιέτα. Στην Ολλανδία τίποτα άξιο αναφοράς. Εκτός αν σου αρέσει η ταχύτητα και αντιληφθείς για αρκετή ώρα κολλημένο πίσω σου αυτοκίνητο. Πολύ πιθανό να είναι undercover που θα σε σταματήσει όταν αποφασίσει πως σου μάζεψε αρκετά πρόστιμα. Αν κινηθείς μόνο από αυτοκινητόδρομο δεν υπάρχει περίπτωση να χαθείς, μη φοβάσαι. Έχω το παγκόσμιο ρεκόρ ανικανότητας προσανατολισμού και τα βγάζω πέρα χωρίς πρόβλημα και χωρίς GPS. Επίσης είναι απίθανο να μείνεις από βενζίνη. Έχει βενζινάδικα κάθε 25 με 50 χιλιόμετρα. Το καλοκαίρι όπου σταματήσεις για ξεκούραση πετυχαίνεις φιλικούς καβαλάρηδες από τις τριγύρω χώρες. Από καιρό, πέρα από τις Άλπεις να περιμένεις πολλή ζέστη. Είναι πολύ θερμό το καλοκαίρι φέτος σε όλες τις χώρες αυτές. Διαλείμματα για ενυδάτωση επιβάλλονται. Θα πρότεινα να πας με το πλοίο όσο το δυνατόν πιο βόρεια (Βενετία;). Να περάσεις από τις Άλπεις προς Αυστρία αφού μείνεις και 1-2 μέρες να κάνεις κανένα πάσο (αν σου κάνει την χάρη και ο καιρός). Είναι από τα πιο όμορφα μέρη στον κόσμο. Στην Γερμανία αξίζει να περάσει από τον Μέλανα Δρυμό. Όσο μικρότερο δρόμο βρείς, τόσο καλύτερα. Το τοπίο συγκρίνεται άνετα με τις Άλπεις, αν εξαιρέσεις την έλλειψη ορεινών όγκων. Στο τριεθνές Βέλγιο-Λουξεμβούργο-Γερμανία αν σε βγάλει ο δρόμος, αξίζει να περάσεις από την κοιλάδα του ποταμού Moselle όπου όλη η γη είναι καλυμμένη με αμπελώνες. Όπου μπορείς θα πρότεινα να μείνεις σε χόστελ. Είναι φτηνά, σχετικά καθαρά, μαγειρεύεις μόνος σου για να γλυτώσεις λεφτά και έχει πολλά νεαρά άτομα που ταξιδεύουν μόνα τους και ψάχνουν παρέα. Στις κουζίνες κάνεις περισσότερες γνωριμίες και από μπαρ και αν είσαι τυχερός τρως και κανένα μακαρόνι τζάμπα. Αυτό που θα πρότεινα να σε αγχώνει είναι: 1. Η εύρεση κατοικίας για σένα: Η Ουτρέχτη είναι φοιτητούπολη, είναι pre-season και τα σπίτια είναι ελάχιστα και πανάκριβα (πανάκριβα όμως). 2. Η εύρεση κατοικίας για την μηχανή: Κλέβουν πολύ (πολύ όμως) και ασύστολα και ακόμα και μέσα από πάρκινγκ πολυκατοικιών. Βρες κάτι με κάμερες και κλειδιά και τηλεχειριστήρια και τάφρο με κροκόδειλους. Α και είναι και ακριβά. 3. Προσοχή στα ποδήλατα το βράδυ. Πίνουν και κάνουν οχτάρια και αναστροφές όποτε θυμηθούν (όχι όλοι, αλλά αν σου κάτσει;). Μην την στείλεις με μεταφορική, ευκαιρία για περιπέτεια!!!
  5. καμία ιδέα τί μπορεί να είναι; το ανάποδο πιρούνι μου κάνει για πολύ πιο σύγχρονο από το πλαίσιο και τον κινητήρα
  6. Από το fc-moto έχω πάρει αρκετές φορές, χωρίς να αντιμετωπίσω ποτέ πρόβλημα. Δε νομίζω πως υπάρχει λόγος να αγχώνεσαι προκαταβολικά. Από το motocard έχω πάρει μόνο μία φορά, πάλι χωρίς πρόβλημα.
  7. Το θέμα είναι ποιο ταιριάζει καλά στο σχήμα του κεφαλιού. Δεν έχουμε όλοι το ίδιο σχήμα. Πολύ πιθανό να μην ταιριάζει το ίδιο κράνος και σε σένα και στην γυναίκα σου. Γι'αυτό πρέπει να φορεθεί και να δοκιμαστεί και από τους δύο για όση περισσότερη ώρα μπορείτε. Μπορεί το ίδιο κράνος εσένα να σε σφίγγει στους κροτάφους και στη γυναίκα σου καθόλου. Από τα δύο που λες προτείνω το shoei, αλλά αυτό κάθεται καλά στο δικό μου κεφάλι. Στο δικό σου μπορεί να μην κάθεται καλά. Και τα AGV είναι καλά κράνη. Και τα Shark, και τα x-lite, και τα Bell, και τα Schuberth. Αλλά π.χ. στο δικό μου κεφάλι τα Shark δε κάθονται καλά. Επίσης, αφού τα θες περισσότερο για ταξίδια, θα πρότεινα να κοιτάξεις σε κατηγορία touring. Το rpha 11 και το nxr είναι περισσότερο sport. Αν είναι να σκάσεις ένα σωρό λεφτά, πάρε κάτι που να βολεύει στη χρήση που το θες, γιατί κράνη δεν αγοράζουμε κάθε μήνα.
  8. Ναι για 1000 ευρώ διαφορά στα 6-7 χιλιάρικα δεν αξίζει. Εκτός αν βρεις κανένα με πολλά πολλά έξτρα (αναρτήσεις, φρένα, εξάτμιση κτλ), αλλά λίγο δύσκολο (όποιος το έχει φτιάξει έτσι, είναι απίθανο να θέλει να το αλλάξει τόσο γρήγορα). Μάστορας βρίσκεται, αν χρειαστείς. Με ΠΜ. Τα δώρα συνήθως δεν αξίζουν. Ειδικά αν είναι κράνος, τζάκετ, γάντια κτλ. Θα πρότεινα να προσπαθήσεις να κατεβάσεις την τιμή.
  9. Μεταχειρισμένο mt07 το σκέφτεσαι; Είναι καινούργιο μοντέλο, πολύ δύσκολα θα πετύχεις προβληματικό λόγω κακής συντήρησης. Αν έχει κάποιο υπερβολικά χαμηλή τιμή, ίσως να προέρχεται από στούκα. Ένας έλεγχος σε μάστορα θα το εντοπίσει σίγουρα.
  10. Για πρώτη μηχανή θα πρότεινα μεταχειρισμένη. Και καλύτερα χωρίς φέρινγκ. Οι χαζοπτώσεις (στατικές ή με λίγα χιλιόμετρα) είναι αναμενόμενες και εκτός από το οικονομικό της επισκευής, θα σε πιάσει η ψυχή σου αν δεις μηχανή λίγων μηνών γρατζουνισμένη και επίκειται και αρκετή χασούρα σε περίπτωση μεταπώλησης. Ωστόσο το CBR500R που προτείνει ο Flying σε κόκκινο είναι απίστευτα όμορφο, έχει το γκάζι του (σχετικά), στρίβει ωραία και έχει απίστευτα μικρή κατανάλωση. Απλά δεν ξέρω αν θα σε βολέψουν τα κλιπόν του για κάθε μέρα στην Αθήνα. Για τα άλογα, ο φόβος φύλαει τα έρμα. Οι μηχανές γίνονται επικίνδυνες όταν νομίζουμε πως το έχουμε (μετά από εξάμηνο - χρόνο, ανάλογα με το πόσο συχνά θα την χρησιμοποιείς). Οπότε το γκάζι του mt07 θέλει σεβασμό, αλλά μη σε φοβίζει. Επειδή είσαι εντελώς αρχάριος, θα πρότεινα να βρείς ένα μεταχειρισμένο μικρομεσαίο δικύλινδρο γύρω στα 3000 με 3500 ευρώ με ABS, να μάθεις με αυτό για ένα - δύο χρόνια και μετά να πάρεις όποιο γουστάρεις πραγματικά. Όποιο και να επιλέξεις, να κάτσεις πάνω του έστω για λίγο για να δεις αν βολεύεσαι εργονομικά. Αν πάρεις καινούργιο μηχανάκι, επιχείρησε να κάνεις πρώτα ένα test ride (όλο και κάποια αντιπροσωπεία θα βρεθεί να σου το δώσει σε ολόκληρη Αθήνα). Καλωσήρθες και καλούς δρόμους!
  11. Οι φωτογραφίες από Γαλλία δεν έχουν επιπτώσεις για τις ελληνικές πινακίδες (τσεκαρισμένο επανειλημμένως). Αλλά ίσως να αλλάξουν τα δεδομένα, οπότε προσοχή!
  12. Το είχα πριν χρόνια (το αντίστοιχο μοντέλο) μέχρι που μου το έφαγε η άσφαλτος. Γενικά καλό για τα λεφτά του και όμορφο, αλλά οι εξωτερικές τσέπες γεμίζαν νερό μετά από μισή ώρα στη βροχή. Και όταν χρειάστηκε, τη δουλειά του την έκανε σωστά.
  13. Είναι θέμα συνήθειας να χρησιμοποιείς μόνο τα 2 δάκτυλα (μέσο και δείκτη). Ίσως αν αλλάξεις τη διαδρομή του λεβιέ να σε βολεύει καλύτερα (αν είναι ρυθμιζόμενος). Αν βάλεις shorty λεβιέ, αναγκαστηκά χωράνε μόνο 2 δάκτυλα, αλλά θα σκληρύνει η αίσθηση, εφόσον θα μικρύνει ο μοχλός. Επίσης μπορείς να αλλάζεις τις ταχύτητες χωρίς συμπλέκτη όταν βολεύει, ώστε να κουράζεται λιγότερο το χέρι σου. Με έναν τέτοιο πάντως μπορείς να αλλάζεις ταχύτητες όλη μέρα με το ένα δάκτυλο (είναι ακριβούτσικος βέβαια): http://www.ebay.com/itm/CRG-SC2-100-T-B-Black-SC2-Clutch-Perch-Lever/291830243650 Καλή ανάρρωση!