2noob2furious

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    158
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

202 Excellent

Σχετικά με το μέλος 2noob2furious

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    gsxr
  • myBike: Κυβισμός
    600

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

557 προβολές προφίλ
  1. Από το fc-moto έχω πάρει αρκετές φορές, χωρίς να αντιμετωπίσω ποτέ πρόβλημα. Δε νομίζω πως υπάρχει λόγος να αγχώνεσαι προκαταβολικά. Από το motocard έχω πάρει μόνο μία φορά, πάλι χωρίς πρόβλημα.
  2. Το θέμα είναι ποιο ταιριάζει καλά στο σχήμα του κεφαλιού. Δεν έχουμε όλοι το ίδιο σχήμα. Πολύ πιθανό να μην ταιριάζει το ίδιο κράνος και σε σένα και στην γυναίκα σου. Γι'αυτό πρέπει να φορεθεί και να δοκιμαστεί και από τους δύο για όση περισσότερη ώρα μπορείτε. Μπορεί το ίδιο κράνος εσένα να σε σφίγγει στους κροτάφους και στη γυναίκα σου καθόλου. Από τα δύο που λες προτείνω το shoei, αλλά αυτό κάθεται καλά στο δικό μου κεφάλι. Στο δικό σου μπορεί να μην κάθεται καλά. Και τα AGV είναι καλά κράνη. Και τα Shark, και τα x-lite, και τα Bell, και τα Schuberth. Αλλά π.χ. στο δικό μου κεφάλι τα Shark δε κάθονται καλά. Επίσης, αφού τα θες περισσότερο για ταξίδια, θα πρότεινα να κοιτάξεις σε κατηγορία touring. Το rpha 11 και το nxr είναι περισσότερο sport. Αν είναι να σκάσεις ένα σωρό λεφτά, πάρε κάτι που να βολεύει στη χρήση που το θες, γιατί κράνη δεν αγοράζουμε κάθε μήνα.
  3. Ναι για 1000 ευρώ διαφορά στα 6-7 χιλιάρικα δεν αξίζει. Εκτός αν βρεις κανένα με πολλά πολλά έξτρα (αναρτήσεις, φρένα, εξάτμιση κτλ), αλλά λίγο δύσκολο (όποιος το έχει φτιάξει έτσι, είναι απίθανο να θέλει να το αλλάξει τόσο γρήγορα). Μάστορας βρίσκεται, αν χρειαστείς. Με ΠΜ. Τα δώρα συνήθως δεν αξίζουν. Ειδικά αν είναι κράνος, τζάκετ, γάντια κτλ. Θα πρότεινα να προσπαθήσεις να κατεβάσεις την τιμή.
  4. Μεταχειρισμένο mt07 το σκέφτεσαι; Είναι καινούργιο μοντέλο, πολύ δύσκολα θα πετύχεις προβληματικό λόγω κακής συντήρησης. Αν έχει κάποιο υπερβολικά χαμηλή τιμή, ίσως να προέρχεται από στούκα. Ένας έλεγχος σε μάστορα θα το εντοπίσει σίγουρα.
  5. Για πρώτη μηχανή θα πρότεινα μεταχειρισμένη. Και καλύτερα χωρίς φέρινγκ. Οι χαζοπτώσεις (στατικές ή με λίγα χιλιόμετρα) είναι αναμενόμενες και εκτός από το οικονομικό της επισκευής, θα σε πιάσει η ψυχή σου αν δεις μηχανή λίγων μηνών γρατζουνισμένη και επίκειται και αρκετή χασούρα σε περίπτωση μεταπώλησης. Ωστόσο το CBR500R που προτείνει ο Flying σε κόκκινο είναι απίστευτα όμορφο, έχει το γκάζι του (σχετικά), στρίβει ωραία και έχει απίστευτα μικρή κατανάλωση. Απλά δεν ξέρω αν θα σε βολέψουν τα κλιπόν του για κάθε μέρα στην Αθήνα. Για τα άλογα, ο φόβος φύλαει τα έρμα. Οι μηχανές γίνονται επικίνδυνες όταν νομίζουμε πως το έχουμε (μετά από εξάμηνο - χρόνο, ανάλογα με το πόσο συχνά θα την χρησιμοποιείς). Οπότε το γκάζι του mt07 θέλει σεβασμό, αλλά μη σε φοβίζει. Επειδή είσαι εντελώς αρχάριος, θα πρότεινα να βρείς ένα μεταχειρισμένο μικρομεσαίο δικύλινδρο γύρω στα 3000 με 3500 ευρώ με ABS, να μάθεις με αυτό για ένα - δύο χρόνια και μετά να πάρεις όποιο γουστάρεις πραγματικά. Όποιο και να επιλέξεις, να κάτσεις πάνω του έστω για λίγο για να δεις αν βολεύεσαι εργονομικά. Αν πάρεις καινούργιο μηχανάκι, επιχείρησε να κάνεις πρώτα ένα test ride (όλο και κάποια αντιπροσωπεία θα βρεθεί να σου το δώσει σε ολόκληρη Αθήνα). Καλωσήρθες και καλούς δρόμους!
  6. Οι φωτογραφίες από Γαλλία δεν έχουν επιπτώσεις για τις ελληνικές πινακίδες (τσεκαρισμένο επανειλημμένως). Αλλά ίσως να αλλάξουν τα δεδομένα, οπότε προσοχή!
  7. Το είχα πριν χρόνια (το αντίστοιχο μοντέλο) μέχρι που μου το έφαγε η άσφαλτος. Γενικά καλό για τα λεφτά του και όμορφο, αλλά οι εξωτερικές τσέπες γεμίζαν νερό μετά από μισή ώρα στη βροχή. Και όταν χρειάστηκε, τη δουλειά του την έκανε σωστά.
  8. Είναι θέμα συνήθειας να χρησιμοποιείς μόνο τα 2 δάκτυλα (μέσο και δείκτη). Ίσως αν αλλάξεις τη διαδρομή του λεβιέ να σε βολεύει καλύτερα (αν είναι ρυθμιζόμενος). Αν βάλεις shorty λεβιέ, αναγκαστηκά χωράνε μόνο 2 δάκτυλα, αλλά θα σκληρύνει η αίσθηση, εφόσον θα μικρύνει ο μοχλός. Επίσης μπορείς να αλλάζεις τις ταχύτητες χωρίς συμπλέκτη όταν βολεύει, ώστε να κουράζεται λιγότερο το χέρι σου. Με έναν τέτοιο πάντως μπορείς να αλλάζεις ταχύτητες όλη μέρα με το ένα δάκτυλο (είναι ακριβούτσικος βέβαια): http://www.ebay.com/itm/CRG-SC2-100-T-B-Black-SC2-Clutch-Perch-Lever/291830243650 Καλή ανάρρωση!
  9. Είναι μονόχρωμα (συνήθως άσπρα). Αν πάρεις πολύ φτηνά, συνήθως είναι βαριά (εσένα δε σε πειράζει, συνήθως πειράζει τους αγωνιζόμενους που κυνηγάνε τα γραμμάρια). Κατά πάσα πιθανότητα θα χρειαστεί να ανοίξεις τρύπες για τα φώτα μπροστά και πίσω (και για καθρέπτες, πινακίδα κτλ). Μετά μπορείς να τα βάψεις (ή μόνος σου ή σε καλλιτέχνη). Επειδή έχει προσωπική δουλειά βγαίνουν φτηνότερα και οι περισσότεροι απλά κολλάνε μερικά αυτοκόλλητα για να σπάσει η μονοχρωμία. Με το βάψιμο φτάνει το κόστος την τιμή του κινέζικου κοστουμιού (ή και την ξεπερνάει, ανάλογα με τη δουλειά που θα πέσει). Συνήθως μια απλή διχρωμία άσπρο-μπλε και μερικά αυτοκόλλητα είναι αρκετά και βγαίνει λίγο πιο φτηνά από κινέζο (και σου μένουν τα πλεονεκτήματα του πολυεστερικού). Επίσης ίσως να μπορέσεις να βρεις μεταχειρισμένα σχετικά εύκολα και φτηνά, μιας και τα gsxr έχουν πουλήσει με το κιλό (το ίδιο ισχύει και για τα υπόλοιπα ανταλλακτικά που θα χρειαστείς). Επίσης, αν σε ενδιαφέρει, κυκλοφορούν σετ με αυτοκόλλητα που καλύπτουν όλο το μηχανάκι, δεν έχω δει από κοντά, αλλά βγαίνει αρκετά φτηνότερα από σωστό βάψιμο.
  10. Αν θες, ανάβασε λινκ από τα αγγλικά φέρινγκ, γιατί κατά πάσα πιθανότητα είναι κινέζικα που τα εισάγουν οι ίδιοι. Καλύτερα να βάλεις πολυεστερικά, γιατί βγαίνουν πάνω κάτω στα ίδια λεφτά με τα κινέζικα, αλλά έχουν δύο βασικά πλεονεκτήματα: λύνονται πολύ πιο εύκολα (χωρίς τον κίνδυνο σπασίματος) για να βάζεις χέρι στη μηχανή όταν χρειάζεταιαν σπάσουν, επιδιορθώνονται και δεν πάει στην αποθήκη το υπόλοιπο κοστούμι Θα υποθέσω πως δεν είχες μανιτάρια πλαισίου, οπότε καλό είναι να βάλεις, και γενικά όταν περισσέψουν λεφτά βρες κι άλλα προστατευτικά (με εκατοστάρικα γλυτώνεις χιλιάρικα). Περαστικά και κουράγιο. Υ.Γ: κάποιος έχει κάνει βουντού στο μηχανάκι, βάλε καμιά θεία να το ξεματιάσει
  11. Μόνη σωστή λύση είναι τα θερμαινόμενα γάντια (€€€), τα υπόλοιπα είναι απλά για να υποφέρεις λιγότερο. Τα έχω δοκιμάσει όλα, εκτός από τα ΒΒΖ που ανέβασε ο Βέρμπαλ ο Κίντ, αλλά αυτά έχουν ένα μικρό ποσοστό κινδύνου μιας και εγκλωβίζουν το χέρι και υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος αν ξεχαστεί ο οδηγός. Π.χ. Σε κλείνει αυτοκίνητο, το αποφεύγεις, πας να δείξεις το δάκτυλο νευριασμένος και πέφτεις. Ηθικό δίδαγμα: μόνο κλωτσάμε Τα φακελάκια με τη σκόνη κάνουν δουλειά ένα-δύο κλικ κάτω από τα θερμαινόμενα γκριπς. Στα δάκτυλα η ζέστη δε φτάνει ποτέ.Οι γκέτες για τα χέρια προσωπικά δε με βόλεψαν ποτέ. Είτε 4 δάκτυλα μαζί, είτε 2+2, είτε 3+1. Πολύ σημαντικό είναι όταν ξεκινάμε να καβαλάμε το χέρι να είναι ήδη ζεστό. Αν φοράμε τα γάντια με παγωμένα δάκτυλα δεν υπάρχει ελπίδα. Μία πατέντα που έκανα τω καιρώ εκείνω: λεπτά γάντια ισοθερμικά πάνω στο ρούτερ (το μόνο ζεστό μέρος μέσα στο σπίτι) και τα φορούσα κάτω από τα γάντια της μηχανής (τώρα δεν έχω ρούτερ).
  12. Θα μαλακώσει σίγουρα αν είναι δέρμα. Αν θες, πλάκωσέ το με ενυδατική αλοιφή για να επιταχύνεις την διαδικασία.
  13. Προτάσεις: Tο Annecy δίπλα στο ChamonixTα Calanques στη Μασσαλία (είναι τα φιόρδ της Μεσογείου, αν μπορέσετε να τα δείτε με βαρκάδα)Η περιοχή γύρω από το Avignon είναι πολύ όμορφη για ένα πέρασμα (έχει τα λιβάδια με τις λεβάντες που ξεκινάνε να ανθίζουν τον Ιούνιο και γίνονται τα πάντα μοβ). Κατά προτίμηση ένα χωριό ονόματι Gordes.Γενικά η Κυανή Ακτή θέλει μέρες για να δείτε όλα τα ξακουστά μέρη, ίσως να αξίζει να κόψετε μέρες από Μαρόκο (;)Αν σας παίρνουν οι μέρες μπορείτε να πεταχτείτε σε Ανδόρα και Λισαβόνα (+ 2 χώρες).Υ.Γ: Δέχεστε πιθανές συμμετοχές;