seatcowl

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    928
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    6

seatcowl last won the day on May 27

seatcowl had the most liked content!

Πόντοι

1359 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος seatcowl

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 11/13/82

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    DRZ400SM

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4562 προβολές προφίλ
  1. Απλά αυτό έχει ρεζερβουάρ που χωράει και άνθρωπο!
  2. Δεν υπάρχει περίπτωση να είναι πραγματική φωτό πάντως αυτό... :P
  3. Οι εκδόσεις αυτές της ktm πρέπει να είναι πιο μπερδεμένη ιστορία και απο τους διάφορους κυβισμούς της ducati ανα τα χρόνια.
  4. Οι πληροφορίες μου λένε πως τα πρώτα 625 και 660 είχαν σίγουρα υποπλαίσιο αλουμινίου και οπότε δεν είχαν μαρσπιέ συνεπιβάτη. Ίσως απο κάποια χρονολογία και μετά να άλλαξε για ορισμένα regions. Το θέμα είναι πάντως πως το 625 ήταν μια λιο πιο ελαφρυά έκδοση του 640 smc γιαυτό και τα όργανα είναι πιο minimal.
  5. Αν δεν κάνω λάθος το κοντερ που έδειξες noodles είναι του lc4 640, ενώ η μηχανή της αγγελίας ήταν το 625. H ίδια μηχανή overall, απλά το 625 είχε κάτι μικροδιαφορές που το έκαναν ελάχιστα ελαφρύτερο (μικρότερο ντεποζιτο, μικροτερα οργανα, δεν ειχε μαρσπιε πισω κλπ). ΥΓ: για την ιστορία αυτό φαίνεται να έχει το ντεπόζιτο του 625, αλλά μάλλον του έχει προσθέσει πίσω μαρσπιέ... και επίσης θα έλεγα και εγώ πως μου φαίνεται ψιλοπαρατημένο με αρκετή διάβρωση πάνω του, θαμπά πλαστικά, μέταλλα, βίδες κλπ.
  6. 9/10 κάγκουρες της παραλιακής θα διαφωνήσουν με αυτή την πρόταση.
  7. Είναι παράξενο και οπτικά είμαι σίγουρος πως ΌΛΟΥΣ μας παραπέμπει σε 3τροχα σκουτερ με ότι αυτό συνεπάγεται. Παρόλαυτα η συγκεκριμένη μηχανή δεν ακολουθεί την ίδια λογική. ΔΕΝ το έχω οδηγήσει και υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να κάνω λάθος σε αυτό που θα πω αλλά... Το γεγονός που εμένα τουλάχιστον με έκανε να σκεφτώ οτι "ωπα... εδω συμβαίνει κάτι άλλο", είναι το οτι η μηχανή αυτή, σταματημένη, χρειάζεται το stand για να σταθεί. Δεν κλειδώνει το μπροστινό του όταν η μηχανή είναι σε κάθετη θέση όπως τα 3τροχα σκουτερ. Γέρνει στο stand. Αυτό απο μόνο του νομίζω είναι πολύ μεγάλο clue.
  8. Παραφινέλαιο και οδοντόβουρτσα.
  9. Γιατί δεν υπάρχει πουθενά αγγλικό άρθρο? ^^
  10. Μόνο εγώ δεν παραξενεύομαι καθόλου με το θέμα "λίγο γκάζι με τη μίζα"? Δεν προμηνύει απαραίτητα πρόβλημα, και μάλιστα υπάρχει και σαν διαδικασία στο manual μηχανών. Δεν τρέχει κάτι. Εγώ θα σου πρότεινα να ρωτήσεις τον προηγούμενο ιδιοκτήτη ποια ήταν η διαδικασία εκκίνησης που ακολουθούσε εκείνος, αν εφόσον ισχυρίζεται οτι αυτός δεν είχε πρόβλημα να την βάλει μπροστά. (Δεν είναι ουκ ολίγοι πχ που ο αποσυμπιεστής στα 640 ήταν ένας μαγικός λεβιές πάνω στη μηχανή που δεν έχουν ιδέα τι κάνει.) That said, το να έχει μια παραξενιά/προτίμηση στον τρόπο εκκίνησης η μηχανή, επίσης δεν σημαίνει οτι θα σε απασχολήσει ποτέ στο μέλλον, άπαξ και εξακριβώσεις αν υπάρχει κάτι τέτοιο, και μάθεις κιόλας ποια είναι αυτή. Εγώ στο drz, λόγω δουλειάς κάνω πάρα πολλές μιζιές μέσα στη μέρα, τις περισσότερες φορές του δίνω λίγο γκάζι, και έχω κάνει πλέον περίπου 70k χλμ (110 σύνολο έχει η μηχανή) και δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Για την ιστορία επίσης, choke δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, ούτε καν σε πολικές θερμοκρασίες. Στο παρελθόν πάντως σε hornet ο συνδιασμός choke+γκαζι κατα την εκκινηση δεν δούλευε ποτέ. Τα λέω αυτά για να εξηγήσω πως θεωρώ οτι απλά θα έπρεπε να βρεις αν υπάρει παραξενιά και απο εκεί κ πέρα όλα θα είναι μια χαρά. Άλλη εμπειρία μου ήταν σε klx250 χωρίς μίζα, μόνο μανιβέλα που τις πρώτες μέρες ήταν αδύνατο να το βάλω μπροστά ακόμα και αν προσπεράσουμε το ότι ήταν η πρώτη μου εμπειρία με μανιβέλα. Μέχρι που ήρθε ο καλοκάγαθος μάστορας σπίτι μου για να εξακριβώσει την απαλεψιά της υπόθεσης απο μεριάς μου, που όμως δεν ήταν απαλεψιά τελικά. Ένα καθάρισμα το carb μετά και βάραγα μια μανιβελιά για εκκίνηση απο τότε, και επίσης και πάλι λόγω δουλειάς έκανα πάνω απο 10 εκκινήσεις τη μέρα. Οπότε μην καταστροφολογούμε απο τώρα. Μπορεί να χαλιέσαι τσάμπα. Κάνε τα απαραίτητα βήματα για να ΜΑΘΕΙΣ τι συμβαίνει (μάθε την διαδικασία εκκίνησης του προηγουμενου, και να το δει κ ενας μαστορας) και μετά να το χαρείς όσο δεν πάει! Αυτό με τα φώτα είναι περίεργο πάντως και καλό θα ήταν να το τσεκάρει κάποιος.
  11. Εγώ που τελευταία φορά έκανα την διαδρομή Επίδαυρο-Μέθανα (για την ακρίβεια Επίδαυρο-Πόρο), ήταν κανα μήνα πριν, έχω να πω οτι το μεγαλύτερο κομμάτι της διαδρομής είναι απίστευτο, στην πλειοψηφία έχει πάρα πολύ καλή άσφαλτο, και έχει κομμάτια που τα καταευχαριστιέσαι, με καλή οπτική στις στροφές. Είχε ακόμα ένα κομμάτι που ήταν υπο κατασκευή για περίπου 2 χλμ ή κάτι τέτοιο, τίποτα τραγικό απλά υπήρχε μια λωρίδα και η κυκλοφορία ρυθμιζόταν απο φανάρι με χρονοκαθυστέρηση. Απο Επίδαυρο-Ναύπλιο δεν γνωρίζω.
  12. Ωπ είχα κάνει χαζομάρα με το link...πάμε ξανά...
  13. To βάζω σε spoiler το επόμενο γιατί ειναι για γερά νεύρα...
  14. Με έχει φάει και εμένα η περιέργεια ... που είναι γραμμένο αυτό το sova??!
  15. Πρέπει να σταματήσω να διαβάζω τέτοια thread γιατί με μπριζώνουν και δεν έχω λεφτά.