seatcowl

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1057
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    8

seatcowl last won the day on May 12 2019

seatcowl had the most liked content!

Πόντοι

1561 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος seatcowl

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια 11/13/82

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    DRZ400SM

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

7478 προβολές προφίλ
  1. Denzo έχει κυκλοφορήσει καθόλου έξω η μηχανή ή την είχε μόνο για σαλόνι? Απίστευτο το πως βρέθηκε σε νησί τόσο παλιό μοντέλο σε αυτή την κατάσταση. Πολύ ωραίο... να το χαρείς...!
  2. Ωπ έπεσα πολύ εκτός για την τιμή ε... Άνοιξα κατευθείαν το πρώτο αποτέλεσμα, το site της suzuki και η τιμή που αναφέρει είναι 4.895. Για 250αρι νομίζω είναι ακραίο ποσό. Το είχα κάνει και εγώ πέρσι ακριβώς όλο αυτό που περιγράφεις αλλά το ψιλομετάνιωσα και γύρισα πίσω. Βέβαια εγώ δεν πήγα σε 250αρι αλλά σε παπί γιατί λόγω δουλειάς/ζωής κλπ οι βόλτες είχαν περιοριστεί πάρα πολύ. Πλέον γύρισα πίσω σε drz για καθημερινό γιατί νομίζω τα κυβικά αυτά είναι sweetspot για μέσα και για κοντινά έξω. Πως και δεν πήγες σε 390?
  3. Για πες... γιατί μικρό αλλά καινούριο? Το μικρό το καταλαβαίνω για το οικονομικό της φάσης, αλλά γιατί καινούριο τότε? Ειδικά το συγκεκριμένο το λες και ακριβούτσικο... Μου ακούγεται σαν απόφαση ατόμου που για κάποιο λόγο, οχι οικονομικό, έχει "τελειώσει" με τα μεγάλα. Γιατί όμως?
  4. Αν δεν κάνω λάθος, δουλεύει και με οποιοδήποτε authenticator... πχ της google
  5. Χαζομάρα ήταν Ηλία.. είχα ενα μικρό τροφοδοτικό 9v και ήθελα να δω αν λειτουργεί ακόμα για να το χρησιμοποιήσω για ένα πεταλάκι αλλά δεν ήξερα πως να το μετρήσω με το πολύμετρο. Βέβαια κατόπιν εορτής είδα πως είναι 9v AC μετασχηματιστής οπότε δεν μου κάνει τελικά :S
  6. Έχουμε κάποιο που να σκαμπάζει απο ηλεκτρονικά εκτός απο τον @Dant3 γιατί βλέπω οτι έχει μέρες να μπει... Έχω μια σχετικά εύκολη ερώτηση για ενα τροφοδοτικό... Edit... Bρεθηκε λύση... tyty
  7. Όποιος αγοράσει μηχανή απο γούστο και όχι "για να κάνει την δουλειά του", δεν μένει μέσα στην πόλη ><. Ξέχασε το. Ξεκίνα αν θες με αυτό στο μυαλό τωρα, αλλά δεν θα μείνεις μέσα στην πόλη. Αν πάρεις μηχανή και σου αρέσει, απλά θα θες να βολτάρεις και θα πας τις βόλτες και τις εκδρομούλες σου. Επειδή (και πάλι) το προσεγγίζουμε σαν χομπυ, άποψη μου είναι πως δεν υπάρχουν οδηγίες για το τι να κάνεις και τι όχι. Πάρε βέβαια σίγουρα το απεριόριστο καθώς δεν υπάρχει λόγος για κάτι άλλο, και απλά χάζεψε μηχανές, δες ποια σου αρέσει και σε ποιά φαντάζεσαι τον εαυτό σου πάνω, ποια γουστάρεις κλπ και τελείωσε. Την αγοράζεις και βλέπεις που θα σε βγάλει. Άποψη μου είναι πως δεν έχει νόημα να σκέφτεσαι το "τι κάνει η μια, τι κάνει η άλλη, ποια να διαλέξω για να κάτω το τάδε, ποιά θα ήταν η καλύτερη επιλογή για το εκείνο" κλπ. Γιατί δεν ξέρεις ποια είναι η προτίμηση σου σε κανέναν απο τους τομείς για τους οποίους προκύπτουν ερωτήματα. Μπορεί να ρωτήσεις για μειονεκτήματα/πλεονεκτήματα των on/off, των naked κλπ, αλλά τελικά να μην σου αρέσει το στυλ του ενός ή του άλλου και απλά να μην το ξέρεις τώρα. Δες τα οικονομικά σου, βρες μια που να γουστάρεις να την βλέπεις και κατ'επέκταση θα νιώθεις καλά να την καβαλάς και αυτό είναι όλο. Στην πορεία θα καταλάβεις τι σου αρέσει περισσότερο ή λιγότερο και θα κινηθείς ανάλογα.
  8. Έχει πλατιάσει η συζήτηση γιατί dorso με 3κ δεν παίρνεις... παίρνεις όμως shiver, αυτό προτάθηκε. Ισχύει πως η αυτονομία του dorso είναι μικρή, έχει όμως πολύ μικρό ντεπόζιτο, 12λ. Δεν το λες βέβαια και πολύ οικονομικό σε κατανάλωση, σίγουρα καίει κάτι παραπάνω απο σύγχρονα 600άρια.
  9. Δεν διαφωνώ στο ερώτημα σου, αλλά όπως γράφει είναι 23 χρονών και έχει ακόμα αρκετό χρόνο για σύνταξη! Βέβαια οκ, αναφέρει πως του φάνηκε "απότομο" το 690, το οποιο σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ οτι ισχύει και γιαυτό δεν το λαμβάνω πολύ υπόψη. Ίσως να είχε κανένα ζόρι το συγκεκριμένο? ίσως να μην έχει εμπειρία απο μεγαλες μηχανές και το έκανε βόλτα και του φάνηκε too much? (γράφει βέβαια πως "το είχε", το οποιο και πάλι μου φαίνεται περίεργο γιατί το 690 δεν νομίζω οτι θα το αγόραζε καποιος που θα έκανε μια τέτοια ερώτηση σε ένα forum, οπότε, λίγο το ένα λίγο το άλλο... κρατάω οτι ειναι νεαρός και δεν έχει εμπειρία. Απο προσωπική εμπειρία και πάλι, η συμπεριφορά των μηχανών ειναι θέμα προτίμησης. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά όχι. Οπότε αν σε κάποιον το 690 πχ φαίνεται "βίαιο", για εμένα αυτό ειναι θέμα προτίμησης και όχι χαρακτηριστικών γιατί το 690 είναι μια χαρά πολιτισμένο μηχανάκι. Αν κάποιος το χαρακτηρίζει "βίαιο" κάτι άλλο παίζει... That said, το 750αρι μοτερ της aprilia το θεωρώ διαμάντι, και οι μηχανές που το φοράνε είναι τρελο vfm για κάποιο που ψάχνει κάτι στα χαρακτηριστικά τους. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει οτι αρέσουν σε όλους. Το τι αρέσει το παιδί εδώ, δεν το ξέρω... μπορεί να πάρει κανένα shadow στο τέλος! All good...
  10. Φιλικά και εγώ απο προσωπική εμπειρία μιλάω. Έχω αγοράσει δύο φορές dorsoduro και θα αγόραζα άνετα και τρίτη αν προέκυπτε. Ειδικά για το dorsoduro θεωρώ πως δεν υπάρχει κανένας απολύτως ανταγωνισμός αν μιλάμε για συνδυασμό στησίματος/δύναμης/άνεσης/αξίας/αξιοπιστίας. Απλά δεν νομίζω πως υπάρχει καμία άλλη τόσο σύγχρονη, τόσο φθηνή, τόσο δυνατή, τόσο καλά στημένη μηχανή. Μιλάω φυσικά για τον συνδυασμό όλων αυτών έτσι... στα σημεία σίγουρα υπάρχουν αμέτρητες επιλογές. Μην μου πεις οτι προτιμάς το bandit απο το δικύλινδρο ιταλικό 750αρι γιατί έχω λίγα μαλλιά ακόμα και θέλω να τα κρατήσω όσο μπορώ...
  11. Με το συμπάθειο αλλά τα ανταλλακτικά της aprilia για τα dorsoduro/aprilia, σε κόστος, είναι αστεία για μεγάλες μηχανές. Και είναι και αλεξίσφαιρα τα μοτερ τους με πολύ μεγάλα διαστήματα service. Για θερμοκρασίες τι συζήτηση να γίνει? Μιλάμε για μηχανή 750 κυβικών, δεν ξέρω καν αν θα έπρεπε να υπάρχει μέτρο σύγκρισης για την θερμοκρασία λειτουργίας σε τέτοιες κατηγορίες. Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για μια ελαφρώς μεγαλύτερη μηχανή απο το versys/er και σε κυβικά και σε άλογα. Να πει κάποιος οτι δεν του αρέσει εμφανισιακά, να το καταλάβω, αλλά μην ψάχνετε specs, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο (λαμβάνοντας υπόψη κυβικά/ίππους/στήσιμο) στα χρήματα αυτά. Τώρα αν κάποιος προτιμά να δουλεύει για κάποιο λόγο το μοτερ του, 5 βαθμούς πιο ψυχρό για κάποιο λόγο και θέλει για αυτό να θυσιάσει 15-20 άλογα ή κάτι τέτοιο... οκ πάσο.
  12. Σίγουρα έχω γίνει γραφικός, αλλά........ Στο εύρος τιμής που αναφέρεις παίζουν μερικά shiver στο car. Παίρνεις πολύ μηχανή για τα λεφτά αυτά. Ταπεινή μου γνώμη σε τέτοια ποσά δεν υπάρχει πιο ολοκληρωμένη επιλογή.
  13. Ναι απλά σβήνει. Αν δεν κάνω λάθος το killswitch απλά κόβει το ρεύμα απο τα μπουζί. Οπότε ρολλαρεις και δεν δουλεύει το γκάζι σου...μολις το ανοίξεις παίρνει κ παλι επιτόπου μπροστά. Αν το ανοιγοκλεισεις απότομα θα ακουστεί κ ενας σχετικος κρότος απο την εξάτμιση μόλις παρει ρευμα παλι το μπουζί.
  14. Δεν κλειδώνει ο τροχός ούτε συμβαίνει κάτι "τραγικό". Απλά σβήνει η μηχανή και συνεχίζεις να ρολάρεις, σαν να σου έσβηνε η μηχανή για τον οποιονδήποτε άλλο λόγο.
  15. Άποψη μου είναι πως η αλυσίδα του είναι τελείως στεγνή/σκουριασμένη και το γρανάζι του διαβρωμένο και δεν είναι θέμα καθαρισμού....πλέον... Το ότι το έβγαλε έτσι φωτό, μπορεί να μην είναι ένδειξη για ωχαδερφισμό αλλά μπορεί απλά να ήθελε να δείξει ο άνθρωπος τι ελλείψεις έχει η μηχανή, καθότι κατα τα άλλα φαίνεται καθαρή. Τώρα, αν αξίζει τα χρήματα που ζητάει, θα έλεγα ούτε με σφαίρες, αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα.