seatcowl

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    828
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    5

seatcowl last won the day on October 13

seatcowl had the most liked content!

Πόντοι

1178 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος seatcowl

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 11/13/82

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    DRZ400SM

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3091 προβολές προφίλ
  1. Να κάνω και εγω τον al pacino τώρα... Υπάρχει και η πιθανότητα να άλλαξε το μοτερ ο αντιπρόσωπος όμως και αυτά να ειναι τα χιλιόμετρα του μοσχεύματος.
  2. Είχε γίνει ήδη μια σχετική συζήτηση για το βίντεο του χουντρα... http://www.mybike.gr/topic/84013-αναζήτηση-εξάτμισης/?do=findComment&comment=2135267
  3. MT-07

    Σωστός, δεν ξέρουμε αν πατάει πίσω φρένο και ομολογώ δεν το σκέφτηκα καν γιατί είδα στο καπάκι αυτό εδώ το video στο οποίο δεν αναφέρει καν οτι πατάει φρένο, αλλά απλα κατεβάζει ταχύτητα και τα συνέδεσα. https://netrider.net.au/threads/mt-07-downshift-noise-alarm.228792/
  4. MT-07

    Στο βιντεο παντως την πρωτη φορα που ακούγεται ο τύπος δεν πατάει καν φρένο και την δεύτερη φορά ο ήχος δεν ειναι συγχρονισμένος με το πάτημα της μανέτας. That said στα comments γράφει ο ίδιος πως το πρόβλημα επισκευάστηκε και ήταν ελαττωματική μονάδα abs. Το εξουσιοδοτημένο είναι μάλλον η λύση σου.
  5. Υπάρχει και παραυπάρχει! Έχει ροπάρα και ταξιδεύει άνετα με πολλά χιλιόμετρα! Αυτά θα έπρεπε να περιμένει κάποιος απο ένα τέτοιο δικύλινδρο και αυτά τα δίνει και με το παραπάνω το dorso. Αν περιμένει καποιος φωτιά στην άσφαλτο ή τρελό παιχνίδι motard είπαμε υπάρχουν άλλες μηχανές. Είναι στην ίδια κατηγορία με το monster, sv, mt07 κλπ. Μετρίων επιδόσεων μηχανές. Απλά το dorso έχει διαφορετικό στήσιμο απο τα υπόλοιπα. Δεν είναι άμπαλο, δεν είναι δυναμίτης. Είναι το hypermotard του φτωχού. Παρόμοιο με το xt είναι μόνο στο οτι είναι σχετικά ψηλόφτερο σε εμφάνιση αλλά δεν είναι motard ούτε on/off. Γιαυτό το ανέφερα και γω σαν αντιπρόταση του xt. Εκεί τελειώνουν όμως οι ομοιότητες.
  6. Πλαίσιο και κινητήρας ειναι το κλασικό xt550... τα υπόλοιπα προφανώς ειναι απο αλλού....
  7. Ρε συ κουλούρι, μήπως είσαι γυναίκα?
  8. (το dorsoduro δεν σηκωνεται ουτε με viagra, αυτή ειναι η πικρή αλήθεια)
  9. Καταρχήν δεν ανέφερα το 690 "ετσι για να σας τρελάνω", και το βρίσκω κομματάκι επιθετικό αυτό. Το ανέφερα, και ήδη το ξεκαθάρισα μια φορά για να δείξω πως τα νούμερα δεν δίνουν πάντα εικόνα της πραγματικότητας. Αλλά ακόμα και τα νούμερα να κοιτάξουμε, δεν ισχύει αυτό που λες οτι έχουν τα ίδια κιλά με το xt, αλλά διπλάσια άλογα. Το ένα έχει αναλογία δύναμης/βάρους 0.23 και το άλλο 0.36 που είναι πολύ λιγότερο απο οποιοδήποτε γυμνό. ... ο αρχίταφος το er6 πχ έχει 0.32! μην μου πεις οτι το er6 είναι too much μηχανή για αρχάριο.... Ακόμα και το hornet πάνω στο οποίο θα μάθει στην σχολή οδηγών, έχει 0.42. Το έχεις οδηγήσει το dorsoduro? το ξέρεις σαν μηχανή, ή απλά κοιτάς να νούμερα? αν συμβαίνει το τελευταίο, κάνεις λάθος στα συμπεράσματα σου και τα πράγματα δεν ειναι οπως νομίζεις. Το dorsoduro ειναι της κατηγορίας sv650, er6 κλπ. Δεν ειναι για παραπάνω, σε θέματα επιδόσεων. Σε οποιαδήποτε περίπτωση, το dorsoduro ειδικά στην touring χαρτογράφιση ειναι μέγιστη παπουδιέρα δεν κινδυνεύει κανένας με αυτό. Αν λοιπόν σε παρόμοια συζήτηση που κάποιος θα ρώταγε αν είναι καλή ιδέα να πάρει ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ 600αρι γυμνό σαν πρώτη μηχανή, θα του έλεγες "όχι", τότε απλά συμφωνούμε πως διαφωνούμε. Εγώ είμαι της άποψης οτι μπορεί, μια χαρά να πάρει οποιαδήποτε τέτοια μηχανή αρκεί να έχει μυαλό στο κεφάλι του καθότι ο τρόπος λειτουργίας τους, δεν τα κάνουν καθόλου επικίνδυνα παρά μονο αν ξεφτυλίσει ο οδηγός το θέμα. Αν το ξεφτυλίσει όμως, και με το drz θα σκοτωθεί εξίσου εύκολα. Επίσης, γενικά μιλώντας για το θέμα της επικινδυνότητας...χίλιες φορές με τα φρένα, το πλαίσιο και τις αναρτήσεις του dorsoduro παρά του xt.
  10. Τόσο δεν βγάζει το 690 τροχό? μπορεί να πέφτω κατα 4-5 άλογα έξω, αλλά το νόημα αυτού που έγραψα δεν ήταν τα ακριβή νούμερα, όσο το οτι το 690 θα γράφει λιγότερα στο δυναμόμετρο απο οτι το dorsoduro, αλλά το να λέγαμε οτι το 690 ειναι πιο αργό απο το dorso ή πιο αδύναμο κλπκλπ θα ήταν μέγα και τραγικότοταοταοτοτατο λάθος. Εννοώντας πως τα 80 περίπου άλογα, τροχό, του dorso θα έπρεπε να τα μετράμε για αυτό που είναι! ένα βαρύ μηχανάκι με ωραίο στήσιμο, που κάνει τα πάντα και που ΔΕΝ βάζει φωτιά στην άσφαλτο. (κοίτα που προσπαθώ να βγάλω αργή τη μηχανή που έχω και δεν με αφήνουν! εντάξει ρε συ pitapola το ξέρω οτι τα σπάει το dorsoduro, γιαυτό το πήρα, αλλά αν δω κανέναν να μου μαρσάρει σε φανάρια κάνω τον ανήξερο γιατί ξέρω πως standard θα κεράσει τσαγάκι με ότι και να είναι αυτός)
  11. Το dorsoduro δεν βάζει σε καμία περίπτωση φωτιά στην άσφαλτο και μάλιστα έχει και 3 χάρτες για να το συνηθίσει μια χαρά. Το θεωρώ μια αγορά που θα γλύτωνε κάποιον που αγόρασε xt, απο το να θέλει κάποια στιγμή κάτι παραπάνω, και πάλι χωρίς όμως να βάζει φωτιά στην άσφαλτο. Δεν ειναι μηχανή επιδόσεων, οπότε τα περίπου 80 του άλογα, τροχό, δεν είναι να τα συγκρίνουμε με τα 70 του 690 και να πούμε "του την λέει".. το αντίθετο μάλιστα! Είναι όμως αυτά που χρειάζεται για να μην σέρνεται μια μηχανή με τα κιλά του dorsoduro και να κυλάει αξιοπρεπώς. Είναι μια φθηνή, μετρίων, προς κακών επιδόσεων, μηχανή, που όμως έχει πάρα πολύ ωραίο στήσιμο, είναι αξιόπιστο και κάνει όλα όσα θα έκανε ένα xt και πολλά περισσότερα. Άσε που με την χαρτογράφηση που έχει το dorsoduro, ειδικά στο touring mode, πιο ευκολα σηκώνεται το xt παρά το dorso! :S
  12. Το πρόβλημα της εθνικής με το drz δεν ειναι απλά οτι θα σε κουράσει... θα σε κουράσει σίγουρα δηλαδή αλλά δεν ειναι αυτό το μεγάλο πρόβλημα, γιατί οκ εσύ πες αντέχεις όσο αντέχεις... το πρόβλημα είναι πως η ταχύτητες που θα κινηθείς στην εθνική είναι στην ουσία η τελική του drz και κάθεσαι τέρμα γκάζι ολη την ώρα με το μονοκύλινδρο, μάλλον θα το πάρεις στη μασχάλη...συν το οτι θα είσαι φτερο στον άνεμο... Το dorsoduro, δεν ειναι πολύ για πρώτη μηχανή. Σίγουρα όχι αν το συγκρίνουμε με το xt660x δηλαδή. Είναι και τα δύο σχετικά ψηλά και πολύ βαριά. Εχει τις ιδιαιτερότητες του, οπότε ψάχτο λίγο πριν προχωρήσεις σε αυτό (αν αποφασίσεις, ρώτα κιόλας, καθότι κάτοχος). Σκέψου αν θες και το FMX, που επίσης θα το βρεις φθηνό. To R6 και το συνάφι του δεν τα λένε street, καθότι δεν ειναι φτιαγμένα για δρόμο, αλλά για πίστα).
  13. 200-300χλμ βόλτες (αν προυποθέτουν αυτό που έχω στο μυαλό, δηλαδή οδήγηση σε εθνικές κλπ) με το drz τις ξεχνάς. Θα είσαι τέρμα γκάζι συνέχεια και θα ουρλιάζει το καημένο. Μην νομίζεις όμως οτι το drz και το xt660x είναι στην ίδια κατηγορία. Το xt600x δεν θα το έλεγες ακριβώς motard, καθότι έχει το βάρος μιας γυμνής μηχανής, αλλά αν σου αρέσει εμφανισιακά και προτιμάς πχ το λίγο πιο ψηλό στήσιμο απο τα γυμνά, τότε εγώ προτείνω να κινηθείς σε αυτό. Επίσης αν αφήσουμε στην άκρη το παιχνιδιάρικο ύφος των motard (εφόσον συμπεριλάβαμε το xtx), θα πρότεινα να ρίξεις και μια ματιά στο dorsoduro, που εχει επίσης το ίδιο ψηλό στήσιμο, και είναι επίσης πολύ βαρύ όπως το xtx, το βρίσκεις φθηνά και είναι κλάσεις ανώτερο απο το xtx. Επίσης θα είναι πολύ πιο δύσκολο να βρεις ανθρώπινο drz, καθότι τα λιώνουν, παρά τα άλλα δύο.
  14. Μονο απο επαγγελματίες θα είναι παράνομο το φάσκελο? οι υπόλοιποι ρίχνουμε αβέρτα?
  15. Δεν ήμουν παρόν την στιγμή του συμβάντος αλλά θέλω να πιστεύω πως ήταν SD1290.