seatcowl

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    726
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    4

seatcowl last won the day on April 18

seatcowl had the most liked content!

Πόντοι

1044 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος seatcowl

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 11/13/82

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    DRZ400SM

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1955 προβολές προφίλ
  1. Μικρό λιθαράκι στη συζήτηση... εγώ είχα πάει για το r1 '07 μονο και μόνο γιατί απο τα 1000αρια της εποχής του θεωρώ ήταν μακράν το πιο εμφανίσιμο (και επειδή ερχόμενος απο το r6 η μαμά yamaha μου είχε φερθεί καλά απο πολλές απόψεις.) Απο παιδικές ασθένειες, τα 07-08, έχουν βολάν και μπουζόπιπες. Και τα δύο τσούζουν ελαφρως, αν σου κάτσουν. Το 07 απο το 05 (07-08 ηταν ίδιο μοντέλο) πάντως άλλαξε αρκετά. That said, απο τα σπασμένα πλαίσια του gsxr και την χοντροκοψιά του zx.... χίλιες φορές το βολαν! δεν σε στέλνει αδιάβαστο. Με 3-4k πάντως το βρίσκω εξαιρετικά χλωμό να βρεις τέτοιας χρονολογίας καλοσυντηρημένο 1000αρι. Όπως είπες όμως κοιτάς και παλιότερα απο αυτά, οπότε το post μου υπάρχει μόνο κ μονο γιατί αναφέρθηκε η χρονολογία του 07 και τα κουσούρια της.
  2. Σε συνέχεια του post για τον ΤeapotOne, και της διαφωνίας περί ss και ταξιδιών.... υπάρχουν και άλλοι τρελοί... http://gearheads.org/nikki-misurelli-the-woman-who-ditched-her-boyfriend-to-travel-the-world-on-two-wheels/ (sorry που το post μου δεν έχει link αλλά σχετίζεται με το παλιότερο post του kpapageo....)
  3. Κάτοχος και εγώ, το είχα πάρει πριν περίπου ένα χρόνο απο τον Παπασταύρου καθώς το ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά γιατί έτυχε τότε και είχε κάνει μια ειδική παραγγελία για λίγα κομμάτια σε ολόμαυρο (το logo μπρος-πίσω και όλες οι λεπτομέρειες μαύρες). Θα εστιάσω στα μειονεκτήματα που βρίσκω... Έχει δύο τσέπες εξωτερικές και μία εσωτερική. Η αφαιρούμενη επένδυση σου δίνει ακόμα μια τσέπη. Δυστυχώς οι εξωτερικές του τσέπες ειναι έξω απο την μεμβράνη οπότε σε βροχή, κλάφτα χαράλαμπε για ότι έχεις εκεί μέσα. Η εσωτερική τσέπη είναι σχετικά μικρή. Αυτό που όμως δεν παλεύω με τίποτα και που ποτέ δεν κατάλαβα είναι, γιατί το βγάζει αδιάβροχο αλλά του έχει βάλει αυτούς τους αεραγωγούς στα μπράτσα. Σε νορμάλ βροχή πάντα μου πέρναγε νερό απο εκεί. Και φυσικά είναι κοντό στη μέση οπότε και απο εκεί βρέχεσαι. Το δεύτερο το δέχομαι γιατί το επέλεξα με πρώτο κριτήριο την εμφάνιση... το πρώτο το βρίσκω απογοητευτικό. Δεν θα το έλεγα χειμερινό μπουφαν αν ψάχνεις κάτι αδιάβροχο. Είναι μάλλον για εκείνον που δεν σκοπεύει να βασίζεται σε αυτό σε συνθήκες βροχής και θέλει ένα δεύτερο εμφανίσιμο διακριτικό μπουφαν στο οποίο θα μπορεί να βάζει και μια μεμβράνη για κρύο. Πέρα απο αυτά τα παράπονα, θα έλεγα πως είναι πολύ τίμιο, εξαιρετική κατασκευή, γιαυτό κιόλας κυκλοφορεί αρκετά.
  4. Yamaha

    https://ultimatemotorcycling.com/2017/04/08/yamaha-recalls-fj-09-fz-09-xsr900-motorcycles-due-handlebar-issues/
  5. Το νόημα αυτού που είπα δεν ήταν το αν είναι στραβό το πλαίσιο σου ή οχι. Ήταν ένα παράδειγμα για να εκφράσω το ότι εφόσον μαστορεύεις μόνος σου, χωρίς τις καλύτερες των γνώσεων, δεν πιστεύεις οτι θα σου ξεφύγουν πράγματα που δεν είχες υπολογίσει πιο πριν? Και ίσως ξεκινήσεις έχοντας στο μυαλό "θα φτιάξω αυτά τα 3 και θα είμαι κομπλε" αλλά στην ουσία είναι 13, γιατί δεν υπολόγισες αρκετά άλλα... Και θα πληρώνεις ανταλλακτικά φτιάχνοντας το λίγο λίγο με το ρίσκο να φτάσεις σε ένα σημείο όπου θα έχεις ξοδέψει περισσότερα απο όσα θα ήταν φρόνιμο. Ή μήπως αν φτάσεις σε τέτοιο σημείο θα σταματήσεις? Και ότι θα έχεις κάνει μέχρι τότε τι θα το κάνεις? θα πουλήσεις πχ καπάκι βολάν για καινούριο και θα πάρεις τα χρήματα σου πίσω? Σε έναν μηχανικό θα μπορούσες να ζητήσεις έναν συνολικό έλεγχο και ένα κοστολόγιο, για να ξέρεις τι προβλήματα υπάρχουν ουσιαστικά, όχι αυτά που βλέπει το μάτι σου, κάτι που δεν μπορείς να κάνεις εσύ τώρα. Τέλος πάντων... ο κάθε ένας έχει τη λογική του. Καλή συνέχεια.
  6. Μονο? θα ορκιζομουν πως το r6 που ειχα ανετα 100αριζε... On topic, καπου ειδα να συζητατε για 500ε για να το συνεφερεις? Τωρα ειδα και τις φώτο, και εχω να πω οτι μαλλον χανεις τον χρόνο σου. Δεν ειναι παπακι.... Θα τα πληρωσεις τσουχτερα, εκτος αν θες να καταληξεις με frankenstein μηχανη και μετα να μην μπορείς να την πουλησεις κιολας αν τελικα αποφασισεις να μην συνεχίσεις με αυτη, καθως οι αγοραστες σιγουρα θα φευγουν με μεγαλυτερη τελικη απο την πρωτη του gsxr. Και δεν είναι μόνο το αισθητικο κομματι. Θες να γλυτωσεις φραγκα κ να την μαστορεψεις μονος...? το πλαισιο σου πχ θα το τσεκάρεις? αφου ή πριν αρχισεις επισκευες και δωσεις λεφτα για ανταλλακτικα? Η θα αγορασεις ντεποζιτο, καπακι βολαν κλπ θα το βαλεις μπροστα και μετααααα θα συνειδητοποιησεις οτι τραβαει στο πλαι σα μεθυσμενος μπαρμπας? Πιστευω θα βγεις περισσότερο χαμενος απο οτι υπολογιζεις με το πλανο που έχεις.
  7. Πιστεύω πως δεν την έχω ξαναβάλει αυτή... (το έχω αποχωρηστεί πλέον το r1)
  8. Για την ιστορία θα αναφέρω πως αν θυμάμαι καλά, υποπλαίσιο έσπασε και στα 2 απο τα 3 BMW GS που είχε ο Ewan McGregor στο ντοκυματερ/ταινία/ταξίδι, Long Way Round, που γύρισε.... kkthnxbb.
  9. Πως δηλώνει κάποιος συμμετοχή για αυτό?
  10. Σήμερα πήγαμε για βωξίτη...
  11. RPHA 10 plus

    Ένα μπράβο και ένα ευχαριστώ στην colori που μου αντικατέστησε την ζελατίνα!
  12. RPHA 10 plus

    Έχω πλέον δύο rpha10 plus στην κατοχή μου, το ένα περίπου 1,5 χρόνο τώρα (μόνο για βόλτες) και το δεύτερο 2 μήνες για καθημερινό. Δεν χρειάστηκε να δοκιμαστεί η αντοχή του σαν κράνος αλλά μου φαίνεται πως με τον καιρό μαζεύουμε παραξενιές... Το πρώτο, το μόνο που έπαθε είναι που έχασα μια φορά το chin curtain καθότι κάποιος κοιμόταν στην hjc όταν σχεδίαζαν το κουμπωμα του (κάτι το οποίο διόρθωσαν μετά στο rpha11). Θεωρώ πως με ελάχιστη (πλέον) προσοχή στο πως το βάζω/βγάζω δεν θα το ξαναπάθει. Οπότε αυτό με το chin curtain το καταπίνω... Δυο όμως νέες παραξενιές μου βγήκαν και μάλιστα στο καινούριο που το έχω μόλις 2 μήνες στην κατοχή μου. Όπως έγραψα στο προηγούμενο πόστ έσπασε το κουμπωμα του d ring. Επισκευάσιμο, δε λέω... επειδή είμαι και λίγο περίεργος έφαγα τον τόπο και βρήκα ακριβώς τα ίδια κουμπωματα και το αντικατέστησα. Πολύ περίεργο όμως γιατί συνέβει μέσα σε 1 μήνα χρήσης.. Η τελευταία παραξενιά είναι αυτό εδώ το οποίο με σοκάρει και το θεωρώ απαράδεκτο. H ζελατίνα αγοράστηκε ξεχωριστά απο colori και λόγο του ότι το δευτερο το χρησιμοποιώ μόνο μέσα στην πόλη, σπάνια κουμπώνω το κράνος. Το κούμπωμα της ζελατίνας ζήτημα αν θα δούλεψε 10 φορές. Στο κράνος που έχω για βόλτες, το κουμπώνω πάντα γιατί βγαίνω σε εθνικές κλπ, και εδώ και 1,5 περίπου χρόνο, δεν έχει πάθει κάτι παρόμοιο.
  13. Εμένα πάντως οι 3 υδραυλικοί που έχουν περάσει απο τα χέρια μου ήταν με διαφορά πιο σκληροί απο τους υπόλοιπους μηχανικούς που έχουν περάσει. Δεν ξέρω αν έπεσα σε 3 περιπτώσεις αλλά τους έχω πάρει απο φόβο! :P Καλή ανάρρωση και απο εμένα και ποντάρω στο ότι δεν θα έχεις θέμα!