seatcowl

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    740
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    4

seatcowl last won the day on April 18

seatcowl had the most liked content!

Πόντοι

1074 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος seatcowl

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 11/13/82

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    DRZ400SM

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2130 προβολές προφίλ
  1. Εεεε... δεν λέμε τίποτα γιατί περιμένουμε το καλοκαίρι... αν είναι και το καλοκαίρι να μας πάει έτσι, δεν υπάρχει ελπίδα... αν δεν υπάρχει ελπίδα, δεν υπάρχει λόγος να ζούμε! Έχω την εντύπωση, ότι απο αρχές του χρόνου κάτι γίνεται και ενώ όλη τη βδομάδα έχει μια χαρά καιρό, σχεδόν κάθε Κυριακή χαλάει ο καιρός... είτε συννεφιά είτε βροχές κλπ. ....η μηχανή της Σιών...?
  2. Μήπως απλά μαστόρευε ο άνθρωπος? Κουκλί φαίνεται να το έχει ρε σεις...
  3. Mi_Ka απο όσο έχω διαβάσει η SWM με τις οικονομικές πλάτες των κινέζων αγόρασε το εργοστάσιο απο την ktm με όλη την προίκα. http://www.cycleworld.com/2015/07/14/swm-rs650r-first-look-enduro-motorcycle-review-photos
  4. Μαζί σου και εγω, κάτι τέτοιο σκέφτηκα στην αρχή... παρόλαυτα νομίζω πως οι μηχανές τους σαρώνουν στο πανευρωπαικό πρωτάθλημα sm, με το 450αρι της εταιρείας.
  5. Νομίζω πέρασε απαρατήρητο στην έκθεση... είναι ουσιαστικά το husky 630, απο την κινεζο-ιταλική εταιρεία.
  6. Θα συμφωνήσω και εγω εν μέρη με τους προλαλήσαντες. Καταλαβαίνω γιατί πουλάνε κάποια κανάλια με motovloggers αλλά το κανάλι του royal jordanian δεν κατάλαβα ποτέ γιατί έγινε δημοφιλές. Ο τύπος έπαιρνε απλά μια μηχανή και έκανε μια απίστευτη βαρετή βόλτα μέσα στην κίνηση. Ούτε editting υπήρχε στα βιντεο του, ούτε τίποτα το ενδιαφέρον απο περιβάλλον, ή οδηγικές ικανότητες. Το απόλυτο κενό. Απλά είχε λεφτά και πέρναγαν απο τα χέρια του ακριβές μηχανές. Τι το ενδιαφέρον έχει όμως να δω ένα 20λεπτο βίντεο με κάποιον να οδηγάει το 701 μέσα στην κίνηση πηγαίνοντας με 40χλμ? Απο το σύνολο της παρουσίας του πάντως, το περιεχόμενο των βίντεο του, το πως μιλάει, τις επιλογές του θα υποθέσω οτι...ε.. τα θεματάκια του τα έχει σαν άνθρωπος. Όχι οτι αυτό ειναι απαραίτητα κακό βέβαια, αλλά προσωπικά όποτε είδα κάποιο βίντεο του και τον άκουσα κιόλας μετά να μιλάει, φανταζόμουν κάποιον δημόσιο υπάλληλο με τον χαρτοφύλακα και το σκαρπίνι, σφιχτοκώλη και φορμαρισμένο μέχρι αηδίας (ακούγεται στη φωνή του και στο πως μιλάει), που απλά είχε λεφτά και πήρε μια μηχανή που κάνει μπαμ για να κάνει μια βόλτα μέσα στο κέντρο της πόλης, και όλο αυτό δεν μου φαίνεται ενδιαφέρον στο παραμικρό. Ακόμα με στοιχειώνει το βίντεο εκείνο με το 701 που το οδηγούσε όπως μεσήλικας κάποιο cbf.
  7. Αμάν... Τώρα που το λες ksino.... απο την βαλίτσα φαίνεται να φεύγει καλώδιο που καταλήγει στην παροχή κάτω.... Με τις χούφτες αυτές κάνεις και jousting ε... μεσαιωνική μονομαχία!
  8. Αυτό, υπόψην, ειναι ένα κινεζοσκουτερ, μινιατουρα r6. http://www.taotaousapowersports.com/store/p86/DF50SST.html
  9. Δεν αναφέρομαι σε εσένα christosdav, δεν ξέρω κιόλας γιατί κατάλαβες κάτι τέτοιο.
  10. Έκανες μια ώρα πορεία πορεία με σταθερό γκάζι με το μονοκύλινδρο?
  11. Τι είναι το μοτάρ ρε σεις? όπως λέμε "ρε κριάρ!", "ρε ζαγάρ!" κλπ?
  12. Χαχ... εγώ το αποδίδω στα μαγνητικά κύμματα της περιοχής, στα ελοχίμ αλλά και στα χανεμπού. Πριν λίγες μέρες το λοιπόν, στην Επίδαυρο με ήβρε το εξής παρόμοιο κακό (αλλά ουδεμία σχέση πιστεύω έχει με την περίπτωση σου). Εξερευνούσα τα πέριξ, και ένιωσα σαματις να ψιλορετάρει λίγο παραπάνω απο το κανονικό χαμηλά... κάπου ψιλοχάθηκα κιόλας και σταμάτησα στην άκρη για να ρίξω μια ματιά. Σβήνω τη μηχανή, και όταν γυρισα το διακόπτη, με το που πατάω τη μίζα ακούω έναν κρότο και μετά ...τάφος... έσβησαν όλα. Σε επόμενα γυρίσματα του διακόπτη οι ενδείξεις στο καντραν είχαν τρελαθεί η μηχανή δεν έπαιρνε μπροστά, και η καημένη τρόμπα βενζίνης είχε πάθει αμοκ. Για να μην τα πολυλογώ, είχα πέσει σε τρομερή πλεκτάνη. Χαλάρωσε σύνδεσμος των λαιμών της εξάτμισης που βρίσκεται λίγο κάτω απο τη σέλα, κάτω απο την μπαταρία, υπερθέρμανε τη μπαταρία με καυτα καυσαέρια που πέταγε προς τα πάνω και στην μιζιά μάλλον έκαψε στοιχείο. (όλα αυτά διαγνώστηκαν πολύ αργότερα βέβαια) Πολλά kudos στους κατοίκους της γύρω περιοχής που ταλαιπώρησα και τελικά κατάφερα να γυρίσω πίσω.
  13. Άλλη μια απο τα ίδια... 'τάνα ζωή...
  14. RPHA 10 plus

    Επ... το μικρό τρίξιμο στα αριστερά το ακούω και εγω και στα δύο rpha10+ που έχω! Και να σκεφτείς οτι είχα καταλήξει στο ότι μάλλον κάτι παίζει με εμένα! πχ οτι τα κράνη είναι απολύτως συμμετρικά και απλά πχ εγω θα παρουσιαζω μια μικρή ασυμμετρία στο αυτί απο αριστερά και κάτι δεν κάθεται 100% σωστά... Τι μαθαίνει κανείς όμως...
  15. Μικρό λιθαράκι στη συζήτηση... εγώ είχα πάει για το r1 '07 μονο και μόνο γιατί απο τα 1000αρια της εποχής του θεωρώ ήταν μακράν το πιο εμφανίσιμο (και επειδή ερχόμενος απο το r6 η μαμά yamaha μου είχε φερθεί καλά απο πολλές απόψεις.) Απο παιδικές ασθένειες, τα 07-08, έχουν βολάν και μπουζόπιπες. Και τα δύο τσούζουν ελαφρως, αν σου κάτσουν. Το 07 απο το 05 (07-08 ηταν ίδιο μοντέλο) πάντως άλλαξε αρκετά. That said, απο τα σπασμένα πλαίσια του gsxr και την χοντροκοψιά του zx.... χίλιες φορές το βολαν! δεν σε στέλνει αδιάβαστο. Με 3-4k πάντως το βρίσκω εξαιρετικά χλωμό να βρεις τέτοιας χρονολογίας καλοσυντηρημένο 1000αρι. Όπως είπες όμως κοιτάς και παλιότερα απο αυτά, οπότε το post μου υπάρχει μόνο κ μονο γιατί αναφέρθηκε η χρονολογία του 07 και τα κουσούρια της.