seatcowl

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1012
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    8

seatcowl last won the day on May 12

seatcowl had the most liked content!

Πόντοι

1494 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος seatcowl

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια 11/13/82

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    DRZ400SM

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

6650 προβολές προφίλ
  1. Το βάζω εδώ γιατί εδώ θεωρώ οτι του αρμόζει. Επειδή ήμουν πάλι στο ψάξιμο για drz βλέπω ορισμένους που απλά πετάνε χαρταετό. https://www.car.gr/23954242-suzuki-dr-400-drz400-sm Μια μηχανή 400cc, 13 ετών, που μόλις την πάρεις θα πεις καλημέρα σε δισκόπλακες, πιστόνι, αλυσίδα, τεντωτήρα καδένας γιατί απο οτι βλέπω έχει ακόμα τον εργοστασιακό, και ένας θεός ξέρει τι άλλο καθώς δεν φαίνεται να έχει τύχει ιδιαίτερης προσοχής κρίνοντας απο τις φωτογραφίες... με μόλις 3700.
  2. Μπραβο ρε συ, αυτό ηταν! Ευχαριστω!
  3. Είναι απολύτως φυσιολογικό το να μην πατήσει ποτέ ολόκληρο το μπροστινό.
  4. Μήπως μπορεί να βοηθήσει κάποιος.... Ψάχνω ένα βίντεο με ένα africa 1000, απο οπτική του οδηγού, σε έναν αυτοσχέδιο αγώνα, νομίζω Αμερική, με τρελό μονοπάτι, μέσα απο πόλη, λόφους, κλπκλπ... Σίγουρα δεν δίνω πολλά στοιχεία αλλά πιστεύω όποιος το έχει δει το θυμάται..
  5. Μεγάλο supermoto ακούς... το 2020 ακούς... χαίρεσαι γιατί πλέον δεν ασχολείται καμία εταιρεία με την κατηγορία αυτή.... και μετά βλέπεις αυτό εδώ και θες να βγάλεις τα μάτια σου με τους αντίχειρες...
  6. Όχι απαραίτητα, αν αναλογιστείς το οτι τα πηνία είναι δοκιμασμένα, ενώ ο μάστορας που θα σου κάνει την περιέλιξη, όχι, και δεν ειναι δουλειά που θα βγει απο όλα τα χέρια, ίδια. Εκτός αν ξέρεις κάποιον συγκεκριμένο που εμπιστεύεσαι να του προτείνεις. Aν θυμάμαι καλά όταν τα είχα αλλάξει πρέπει να είχα δώσει περίπου 130 για τα πηνία. Για περιέληξη μου ζήτησαν 100 και ήταν τυχαίος αυτός που βρήκα, οπότε προτίμησα τα δοκιμασμένα γιατί θεώρησα πως το ρίσκο είναι μεγαλύτερο αν πήγαινα για περιέληξη.
  7. Εγώ πάντως όταν την είχα πάθει στο drz με πηνία, ένα βράδυ απλά αποφάσισε να μην παίρνει μπροστά, ενώ κοντέρ και φώτα τρεμοέπαιζαν... το έβαλα σκαστό, γύρισα σπίτι με σβηστά φώτα και κοντέρ και την επόμενη μέρα έβαλα φρέσκια μπαταρία γιατί νόμιζα οτι είχε φτάσει το τέλος της καθώς την είχα καιρό. Δούλεψε μια μέρα και μετά πάλι το ίδιο, αφού δεν φόρτιζε η μπαταρία. Άλλαξα πηνία και τέλος. Υπόψη, υπάρχουν γερμανικά aftermarket, δοκιμασμένα, στην μισή τιμή των suzuki. (μου λείπει... θέλω να ξανααγοράσω drz)
  8. Ψηφίζω πηνία. Τα drz έχουν μια μικρη ευπάθεια.
  9. Πείτε με άρρωστο αλλά εγώ θα το κυκλοφορούσα άνετα... Για την τιμή ούτε λόγος, πάντως...
  10. Φτάνει όντως μέχρι την άκρη το υποπλαίσιο ε? Τι να σκέφτονταν οι ιταλοί άραγες...
  11. E δεν παίρνεις απλά σίδερα... παίρνεις και υποσχέσεις μαζί! Για πράγματα που ίσως είναι, ίσως δεν ειναι, μοτερ που ίσως ειναι, ίσως δεν ειναι, οργανα που ίσως υπάρχουν, ίσως οχι κλπ.. Λίγο το λες αυτό?
  12. Σε καμία περίτπωση δεν με ενδιαφέρει να υπερασπιστώ το πλαίσιο ούτε στο ελάχιστο αλλά ο πελάτης ΔΕΝ έχει πάντα δίκιο. Με μια πρώτη ματιά θα πω "υπερβολικός". Το οτι εσύ γύρισες πίσω στο κατάστημα μεσα σε δύο ώρες με τον υπολογιστή σου παραμάσχαλα (λες και είναι υποχρεωμένο το κατάστημα να κάνει έλεγχο στον δικο σου υπολογιστή για να δει τι δουλεύει και τι δεν δουλεύει στον υπολογιστή σου... μάλλον δεν γνωρίζεις την πολυπλοκότητα του συστήματος που κουβάλησες, καθότι έχει πάνω 20 εξαρτήματα απο 20 διαφορετικούς κατασκευαστές) για εμένα δείχνει πως η αντιμετώπιση σου δεν ήταν σε καμία περίπτωση λογική, αλλά θερμοκέφαλη με ότι αυτό συνεπάγεται. Το οτι εσύ κατα κάποιο τρόπο έκρινες πως θα επρεπε να ειχες μια απαντηση σε λιγότερο απο 2 ωρες και γύρισες πίσω για να διαταράξεις την διαδικασία ελέγχου των υπαλλήλων, μόνο προβλήματα σε εσένα προκάλεσε και τίποτα παραπάνω. Και εσύ στην δική σου δουλειά αν σε διακόψουν απο την διαδικασία σου και απαιτούν απάντηση πριν έχεις εσύ ολοκληρώσει τις ενέργειες που χρειάζεσαι για να μπορείς να απαντήσεις, μισόλογα θα λες. Με μια πρόχειρη ματιά στο ιντερνετ απο το site της logitech βλέπουμε συμβατότητα με windows 10, υπο προυποθέσεις. Με μια δεύτερη ματιά, επίσης στο αγαπημένο ιντερνετ βλέπω πως και άλλοι χρήστες είχαν παρόμοιο ζήτημα με τον συγκεκριμένο controller της Logitech μετα απο κάποιο Windows update, και υπάρχουν λύσεις για όλα, αρκεί να ψάξεις λίγο αντί να κάθεσαι να συζητάς για δόλο και εξαπάτηση απο υπαλλήλους που προσπαθούν να κάνουν την δουλειά τους με πενιχρούς μισθούς και σάπια καθεστώτα και με ενημέρωση που τους δίνεται απο αλλού. Και αν γυρίσεις να πεις οτι ειναι δική τους δουλειά να γνωρίζουν το αν κάποιο update των windows χαλάει συμβατότητα ή δημιουργεί κάποια παραξενιά με ένα προιόν απο τα ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ που υπάρχουν στο εμπόριο, θα σου απαντήσω το πολύ απλό "γιατί δεν πας να ζητήσεις τα ρέστα απο την microsoft?". Ίσως τίποτα να μην "κρύβεται πίσω απο όλα αυτα" και κανένας δεν έκλεβε την ταμπακιέρα και όλο αυτό δεν είναι μια πλεκτάνη για να σου φάει το πλαίσιο τα λεφτά. Η χρήση της τεχνολογίας απαιτεί και κάποιες δεξιότητες πριν κάνουμε κινήσεις και βγάλουμε συμπεράσματα. Ακριβώς και όπως όταν δεν μπορούμε να μπούμε στο facebook απο το κινητό μας δεν μας φταίει πάντα ο πάροχος τηλεφωνίας και τον αρχίζουμε στα τηλέφωνα για το πως πληρώνουμε και δεν μπορούμε να μπούμε στο ιντερνετ, κλπ. Κούλαρε λίγο, ξόδεψε 10 λεπτά στο ιντερνετ, παίξε με τον γιο σου και την τιμονιέρα, και όλα καλά, αν σκεφτόμαστε λίγο λογικά.
  13. Αν μιλάμε για Αθήνα-Σαγματα, εγω παντως ειμαι με την πλευρά του φιλου του! Βάσανο, κούραση και ταλαιπωρία μου ακούγεται με 125αρια. Το κομμάτι της εθνικής θα το ελεγα οριακά επικίνδυνο. Όλη η διαδρομή τέρμα γκάζι θα είναι, ξεζουμιζοντας τα μοτεράκια, και βαλε και ολο το ανηφορικο κομμάτι του δομοκου... μου ακουγεται αρκετα κουραστικό για τους αναβάτες κ για τις μηχανές.
  14. @ShapeshifterGR98 Eνα kaze 115 s και δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν κάτι πηγαίνει στραβά ή είναι ιδέα μου...