tasos polymeneas

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    378
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

218 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος tasos polymeneas

  • Κλάση
    Τασος Πολυμενεας

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    www.facebook.com/gymnazomaispiti

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Ενδιαφέροντα
    Σε βοηθώ να χτίσεις το στεγνό, αθλητικό, μυϊκό σώμα με δωρεαν οδηγίες διατροφής και προπόνησης.
    Youtube: tasos zagos
    fb: www.facebook.com/gymnazomaispiti

    blog: www.gymnazomaispiti.blogspot.com

    www.youtube.com/c/tasoszagos/videos

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    ER6N
  • myBike: Κυβισμός
    650

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Loreal

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    MT09

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1222 προβολές προφίλ
  1. Το θέμα ετούτο πρόκειται για έναν πόλεμο απόψεων περι του θέματος "Μεταχειρισμένο vs καινούργιο αμάξι VS μεταχειρισμένη vs καινούργια μοτο". Συγκριση πλεονεκτημάτων και λοιπές αμπελοφιλοσοφίες. Και εξηγω...Μετά απο πολλές σκέψεις και περισυλλογή, το κεφάλαιο μηχανές κλείνει επ' αορίστου ή έστω τρώει μια γερή παύση ετών. Η αισίως 4η και πιθανόν τελευταία έβερ μηχανή μου είναι για πώληση και άμεση σειρά έχει η αγορά μικρού αυτοκινήτου πόλης κατα προτίμηση κάπου μεταξύ 900-1200 κυβ μαξ με τάση στα 1000, για μικρές αποστάσεις σε νησί. Το δίλημμα και οι σκέψεις μου είναι οι εξής: Βρίσκω μεταχειρισμένα aygo, peugeot 107, citroen c1 ( είναι 90% ίδιο αυτοκίνητο απο συνεργασία των εν λόγω εταιριών) του 07-11 με 4000-5000ε και 50-70000χλμ το καθένα. Ηδη έχω τσεκάρει το 1 απο τα 4 αυτών που υπάρχουν σε αγγελία στο νησί και ήθελε αρκετά μαζέματα παρά το "είναι τζιτζι δε θέλει τίποτα" του ιδιοκτήτη. Εχουμε έμπειρο έμπιστο μηχανικό που του έκανε έλεγχο βαρύ ενώπιων όλων μας και ανάλυση. Σειρά έχουν τα άλλα 3. Απο την άλλη... μας πρότεινε να πάμε για καινούργιο κια πικαντο που παίζει στα 10-11000 με 7..... χρόνια εγγύηση. Προσωπικά το φοβάμαι το καινούργιο μιας και δε θεωρω οτι το χρειάζομαι και οτι με ενα καλο μεταχειρισμενο μικρο κανω τη δουλειά μου. Η εγγύση όμως είναι πολύ δελεαστική. Ο κύριος προβληματισμός μου είναι οτι ενα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που είναι πενα έχει πολυ περισσότερες πιθανότητες να βγάλει ζημιές των 200-700 σε σύγκριση με μια μεταχειρισμένη μοτο που αν και ελεγμένη αντε να σου βγάλει ζημιά και με 500-1000 την κάνεις καινούργια μοτερικά. Ποια η εμπειρία σας με τα μεταχειρισμένα; Ισχύει οτι όντως σε ένα μεταχειρισμένο αμάξι η πιθανότητα να βγούν ζημιές είναι πολλαπλάσια απο μια μοτο; Μηπως στην αγορά αυτοκινήτου το καινούργιο είναι πιο ασφαλές απ' ότι η σύγκριση μεταχειρισμένης/καινούργιας μότο; Ξερω οτι η ερώτηση μου είναι πολύ γενική και η σύγκριση μεταχειρισμένου / καινούργιου ίσως να είναι άτοπη αλλα θέλω γνώμες αμαξόκαυλων, έμπειρων, απειρων κλπων. FIGHT!
  2. Ειχα δρζ 1 μιση χρονο. Οτι σου ειπαν τα παιδια ισχυει και για 1η μηχανη ειναι οτι πρεπει (γενικα τα περισσοτερα 250-500κυβ) μιας και τα μικροτερα πιο πολυ νομιζω σου δινουν κακες συνηθειες στο γκαζι φρενο κλπ. Ενα πραγμα που πραγματικα μισουσα στο δρζ ηταν το πλαινο κλειδωμα τιμονιου αλλα κυριως ....το ξηρο καρτερ που σημαινει οτι καθε φορα για να δεις τα λαδια πρεπει να κανεις ολοκληρη διαδικασια με ζεσταμα ρελαντι περιμενε σβησε μετρα βαλε ξαναμετρα κλπ. Ξερω οτι ειναι αρκετα απλο και ειναι δικη μου παραξενια ομως δεν προκειται να ξανακοιταξω μηχανη με παρομοιο συστημα λιπανσης.Θελω πριν το οδηγησω να το γερνω λιγο, να κοιταω απο το τζαμακι τη σταθμη και να ξερω μεσα σε 5 δευττερολεπτα αν ειναι ετοιμη προς κινηση... Στην εργοστασιακη του κατασταση χωρις εξατμιση και χωρις την ρυθμιση/πειραγμα 3χ3 στο φιλτροκουτι + ρυθμιση καρμπιρατερ το δρζ ειναι ενα εντελως ξενερωτο μηχανημα παντελως νωχελικό. Με τα προαναφερθέντα 3 ή και φυσικα φσρ γίνεται ενδιαφέρον μικρό πυραυλάκι.
  3. 2000. Μου ειπε τιμολογιο αγορας + συναλλαγματικη 6 μηνων. Το φοβαμαι ομως και δεν το βλεπω να γινεται γιατι ρωτώντας φιλο φοιτητη δικηγορο μου ειπε οτι δεν με καλυπτει αν αυτος εχει δολο και δεν θελει να πληρωσει οταν φτασει ο χρονος. Ειδωμεν στεη τουνντ
  4. Ευχαριστω για τις απαντησεις. Προκειται για το μεγαλυτερο μαγαζι με μοτο/ επισημη αντιπροσωπεια γιαμαχα εδω στη ροδο. Δε νομιζω να κανει τετοιο κολπακι εσεις απο εμπειρία σας τι λέτε; Αν η συναλλαγματική είναι "μελλοντική οφειλή του μαγαζάτορα" και αφορα/ διαταζει τον μαγαζάτορα τότε θα ηταν καλύτερο να ζητούσα τραπεζική επιταγή ως πιο έμπιστη λύση;
  5. Ειμαι ο Χ. Κάποιος εμπορος δεχεται την αγορα της μεταχειρισμένης μου μηχανής όχι όμως με μετρητά αλλά με συναλλαγματική. Παω στο κατάστημα του την πουλάω, μου δίνει το έγγραφο το οποιο λέει οτι μπορεις να εισπράξεις τα χρήματά σου σε 5 μήνες απο τώρα. Περίπτωση 1 ) Περνάνε οι 5 μήνες πάω στην τράπεζα και πληρώνομαι ολα καλα. Περιπτωση 2 ) Περνάνε οι 5 μήνες και όταν έρχεται η στιγμή να πληρωθώ ( να ρευστοποιήσω τη συναλλαγματική), αυτή είναι ακάλυπτη. Τι γίνεται στην περίπτωση αυτή; Περιπτωση 3 ) Επιθυμώ να ρευστοποιήσω την συναλλαγματική νωρίτερα. Γίνεται; Αν ναι ποιο το "πρόστιμο" προείσπραξης; Επειδη για τα παραπάνω δε βρήκα απάντηση κάπου, όποιος γνώστης ας απαντήσει. Ευχαριστώ
  6. ζησε μαη μου. χαρα στο κουραγιο σας. ψεκασμοοοοος
  7. χωρις να θελω να ακουστω κακος...Ποιος ανηρ ανω των 16 που εχει 1 2 επαφες με θηλυκο ανθρωπο τη βρισκει με αυτες τις φωτο; Οκ να μου της στειλει το ξαδερφακι μου που ειναι 14 15 αλλα μετα απο ενα σημειο αν εχεις παει με 5 10 30 50 γυναικες αυτα δε προκαλουν ουτε καν την αρχη της διεγερσης :Ρ. Μακαρι να μου σηκωνόταν τοσο απλα με τετοιες κοινες απλες φωτο και κοινες απλες τσοντες δε θα χα αναγκει να φλερταρω/γνωρισω/ ερωτοτροπήσω ποτέ :P
  8. προτιμησε αβς... παθων . ψαξε στο youtube motorcycle abs vs no abs και θα καταλαβεις και μονος
  9. απο οσα εγραψες το er6n ειναι το μονο που εχω δοκιμασει και ξερω. η καταναλωση και η συντηρηση του ειναι ελαφρως χαμηλοτερη απο τα υπολοιπα σαν δικυλινδρο και στα λεφτα που διαθετεις παιρνεις ευκολα ενα πραγματικα αριστο. οπως και να χει πρεπει να οδηγησεις εστω για λιγο μερικα απο αυτα για να δεις πως σου καθονται και σιγουρα ελεγχο σε εμπιστο μηχανικο πριν καταληξεις σε καποιο συγκεκριμενο. το ερ6ν εχει πολυ γραμμικο γκάζι απο τα χαμηλα και ειναι νομιζω καταλληλο για "μυαλωμενο" "μη πωρωμενο" αρχάριο αλλα και εμπειρο αναβάτη που θελει το γκάζι αλλα δε κυνηγάει τα μέγιστα απο μια μηχανή. ΟΦΦ ΤΟΠΙΚ . πως προφερεται εσεις το er6n? Ι ΑΡ ΣΙΞ; ΕΨΙΛΟΝ ΑΡ ΣΙΞ, Ι ΑΡ ΕΞΙ; εχω ακουσει τα παντα. πως το λεει η πιάτσα; το r1 το λενε ρο ενα και ρο εξι αντιστοιχα πχ :Ρ
  10. εγω εφταιγα και το ξερο μ το κεφαλι που μονιμως κοιταγα να κερδισω το μιλισεκοντ στο κοκαλωμα απο τα 130, σε μηχανη χωρις αβς. δε φταιει το μηχανακι μια χαρα φρενα εχει φιλε
  11. ετσι οπως το ειπες εφυγα. ηταν στην αρχη του μαγκωματος οχι στο μετα. Το ψυχολογικο κομματι και το τεχνικο που αναφερεις κατανοω τη λογική σου. Εχω σώσει δεκάδες φορές το μπροστινό σε χώμα, ασφαλτο με τις εκάστοτε μηχανές που είχα και "νιωθω" το οτι σε λίγα μιλισεκοντ θα μαγκώσει οπότε το αφήνω στιγμιαία και το ξαναπιάνω. Στο δρόμο αν και λόγω άλλων απο διασταύρωση κλπ έχω αναγκαστεί να κάνω δυνατά φρένα πανικού 5 6 φορές σε επικίνδυνες φάσεις, ποτέ δεν αναγκάστηκαν να είναι τοσο έντονα ευτυχώς. Οπως και να χει πιο κυριλέ πλέον. Ααααν ποτέ ξαναπάω για εξάσκηση, απο εκεί που έδινα το "αντιλαμβανόμενο" 60-70% των "θεωρητικών" μου ορίων τώρα θα δίνω το 30-40%. Δεν υπάρχει ανάγκη ούτε όρεξη για παραπάνω. Respect στους γρήγορους και μη οδηγούς αγώνων, το σπορ αυτό είναι για πολύ λίγους. ;-)
  12. ολοι εχετε βαση αυτα που λετε και ειναι οι ιδιες σωστες συμβουλες που λεει ο πατερας, ο ξαδερφος-καγκουρας-μοτοκροσας κλπ. αυτες τις "προπονησεις" τις κανω απο οταν επιασα διτροχο. Πρώτα στο παπι, μετά το εντουρακι καμια 50ρια φορες, μετα δρζ400σμ, μετα το ερ6. Σιγουρα δε με θεωρω ουτε καν επίπεδο τοπικού γκαζιάρη πιστόβιου γ εθνικής, απλά μ αρέσει η φάση βελτιώνομαι ως οδηγός. Flying πολυ ωραια η ασκησούλα αυτή, την έχω κανει με το δρ πριν χρόνια πολλές φορές αλλα δε σκέφτηκα οτι και με το ερ6 θα μπορούσα να μπω σε ίσιο χώμα χαλίκι έστω ποδοσφαίρου. Τα κοκαλώματα-φρένα απο λίγα χιλιόμετρα τα χω κάνει και στα 150 έφτασα με προοδευτική ένταση και ταχύτητα. 0-150-0 το χω κανει επίσης πολλές φορές, όμως αυτή ήταν και η μοιραία. Τα λάστιχα είναι κομπλέ σχετικά, ο δρόμος τον ξέρω, παλιά άσφαλτος αλλα αψεγάδιαστος, φρένα σε σχέση με προηγούμενες μηχανές μου η διπλή δισκόπλακα νιώθει άγκυρα, φρέσκα υγρά φρένων κλπ. Καθαρά δικό μου λάθος αυτό το πιέζω λίγο λίγο λίγο παραπάνω. Ειλικρινά δεν υπάρχει λόγος απ τη στιγμή που ούτε γκαζιάρης είμαι. Το δε μικρόβιο του είμαι γρήγορος τεχνίτης κλπ απο το 100% που είχα στα 20 μου έχει πέσει στο 10-15% μετα απο χρόνια συνειδητοποίησης του τι εστι 2τροχο και του οτι το 99% (και λίγα λέω; ) των γρήγορων ελλήνων και παγκόσμιου επιπέδου αναβατών είναι σακατεμένοι. Μάθημα πάθημα λοιπόν, ελπίζω να τα δει κανας πιτσιρικάς. υγ1: Ισιωσα με πένσα το λεβιέ ταχυτήτων, το τιμόνι έχει πάρει θέλει άλλαγμα οκ, και το καβαλέτο έβρισκε την αλυσιδα, εφαγε μερικές καλές με τη βαριοπούλα και ήρθε στα ίσια, ενώ θα αλλαχτεί ο πύρος του γιατί παίζει. Τα πλαστικά και το κάρτερ ας μείνουν γδαρμένα για ενθύμιο. υγ2: Ειναι τεράστια σημασία στο δίπλωμα να γίνονται τέτοια τεστάκια, σε χαμηλότερη κλίμακα και αυξημένη δυσκολία κατα τη γνώμη μου. Οι ασκήσεις-γελοιότητες που δίνουμε στην εξέταση μόνο ικανό αναβάτη δε βγάζουν. Μεγάλη κουβέντα αλλα ας το δει καποιος καποτε και ας ψαχτεί μόνος.
  13. εν συντομια με ενδιαφέρει γενικά η "αθλητική" πλευρά της οδήγησης, οπότε σε αλάνα ανοιχτό δρόμο ευθεία χωρίς αμάξια πήγα για πολλοστή φορά για εξάσκηση τύπου 0-150-0, κυρίως για να βελτιώσω το φρενάρισμά μου. Ο δρόμος κομπλέ δε γλίστραγε, 1 2 5 10, απ τα 130 μάγκωσε ο μπροστά τροχός καθώς το παράκανα με τα φρένα, και σύρθηκα για πολύ. Στα κλάσματα δευτερολέπτου σκεφτόμουν "εμβρυακή στάση" στα χέρια κλπ μην τεντώσεις περίμενε να σταματήσεις. Σηκώνομαι "i am alive" φάση, σκώνω τη μηχανή οπου η αριστερή πλευρά όλη π **να πλαστικά καρτερ γδαρμένα, τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων στραβός αλλά πταίσματα αυτά. Η φόρμα, το μπουφάν, το φούτερ απο μέσα, σκισμένα όλα στα γόνατα αγκώνες καρπούς, και μόνο γρατσουνιές στον αστράγαλο, αγκώνες, γόνατα. Οι παλαιοί, οι γαλονάδες και οι πιστάκηδες θέλω γνώμη. Πως το προπονείς όλο αυτό; Οκ ξέρω οτι είναι κλασσικότατος τρόπος πτώσης σε πίστα/ δρόμο, και οτι αν είχα ΑΒS δε θα είχε συμβεί και οτι ημουν κ**λοφαρδοςςςςς. Θελω την τεχνική αποψη και κριτική βαριά, ελαφριά, επικοδομητική η μη. Εχω φωτογραφίες και βίντεο απο το σημειο τις χαρακιές στο δρόμο κλπ για ενθύμιο αλλα τα χω στο κινητό. μηχανή: er6n, εμπειρία 5 χρόνια, είναι η 4η μηχανή μου την έχω 2 μήνες.
  14. plot twist. δασκαλος ειναι αυτο που θελει φυγεις :|