tasos polymeneas

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    360
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

211 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος tasos polymeneas

  • Κλάση
    Τασος Πολυμενεας

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    www.facebook.com/gymnazomaispiti

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Ενδιαφέροντα
    Σε βοηθώ να χτίσεις το στεγνό, αθλητικό, μυϊκό σώμα με δωρεαν οδηγίες διατροφής και προπόνησης.
    Youtube: tasos zagos
    fb: www.facebook.com/gymnazomaispiti

    blog: www.gymnazomaispiti.blogspot.com

    www.youtube.com/c/tasoszagos/videos

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    ER6N
  • myBike: Κυβισμός
    650

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Loreal

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    MT09

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1127 προβολές προφίλ
  1. απο περιεργεια αν ποτε το πουλησεις θα πεις οτι εχει όσα βλέπεις + 100.000? :P απο οσα χιλ εχει γραψει το μηχανακι τα ποσα τα εκανες εσυ (το πήρες καινούργιο) ;
  2. δεν εχεις αδικο. ηταν η ιδεα μου ή όποτε είχε γυρισμενο ρουμπινετο ήταν ενα κλικ πιο αδυναμο το μηχανακι;
  3. ναι αναγκαστικα. εγω αυτο που εκανα παντα στο ντρζ αν και ειχα τους χιλιομετρητες παντα περιμενα να αρχισει να φτυνει βηχει μετα απο 120-150 χιλιόμετρα, και στα γρηγορα με το χερι γυρναγα το ρουμπινετο. πατα συμπλεχτη στα καπακια και εδινα ξερες να περασει νεα βετζινη κ συνεχιζα :Ρ. Σε αλλα μηχανακια ο "βηχας" όταν στερεύουν απο τζινα διαρκει πιο πολυ και προλαβαινεις ανετα να γυρισεις με το χερι σε ρεζερβα. Στο ντρζ ηθελε πραγματικα πολυ γρηγορα και εν κινησει και γκαζιες μετα με συμπλεχτη αλλιως εσβηνε και ηθελε συμπλεχτη μεχρι να ακινητοποιηθεις κ μιζα κ γκαζιες κλπ κλπ κλπ :Ρ
  4. μεγάλη καύλα και τρελα τα συγκεκριμένα. δυστυχώς όμως ανήκουν σε περασμένες εποχές. η πιθανότητα να βρεις ένα που να μη σου τρώει την ψυχή κάθε 10 βολτες για κάτι που χάλασε είναι μικρη. κοιτα σε 250ρι ή με λίγο παραπάνω χρήμα σε 400 τετράχρονο απ αυτά που είπες. εκει μπορει να βρεις κατι οντως παλιό αλλά αξιόπιστο
  5. ως τυχαιος αναγνώστης σε ευχαριστώ πολύ που μοιράζεσαι το θέμα αυτό. Πραγματικά αυτο το "εκει που δε το περιμένεις" και "κάτι χαζό" είναι κατι που ξεχνάμε όλοι και αν τα βάλεις κάτω είναι πολλές οι περιπτώσεις αυτές. κατανοώ ακριβώς τι λες ως 1,69 και γω και με εμπειρία με ψηλές μηχανές. Γνώμη μου βρες μια μηχανή με ύψος σέλας κάτω απο 800μμ και σχετικά ελαφριά κάτω απο 200 κιλά. Ιδανικά κάποια γυμνά στα 600-800 κυβ. mt07 hornet παλιό ή νέο, er6n , er6f sv650 gladius κλπ κλπ. Ως κοντοί αναβάτες, τις ψηλές μότο μπορεί να τις πατάμε, αλλα σε καμια αφηρημένη αναστροφή σε ανηφόρες κλπ είναι εύκολο να ξεχαστείς. Το εντούρο προσωπικά με βοήθησε πολύ στο χειρισμό και γενικά να παίζεις με τη μηχανή σβηστή περπατήματα πλαγιάσματα σπρώξιμο με τα πόδια κλπ κλπ. Με όλες τις μηχανές ισχύει αυτο φυσικα. Οσον αφορά τον τραυματισμό σου σου γράφω ένα μηνυμά μου απο άλλο ποστ. (συγνώμη όσους το έχουν ξαναδιαβάσει) χωρις να ειμαι γιατρος, απλα με εμπειρία προσωπική και έρευνα στα θέματα των τραυματισμών, σε όποιον πάθει (χτυπα ξυλο) τέτοια ανάλογα προβλήματα σε αρθρώσεις κυρίως γονάτου, λεκάνης, ώμου, προτείνω το εξής: Μην μπεις στο τρυπάκι του "παω στο φυσικοθεραπευτη" 1-2 φορές τη βδομάδα και θα φτιάξει. Ναι σιγουρα βοηθαει πολυ ενας εμπειρος επαγγελματιας όμως η δουλειά στις περισσότερες των περιπτώσεων είναι προσωπική υπόθεση. Χρειάζεσαι επαναφορά έυρους κίνησης, δύναμης, και ταχύτητας της άρθρωσης μέσω της αποκατάστασης του νευρικού και μυϊκού κυρίως συστήματος στα πέριξ. Joint Mobility, stabilization, strength. Η σωστή και προσεκτική έρευνα και μελέτη και εφαρμογή σώζει. Δεν ειναι λίγες οι περιπτώσεις γιατρών που σε σοβαρές εξαρθρώσεις, σπασίματα κλπ εδωσαν απαντήσεις τύπου "ξεχνα τον αθλητισμό" ξεκούραση 6 μηνες, χαλαρά προσεχε κλπ. ενώ η σωστή απάντηση θα ήταν πάρε αυτές τις 10 ασκήσεις ευκινησίας και δύναμης και λιώσε 1 ώρα τη μέρα κάθε μέρα μέχρι να επανέρθει. Το πρώτο το συναντάς μαζικά, οπού κόσμος και κοσμάκης μένει ημισακατεμένος απο λάθος χειρισμούς και άγνοια. Το 2ο το συναντάς στον πρωταθλητισμό, οπου το πείσμα και το πάθος έχουν νικήσει σοβαρότατους τραυματισμούς και είναι σαν να μην έγιναν ποτέ. 1) Γενικά: παρακολούθηση απο ειδικό, προσωπική έρευνα και εφαρμογή. 2) Ειδικά και σε περιπτώσεις: Σωστή διατροφή με ισορροπία θρεπτικών στοιχείων, πολύ κίνηση όσο δεν υπάρχει πόνος. Οτι μπορείς το ασκείς και το κινείς, ήλιος, χειμερινό κολύμπι και πίστη. TLDR ναι θα επανέρθει αρκεί να το χειριστείς σωστα και μεθοδικά. o travis pastrana απο ολικό σπάσιμο/εξαρθρωση λεκάνης και παράλυτος, κατάφερε όχι μονο να ξαναπερπατήσει αλλα να πάρει και το πρωτάθλημα. Οι γιατροί τον θεωρούσαν ξεγραμμένο.
  6. χωρις να ειμαι γιατρος, απλα με εμπειρία προσωπική και έρευνα στα θέματα των τραυματισμών, σε όποιον πάθει (χτυπα ξυλο) τέτοια ανάλογα προβλήματα σε αρθρώσεις κυρίως γονάτου, λεκάνης, ώμου, προτείνω το εξής: Μην μπεις στο τρυπάκι του "παω στο φυσικοθεραπευτη" 1-2 φορές τη βδομάδα και θα φτιάξει. Ναι σιγουρα βοηθαει πολυ ενας εμπειρος επαγγελματιας όμως η δουλειά στις περισσότερες των περιπτώσεων είναι προσωπική υπόθεση. Χρειάζεσαι επαναφορά έυρους κίνησης, δύναμης, και ταχύτητας της άρθρωσης μέσω της αποκατάστασης του νευρικού και μυϊκού κυρίως συστήματος στα πέριξ. Joint Mobility, stabilization, strength. Η σωστή και προσεκτική έρευνα και μελέτη και εφαρμογή σώζει. Δεν ειναι λίγες οι περιπτώσεις γιατρών που σε σοβαρές εξαρθρώσεις, σπασίματα κλπ εδωσαν απαντήσεις τύπου "ξεχνα τον αθλητισμό" ξεκούραση 6 μηνες, χαλαρά προσεχε κλπ. ενώ η σωστή απάντηση θα ήταν πάρε αυτές τις 10 ασκήσεις ευκινησίας και δύναμης και λιώσε 1 ώρα τη μέρα κάθε μέρα μέχρι να επανέρθει. Το πρώτο το συναντάς μαζικά, οπού κόσμος και κοσμάκης μένει ημισακατεμένος απο λάθος χειρισμούς και άγνοια. Το 2ο το συναντάς στον πρωταθλητισμό, οπου το πείσμα και το πάθος έχουν νικήσει σοβαρότατους τραυματισμούς και είναι σαν να μην έγιναν ποτέ. 1) Γενικά: παρακολούθηση απο ειδικό, προσωπική έρευνα και εφαρμογή. 2) Ειδικά και σε περιπτώσεις: Σωστή διατροφή με ισορροπία θρεπτικών στοιχείων, πολύ κίνηση όσο δεν υπάρχει πόνος. Οτι μπορείς το ασκείς και το κινείς, ήλιος, χειμερινό κολύμπι και πίστη. My 2 cents
  7. δοκίμασε και τα 2 αφού είσαι αθήνα υπάρχουν πολλά απο ιδιώτες που θα στο δώσουν για δοκιμή πριν το αγοράσεις. έστω 2καβαλο. για κάποιον που δεν ειναι προχωρημένος ή οδηγός πίστας και τα 2 έχουν υπεραρκετό γκάζι. ενδεικτικά αμφότερα πιανουν τα 100 σε 3.5-4 δευτερόλεπτα με τελική 210-240. Πηρα ερ6ν του 2006 εδώ και 1 μήνα και είμαι πολύ ικανοποιημένος, ήταν ακριβώς αυτό που έπρεπε να είχα νωρίτερα. πολύ γκάζι και γεμάτο απο χαμηλά. Σε γκάζι για να "χάσει" το δικύλινδρο απο το χόρνετ πρέπει να μπεις σε πίστα ή εθνική. Σε συνθήκες πόλης/ επαρχιακό όσα δεν έχει σε ιπποδύναμη τα βγάζει σε ροπή απο τα χαμηλά ο δικύλινδρος. Παρε χορνετ αφου σε τρελαίνει τόσο ολα τα άλλα ειναι περιττά. Θα το μετανιώσεις αν δεν το παρεις σύμφωνα με τον τρόπο που μας το περιγράφεις.
  8. Πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάσεις κανένα xr250 ή τα άλλα ιαπωνέζικα 250ρια μη αγωνιστικά εντούρο ή ακόμα και drz400Ε / S. Οπωσδήποτε. Αν το βλέπεις καθαρά ως χόμπυ και 1 -2 φορές τη βδομάδα περνάω καλά, οι μηχανές αυτές είναι ότι πρέπει και ας έχουν λιγότερο γκάζι απο τα αγωνιστικά. Στην κατηγορία αυτή ωφελείσαι και απο τις πολύ χαμηλότερες καταναλώσεις και κόστος συντήρησης των μη αγωνιστικών σε σχέση με τα καθαρά. Ξεχνάς λάδια κάθε 5 ώρες, ωρόμετρα κλπ, είσαι κυριλέ. Αν τώρα είσαι πιο προχωρημένος ή έχεις βλέψεις να κατέβεις σε αγώνες ή θες να γίνεις πολύ καλός στο εντούρο τότε πάς σε κάποιο 125 εντούρο τύπου exc125. αν πίστα με άλματα κλπ τότε μένεις με το cr.
  9. προερχομενος απο εντουρακι και σουπερμοτο: Η μπροστά ανάρτηση σε σχέση με του drz που έκανες ελεύθερη πτώση στα φρένα, σφιχτή φαίνεται αν και βυθίζει οπως λες τα φρενα μοιάζουν άγκυρες λογικά λόγω διπλής δισκόπλακας. αρχικό δάγκωμα όντως τίποτα, παίζω ~3 εκατοστά τη μανέτα φρένου και ειναι σα να μη την πατας. μετά πιάνει δυνατά. στην πρώτη βόλτα μπλόκαρα και τροχό μάλιστα καταλάθος σε στροφή σχεδόν στατικός και πήγα να φύγω κάτω. σέλα σε σύγκριση με ότι είχα συνηθίσει, δείχνει καναπές. η γκόμενα βολεύεται πολυυ παραπάνω επίσης πίσω. στα φρένα τις πρώτες φορές επίσης γλυστρούσα εμπρός και τα @@ τρώγανε damage αλλα μετά κατάλαβα ότι φρενάρισμα θα συνεπάγεται σφίγγω ντεπόζιτο με γόνατα. ειναι πολύ απολαυστικό, και πολυυυυ γκάζι σε σχέση με όσα ήξερα....
  10. που πιανει η βαση αυτων ; γινεται να στραβωσει πλαισιο απο μανιταρια; :Ο
  11. 1) χερούλια (grip) βγάζουν μαυρίλα. εχουμε λύση ή να αλλαχτούν στο επόμενο σέρβις; 2) Το τιμόνι ειναι ελαφρώς στραβό απο στατική πτώση. το μηχανάκι πάει ίσια. παιζει κάποιο θεμα και χρήζει αλλαγής ή να το αφήσω ως έχειν; προσωπικά δε με ενοχλεί; 3) για μανιτάρια έχουμε κάποια πρόταση; αύριο την αφήνω για σερβις και κοιτάω να αλλαχτεί ότι χρειάζεται
  12. αχ πειτε πειτεεεεε. το γραψε και το ΜΟΤΟ το ίδιο θεμα
  13. προοδευτικα τα ανοιγματα και προσοχη! ειναι πολλα τα αλογα.
  14. κανε ενα τεστ ραιντ αν μπορεις σε mt07 και ελαφρώς φθηνότερα er6n er6f και versys. η κατηγορία αυτή τύπου +- 70 αλογα δικύλινδρα με ροπή απο χαμηλά είναι μεν φιλική για το νέο αναβάτη και ευκολοδήγητη, όμως αργότερα όσο ανοίγεις γκάζι και αν το θες φεύγεις. ενδεικτικά 0-100 σε ~4 δευτερόλεπτα και τελική 200-220. ΑΝ θεωρεις τον εαυτό σου συνετό και οτι έχεις ξε....θυμανει απο γκάζι και ΑΝ εχεις όρεξη για εξάσκηση σε ελιγμούς φρένα επιταχύνσεις σε αλάνα πριν βγεις στο δρόμο τότε νομίζω είναι σοφή επιλογή ακόμα και μετά το σκουτερ. ΑΝ όχι σε ένα απο τα 2 παραπάνω τότε παίξε μπάλα σε κάτι πιο ήπιο 30-45 άλογα πες 250-400 κυβικά Εχοντας περάσει απο παπί σε 250 εντούρο, μετά σε 400 και τώρα στο er6n, είμαι σίγουρος πως αν δεν είχα την ενδιάμεση εμπειρία θα είχα πολυ άσχημες επιπτώσεις. Κάτι ξέρουν οι παλιότεροι που λένε προοδευτικά τα άλογα στα δίκυκλα. Καλές αγορές ;)