tasos polymeneas

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    396
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

252 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος tasos polymeneas

  • Κλάση
    Τασος Πολυμενεας

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    youtube: Tasoszagos

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Ενδιαφέροντα

    fitness Youtube channel: tasoszagos
    www.youtube.com/c/tasoszagos/videos

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    ER6N
  • myBike: Κυβισμός
    650

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Loreal

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    MT09

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1802 προβολές προφίλ
  1. 1,72 τι να φοβηθεις; 1,68 εγω οδηγουσα "ανετα" drz με υψος σελας 890μμ. Το προβλημα για να φανταστεις το εχεις ακινητος και ελιγμους με καθαρο μοτοκρος. πχ σε μονοπατια εντουρο. Εκει αν εισαι κατω απο 1,75 πιστευω γενικα εχεις θεμα. Για συνθηκες πολης τωρα και με το υψος σου και με αυτα τα μοτο που ειναι πολυ χαμηλοτερα κανενα προβλημα.
  2. Xiaomi Redmi note5 64/4 απο σκρουτζομαγαζο πριν 3 μηνες. στα 200ε. πλεον νομιζω το χουν στα 180. Δειτε ομως πρωτα το ριβιου των unboxholics "το καλυτερο κινητο στα 250 ευρω" λεγεται ο τιτλος. Μετα απο μενα το πηραν και αλλοι 3 φιλοι μου δεν εχωακουσει πουθενα παραπονο
  3. Ολα αυτα που υπώθηκαν + αν θέλω να καυλαντίσω μηχανάρες θα ψαχτώ στο ινσταγκραμ οπου το μάτι θα έρθει σε οργασμό 10 φορές το λεπτό και όχι 1 τη μέρα όπως παλιά στο ορθόδοξο πασοκικό "lets see your bike". :P αν θελω να επισκευάσω μια βλάβη ή να αλλάξω λάδια θα ψαχτώ στο γιουτουμπ (οκ αγγλικα αλλα υπαρχουν και ελληνικά καναλια με how to) απο το να καθομαι να διαβαζω ολοκληρα αρθρα με μερικές εικόνες. αν θελω να χαζέψω/ πληροφορηθώ για ταξιδιωτικά θα δω μοτοβλογκς απο επαγγελματικά / ερασιτεχνικά κανάλια όχι τον Κώστα με το τρανσαλπ. Φυσικα ολα τα παραπάνω έχουν τη γοητεία τους και έχουν βοηθήσει/ παρακινήσει πολλούς στα φορουμ, ομως οι εποχές άλλαξαν
  4. δεν ξερω αν μονο εμενα τετοιες μηχανες μου φερνουν το "αλητεια" και "μηχαναρα". ισως επειδη τα χαζευα οταν πρωτο ασχολουμουν με αυτα. 9/10 συγχρονες μου βγαζουν αυτο το πλαστικιλα, μεινστριμ δε ξερω πως να το πω. χαζες ανουσιες γραμμες, πλαστικα εδω και κει, μη "πολεμικες" γωνιες. Αλλο παραδειγμα συγκριση χρωματων/γωνιων των gsxr k4-k6 με τα προσφατα μοντελα...
  5. καθε χρονο και χειροτερα εμφανισιακά
  6. αυτα που εγραψαν οι προηγουμενοι οτι και καλα να πληρωνεσαι καθε βραδυ στο χερι κλπ πιστευω πως ανηκουν 20 χρονια πισω δε γινεται στην πραξη περα απο μαυρα κλπ. μονο επιθεωρηση εργασιας οντως
  7. θα μπορουσε να βγει πολυ τρολ θεμα αλλα τωρα που το λες οντως καλη απορια. Πχ να εχεις ενα βαλιτσακι "ηλεκτρολογου" με μεσα κατσαβιδια, σουγιαδακια κλπ οντως ειναι παρανομο; Και τι αλλαζει αν εχεις πισω ενα κλουβι σκυλιου για ξεκαρφωμα και κυνηγετικη καραμπινα; Λογικα θα υπαρχει διευκρίνιση σε κάποιο νόμο
  8. @spiros!!! respect για την εικονα προφιλ σου <3
  9. θα επρεπε να θεσπιστει νομος στις κατασκευαστριες εταιριε να βαζουν ΜΟΝΟ χρυσα upsidedown σε όλες τις μηχανες μαυρου χρωματος. Ειναι εγκλημα αυτο το φουλ μπλακ το ανοργασμικο. Με εναν μαγικο τροπο στα ματια μου εκμηδενίζει ολο το λουκ της μηχανης. Το χρυσο απο την αλλη το εξυψωνει 20% ++++. Κλασσικο παραδειγμα φουλ μαυρα s1000rr και gixxer με χρυσα πιρουνια
  10. Με 10χιλ παιρνεις τη μηχανη του μπατμαν. Πρωτάρης καλύτερα μια γυμνη με abs μεταχειρισμένη με μαξ 4 ίσως και 2.5 3 χιλιαρικα εισαι πολυ οκ. ER6N ER6F, SV650, Monster με τα + - του και κυριως mt07. μπορεις να δεις και τα νεα γυμνα 300ρια αν θες κατι ακομα πιο ηπιο. Υποψην τις παραπάνω μηχανες, οι "γρήγοροι" τις θεωρούν ξενέρωτες και παπουδίστικες ασχέτως αν έχουν το 0-100 σε κάτω απο 4 δευτερόλεπτα και τα 150 σε 7. Εμπειρικά όμως αν εχεις την ευκαιρία ανέβα και σε κάποια τουρινκ σουπερμοτο κλπ να δεις τι θα πει βαρος /υψος σε ακινησία όπισθεν κλπ. Προσωπικά στο 1,68 σε ψηλούτσικο μηχανάκι τύπου drz πατάς αλλά για όπισθεν πρέπει να κατέβεις. Σε μπέβερλυ που θεωρείται χαμηλό, αλλά κανείς δε λέει για τη φαρδιά σέλα πάλι θέλει ζογκλερικά. Το ερ6ν ή γενικά τα γυμνά είναι η λύση σου. Εκτος αν είσαι χαρλεας που είναι πιο χαμηλές και απο παπί και πρέπει να κάνεις deep squat για να κάτσεις.
  11. https://www.youtube.com/channel/UCzjILZxaqNI0FM_XPPkcRJw/videos πολυ καλος για οσους ασχολουνται με τρακ ντει κλπ
  12. προβλεπω fail. παρτα και γεια σας. χθες. με υπευθυνη δηλωση του εδωσα τοσα λεφτα για τον ταδε λογο . τον πραγματικο η καποιο αλλο νομιμο διοτι οι μεταφορες ανευ αιτιας κανονικα φορολογουνται 40% ως δωρεα τριτων. στο χερι 2000 θα ταν το αριστο
  13. Αν βρεθει μετα απο 1 χρονο πχ και εχει γινει κανονικα αποζημιωση ;
  14. JIREN μονο. Το τουρnament of power βεβαια με χαλαει καπως πολλα εφε πολλες φωτιες κλπ. χρωματα λες και εχεις παρει λσντ.Τα παλια με σελ, μπου κλπ ηταν πολυ πιο ομορφα απ οσο θυμαμαι μικρος. Βεβαια κποια επεισόδια οπως το πρωτο ουλτρα του γκοκου απλα ανατριχιλα, παιδικη νοσταλγια κλπ κλπ. Αναμενουμε το φιναλε..
  15. Οτι ειπαν οι προηγούμενοι. Η μηχανή έχει πολλά θετικά (απόλαυση οδήγησης, ελευθερία, γλύτωμα χρόνου, ταχύτητα, βολικοτητα κλπ κλπ) και πολλά αρνητικά με κύριο το ρίσκο και λιγότερο τα κρύα/βροχές. Κατανέμεις τα + και - στο μυαλό σου με βάση το δικό σου χαρακτήρα, τα εξισώνεις και παίρνεις την απόφαση του μηχανή ή όχι. Εχε στο νου οτι με τα χρόνια οι προτεραιότητες και τα θέλω αλλάζουν και πιθανόν να πρέπει να ξανακάτσεις κοιτώντας το ταβάνι και να ξαναζυγίσεις τα + και -. Δεν εχεις τις ίδιες σκέψεις στα 18 με τα 30. Η παραπάνω σκεψεις με έκαναν στα 24 μου να παρατήσω εντελώς και για πάντα το κομμάτι μηχανή, μετά απο 1 πτώση πρόσφατη που έφταιγα εγώ καθώς έκανα ταρζανίες και "εξάσκηση" κοκκαλώματα. Ειχα και παλιότερα πτώση στα 18 19 μου με μηχανή εντούρο όμως τότε το ζύγισμα ή μαλλον η συνειδητοποίηση δεν αρκούσε για να μου το κόψει. Αναρωτήσου αν όντως ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ (αυτή είναι η λέξη κλειδί) τη μηχανή μετά απο τέτοιες καταστάσεις και αποφασίζεις. 1 πτώση μπορεί να σου αλλάξει όλο το σκεπτικό όσο φλωρέ και αν ακούγεται σε κάποιους