tasos polymeneas

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    408
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

266 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος tasos polymeneas

  • Κλάση
    Τασος Πολυμενεας

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    youtube: Tasoszagos

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Ενδιαφέροντα
    fitness Youtube channel: tasoszagos
    www.youtube.com/c/tasoszagos/videos

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    WR200

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Loreal

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    CR500

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2022 προβολές προφίλ
  1. ΔΙΧΡΟΝΑ ΜΟΤΟΚΡΟΣ: Γενικά από άποψη διαθεσιμότητας μεταχειρισμένων παίζουν πολύ καλές τιμές σε κρος 125 δίχρονα. Βρίσκεις και έχω βρει παρα πολλά με 1000-1800 ευρώ YZ, CR, KX, RM χρονολογιών 2002-2007. Αντίστοιχα εντούρο είναι πολύ λιγότερα, διότι κυρίως τα φτιάχνουν ευρωπαϊκοί κατασκευαστές (ktm, husqy, berg, beta κλπ) και επειδή γενικά η φάση του "παίρνω καθαρό πριόνι" χωρίς φώτα και θερίζω δρόμους, χωματόδρομους, λαγκάδια, πεδιάδες, πίστες, καφετέριες παίζει πολύ. ΔΙΧΡΟΝΑ ΕΝΤΟΥΡΟ: Πέρα από τα παραπάνω κρος που ίσως σε βολέψουν, ίσως όχι, ανάλογως του τύπου τεραίν που θα παίζεις, δες κάτι husqvarna wr/wre 125 + yamaha wr200 + suzuki rmx250 + kawa kdx200/ 250 , kmx 200/250 (?). προκειται για αρχαιολογίες που αν ομως είναι σε μια οκ κατάσταση και το κατεχεις φτιάχνονται πανεύκολα και φθηνα. ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΑ ΗΜΙ-ΕΝΤΟΥΡΟ: Και το κλασσικό που έχει γίνει καραμέλα για πιο ήπιες αλλά και χαμηλόκοστες φάσεις XR,TTR, KLX, DR όλα τετράχρονα 250. + xr400 + drz400s/e . Αυτά βέβαια υπήρχαν μέχρι και το 13 που πήρα dr250 σε τιμή ξεφτίλα, το λιωσα και με έβγαλε ασπροπρόσωπο μέχρι που το πούλησα. Εν ετει 2019 δεν ξερω ποσα υπαρχουν όμως. Τα 250-400 on-off/ enduro είναι και γαμώ τις (νεκρές) κατηγορίες. πρώτες βόλτες χωμα με 300 2Τ = Live fast die young.
  2. Ειχα 2 μηνες ενα Yamaha WR200. Απο αγγελια που ελεγε 1000 το παιδι μου το εδωσε 600 και το πουλησα 850. Απ οτι καταλαβαμε εντουρο θες να κανεις οχι κρος οποτε μη παρεις μοτο χωρις φωτα. Βρισκεις διαφορα σε οκ κατασταση με 1000-1900 για πλακα. 125 2Τ και 2504Τ καθαρο (κρος) βρισκεις και με 1300-1800 που να μη θελει κατι σοβαρο συντομα αν ψαξεις. Γενικα αυτο το σπορ καλο ειναι να ξερεις να φτιαχνεις πραγματα μονος σου. Θα γλυτωσεις πολλα απο μαστορες. Και παρεα. Ειδικα παρεα που παει συχνα και ξερουν και να φτιαχνουν πραγματα ωστε να σε βοηθουν. Εγω ουτε το ενα ειχα ουτε το αλλο αλλα οσο εκανα το ευχαριστηθηκα.
  3. βαλε στο καρ στην περιγραφη μοντελου "85" τιποτα αλλο. δες πως πανε σε βιντεακια στο γιουτουμπ.
  4. αν εισαι της φιλοσοφιας βολτα στη φυση χαλαρωμα, λιγο μηχανη να κινουμαι ωραια κλπ και δεν το βλεπεις σαν αθλημα που θες να βελτιωσεις επιδοσεις και να πιεζεις συνεχως την μηχανη θα ελεγα τετραχρονο 250 παλαιας κοπης TTR/XR/DR/KLX 250 ή καποιο DT125 σε καλη κατασταση. Κοστος αποκτησης, Συντηρηση και καταναλωση πολυ χαμηλες. αν θες τα παραπανω + την αθλητικη φάση του εντουρο + η μηχανή να σε κουράζει, εκτονώνει θα έλεγα κάποιο δίχρονο 125 τύπου exc αν βρεις ή WR200, KDX200/250 κλπ. Τα αγωνιστικά τετράχρονα εκτός αν το κατέχεις πολύ με τα μαστορέματα, νομίζω είναι ρίσκο σε περίπτωση ζημιάς.
  5. Punto tjet :p . βρίσκεις του 09 με 4 φραγκα
  6. 280. Του 07 ειναι
  7. Φιλε ημουν ακριβως στην ιδια φαση με εσενα πριν 2 μηνες και εψαχνα σουιφτ και αντιστοιχων σπεκς μοντελα. Δες το θεμα μου και τις απαντησεις των παιδιων που με βοηθησαν αρκετα. Στα 4500 η καλυτερη επιλογη σου νομιζω ειναι punto tjet η bravo tjet. 1.4 140hp δηλαδη. Εγω βρηκα ενα πολυ προσεγμενο σουιφτ σπορτ 1.6 125αλ στα 5χιλιαρικα και εχω χορτασει οδηγηση. Επειδη υπαρχουν καλα σπορτ με 5 δεν νομιζω οτι αξιζει να δωσεις 4.5 για το απλο σουιφτ. Ειναι υπερεκτιμημενα. Μια σημειωση. Επειδη ξεκινησα απο αλτο 1.0 75 αλογα και ελεγα θελω κατι με λιγο παραπανω γκαζακι κοιταγα σουιφτ 1.3 (90αλ) και τα συναφη. Ε λοιπον ειμαι υπερχαρουμενος που δεν πηρα κατι με αυτην την ιπποδυναμη γιατι η διαφορα με το αλτο θα ηταν πολυ μικρη. Εδω το σουιφτ σπορτ και εχει οκ γκαζι για τα δεδομενα μου αλλα και παλι θα θελα κατι παραπανω. Μη σε ψαρωνουν τα 100 με 125 αλογα εκει θελω να καταληξω. Εχουν και ανωτερα κρατηματα φρενα κλπ. Καταναλωση με το σουιφτσπορτ ειμαι απατητος στα 7λ./100χλμ και φουλ πατημενος σε φαση στροφες δαση εκκινησεις αλανες μονιμα γκαζι πατωμα και κοφτες στα 9λ/100. Με το αλτο ειτε πατητος ειτε ηρεμος εκαιγα 5.5 εως 6.2/ 100 και διαφορα ισα που εβλεπες λογο αδυναμου μοτερ ουτε απολαυση.
  8. δουλευει κομπλε. και σουζαρ και σκων σκον.
  9. Το πηρα μαγκες ευχαριστω. Απο 1000 που το χε το παλικαρι αγγελια το αφησαμε στα 600. Ο μηχανικος μου πε οτι επείγουν αλυσιδογραναζα, φλατζα κεφαλης, τσιμουχα powervale, ακτινολογηση μπροστα γτ παιζει, λαστιχα, και ψιλοακουγεται μεσα κατι αλλα δεν επειγει. Τα απ εξω ειναι ενα 300-400ρι μου πε και αν ειναι να το ανοιξουμε και να το κανουμε καινουργιο τα παντα ολα ενα 800ρι. Παιζουμε και βλεπουμε, πολυ νευρο και αποτομο. Με φοβιζει πιο πολυ απ οσα εχω πιασει ομολογω. Ειδωμεν. Εντωμεταξύ γιατι το πηρα δεν ξερω. Η καυλα μου χει φυγει. Δευτερη εφηβεια λολ. Ευχαριστω και παλι για τις συμβουλες. Φωτο: https://scontent.fath3-4.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/74802023_579364389499133_7064318515758497792_n.jpg?_nc_cat=101&_nc_oc=AQlDEHar5WELDg5bqv7Tc0hqa0W567QliOlk1wrtPoNwK6OwanBKnD1g96m0ypJvGvLeeG6OZiDPsXyVJTZi-zj3&_nc_ht=scontent.fath3-4.fna&oh=f8f3a2be48185cae1f2f100fed065258&oe=5E5C85DD
  10. https://scontent.fath5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/51211682_2219874034719141_7850437400831459328_n.jpg?_nc_cat=100&_nc_oc=AQn0NpIauG_SuwxMcUd2ob0vbf2lXlzebgMUAMBC3ashaZuBkupxL48S9htXGOqaOXc&_nc_ht=scontent.fath5-1.fna&oh=5c97b4ebaf98bf0f4037a6756bdf2261&oe=5E4F8269 https://scontent.fath5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/51176023_2219874054719139_7316950875816067072_n.jpg?_nc_cat=109&_nc_oc=AQlno58LcDIufRQDc4DF_chf3OJbh1RfmWhhWDlwU-tHFvkYLWTub3fwD83ZHEcp4q8&_nc_ht=scontent.fath5-1.fna&oh=0f475590b4c787d85e4c82375ba00f7b&oe=5E53553D https://scontent.fath5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/51133939_2219874084719136_3672580299486658560_n.jpg?_nc_cat=110&_nc_oc=AQlut-KUnVLbTP-4cLu0B7ISx22aqmu_xI6UZjHajJ5ZpOfoAVR02PsStzD_DKpW8kU&_nc_ht=scontent.fath5-1.fna&oh=39d40366256cbb7a4b91066b12e045ea&oe=5E4D8EC6 https://scontent.fath5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/51376304_2219874128052465_3132020302637170688_n.jpg?_nc_cat=103&_nc_oc=AQmpU_37p04gbQe4Wp4e0wSqPobfTPUR5O6CbjJLA9l_Bs7NpMKicH9lfhHjfbSw6Dk&_nc_ht=scontent.fath5-1.fna&oh=5012fb72172b832b442b2c0de82fcecc&oe=5E4E5809 https://scontent.fath5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/51567795_2219874151385796_897332836955062272_n.jpg?_nc_cat=107&_nc_oc=AQmkF7AfotzYK6yEP5_nDlWN5aTFkEtIzKBuux5AoVY6aJr8kDf4mg5jqxpLFmN5ga4&_nc_ht=scontent.fath5-1.fna&oh=a35ad445bd0e234f7a912816d8811ecc&oe=5E4F655C https://scontent.fath5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/51133899_2219874184719126_6080298253629259776_n.jpg?_nc_cat=110&_nc_oc=AQmRmwQkFEEjaY_B-E9jwx9yVjOJvenImprSjIX1OX4KksDvEFT39ttBESXpz3x4dXo&_nc_ht=scontent.fath5-1.fna&oh=ae8f1c7d76237b51987f7337904d47bc&oe=5E4398E9 βαζω τις φωτο της αγγελιας. Κατανοητα τα αρνητικα. αν το ριξει στα 400-600 παλι δεν αξιζει λετε; Υπενθυμιζω θα ειναι μονο για playbike. Να κατσω να τα φτιαχνω μονος μου πολυ χλωμο ειναι ασυμφορο απο θεμα χρονου εφαρμογης+μαθησης/κοστους/ποιοτητας. ισως στο μακρυ μελλον. Αν το βλεπω πολυ ουτοπικα και ολοι πιστευετε οτι δεν αξιζει, που μάλλον έτσι θα ναι, θα το αφησω.
  11. χμμμ σκεφτομαι να του πιω το αιμα μερικες βολτες και αν βγαλει κατι σοβαρο να το παω μαστορα να το κανει ενα σενιαρισμα απ ολα. απ τη στιγμη που θα το παρω 600-700 αν φτασει ολη η φαση 1400-1500 και το χω για παντα που λεει ο λογος δεν με χαλαει. θα δω το πορισμα του μαστορα αυριο
  12. ειδα και οδηγησα ενα wr200 του 94. δεν εχω ξανακαυλωσει τοσο με οχημα γενικα. Το μπαμ του οταν συντονιζε με 2α 3η ειναι πολυ πιο μπαμ απο 1000ρες που χω ανοιξει με 1η. Μου εξηγουσε ο ανθρωπος και κρατιομουν να μην εχω χαμογελο μεχρι τα αυτια. μεσα σε 3 λεπτα οδηγησης σε αλανα. Ειναι ρημαδι σταζουν κεφαλες παραφλου, η τιμη επεσε στα 700 750. Ειχε ζημια κυλινδρο και το κανε χυτονιο ώστε να έχει περιθώριο για 2-3 αλλαγές πιστονιών μου είπε. Θελει με το καλημερα αλυσιδογραναζα (150?) φλατζα κεφαλης και τσιμουχα του power valve που χανει (άλλα 150-200 με εργατικα? ) και λαστιχα (200?) γνωμη; ξερω οτι παω να μπλεξω με βαρελι διχως πατο αλλα ποσο να μπω μεσα; Αυτα με ενα 800ρι δεν κανεις το μοτερ καινουργιο μαζι με μπιελα πιστονι ρεκτιφιε κλπ;
  13. Κανείς δεν πρότεινε 85ρια καθαρά και μου κάνει εντύπωση. Οι μαύροι απ ότι έχω δει στο μουρικα που πανε χιλιομετρα ξύνωντας φτερό με 1 χερι κλπ κυρίως καθαρά 85-125cc 2Τ βλέπω παίζουν. Αλλά εκεί άλλη φάση πιθανολογώ. Είχα 250ρι χωμάτινο και drz400sm με στοκ πειραγμένο καρμπ και το 1ο ήταν πολύ πιο εύκολο να σκωθεί. Αν το χεις γενικά σηκώνεις και 50ρι 4Τ το γνωρίζω απλά κοιτάω κάτι να βοηθήσει τη φάση όχι να είναι εμπόδιο. Θα το κοιτάξω για κανα ΧΤ ίσως. πολιτικά χωμάτινα 250ρια 4Τ των 90ς είναι όντως μια κατηγορία που πραγματικά θέλω να επανέρθει με νορμαλ απόδοση (25-30 άλογα) όχι 20 που τα βγάζουν...
  14. σε σχεση με xr250, drz400 το xt σκωνεται πιο εύκολα; δεν είναι θεόβαρο 180 κιλά 40 άλογα; μήπως εννοείς να βρω κανένα με φσρ; ττρ δεν θα ταν πιο κατάλληλο;
  15. Καλημέρα στην ομάδα. Μετά από 2 χρόνια αποχής στα δίκυκλα και με αφορμή την καύλα που μου ξύπνησε το σουιφτ σπορτ, μου αναζωπυρώθηκε η επιθυμία για μηχανή. Ψάχνω μοτο παλαιάς κοπής που θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά και μόνο για σούζα και καμιά κωλιά σε χωματόδρομους ή άδειους βουνίσιους δρόμους 2-3 φορές το μήνα. Είχα απωθημένο να μάθω αξιοπρεπή σούζα με το ποδήλατο, πράγμα που το κατάφερα 25 χρονών μαντράχαλος. Θέλω να το ζήσω και με μηχανή λίγο. Ποια μοτο θα διαλέγατε για τον σκοπό αυτό; Είμαι ανοιχτός σε κάθε πρόταση και βάζω ενδεικτικά μια περιγραφή. δίχρονο έως 125cc ή τετράχρονο στα 250cc. Μπάτζετ μέχρι 1500 προτιμότερο 1000. Χρονολογία και χιλιόμετρα δεν πολυέχουν σημασία θαρρώ αλλά μετά του 95, όσο πιο φρέσκο τόσο πιο καλά. Να έχει γίνει καμιά επισκευούλα σε πιστόνι/ κύλινδρο αν μιλάμε για 2Τ. Ελαφρύ. Είμαι ανάμεσα σε 2 στρατόπεδα αρχαία ιαπωνικά: DT125R/x, dt/wr200, Πιστεύω πως ένα ανθρώπινο τέτοιο θα ταν ότι πρέπει. rmx250?. TTR/XR250? είχα 4χρονο αρχαίο και τα φοβάμαι πολύ στην περίπτωση ζημιάς. να βλέπω και κανα καθαρό yz85,kx85? τα 125+ νομίζω τσάμπα θα μπλέξω με συντήρηση για τέτοια χρήση. πιο σύγχρονα ευρωπαικά: husqy wre/wr/sm 125, aprilia sx125, derbi125 2t? (φοράει dt μοτερ?), exc125? Είχα πετύχει αγγελία hasky wr125 στο χιλιάρικο. Τόσο παίζουν όντως ή παίρνω λύκο; Φωτα υμών!