o_xlapatsas

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4432
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    11

o_xlapatsas last won the day on October 6 2017

o_xlapatsas had the most liked content!

Πόντοι

2919 Excellent

Σχετικά με το μέλος o_xlapatsas

  • Κλάση
    Ξανά πίσω στη φτερούγα
  • Γενέθλια 10/17/89

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBR 600 FS

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    kLip On

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

11092 προβολές προφίλ
  1. Σημαντικό αυτό που λες αλλά και δυστυχώς, λαχείο. Μη ρεαλιστικό το να μπορέσεις να ελέγξεις βαλβίδες πριν αγοράσεις,ειδικά αν μιλάμε για μοτέρ με καπελότα. Εκεί δυστυχώς δεν μπορούν να γίνουν πολλά έως και τίποτα.
  2. Μιας λοιπόν και εχθές ασχολήθηκα λίγο με τη μηχανή στην οποία έχω σημειώσει κάποια «γεριατρικά» ζητήματα –μην ξεχνάμε ότι είναι και 15 χρόνων με αρκετά χιλιόμετρα στην πλάτη της- σκέφτηκα να γράψω μια «λίστα» σχετικά με ζητήματα στα κάποιας ηλικίας οχήματα. Έτσι προς προστασία δηλαδή κάποιου υποψήφιου αγοραστή παλιότερης μοτοσυκλέτας, είτε λόγω μπάτζετ, είτε αν είστε νεκρόφιλος συλλέκτης ή λάτρης του πιο κλασικού, είτε ψάχνετε κάτι εξαιρετικά συγκεκριμένο κλπ κλπ και τέλος πάντων καταλήγουμε σε ένα σχετικά παλιό μοντέλο. Υπάρχουν κάποια σημεία τα οποία μπορούν εύκολα να μετατρέψουν το «κελεπούρι» και την ευκαιρία σε… σιχτιρίσματα και άδεια τσέπη. Έχουμε και λέμε λοιπόν. • Δίσκοι φρένων: Ακόμα και σε μια πολύ προσεγμένη παλιά μηχανή ξέρουμε πολύ καλά ότι οι δίσκοι δεν είναι και από τα ανταλλακτικά που αλλάζονται και όσο το όχημα μαζεύει χιλιόμετρα, η φθορά αυξάνεται και φτάνουμε κάποια στιγμή στο όριο. ΠΑΝΑΚΡΙΒΟΙ σε γενικές γραμμές –με κόστος πολύ συχνά δυσανάλογο της μηχανής-, ίσως και δυσεύρετοι ανάλογα το μοντέλο, είναι κάτι που θέλει οπωσδήποτε έλεγχο πριν την αγορά της μοτό και, κατά την γνώμη μου, άμεση διαπραγμάτευση της τιμής αγοράς της μοτό με τον πωλητή, αν χρειάζονται αλλαγή. Παθών από πρώτο χέρι. • Αναρτήσεις-κατάστασή αυτών: Ειδικά για την πίσω, το θέμα είναι φλέγον, αλλά και σε ένα πηρούνι μπορεί να έχουμε σοβαρά θέματα. Πες, μια αλλαγή λαδιών-τσιμουχών την αντέχεις, αλλά αν τα καλάμια τζογάρουν π.χ. ή έχουν χτυπήματα, το κόστος πάει αλλού. Όσο για το αμορτισέρ, σε περίπτωση κακής λειτουργίας ακόμα και χωρίς να υπάρχει βλάβη (αλήθεια ποιο αμορτισέρ λειτουργεί καλά μετά από 15 χρόνια χωρίς σέρβις;) μιλάμε για μπόλικο φράγκο για την επισκευή και ακόμα πιο πολύ για την αντικατάσταση. Άλλο ένα σημείο, στο οποίο απαιτείται άμεσα παζάρεμα με τον πωλητή. Στα ίδια μήκη κύματος και ο προσεκτικός έλεγχος του μοχλικού, το οποίο μπορεί να τα έχει παίξει ακόμη και τελείως και η ανάρτηση να κάνει...ότι να ναι, χωρίς να μπορούμε μάλιστα να καταλάβουμε γιατί. • Κατάσταση κλειδιών-κλειδαριάς: Νομίζω δεν είμαστε πολλοί αυτοί που, αγοράζοντας μεταχειρισμένη μοτό, σταθήκαμε στο αν τα κλειδιά είναι σε καλή κατάσταση ή αν ο γενικός διακόπτης την παλεύει. Και μιλάμε για ένα θέμα που μπορεί να μας μπλέξει πολύ αλλά και να μας ακινητοποιήσει. Προσεκτική εξέταση σε εκείνο το σημείο. Είναι τα κλειδιά στραβωμένα ή συστραμμένα; Το επισημαίνουμε. Βλέπουμε κάτι ύποπτο στην λειτουργία του γενικού διακόπτη; Καλύτερα ας κοιτάξουμε αλλού. (Δεν θέλω να σκεφτώ τα έξοδα, αν –ο μη γένοιτο- χαλάσει ο διακόπτης στο CBR μου…) • Τζόγοι σε κρίσιμα σημεία εδράσεων (π.χ. ψαλίδι, τιμόνι). Και καλά πες τα ρουλεμάν τιμονιού, κάποιοι φροντίζουν να τα αλλάξουν σύντομα. Τα ρουλεμάν… ψαλιδιού όμως ποιος τα ξέρει ότι υπάρχουν ασχολείται μαζί τους; Δεν χρειάζεται να επισημανθεί νομίζω το πόσο σοβαρό θα ήταν το ψαλίδι να έχει μπόσικα στην σύνδεσή του με το πλαίσιο. Όσο για τα ρουλεμάν τιμονιού, σε παλιότερες μοτοσυκλέτες δεν αλλάζονται πάντα –για να μην πω κατά κύριο λόγο- και είναι μια εργασία που μπορεί να στοιχίσει αρκετά, κυρίως στα εργατικά της παρά στο ανταλλακτικό το ίδιο. • Ρουλεμάν τροχών: Άλλο ένα ζήτημα που περνά πολλές φορές απαρατήρητο, ειδικά αν η φθορά είναι στις αρχές της αλλά μπορεί να εξελιχθεί σε ένα ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ πρόβλημα (έχετε οδηγήσει μηχανή με χτυπημένα ρουλεμάν εμπρός τροχού; Εγώ ναι. Δεν θα θέλατε.) Ο έλεγχος είναι σχετικά απλός, το κόστος για την αντικατάσταση εξαιρετικά μικρό σε σχέση με τις ζημιές που μπορεί να προκαλέσει αν συμβεί η «στραβή». • Ντίζες: Εδώ δεν είναι τόσο θέμα κόστους ανταλλακτικού, όσο παλαιότητας-διαθεσιμότητας αλλά και κόστος εργασίας, αν φυσικά δεν ασχοληθείτε εσείς με την αλλαγή. Στα παλιότερα μηχανάκια λοιπόν που είχαν ντίζες για γκάζι και συμπλέκτη, πρέπει να ελέγξουμε την κατάσταση και την λειτουργία τους και αν υποψιαζόμαστε ότι χρειάζεται αλλαγή, να προβούμε έγκαιρα σε προμήθεια ανταλλακτικών, μη φτάσουμε στο σημείο να μας κοπεί το σύρμα στο δρόμο και χρειάζεται κανα μήνα να έρθει το ανταλλακτικό… • Πλάστιξ: Το αφήνω για το τέλος γιατί δεν είναι απαραίτητα –κατά την γνώμη μου- κάποιο κρίσιμο σημείο άξιο προσοχής, για την λειτουργία της μοτοσυκλέτας. Έχει όμως σημασία αν κάποιος θέλει να αναπαλαιώσει ή να διατηρήσει την μοτοσυκλέτα σε καλή κατάσταση και εμφανισιακά –και τα πλαστικά κοστίζουν πολύ. Πριν λοιπόν στην θέση να καταριέστε την ώρα και την στιγμή που αγοράσατε μια μοτοσυκλέτα-ευκαιρία και σας βγήκε «μάπα το καρπούζι», ρίξτε μια ματιά στην παραπάνω λίστα. Ευπρόσδεκτες οι όποιες προσθήκες.
  3. Ναι οκ δε διαφωνω, αλλά προσωπικά σε track days τέτοιου επιπέδου και κόσμου τους χρησιμοποιώ σαν τρίτο μάτι. Better safe...γίνονται παρά πολλά στα μέγαρα.
  4. Εγώ και η χοντρούλα σε δράση στα Μέγαρα Εδώ κυνηγιέμαι με το F4 του πλοηγού Με ένα Duco Τα supersports τώρα και κάποτε
  5. Αν υπολογίσουμε από την ηλικία του σύμφωνα με την αστυνομία (33), ο Τσακνης. Ο οποίος δεν έχω ιδέα ποιος ειναι. Κανένας μικρότερος έμπορος που γλυκαθηκε από το εύκολο και πολύ χρήμα δυστυχως
  6. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ δουλειά! Και η κασετίνα είναι το κερασάκι στην τουρτα
  7. Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω Κάτι μου λέει ότι αυτός είναι σε αρκετά πιο ευνοημενη θέση για να διατηρήσει την ανωνυμία του σε αντίθεση με τον κωλοπαιδαρα-εξιλαστηριο θύμα.
  8. Γενικά πάντως ειναι μία κακή μέρα για τον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό. Τέτοια βλέπουν οι ποδοσφαιρακηδες μετά και μας χλευάζουν.
  9. Κοίτα να δεις που έφτασε και στην εσπρεσο
  10. καλά όχι ακριβώς, αλλά εντάξ όσο να ναι είναι επικαιρότητα
  11. Το μαχητικό site του Στέφανου Χίου δημοσιοποίησε τα πάντα ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΝ!!!1!!!!ΕΝΑ
  12. Δεν δίνω προσωπικά πολύ χρόνο μέχρι να μαθευτεί. Άλλωστε εδώ μέσα εμείς μόνο εικασίες κάνουμε. Δεν ανακοινώνουμε...
  13. Η ελληνική πραγματικότητα οδηγεί στο συμπέρασμα πως ΔΕΝ είναι πολλοί οι ύποπτοι. Ποιος όμως θα μπορούσε να είναι, oμολογώ ότι το μυαλό μου δεν πάει, δεν ξέρω τόσο καλά το χώρο. Οι του γνωστού καταστήματος στην Ελευσίνα -με δυναμομετρήσεις εμπορία μοτοσυκλετών κ.α.-, γνωρίζει κανείς αν συμμετέχουν στο ΠΠΤ;
  14. Πριν λίγο υπέπεσε στην αντίληψή μου http://www.bikeit.gr/articles/reportaz/12716-reportaz-2017-ellinas-agonizomenos-emporos-motosykletas-se-enopli-speira-liston.html Μιλάμε για έναν 32χρονο Έλληνα αγωνιζόμενο με ΠΟΛΛΕΣ διακρίσεις εντός και συμμετοχές εκτός, αλλά και για έναν 33χρονο έμπορο! Μάλιστα μιλάμε για μεγάλη και οργανωμένη σπείρα, όπως λέει το άρθρο. Πραγματικά αναρωτιέμαι για ποιους μιλάμε!