Ηρώ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    405
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

Ηρώ last won the day on May 15 2017

Ηρώ had the most liked content!

Πόντοι

1052 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος Ηρώ

  • Κλάση
    Δεν βαζω γλώσσα μέσα !
  • Γενέθλια 05/19/94

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Γυναίκα
  • Τόπος
    Я живу в Ларисы

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    K3
  • myBike: Κυβισμός
    1000

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Schuberth SR1 Technology

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

6363 προβολές προφίλ
  1. Έψαχνα κάτι σχετικά με το θέμα ψύξης και είχα ανοίξει πολλές ιστοσελίδες μαζί, μια από αυτές έτυχε να είναι το παρόν θέμα. Το διάβασα και σκέφτηκα "αα ωραία θα απαντήσω" δεν πρόσεξα χρονολογία του θέματος αχαχαχ sorry
  2. Ο κύριος λόγος που χρειαζόμαστε να ψύχουμε στους κινητήρες μας είναι επειδή τα υλικά κατασκευής όπου γίνεται η καύση (στους κυλίνδρους) φτάνουν σε σημείο τήξης, λόγο της υψηλής θερμοκρασία που αναπτύσσεται εκεί μέσα. Οπότε για να αποφύγουμε μια μεγάλη ζημιά π.χ. να κολλήσει κάποιο έμβολο στον κύλινδρο, έχουμε εφεύρει δυο τρόπου ψύξεις των κινητήρων. 1. Την υγρόψυκτη ψύξη: Αν δούμε την κυλινδροκεφαλή ενός υδγόψυκτου κινητήρα θα έχει οπές. Από αυτές τις οπές περνάει το ψυκτικό υγρό και ψύχη τους κιλύνδρους. Τι είναι το ψυκτικό υγρό; Είναι μίγμα που αποτελείται από απιονισμένο νερό και χημικές ουσίες σε αναλογίες όπου επιτρέπουν στο διάλυμα να αντέχει σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες χωρίς να εξατμίζεται όπως επίσης και σε πολύ χαμηλές χωρίς να παγώνει. Κατ’ επέκταση και ο κορμός έχει οπές για να περνάει το ψυκτικό υγρό δίπλα από τους κυλίνδρους έτσι ώστε η ψύξη να είναι αποτελσματική και άμεση. Ένα υδρόψυκτο σύστημα αποτελείται από: Έναν αισθητήρα θερμοκτασίας (τις πληροφορίες τις βλέπουμε στο καντράν), θερμοστάτη, αντλία, ένα δοχείο διαστολής (η υψηλή θερμοκρασία δημιουργήσει πίεση οπότε πρέπει από κάπου να εκτονώνεται) και το ψυγείο μαζί με την τάπα. Όλο το σύστημα είναι αεροστεγώς κλειστό. Ο θερμοστάτης ουσιαστικά είναι μια αντίσταση η οποία ρυθμίζει την ροή του ψυκτικού υγρού. Οπότε όταν η θερμοκρασία στον κινητήρα κανονική ο θερμοστάτης εμποδίζει την ροή του ψυκτικού υγρού, όταν όμως ο κινητήρας αρχίζει και αποκτά θερμοκρασία μεγαλύτερη από την κανονική (υπερθέρμανση), τότε ο θερμοστάτης ξεκινάει την ροή του υγρού και ξεκινάει η ψύξη κανονικά. 2. Αερόψυκτος κινητήρας Ο τρόπος αυτό χρησιμοποιεί μόνο τον αέρα για να ψύχει τον κινητήρα. Οπότε έχει πτερύγια ψύξης, και αυτό διότι ο σκοπός είναι η αύξηση της επιφάνεια στην οποία θα συγκρούεται ο αέρας κατά την κίνηση του οχήματος. Δεν γνωρίζω να σας διαφωτίσω με περισσότερες πληροφορίες για έναν αερόψυκτο κινητήρα.
  3. Είσαι χαζός;;; Όταν βγάζεις καθρέφτες κερδίζεις 10 άλογα από το καθένα, τι παρκάρισμα και βλακείες λες στον κόσμο;
  4. Από την σημερινή βόλτα Ελάτη και Περτούλι
  5. Και άλλη μια φωτογραφία από την ημέρα του σχολείου!
  6. Σήμερα τις έλαβα στο email από τις 13 Μαΐου.
  7. Κοντά στο ξενοδοχείο που έμενα, υπήρχε ο μικρός αυτός παράδεισος για να καθαρίσει το μυαλό σου και να χαλαρώσεις από όλα!
  8. Κ5 ξύσαμε λιγάκι! 12/05 13/05 California Superbike School Περιμένω φωτογραφίες να μου στείλουν από την εκδήλωση και θα ανεβάσω αργότερα και άλλες.
  9. Full το ντεπόζιτο και έτοιμο για το αυριανό ταξιδάκι (Σέρρες!)
  10. 11/5 έως 13/5 Θα είμαι Σέρρες, οποιος θέλει ας έρθει είτε για καφέ είτε και για να μπούμε παρέα πίστα!
  11. εγω... αλλά θα έχω παπι το gixer είναι για service.. Οπότε αν πάτε μακριά δεν θα ακολουθήσω.