stathis78

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    493
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

424 Excellent

Σχετικά με το μέλος stathis78

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 08/15/98

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Άργος

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CB500X

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    NOLAN N86

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

903 προβολές προφίλ
  1. CB 500 X

    Την Givi ζελατίνα την αγόρασα κατευθείαν από μαγαζί, δεν την παρήγγειλα από το internet. Αντίθετα τους BRUUDT Windscreen Adjusters τους αγόρασα από εδώ. Πρώτα έβαλα την ζελατίνα της Givi (στην ψηλή θέση) η οποία έκοβε τελείως τον αέρα (στο στήθος) σε σχέση με την εργοστασιακή ΑΛΛΑ δημιουργούσε πολύ έντονους στροβιλισμούς στο πάνω μέρος του κράνους σε σημείο που κουνιόταν συνεχώς πάνω από τα 80Km/h, δηλ. σε ταξίδι δεν αντεχόταν. Το πρόβλημα ήταν η υποπίεση που δημιουργούσε η μεγαλύτερη επιφάνεια της Givi ζελατίνας και λύθηκε με το κιτ της BRUUDT το οποίο δημιουργεί ένα κενό περίπου τρία δάχτυλα ανάμεσα στο fairing και την ζελατίνα. Το κενό αφήνει να περάσει κάποια ποσότητα αέρα και στο πάνω μέρος της ζελατίνας σταματάνε πιά οι στροβιλισμοί, ναι μεν δέχεσαι αέρα αλλά όχι με ένταση. To kit της BRUUDT το έχω σταθερά στην ψηλή θέση της βάσης του CB και την ζελατίνα στο χαμηλότερο σημείο του διαδρόμου του kit, με δυνατότητα να το σηκώσω πιό ψηλά αλλά δεν μου έχει χρειαστεί, και πέραν αυτού η ζελατίνα είναι σε τέτοιο ύψος που οριακά βλέπω πάνω από αυτήν. Δυστυχώς από όσα έχω διαβάσει για το θέμα της ανεμοκάλυψης δεν υπάρχει μία λύση που να ταιριάζει έστω στους περισσότερους, υπάρχουν πολλοί παράγοντες που παίζουν ρόλο και πολλοί συνδιασμοί.
  2. http://www.easybytez.com/pvkyqyfe5ci7
  3. CB 500 X

    Είχα αγοράσει την ζελατίνα της Givi και από τη πρώτη βόλτα που έκανα απογοητεύτικα πλήρως. Δημιουργούσε πολλούς και έντονους στροβιλισμούς. Λυπήθηκα να την ''σκοτώσω'' και της έδωσα μία ακόμη ευκαιρία αγοράζοντας το παραπάνω προιόν. Εκεί που ήταν του πεταματιού τώρα την αποθεώνω, τεράστια βελτίωση! Έκανα πρόσφατα ταξίδι 6,5 ωρών Εγνατία-Ιόνια-Ρίο-Άργος σταθερά 130Km/h, με 2 στάσεις (φορούσα & ωτασπίδες), δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι καλύτερο σε ανεμοκάλυψη, στο θέμα αυτό εγώ έχω κλείσει.
  4. Οι ενδείξεις δείχνουν ότι μάλλον το πρόβλημα το προκάλεσε ο λασπωτήρας μιάς και άλλαξε την θέση ενός εξαρτήματος-έστω και για 3mm- από εκεί που το είχε τοποθετήσει ο κατασκευαστής. Αποδείξεις -ακόμη- δεν έχουμε, θα επιληφθούν ίσως οι αρμόδιοι μηχανικοί για αυτό. Επομένως, απομακρύνεται το σενάριο της κακής αξιοπιστίας της Honda και ενισχύεται αυτό που συμβαίνει στις πλείστες των περιπτώσεων, ότι όταν βάζουμε χέρι στη μηχανή μάλλον κακό της κάνουμε. Η Honda και η κάθε εταιρία βάζει την υπογραφή της για την ασφαλή και αξιόπιστη λειτουργία της μηχανής την οποία την οδηγούν χιλιάδες οδηγοί ανά τον κόσμο. Για σκεφτείτε λίγο την ευθύνη;; Οι τρίτοι κατασκευαστές για τα αξεσουάρ τους τι εγγύηση δίνουν;;; Εξάλλου, η Honda στη σελ.14 του manual του CB τα γράφει όλα ξεκάθαρα και μας προειδοποιεί, οπότε γιατί θα πρέπει να αναλάβει το κόστος της εγγύησης από την στιγμή που μας έχει ενημερώσει γραπτώς; Τα λέω αυτά γιατι διαβάζω και ακούω τρελά πράγματα.
  5. Εγώ χρησιμοποιώ το κινητό σαν gps και όλοι οι προηγούμενοι φορτιστές είτε αρνούνταν να το φορτίσουν είτε το φόρτιζαν με ρυθμό πολύ μικρότερο από αυτό της αποφόρτισης, οπότε σε ταξίδι πάντα ξέμενα από μπαταρία. Με τον anker με αναμμένο το gps και το πρόγραμμα πλοήγησης να δουλεύει, μέσα σε 40 λεπτά από 80% την μπαταρία την πήγε στο 95%.
  6. Τελικά την οριστική λύση την έδωσε (για άλλη μιά φορά) ο αμερικάνος. Μιλάμε το εργαλείο δεν παίζεται. http://www.ebay.com/itm/Anker-PowerDrive-1-Qualcomm-QC-Quick-Charge-3-0-USB-Car-Charger-24W-PowerIQ-GPS-/282233084498? ή από Ελλάδα https://egalaxy.gr/anker-powerdrive-1-with-quick-charge-3-0
  7. Πήγα Οχρίδα και Αλβανία μία βδομάδα. Καλύτερα από ότι τα περίμενα.
  8. Μην ανησυχείς δεν με παίρνεις στο λαιμό σου. Τα προβλήματα που αναφέρεις λίγο πολύ τα γνωρίζω (χρειάζεται προσοχή), εγώ περισσότερο ρώτησα μήπως υπήρχε κάποιο θέμα με τίποτα ναρκωτικά και μαφίες σε συγκεκριμένες πόλεις, πιστόλια, απειλές, κλεψιές μηχανών κλπ κλπ. αυτά ναι, με φοφίζουν, δεν θα το ρίσκαρα να πάω.
  9. Γιατί φοβάσε την Αλβανία, υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος; Θέλω να πάω φέτος τον Αύγουστο για μία βδομάδα ώστε να την γυρίσω όλη, για αυτό ρωτάω.
  10. CB 500 X

    Φίλε enterprise τα 15.000χλμ είναι λίγα για την αλυσίδα του cb, προσπάθησε να μην την αφήνεις αλάδωτη έστω και λίγο λάδι στα βιαστικά να της βάζεις. Δεν στο λέω θεωρητικά γιατί είμαι στα 33.200χλμ χωρίς να χρειάζεται τέντωμα αυτή τη στιγμή και έχω ακόμα περιθώριο για άλλη μιά φορά.
  11. Το Crossrunner...άφαντο!
  12. Αγοράστηκε γνήσιος φορτιστής sony αφενός να είναι συμβατός με το τηλέφωνο και αφετέρου επώνυμος και καλός. Οι σύντροχοι με συμβούλεψαν να εστιάσω στο φορτιστή και απ' ότι φαίνεται είχαν δίκιο... και καλώδιο αφού μαζί με το φορτιστή στοίχισαν 5,01 ευρώ από το e-bay. το καλώδιο είναι λίγο μακρύ αλλά έχω και πολύ πιό κοντό Δοκίμασα φορτιστή και καλώδιο sony. Το κινητό φορτίζεται συνέχεια χωρίς διακοπές, με ανοιχτό το sygic και το gps σε 40 λεπτά οδήγησης από το 89% ανέβηκε στο 94%. Τα πράγματα δείχνουν λίαν καλώς, θα το τσεκάρω και με το κοντό καλώδιο στην κυριακάτικη βόλτα και αν όλα πάνε καλά θα έχουμε happy end.
  13. Το βρήκα! το BBR έψαχνα...BestBikingRoads
  14. Είχα βρεί μιά σελίδα με αλληλεπιδραστικό χάρτη-όπως το google maps-και είχε τουλάχιστον για όλη την Ευρώπη τις καλύτερες προτεινόμενες διαδρομές για μοτοσυκλέτα ανά χώρα. Επιπλέον είχε βίντεο και σχόλια. Δεν το αποθήκευσα και τώρα το ψάχνω, είχε και σύντομο όνομα π.χ gsmoto δηλ.5-6 γράμματα όχι παραπάνω. Μπορεί να καταλάβει κανείς πιό περιγράφω. Ευχαριστώ