Jimskeet

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    827
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

498 Excellent

Σχετικά με το μέλος Jimskeet

  • Κλάση
    Born to ride

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBR 1000RR
  • myBike: Κυβισμός
    1000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1690 προβολές προφίλ
  1. Δεν ειναι ετσι ακριβως οπως τα λεει. Τι παει να πει voltage goes down and amperage goes up? Ο τυπος ειναι V=I*R. Η μπαταρια οταν παλιωνει εχει αυξημενη εσωτερικη αντισταση κ μικροτερη χωρητικοτητα. Για την γεννητρια αποτελει μικροτερο φορτιο λογω της μεγαλυτερης αντιστασης. Αρα αφου μεγαλωνει το R και το V μενει σταθερο απ τον σταθεροποιητη, τα αμπερ πεφτουν. Αλλα ενα πραγμα που σιγουρα ζοριζει την γεννητρια ειναι το να εχει αδειασει η μπαταρια κ να βαζουμε μπρος το μηχανακι σκαστο η με καλωδια κ να το δουλευουμε με την αδεια μπαταρια για να φορτισει. Η γεννητρια δεν ειναι φτιαγμενη για να φορτιζει αδειες μπαταριες αλλα για να αναπληρωσει το ρευμα που ξοδεψε για να βαλει μπρος τη μηχανη ενω παραλληλα δινει κ το απαιτουμενο ρευμα για τη λειτουργια της. Οταν το κανουμε αυτο ζοριζουμε την γεννητρια παραπανω απο αυτο π εχει σχεδιαστει να κανει.
  2. Οχι δεν θα ειχες τετοιο θεμα απο μερικες σπειρες διαφορα απ τη μια φαση στην αλλη. Κατι ειναι πολυ λαθος για να μην δινει ρευμα.
  3. Επισης σιγουρα μετρας εναλλασομενο ρευμα κατευθειαν απ τις φασεις? Οταν λεμε να μετρησεις απ τις φασεις εννοουμε να ξεκουμπωσεις τη φυσα απ τον ανορθωτη οσο δουλευει η μηχανη κ να μετρησεις, οχι κουμπωμενα πανω. Κ μετρα κ στη μπαταρια ποσο ειναι οταν δουλευει η μηχανη με γεματη μπαταρια.
  4. Οταν τσεκαρεις για βραχυκυκλωμα με το σωμα του στατορα φανταζομαι ακουμπας καπου σε γυμνο μεταλο πανω στο στατορα ετσι? γιατι αν ακουμπας την ακιδα πανω σε σημειο που εχεις βαψει η που εχει πεσει βερνικι δεν περναει ρευμα απο κει και δεν μπορεις να παρεις ενδειξη.
  5. Οχι δεν θα πας σε μικροτερη διατομη. Δεν εχει νοημα. Θα βαλεις τη σωστη διατομη κ σωστο αριθμο στροφων. Κατσε να το δει κ ο busas μηπως κ εγω δεν καταλαβα καλα. Αλλα απ αυτο του το σχολιο "Για μένα, και επειδή είναι εύκολο να κάνει λάθος ένας άνθρωπος χωρίς τη σχετική γνώση/εμπειρία, κάνε την καρδιά σου πέτρα και τύλιξε τα πάλι με το αρχικό σχέδιο. (το δικό μου ή αυτό που βλέπεις στην εικόνα, το ίδιο είναι. Δηλαδή 1 μπαστουνάκι τυλίγεις, 2 αφήνεις και πάντα με την ίδια φορά. (στην πραγματικότητα η φορά δεν παίζει κανένα ρόλο, αρκεί να τυλίξεις ΟΛΟΚΛΗΡΗ την περιέληξη ακολουθώντας πάντα την ίδια) " αυτο καταλαβα.
  6. Οχι αλλο σου λεει. Θα τυλιξεις σε ολα τα ποδαρακια με την ιδια φορα. Ολα δεξιοστροφα πχ. Και θα τυλιγεις ενα ποδαρακι θα αφηνεις 2 κενα. Θα ξανα τυλιγεις στο επομενο θα αφηνεις παλι 2 κενα μεχρι να τυλιξεις 6 ποδαρακια με τη μια φαση, ολα με ιδια φορα κ ολα με 2 ποδαρακια κενο αναμεσα τους. Μετα πιανεις την επομενη φαση κ κανεις το ιδιο κλπ. Απο οτι βλεπω κ εσενα 18 ποδαρακια εχει ο στατορας σου οποτε μπορεις να ακολουθησεις αυτο το σχεδιαγραμα που ειχα ποσταρει κ απ τα δικα μου http://postimg.org/image/xxp6q1kqb/ για τη φορα και ποσα ποδαρακια θα φηνεις κενα κ τη συνδεσμολογια των φασεων. Απλα θα χρησιμοποιησεις παχος συρματος κ αριθμο στροφων οπως ειναι για τα δικα σου.
  7. Δεν δικαιολογειται να ακουμπει το βολαν με τα πηνεια. Προσπαθησε απο τις πρωτες στρωσεις να ειναι οσο πιο τακτοποιημενες κ κολλητα μεταξυ τους γινεται γιατι αν δν κατσει καλα η πρωτη στρωση η επομενη γινεται ακομα χειροτερη. Το βουητο εισαι σιγουρος οτι ειναι γιατι ακουμπαει? Μηπως δεν εβαλες σωστα βερνικι κ δεν εχουν ακινητοποιηθει τα πηνεια κ ακουγεται βουητο απ τις δονησεις του συρματος? Γιατι αν ακουμπουσε πιστευω θα ηταν θεμα δευτερολεπτων πριν φαγωθει η μονωση κ βραχυκυκλωσουν.
  8. Μου φαινεται λιγο δυσκολο να ειναι 0.86 το σωστο. Στο δικο μου cbr 1000 εχει 1.12 συρμα. Το 1.06 που γραφει ειναι λογικο. Και ναι ειναι ζορικο να τυλιχτει σωστα. Πρεπει απο τις πρωτες στροφες που κανεις να ειναι πολυ σφιχτα κ να μην αφηνεις καθολου κενα γιατι αλλιως δεν θα σου χωρεσουν ολες οι στροφες. Και στα δικα μου τσιμα τσιμα χωρεσανε. Παλεψε το με το 1.06 και προσεχε να τυλιγονται σφιχτα. Εχε την κουλουρα κατω στα ποδια κ πατα την για να μπορεις να τεντωνεις καλα, αλλα οχι υπερβολικα το συρμα. Τυλιγε κ τραβα ελαφρως τα πηνια με την κουλουρα κατω πατημενη κοντρα για να μπορεις να τεντωνεις ευκολα το συρμα. Δεν ξερω αν μπορεσα να το εξηγησω καλα...
  9. Η φορα πρεπει να ειναι ιδια σε ολα τα ποδαρακια. Για να μετρησεις κατευθειαν μεταξυ φασεων πριν τον ανορθωτη μετρας εναλλασομενο.
  10. Οπως κ να τα κολλησεις το ιδιο ειναι. Αρκει να κολλησουν ολα μεταξυ τους. Σιγουρεψου οτι τυλιξες με ακριβως το ιδιο παχος συρμα κ τις ιδιες στροφες και με σωστη φορά.
  11. Αφου μετρας 1.2 μονο με τις μυτες κ 1.5 στα πηνια πιστευω ειναι οκ απο θεμα συνδεσης. Παιζει να εβαλες πιο λεπτο συρμα η να εβαλες λιγοτερες στροφες? Κατι τετοιο θα δικαιολογουσε χαμηλοτερη εξοδο στα πηνια. Επισης μετρα ξανα και στις 4000 στροφες περιπου να δεις αν ανεβαινει η ταση. Τις κολλησεις στις φασεις με τα καλωδια τις εκανες σωστα? Καθαρισες πρωτα τα καλωδια απο υπολειματα λαδιου?
  12. το 11.8 π ειδες ρελαντι μπορει να σημαινε οτι τα πηνια δεν δινανε τιποτα και απλα εκανες βολτα με το ρευμα της μπαταριας και μεχρι να γυρισεις μπορει να στην εριξε απο 13 στα 12.3. Το 1.5Ω που μετρας στις φασεις ειναι οντως πολυ μεγαλο αν ειναι σωστη μετρηση. Βεβαια για να μετρησης τοσο χαμηλη αντισταση χρειαζεται κ το αναλογο πολυμετρο οποτε μπορει κ να ειναι λαθως ενδειξη του πολυμετρου. Ενα καλο τεστ ειναι το εξης. Μετρα αντισταση παλι στην κλιμακα 20 κ ακουμπα τους ακροδεκτες μεταξυ τους. Αν διαβαζει κ ετσι μεγαλο νουμερο του στυλ ~0.8Ω τοτε ειναι απ το πολυμετρο λαθως η μετρηση, αν σ δειχνει ομως τπτ ~0.3Ω τοτε ισως να μην εκανες καλα τις κολλησεις με το καλαι κ να ανεβαινει η αντισταση απο κει.
  13. Τυλιξες με ακριβως το ιδιο παχος συρμα κ ακριβως τον ιδιο αριθμο στροφων? Επισης μετρα κ τι ταση δινει στις 4.000-5.000 στροφες γιατι το 11.8 στο ρελαντι δειχνει σαν να μην δινουν τιποτα τα πηνια. Μηπως εκανες καμια λαθως συδεσμολογια στις φασεις? Επισης τα πηνια που τυλιξες τα μετρησες? Ολες τις φασεις ανα 2 μεταξυ τους, κ φαση με μεταλο στον στατορα για βραχυκυκλωμα???
  14. Δεν ξερω για αλλα μηχανακια αν δινουν τετοιο οριο. Στο δικο μου το manual (cbr1000 2005) δινει 2.0mA max. Βεβαια οσες φορες εχω μετρησει σε μενα, μετραω γυρω στα 0.2-0.4mA. 20mA παντως μου φαινεται μεγαλο γιατι βγαινει τη μερα 480mAh. Δηλαδη για μια μπαταρια 9ΑΗ σημαινει οτι σε 20 μερες περιπου η μπαταρια θα ειναι τελειως αδεια.
  15. Δεν γινεται να ειχε 14.5 η μπαταρια εκτος φορτιστη. Καινουρια γεματη εχει γυρω στο 13v. Την διαρροη τη μετρας με αμπερομετρο. Βγαζεις τον αρνητικο πολο απο τη μηχανη κ συνδεεις το αρνητικο του αμπερομετρου στον αρνητικο πολο της μπαταριας και το θετικο του αμπερομετρου στο καλωδιο που πηγαινε στον αρνητικο πολο της μπαταριας. Αυτο το κανεις με το κλειδι εκτος της μηχανη ετσι ωστε να μην ξεχαστεις κ εχεις το κλειδι γυρισμενο. Περιμενεις μερικα δευτερολεπτα να σταθεροποιηθει η μετρηση γιατι μπορει στην αρχη να κανει κανα τσεκ ο εγκεφαλος με το που το συνδεσεις κ να μετρησει παραπανω και θες να δεις μαξ 2mA. Κανονικα θα δεις αρκετα λιγοτερο αν ειναι ολα οκ. Αν εχεις συναγερμο μπορει να εχει μεγαλυτερη καταναλωση λογω του συναγερμου οποτε αν εχεις συναγερμο μετρα και μια φορα αφου εχεις αποσυνδεσει το συναγερμο. Αν ειναι το συστημα φορτισης οκ σημαινει οτι και ο ανορθωτης ειναι οκ. Ο ανορθωτης ειναι το 2ο κομματι του συστηματος φορτισης. Παιρνει το εναλλασομενο ρευμα απο τα πηνια, το ανορθωνει σε συνεχες και σταθεροποιει και την ταση του. Αρα αν εχεις σωστη ταση φορτισης ειναι οκ κ ο ανορθωτης.