Aramis

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    63
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

23 Excellent

Σχετικά με το μέλος Aramis

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Vespa
  • myBike: Μοντέλο
    px200

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    cbr600f4i

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

692 προβολές προφίλ
  1. https://photos.app.goo.gl/YsVALrj64pvBwxyZ8 https://photos.app.goo.gl/i9cxUBieirY97NAJ7 https://photos.app.goo.gl/MeVzBe85RodQbfK78 Το προηγουμενο φουλ σερβις ειχε γινει στα 75κ χιλιομετρα, πριν 18κ δλδ, συμφωνα με το εξουσιοδοτημενο. Βλεπετε φιλτρο αερα, μπουζι (αλλαχθηκαν με ιριδιου επειδη τα πηρα 12ευρο το ενα) και την τρομπα που ανεφερα πιο πανω. Νομιζω στα 75 δεν εγινε τπτ δλδ.
  2. Οσους ρωτησα ηθελαν να την παω ολη απο εκει, οχι μονο την τρομπα (το slave cylinder το λεει το μανουαλ-συγνωμη αλλα δεν γνωριζω παραπανω). Η μηχανη ειναι λυμενη στο μαγαζι ενος φιλου μου. Οποτε το να την παρω απο εκει με μεταφορικη, να την παω καπου για να την "επισκευασει" καποιος που δεν ξερω και λογω αναγκης μπορει να με σκισει, αποφασισα να μην το κανω. Βρηκα οτι φορανε την ιδια τρομπα με τα blackbird, την πηρα και ελπιζω αυριο να κανω δουλεια.
  3. Βρηκα τετοιο κιτ αλλα δεν θελω να την επισκευασω μονος μου. Δεν το εχω ξανακανει και δεν μου φαινεται τοσο απλο. Νομιζω οτι φορανε την ιδια κατω αντλια συμπλεκτη με το blackbird οποτε θα αρχισω αυριο τα τηλεφωνα και ελπιζω να βρω ολο το σετ κομπλε.
  4. Καλησπέρα. Χρειάζομαι τρόμπα συμπλέκτη για το vfr μου. Μοντέλο rc46 fix. Φεύγω την άλλη βδομάδα μια χθες αλλάζοντας δίσκους συμπλεκτη πρόσεξα ότι χάνει. Εχετε καποια συμβουλή που να ψαξω για να γλυτώσω λίγο χρόνο? Παραγγελία από ίντερνετ θα προλάβω να την έχω την τρίτη?
  5. Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις. Μετα απο απτυχημενη αποπειρα αλλαγης δισκων συμπλεκτη ολα ειναι στον αερα βεβαια
  6. Καλημερα! (Ή καλησπερα για τους τυπικους). Ειναι ασφαλες το περασμα απο Αλβανια? Θα το κανατε? Εποχη τελος Αυγουστου. Παρασκευη μετα την δουλεα αναχωρηση δικαβαλος απο αθηνα. Διανυκτερευση Αργυροκαστρο. Στοχος ειναι Σαββατο να εχουμε διασχισει συνορα και να μεινουμε Κοτορ. Απο εκει ουσιαστικα μειωνονται τα χιλιομετρα και ξεκιναει το ταξιδι. Εαν κουραστουμε 'η θελουμε να σταματησουμε, παιζει εναλλακτικη διαμονη στη Σκοδρα. Θα περασω τα συνορα ευκολα σχετικα και γρηγορα? Δεν εχω ξαναπερασει ελεγχο σε συνορα :/
  7. Συγνωμη για την αργοπορημενη απαντηση αλλα επεσε ταξιδι με τη δουλεια. Την μπαταρια την εβαλα ενα βραδυ για φορτιση και κυκλοφορουσα χωρις προβλημα για 5-6 μερες. Βεβαια εαν ηταν σοβαροτερο πιθανον να ειχα προβλημα οπως σωστα λετε. Σε καθε περιπτωση ηξερα οτι το θεμα υπηρχε και ημουν προετοιμασμενος να γινει η στραβη (δλδ παρκαρα σε κατηφορα :D ) . Σημερα αλλαξα τακακια μπροστα. Ειχε κατι daytona(???) και εβαλα κατι ebc semi-sintered. Θα δειξει αν εκανα καλη επιλογη. Μου εκανε ασχημη εντυπωση το daytona και αυτο γιατι ο μηχανικος που την προσεχε πριν δηλωσε οτι ολα τα ανταλλακτικα που εβαζε ηταν γνησια. Επισης το οτι ολοι οι γ@μ@-πλαστικοι συνδεσμοι που βαζει η χοντα ειχαν ξεραθει παλι μου κλωτσησε, καθοτι το τελευταιο σερβις υποτιθεται ειχε γινει πριν 7 μηνες. Δικαιολογειται? Τεσπα. Επι ευκαιρια αλλαξα και υγρα φρενων (και κλασσικα εμπλεξα με τα @!#^%$ συνδυασμενα). Τα ερωτηματα που θα ηθελα να θεσω ειναι τα εξης: 1) Οταν η μπαταρια παρεδιδε πνευμα, σε μια εκκινηση μου εβγαλε λαμπακι για βλαβη σε σχεση με το ECT sensor (7 blinks δλδ). Επισης εβγαζε ντουμανι καπνο απο την εξατμιση. Λιγο που κοιταξα στο ιντερνετ ο κωδικος βλαβης εχει σχεση με το μειγμα καυσιμου. Μετα την φορτιση της μπαταριας η βλαβη δεν ξαναβγηκε και ο κινητηρας νομιζω στροφαρει πιο ευκολα στην εκκινηση. Αρα: Εχει σχεση η ξελιγωμενη μπαταρια με την καταναλωση και με το μειγμα καυσιμου? Επηρεαζεται τοσο πολυ η τροφοδοσια του καυσιμου απο την πτωση της τασης? Νομιζω πως καιω πολυ παραπανω τωρα με το προβλημα στα ηλεκτρικα και εαν δεν οφειλεται εκει, τοτε τρεχω και γυρευω το 2) 2) Οπως ειπα παραπανω ο προηγουμενος μηχανικος με χαλασε λιγο με τα γνησια ανταλλακτικα που τελικα δεν ξερω τι ηταν. Δεν ξερω επομενως τι ειναι καλυτερο να κανω για την συντηρηση. Δεν με ενδιαφερει να δινω 50 ευρω παραπανω. Αρκει να ξερω οτι δεν πανε στον βροντο. Να κανω μονος μου οτι μπορω και να πηγαινω σε συνεργειο κοντα μου για ελεγχο και τα υπολοιπα? Ποιος θα κατσει να ασχοληθει με ενα παλιο μοντελο και ο,τι μπορει να βγαλει? Να συνεχισω να πηγαινω στον παλιο, ο οποιος ξερει το μηχανακι αλλα λεει οτι βαζει γνησια και βλεπω daytona?
  8. Κατοχος μισο χρονο περιπου με 7κ χλμ αισιως.Τιμη αγορας 2000 ευρο για vfr fi πρωτη αδεια τελος του 2001. Το τελευταιο τριμηνο καθεται τις 29 μερες του μηνα γιατι εχω ανακαλυψει προβλημα με την φορτιση (κλασσικο προβλημα νομιζω) και δεν προλαβαινω να το κοιταξω καθολου με τα ωραρια της δουλειας. (Η αληθεια βεβαια ειναι οτι δεν εχω ορεξη να το ψαχνω μονος μου, με καταλαβαινετε χειμωνας ειναι κλτ, κτλ...) Οσο δηλαδη δουλευε χωρις προβλημα του εδινα και καταλαβαινε. Η μεταβαση εγινε απο βεσπα σπορ τουριν 200αρα σε σπορ τουριν 800αρα και ηταν οπως το φανταζεται ο καθενας. Το ενα Σαββατο ομως δεν μπορουσα να την στησω στο διπλο, και το επομενο την εστηνα στα 4εεεε σορρι στο καραβι για κερκυρα. Οποτε θα την ελεγα ευκολοδηγητη. Αλλοι θα την λεγαν βαρετη- να τους κοπει η γλωσσα των βλασφημων. Νομιζω πως δεν ειναι απαγορευτικη για καποιον νεο σε μηχανη (οχι νεο αναβατη) οπως εγω. Με 240 κιλα - δεν μπορω να την κανω πισω σε κατηφορα παρα τα 90 κιλα μου- ενας νεος αναβατης ισως εχε θεμα. Στατικα το βαρος παραφαινεται. Στα φρενα δεν με εχει τρομαξει ακομα. 2 φορες που τα χρειαστηκα για τα καλα δηλαδη, δεν ειχα προβλημα. Αλλα και παλι μετρο συγκρισης δεν εχω. Επισης δεν τρεχω οπως και οπου να ναι. Παμε παρακατω στα σημαντικα.. Τι ηχος ειναι αυτος μωρε! Πιανει τις 6 χιλιαδες και γελαει η φυσις ολη. Ωραια πραγματα... Στα πιο πρακτικα τωρα.. Πεζοδρομια βεβαια με αυτα τα κιλα δεν ανεβοκατεβαινει -ακομα- γιατι λυπαμαι τις αναρτησουλες της. Οποτε κυριλε χωρις καγκουριες. Σε κινηση θελει προβλεψη για να μην βρεθεις να στεκεσαι αναμεσα στα αμαξια. Η σελα της ειναι ακομα ανετη για τα δικα μου δεδομενα (εκ βεσπας ορμωμενος) αλλα θελει ενα φρεσκαρισματακι ελαχιστου κοστους. Στην καταναλωση εχω δει πολλα. Σε βολτες και ταξιδακια ειχα υπολογισει 350 χλμ αυτονομια. Αν ηταν 350 ή 320 ή 360 μην περιμενετε να σας πω γιατι λιγη σημασια εχει. Εχει βγαλει και 260 χλμ εχω γεμισει και μετα απο 360 παντως. Στην πολη η αυτονομια πεφτει πολυ- ακομα και 230 χλμ ντεποζιτο (22αρι ρεζερβουαρ νομιζω-συνηθως βαζω 19-20 λιτρα ανα γεμισμα). Κοστος αναλωσιμων παει αναλογα. Για σερβις των 90κ που θελει λαδια, υγρα συμπλεκτη και φρενων και τα υπολοιπα ψιλα. Λαδια εβαλα ημισυνθετικα Liqui moli για τον χειμωνα με κοστος 35ευρο τα 4 λιτρα και το εξτρα μισολιτρο που περισσευει παει για σασμανολαδο στη βεσπα. Φιλτρο λαδιου κανα 10ευρο μπαινει βγαινει ευκολα (επαιξα μεγαλη μαγκια -και το χαρηκα- τυλιγοντας με αλουμινοχαρτο τους λαιμους για να μην σταξει πανω τους το λαδι και βρωμισει ο κοσμος μετα). Τακακια μπροστα θελει 2*47ευρο της χοντας-εχει και φθηνοτερα αλλα κολωσα για πρωτη φορα. Υγρα συμπλεκτη και φρενου δεν αλλαξα γιατι επισης ειχα αμφιβολιες, οποτε θα την παω σε μαστορα να δω τι κανει και πως. Εργασια ετσι δεν πληρωσα αφου τα εκανα μονος (παροτι στην βεσπα δεν ξερω ακομη να αλλαζω ντιζες). Πολυ ευκολο. Αυτοι οι πλαστικοι συνδεσμοι της χοντα να μην υπαρχαν μονο (2ευρο ο ΕΝΑΣ)... Με το ηλεκτρολογικο δεν ξερω τι θα κανω ακομα. Θα κανω ερωτηση εδω στο τεχνικο τοπικ και οποιος ξερει βοηθαει. Αν θελει πηνια ηπιαμε 200αρι για πλακα. Μπαταρια αλλαξα νομιζοντας οτι εφταιγε η παλια για την αδυναμια στο ξεκινημα. Που να ηξερα ο δολιος.. Τελικα δεν εχω βρει τι ειναι αλλα υποψιαζομαι ανορθωτη. Κρυο το μηχανακι στο ρελαντι εχει 13V ταση στην μπαταρια. Με 5κ στροφες πεφτει στο 12.8-12.9. Με ζεστο κινητηρα και ανορθωτη να ζεματαει οι τιμες ειναι οι ιδιες ΑΛΛΑ μολις αναβω φωτα η τιμη ολων των μετρησεων ανεβαινει τουλαχιστον 0,5V. Πρεπει να βρω χρονο να το δω παντως αλλα Κυριακη δεν δουλευει κανενας. Οδηγικα τωρα νομιζω πως απεχω παρα πολυ για να χαρακτηριστω εστω μετριος οδηγος και αυτο καπως με μετριαζει οταν καβαλαω. Δεν το πιεζω και πολυ γιατι προτιμαω να παω μια βολτα να ξελαμπικαρω χωρις να κυνηγαω κατι αλλα εχω ακομα αυτο το μαγκωμα που με αποτρεπει να ανοιξω γκαζι/πλαγιασω σε στροφη. Για λιμανακια δλδ δεν ειμαι ουτε μπουσουλωντας. Τελικα οι βεσπακηδες ειμαστε και πολυ αλητες μαλλιαδες μηχανοβιοι. Αυτα για την Jessie. Μια σημαντικη για εμενα σημειωση που θελω να αναφερω: Jessie την αποκαλουσε ο προηγουμενος ιδιοκτητης ο Παναγιωτης. Μολις εγινε η μεταφορα ο Παναγιωτης μου εδειχνε φωτογραφιες απο τον γαμο του που πηγε στην εκκλησια με την Jessie. Εκεινη την στιγμη συγκινηθηκαμε παντως και οι δυο. Οχι κατι παραπανω δεν εγινε μην χαιρεστε. Ηταν κοσμος μπροστα και μικρα παιδια... Καλες βολτες!!
  9. Καλησπέρα και καλή αρχή! Υπάρχει και το ybr 125 σε γυμνο. Ίσως αν βρεις σιγά σιγά αξεσουάρ έξτρα να το φέρεις στα γούστα σου. Ελαφρύ, αξιόπιστο-απλό, ωραίο και δεν καίει. Επίσης -μην βαρατε- το σκέφτηκα αρκετά πριν το προτεινω- αλλά στα λεφτά αυτά βρίσκεις και βέσπα 125αρα. Θα έχεις μικρη διαφορά σε κατανάλωση και σέρβις μόνο.
  10. Ειναι το πρωτο βραδυ μετα απο καιρο που ειμαι χαλαρος και μπορω να βαλω λιγο τις σκεψεις μου σε σειρα (οσο μπορω δηλαδη). Επειδη διαβαζοντας το φορουμ αυτο μου μπηκε το μοτοσυκλετιστικο μικροβιο, θα χαρω να μοιραστω τις σκεψεις μου μαζι σας. Και συγχωρεστε με αν ο γραπτος μου λογος δεν ειναι κατανοητος ΄η δεν διαβαζεται ευκολα αλλα εχω την αναγκη να γραψω. Την εβλεπα καθε μερα στο γυρισμο από την δουλεία μου. Κρυμμεννη σχεδον, με τον κωλο να κοιταει προς τον δρομο, σαν να κρυβει το καλος της απο τους τυχαιους περαστικους. Δεν με θεωρω εμπειρο ομως μαζι της ηξερα πως θελω να κανω το βημα παραπανω. Και ας ειναι αλμα και οχι απλο βημα. Παντα ημουν της αποψης οτι πρεπει να ανεβαινεις σκαλι σκαλι αλλωστε. Δεν μπορουσα να με φανταστω να αρχισω με κατι αλλο ομως. Την προηγουμενη κυριακη δεν κοιμηθηκα. Η επισκεψη στον Αραουζο μου χαλασε την ψυχολογια. τελικα ήταν πολυ εξω απο εμενα το βαρος και ο ηχος της. Η κοπελα δεν κουνιεται μιλαμε. Και αυτος ο ηχος οταν αρπαζει... Με φοβισε το γεγονος οτι δεν μπορουσα να κανω εικονα στο μυαλο μου να την καβαλαω. Δεν μπορουσα να με φανταστω να την οδηγαω, να την φορτωνω, να την ταξιδευω. Ειναι κατι αγνωστο σε εμενα ισως και ο εγκεφαλος μου δεν μπορουσε να το διαχειριστει. Δευτερα αγρυπνος 7 το πρωι εξω απτο Υπουργειο. Τελειωνουμε την μεταβιβαση και μου λεει ο Παναγιωτης ασε με λιγο πιο κατω και φυγε. Τι φυγε του λεω δεν θα με πας σπιτι μου? Δεν ηθελα να το παρω μονος μου αλλα δεν ειχα αλλη επιλογη. Ανεβαινω λοιπον. Πρωτη εντυπωση ειναι το σκληρο γκαζι. Δεν γυρναει λεμε. Επειτα ειναι ο συμπλεκτης. Ετσι πρεπει να αντιστεκεται ο π@@στης? Αμα πεσω σε μποτιλιαρισμα να παρω το λεωφορειο δηλαδη? Φτανω στην πρωτη στροφη με λιγα χιλιομετρα και σκεφτομαι μην κοψω τιμονι αερατα οπως στη Στελλα και φαω σουπα. Ολα καλα την παιρνω σαν κυρια και συνεχιζω. Ο κινητηρας ακουγεται καλα, τα φρενα τσαρουχωνουν, προχωραμε... Ανεβαινω απο Κατεχακη προς Ηλιουπολη. Πως θα παρω τις στροφουλες? Κομπλε δεν στριβω, απλα κοιταω την πορεια του δρομου και στριβει το εργαλειο. Ρε τι γινεται..!! Φτανω σπιτι, παρκαρω και παιρνω τη Στελλα να παω δουλεια. Μολις που προλαβαινω να βγαλω 2 φωτο να εχω να τις βλεπω μεσα στην ημερα. Τετάρτη με την αδεια κυκλοφοριας πλεον βγαινω για την πρωτη βολτα. Κανω τον γυρο της Αττικης, Κεντρο-Αεροδρομιο-Ελευσινα και πισω απο πειραια-βαρκιζα-κεντρο. 200+ χιλιομετρα σε 3 ωρες. Δεν καταλαβα πως περασαν. Ενα ψιλοπιασιμο ειχα στα χερια ισως επειδη δεν εσφιγγα το ντεποζιτο αρκετα. Γαμωτο ειναι ωραια αισθηση να γυρνας μετα απο βολτα. Υπερβολικες ωρες στη δουλεια και πολυ πιεση δεν ειχα τον χρονο να βολταρω τοσο. Στη δουλεια πηγαινα με την Στελλα και τη Τζεσι την εβαζα μπρος για να παω να φαω κανα παγωτο-χαζοδικαιολογιες για να κοροιδεψω λιγο τον ευατο μου και να παω βολτα. Εχθες Παρασκευη και 13 γ@@μιεται ο Διας. Εξοδα απροοπτα απο παντου, αγχος στη δουλεια αν θα παραδωσουμε και να σκεφτομαι να ακυρωσω την βολτα μου στην Κερκυρα. Ισα ισα εβγαινα οικονομικα για εξοπλισμο και βενζινες να παω και να γυρισω. Δεν με θυμαμαι να αγχωνομαι τοσο αλλοτε. Με καθησυχαζει η κοπελα μου οτι ολα θα πανε οκ (ειχα αναγκη να το ακουσω ειναι η αληθεια), χαλαρωνω. Ετσι λοιπον ξεκινησε η συμβιωση μου με την Τζεσι ( απο το τζεσικα ραμπιτ οπως την αποκαλουσε ο Παναγιωτης) και ετσι εξελισσεται. Αυριο φευγω για κερκυρα, εγω η κοπελα μου, η Τζεσι και 2 αλλαξιες ρουχα. Τσεκ απο Αραουζο οτι δεν θελει τιποτα (τακακι μπροστα μονο σε καμια 1500 χλμ) και παμε. Εχω αγχος αμα θα με βγαλει. Ισως φταει η συμβιωση μου με την Στελλα. Λαδια δεν ξερω να κοιταω, αλυσιδα θα λαδωσω τωρα, αερα θα βαλω σε βενιζαδικο αφου ανοιξω το μανουαλ να δω ποσο λεει. Ανοργανωσια φουλ. Αλλα θα φυγω και οτι γινει. Μετα απο ενα 4μηνο με πολυ δουλεια να μαζεψω τα αμαζευτα θελω να φυγω. Α. Το σημαντικο.Η Τζεσι ειναι μια κοκκινη VFR 800 fi. Με μονομπρατσο, συνδιασμενα φρενα, 240 κιλα γεματη και σκυφτη θεση οδηγησης. Πολυ γουσταρω. Και εναν V4. Και ας μην ξερω ουτε μονοκυλινδρο τετραχρονο τι μπορει να κανει. Αυτα φιλοι-συμφορουμιτες. Ηρεμησα. Ευχαριστω για τον χωρο/χρονο που καταχραστηκα. Καλες βολτες!
  11. Καλημερα. Ειμαι ψημενος για το 800 το Fi , εχω διαβασει για τα προβληματα που (δεν) βγαζει αλλα δεν παυει να ειναι μηχανη 20ετιας και οι πιθανοτητες να βγαλει κατι αυξανονται. Επισης ολες εχουν 80+ χιλιομετρα πλεον. οπως και να εχει θελει καλο τσεκ πριν την αγορα. Απλα δεν ξερω που να παω τις υποψηφιες...
  12. Γεια σας. Μετα την βεσπα ψαχνω την πρωτη μου μοτοσυκλετα και εχω πελαγωσει. Και εξηγουμαι για να κατατοπιζομαστε... Οι καθημερινες μου μετακινησεις ειναι εντος αττικης απο νοτια στα βορεια και πισω γυρω στα 30-40 χλμ την ημερα. Για αυτα με καλυπτει η βεσπα. Αρα ψαχνω κατι για ταξιδια και μακρινα δικαβαλα σωστα? Σωστα λογικα θα μου πειτε...Ελα ομως που ειμαι milfακιας. φανταζομαι vfr 750 και τρεχουν τα σαλια.Αρα? Μιλαμε παντα για πρωτη μηχανη, μπατζετ εως 10Κ και χρηση 1-2 φορες τη βδομαδα και 1 ταξιδι το χρονο. Υπαρχει βεβαια και η επιλογη του v7/bonneville για τα παντα...
  13. Καλημερα κυριοι. Αλλο ενα σκουτερ 20ετιας και αλλο μια μηχανη που για εμενα ειναι αγνωστη ακομη. Αυτο σκεφτομουν και καθως ειμαι στο ψαξιμο για μια δευτερη για εκτος πολεως, δισταζα. Παντως η ψυχολογια τελικα ειναι το Α και το Ω καποιος το ειπε και εδω. Ε ειμαι και λιγο χεστης απο μονος μου.. :P
  14. Καλησπερα. Θελω μια γνωμη και απο εσας καθως ο κυκλος μου δεν εχει πολλους μοτοσυκλετιστες με τους οποιους να μπορω να μοιρασω μια τετοια σκεψη. Πριν δεκα μερες γλιστρισα σε μια κατηφορα και η βεσπα μου καρφωθηκε σε μια κολωνα. Εγω ευτυχως και λογω της χαμηλης σελας ισως, εμεινα ορθιος και την κοιταζα που επεφτε. Μετα ηρθαν τα κλασσικα... ποσο θα παει να την φτιαξω, τι να φτιαξω, να ψαξω μια δευτερη για ταξιδια με 2ο ατομο που δεν μπορω να κανω με τη βεσπα. βρηκα και μια καλη σχετικα πρωτη δουλεια,λεφτα οκ εχω, προχωραμε. Σκεφτομαι ομως ωρες ωρες.. Τι θα γινοταν αν δεν εμενα ορθιος. αν επεφτα πανω στην κολωνα κ εγω.. ή αν ημουν με μια μεγαλυτερη μοτο και επεφτα στο πλαι και μου διπλωνε το ποδι. ή αν ειχα και αλλον μαζι. και μετα σκεφτομαι τα ταξιδια με κανονικη μηχανη. Αν πεταχτει καποιος και με στειλει 20 μετρα στον αερα? αν κανω εγω μαλακια? Και γιατι αλλο 200 κιλα απο κατω σου με 100 αλογα και αλλο 80 κιλα να πηγαινω σαν κυρια. Αξιζει ρε? Δεν ξερω.. δεν θελω να παρουν τον πατερα μου τηλεφωνο παλι. Αλλα παλι μετα μου ερχονται στο μυαλο εικονες απο ταξιδιωτικα και με γ@@μαει.. Θελω να το ζησω ολο αυτο πως να το πω αλλιως?
  15. Στο βεσπαφανσ μπαινω. Υπαρχει καποια κινηση και εχει και αρκετα τεχνικα θεματα.