The Dread Rider

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2011
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    42

The Dread Rider last won the day on September 28 2018

The Dread Rider had the most liked content!

Πόντοι

3331 Excellent

Σχετικά με το μέλος The Dread Rider

  • Κλάση
    If you ain't mixing gas, you ain't haulin' ass
  • Γενέθλια 04/20/97

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Παλαμάς, Καρδίτσα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Aprilia
  • myBike: Μοντέλο
    SΧ 125
  • myBike: Κυβισμός
    124,8

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Nolan N53+100% Racecraft

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Husaberg
  • dreamBike: Μοντέλο
    FS 570
  • dreamBike: Κυβισμός
    570

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

7006 προβολές προφίλ
  1. Κατάλαβα βρε, ειρωνικά το είπα
  2. Δε καταλαβαίνω τι εννοείς
  3. Επετειακή track-only έκδοση RSV4, 165 KG/225 HP, 40.000€ και 10 κομμάτια.
  4. Τζάμπα Grid 2 για PC κάνοντας εγγραφή στο newsletter : https://www.humblebundle.com/store/grid2-spa-bathurst#checkout-section
  5. Εγώ RS10 στο δικό μου στις ίδιες διαστάσεις 200€ περασμένα είχα δώσει. Για επιδόσεις τώρα δεν είμαι σε θέση να σχολιάσω, κουλομαρία είμαι, δε μπορώ να το ζορίσω το λάστιχο. Όσον αφορά την αντοχή, ούτως ή άλλως ο Γιώργος για την πίστα το 'χει το RS. Και πέρα από αυτό, μιλάμε για 130 κιλά και 30-35 (στην καλύτερη) άλογα μηχανάκι. Δε θα το φάει τόσο εύκολα το λάστιχο. Απ'όσο ξέρω TT και RS10 στην ίδια κατηγορία είναι, κάτι ανάμεσα σε full blown λάστιχο για πίστα (βλέπε R10) και σε Hypersport (S21). Και από τα δύο ευχαριστημένος θα μείνεις πιστεύω.
  6. Λίγο που το έψαξα οι RSακηδες φίλοι λένε ότι είναι σαφώς καλύτερο από το στοκ, και δεδομένου ότι παίζει στα ~200 φαίνεται να αξίζει.
  7. Το YSS είναι τίμια και φθηνή λύση για να αντικαταστήσεις το μαμά, αλλά είναι ένα βασικό με μόνο ρύθμιση preload. Αν το κυνηγάς και θες διάφορες ρυθμίσεις κ.λπ., τότε είναι μονόδρομος τα ακριβότερα Mupo/Bitubo/Maxton κ.λπ. (ψάξε για μεταχειρισμένα από πρώην trackbikes που τα σπαν σε κομμάτια γιατί καινούρια είναι στο θεό) ή αν καταφέρεις να πετύχεις κανένα από τα SP μοντέλα και να το στείλεις για ανακατασκευή.
  8. Επίσης αυτές τις μέρες παίζει πολύ το Poco F1 στα 230-240 η 64άρα Global έκδοση με κουπονάκι (ό,τι καλύτερο μπορείς να πάρεις σε αυτά τα λεφτά). Α, και όσο αφορά τα TV box, το Mi Box S αξίζει με το παραπάνω και μόνο για το φοβερό support και τα συνεχή updates που θα πάρει στο μέλλον σε σύγκριση με άλλα μοντέλα.
  9. Στα λόγια μου έρχεσαι. Η μάξιμουμ αναλογία που μπορεί να δώσει η τρόμπα είναι 3%. Αν κάνεις premix με αναλογία 3%, έχεις την ίδια αναλογία λαδιού με την τρόμπα σε τέρμα ανοιχτό γκάζι, αλλά και την ίδια αναλογία (3%) με κλειστό ή μερικώς ανοιχτό γκάζι, εκεί που η τρόμπα θα στέλνει 1-2% περίπου, το οποίο για την πίστα το θεωρώ χρήσιμο. Στο premix επίσης μπορείς να χρησιμοποιήσεις πιο ποιοτικά λάδια τα οποία δεν προορίζονται για χρήση σε τρόμπα.
  10. Μόνο που αυτό ΔΕΝ ισχύει για την αντλία που φοράει ο Rotax 122 (τον οποίο φοράει και το RS αλλά και το δικό μου), η οποία είναι της Mikuni, στην οποία καταλήγει η ίδια ντίζα που καταλήγει και στο slide του καρμπυρατέρ και στέλνει από 1 έως 3% λάδι με σωληνάκι το οποίο καταλήγει πάνω στο καρμπυρατέρ (λόγος που αμφιβάλλω ότι το μηχανάκι έχει καν αντλία, δεδομένου ότι αναφέρεται ότι φοράει Keihin 40, εκτός αν έχει παιχτεί πατέντα στην εισαγωγή), ανάλογα με το πόσο ανοιχτό είναι το γκάζι. Όταν κάνεις μίξη με αναλογία 33:1 (δηλαδή 3%) η βενζίνη έχει πάντα την μάξιμουμ ποσότητα λαδιού που μπορεί να στείλει η αντλία. Όταν λοιπόν από εκεί που το καρύδωνες στις 11000 σαλ κλείνεις τελείως το γκάζι, η λίγη βενζίνη που καταλήγει στο μοτέρ έχει μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε λάδι απ'ότι αν χρησιμοποιούσες την τρόμπα, η οποία στην ίδια περίσταση θα έστελνε 1% λάδι, δεδομένου ότι το γκάζι θα ήταν κλειστό.
  11. Για χρήση στην πίστα εγώ θα πρότεινα να καταργήσεις την τρόμπα και να κάνεις τη μίξη μόνος σε 33:1 αναλογία (30ml ανά λίτρο). Στην πίστα δουλεύει συνέχεια ψηλά και ειδικά το Polini έχει βαρύ πιστόνι και είναι πολύ ευαίσθητο να σου φρακάρει από αυξημένη θερμοκρασία και να κλαίει το πορτοφόλι σου μετά. Castrol Power 1 Racing 2T είναι καλό full synthetic λαδάκι και το βρίσκεις σε πολύ κομπλέ τιμή (8-9 ευρώ το λίτρο)
  12. Θα κρατήσεις την τρόμπα ή θα την καταργήσεις και θα κάνεις μίξη μόνος σου; Ξέρεις ποιο είναι το setup του μοτέρ πάνω στο μηχανάκι (καρμπυρατέρ/εξάτμιση/αν έχει γίνει δουλειά στις θυρίδες κ.λπ.);
  13. A Prayer Before Dawn (2017) Σκηνοθεσία : Jean-Stéphane Sauvaire Πρωταγωνιστής : Joe Cole Πλοκή : Αφηγείται την αληθινή ιστορία του Billy Moore, ενός Βρετανού kick boxer, ο οποίος καταδικάζεται σε κάθειρξη σε μια από τις πιο διαβόητες φυλακές της Ταϋλάνδης εξαιτίας του εθισμού στα ναρκωτικά, ο οποίος ξεκινά να προπονείται για το τουρνουά Muay Thai, όταν συνειδητοποιεί ότι είναι η μοναδική του ευκαιρία να επιβιώσει και να απελευθερωθεί. Αρχικά να τονίσω ότι σε αντίθεση με το τι προσπαθούν να προωθήσουν τα αμερικανάκια, ο κεντρικός πυρήνας της συγκεκριμένης ταινίας ΔΕΝ είναι το kick box/οι πολεμικές τέχνες (αλά Rocky/Creed κτλ). Είναι πρωτίστως μια ταινία που απεικονίζει την έντονη προσπάθεια και θέληση του πρωταγωνιστή να επιβιώσει. Όσο κλισέ και να ακούγεται, δεν είναι μια ταινία για όλους. Η ταινία γυρίστηκε σε αληθινή φυλακή της Ταϋλάνδης, και μάλιστα μεγάλο μέρος του cast με το οποίο συνεργάζεται ο Cole είναι πραγματικοί κατάδικοι, οι οποίοι ήταν ακόμα υπό κράτηση. Υπάρχει πληθώρα "βαριών" σκηνών και αυτή η ατμόσφαιρα παραμένει για όλη τη διάρκεια της ταινίας. Έχει αργό pacing, ο διάλογος είναι αρκετά αραιός και δεν υπάρχουν υπότιτλοι για τα ταϋλανδέζικα που μιλούν οι κατάδικοι (πράγμα που προσωπικά μου άρεσε, καθώς σε κάνει να νιώθεις παρόμοια "κλειστοφοβία" με τον πρωταγωνιστή). Τα μεγαλύτερα ατού της ταινίας για μένα είναι η κινηματογραφία και η ερμηνεία του Cole. Η ταινία είναι πανέμορφη, με πολύ ωραία πλάνα και οπτικές γωνίες ενώ ο Cole σου δίνει πραγματικά να καταλάβεις τι περνάει, με ελάχιστο διάλογο και κυρίως με τη γλώσσα του σώματος. 8/10
  14. Αν με το "μέσα στην πόλη" εννοείς κέντρο, σταμάτα/ξεκίνα, φανάρια και στην κίνηση μέσα τότε απλά ξενερώνεις, γιατί και καις παραπάνω από το αντίστοιχο τετράχρονο, ούτε μπορείς να το ανοίξεις να το ευχαριστηθείς και, καθώς δεν έχει και βεντιλατέρ, δεν είναι να κάθεσαι κολλημένος καμιά ώρα μέσα στο ελληνικό καλοκαίρι. Από την άποψη συντήρησης το συγκεκριμένο μοτεράκι της Rotax είναι σκυλί σε σύγκριση με άλλα 125 δίχρονα (με εξαίρεση το DT 125, αλλά εκείνο είναι και αρκετά πιο αδύναμο και απαρχαιωμένο σαν μοτέρ), έχει αρκετά αραιά διαστήματα σέρβις, και αν είναι σωστά ρυθμισμένο το καρμπ (φτωχό μείγμα είναι ο μεγαλύτερος εχθρός του) δεν βγάζει προβλήματα. Τώρα αν το συγκεκριμένο όντως έχει ακόμα το μαμά πιστόνι, υπολογίζεις 150 ευρώ με το καλημέρα για top end rebuild.