The Dread Rider

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1479
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    15

The Dread Rider last won the day on October 12

The Dread Rider had the most liked content!

Πόντοι

1967 Excellent

Σχετικά με το μέλος The Dread Rider

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Παλαμάς, Καρδίτσα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Aprilia
  • myBike: Μοντέλο
    Sx 125
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Nolan N53+100% Racecraft

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Husaberg
  • dreamBike: Μοντέλο
    FS 570
  • dreamBike: Κυβισμός
    570

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3179 προβολές προφίλ
  1. @ShapeshifterGR98 Άλλο να αρχίζεις να πειράζεις ρεύματα/ηλεκτρονικές/εγκεφάλους,κεφαλές,κυλινδροπίστονα κ.λπ. κ.λπ σε ένα μηχανάκι όπως το δικό μου για παράδειγμα, που ήδη έχει αρκετή δύναμη και τα μέρη του μοτέρ είναι αρκετά ποιοτικά και ενισχυμένα (στρόφαλος,μπιέλα,κάρτερ κ.λπ. και άλλο τώρα σε ένα παπάκι όπως το Innova. Σαν να λέμε είπε ο μπάμπης ο μηχανικός να δουλέψουμε 2 bar σε μαμά σωθικά!
  2. Αν ανεβάζει παραπάνω στροφές από όσο είναι ο κόφτης και μάλιστα γρήγορα, τότε λογικά έχει custom εγκέφαλο (π.χ. Ignitech V92) και ελαφρωμένο/άλλο βολάν.
  3. Δεν έχει χειροκίνητη ρεζέρβα το DRZ; Στο δικό μου (ίδια φάση με εσένα) έχω 10 λίτρα τεπόζιτο (εκ των οποίων 3 λίτρα η ρεζέρβα) και μόλις γυρίσω ρεζέρβα ξέρω ότι πρέπει να βρω βενζινάδικο. Για πρόφταση δεν μπορείς να βάλεις κάνα ποδηλατικό κοντεράκι να υπολογίζεις τουλάχιστον τη βενζίνη;
  4. Η κυριότερη είναι τα κυβικά. 1000 τα μοντέλα 2011-14, 1100 τα 15 και μετά. Από εκεί και πέρα υπάρχουν και άλλες διαφορές τις οποίες φαντάζομαι τις ξέρει καλύτερα ο @Gee
  5. Είναι θέμα με τα DRZ αυτό. Έχω ακούσει ότι κάποιοι πήγαν στη Suzuki και τους έδωσαν καινούριο, άλλοι το άλλαξαν μόνοι τους κ.λπ. Εγώ θα πηγαινα στην αντιπροσωπεία να κάνω μια ερώτηση και απο εκεί και πέρα βλέποντας και κάνοντας.
  6. Ισχύει αυτό που λέει ο Gee. Η "γόμα" της Continental για motard λέγεται ContiAttack SM,και βγαίνει αποκλειστικά για motard. Δηλαδή δείκτης ταχύτητας H, 110/120 διαστάσεις μπροστά και 140/150/160 πίσω. To μπέρδεμα γίνεται με το ContiRaceAttack Comp. End. που είναι κάτι σαν το "GP Racer" της Continental, το οποίο όμως έχει την ίδια χάραξη με το ContiAttack SM και τα μπερδεύεις εύκολα. Υπάρχει και το ContiSportAttack που είναι κάτι σαν τα S21, το hypersport λάστιχο που έχει και κάποια χιλιομετρική αντοχή, δεν είναι δηλαδή όσο τσίχλα όσο το RaceAttack.
  7. Και ένα μικρό βιντεάκι
  8. Εγώ μαζί σου είμαι αδερφέ, άλλον ήθελες να κάνεις παράθεση μάλλον.
  9. Όλα καλά και με το καρμπυρατέρ, είναι αρκετά καλά ρυθμισμένο αυτήν τη στιγμή, κάποια στιγμή θα ρυθμίσω λίγο τη βελόνα και το ζιγκλέρ ρελαντί γιατί αυτήν τη στιγμή είναι λίγο πλούσια και όταν είμαι στην κίνηση για μερική ώρα ψιλομπουκώνει στα μεσαία. Δουλεύει ικανοποιητικότατα ακόμα και τώρα. Απλά χρειάζεται να βγουν πλαστικά και τεπόζιτο για να μπορέσω να βγάλω το slide με τη βελόνα και είναι λίγο αγγαρεία.
  10. Βγάλαμε και καθαρίσαμε τη λεπίδα της βαλβίδας ροπής, που δεν είχε καθαριστεί για 15000 χιλιόμετρα παρόλο που αναγράφεται στο μάνιουαλ (μαστόρια της Ελλάδας...) η οποία τώρα δουλεύει όπως πρέπει και το μηχανάκι κέρδισε απίστευτα πολλή δύναμη!
  11. Εννοώ από την άποψη ποιότητας, όχι προσανατολισμού.
  12. Ε καλά, μη νομίζεις ότι υπάρχει τρελή διαφορά στο μοτέρ ή στις αναρτήσεις.