Nihil004

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    354
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

Nihil004 last won the day on April 6 2016

Nihil004 had the most liked content!

Πόντοι

936 Excellent

Σχετικά με το μέλος Nihil004

  • Κλάση
    4 κουταλιές λευκή ζάχαρη

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    ZXR 400

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    RPHA 11

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    My next Bike

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2294 προβολές προφίλ
  1. Δυστυχώς στην αναζήτηση μάστορα δεν μπορώ να σε βοηθήσω, καθώς τα περισσότερα τα έκανα μόνος μου, εκτός απ τα του ψεκασμού κλπ. Πιστεύω πως δεν χρειάζεται να κάνεις όλους τους ελέγχους που έγραψα, εκτός αν θα τους έκανες έτσι και αλλιώς για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, και πάλι όμως δύσκολο να γίνουν όλα αυθημερόν, και σε ένα μόνο συνεργείο. Αν είσαι Αθήνα πάντως, σίγουρα θα βρεις και τον πολλαπλασιαστή, και ένα αξιοπρεπές συνεργείο να κάνει τη δοκιμή (ίσως και σε επίσημο).
  2. Καλησπέρα φίλε, λόγω παρόμοιας εμπειρίας, σου γράφω τα δεδομένα και βγάλε τα συμπεράσματά σου. Σε zx-10 του 08, ακριβώς το ίδιο σύμπτωμα σε πολύ χαμηλές στροφές (μέχρι 3000-3500), με 1η, 2α, κάποιες φορές και 3η. Μετά από έλεγχο βαλβίδων, ανάφλεξης (χωρίς φορτίο όμως), καθαρισμό και των 8 μπεκ, έλεγχο αντλίας βενζίνης και τσεκάρισμα διάφορα ηλεκτρικά- ηλεκτρονικά, το πρόβλημα λύθηκε με αντικατάσταση ενός εκ των πολλαπλασιαστών-μπουζόπιπας, συγκεκριμένα του κυλίνδρου 4 (τέρμα δεξιά), με ίδιο μεταχειρισμένο (40ευρώ). Επίσης ρίξε μια ματιά και εδώ: 1, 2 Είναι σχετικά κωλοδουλειά να φτάσεις ως τις μπουζόπιπες, αλλά άποψή μου είναι να βρείς μία μετέχειρο, και να τη δοκιμάσεις σε κάθε κύλινδρο χωριστά, ελπίζοντας οτι και η μεταχειρισμένη λειτουργεί κανονικά. Καλή τύχη!
  3. Χαζεύεις ψαρ.γρ Ξάφνου μια πόρτα εμφανίζεται μπροστά σου... Βρίσκεσαι σε ένα μικρό αποθηκάκι... Τι να κρύβεται κάτω απ το πάπλωμα αναρωτιέσαι.. Α ναι. Ξεχάστηκες για λίγο ότι κοιτούσες για μηχανή. Ποια μηχανή έψαχνες όμως? Σωστά. Το ΧΙΛΙΑ! Κάθεσαι το κοιτάς, και το ξανακοιτάς.... Πού θα πάμε φέτος το καλοκαίρι? Από Εδώ Σωραίος!
  4. https://www.car.gr/14576608-honda-cbr-1100 'Όσο σκρολάρεις, γίνεται και καλύτερο...
  5. Έπρεπε τουλάχιστον να της πεις ' Ναι μωρή κάργια, ο άντρας σου με έβαλε και τώρα τα ξέρω όλα' πριν φύγεις
  6. Πάντως και TIiger 1050 φαίνεται να ταιριάζει σε αυτά που θες, και ίσως με ένα χιλιάρικο παραπάνω να βρίσκεις το Sport.
  7. Πάντως το όριο κλίσης στις 45 μοίρες, αυξάνεται με αποστάτες ανάμεσα σε ζάντα και μουαγιέ, δηλαδή μείωση μετατροχίου. Βασικά όσο το κοιτάω, δεν μπορώ να μην σκέφτομαι καφροπατέντες-μετατροπές, τύπου πώς θα ναι αν κουμπώσεις το μπροστινό σε κανα R1. Ή αν αλλάξεις μεταξύ τους τα μπροστινά και οι ζάντες κοιτάνε έξω? Άραγε να καμπερώνει το εργαλείο? Γιατρέ μου?
  8. Αν δεν έχεις συχνό βάλε- βγάλε για να πριζώσεις κάτι άλλο, μπορείς είτε να το τυλίξεις με μονωτική ταινία (σε κάποιο σημείο του που να μην έχει επαφές) τόσες φορές ώστε να σφηνώνει, είτε να βρεις το κατάλληλο o-ring ώστε να μπαίνει σφηνωτό.
  9. Αναμφίβολα πηγή έμπνευσης γι αυτό το έργο τέχνης είναι τα πορσελάνινα βάζα της δυναστείας των Qin του 10ου αιώνα.
  10. Για να μαθαίνουν οι παλιοί τη μοτοσλάνγκ της νεολαίας: Aristooo olokainourgia ola.. Zelatina airmax,alidogranaza,manetes pp tunning rithmizomeni marspiedes arrow, lastixa dunlop ,dipli acrapovic power commander. servarismeno stin pena den theli tipota.. Prioniii oxi salia sto tilefono oxi pazaria dektos kathe elenxos pragmatika xiliometra... ΟΧΙ ΣΑΛΙΑ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ!!! Επίσης κλασσικός πονηρίδης που βαφτίζει το μοτό του σαν ειδική έκδοση που δεν υπάρχει πουθενά στο διαδίκτυο, και παρουσιάζει ως έξτρα, πράγματα που η μηχανή φοράει απ τη μάνα της. ninja zx10r lap edition απο εξτρα εχει: -Μετρητη χρονου και γυρων στο τιμονι μοντελο lap edition, εξτρα εργοστασιου. -stabilizater Ohlins ,εξτρα εργοστασιου. -Φρενα μπρος πισω tokico -προστατευτικα παντ στο πλαι για τα πόδια. (65€) (και όμως, εννοεί αυτα:)
  11. +1 για το μονόμπρατσο Ο fluo-ματ συνδυασμός, καθώς και το σταχτί πλαίσιο, το καθιστούν δυσδιάκριτο ανάμεσα στη σειρά MT της Yamaha.. Από εδώ..
  12. Κι όμως, δεν είναι ο μισός τζόγος, είναι μια απόσταση ασφαλείας για να μην χτυπάει η αλυσίδα στο ψαλίδι, και σαν αποτέλεσμα θα δίνει έναν φυσιολογικό τζόγο στα 3-5 εκατοστά. Και εγώ το κλασσικό τρόπο χρησιμοποιώ, τέντωμα πάνω, τέντωμα κάτω, μέτρημα, αλλά νομίζω σε κάποια μοτο μετράνε μόνο απόσταση από ψαλίδι, τεντώνοντας προς τα πάνω την αλυσίδα.
  13. Μήπως τα 5-7 χιλιοστά είναι η απόσταση που πρέπει να έχει από το ψαλίδι, πιέζοντας την αλυσίδα στη μέση και προς τα πάνω?
  14. Μα ρε τρελέ, όπως ακριβώς έπραξες ορθά και πήρες το κουπράκι με τα 180, αντί για καμιά πισωκούνα με 600+ αλόγατα δίχως ηλεκτρονικά, πρέπει να δείξεις την ίδια σωφροσύνη, και να επιλέξεις μια μοτό με λίγο καλύτερες επιδόσεις απ το κούπρα σου. Παραπάνω σου προτείναν αρκετά τέτοια..
  15. http://www.vintagepaperads.com/1987-Shoei-Task-Five-V-Motorcycle-Helmet-Ad--Design_p_73765.html Αν ισχύει η ημερομηνία απ το λινκ (1987), θα το γυάλιζα και θα το στόλιζα κάπου, μέχρι να το ζητήσουν σε γυρίσματα νεοκάλτ ταινίας.