CptAngel

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4617
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    13

CptAngel last won the day on September 20

CptAngel had the most liked content!

Πόντοι

3805 Excellent

Σχετικά με το μέλος CptAngel

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθηνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • myBike: Μοντέλο
    LC4 640 SM
  • myBike: Κυβισμός
    625

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4112 προβολές προφίλ
  1. Γιατι ρε δε θες να σκασεις 3 χιλιαρικα για 125αρι με εξοπλισμο του 85? Μα ειναι καινουργιο σου λεω ψησου
  2. Βλεπω γενικα μια αναγκη να κραζουμε ολοι τα οχηματα που ολο δυναμωνουν και ολο ακριβαινουν. Μεγαλο μερος αυτου ειναι οτι δεν εχουμε οι ιδιοι λεφτα για τετοια οχηματα, οποτε οσο ακριβαινουν τοσο τα βλεπουμε να απομακρυνονται απο τα ονειρα μας. Επισης νοσταλγουμε τις πιο απλες εποχες που γυριζες την Ελλαδα με ενα ταπεινο xt ή ακομα και με πολυ μικροτερα μηχανακια, μεσα απο γραφικες διαδρομες και αναμεσα απο μειωμενη κινηση με αργα οχηματα και μπορουσες γενικοτερα να παρεις οποιοδηποτε δικυκλο και να ζησεις το παραμυθι. Αντικειμενικα ομως δε βλεπω κανα τρομερο παραλλογισμο στα οχηματα. Οι στρωμενοι δρομοι αυξανονται και σε ποσοτητα και σε ποιοτητα. Τα αυτοκινητα γινονται διαρκως πιο δυνατα και πιο σταθερα. Τα οχηματα γενικοτερα γινονται ολο και πιο αυτοματοποιημενα και ξεκουραστα ωστε να καλυπτουν τις αναγκες του μεσου χρηστη. Αρα ανοιγει ο δρομος για γρηγοροτερες, ανετοτερες και πιο καλες στην ασφαλτο μοτοσυκλετες. Αν αυτο ερχεται με μοναδικο κοστος το εξτρα βαρος και τι εγινε. Μιλαμε ηδη για πολυ βαριες μοτοσυκλετες. Η επιπλεον πολυπλοκοτητα ειναι κατι αρνητικο αλλα στην πραξη εχει μικρη εφαρμογη. Δε θα βαλεις ποτε χερι οποτε τι σε νοιαζει ποσο δυσκολο ειναι να βαλεις χερι. Βλεπετε πολυ συχνα κοσμο στην ακρη του δρομου να βαζει χερι σε GS του 2008 ασπουμε επειδη ειναι πιο απλο απο το GS του 18? Τι συζηταμε ακριβως.. Στο χωμα τη δουλεια τους θα την κανουν. Το ποσταρα πριν σε βιντεο και υπαρχουν απεριοριστα βιντεο να ψαξει οποιοσδηποτε θελει για το τι μπορουν να κανουν αυτα τα μηχανακια στα χερια αποφασισμενου αναβατη που το ΄χει. Ο αναβατης που δεν ειναι αποφασισμενος ή δεν το 'χει, θα σταματησει πολυ πριν απο τα ορια της μοτοσυκλετας anyway. Αληθεια ψαξτε το. Εχω δει παρα πολλα τετοια βιντεο αυτες τις μερες και με GS και με τα παντα. Γενικα οι περισσοτεροι αναβατες δεν εχουν δοκιμασει πραγματα και δεν εχουν ασχοληθει αρκετα για να εχουν εικονα. Νομιζουν οτι ενα 640 πχ. θα παει ανετα καπου που ενα 990 δε θα παει καθολου και ενα 990 θα παει εκει που ενα 1290 δε θα παει κτλπ. Δεν ειναι ακριβως ετσι. ΟΛΑ δυσκολα ειναι στο χωμα. Και καθαρο εντουρο να δωσεις στο μεσο αναβατη θα σαβουριαστει εκει που ενας πιο εμπειρος(οχι τρελα πραγματα, απλα πιο εμπειρος), θα περασει ακομα και με Varadero. Το ιδιο και στην ασφαλτο. Βαλτε να δειτε βιντεο 690 να πηγαινει μαζι με xtx 660 σε στροφιλικια. Μα το 690 πιο ελαφρυ, μα αναρτησεις, μα φρενα, μα 60 αλογα, μα παπαρια. Ξερεις να οδηγας? Εχεις @@ια? Μαζι θα πηγαινετε. 5 μετρα πισω 5 μετρα μπροστα δεν αλλαζουν κατι. Ανεβειτε σε κανα βουνο να δειτε tryhards με ss να φορανε τη στολη του Rossi και να τους περνανε παπια με καφρους πανω. Μην ασχολειστε με τις ικανοτητες των μοτοσυκλετων αυτες καθ' αυτες. Πηγαιντε εσεις πρωτα, ασχοληθειτε και μελετειστε πως λειτουργει η οδηγηση σε ασφαλτο και χωμα και μετα αληθεια εκει που θελετε να πατε θα σας παει. Περα απο τα λαστιχα που ειναι ψιλοmust, τα υπολοιπα ειναι σχετικα. Στην Ινδια βεβαια πανε και χωρις λαστιχα. Για δειτε το καναλι αυτου εδω του τρελου και της παρεας του. Α το 390 θεωρειται premium adventure μηχανακι εκει.. Δε λεω φυσικα να αρχισει καποιος εντουρο με μαουνα. Αυτο δε στεκει για πολλους λογους. Αλλα ΟΤΑΝ και ΑΝ χρειαστει και η μαουνα θα παει. Ομως στον πραγματικο κοσμο ο αναβατης ΔΕ θα παει. Επειδη οταν αρχισουν τα γλιστρηματα και οι σουζες θα κλεισει το γκαζι και θα κολλησει εκει. Κουραζομαι να περιγραφω δικες μου ιστοριες και να κατανταω γραφικος αλλα νομιζω χρειαζεται λιγο perspective απο αυτα που διαβαζω. Εξυμνουσαμε πριν το 640. Να σας δω να πηγαινετε σε δυνατη διαδρομη με 640. Να ανεβαινεις αποτομη χωματινη ανηφορα με αλματακι στο τελος και ταυτοχρονα να πρεπει να ανοιξεις τελεια το γκαζι για να μη σου ξεκολλησει τα χερια ή φυγεις απο το μηχανακι. Και μιλαω για το εντουρο τωρα που ειναι 160 κιλα γεματο φαση και χωρις fairing και τεποζιτα να σου μπλοκαρουν το οπτικο πεδιο και να δημιουργουν εικονικο ογκο οπως στο adventure. Καποτε ειχα παει να ανεβω ενα σερι απο καμια 10αρια σετ σκαλες που ειχαν περιορισμενο χωρο, αποκτουσαν ολο και μεγαλυτερη κλιση και εστριβαν ελαφρως. σε μια γειτονια επειδη επαιζε στοιχημα. Κολλησα στη μεση του τριτου σετ. Ε αυτο το challenge το ειχε καταφερει ντοπιος καγκουρας με xt. Αρα τι το xt ειναι καλυτερο απο το 640? Επισης ειμαι 1.85 και δεν πατουσα καν καλα κατω. Ειχα παει να πεσω απλα και μονο σε στροφες χαμηλης ταχυτητας με κατηφορικη κλιση, επειδη εχασα λιγο την ισορροπια μου και δε μπορουσα να πατησω κατω, ποσο μαλλον σε σκληρη διαδρομη στο χωμα και ποσο μαλλον με πιο κοντο αναβατη.. Το μηχανακι εφταιγε? Οχι εγω εφταιγα. Το GS που ειναι 10 κιλα βαρυτερο απο το προηγουμενο μοντελο θα φταιει που κολλησες στο χωμα? Οχι εσυ θα φταις.. Οποτε οκ. Λιγο παραπανω prestige, λιγη παραπανω ανεση κτλπ. Who cares. Αμα σε χαλαει τοσο παρε το προηγουμενο μοντελο. Btw ακυρο αλλα οπως το βλεπω ενα πλεονεκτημα που εχει ο boxer ειναι το χαμηλο κεντρο βαρους που κανει το GS να κρυβει τα κιλα του και να γινεται πιο μανιτζεβελο. Επειδη μπορει να εισαι καποιος που κανει πολλαπλη χρηση στη μοτοσυκλετα του. Δεν ειναι το ονειρο ολων να βολταρουν αμεριμνοι στην ασφαλτο και να μην κανουν τιποτα αλλο. Γιατι δυσκολευεσαι τοσο να το καταλαβεις? Και οχι σημερα θα παω στη Γαλλια και μεθαυριο, οχι του αντιχρονου, μπορει να παω σε μια παραλια. Μου αρεσει που εφτιαξες παντελως υποθετικο και συγκεκριμενο σεναριο χρησης για να δικαιολογησεις αυτο που λες.. Ή μηπως θες να κανει ο αλλος πλανο για τις χρησεις του επακριβως και να αλλαζει μηχανη 2 φορες το μηνα για να τις καλυπτει. Και αν ομως το κανει και τελικα παλι το on-off βολευει τι θα πεις? Στην τελικη ΓΙΑΤΙ να τα κανει ολα αυτα? Για να μην τον θεωρεις χαζο που δεν εχει τα ιδια γουστα με 'σενα? Αφου τον βολευει και ειναι ευχαριστημενος και περναει τελεια με αυτο που εχει. Γιατι να φορτωθει το street που αρεσει σε 'σενα να του σπανε τα @@ια, να καιγεται ζωντανος στην κινηση απο τους 45 κυλινδρους που κουβαλαει ενω χρειαζεται 1-2, να εχει υπερκαταναλωση, να ειναι μεγαλη αποφαση το αν θα ανεβει πεζοδρομιο, να πιανεται και γενικα να τρωει σκατα για να το ευχαριστηθει μια στο τοσο που θα βγει στον επαρχειακο. Θυμαμαι καποτε που ελεγες ως μειονεκτημα των on-off οτι θελουν πολλα κυβικα για να πιασουν τα 200. Τι σκατα... Ποιος σου ειπε οτι ενδιαφερονται ολοι να πιασουν τα 200? Δηλαδη καποιος που βγαινει σε αυτοκινητοδρομο μια φορα το χρονο θα βαλει ως προτεραιοτητα τα 200 αντι για την καθημερινη ανεση του? Γενικα δε ξερω αν δεν καταλαβαινεις ή κανεις οτι δεν καταλαβαινεις για να συνεχισεις να παρουσιαζεις την παντελως υποκειμενικη λογικη σου ως universal λυση για ολους..
  3. Απετυχες να υποδειξεις ενα μοντελο που τα κανει ολα αυτα και παει ΚΑΙ χωμα. Οποτε γι' αυτον που θελει να παει και χωμα ολες μα ολες οι μηχανες που προτεινες οχι μονο ειναι υποδεεστερες του GS, αλλα απορριπτονται αυτοματα. Το "ελα μωρε μην πατε χωμα δεν αξιζει" ή το να σπας και να σε σπαει το street για να περασεις απλο χωματοδρομο ή το να πρεπει να γυρισεις πισω/απορριψεις διαδρομες λογω σκληροτερης διαδρομης απο αυτη που αντεχει το street ή το να τραβας με trailer απο πισω και ενα χωματινο για το χωμα δεν ειναι λυση προφανως.. Επισης το ολο νοημα του adventure ειναι οτι θα πας ΚΑΙ χωμα. Ειτε επειδη ετυχε, ειτε επειδη χρειαζοταν, ειτε επειδη το αναζητας επιτηδες. Εσυ μπορει να μη γουσταρεις να πας μεσα στα βουνα να χωθεις σε χωματα να δεις επικη φυση και τοπια και διαδρομες που λιγοι βλεπουν και ταυτοχρονα να δοκιμαστεις σαν αναβατης και σα χαρακτηρας. Ενας adventuraς παρακαλαει για τετοια. Το παω γυρω γυρω στην εθνικη και σε καλοστρωμενους δρομους δεν ειναι adventure, απλα απλα ταξιδι. Το ιδιο και με τα SUV στα αυτοκινητα. Ειναι εμφανες το οτι δεν καταλαβαινεις αυτες τις κατηγοριες επειδη απλα δε σε ενδιαφερουν. Δεν καταλαβαινω ομως πως ειναι δυνατον να μην το βλεπεις αυτο και να προσπαθεις να τις βγαλεις αχρηστες γενικοτερα. Επισης θεωρεις λογικο το να εχεις για πολλες χρησεις μια μοτοσυκλετα που κανει για ΜΙΑ χρηση... Δε ξερω... πρεπει να σου πω εγω οτι δε στεκει?... Σου λεω "το μεγαλο on-off θα ειναι καλυτερο και στην πολη" και απαντας "ναι αλλα το 390 ειναι καλυτερο στην πολη". Πως θα γινει δηλαδη θα εχουμε 15 μηχανακια ο καθενας? Ψαχνουμε ΕΝΑ που να τα κανει ΟΛΑ μαζι ΚΑΙ με ΧΩΜΑ. Τελος ποιος "κουμπωνει τελεια" στα σκυφτα? Εσυ ισως? Τι υψος εχεις? Επειδη εγω και πολλοι αλλοι σε τετοια μηχανακια καποια στιγμη πιανομαστε. Στα ορθια ομως.. Ολα καλα. Και δεν ειναι επειδη ειμαστε αγυμναστοι. Δε μπορει να πιστευεις οτι ειτε εισαι 1.50 ειτε 2.05 θα κουμπωνεις τελεια στις ιδιες μοτοσυκλετες. Αν απο την αλλη αναγνωριζεις οτι υπαρχουν και τρομερα on-off αλλα απλα δε θεωρεις το GS ενα απο αυτα, οκ δεκτο. Ομως εδωσες ως εναλλακτικη του GS διαφορα sport touring, που σε συνδυασμο με αυτα που γραφεις γενικοτερα δειχνει οτι απλα δε γουσταρεις on-off. Ελα ομως που αν θες ΚΑΙ χωμα, δεν υπαρχει καλυτερη επιλογη..
  4. Απο κοντα ειναι πολυ εντυπωσιακο η αληθεια ειναι. Δε θα με χαλαγε
  5. Νομιζω και μονο το look και ο αερας του GS φτανουν για να τραβηξουν τον πολυ κοσμο. Ασε που το 1290 ειναι πιο "ψαγμενη" επιλογη, λιγοτερο κυριλε(πιο καγκουρια) και ειναι καινουργιο σε αντιθεση με το GS που ειναι σταθερη αξια.
  6. Γεια πες μας μια εναλλακτικη του gs που να κανει ολα οσα κανει το GS αλλα καλυτερα. Εγω θα ελεγα το 1290 adventure αλλα κατι μου λεεϊ οτι ουτε αυτο σου αρεσει οποτε ειμαι περιεργος.
  7. Ενδεχεται ο ssd να εχει θεμα και να "ξεχναει" πραγματα. Το ειχα παθει με ssd που "ξεχνουσε" εγκατεστημενα προγραμματα και παιχνιδια και απλα πατουσες πανω τους και δε γινοταν τιποτα και επρεπε να τα ξαναβαλεις.
  8. Δε θα εδινα με τιποτα τοσα λεφτα για 250 20ετιας απο καγκουρα.. Αν δεν υπαρχει συγκεκριμενος λογος που θελει 250, 1000 φορες καλυτερα να παρει κανα ttr 600 μιζατο ή κατι τετοιο.
  9. Το challenge ειναι η μιση μαγεια της οδηγησης
  10. Φανατιζεσαι υπερ της Κινας και κατα των κακων Japan και Ευρωπαιων που πουλανε πολυ ακριβα μηχανακια για τα λεφτα που βγαζεις (που αντικειμενικα ειναι ελαχιστα για να ζητας καινουργια μηχανη), που εχει ως συνεπεια το να τρεχεις με εξωπραγματικες ταχυτητες προς τον τοιχο επειδη δε σκεφτεσαι καθαρα. Εγω δεν εχω κατι με τα συγχρονα Κινεζικα και ισα ισα που τα προμοταρω πολυ σε αλλα θεματα μονο και μονο για το ποσο μοναδικα και προσβασιμα μηχανακια βγαζουν. Τα παλαιοτερα κλασσικα Κινεζικα ναι ηταν σκουπιδια. Τα εχω λουστει πολλαπλες φορες σε σκουτεροπαπα+ποδηλατα χωρις τη θεληση μου και εχω δει και αλλους να τα λουζονται. Τα ποιοτικα Κινεζικα τυπου SYM ειναι και γαμω. Και σιγουρα δεν προτιμω τα Ιαπωνικα απο τα Ευρωπαϊκα. Διαφωνω ομως με την επιλογη σου να απαιτεις να εχεις καινουργιο οχημα, με μισθο στα ορια του part time. Παιρνεις κατι χαμηλης φαινομενικα προτεραιοτητας (να αφαιρεις ζελατινες απο μηχανακια και να λες οτι ειναι μονο δικα σου και δεν τα εχει αγγιξει κανεις) και το βαζεις πανω απο πραγματα υψιστης προτεραιοτητας και ειδικα για καποιον με χαμηλο εισοδημα, οπως η αξιοπιστια, η υποστηριξη σε υπηρεσιες και ανταλλακτικα, η μεταπωληση και η γενικοτερη σιγουρια. Επισης ποσο να σε κοροϊδεψουν πια οταν με το καλημερα εχεις γλιτωσει 1 χιλιαρικο+. Το πας και σε ενα μαστορα να σου πει τι λεεϊ πριν το αγορασεις και ολα καλα. Ακομα και να κρυβει κατι πρεπει να εισαι απιστευτα ατυχος για να ζητησει τοσα λεφτα ωστε να φτασεις το ποσο που θα δωσεις για το καινουργιο και αφου το φτιαξεις θα ξερεις οτι θα ειναι κομπλε για παντα. Αν ομως ειναι τοσο σημαντικο για 'σενα το να ειναι καινουργιο και αν δε θες να μπλεξεις καθολου με μεταχειρισμενα, τοτε ευχαριστεις το θεο που υπαρχουν οι Κινεζοι να φτιαχνουν μηχανακια που μπορεις και εσυ να αγορασεις καινουργια, ορμας και ο,τι γινει. Δεν υπαρχει λογος για αντιπαραθεσεις.
  11. Το οτι παιρνεις 400 ευρω και ψαχνεις αποκλειστικα για καινουργιο ειναι αυτο που θα επρεπε να σε προβληματιζει. Παρε κατι μεταχειρισμενο που να αντεχει η τσεπη σου, απο εμπορο με δοσεις αν χρειαστει και ασε τις τιμες των καινουργιων επωνυμων να ειναι εκει που ειναι. Δεν απευθυνονται σε 'σενα ουτε σε 'μενα. Απευθυνονται σε αυτους που εχουν ενα Χ budget και ενα Χ εισοδημα και μπορουν να εχουν τετοιες ανεσεις. Αλλιως παρε κινεζικο και παιξε καμια δεκαρια μηνιατικα σου λοττο για κατι με 0 μεταπωλητικη αξια και υποστηριξη για την οποια κανεις δε ξερει τι οντως ισχυει. Μην το παρουσιαζεις ομως ως ελειψη επιλογης αν δεν παει καλα. Καθαρα συνειδητη αποφαση σου ειναι το να το ρισκαρεις.
  12. Απ' οτι ξερω δεν παιζει motocross που να βγαζει πινακιδες οποτε οχι.
  13. Ωραιος ο τυπας εχει κανει ωραια ταξιδακια με πολυ offroad.
  14. Το σκεφτεσαι υπερβολικα πολυ και ξενερωνεις χωρις λογο. Παρε ΚΑΤΙ που να σου κανει κλικ και καθαρισες. Χαβαλε στο χωμα πας να κανεις οχι να τρεξεις σε αγωνες..