CptAngel

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4371
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    5

CptAngel last won the day on January 14

CptAngel had the most liked content!

Πόντοι

3466 Excellent

Σχετικά με το μέλος CptAngel

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθηνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • myBike: Μοντέλο
    LC4 640 SM
  • myBike: Κυβισμός
    625

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2694 προβολές προφίλ
  1. Τα χιονια ειναι προφανως πολυ χειροτερα απο τον επαρχιακο αλλα ναι τα ss ειναι θεωρητικα στημενα για πιστα και μονο για πιστα. Bεβαια τα πολιτικα μηχανακια εχουν καποια περιθωρια παραπανω για οδηγηση σε αλλες συνθηκες απο αυτα που ειναι καθαρα στημενα για αγωνες. Εγω παντως βλεπω τεραστια διαφορα στο ποσο ευκολα ελεγχω "ανεξελεγκτες" καταστασεις αναλογα με το τιμονι και το στησιμο αυτου που καβαλαω. Αν σε καποιον αλλο φαινονται τα ιδια οκ.. Παραλογο βεβαια με βαση τη φυσικη και μονο, αλλα ειπαμε.. οκ.. Περα απο αυτο το on-off συνηθως θα φοραει λαστιχο που ειναι στη χειροτερη εστω και λιγο πιο καταλληλο για offroad απο το 100% δρομισιο λαστιχο που θα φοραει ενα ss. Στην τελικη ομως τα καλυτερα δικυκλα για οδηγηση στο χιονι και αλλες γλιστερες καταστασεις ειναι τα παπιοscooter οπως εχει αποδειχθει απο την καθημερινοτητα απειρες φορες
  2. Ρε παιδες το να λεμε οτι δεν εχει καμια διαφορα σκυφτο μηχανακι σχεδιασμενο απο το μοτερ μεχρι το τιμονι για πιστα, με on-off που ειναι σχεδιασμενο να κάνει και offroad, στην οδηγηση σε χιονια ειναι τουλαχιστον αφελες. ΜΟΝΟ το τιμονι vs clip on να βαλουμε και να αγνοησουμε ολες τις αλλες σημαντικες διαφορες, παλι θα ειναι τεραστια η διαφορα.
  3. Ας το αγορασει καποιος επιτελους https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/8464676/
  4. Το 660 που ποσταριστηκε φαινεται οντως πενα αλλα θα επρεπε να το δινει στα 3κ μαζι με την acrapa για να θεωρηθει οτι αξιζει. Καλη ευκαιρια θα ηταν αν το εδινε μαζι με την ολοσωμη μεχρι 2800. Μιλαμε για μονομπουκο του 03.. Περα απο αυτο τα καλα lc4 συνηθως φαινονται οντως απο τις φωτογραφιες μιας και οι μεγαλες βλαβες, οι πατεντες, η κακη χρηση/συντηρηση και η παραμεληση γενικοτερα αφηνουν παντου σημαδια που φαινονται ακομα και σε πλυμενο μηχανακι.
  5. Σε αυτα τα λεφτα ειτε το 610 το injection ή με το fcr, αλλιως το ακομα καλυτερο KTM lc4 625/640 με τις διπλες εξατμισεις. Ειναι απλα τα καλυτερα μηχανακια γι' αυτα που ζητας σε αυτα τα λεφτα.
  6. Τι θα πει "ξερει απο ΚΤΜ". Αυτο ειναι σα να λες οτι ειτε παρεις 640 ειτε το duke 125 ειτε το 950 θα εχεις την ιδια κατασταση. Το δουκακι δεν εχει κανενα θεμα που θα σε ενοχλησει. Προχωρα με κλειστα τα ματια και ασε τον καθε ημιμαθη/ζηλιαρη/πανασχετο να κανει το κομματι του οσο εσυ θα γουσταρεις.
  7. Κατι εχεις μπερδεψει γενικα. Εγω απο τοτε που πηρα μηχανη που κανει θορυβο το μονο που βλεπω ειναι οτι μου ανοιγουν διαρκως δρομο και οποιος παει να κανει πατατα μαζευεται κατευθειαν. Σα να εχω σειρηνα ειναι. Πιστευω αν επιστρεψω σε αθορυβο μηχανακι καποτε θα μου παρει καιρο να προσαρμοστω στο να μην εχω αυτη την ανεση.