CptAngel

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4885
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    18

CptAngel last won the day on March 23

CptAngel had the most liked content!

Πόντοι

4170 Excellent

Σχετικά με το μέλος CptAngel

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθηνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • myBike: Μοντέλο
    LC4 640 SM
  • myBike: Κυβισμός
    625

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4657 προβολές προφίλ
  1. Ο "αντικαθρεπτισμος" της κοινωνίας μας είναι ότι αυτός ο περίεργος τύπος με τα ξεκάθαρα biased views και ο,τι να ναι βίντεο έχει τόσο κοινό και δεν είναι κρυμμένος σε κάποια σκοτεινή γωνιά του YouTube. Δε ξέρω εσύ γιατί τον υπερασπίζεσαι με τέτοιο πάθος και τι παίζει αλλά ναι τεσπά.
  2. Απο το μαγαζι γιατι δεν πας τελικα.
  3. Το εντυπωσιακό είναι η άνεση και το flow που έχει. Σουζες κτλπ κάνουν πολλοί, αυτός όμως τα συνδυάζει όλα μαζι με flow. Όπως πάει αυτός εκεί εγώ πάω στο.. GTA.
  4. Οταν εχεις μπερδεψει το τετρακυλινδρο με το bmx
  5. Ενδιαφερον https://www.car.gr/22267237-ktm-625-smc-competition
  6. Δε ξέρω τι χρήση κάνετε. Για τη χρήση που κάνω εγώ και με προγράμματα που παίζουν μουσική κτλπ έχω αντιμετωπίσει άπειρα προβλήματα. Ειδικά με τα widgets.
  7. Τα άπειρα bugs και το ανύπαρκτο customization θα ήταν μια καλή αρχή. Τόσο value for money από συσκευές σαν τα redmi και πρέπει να τρως στη μάπα αυτό το πράγμα.
  8. Εεελα λίγο τα xiaomii. Το ριμαδι το miui θα το φτιάξουν πότε άραγε?
  9. "Τεράστιο φαουλ" δεν είναι επειδή μιλάμε για συγκεκριμένο μηχανάκι και στο συγκεκριμένο το μόνο που έχει νόημα να κάνεις είναι να δεις αν το έχει σε όποιο setting δίνει την καλύτερη αποδοση και εκτός αν για κάποιο τρελό λόγο ο προηγούμενος το είχε στο rain, κατά πάσα πιθανότητα δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθεί. Τώρα να γράφουμε φιλοσοφίες 10 ώρες για το τι γίνεται γενικά και για το αν το rain mode είναι χρήσιμο στις σουζες και για τα μαζικά με το ζόρι 60 άλογα τροχό που πρέπει να δαμασεις αν δε βάλεις το rain στη βροχή και για το πώς θα πας πιο γρήγορα με τον πιο αργό χάρτη και να μας λες γΛηγορους επειδή λέμε τα αυτονοητα κτλπ κτλπ. είναι μαζικό waste of time από τη στιγμή που μιλάμε για το συγκεκριμένο μηχανάκι. Αν σε ενόχλησε αυτό που είπα μπορούσες απλά να του πεις "ξέρεις το έχω καβαλήσει και είδα διαφορά μεταξύ standard και sport οπότε δοκίμασε και τα δύο να δεις τι προτιμάς" και όχι ολόκληρο κείμενο στο οποίο προσπαθείς να βάλεις στην ίδια λογική το δούκα του 09 με κάποιο street του 19 και 1000αρι adventure του 15 και ο,τι άλλο μηχανάκι σκεφτόσουν, επειδή τυχαίνει να έχει ένα διακόπτη χωμένο κάτω απ' τη σέλα. BTW: "Παπαγαλιζω" εγώ ό,τι διάβασα στο forum επειδή ως γνωστων το να διαβάζεις απόψεις και τεχνικές εξηγήσεις άλλων στα forum και να τα μεταφέρεις είναι παπαγαλια, είπες καθώς έγραφες ολόκληρα κείμενα με την άποψη σου σε... forum και για το πόσο επικίνδυνη είναι η δική μου άποψη που έγραψα... σε forum, οπότε του πρότεινες να δει μόνος του και να έρθει να μας πει κι όλας στο... forum.. Οπότε οι εμπειρίες των άλλων σε άλλες συζητήσεις και forums δεν έχουν αξία αλλά οι συγκεκριμένες εμπειρίες που ποσταρονται στη συγκεκριμένη συζήτηση έχουν. Οκ.. Την εμπειρία σου με το συγκεκριμένο μοτέρ(που είναι το ζητούμενο) πάντως δεν την εξέφρασες ποτε, μόνο μετά από όλο αυτό..
  10. Αυτό ακριβώς. Νομίζω υπάρχει σύγχυση μεταξύ πρωτόγονων καταστάσεων σαν των παλαιότερων 690 και των ολοκληρωμένων driving modes που έχουν και λειτουργία traction control, abs κτλπ. πάνω. Στη συγκεκριμένη περίπτωση το διακοπτακι απλά υπάρχει και θα βρεις ολόκληρα ποστ σε forum με 15 άτομα να κάνουν εικασίες για το λόγο της ύπαρξης του διακόπτη και να ψάχνουν το manual που έχει κάπου μια μικρή αναφορά χωρίς λεπτομέρειες. Άλλοι το μπριζωσαν να ψάξουν τις διαφορές μέσα από πρόγραμμα και πάλι δεν έβγαλαν άκρη. Ακόμα και ότι κανονικά θα είχε 4 θέσεις φάση και απλά έτυχε να έχει έξτρα θέσεις ο διακόπτης που είχαν διαθεσιμος διάβασα. Οι βασικές διαφορές είναι στην απόκριση του ηλεκτρογκαζου πάντως και όχι στη δύναμη. Επίσης απ' ότι είδα χαλάει κι όλας σε κάποιες περιπτώσεις και μένεις με ο,τι είχε πριν χαλάσει Τεσπά αν ήθελε να το χρησιμοποιείς η Ktm θα στο έβαζε στο τιμόνι, όπως γίνεται με όλα τα ολοκληρωμένα driving modes.
  11. Οποιοσδηποτε εχει ασχοληθει με αυτα τα μηχανακια ξερει οτι δεν εχουν λογω υπαρξης τα riding modes. Η Ktm τα εβαλε εκει για δικους της λογους(marketing, πειραματισμος, tuning) και απλα εβαλε και +2 διαφοροποιησεις με αλλα ονοματα για να υπαρχουν. Η μοναδικη πραγματικη τους χρηση ειναι να βαζεις το χαρτη της Acrapovic που ειναι ετοιμος ή να κανεις custom δικους σου αν πειραματιζεσαι. Το μοτερ δεν εχει ουτε κατα διανοια αρκετη δυναμη για να τα αξιοποιησει. Και οχι δε θα εισαι πιο γρηγορος με τον πιο αργο χαρτη σε κανενα συμπαν. To sport ειναι το default που σου δινει τις αναμενομενες επιδοσεις/χαρακτηριστικα. Το μοτερ εχει ομαλη λειτουργια και ειδικα στην πλατφορμα του duke/sm που ειναι μακρια απο αποψη γεωμετριας, δε σε απασχολει ποτε η δυναμη του, ουτε και στη βροχη. Ειναι καταπληκτικο για μπαντες στη βροχη βεβαια, αν εχεις ορεξη, τις οποιες κανεις αβιαστα και ακινδυνα και σιγουρα οχι καταλαθος. Ολη τη δυναμη τη βγαζει ψηλα. Ας μη σχολιασουμε βεβαια τη διαδικασια του να σταματας στην ακρη να βγαζεις τη σελα για να αλλαξεις το mode επειδη βρεχει Οσο για τη σουζα, οι μισοι τουλαχιστον που εχουν duke 3 τα πηγαινουν μονιμα στη μια ροδα και δε ξερουν καν τι ειναι ο διακοπτης απο κατω. Επισης δεν εχω δει ποτε μαχιμο youtuber ή real life καγκουρα να ψαχνει το rain mode στη μηχανη που καβαλαει για να κανει καλη σουζα
  12. Δεν εχουν ιδεα οι τυποι του TFL απο μηχανες. Δες τι λενε απο κατω στα comments. Ουτε καν οτι η KTM ειναι αυστριακη μαρκα δε ξερει. Με αυτοκινητα κατι κανουν αλλα και παλι σε πολλα βιντεο κανουν πατατες. Μαλλον μπερδευτηκε με τα παλαιοτερα lc4 που ειχαν διακοπτη για κακης ποιοτητας βενζινη. Αλλο διακοπτης αλλο 9 ρυθμισεις βεβαια. Επισης αλλο duke του 09 αλλο enduro του 18. Τεσπα χαρτογραφησεις ειναι ο διακοπτης δεν υπαρχει αμφιβολια γι' αυτο. Και μαλιστα εχει αρκετες "standard" θεσεις σε περιπτωση που θες να τρεξεις διαφορετικα maps αναλογα με το τι φοραει πανω απο εξατμισεις κτλπ. και τη χρηση που θες να κανεις. Απο το 12 και μετα το χαλασαν το μοντελο και του κατεστρεψαν την καγκουροταυτοτητα που ειχε. Καθολου τυχαιο το οτι παρηκμασε ετσι. Κατι ειχαν παει να κανουν στο μοντελο του 17 αλλα ειχε γινει η ζημια.
  13. Αν καβαλας τέτοιο μηχανάκι και βάζεις rain mode επειδή βρέχει πρέπει να στο κατάσχει η Ktm αυτόματα
  14. Riding modes είναι απ' ότι θυμαμαι. Άστο όπου είναι.
  15. Fun factor. Στη μια περίπτωση έχεις κάτι ελαφρύ με νεύρο και στην άλλη κάτι που απλά.. πάει.