CptAngel

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4717
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    16

CptAngel last won the day on September 29

CptAngel had the most liked content!

Πόντοι

3925 Excellent

Σχετικά με το μέλος CptAngel

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθηνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • myBike: Μοντέλο
    LC4 640 SM
  • myBike: Κυβισμός
    625

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4260 προβολές προφίλ
  1. Στα lc4 το λεεϊ κανονικα και στο maintenance.
  2. Οποτε το XR 400 που δεν εχει τροπο για εξαερωση, δε ζηταει το manual εξαερωση, ειναι εντελως διαφορετικο μοτερ και εν τελη δε χρειαζεται εξαερωση, ειναι εμφανες δειγμα οτι δε χρειαζεται εξαερωση ουτε ενα LC4 το οποιο και εχει τροπο να κανεις εξαερωση και τη ζηταει το manual και το κανουν ολοι οι μαστορες που ξερουν. Και μετα αναρωτιομαστε που σπανε..
  3. Ανετα το κανεις μονος σου χρειαζεται 0 μηχανολογικες γνωσεις..
  4. Όποιος θέλει αναζητά το manual και τις συζητήσεις πάνω σε αυτό σε forum του εξωτερικου. Αν θυμάμαι καλά στα lc4 είναι τόσο σημαντικό που είχε δώσει επιπλέον οδηγίες σχετικά με αυτό η Ktm στα εξουσιοδοτημένα σε μια φάση. Αλλά ίσως το μπερδεύω με άλλο. Μηχανολογικές γνώσεις για να το κάνω debate δεν έχω. Από άνθρωπο που δεν το κάνει δε θα αγόραζα lc4 πάντως.
  5. Δε ξερω τι γινεται σε αλλα μηχανακια ή τι γινεται οταν το εχεις παρκαρισμενο. Ξερω οτι ειναι 2 λεπτα δουλεια και ενας προς εναν καθε γνωστης μαστορας το κανει. Οποτε θα τους εμπιστευτω.. Επισης το λεεϊ το manual οποτε case closed αυτοματα.
  6. Σκισιμο κρυο(κλασσικο), κολλημενη μια εκ' των δυο απο τις τρομπες λαδιων και δεν το πηρε κανεις χαμπαρι(αυτο μαλλον γινεται οταν δεν αλλαζονται τα φιλτρα οταν πρεπει), αλλαγη λαδιων απο ασχετο που δεν εκανε εξαερωση, εχει καψει λαδι και δε συμπληρωσε ο ιδιοκτητης, δουλεμα τελικες και κοφτες σε ακραιο επιπεδο κτλπ. Χωρις λογο ΔΕ ραγιζουν. Hi-Flow γενικα ρουλεμαν στροφαλου μπορει να βαρεσει αν ειχε περασει μλκιες το μηχανακι. Φλατζα κεφαλης επισης αν εχει λιωσει σε ζεστες, κινηση κτλπ.
  7. Μερικες σημειωσεις στις σημειωσεις σου. Αυτο με τα σλικ το παιρνεις 2500 ή και 2400 πολυ ανετα με δικαιολογια οτι θα βαλεις αλλα λαστιχα(συζητησιμη λεεϊ anyway). Τζαμπα δηλαδη. Με ενα 200ρι βαζεις λαστιχα και εισαι οκ. Το 625 οντως ακριβο αλλα αξιζει. Θα ξεχασεις τα λεφτα που εδωσες. Ειναι καλυτερο απο ολα τα αλλα. FCR απο μαμα και τις ακραπες που κοστιζουν πολλα λεφτα. Το αλλο οντως εξωτερικα δεν ειναι κορυφη αλλα φαινεται οκ και η τιμη του ειναι αναμενομενη ως τελευταιο μοντελο. Τεσπα ισως να μου διεφυγε και τιποτα αλλα δεν ειναι αυτο το σημαντικο. Επειδη τα εχω οδηγησει και ζησει αυτα τα μηχανακια σε διαφορες μορφες τους, δωσε βαση σε αυτο που σου λεω και οδηγησε τα ολα πριν αγορασεις κατι. ΜΗΝ περιμενεις συμπεριφορα μοταρντ απο το 690sm. Ειναι μακρυ μηχανακι και πιο χαλαρα στημενο σε σχεση με το lc4. Το 690 duke επισης διαφορετικο αλλα παρα πολυ fun στησιμο(ειναι πιο σκυφτο). Φυσικα χαβαλε θα κανεις οσο θες, αλλα εξαιτιας αυτου που καβαλας τωρα μπορει απλα να σου φανει οτι πηρες ενα αδυναμο naked. Εγω δηλαδη 690 sm να μου το χαριζες παιζει να το εδινα και να επαιρνα κατι σαν το 625 που εστειλα. Σιγουρα ειναι πιο συγχρονο και αξιοπιστο, αλλα δε μου κανει κλικ. Εσενα ισως σου κανει δε ξερω αλλα μην παρεις γουρουνι στο σακι. Βεβαια αν βρισκομουν ξαφνικα με injection και μηδενικα αγχη σχετικα με συντηρηση, οδηγηση και βλαβες, ρεαλιστικα ισως συμβιβαζομουν. Καποια στιγμη θα το αλλαζα ομως. Τωρα θα μου πεις οκ το ενα δεν το εμπιστευομαι το αλλο δεν ειναι τοσο fun. Τι να παρω ο δυσμοιρος! Ισως σκεφτεις το Husqy SM 610 το οποιο ειναι τρομερο αλλα ειναι λιγοτερο κανιβαλος απο το lc4 οποτε ισως σε ξενερωσει απο αυτη την εννοια. Η σκληρη πραγματικοτητα ειναι οτι αν θες φθηνο πολιτικο+μαχιμο μοταρντ για βασικο μηχανακι(εκτος αν το θες για δευτερο) η μονη λυση ειναι ενα καλο lc4(ιδανικα σαν το 625 που εστειλα αλλα με λιγοτερα χιλιομετρα). Αν δεν προερχοσουν απο ss θα εβαζα και το 610 στην εξισωση. Αν το εφτανε το budget σου εφευγες τρεχοντας για 690 smc. Η μονη αλλη λυση ειναι το smc 660 αλλα ειναι μανιβελα only που δεν το θες. Αλλιως παιρνεις για δευτερο καποιο exc 525 ή wrf 450. Ενα τελευταιο για τα lc4. Υπαρχει η στρατηγικη του να βρεις ενα που να ειναι ολα καλα. Συμφωνεις λοιπον με τον ιδιοκτητη πριν το αγορασεις να κανεις μια αλλαγη λαδιων(ενα 30αρι θα σου παει) για να δει ο μαστορας αν εχει γρεζια που υποδηλωνουν οτι κατι παει να χαλασει. Αν δεν βρεις υποπτα γρεζια(λιγα γρεζια ειναι νορμαλ) και ΔΕΝ ακουγεται τιποτα περιεργο στο μοτερ και δουλευει σωστα και εχεις τσεκαρει σοβαρο ιδιοκτητη και κατασταση μοτοσυκλετας, οι πιθανοτητες να αρχισει να βαραει ξαφνικα στο προσεχες μελλον ειναι στην ουσια ανυπαρκτες. Αν δεν εχει βιαστει το μηχανακι το λιγοτερο που περιμενεις ειναι να βγαλει 80κ πριν χρειαστει να αλλαξει κατι μοτερικα. Μετα απο ανακατασκευη αν ξερεις τι κανεις με οδηγηση και συντηρηση τα 100+κ ειναι δεδομενα. Γενικα μην πας απλα να αγορασεις ενα 690 sm χωρις δοκιμη και αυτου και των lc4 αν μπορεις. Μην παρεις μηχανακι που θα σε χαλασει το ιδιο, απλα για να γλιτωσεις τι ΙΣΩΣ συνεβαινε με το αλλο. Αυτα
  8. Οσο γραφεις δικαιολογιες θα τρως τρολλαρισμα. Πες δε ψηθηκα, δεν εκανα, τελος και ολα καλα.
  9. Η μαζα κανει ο,τι κανει για τους λογους της. Αλλα το οτι κατι επιλεγεται απο τη μαζα δε σημαινει αυτοματα οτι δεν ειναι καλο. Ουτε οτι οι λογοι της μαζας ειναι ακυροι επειδη δεν ταυτιζονται με τις αναγκες/γουστα καποιου σαν εσενα ή εμενα. Ουτε οτι αυτο που επιλεγεται απο τη μαζα δεν εχει αντικειμενικες αρετες να προσφερει σε καποιον πιο ψαγμενο που το επιλεγει για δικους του λογους. Παραδειγματα πολλα και διαφορα. Και offtopic
  10. Οτι δε θα ξερει πολυς κοσμος(και μαστορες) τιποτα για το μηχανακι που θα αγορασεις, με ο,τι επιπτωσεις θα εχει αυτο αν χρειαστεις κατι.
  11. Ναι και δεν επιασαν και τοπο απ' οτι φαινεται. Στην κρεμαλα και 'γω
  12. Να το αφησεις να εννοηθει αυτο το comment. Γιατι σπαταλας ηλεκτρονικο μελανι και πιανεις χωρο στο server? Να τωρα τραβηξες και εμενα μεσα. Τι αλλο θα κανεις? Θα αγορασεις κανα αχρηστο SUV μηπως?
  13. Μέχρι να γίνουν αρκετά φθηνά ώστε να αξίζουν, θα έχουν και πολύ μεγαλύτερη αυτονομία. Ήδη κάποια Tesla βγάζουν καμία 500αρια χιλιόμετρα και πρόσφατα μια τύπισσα έκανε το γύρο της Αυστραλίας με ένα.
  14. Προφανως. Ολως και κάποτε δε θα έδινες τα χιλιάρικα που έκανε μια μεγάλη lcd τηλεόραση. Είναι πολύ καινούργια τεχνολογία οι τιμές θα αρχίσουν να κατεβαινουν στο σύντομο μέλλον.
  15. Γαμανε τα ηλεκτρικά αν και θέλουν δουλειά ακόμα. Δεν υπάρχει καταλληλότερο όχημα για το μέσο χρήστη(το 90% όσων κινούνται στους δρόμους δηλαδή). Ροπή παντού χωρίς κιβώτιο, δε γεμίζει καυσαέριο και θόρυβο τους δρόμους της πόλης, μηδενικό κοστος μετακινήσεων, δυνατότητα χρήσης εναλλακτικών πηγών ενέργειας για τη φόρτιση του (ειδικά με τον ήλιο και τον αέρα της Ελλάδας ειναι και γαμω αυτό) και αφού τελειώσεις τις δουλειές σου το βάζεις να φορτίσει το βράδυ και όλα καλά. Λίγο τα περιβαλλοντολογικα θεματα γύρω από την κατασκευή τους να λύσουμε και κομπλέ. Οι μπαταρίες γινονται όλο και καλύτερες και είναι θέμα χρόνου να εφαρμοστούν καινούργιες τεχνολογίες που θα τις απογειώσουν πιστεύω(όπως και τα ηλιακά panels). Για πρακτικές εφαρμογές μιλάμε πάντα. Για fun σαν τη βενζίνη με χειροκίνητο κιβωτιο δεν έχει, οοοσο πιο γρήγορα και αν κάνουν τα ηλεκτρικα. Ακόμα και τα τηλεκατευθυνόμενα να δει κάποιος, έχεις πλέον παντού lipo μπαταρία με brushless motor που είναι τόσο δυνατά που θέλει προσοχή το γκάζι για να μην κάνεις όχι σουζα... αλλά backflip.. Πάλι όμως όταν πάρει μπροστά η nitro διχρονιλα όλοι αρρωσταινουν. Παντα θα εχουμε μια διαφορετική, πρωτόγονη σύνδεση, με το μηχανημα που φωνάζει, αναπνέει και καίει οξυγονο όπως εμείς.