CptAngel

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    5035
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    19

CptAngel last won the day on September 5 2019

CptAngel had the most liked content!

Πόντοι

4364 Excellent

Σχετικά με το μέλος CptAngel

  • Κλάση
    Χιλιομετροφάγος

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθηνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • myBike: Μοντέλο
    LC4 640 SM
  • myBike: Κυβισμός
    625

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

5848 προβολές προφίλ
  1. Ειχα βγει μια βολτα να ανεβω Υμηττο λιγο πριν μας κλεισουν μεσα, με τη λογικη οτι θα ηταν ολα αδεια και θα μπορουσα να κανω λιγο hill-climb. Αμ δε Πεζοι, ποδηλατα, αυτοκινητα. Ολη η Αθηνα ειχε μαζευτει στο βουνο. Κατεληξα να στριβω ορθιος κοιτωντας πρωτα 3 φορες τι θα βρω μεσα/μετα/μετωπικα στη στροφη. Υποψιν η καμερα βλεπει περισσοτερα απο το ματι(πιο wide). Τεσπα ειχε ωραια χρωματα και θεα ομως. So here it is.
  2. Να πω απλα σε περιπτωση που υπαρχει καποια παρανοηση. Το WRE ειναι dualsport οπως και το DT. Το WR της Husqvarna ειναι το καθαρο enduro. Υπαρχει και το DT-WR της Yamaha παλι για να το κανει ακομα πιο μπερδεμενο To WRE ειναι πιο μαχιμα στημενο απ' το DT ειτε για χωμα ειτε για ασφαλτο. Εκει ειναι και το fun-factor. Αν το κανεις μοταρντ θα ειναι καλυτερο μοταρντ απο το dt. Αν κανεις το dt χωματινο θα ειναι χειροτερο χωματινο απο το WRE. Αν δεν το κανεις τιποτα και του βαλεις απλα ενα πιο street ελαστικο θα κανεις μια χαρα τη δουλεια σου στην πολη και τα γυρω γυρω. Αν δε θες να ασχοληθεις και θες απλα κατι πιο δυνατο απο τετραχρονο να κανεις τη δουλεια σου, παρε το DT σε ετοιμο μοταρντ.
  3. Δε χανει κανεις τη μπαλα. Ειπα ξεκαθαρα οτι ΕΓΩ θα επαιρνα το WRE. Δεν ειναι θεμα specs, ειναι οτι ειναι πολυ πιο fun. Μην το γυριζεις σε "κακομοιρος φοιτητης ψαχνει απλα για ενα μηχανακι και θα μπλεξει". Οπως βλεπεις θελει διχρονο επειδη ψαχνεται για παραπανω δυναμη. Αλλιως αν θελει να ειναι safe ας παρει το πιο καινουργιο τετραχρονο 125 που θα βρει. Και αν πρεπει να το παμε εκει, 18 χρονων ειναι. Ο,τι και να παρει θα γινει αναμνηση πριν καν το καταλαβει. Δεν παθαινει τιποτα να ψαχτει λιγο παραπανω για να παρει μηχανακι που θα το ευχαριστηθει. ΑΝ θελει.
  4. Ω ρε τι ξεθαψα στα Unlisted του channel μου. Να 'ναι καλα η καραντινα. 4 περιπου χρονια πριν, 0 λαστιχα, 0 μυαλο, λεφτα ουτε για γαντια και το Ktm πιο μπ@ρδελο απο ποτε Enjoy.
  5. Το εχω οδηγησει το dtx το μοταρντ και ειναι οντως μια χαρα μηχανακι. Το παλιο το εντουρο απο την αλλη ειναι απαραδεκτο. Το wre που ειχαμε ηταν σε μορφη μοταρντ και ηταν ο,τι καλυτερο(ειχαμε τσεκαρει και ενα αναβαθμισμενο και ηταν χαρος) και μπορεις να κανεις ο,τι θες με αυτο. Εχει κορυφαια περιφερειακα και ειναι πολυ πιο δυνατο απο τα DT. Γι' αυτο και εγω προσωπικα δε θα κοιτουσα κατι αλλο. Το αν θα κανεις ταξιδι και οποιαδηποτε μη offroad χρηση με τακουνια δε ξερω πως μπορει να απαντηθει και δεν καταλαβαινω τι σχεση εχει με το μηχανακι. Δοκιμαζεις τι χρηση κανεις και αν δε σου κανουν τα λαστιχα τα αλλαζεις. Αν θες να το κανεις και μοταρντ το κανεις και αυτο. Παλι καλυτερο μοταρντ θα ειναι απο το ετοιμο dt. Στην πολη την κανεις τη δουλεια σου και με τακουνια αρκει να μην εχει νερα οπου κανεις πατιναζ. Δεν ειχα ποτε θεμα με τα ανταλλακτικα του KTM ισα ισα που ακομα υπαρχουν τα παντα και ετοιμοπαραδοτα. Αυτο που ειχα γραψει ειναι οτι δε χρειαζεται συνηθως επειδη απλα τα βρισκεις μεταχειρισμενα. Ο φιλος μου παντως απο BMW ο,τι ειχε χρειαστει το εφερε σε κατι μερες φαση για το WRE. Μαλλον εσεις ειχατε θεμα ακριβως επειδη δεν το ειχε αναλαβει η ΒMW ακομα. Βεβαια τωρα μιλαμε για χρονια πριν. Δε ξερω τι ισχυει πλεον.
  6. Δε ξέρω γιατί μιλάμε για ζάντες και λάστιχα σε τέτοια μηχανάκια. Δηλαδή το dt με τακούνια κάνει για ταξίδι? Υπάρχουν motard wre ή μπορεί να κάνει το δικό του μοταρντ ή να βάλει πιο ασφάλτινο λάστιχο. Νομίζω είναι αυτονόητο.
  7. Δεν είπα ότι βγάζει είπα ότι μπορεί να τα πάρει εκει. Για το τι ακριβώς ισχυει ειπαμε ας κάνει ένα τηλέφωνο δε μπορούμε να μυρισουμε τα νύχια μας. Όταν είχε φίλος μου το wre τα έπαιρνε από τη BMW. Το 610 σιγουρα μέχρι πρόσφατα το υποστηριζε η Ktm.
  8. Τα παιρνεις απο την KTM πλεον απ' οτι ξερω. Ας κανει ενα τηλεφωνο σε ενα εξουσιοδοτημενο ο φιλος αν θελει να ειναι σιγουρος.
  9. Εγω το wre θα επαιρνα. Καμια σχεση τα αλλα ουτε σε δυναμη ουτε σε περιφερειακα.
  10. Ειχαν απεργια τα ΕΛΤΑ γι' αυτο αργησαν τοσο.
  11. Παρελαβα μολις 3 πακετα απο Κινα που ειχα παραγγειλει μεσα Ιανουαργιου (16 ευρω το ακριβοτερο). Ολα καλα. Τα 2 εχουν το αυτοκολλητακι κανονικα, το τριτο(και μακρυτερο ) δεν το εχει που σημαινει οτι ισως σκεφτηκαν να το χρεωσουν(λογω μεγεθους?) αλλα τελικα ακυρωθηκε. Who knows.
  12. Διάβασε και το θέμα που έβαλα στην πρώτη μου απάντηση να ξέρεις τι σου γίνεται. Αν είσαι Αθήνα πες μου να σου πω μάστορα να το τσεκαρεις πριν την αγορά.
  13. Υπαρχουν αρκετοι που τα πηραν για τη μοστρα, οπως τωρα παιρνουν τα beverly και δεν τα "πηγαν" ποτε (ενας τετοιος ειχε το δικο μου). Υπαρχουν και καποιοι μεσηλικες. Δεν ειναι ιδανικοι πωλητες αλλα γλιτωνεις τα "χοντρα" και ασχολεισαι απλα με μλκιουλες που μπορει να εχουν αγνοησει. Θελει υπομονη σιγουρα. Αλλα ποια μηχανη της εποχης δε θελει. Εδω αλλοι πανε και παιρνουν χτ και τους μενουν στο χερι. Εκει να δεις πικρα. Ας μη μιλησω για τα drz.. Δε φταινε τα μηχανακια αλλα οι ιδιοκτητες βεβαια. Εδω συγγενης μου εχει xt 100 χρονια και απλα συμπληρωνει καθε καποτε λιγο λαδι επειδη "δε χρειαζεται αυτο". Ειμαι ο πρωτος που θα πει οτι δεν ειναι για ολους και οπως μπορει να δει ο καθενας, δεν το προτεινω γενικα σε ατομα εκτος αν κρινω οτι τους ταιριαζει και "το χουν" να ασχοληθουν. Αλλα δε μπορω να βλεπω να δινουν 2κ για xt 600 και 3.5κ για drz και να ζαχαρωνουν ολη μερα lc4 που δεν τα παιρνουν επειδη "χαλανε". Επισης δε μπορω να διαβαζω υπερβολες που νομιζουν οτι ενα πολιτικο μονοκυλινδρο θα τους φαει χιλιαρικα σε συντηρηση και επισκευες. Δεν ειναι sxv, fs 650, crf 450. Δεν εχεις 150 ευρω να δωσεις για γενικο service καθε 5κ? Δεν εχεις 20αρικα και 50αρικα και περιστασιακα το 100ρικο να δωσεις μια φορα στα 2 χρονια για να κρατησεις καλοσυντηρημενη μια μηχανη 15+ χρονων? Ε παρε παπι.. Τωρα αν παρεις μπ@ρδελο sure αλλαζει το πραγμα. Αυτο ισχυει για ολα. Ξερω ατομα με μηχανες τυπου Virago 250 που τα εχουν πληρωσει 3 φορες. Ξερω αλλους που παιρνουν μικρα και τους ριχνουν ενα χιλιαρικο πανω σε αναβαθμισεις για να μην αυτοκτονησουν απο τη βαρεμαρα. Ελεος.. Και συζηταμε τωρα αν αξιζει ενα μηχανακι που ακομα και σημερα ξεφτιλιζει τα μοντελα του ανταγωνισμου και με μερικα απλοϊκα εξτρα (πολλα τα βρισκεις ετοιμα) φτανει σε δυναμη τα 690 που κανουν τα διπλασια λεφτα.
  14. Ακολουθει late night σεεντοοονι. Σορρυ βαριομουν λιγο. Προφανως ο φιλος την εκανε αλλα γραφω για να υπαρχουν γενικα(και επειδη πλεον εχω ακομα περισσοτερη εμπειρια). Φαινεται οτι πλεον ο κοσμος εχει απομακρυνθει τοσο πολυ απο αυτα τα μοντελα που πολλοι νομιζουν οτι ειναι αγωνιστικο. Το μηχανακι εχει φτιαχτει για καθημερινη χρηση. Ουδεμια σχεση εχει με το κοστος χρησης των αγωνιστικων. Ειναι απλα παραπανω απο τα πιο "ηρεμα" της εποχης. Να ξερεις οτι αν κανεις οντως τοσο περιστασιακη χρηση οσο λες, αν δεν εχει ηδη καποιο θεμα αυτο που θα παρεις (μαλλον πρεπει να ανεβασεις το budget στα 2κ τουλαχιστον), κατα πασα πιθανοτητα δε θα δωσεις ουτε ευρω σε βλαβες για οσο το κρατησεις. Απλα μιλαμε για 15+ χρονων μηχανη οποτε προσοχη στα αναλωσιμα (αλυσογραναζα, δισκακια συμπλεκτη, ρουλεμαν τιμονιου, κομπλερ μιζας/μιζα, αναρτησεις να εχει γινει συντηρηση, λαστιχα, τακακια φρενων, διαφορα σωληνακια (του ψυγειου πχ.) κτλπ. Αυτα μαζευονται και με μερικα τετοια μαζι θα φυγει κανα 500αρικο+ αν δεν ειναι κομπλε οταν το παρεις. Τα αληθινα προβληματα του μοντελου (οχι οι κεφαλες και οι μπιελες και ολα αυτα που ειναι θεματα κακης χρησης/συντηρησης οπως αναφερεται στο αλλο θεμα) ειναι: Κατω τρομπα συμπλεκτη(βαζεις Oberon με 10-20 ευρω παραπανω και δε ξανα χαλαει ποτε). Τρομπα νερου (συνηθως παιρνει ανακατασκευη με κοστος κανα 80αρι σε μαστορα). Αυτοματος αποσυμπιεστης: Σε καποια αρχιζει να υπολειτουργει (μαλλον λογω μεγαλης συμπιεσης) και παιρνει μαζι του και το κομπλερ της μιζας καποια στιγμη ή μπορει απο την εξτρα πιεση να σπασει και κανα δοντακι σε καποιο γραναζι της μιζας (εχει τυχει να παει στα πηνια αυτο το δοντακι και να τα καψει). Οποτε αν αρχισει να παρατηρει καποιος αδυναμια(σκαλωμα) στο μιζαρισμα καλο ειναι να αρχισει να το βαζει με λιγη υποβοηθηση απο το χειροκινητο αποσυμπιεστη στο τιμονι, για να ελαφρωνει τα φορτια. Υπαρχει κολπο, το οποιο ανακαλυψε φιλος μου συμπτωματικα, να το σβηνεις τραβωντας το χειροκινητο αποσυμπιεστη με το που σβησει, που παει το πιστονι στο σωστο σημειο ωστε να παρει κατευθειαν μετα. Οταν ειναι κρυο για πολλες ωρες, παντα choke αν δεν παιρνει κατευθειαν(εκτος αν εχεις fcr). Στα 50κ περιπου στο δικο μου αρχισε να ψιλοακουγεται κατι σα βαλβιδοηχος. Ηταν ενα μικροσκοπικο τυπου ρουλεμαν(κυλινδρικο) με κοστος αντικαταστασης σε μαστορα κοντα στο 100ρικο. Η καδενα/τεντωτηρας σε καποια αρχιζει να ακουγεται υπο συνθηκες καποια στιγμη (κοντα στα 40κ), οπως και σε αλλα μεγαλα μονοκυλινδρα. Δε ξερω αν θα χρειαστει αλλαγη στο μελον. Εχει παρατηρηθει μετα τα 80κ μια αδυναμια στο ρουλεμαν στροφαλου. Αυτο για 'μενα ειναι και θεμα χρησης/συντηρησης απλα το εχω δει να παιζει γενικα. Σε καθε περιπτωση σε καταλληλο μαστορα ολο το μοτερ το φτιαχνεις με κατω απο χιλιαρικο πλεον. Δε θα χρειαστει ομως. Τα adventure που δεν τα εχουν αρουγκανοι γραφουν απειρα χιλιομετρα χωρις θεματα. Γενικα ΔΕΝ βγαζει βλαβες. Ο,τι αναφερω, ΑΝ τυχει καποιο απο αυτα ή συνδυασμος αυτων, ειναι πραγματα που μπορει να εμφανιστουν απλα στα 30++κ χιλιομετρα με κοστος επισκευης συνηθως λιγοτερο του 100ρικου ή 100κατι για τα πιο ακριβα. Δε ξερω σε τι αναφερονται ολοι οι γνωστες του καφενειου, αλλα δεν πειραζει εχουν αρχισει να κυκλοφορουν αρκετα πλεον και σπαει λιγο η βαρεμαρα. Το μονο μηχανακι στα λεφτα του που το ανταγωνιζεται ειναι το 610 της Husqvarna αλλα ειναι αμφιβολη η υποστηριξη που θα εχει στα επομενα χρονια και δυστυχως σε αντιθεση με το lc4 δε βρισκεις ανταλλακτικα και στο περιπτερο. Συγκεκριμενα στο lc4 δε νομιζω να μου εχει τυχει να χρειαστω εστω ενα πραγμα που να μην μπορουσε να βρεθει πανευκολα μεταχειρισμενο. Ειναι πραγματικα το μηχανακι γι' αυτον που θελει επιδοσεις αλλα δεν εχει λεφτα. Ας αναλυσουμε τους ανταγωνιστες λοιπον για να μιλαμε με στοιχεια και οχι αερολογιες. Καλη η κριτικη και τα δυναμικα σχολια(ημιμαθες κραξιμο), αλλα πρεπει να βρισκουμε και λυσεις ταυτοχρονα.. Drz 400: Γελαει ο κοσμος 3+- 4κ+ για παλιας σχολης 400αρι. Xr 650: 5k για να σπας ποδια και παπουτσια με τη μανιβελα και να εχεις περιφερειακα απο αυτα που ειχαν ξεμεινει στο ραφι). Πολυ συχνες αλλαγες λαδιων. TTR 600: Eλαφρυ, φθηνο, επαρκης δυναμη, καλα περιφερειακα, αλλα μανιβελα και ξυλο only. TTR μιζατο: Eνα καλυτερο xt 600. XTX 660: Tα κανει ολα και συμφερει αλλα πενταβαρο, πιο αδυναμο, αναρτησεις για πεταμα. CCM 404: Πριν μερικα χρονια γ@ματο, πλεον πιο σπανιο και απο χρυσο. XT 600: Kλασσικο αλλα υπερτιμημενο, 0 δυναμη, αισθηση πολυθρονας. FMX 650: Γκαζι xt 600, περιφερειακα drz 400, καταναλωση στο θεο χωρις λογο. KLX/R, DR 650 μετατροπες μοταρντ: Ο Θεος και η ψυχη του. Περι ορεξεως.. Pegaso Strada: Aξιοπρεπες, καλυτερο απο xtx, θεμα γουστου. Bmw g650 xmoto / Husqy TR 650 strada / CCM 644 / MZ Baghira 660 (μοτερ xt 660): Μυστηρια, σπανια, με θετικα και αρνητικα. Δεν τα μετραω λογω σπανιοτητας. KTM 690: Tο peak του μη αγωνιστικου μονοκυλινδρου επιδοσεων. Εκτος budget αλλα value for money. Δυστυχως συγκεκριμενα SMC απλα δε βρισκεις σοβαρο πλεον και τα αλλα δεν ειναι ακριβως μοταρντ. Καπως ετσι λοιπον, 20 χρονων με budget τα 2.5κ, ηθελα δυναμικο μοταρντ που να κανει για καθε μερα και να εχει πατακια συνοδηγου μιας και κακα τα ψεματα λιγα πραγματα ειναι καλυτερα απο το να πας τσικακια βολτα με το KTM και να ακους ουρλιαχτα ενθουσιασμου/τρομου καθως κανεις ο,τι λογης μλκια σου ερθει. Ασε που δεν πανε χαμενοι οι κραδασμοι Drz ελεγα σα μλκας και εγω μεχρι που ρωτησα το Χελιωτη "ρε μαστορα αξιζουν?" και πηρα απαντηση τυπου "ναι γαμανε μην ακους τον καθε μλκα". Και καπως ετσι αρχιζει το στορυ. Τωρα ειμαι στο δευτερο αλλα και το επομενο lc4(full extra) θα ειναι καλως ή κακως παιδες.. Εκτος αν γινω πλουσιος. Eπειδη οπως ειπα και εδειξα.. δεν εχει ανταγωνισμο. Ας μην κρυβομαστε. Ολοι κατα βαθος που γουσταρουν την κατηγορια ενα τετοιο θελουν/θελετε και στα φαναρια τα βλεματα, οι συνεντευξεις και οι κοντρες απελπισιας δεν τελειωνουν ποτε. Και πλεον οχι μονο τα δινουν τζαμπα, αλλα υπαρχουν και γνωστες μαστορες + τα κατεβατα μας στα forum να τα κανουν ολα ευκολα. Οταν πηρα το πρωτο εγω δε ξεραμε τι μας γινεται. Μια φορα κατεβηκα κατω και ειχα κλειστο το διακοπτη και δεν επαιρνε και νομιζα οτι ηρθε η τραγικη στιγμη και χαλασε.. Γ@μω την τρομοκρατια. Μου το εκλεψαν δυστυχως 2 μηνες μετα. Κυκλοφορουσα με ποδηλατο 2 χρονια.. Κι' ομως εζησα.. Tο 15 πηρα το τωρινο με δανεικα και 150 ευρω στην τσεπη.. Σχεδον πηρα xt 600.. Μια ζωη την εχουμε. Οποιος φοβαται..
  15. Καλά ούτε καν. Πολύ πιο value for money απ' τον ανταγωνισμό στα 2-3κ. Ίσα ίσα που πλέον υπάρχουν μάστορες που τα ξέρουν απ' έξω σε αντίθεση με τους ο,τι τύχει της εποχής που τα χαλούσαν. Service κάθε 5κ και όλα καλά.