ΚΡΗΤΗ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    189
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

ΚΡΗΤΗ last won the day on August 5 2016

ΚΡΗΤΗ had the most liked content!

Πόντοι

285 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος ΚΡΗΤΗ

  • Κλάση
    Worldrunner
  • Γενέθλια February 28

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Kρητη
  • Ενδιαφέροντα
    Ο'τι έχει τροχό ή πεταχτό πωπώ.

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    hornet 2009
  • myBike: Κυβισμός
    599

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Airoh κάτι

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  • dreamBike: Μοντέλο
    Ένα μηχανάκι δε
  • dreamBike: Κυβισμός
    φτάνει

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

445 προβολές προφίλ
  1. Ναί κ εγώ το αποκλείω το οτι είχαν γίνει ο'τι να'ναι οι συχνότητες. Παρκάρω στο συγκεκριμένο σημείο 1 χρόνο τώρα και δεν είχα ποτέ θέμα. Όπως επίσης οτι εδώ είναι επαρχία, πολύ λιγότερες κεραίες και παρεμβολές. Αποσύνδεσα μπαταρία για μερικά λεπτά, τη ξανασύνδεσα, το χειροστήριο τίποτα. Έβαλα το κλειδί στη μίζα, το γύρισα στο ΟΝ και... Μπιιιπ, ξεκλείδωσε.
  2. Δεν είναι έτσι ακριβώς. Ο τεχνικός της ΜΕΤΑ μου είπε οτι υπάρχουν, πιθανόν, παρεμβολές στη συχνότητα και θα έπρεπε να σπρώξω τη μηχανή 50-100μ και να ξαναδοκιμάσω να την αφοπλίσω. Δεν ανέφερε ποτέ κάτι για προγραμματισμό χειριστηρίου. Εν τέλη, σκαλίζοντας, έφτιαξε! Πιθανότατα είχε απλά "κολλήσει". Δεν θέλω ούτε να φαντάζομαι πώς θα ήταν αν "κόλλαγε" σε κάποιο ταξιδάκι, κάπου στο άκυρο. Μακριά απο εμάς τέτοια περιστατικά.
  3. Βρε ας μπορέσω να τον αφαιρέσω απο τη μηχανή και μετά ξέρω τι θα τον κάνω. Φαντασία έχω αρκετή. Θα σηκώσω τη σελα σήμερα, να δω τί γίνεται εκεί μήπως και καταφέρω κάτι. Στο ηλεκτρολογίο που ρώτησα, μου είπαν να αφαιρέσω τη μπαταρία απο τον πόλο, το οποίο ναι μεν θα ενεργοποιήσει το συναγερμό αλλά πολλές φορές (κατά την πείρα του μάστορα) ξεκολλάει ο συναγερμος. Είδομεν.
  4. Θα αναγεννήσω και αυτό το θέμα. (Όπου υπάρχει θέμα με προβληματικό συναγερμό, θα είμαι εκεί μου φαίνεται...). Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τον Capdi. Να περιμένω να γίνει το θαύμα και να ξεκινήσει να λειτουργεί το χειριστήριο ξανά απο μόνο του;;; Να ανάψω κεριά, να κάνω ευχέλαια;; Να προσευχηθείτε για εμένα;;;
  5. Λοιπόν μίλησα με τον αντιπρόσωπο στην αθήνα. Δεν ξέρουν τί μπορεί να είναι. "Ίσως είναι παρεμβολές στις συχνότητες" είπε. "Αλλιώς ηλεκτρολόγο, να τον αφαιρέσει όλο και να το στείλω αθήνα, να το φτιάξουν". Αρχίζω να πείθομαι οτι οι συναγερμοί μόνο πρόβλημα σου προκαλούν και δεν αξίζουν τα λεφτά που δίνουμε. Κλειδαριά, πιστολι και καραούλι.
  6. Άν αρχίσει να χτυπάει ο συναγερμός, δε θα μπορώ να τον κλείσω και θα βγούν όλοι οι γείτονες έξω να με κυνηγάνε. Μόνο αν μάθω πώς να κόψω τον ήχο απο το συναγερμό (κάποιο καλώδιο) και έτσι να αναβοσβήνουν τα φλας αλλά να μην σφυρίζει. Στο τέλος με βλέπω με ένα μαχαίρι να σηκώνω τη σέλα και να κόβω τα πάντα απο το συναγερμό... Έτσι, αυτά παθαίνεις αν έχεις ιταλικά πράγματα. Μένεις απο μηχανή από το πουθενά.
  7. Οκ βρήκα πώς γίνεται το ρύθμισμα του χειριστηρίου αλλά, το πρώτο βήμα είναι να απενεργοποιήσω το συναγερμό.
  8. Ρε HLIAS σκέψου το ζόρι μου τώρα, που ούτε το τίτλο δεν είδα. Ναί έχω το manual που δυστυχώς δεν αναφέρει τίποτα για προγραμματισμό χειριστηρίου. Το κατέβασα και ηλεκτρονικά, αλλά μιά απ'τα ίδια. Αυτό που σκέφτομαι είναι οτι έχω το διακόπτη στο ΟΝ. Αν τον γυρίσω στο ΟΦΦ για να κάνω τη διαδικασία, λογικά θα αρχίσει να χτυπάει;; Έχω και το άλλο που το λεντ δεν ανάβει (δεν ξερω γιατί, έτσι την πήρα), και δεν μπορώ να κάνω το OVERRIDE.
  9. Λοιπόν μετά απο 7 χρόνια, θα αναγεννήσω το θέμα. Έχω στο χόρνετ meta defcom 3. Χθες το βράδυ όπλισε κανονικά. Σήμερα το πρωί, τίποτα. Καμία ανταπόκριση στο χειριστήριο. Πήρα τηλ τον αντιπρόσωπο στην Αθήνα, μου λέει θελει μπαταρίες το χειριστήριο. Πήρα καινούργιες, πάλι τίποτα. Το κακό είναι οτι τώρα είναι κλειστά, πρέπει να ξαναπάρω τηλ αύριο. Ο συναγερμός του HLIAS τί μάρκα ήταν/είναι;; Να κάνω το ίδιο λέτε;
  10. Με έντο σταματάς;;
  11. Οπότε σας βλέπω και τους δυό να σταματάτε με τα πόδια αν συνεχίσουν τα αρνητικά σχόλια
  12. Και έτσι αφού το ξέθαψα μετά απο ένα χρόνο (και βάλε), πείτε όσοι χρησιμοποιήσατε αυτά τα προϊόντα, πώς σας φάνηκαν @lavazutra ;; Όχι πώς ψάχνομαι αυτή τη στιγμή, αλλά καλό είναι να ξέρουμε όταν έρθει η ώρα.
  13. Η αγγελία βρίσκεται εδώ. Πωλείται απλά και μόνο για να αλλάξω κατηγορία και να καλύψω διαφορετικές ανάγκες. Δεκτή ανταλλαγή με V-Strom 650 ή Versys 650, ανάλογης κατάστασης. Για οποιαδήποτε πληροφορία στείλτε πμ ή καλέστε στο τηλ που φαίνεται στην αγγελία.
  14. Δοκιμάζοντας το γλυκό Λοιπόν το πήραμε το γλυκό μετά απο περίπου 9 μήνες. Χρειάστηκε 6.000km, περνώντας απο πόλη, βουνά, λαγκάδια, στροφές και ευθείες αλλά τώρα το έχουμε γευθεί το γλυκό. Και είναι αρκετά γλυκό... Όταν το κοιτάζεις εξωτερικά, σε τραβάει, ενώ δεν ξέρεις γιατί. Δεν είναι επιθετικό σαν ένα kawa z, ούτε φουτουριστικό σαν ένα mt. Δεν είναι κλασσικό σαν ένα γυμνό sv650, ούτε κάνει σαν χαλασμένο όπως ένα ducati. Έχει όμως κάτι όμορφο πάνω του και όσο το κοιτάς σ'αρέσει περισσότερο. Κάθεσαι πάνω του και είναι άνετο, πολύ άνετο. Δεν έχω κάτσει συνεχόμενα πάνω απο μία ώρα, αλλά μέχρι και τη μία ώρα δεν νιώθω καμία κούραση. Το ίδιο και το δεύτερο άτομο. Το σώμα συνολικά βρίσκεται σε μία άνετη στάση, δεν πιέζεις/κουράζεις κάποιο μέρος του σώματός σου. Ξεκινάς. Μπορείς να αποσυμπλέκεις το συμπλέκτη μόνο με τα δύο δάχτυλα. Επίσης το μοτέρ δουλεύει τόσο αρμονικά στις χαμηλές που ξεχνάς οτι είναι 4κ 600άρι! Μπορείς να κινείσαι με 10km/h χωρίς να σκορτσάρει ούτε ελάχιστα. Το τιμόνι κόβει αρκετά καλά στη πόλη. Επίσης κινείται πολύ άνετα μέσα στη κίνηση, λόγω εξαιρετικού ζυγίσματος (δεν νιώθεις καθόλου τα 200kg της) και με το σχετικά στενό τιμόνι περνάς εύκολα ανάμεσα απο κουτιά. Βγαίνοντας απο τη πόλη, απλά δεν θέλεις να σταματήσεις να πηγαίνεις. Έχει το σπορ χαρακτήρα που θέλεις για να σε προκαλεί να δίνεις λίγο παραπάνω. Κλασσικά το γκάζι υπάρχει στις ψηλές (8k rpm++), όμως κάνεις άνετα στριφτερή ανηφορική διαδρομή με 4k rpm. Με 2α μετα τις 8k στροφές, σε πολλά σημεία έχανε πρόσφυση το πίσω. Με 3-4η μετά τις 8k στροφές νιώθεις το μπροστινό να ελαφρώνει πολύ. Δεν είναι το απίστευτα γρήγορο μηχανάκι, έχει όμως τσαγανό αρκετό, που ξεπερνάει τις δυνατότητες που σου δίνουν οι δρόμοι στην επαρχία. Η ανάρτηση είναι σφικτή αλλά όχι όσο ενα ss. Εγώ πού έκανα τη μετάβαση απο supermotard, μου φάνηκε σκληρό στην αρχή, ιδιαίτερα στις καλλιτεχνίες των ελληνικών δρόμων. Όταν όμως βγείς και στρίψεις, βλέπεις οτι είναι τόσο όσο. Το ίδιο και για τα φρένα. Δεν δοκίμασα να κάνω απότομα φρεναρίσματα της τελευταίας στιγμής, όμως όσες φορές την έχω οδηγήσει, δεν μου έλειψαν ποτέ. Σίγουρα δεν έχουν την καλύτερη αίσθηση, όμως με ένα σετ σωληνάκια υψηλής, πιστεύω αυτό αλλάζει. Η κατανάλωση με άφησε έκπληκτο αφού με μικτή χρήση εντός και εκτός πόλης (50/50), μέτρησα 5,6λ/100km. Φυσικά οδηγούσα σαν άνθρωπος, ήρεμα και φυσιολογικά με όσο γινόταν σταθερές ταχύτητες. Ξυνίζει μόνο η θέση των εργοστασιακών καθρεπτών, αφού κάθε φορά πρέπει να κάνεις το chicken wing για να δεις πίσω σου. Κατα τ'άλλα είναι ένα κλασσικό χόντα. Θα σε πάει παντού χωρίς προβλήματα, δεν θα νιώσεις κραδασμούς, θα έχεις ένα καλό σασμάν που θα κουμπώνει σωστά κάθε φορα (αρκεί να νιώθεις λίγο). Διακόπτες τοποθετημένοι εργονομικά, δεν ψάχνεις ποτέ τίποτα. Τα φώτα του αρκούν για διαδρομή με 100km/h σε απόλυτο σκοτάδι, με ξεθωριασμένες (όπως το έχουμε έθιμο στην ελλαδάρα) λωρίδες στην άσφαλτο. Απο σέρβις, δεν χρειάστηκε τίποτα παραπάνω απο τα προβλεπόμενα. Κάναμε και ένα έλεγχο για τις βαλβίδες αλλά όπως ήταν αναμενόμενο δεν χρειάστηκε η παραμικρή ρύθμιση. Αυτά τα ολίγα από εμένα!
  15. Χρόνια και ζαμάνια Πωλείται κ' αυτή