noodles

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2869
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    21

noodles last won the day on February 16

noodles had the most liked content!

Πόντοι

3874 Excellent

Σχετικά με το μέλος noodles

  • Κλάση
    ευθειακιας

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    k8 600

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    1199 Panigale

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2523 προβολές προφίλ
  1. νομιζω η 1η αλλαγη πρεπει να γινει στα 500 η 1000. μετα ναι, τα αλλαζεις στα 30κ. το ιδιο γινεται και σε καποια vag αλλα 30κ και σε βαγκ, ρισκαρεις? opel astra ειπες ε, γιατι ρωτησε τον τι γνωμη εχει για την υποστροφη η βαζεις τα γνωστα επωνυμα και πανακριβα η δε βαζεις τιποτα. βεβαια υπαρχει και η επιλογη των μουφα, αλλα αν γεννησει γιατι δε δουλευε σωστα το οργανακι κριμα δεν ειναι? αν τα θες για εφε σε ατμοσφαιρικο, βαλε τα πιο φθηνα που θα βρεις. στην τελικη μονο το φωτισμο συνδεεις
  2. εποχες πασοκ δε θυμαμαι να μασαγανε πολλοι ελληναρες με δυνατα μηχανακια. ειχα βαρεθει να βλεπω Ζ750 και gixxer σε 20αρηδες, μαλλον το κασερι που λειπει ειναι σημαντικοτερο πιστευω να με αφησουν να το οδηγησω. ειμαι πολυ περιεργος να δω αν ειναι τοσο "αδαμαστο" οσο λενε...
  3. δεν κανει για μοτοσυκλετα αυτο το λαδι. αν οι δισκοι συμπλεκτη ειναι καινουριοι μαλλον γι'αυτο πατιναρει. βαλε επωνυμο ημισυνθετικο λαδι μοτοσυκλετας
  4. νομιζω ταιριαζουν απο cbr 250 (δεν ειμαι 100% σιγουρος ομως) μπορεις να τις βρεις εδω
  5. καλως ηρθες! μεγεια το μηχανακι, καλοβολτο! πολυ ηρεμα τους 1ους μηνες μεχρι να αποκτησεις εμπειρια. πηγαινε βολτα με γνωστους να σου δειξουν 5-10 πραγματακια, δες κανενα βιντεο στο internet (twist of the wrist) και γενικα περιμενε να περασει καιρος μεχρι να το μαθεις. αν σε παιρνει να κυκλοφορεις καθημερινα πχ πηγαινοντας στη δουλεια καντο. θα αποκτησεις "ανεση" με το απολυτο στησιμο που εχει, τη δυναμη του μοτερ, τα φρενα του κτλ... εξοπλισμος, τουλαχιστον κρανος-μπουφαν-γαντια πιστευω ειναι αυτονοητος οπουδηποτε πας
  6. αν ξεκαθαρισεις τι ακριβως ψαχνεις-θελεις σε ενα μηχανακι ισως μπορει να βγει μια ακρη. ειναι ολα τους διαφορετικα zx, r1, gsxr, rr. καπου υστερει το ενα και καπου υπερτερει το αλλο. στο budget σου απλα ξεχνας τα 07+ εκτος αν βρεις την τρελη ευκαιριαρα, πραγμα το οποιο ειναι πολυ δυσκολο. εχω οδηγησει σχεδων ολα (εκτος απο zx 04-06) και γνωριζω τι παιζει με το καθε μοτο (τα ειχανε-εχουν φιλοι). αν θες σου τα αναλυω ενα-ενα η μου λες τι θελεις να σε πω τι να κοιταξεις υγ. απο το λιγο που σε εχω δει, μαλλον ξεχνας το rr. 1002 καλα εχει αλλα δε κουνιεται βημα σε σχεση με τα αλλα και μαλλον θα σε ξενερωσει, δε ξερω σιγουρα ομως
  7. με λαδι μοτερ δε θα γινει χειροτερα οταν αργοτερα θα αναμειχθει με σκονες κτλ? δοκιμασε να ριξεις wd40 μεσα της
  8. δεν εχω οδηγησει κανενα δυνατο μονοκυλινδρο με καρμπυρατερ μονο με ψεκασμο. μπορει οντως να εχει διαφορα σε αισθηση και το καρμπυρατερ να ειναι καλυτερο, δεκτο, δεν εχω λογο να αμφιβαλλω.
  9. γυρω στα 5κ αρχισανε να πεφτουν λιγακι σε αποδοση. στα 8κ ειχε καραφλιασει τελειως το πισω. ζητημα να ειχα πανει παντες 2-3 φορες σε ολα αυτα τα χλμ. ηταν το 1ο ζευγαρι που εβαλα οταν πηρα το μηχανακι (μετεχειρο το μοτο ετσι). αρχαριος οδηγος + οτι φοβομουν το μηχανακι και την κορωνα του ελαστικου, βγαλανε υπερβολικα καλα χλμ. τωρα δε τα κοβω να αντεξουν πανω απο 5-6κ γι'αυτο και δε τα βαζω. αριστο λαστιχο αλλα δε κανει για μηχανακι που κινηται καθε μερα...
  10. 2ο μοτερ και εχει παλι το ιδιο προβλημα? χμμμ κανεις δεν εχει καταλαβει πως απο καπου περναει το παραφλου στο κυκλωμα λαδιου? προβληματικη τρομπα νερου ισως? φλατζα κεφαλης λιγακι δυσκολο. θα ανεβαζε πολυ θερμοκρασια ακομα και με γεματο καινουριο παραφλου. λαρισαιος εισαι αδερφε? περνα μια βολτα απο κανενα καφε/moto gp που μαζευομαστε καπου καπου. δες το θεμα "καφες λαρισαιων" στις συναντησεις-βολτες
  11. κακο δε νομιζω να κανει το wd40, δε ξερω σιγουρα βεβαια, αλλα απο τι στιγμη που υπαρχει κατι ειδικο αποκλειστικα γιαυτη τη δουλεια (σπρεϊ επαφων) γιατι να ριξεις κατι αλλο? θρασο εγω δε κανω προκαταρκτικα στο σεξ ρε μ@λ@κ@ σιγα η κανω ολο αυτο απλωσε ενα βρεγμενο κομματι χαρτι κουζινας για 5' στην προσοψη του κρανους. μαλακωνουν και φευγουν πανευκολα
  12. @bblov καλο χρυσο το dainese αλλα μηπως να κοιταξεις κατι αλλο? το φθινοπωτο αργει ακομα αλλα το εψαξα (μια και με ενδιαφερει και εμενα γιατι το παλιο μου bering εχει αρχισει και αποσυντηθεται) βαλε κατι παραπανω (20-30ε) και παρε το Alpinestars T-Jaws WP γαμω τα σχεδια ρε πστ μου δες: τσεκαρε και εδω παρουσιαση απο το φιλαρακι μας τον antony
  13. πολλα τα 130 για δισκους. 30ε τους βρησκω και 20ε τα ελατηρια (αναλογα τη μαρκα, 5ε πανω κατω). να παρει αλλα 30 για εργασια, φτανεις στα 80-90ε. αρκετη διαφορα μεχρι τα 130 χωρις να υπαρχει κατι αλλο για να τα δικαιολογησει.