noodles

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4000
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    36

noodles last won the day on October 14 2018

noodles had the most liked content!

Πόντοι

5237 Excellent

Σχετικά με το μέλος noodles

  • Κλάση
    ευθειακιας

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    k8 600

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    gsxr 1000 L7

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

7780 προβολές προφίλ
  1. δε μπορει να αποφασισει, παπι ειναι τελικα η μηχανη? το σιγουρο ειναι πως σε κανει μαγκα με μεγαλο αλητη. 25χρονια μετα, θα ξεχασουμε τον πυραυλο (χωρις φρενα) yamaha Z @@ μπλε, εχω ηδη δωσει προκαταλαβολη για αυτο εδω το εργαλειο:
  2. το ebc τακακι του innova04 βαλε. στην επομενη αλλαγη αν χρειαστεις κατι παραπανω βαζεις το ferodo του ΤακηςΜπ. κανε βολτες χωρις υψηλης, θα δεις πως το φρενο θα ναι υπερβολικα καλο (εχει καλη δαγκανα το ιννοβα και γενικα καλο φρενο ακομα και με στοκ δισκο), η καλη μπιελα του λειπει
  3. χωστη πανω αφοβα!
  4. ειναι το παλικαρι που ειχε k7 750? ωραιες επαγγελματικες φωτο!
  5. το οτι εβγαινε σε μηχανακια 1-1.2 λιτρου δεν εχει να λεει κατι, απλα αυτο εβγαζε τοτε η bridge και μαυτο εκανε συμφωνια με τις εταιριες (2008+ τα gixxer βγαινανε με αυτο το σκατοπραγμα για λαστιχο). καλουτσικο θα μπορουσα να πω σε σχεση αποδοσης τιμης. θα βγαλει πολλα χλμ αν δεν εισαι τυπος "σουζα, παντα, λεζαντα". το "παιξιμο" σε στροφιλι παλι ειναι μια πολυ μεγαλη εννοια. αλλοι εννουν "παιζιμο" απο 6κ μεχρι 8 σε 20 μοιρες κληση, αλλοι απο 8κ-15κ σε 45 μοιρες κληση, προφανως και στη 2η περιπτωση η ξαπλα ειναι σιγουρη, δεν εχει σχεδιαστει για κατι τετοιο. 190$ τα bt016 σε 120/180 και 250$ τα s21 σε 120/180. αναλογα τη χρηση και το μηχανακι, ο καθενας κρινει απο μονος του. προσωπικα αν ειχα σκοπο να κινηθω σε ηρεμους-τουριστικους ρυθμους θα τα εβαζα σε οτιδηποτε μοτο.
  6. @achilleasv μη παρεις καινουρια με 60$, δωσε 50 ευρω σε εμπιστο μηχανικο να σου κανει σερβις στην αναρτηση που εχεις! γνωμη μου, βαλε λιγο χοντροτερο λαδι απο το εργοστασιακο. προσωπικα μου την εδινε που ειναι τοσο μαλακη η αναρτηση του ιννοβα, αλλα αν σε ικανοποιουσε η στοκ συμπεριφορα βαλε το ιδιο. αλλαξε τα παντα, λαδι, τσιμουχες, ξυστρες, γλυστρες δεν εχουν μεγαλο κοστος.
  7. ^ ολους τους βλεπεις κυριους, με χειμερινα ελαστικα και τα παντα δουλευουν ρολοϊ bonus το τρελο τυπακι που κανει σουζες στον παγο
  8. επιφυλλασομαι για δικη μου φωτο στο κοντινο μελλον
  9. 1. δε ξερω τι παιζοταν με το ρεταρισμα. 2. η διαφορα ειναι γιατι δε σε "τσιγκλαει" λογο θορυβου να κανεις ασκοπες ξερογκαζιες και στροφαρισματα... 3. καμια σχεση το κιβωτιο με την εξατμιση. το ιδιο ηταν, απλα δε το καταλαβαινες γιατι εστιαζες στο θορυβο ισως (εκτος αν αλλαξες προσφατα λαδι, το οποιο παιζει μικρο ρολο). 4. απιθανο αυτο, μαλλον δε το καταλαβαινες λογο θορυβου.
  10. κοβεις την εξατμιση και κολλας σωληνα Φ60 επικο σπασιμο @@διων. ο διολος σιγουρα θα ακουγεται λιγοτερο απο σενα
  11. τι ακριβως θες να κανεις στο φρενο? εχεις προβλημα η απλα θες αισθητικη και πρακτικη βελτιωση? αν εχεις τα $$ πας για braking, χωρις 2η σκεψη. αλλαξε και υγρο στο κυκλωμα αν το εχεις καιρο. αν το στοκ σωληνακι ειναι οκ, δε θα χρειαστεις υψηλης...
  12. @achilleasv πολυ καλη δουλεια, μπραβο το επιχειρησεις και το καταφερες με αριστο αποτελεσμα! εχεις μελλον, μπραβο!!! πιπιλα το innovaki, λεγε ποσα θες, κανω καταθεση asap μεσω ebanking!
  13. η λυση ειναι μια: "να το γκαζωνεις συνεχεια, για να μη το κανει"