noodles

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4247
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    49

noodles last won the day on August 13 2019

noodles had the most liked content!

Πόντοι

5684 Excellent

Σχετικά με το μέλος noodles

  • Κλάση
    ευθειακιας

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    k8 600

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    gsxr 1000 L7

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

10436 προβολές προφίλ
  1. ενα παλιο βιντεο με το 600 ποσο μου λειπει το ατιμο
  2. 2.800 για το gsx250r ειναι τιμη σκοτωμα! αν δεν ειχα ηδη μικρο το ειχα τσιμπησει χθες
  3. εμενα τα pilot power 3 στο k8 μαρεσανε, πολυ τιμιο για τα λεφτα του. πηγαινα παντου και εστριβα και λιγακι, βεβαια οταν πηγα σε καλυτερο (ειχα αλλαξει και χρηση ομως), απλα δε τα ξαναεβαλα. αντιστοιχο ειναι το s22 (δε το εχω οδηγησει βεβαια). απο pirelli πας σε rosso iii, αλλα γιατι να πληρωσεις κατι ακριβοτερο ενω μπορεις να κανεις την ιδια δουλεια φθηνοτερα? (s22). metzeler m77rr, αλλα μονο για εθνικες, σβελτη χρηση σε στροφιλικι την ξεχνας. dunlop tt, δεν εχει αντοχη σε χλμ οπως τα s22 (ειναι και 1 κλικ πανω απο hypersport). qualifier 2 τα εχω οδηγησει σε Ζ750 φιλου, καλο, αντεχει πιεση σε στροφιλικι αλλα οχι υπερβολικη. γνωμη μου, αν θες αντιστοιχο των s22 σε αλλη εταιρια βαλε το καινουριο sportsmart 3 της Dunlop. υγ. καλοβολτο το busa
  4. περιορισμος μετακινησεων εντος νομου, οκ λιμνη Στεφανιαδα που δεν ειχα παει ποτε
  5. το παρελαβες πιστευω μετα απο τοσες μερες. δωσε καμια φωτο στο λαο
  6. Θαναση, καλοστριφτο το εργαλειο!!! να το χαρεις οσο δε παει!!! αν το βαρεθεις και θες ανταλλαγη με ss το συζηταμε ε, εχω ενα 600αρι πατημενο 1.5+ χρονο
  7. σε λακουβα περισσοτερο εχω ενδιασμους, σουζες δε κανω. τα αφτερ που εβαλα δεν ειναι τερμα china των 25-30$, αλλα ουτε και woodcraft βεβαια. 60$ τα ειχα παρει με κινεζικα clip-on αμερικανακια με ss, εχουν μεινει με το clip on στο χερι
  8. οχι, δεν εχει νοημα να το κανεις αυτο. νομιζω πως 9/10 στοκ ζαντες παπιων πισω παιρνουν μεχρι 2.75, αρα το 3.00 δε θα κουμπωσει σωστα.
  9. ενα βιντεο απο τον F9 που εξηγει για τις μπαταριες
  10. δεν ανοιγει τπτ το λινκ. ποιο ηταν στην αγγελια? να υποθεσω δε το τσεκαρες και βασιστηκες στα λογια του ιδιοκτητη? γιατι ειναι λιγο δυσκολο να πας εκτος νομού για αγορα και μεταβιβαση.
  11. στο ρυθμισμα του καρμπ δε παιζεις με τη βιδα του ρελαντι, αλλα με τη βελονα και το jet που εχει μεσα. χωρις φιλτροκουτι δε θα δουλεψει σωστα. παρε τηλ σε αυτους ολο και καποιο θα χει το φιλτροκουτι πανω https://www.car.gr/parts/?ca=1695&ca=711&makes=Modenas&models=Dynamik&pg=1
  12. οχι δεν εβγαλα. τα ελυσα και τα 2 αλλα εβαλα μονο το 1 αναποδα. δε μου καθησε καθολου καλα στο ματι, και τα ξαναγυρισα οπως ηταν. απο τα εργοστασιακα clip on, εχει στραβωσει μονο το δεξι (απο την ξαπλα). στο μηχανουργειο εδω μου ειπαν πως επανερχεται ευκολα, αλλα λεω μηπως μετα υπαρχει κινδυνος σε πιεση να σπασει? μου εχει κολλησει στο μυαλο, αλλα μπορει να λεω και μλκια ομως.
  13. εκ 1ης οψης τα αλυσιδογραναζα φενεται να εχουν μονο επιφανειακη φθορα. αν δεν την καθαρισεις-λαδωσεις δε θα καταλαβεις τπτ. διαφορα σημεια στο μοτο εχουν περιεργη φθορα-οξυδωση. τα κολαρα ψυκτικου ειναι φθαρμενα, σωληνακια φρενου επισης, σταντ επισης. οι αλενοβιδες στους δισκους ειναι χαλια (εχουν βγει χωρις προσοχη και χαλασε το κεφαλακι). σε τοσα $$ πιθανων υπαρχουν πολυ καλυτερα fz6.
  14. αν μιλαμε για αυτο το vtr θα σε ελεγα παρτο ανετα, αλλα το δυσκολο θα ναι να το βρεις μεταχειρισμενο. inazuma και sym wolf επισης 2 καλες επιλογες. απο duke μονο το 390 αξιζει το οποιο βγαινει εκτος budget σου.
  15. ^ θελω να πιστευω πως δεν υπαρχει ανθρωπος που θα δωσει λεφτα για αυτο το χρεπι.