noodles

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4115
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    48

noodles last won the day on July 3

noodles had the most liked content!

Πόντοι

5502 Excellent

Σχετικά με το μέλος noodles

  • Κλάση
    ευθειακιας

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    k8 600

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    gsxr 1000 L7

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

8807 προβολές προφίλ
  1. το yamaha με το οποιο ο 12 παιρνει βαθρο αλλα ο 46 λεει πως "εχει προβλημα και δε τσουλαει"? ναι θα επερνε. οπως επισης το ιδιο ανετα με το honda θα επαιρνε με το φετινο suzuki.... εσυ πιστευεις πως το απιστευτο εργαλειο honda αν το δωσουμε στο 46 θα παιρνει βαθρα με το κιλο (οχι 1ος, βαθρο απλα)? ε?
  2. ενταξει, οκ αυτες οι αλυσιδες δεν ειναι παραδεισος, αλλα μη ξεπερναμε και τα ορια... φιλε θεματοθετη, δεν εισαι μονο φαουλ αλλα οφσαϊντ μου θυμιζει αυτους που ερχονται σε "εμας" και κανουν φασαρια για να βαλουμε στην εγγυηση (πραγμα το οποιο δεν ισχυει πουθενα) την οθονη των 200-300ευρω samsung τους που τη σπασανε γιατι τσιγκουνευτικαν τα 10Ε για θηκη
  3. πωω ρε τρελε, με διαφορα το ομορφοτερο μηχανακι του φορουμ!!! μεγειες, καλοβολτο, καλοστριφτο με ασφαλη χλμ!!! τα λαστιχα θα τα αλλαξεις οταν καραφλιασει το πισω! σε αντιπροσωπεια ηταν μεσα σε κτηριο, ποτε προλαβανε να "φθαρουνε"? κανε τη χαρη στον εαυτο σου και βαλε ενα καλο hypersport οταν φθαρουνε πολυ αυτα που εχεις (michelin απο μενα)!
  4. δε γνωριζω χωρα προελευσης και εργοστασιο κατασκευης. πολυ vfm παντως, τις εχουν φιλοι ακομα και σε ss με αρκετα χλμ χωρις κανενα προβλημα.
  5. Dy 125

    @babizzzz για καινουριο η μετεχειρισμενο μιλας? δεν εχω ακουσει τιποτα για τη μπροστινη αναρτηση, παπι ειναι ομως μη περιμενεις πολλα. το θεματακι με τον ψεκασμο εχει λυθει στα τελευταια μοντελα. αν παρεις καινουριο, συντηρησετο σωστα και δε θα παθει τπτ.
  6. αν εχεις 17αρες κρατα τες και βαλε pirelli mt60. θα πας παντου ανετα χωρις κινδυνο.
  7. με την αναρτηση? κατεβασμα 2 ποντους στο μπροστινο απο την τιμονοπλακα. εχει θετικα και αρνητικα, τα θετικα για μενα ειναι περισσοτερα. tie wrap ειναι το λαστιχακι, για να δω αν τερματιζει σωστα σε δυνατο φρεναρισμα (δεν εχει ρυθμισεις η αναρτηση δυστυχως). φυσικα και μπορεις να μαθεις, παρα πολλα! δεν ειναι μλκες που ολοι ξεκινανε απο τη μοτο3. με εχει βοηθησει, πολυ! teaser, new fairing set (μαζι με διαφορα αλλα που δεν ειναι στη φωτο), καντε λιγο υπομονη
  8. μιλας για ss και καταληγεις στο fz? τι φαση ρε σι? θα σε βρουμε ss, μεχρι ποσα λεφτα θες να δωσεις και τι θες να εχει πανω?
  9. χμμμ ε τοτε, γιατι δε δινουμε το honda στο 46 (αφου ειπαμε, το μηχανακι κανει τη δουλεια οχι ο 93) να παρει το 10ο και ησυχασουμε ολοι? ο 93 ειναι απιστευτος οδηγος, οτι και να λεμε, οι αλλοι ειναι πολυ πισω του. ο 20 φενεται πως θα παιρνει τη μια θεση στο βαθμο. το ταλεντο το εχει και ευτυχως οχι τη μ@λ@κισμενη συμπεριφορα του 93 (να τα λεμε αυτα αν και ειμαι φαν του 93). παλι καλα που υπαρχουν και καλα παιδια (20, 26, 04) εκει μεσα να ξεχωριζουν απο το κολοπαιδαρακια (93, 46 κτλ)
  10. περαστικα και ποτε ξανα!!! γρηγορη αναρρωση ευχομαι!
  11. το ανεβασμα ειναι λιγο πικρα θελει υπομονη. κατεβασμα λιμνη πλαστηρα ειχε πυρωσει ο μπροστα δισκος
  12. πλεων ειμαστε καπου εδω. ενα κακο lowside θα με παει 1.5 μηνα πισω, αλλα δε πειραζει. σημασια εχει που σηκωθηκα χωρις γρατσουνια στο δερμα (ολες πηγαν στον εξοπλισμο. λιγο υπομονη, θα επιστρεψει ανανεωμενο
  13. +999 στον devils animal. αν εχει τα $$ πηγαινε για κ9+ το οποιο ειναι διαφορετικο και καλυτερο μηχανακι. κ7-8 ιδιο μονο διαφορες στο χρωμα. τουρισταδικη θεση οδηγησης και ολιγων "βαρκα" σα στριψιμο. το θετικο ειναι οτι θα βρεις πολλα σε διαφορες καταστασεις και αρκετα εξτρα και σε λογικες τιμες. κ9+ ωραια γεωμετρια για στρηψιμο, θυμιζει κ5. τα περισσοτερα τα πουλανε ακριβα γιατι πολλοι λιγοι εχουν αγορασει L7, οποτε κρατανε τιμη.
  14. εχω cbr250r, βαλε καμια φωτο η την αγγελια απο το μηχανακι που θελεις να παρεις. ειναι καλυτερο παντου απο το 125 που ηδη εχεις. το θεμα ειναι τη χρηση θα κανεις με αυτο και τι θελεις απο ενα μηχανακι.