noodles

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3184
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    28

noodles last won the day on August 2

noodles had the most liked content!

Πόντοι

4258 Excellent

Σχετικά με το μέλος noodles

  • Κλάση
    ευθειακιας

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    k8 600

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    1199 Panigale

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3198 προβολές προφίλ
  1. εγκρινονται και απο μενα τα πολυ καλα και φθηνα προϊοντα της εν λογο εταιριας. αριστο αποτελεσμα σε περιποιηση/συντηρηση/βαφη δερματινων παπουτσιων-ρουχων
  2. η εισαι ναυτικος/γιατρος και το εβγαζες μονο 3-4 κυριακες το χρονο
  3. το συγκεκριμενο ειναι ωραιο αλλα λιγακι ακριβο, τα υπολοιπα ομως παιζουν σε πολυ δελεαστικη τιμη. ενα φτερο-φαναρι lc4 θελουν μονο και ξεκαυλωνεις ολη μερα https://www.car.gr/11142683-ktm-690-sm
  4. αν λες για κοστουμι μοτοσυκλετας απο το γνωστο auctmarkts ειναι απλα καλα για τα λεφτα τους (δε συγκρινονται με γνησια βεβαια). μπορει να χρειαστει να κανεις καμια τρυπουλα, κανενα tire wrap κτλ. ικανοποιητικη η βαφη και η ποιοτητα των πλαστικων. πολλοι ικανοποιημενοι κατοχοι ss στην ελλαδα και τον κοσμο (υποθετω το ιδιο ισχυει και στα υπολοιπα μηχανακια). εξυπηρετικοτατος ο κινεζος, με αναλυτικες φωτο οταν το βαφει-πακεταρει
  5. δε εχει προβλημα το μοτερ του golf που εχεις ουτε το μοτερ του nikospc. τα 14αρια του polo εχουν προβλημα και του ibiza. μπορει να ειναι παρομοια τα μοτερ με τα δικα σας δεν ειμαι σιγουρος, αλλα του ιμπιζα και του πολο εχουν ιδιο σκατενιο μπλοκ το οποιο ευθυνεται για καψιμο λαδιου... τουρμπο ειναι? αν ναι βαλε turbo timer η απλα δε το σκιζεις και περιμενεις 1-2 λεπτα ρελαντι πριν σβησεις οπως ηδη κανεις. με το turbo timer δε θα σε νοιαζει ομως, βγαζεις κλειδι, κλειδωνεις και το αυτοκινητο σβηνει μονο του μετα απο 2-3 λεπτα φενονται πολλα τα 7.5λ μεικτο ομως. κανε μια αναζητηση ποσο λενε οι αλλοι κατοχοι και ποσο το δινει η εταιρια.
  6. ποιο το νοημα να κανεις κατι τετοιο? ετσι και αλλιως ειτε με 60 παει ειτε με 260 δε νιωθει κατι αυτος που ειναι μεσα
  7. 30κ με στοκ δισκους? υπερβολικα πολλα ρε σι, λογικο να πατηναρει. βαλε παλε τους suzuki οπως επισης και ελατηρια. με γνησια ανταλλακτικα suzuki πες ποσο σε πηρε ο μηχανικος μαζι με εργασια.
  8. οχι σημερα, το σαββατο, αλλαξα λαδι-φιλτρο λαδιου. 1η φορα που το λαδι κλεινει χρονο και δεν αλλαζεται λογο χιλιομετρων. εντωμεταξυ βγηκαν στη χειροτερη κατασταση μεχρι στιγμης, καταμαυρα με πολυ περιεργη οσμη. επεσε λιγο στο χερι μου και ηταν σα να μου καιει το δερμα (να σας προλαβω, το μοτερ ειχε να παρει μπρος 3-4 μερες, δε τα αλλαξα με ζεστο μοτερ), χιλιομετρα που εκανα: 6.5κ
  9. σωστα μιλατε, αυτα που βλεπω σε sm ειναι τα ContiAttack SM, τα οποια εχουν ιδια χαραξη με τα ContiRaceAttack comp-end, αλλα διαφορετικη γομα https://www.continental-tires.com/motorcycle/tires
  10. υπερκυβισμενο απο το εργοστασιο αλλα δηλωμενο 50αρι? λιγακι δυσκολο, αλλα δε ξερω σιγουρα. νομιζω 50αρια βγαινουν τα παπια που λες και 125αρια. μεταχειρισμενο ψαχνει ο φιλος? υπαρχει daytona dv 10ετιας με 25-30κ πραγματικα χλμ, σωστα συντηρημενο με 2-3 στατικες ξαπλες. για να γινει πενα θα χρειαστει πλαστικα (υπαρχουν ολα αλλα ειναι φθαρμενα. σπασμενες βασεις, κομματια σε γωνιες κτλ).
  11. συμφωνω με ολα οσα λετε αλλα στην παρουσα φαση απλα δεν ειναι εφικτα να γινουν! 3κ να παει το προστιμο και agv pista να μοιραζουν δωρεαν σε καθε γωνια οσοι δε φορανε μεχρι σημερα δε προκειται να φορεσουν κρανος ((εκτος και αν τους κανουν reflash τον εγκεφαλο οι men in black ). ως γνωστων: πανε εδω κοντα και δε σκοτωνονται, δε κανουν κοντρες, δε τρεχουν, δε κανουν σουζες, πανε στη δουλεια τους. αν κανεις ολα αυτα και αλλα τετοια σου υπογραφει αυτοματα συμβολαιο ο χαρος οτι δε παθαινεις ουτε γρατσουνια για τους μικροτερους ομως υπαρχει λυση: σωστη εκπαιδευση στο σχολειο για να αποκτησουν παιδεια χρειαζεται τιποτα αλλο, θα φορεσουν μονοι τους και κρανος και ζωνη και τα παντα... γνωστος μου 45αρης προ 2 μηνων ειχε ατυχημα με το παπι (το παπι scrap. αγορασε κουτα 125αρι cbf, ybr κατι τετοιο) με σοβαρο χτυπημα στο κεφαλι. το ξεπερασε και ειναι μια χαρα αλλα μαντεψτε τι, παλι δε φοραει κρανος. once a fool, always a fool...
  12. 1) αφτερ ηλεκτρονικη 2) reflashed ecu 3) τσεπωμενο μαυρο 150αρι $ απο το μηχανικο χωρις να κανει τιποτα αλλα ο φιλος νομιζει πως εγινε sbk το innova πολλα μπορει να εχουν γινει... αν οντως εχει ανεβασει-αφαιρεσει τον κοφτη, παρτου δωρο τιποτα σαλιαρες, μπιμπερο και διαφορα αλλα γιατι η γεννηση ειναι προ των πυλων
  13. το 600rr πιο πανω οντως ειναι περιεργη φαση τι χτυπημα που δεν επεσε δεχτηκε? αλλαγη ντεποζιτου και τρομπας γιατι? επειδη ηταν στοκ? δεν παιζει ρολο! θα ειχε φθορα το ντεποζιτο και η τρομπα αν ειχαν δουλεψει και μετα παρατησανε το μηχανακι για χ ψ χρονια! μηπως εχει ξαπλωσει το μηχανακι??? εε?