noodles

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3605
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    33

noodles last won the day on January 2

noodles had the most liked content!

Πόντοι

4828 Excellent

Σχετικά με το μέλος noodles

  • Κλάση
    ευθειακιας

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    k8 600

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    gsxr 1000 L7

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

5011 προβολές προφίλ
  1. θα μαθεις ξαπλωνοντας δηλαδη? αυτο ειναι το σκεπτικο σου? ο 46 και οι λοιποι αγωνιζομενοι δε μαθανε ξαπλωνοντας, δε γινεται να μαθεις να οδηγας με ξαπλες. χρειαζεσαι σωστες βασεις-εκπαιδευση απο την αρχη για να μαθεις να οδηγας (αν το ψαξεις θα δεις οτι ολοι ξεκινανε απο λιγα κυβικα). σε τι ακριβως να κανεις practice οταν οι γνωσεις ειναι μηδενικες η εστω ελαχιστες, που και αυτες πιθανων να ειναι λανθασμενες. αν κανεις πρακτις το λαθος δε θα μαθεις τιποτα και ποτε και μαλλον θα γινεις χειροτερος οδηγος. δε με εχεις καταλαβει καλα. το 1000αρι ss αδερφε, δε μαθαινεται. τα λαθη πανω του πονανε, δεν ειναι lc4, xtx, cbr-wolf 250 που θα συγχωρεσει αρκετες μ@λ@κιες. αυτους που βλεπεις στα λιμανακια, στον αγιο και στην επιδαυρο οι 8/10 ειναι πρωην-νυν αγωνιζομενοι και οι 2/10 εχουν χρονια εμπειρια σε td's, δε καβαλασανε ss λιτρου μετα απο σουζες λιγων μηνων με το 640 και το πανε τεζα-φριτεζα-μπαλαντεζα... θελεις ss? παρε 600 για να μαθεις να οδηγας σωστα. το 1000αρι ειναι διαφορετικο και θα το "φοβασαι". οσο και να προσπαθησεις, θα σε δυσκολεψει πολυ για να το μαθεις σωστα και πιθανων να μη το εκμεταλευτεις ποτε οπως θα το εκμεταλευοσουν αν ξεκινησεις με 600 (αποκτησεις γνωσεις και πολυυυ εμπειρια) και μετα πας σε 1000. πληροφοριες υπαρχουν παρα πολλες και δωρεαν (τα σχολεια, ειναι αλλο θεμα και θελει περισσοτερη αναλυση). ψαξε μονος σου η ανοιξε νεο θεμα για να σε βοηθησω-ουμε, αν θελεις. ειδες που λεω πιο πανω οτι χρειαζεσαι σωστες βασεις για να εξασκηθεις? μου πετας ενα "θα σου πεταξει κωλο το μηχανακι" το οποιο ειναι λαθος σαν ορολογια. σε μοτοσυκλετα το φενομενο αυτο λεγεται highside. γινεται απο αποτομη απωλεια προσφυσης, γιατι θα ανοιξεις αποτομα το γκαζι.
  2. χορευωντας ξαπλωνεις θες να πεις... εντελως λαθος σκεψη! εμαθες να στριβεις? χμμμ, αμφιβαλλω, λιγακι. ολα τα μοτο σε 2 ροδες (απο crypton μεχρι harley 1800κυβικα) στριβουν ακριβως με τον ιδιο τροπο, απλα αλλα δυσκολοτερα και αλλα ευκολοτερα (αυτο εξαρταται απο διαφορους αλλους παραγωντες και θελει αναλυση για να στο εξηγησω). μαντεψε που ανηκει το ss στην κλιμακα ευκολιας, μπορεις? θα σε πω εγω, ειναι το δυσκολοτερο μηχανακι απο ολα, με διαφορα (το γιατι ειναι αλλο θεμα). να μιλαγαμε για 600αρι να πω οκ, αυτο θα σε συγχωρεσει καποιες φορες αν γνωριζεις 2-3 πραγματακια (βεβαια υπο καποιες προϋποθεσεις, οχι να αρχισεις τα χουφτωματα οπου να ναι), το 1000αρι αδερφε θα σε στειλει αδιαβαστο. απλο παραδειγμα. με το wolf 250 εμπαινες με τα οσα σε μια στροφη, στη μεση της στροφης φοβοσουν η καταλαβαινες οτι δεν ειναι για τοσα πολλα χλμ και εκλεινες γκαζι. αν το κανεις αυτο με το λιτρου, στη καλυτερη θα βρεθεις να μαζευεις κομματια πλαστικων, καπακιων και μαςπιεδων και εσυ να εχεις σπασμενο κανενα χερακι-ποδαρακι, τη χειροτερη τη φανταζεσαι...
  3. σιγα την οδηγαρα που ειναι ο 46, να ελεγες για τον 93 να συμφωνησω καλο τακακι να βαλεις μπροστα σε οτι παρεις, για να πεφτεις απο τα 300 στα 80 στην 1η ανοιχτη παρατεταμενη που θα συναντησεις...
  4. δε βρησκεις σε τετοιες διαστασεις? περιεργο. μπορεις να βαλεις ασφαλτινο το οποιο θα ειναι πιο στενο (γυρω στο 10ευρω παιζουν). θα τσουλαει πιο ευκολα, αλλα θα νιωθεις τα παντα απο λακουβες, ακομα και το πιο μικρο πετραδακι. σε καταστημα με ανταλλακτικα ποδηλατων θα βρεις μεγαλη ποικιλια ελαστικων. το SCHWALBE ειναι φθηνο και καλο (IMPAC STREETPAC η RANGE CRUISER)
  5. τι εχουν σκεφτει οι τυποι? αναμυγνειουν κρυσταλ μεθ με υγρα μανταριας και το καπνιζουν? τι απιστευτη μαλακια ειναι αυτη? στο βιντεο ο τυπος με τη γυαλινη πιπα μιλαει καλυτερα αγγλικα απο το διευθυντη της ελληνικης DEA.
  6. καλο ζεσταμα θελει πριν το στροφαρισμα στον κοφτη. δουλευεις ταχυτητες και στροφες. προσωπικα θα πηγαινα παντου, πολη, βουνο, επαρχιακο, εθνικη. δε μενω αθηνα οποτε δε γνωριζω πολλες διαδρομες εκτος τις γνωστες: λιμανακια, πεντελη, επιδαυρο, χαλκιδα, παραλια σαραντη...
  7. wolf 250 και τερματισμενα λαστιχα-ξυμμενοι μαςπιεδες σε δημοσιο δρομο=99/100 ανουσιο και "κινδυνευεις" απολυτος χωρις λογο. ειναι απλα μια ενδειξη το να τελειωνεις το λαστιχο σε δημοσιο δρομο. τις περισσοτερες φορες απλα πλαγιαζεις το μηχανακι παρα πολυ χωρις να χρειαζεται (θα χρειαστει τοσο πολυ πλαγιασμα πχ στις στροφες της καβαλας, της πελασγιας πηγαινωντας θεςς/νικη-αθηνα οταν θα στριβεις με 200+). αντιθετα μια φωτο απο το μπροστινο λαστιχο του 640 μπορει να πει λιγα περισσοτερα. υπαρχει τυπακι εδω με r1 07-08 ο οποιος ξυνει μαςπιεδες, μανηταρια τροχου, μανηταρια αξονα, καπακι καμπανας. ενας μετριος οδηγος στις στροφες λιμνης πλαστηρα με ninja 250 απλα τον αφηνει πολυ πισω. ο τυπος πλαγιαζει οσο τον παιρνει σε 2-3 καλα στροφιλικια εδω (καλη ασφαλτο και χαραξη) και σε συνδυασμο με λαθος θεση σωματος (οδηγαει το ss σα να ειναι sm) καταφερνει να τα ξυνει ολα... απο τα γραφομενα σου δε φενεσαι καθολου ετοιμος για ss. το ss και περισσοτερο το λιτρου σε συγχωρει. στο παραμικρο λαθακι θα σε δαγκωσει και θα ναι γερη η δαγκωματια... ο τροπος σκεψης σου ειναι πολυ ανωριμος, αν τα λες σοβαρα. ξανασκεψου τα, ολα... φιλικα, χωρις παρεξηγησεις...
  8. ^μεγαλος τρομπας
  9. @Γιαννης87 για ποιο λογο θελεις να δυσκολεψεις τη ζωη σου αγοραζοντας αυτο το μηχανακι??? εχεις καλο budget. κοιτα για 600-1000rr 05-07. ειναι πολυυυ ωραια μηχανακια
  10. παπι=το μονο δικυκλο που η αναλογια $/ιππο κοστιζει περισσοτερο απο κοκαϊνη
  11. εννοειται πως θα το λυσεις, θα το τριψεις-ασταρωσεις και μετα θα το βαψεις. οι πιθανοτητες να ξεβαψει ειναι παρα πολλες, ιδιαιτερα αν ερθει σε επαφη με υγρο φρενου.
  12. δε μαρεσει το συγκεκριμενο golf της αγγελιας. δε κοιτας κανενα αλλο καλυτερα. endometaxi τι παιζει με αυτα? κανενα δε φενεται "καθαρο"...
  13. δε τους ειπε κανεις οτι πρεπει να ζεστανεις τα λαστιχα πριν αρχισεις τα "χουφτωματα" ? στα περισσοτερα highside εχει και αρκετα καλη ασφαλτο. που να 'ρθουνε ελλαδα αυτοι, πλουσιο θα τον κανουν τον κινεζο που πουλαει φερινγκ
  14. για δρομο η για πιστα? δρομο βαλε 32-34 μπροστα, 36-38 πισω
  15. γιατι δε πας σε καποιον που τα γνωριζει καλα να δει τι εχουν κανει οι προηγουμενοι καγκουρες και να στο διορθωσει δε μπορω να καταλαβω. πιθανων να ειχε καποιο παραλληλο εγκεφαλο για τα μειγματα πριν. αν το εχεις φτιαξει μετα την ξαπλα και μενουν μικροδιορθωσεις για να τσουλησει, κανε reflash στο ecu να προλαβεις τυχων μελλοντικα προβληματα. καλο ειναι να καθαρισεις την αντλια αν ειχε πολλα χλμ.