noodles

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3087
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    28

noodles last won the day on August 2

noodles had the most liked content!

Πόντοι

4174 Excellent

Σχετικά με το μέλος noodles

  • Κλάση
    ευθειακιας

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    k8 600

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    1199 Panigale

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2968 προβολές προφίλ
  1. ολα τα παπια απο το 1ο crypton-το 1o kriss και μετα ετσι ειναι. στο ιννοβα για να αλλαξεις φιλτρο βενζινης πρεπει να βγουνε ολα τα πλαστικα, αλλα και το πισω φτερο (το οποιο για να βγει πρεπει να βγαλεις και τη 1 πισω αναρτηση). παπια=πλαισιο απο σιδερα, ροδες και μοτερ οπως τα glx, grand, c50 δεν υπαρχουν πλεων πραγμα το οποιο ειναι πολυ καλο.
  2. ατοκες νομιζεις εσυ πως θα ειναι και ετσι θα στο παρουσιασει ο πωλητης, αλλα δεν ειναι ομως. παντα επλεκεται η τραπεζα, βεβαια αν εσυ εχεις ακρη δεν ξερω και εγω που, τοτε αλλαζει το πραγμα. ψαχνεις ακριβο ss και θελεις να βαλεις δοσεις? μηπως να το σκεφτεις λιγο καλυτερα και στην τελικη να ψαξεις για αλλο φθηνοτερο σε αγορα-συντηρηση μηχανακι?
  3. δεν εχεις την εμπειρια-γνωσεις να καταλαβεις διαφορα σε πλαισιο, φρενα, στησιμο σε ενα παπι (βασισμενος στα λεγομενα σου δε βαζω και το χερι μου στη φωτια βεβαια) οπως και ολοι στην ηλικια σου (ισως και μεγαλυτεροι). σωστα, εχει 12 αλογα (μπερδευτικα με τα kw), απλα σου-σας φενεται πυραυλακι γιατι ειναι λιγο δυνατοτερο απο τα αλλα 4τ. μην τρελαινεσαι τοσο πολυ χωρις λογο, δεν ειναι τερας τεχνολογιας, απλα 1-2 κλικ ανωτερο απο τα υπολοιπα παπια (το dinamik ειναι καλυτερο απο το Χ σα συνολο, πληροφοριακα). social status και γκομενες με το crypton x? δεν εχεις περασει απο επαλ στο σχολασμα με ss, ακρανωτος και δερματινο jacket γιαυτο τα λες αυτα
  4. οχι δε μπορεις να κανεις τιποτα για να παει καλυτερα με μικρο κοστος. για να παρεις 1-2 αλογα θες γυρω στα 350-400ευρω (200 η εξατμιση, 150+ το προγραμμα). αυτο το "ειναι πολυπλοκο το συγκεκριμενο παπι" δε το καταλαβαινω. τι το διαφορετικο εχει απο τα αλλα? η τεχνολογια τους ειναι 50+ ετων. οι βαλβιδες δε πανε με τα χιλιομετρα στο παπι, δεν ειναι μηχανη να τις ρυθμισεις στα 30κ. αν το σπας ολη μερα θελουν πολυ συχνα ρυθμισμα (βλ ντελιβεραδικα) για να ριξεις σπρευ στους διακοπτες βγαζεις το μπροστα πλαστικο με το φαναρι και μετα το πισω. φυσες ειναι που κουμπωνουν, τις βγαζεις και ριχνεις σπρευ επαφων.
  5. απο την πολυ ροπη φαγωθηκε το καρε του αξονα
  6. διχαλο εννοει το λεβιε ταχυτητων. αλλαξε λαδι, κανε λιγα χλμ και αν παλι δε δουλευει σωστα ρυθμισε το συμπλεκτη. η βιδα με το παξιμαδι στο πλαϊ του καπακιου καμπανας, τον ρυθμιζει. αν δε γνωριζεις πως, δες στο μανιουαλ
  7. @ShapeshifterGR98 νομιζεις οτι το παπι σου ειναι αργο, ασχημο και σε φτυνουν ολοι οταν περνας? και ετσι να ειναι (που δεν ειναι), για πιο λογο θα πρεπε να σε νοιαζει ολο αυτο και γενικα τι χαζη αποψη ειναι αυτη? για τους αλλους ζεις η για σενα? αντι να απολαυσεις τις βολτες-μπανια με τη γυναικα καθεσαι και σπας το κεφαλι σου γιατι σε περνανε στη γαμημενη ευθεια τα καγκουρια με τα κρυφτο χ? τι διαολο ρε παλικαρε? δες το λιγακι με αλλη ματια... ειπαμε οτι δεν αξιζει να δωσεις ουτε 1ε στο παπι εκτος απο τις βενζινες και τα αναλωσιμα? παμε απο την αρχη: σου παραχωρησανε αυτο το παπακι το οποιο ηταν παρατημενο και ασυντηρητο για χρονια (οτιδηποτε και να ειχες τις ιδιες και περισσοτερες βλαβες θα εβγαζε). οι λυσεις οι 2: α) το κρατας οπως ειναι μαμα και διορθωνεις-επισκευαζεις ολες τις βλαβες. μπορει να κοστισει αρκετα ναι, αλλα θα εχεις ενα αξιοπιστο παπι. β) το πουλας σε λογικη τιμη (αν οντως το πουλησεις πες μου, δε κανω πλακα) και βαζεις τη διαφορα να παρεις οτι αλλο θελεις.
  8. κερασμενο τσαγακι σε τυπακι με 600ss απο μενα με το κρυπτο της δουλειας (εκεινο το μπλε που με ειχες δει), σε 2 στροφες μεσα στην πολη (αν με ξαναπετυχεις θα σε δειξω που). με κοιταγε σα να ειδε τον ET δε προσπαθει να μιμηθει καμια μηχανη. ειναι παπακι, αριστο ποιοτικα και πολυ καλα στημενο (το μονο που του λειπει ειναι η δυναμη, 6-7-8 αλογακια τα χρειαζεται, και μετα θα μιλαμε για πυραυλακι. ειναι 135κυβικα, περνανε ολα τα παπια στην ευθεια? ναι, τελος μονο αυτο εχει σημασια! τεραστια διαφορα με τα αλλα δεν εχει: 9.3 αλογα το crypton, 9.1 το innova, απλα το crypton ειναι καλυτερα στημενο γιαυτο ειναι και τοσο ωραιο οδηγικα, αλλα ποιος καταλαβαινει... εχει γινει must have απο ολους για καποιο λογο τον οποιο δε το γνωριζει κανενας. ειναι το ακριβοτερο παπι με διαφορα και στην ελλαδα της κρισης εχει κανει τις περισσοτερες πωλησεις.
  9. ωραιο εγινε! αλλαξε μανετες asap γιατι ομως να κανεις μια τετοια μετρατροπη? για να χαλασεις ενα ss απο τη στιγμη που δεν ειχε καποιο τρακαρισμα και δουλευε σωστα? προσωπικο γουστο απλα γιατι μπορουσες και ηθελες να ασχοληθεις με ενα προτζεκτ? αν ναι πασο τοτε...
  10. @The Dread Rider για το πλαστικο δε ξερω, αλλα για το φιλτρο αν ειναι το στοκ απλα το φυσας με πιεση αερα, αν ειναι παρα πολυ βρωμικο παιρνεις καινουριο. αν βγαζει καποια εταιρια αφτερμαρκετ φιλτρο για το μηχνακακι σου παρε το μαζι με το κιτ καθαρισμου, θα το εχεις για χρονια!
  11. λυνεις, δαγκανα και καθαριζεις τα εμβολα. αλλαζεις τακακια αν θελουν αλλαγη. αλλαζεις ολο το υγρο και κανεις σωστη εξαερωση,
  12. μην κανεις κατι τετοιο. χαλας τη γεωμετρια του παπιου. θα συμπεριφερεται πολυ λαθος σε στροφες και λακουβες με κινδυνο πτωσης.
  13. παντελονι παρε αυτο μπουφαν αυτο η αυτο γαντια για αρχη παρε αυτα και αν αργοτερα το βαρυ χειμωνα κρυωνεις, τοτε παιρνεις κατι αλλο.