InTheEnd

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    328
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

84 Excellent

Σχετικά με το μέλος InTheEnd

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 05/06/97

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα
  • Ενδιαφέροντα
    Σούζες και αλητεία.

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • myBike: Μοντέλο
    Duke II
  • myBike: Κυβισμός
    640

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • dreamBike: Μοντέλο
    SM
  • dreamBike: Κυβισμός
    690

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1063 προβολές προφίλ
  1. Έτσι για την ιστορία.... Κρατάω επαφές με τον καινούργιο ιδιοκτήτη της μηχανής,και προχώρησε αρκετά το μηχανάκι,με ολική βαφή σε όλα τα κομμάτια της μοτοσυκλέτας,αλλαγή ελαστικών και επισκεύη πίσω και εμπρός ανάρτηση όπως και άλλων μικρών λεπτομερειών. Ξεκινώντας το λύσιμο: Έγινε κάπως έτσι: Κατέληξε κάπως έτσι: Και το τελικό αποτέλεσμα μετά από αρκετό κόπο και χρήμα είναι αυτό: Κουβαλάει τρέλα και το παιδί που το πήρε. Τουλάχιστον χαίρομαι ότι όσο καιρό το έχει είναι απροβλημάτιστο,και καταρρίπτει τον μύθο του Κάθε Τρίτη Μάστορα. Του εύχομαι καλά χιλιόμετρα και να το απολαύση όπως του αξίζει!!
  2. Μπορείς να κάνεις ένα απλό 62 που όντως είναι βολτας και να είσαι γύρω στα 18-19 άλογα,από 9 που είναι το Crypton x μαμα είναι μεγάλη διαφορά.... Κυλινδροπίστονο Uma/Rextor/Koso 62 παίζουν 200-250 Σκληρά ελατήρια βαλβιδών θες κάνα 50-60 Σωμα μπεκ προαιρετικά γύρω στα 200-250 Εξάτμιση Racetech αυτη βάζουν οι περισσότεροι... 250ευρώ τιτανίου Φ45-50 είναι καλή διάμετρος αλλά και μεταχειρισμένη Φ38 να βρείς κάνεις δουλίτσα με 100-150ευρώ. Πρόγραμμα υπολογίζεις στα 200 και ένας εκκεντροφόρος γύρω στα 70-80 μια κάμπανα uma πιστεύω θα ήταν και ένα καλό έξτρα είτε σε μαμα είτε σε πειραγμένο και εχεί 70-80 αν θυμάμαι καλά. + την εργασία του Μάστουρα που πάει απο 100 εώς και 250. Αν είσαι από Αθήνα έχω να σου προτείνω μερικούς για πρόγραμμα και βελτίωση. Αυτά από μένα έτσι πρόχειρα!
  3. Πετα οτι εχει,βαλε led μικρη μεγαλη και τελειωνει η υποθεση,φουλ ικανοποιημενος και ειχα φως... με τα μαμα δεν βλεπεις στα 5 μετρα.
  4. Δυστυχως τα ΚΤΜ ειναι σαν τις γυναικες δεν μπορεις να τα ψυχολογησεις,επισεις δεν ειναι μηχανακια που θα βγαλουν ζημια που θα ακουστει... αν ενα ΚΤΜ παιρνει μπροστα και δεν βγαζει λαδια νερα απο την εξατμιση ειναι αρτιο...αν ενα ΚΤΜ δεν παιρνει μπροστα τοτε ξερεις οτι εχεις προβλημα... το δικο μου προβλημα ηταν η κεφαλη που κλασανε πανω οι βαλβιδες και κατουραγανε ΟΛΕΣ μαζι και πανω στο λυσιμο ειδα οτι ηθελε ελατηρια πιστονιου 80-90 ευρω(πιστονι σφυρι 200) και οτι ηθελε μπιελα μετα απο εκει πας σε ρουλεμαν τσιμουχακια ξετσιμουχακια,η αλλιως μπορουσα να τριψω βαλβιδες να το δεσω ετσι και να το δωσω σε καναν φουκαρα,να τραβηξει οτι τραβηξα εγω. Εγω τουλαχιστον εδωσα μηχανακι ξυγημενο πιωμενο οσο το πια 3-4,000χλμ και πληρωμενο ολο απο τη τσεπη μου ουτε μαμα ουτε μπαμπας ουτε θεια ανιψια ξαδερφια. Με προφαση τον ερωτα εσκασα 1,500ευρω ναι μαλλον ειμαι απο τους ρομαντικουληδες,και δε μου βγηκε. οσα εδωσα μεσα ηθελε και εξω,μηχανακι καθημερινης χρησης το χα κανει παπι δουλεια σπιτι δουλεια βολτες με τα καλα και τα κακα του. Μπηκε ο χειμωνας με ετσουξαν κρυα βροχες,βρεθηκε και ενα παλικαρακι μου δινε ενα αμαξι,και με πετρα τη καρδια το δωσα. Δεν ειναι για ολους τα μηχανακια σιδερα με ροδες,αλλα μετα απο ενα σημειο και 1 χρονο σχεσης καταλαβαινεις ποτε πρεπει να φυγει κατι απο πανω σου γιατι εν τελη μενεις αφραγκος καθε μηνα. Το κενο που εχω τωρα που οδηγαω το κουτι με ροδες ειναι απιστευτο και με εθιξε πολυ αυτο που ειπες οτι πηρα ΚΤΜ με λεφτα αξιας χαλασμενου παπιου,μακαρι να ταν ετσι. Δε μετανιωσα δε για τιποτα τι ειχα τι εχασα,πηρα κατι που τουλαχιστον ειμαι κοντα στα 2,500 γιατι καλως η κακως,ουτε 1,7-1,8 δε θα μπορουσα να το πουλησω με τα υπαρχον προβληματα οπως το fcr και αλλα.. Οσο νανε μεταβαση απο παπακι σε πρωτη μηχανη δενεσαι... δε πειραζει,περασαμε καλα..εχω πολλα να θυμαμαι και τα πιο πολλα καλα,κρυο βολτες αλητειες..
  5. 2χιλιαρικα το πήρα,αν θες να πεις τη μαλακια σου πες την σωστά τουλάχιστον «φίλε μου»
  6. Δε νομίζω,μακάρι πάντως γιατί θα με τρώει το πώς θα καταλλήξει. Τίποτα δεν τους έχουν φάει,αν τους είχαν φάει δεν θα ήταν στην κατάσταση που είναι τα περισσότερα 640!! Δεν είναι θέμα παρατήρησεις,γουρούνι στο σάκι παίρνεις,μπορεί να μη σου βγάλει τίποτα. Μπορεί και όλα. Κανένας από κανέναν!!!
  7. Τελικά με το βεντούρη απλά έβαλα ένα λάστιχο ξεχασμένο απο φιλτροκούτι Ζ1000 ούτε εγώ ξέρω πως το ξεθάψαμε και πήρε 1 άλογο.... Τα κακά είναι ότι το πούλησα και δεν είμαι κάτοχος πλέον του δικυκλου,δεν τράβαγε άλλο τόσα λεφτά/θυσίες και ήθελε κιάλλο... πήρα αμάξι μέχρι να συνετιστώ να καταλήξω στο τι θέλω και να κοιτάξω να πάρω κάτι που να μην είμαι τόσο αιμοδότης,τα πλάνα είναι σίγουρα για μετά το καλοκαίρι,και ίσως έχω κατασταλάξει και για το τι θα ακολουθήσει. Θα το δούμε σε άλλο Thread,πρός το πάρον ο κύκλος μου έκλεισε. Άν θα ξαναπάρω ΚΤΜ; το μόνο σίγουρο!!!
  8. Νομιζω μεχρι 53... τα Aasa ειναι μη ποιοτικα πιστονια θα μπορουσες να βαλεις απο το Max? νομιζω βαζανε που ηταν 53 με ενα ρεκτιφιε στον κυλινδρο σε καλο ρεκτιφιε,και να εχεις μια "Α" αποδοση,μετα παιζεις με εκκεντροφορο Fuego F200 ειναι αρκετα καλος σε αυτα τα κυβικα,και ενα Keihin Pe 24 θα τσουλησει... Σου τα λεω τωρα πολυ βιαστικα και γρηγορα ετσι και αλλιως δεν νομιζω να παρεις πιο σοβαρη απαντηση... χαχαχα
  9. Χρήζει service,αγόρασα άλλη και την έκανα service για να μην μείνω χωρίς μηχανάκι. Δεν έχω βιδώσει την βίδα καθόλου στο ελατήριο οπότε απότι κατάλαβα δεν είναι πιεσμένη,θέλει full service που στο K-Shock είναι 80€
  10. Το βάζω δυναμομετρο αρκετά συχνά δεν έχω τέτοιο θέμα... σκέφτηκα πατέντα με φτιαχτό βεντουρη από λάστιχο και σωλήνα θα τα δοκιμάσω όλα πάνω στο dyno και θα γράψω...
  11. Με πληγώνεις.. αλλά δυστυχώς πρέπει να το δοκιμάσω! Ψάχνω ήδη για φιλτροκούτι,αλλά δέχομαι άλλες απαντήσεις μέχρι να καταρρίψουμε μύθους!
  12. Λοιπόν με την κλειδαριά ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη..... Έχω 2 θέματα τώρα με το FCR που ψάχνουν επίλυση,γκουρου τον Fcr εμφανιστήτε... εκτός από το πιο ταλαιπωρημένο ΚΤΜ πρέπει να έχω και το πιό μπ#$#%$% καρμπυρατέρ,που έχει τα εξής θέματα! 1) Από όταν το πήρα εώς τώρα το μηχανάκι είναι σαν να έχει κόφτη στα 160.. δεν πάει παραπάνω!!! Όταν το ανοίγω κάνει σαν να πνίγεται και κάνει κοψήματα και κόβω... μόνο στο δυναμόμετρο είδα 180 με 4η!! Το θέμα παρουσιάζεται μόνο στην 5η για κάποιο λόγο.... το καρμπυρατέρ είναι γυμνο δηλαδή δν έχει ούτε φίλτρο ούτε βεντούρη..επίσεις το φιλτροκούτι το έχουν κόψει απο παντού και παίρνει αέρα και από εκεί και πιθανώς(δεν συνδέετε παρόλαυτα με το καρμπ) απότι μου είπε ένας φίλος-μηχανικός,μπορεί να παίρνει αέρα από εκεί και να το μπουκώνει,δεν έχω βρεί ακόμα κάποιο φιλτροκούτι άλλο για να το δοκιμάσω-συνδέσω μήπως και δουλεύει πιο ομαλά,μεν ο μηχανικός που το φτιάχνω μου λέει ότι θέλει καυσανάλυση για να το δούμε,και εγώ στους λαιμούς δεν έχω αισθητήρες λάμδα οπότε είναι 50-60ευρώ και αυτά εκεί χωρίς λόγο... έχω αλλάξει ζιγκλερ/ρυθμίση/καθαρίσει το καρμπυρατερ χωρις να δώ διαφορά και τώρα νομίζω φοράει 172 και πρίν 165 χωρίς να αλλάζει καθόλου η συμπεριφορά απο το μηχανάκι.....Επίσεις ΔΕΝ παίρνει χωνή μόνο φτιαχτό που και αυτό έχει κανα 100ρικο,όπως και δεν θέλω να βάλω φιλτροκούτι αν ο άερας είναι το πρόβλημα γιατί θα χάσω το υπέροχο σφύρηγμα που έχει!!! το FCR είναι από CRF 450 απότι είχαμε συζητήσει και πιο παλία και δεν ξέρω μήπως παίρνουν κάποιο έξτρα αυτά. 2) Όταν αφήνω την βενζινά ανοιχτεί κατουράει και μπουκώνει,και μετά δεν παίρνει μπροστά!!! Μόνο με σπρώξιμο και ταχύτητα.... ο μαστορας λεει οτι ειναι από το φλοτέρ θέλει άλλαγμα η βελώνα η κάτι τέτοιο;;;; Κάνεις καμια εμπειρία...
  13. Οτι είπε το παιδί,αυτά τα μηχανάκια θέλουν μηχανικό... αλλα μηχανικό που να ξέρει... και αν ξέρει δύσκολα θα βρείς κάποιον που να μην σε "γδάρει" ο δικός μου που το πάω με έχει πάει αίμα... αλλά είναι καλός,οπότε δεν το πολυσκέφτομαι,μην κάνεις πειραματισμούς με τέτοιο μηχανάκι γιατί σε βλέπω να το βάζεις και εσυ αγγελία με ζημειά...
  14. Αν τα 38000χλμ ειναι αληθινα τοτε πιστευω ειναι καλα χιλιομετρα. Για την τιμη,περι ορεξεως... Οταν θες κατι με δοσεις και απο εμπορα θα το υποστεις... Φίλος πουλαει 690R στα ιδια λεφτα και το μηχανακι ειναι βιτρινα. Αν τα χα θα το παιρνα. Αν δεις και στο προφιλ μου το 690 ειναι dreambike οποτε δεν με νοιαζει αν θα το πληρωσω 1 πανω κατω. Αρκει να μην εχει προβληματα. Test Ride θα ζητησω μιας και ειναι συνεργείο,για να δω πχ αν ειναι στραβο κτλπ... αν δεν μου το δώσει θα δείξει... προς το παρον κουβεντα χωρις να δω το μηχανακι δεν με ψηνει. Μολις παω και το δω θα σας πω ειναι μπ@@@ η ειναι καλο,και παλι και εκει βλεπουμε....
  15. https://www.car.gr/13200051-ktm-duke-690