Σεκ Σαπίλ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    125
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

165 Excellent

Σχετικά με το μέλος Σεκ Σαπίλ

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    Fz6 S2 ABS

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shark RSI

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

345 προβολές προφίλ
  1. Άντε να γινόμαστε πολλοί!
  2. Για να ξαναζωντανέψει το θέμα.... Πίσω Άρτα κι εγώ πλέον!
  3. Τα ninja κι εγώ τα φοβόμουν για τον ίδιο λόγο. xtx660 κι από εμένα αδερφέ, μετάνιωσα που δεν το είχα στα χρόνια του Α2. Μείον βέβαια η έλλειψη abs... Κατά τα άλλα άριστο για τις συνθήκες που το θες και αν το καλοκοιτάξεις, είναι εμφανίσιμο (ακόμη και για μένα φαντάσου που μου γυρνάει τ'άντερο με μονοκύλινδρα - ψηλόφτερα) Η άλλη (καλή) εναλλακτική mt-07, αλλά αρκετά τα λ7 νομίζω σε σύγκριση με την προηγούμενη λύση. Θα σου πρότεινα και xj6 τετρακύλινδρο, αλλά μάλλον λίγο δύσκολο να βρεις περιορισμένο για Α2. Ό,τι και να διαλέξεις πάντως φρόντισε να μην δώσεις πολλά χρήματα μιας και θα το σουτάρεις όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
  4. Συμφωνώ με τον Κότσαρη στο τελευταίο. Εδώ με το er σε αποτυχημένο revmatch το πίσω μου μπάνταρε τρελά. Σίγουρα είναι και η μηχανή ένας από τους παράγοντές, αλλά δεν είναι ο μόνος (οδόστρωμα, βροχή, υπερεκτίμηση ικανοτήτων την αποφράδα ώρα...) Απλά η ίδια στούκα με το νιντζάκι θα κόστιζε πολύυυυ λιγότερο.
  5. Εύλογα όμως, δεν μπορεί να σκεφτεί κάποιος ότι μέσα σε αυτή τη δεκαετία μειώθηκαν τα εργατικά; Εννοώ πχ η τεχνολογία εξελίχθηκε ως προς την αυτοματοποίηση της παραγωγής, τα εξαρτήματα παράγονται σε χώρες έναντι πινακίου φακής κλπ..; Πρόσθετο ερώτημα, στα αυτοκίνητα τι παίζει; Παρατηρείται και εκεί αντίστοιχη αύξηση των τιμών;
  6. Thumbs up για την παρομοίωση αδερφέ! Μάλλον μεγαλώνω σιγά σιγά και δεν το καταλαβαίνω.... Πάντως χωρίς να είμαι οικονομολόγος, από τα λίγα που γνωρίζω στην οικονομική επιστήμη, δεν ξέρω αν όντως ισχύει η έννοια πληθωρισμός εδώ πέρα, καθώς δεν "έπεσε χρήμα" στην αγορά ή αυξήθηκαν οι μισθοί ή κάτι ώστε συνεπακόλουθα να αυξηθούν και οι τιμές... Μπορεί να είμαι φάουλ βέβαια στη σκέψη μου. Μία αρχική προσέγγιση ίσως να ήταν να συγκρίνουμε τους λόγους [Συνολικού κέρδους την εταιρίας από ταξινομήσεις]/[αριθμός ταξινομήσεων] τότε και τώρα, ώστε έτσι να έχουμε μία καλύτερη εικόνα.
  7. Hahahahahahha πόσο δίκιο!!!
  8. Από καθαρή περιέργεια και μόνο, μιας και τις "καλές εποχές" ίιιισα που τις πρόλαβα στο λύκειο, κάνοντας μία αναζήτηση βρήκα τιμοκατάλογο μοτοδυναμικής το 2008: CRYPTON R 1.870 €CRYPTON R Επαγγελµατικό* 1.910 €CRYPTON X 2.195 €CRYPTON X Special 2.395 €ΥΗ50 - WHY 1.690 €YN 50 - NEO΄S 1.690 € YQ 50 - AEROX R 2.090 €YQ 50 - AEROX RACE REPLICA 2.240 €CS50 - JOG R 1.750 €XC125X - CYGNUS 2.480 €X-CITY 125 4.050 €X - MAX 125 3.950 €VITY 125 1.870 € YP180 - MAJESTY 3.780 € PW50 1.280 €PW80 1.770 € YZF - R125 3.850 € XT125R 3.130 € XT125X 3.380 € YBR 125 2.120 € YBR 250 4.390 €X - CITY 250 4.590 €X - MAX 250 4.550 €YP400 - MAJESTY 6.560 €YP400 - MAJESTY ABS 7.290 € XP 500 - TMAX [2008] 9.300 € XP 500 - TMAX ABS [2007] 9.600 € XP 500 - TMAX ABS [2008] 9.950 €FZ6 6.170 € FZ6 ABS 6.850 €FZ6 S2 7.410 € FZ6 S2 ABS 8.180 € FZ6 FAZER 6.230 € FZ6 FAZER ABS 7.050 €FZ6 FAZER S2 7.950 €FZ6 FAZER S2 ABS 8.750 € YZF R6 [2008] 11.800 €MT - 03 6.800 €XT660R 6.390 € XT660X 6.990 €TDM900 [2007] 9.100 € TDM900 ABS [2007] 9.500 €TDM900 [2008] 9.450 € TDM900 ABS [2008] 9.840 €FZ1 11.300 €FZ1 ABS 11.500 €FZ1 FAZER 11.700 € FZ1 FAZER ABS 11.700 €YZF R1 14.600 €XVS1300A - MIDNIGHT STAR 12.490 €XJR1300 10.660 €FJR 1300 ABS 16.300 €FJR 1300 ABS AS (ΗΜΙAYTOMATO) 18.900 €XV 1900 - MIDNIGHT STAR 16.500 €MT - 01 14.880 €YZ 85 LW 3.750 €YZ 125 LC 5.950 €YZ 250 LC 6.730 €YZ 250F 7.700 €YZ 450F 8.050 €WR 250F [2007] 8.000 €WR 250F [2008] 9.300 €WR 250R 6.300 €WR 250X 6.550 €WR 450F [2008] 9.680 € Πηγή: http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/68365.asp#ixzz4blqN8OmH Η σύγκριση δική σας.
  9. OXI
  10. Έλα μαν. Το κράνος εξαρτάται εν πολλοίς από το κεφάλι σου. Ας πούμε το δικό μου ταίριαζε πολύ δύσκολα σε φόρμες κρανών shoei κλπ. Επομένως πρέπει να πας να δοκιμάσεις διάφορα, να τα αφήσεις κανένα 5άλεπτο να δεις αν εφαρμόζει καλά (επιθυμητό) ή αν σε στενεύει (αρνητικό). Γιατί όχι να το πάρεις και μια βόλτα να το δεις στην πράξη με το μοτό. Ένα άλλο σημείο που πρέπει να κρίνεις ανάλογα με το στυλ οδήγησής σου. Αναφέροντας πάλι τον εαυτό μου ως παράδειγμα ( προς αποφυγή ) έχω το Shark RSI Πολύ καλό κράνος, αεροδυναμικό, αρκετά ελαφρύ, δροσερό όλα τα καλά έχει ΑΛΛΑ δεν ταιριάζει τόσο στο φειζερ. Προοριζόμενο για supersport και οδήγηση πίστας, το οπτικό του πεδίο είναι σχετικά περιορισμένο, καθώς και η μεγάλη πλαϊνή επιφάνεια όταν είναι "κόντρα" στον αέρα δημιουργεί μια αντίσταση αρκετά σπαστική όταν θέλω να γυρίσω το κεφάλι μου (πχ για να δω τυφλές γωνίες). Επομένως και το σχήμα παίζει σημαντικό ρόλο. Κάποια συγκεκριμένη επιλογή δεν έχω να σου προτείνω, απλά σου αναφέρω 2-3 παραμέτρους σημαντικές για να κρίνεις. Προκαταβολικά μεγειά το κράνος που θα πάρεις!!!
  11. Μαν πόσο είσαι (ηλικιά); Δεν αντέχεις να κάνεις υπομονή ε...;
  12. Δύο πολύ ωραία βιντεάκια που εξηγούν αρκετά καλά την κατάσταση σε Συρία, Ιράκ κλπ. Εξηγούν επίσης τι ποσοστιαίες μεταβολές θα έχουν δημογραφικά οι πληθυσμοί τις Ευρωπαϊκής Ηπείρου έπειτα από τα κύματα μετανάστευσης.
  13. Κι άλλος εδώ, από Άρτα, αλλά πλέον έρχομαι μόνο χριστούγεννα-πάσχα-καλοκαίρι...
  14. Πέρα από σκούτερ, και μιας και ψάχνεις κάτι οικονομικό, γιατί δεν κοιτάς προς transalp / versys / vstrom; Και τα τρία είναι αρκετά οικονομικά μηχανήματα (με τη σειρά που στα παραθέτω), ανετότατα στην κίνηση, όμορφα με μπαγκαζιέρα, καίνε λίγο και γενικότερα έχουν τη φήμη του "σκυλιού" (plus fun factor σε σχέση με το σκούτερ). Μην κοιτάς ότι είναι πάνω από 600 κυβικά και δεν είχες εμπειρία, 35φεύγα είσαι, γνωρίζεις τα όριά σου. Και με ψάξιμο εδώ στο φόρουμ ή σε κάποιο σχολείο, μπορείς να βελτιώσεις σχετικά γρήγορα και ανώδυνα το επίπεδό σου.
  15. Επανέρχομαι και απαντάω στη θέση του φίλου Μάθημα στη σχολή έκανα με er6n περίπου 180 κιλά αν δεν κάνω λάθος (με καύσιμα), ενώ το φειζεράκι γεμάτο είναι 200+ Προσωπικά πάντα μιας και δεν έχω δύναμη, μου φάνηκε κάπως δύσκολο στα επιτόπια ξεπαρκαρίσματα και 1-2 φορές πήγε να μου φύγει από τα χέρια, ενώ το er ήταν αέρας. Επίσης το ερ, όπως και το βέρσυς νομίζω έχουν χαμηλότερο κέντρο βάρους και άρα τα κιλά τους δεν φαίνονται τόσο. Μέχρι να το συνηθίσεις επομένως χρειάζεται αρκετή προσοχή. Εν κινήσει βέβαια νιώθω πολύ πιο σίγουρος με τη βαρύτερη μοτοσυκλέτα! Συμφωνώ γενικά ότι θα το βερσάκι θα φανεί πιο εύκολο για αρχή, αλλά και το φουζουρου δεν είναι κάτι το αξεπέραστο, ούτε καν. Τα κατάφερα εγώ από ποδήλατο, με προσοχή μπορεί ο οποιοσδήποτε πιστεύω. Συμβουλή από εμένα: Πάντα όταν την μετακινείς με τα χέρια να έχεις ανοιχτό το σταντ και να είσαι από την αντίθετη πλευρά που βρίσκεται το σταντ, ώστε εάν πάει να σου φύγει να έχεις μία ασφάλεια. Επίσης, όταν θέλεις να πας πίσω, ειδικά σε ανηφόρα, πάτημα μπροστινού φρένου και βύθισμα των καλαμιών, ώστε η εκτόνωσή τους να σε ωθήσει προς τα πίσω και να μην αγκομαχάς .