Σεκ Σαπίλ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    136
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

171 Excellent

Σχετικά με το μέλος Σεκ Σαπίλ

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    Fz6 S2 ABS

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shark RSI

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

587 προβολές προφίλ
  1. Ψιλοδύσκολο τόσο καιρό να κανονιστεί βόλτα από εδώ. Με δουλειές και αυτά, χλωμό το βλέπω να μπορέσουμε να συντονιστούμε...
  2. Καλησπέρα και πάλι, λόγω υποχρεώσεων δεν ευκαίρεσα να απαντήσω στα μηνύματα, αν και τα διάβαζα. Σας ευχαριστώ όλους! [Ψιλο-OFF] Σε 1-2 μηνύματα που μπορεί από σκοπιάς μου να τα βρήκα ειρωνικά, να πω ότι ξέρω πααααααααααααα(x10^7)ρα πολύ καλά τους συμβιβασμούς που θέλεις με ένα ss (Σάμπως και οι Ορθόδοξοι και ευλαβείς "πιστάκιδες" δεν έχετε βγάλει ποτέ ss στο δρόμο; ) Απλά όπως τα έχω υπολογίσει είμαι ήδη στο 1/3 της ζωής μου, το τελευταίο 3ο θα είμαι μπάρμπας με αρθριτικά και τσιγαρόβηχα, ε και αυτό το ενδιάμεσο θέλω να δοκιμάσω ΚΑΙ το σκυφτό (μηχανάκι). Μπορεί να μην με βολέψει, μπορεί να πω τι ζόρι που είναι, μπορεί κάλλιστα και να το σουτάρω, αλλά θέλω να αποκτήσω αυτή την εμπειρία. Όπως πριν λίγα χρόνια θέλησα να αποκτήσω την εμπειρία της μοτοσυκλέτας.[/Ψιλο-OFF] Στο θέμα μας. Μπάτζετ με πούλημα του τωρινού, 4.500. Σίγουρα δεν περιμένω να έχει το ρόπιασμα ενός Superduke ή του V4 του τουόνο (αγάπη και τα 2), αλλά πιστεύω για 4Κ που το λατρεύω και για 1000άρι θα υπάρχει και πάλι περισσότερη ροπή από όση μπορώ να διαχειριστώ. Αν ήθελα ξερή ροπή πήγαινα σε καθαρό με streetάδικα λάστιχα και τέλειωνε η ιστορία. Μιας και έψαχνα αυστηρά για supersport, από εμφανισιακής σκοπιάς και μόνο, μου έκανε κλικ το R1. Δεν έχω λεφτά για Crossplane προφανώς. Το "αρνητικό" αυτής της χρονολογίας τουλάχιστον (06-07) είναι πως δεν καλύπτει απ'όσα γνωρίζω τον άλλο λόγο (πέρα από τη θέση οδήγησης) που θέλω χιλιάρι - Ροπιάζει πολύ ψηλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό. GSXR θα ήθελα είναι η αλήθεια μετά του '05 (μιας και χωρίς ψέματα με ενδιαφέρει η εμφάνιση, από πριν του 06 δεν μου κάθετε καλά οπτικά). Βέβαια, όπως μου γράψατε ακόμη και μεταγενέστερο κουράζει σε κλειστές διαδρομές, so... Σκέφτηκα να συμβιβαστώ και να παίξω μπαλίτσα με Triumph Daytona 675 εκείνης της εποχής. Θέση SS, μπόλικη ροπή στα χαμηλά, τέλειος ήχος. Καλός μου φίλος σύντροχος μου ανέφερε ότι εκείνης της εποχής βγάζουν αρκετά κουσούρια όμως. Ισχύει ή ράδιοαρβύλα;
  3. Καλησπέρα παιδιά! Λοιπόν όπως φαίνεται και από τον τίτλο μιλάμε για τη μετα-fazer εποχή. Μέχρι τέλη καλοκαιριού υπολογίζω θα έχω συμπληρωμένα 20.000 χιλιόμετρα και σκέφτομαι για άλλο. Για να ξεκαθαρίζω, δεν θεωρώ τον εαυτό μου χερά ή κάτι (ποιος άραγε έχει καταφέρει να τερματίσει 600άρι...). Αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω και κάτι διαφορετικό, τι διαφορετικό άραγε, supersport. Για μέσα στην πόλη υπαρχει το αμάξι και σε 1-2 μήνες τελειώνει το restoration του στρογγυλοφάναρου. Από αυτή την άποψη είμαι καλυμμένος. Η χρήση επομένως θα είναι Σ/Κ σε ορεινό κλειστό στροφιλίκι, μιας και η κάθε μια από τις 2 πίστες απέχει 400+ χιλιόμετρα. Αξίζει η μετάβαση στο 1000άρι; Εαν ναι, σε ποιο από τόοοοσα που υπάρχουν; (Αυστηρά μοντέλο '06-'07 για να είμαστε εντός μπατζετ). Η απουσία ABS, που στα εμβρυϊκά μου βήματα τόσες φορές με ξελάσπωσε, θα είναι αισθητή; Αυτά είναι τα ερωτήματα που με ταλανίζουν τελευταία σ'αυτό το θέμα. Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις απόψεις σας... Σας ευχαριστώ!!
  4. Τα δύο μου τελευταία βιντεάκια, ένα από στροφιλίκι και ένα για τις πανελλήνιες στο οποίο μιλάω...
  5. Νέο μοτοβιντεάκι!! https://www.youtube.com/watch?v=pb82He_V7aU
  6. Αδερφέ σου απαντώ μισό μήνα μετά αλλά τώρα μπήκα ξανά! Ψήνομαι, αλλά οι υπόλοιποι μάλλον είναι όλοι τους σε κάποια παραλία :P
  7. Θεματάκια με τον ήχο στα "πολλά" αλλά οκ....
  8. Με έπιασαν οι καλλιτεχνικές μου ανησυχίες....
  9. Άντε να γινόμαστε πολλοί!
  10. Για να ξαναζωντανέψει το θέμα.... Πίσω Άρτα κι εγώ πλέον!
  11. Τα ninja κι εγώ τα φοβόμουν για τον ίδιο λόγο. xtx660 κι από εμένα αδερφέ, μετάνιωσα που δεν το είχα στα χρόνια του Α2. Μείον βέβαια η έλλειψη abs... Κατά τα άλλα άριστο για τις συνθήκες που το θες και αν το καλοκοιτάξεις, είναι εμφανίσιμο (ακόμη και για μένα φαντάσου που μου γυρνάει τ'άντερο με μονοκύλινδρα - ψηλόφτερα) Η άλλη (καλή) εναλλακτική mt-07, αλλά αρκετά τα λ7 νομίζω σε σύγκριση με την προηγούμενη λύση. Θα σου πρότεινα και xj6 τετρακύλινδρο, αλλά μάλλον λίγο δύσκολο να βρεις περιορισμένο για Α2. Ό,τι και να διαλέξεις πάντως φρόντισε να μην δώσεις πολλά χρήματα μιας και θα το σουτάρεις όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
  12. Συμφωνώ με τον Κότσαρη στο τελευταίο. Εδώ με το er σε αποτυχημένο revmatch το πίσω μου μπάνταρε τρελά. Σίγουρα είναι και η μηχανή ένας από τους παράγοντές, αλλά δεν είναι ο μόνος (οδόστρωμα, βροχή, υπερεκτίμηση ικανοτήτων την αποφράδα ώρα...) Απλά η ίδια στούκα με το νιντζάκι θα κόστιζε πολύυυυ λιγότερο.
  13. Εύλογα όμως, δεν μπορεί να σκεφτεί κάποιος ότι μέσα σε αυτή τη δεκαετία μειώθηκαν τα εργατικά; Εννοώ πχ η τεχνολογία εξελίχθηκε ως προς την αυτοματοποίηση της παραγωγής, τα εξαρτήματα παράγονται σε χώρες έναντι πινακίου φακής κλπ..; Πρόσθετο ερώτημα, στα αυτοκίνητα τι παίζει; Παρατηρείται και εκεί αντίστοιχη αύξηση των τιμών;