petros3110

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    207
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

26 Excellent

Σχετικά με το μέλος petros3110

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Piaggio
  • myBike: Μοντέλο
    beverly

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

689 προβολές προφίλ
  1. οκ ευχαριστώ
  2. Η μπαταρία στο παπάκι daytona 125 τα φτυσε κ δεν κρατάει τη φόρτιση ούτε κι από φορτιστή. Το μηχανάκι περνάει κτεο σε 10 μέρες. Θα με κόψουν αν το πάω χωρίς να την έχω αλλάξει?
  3. να χαμε να λεγαμε...ευχαριστώ noodles
  4. να χαμε να λεγαμε...ευχαριστώ noodles
  5. καταλαβαίνω το τι λες...μα ωστόσο δεν τους έχω καμία εμπιστοσύνη...ξεχωρα από το συμβαν με τις ατροφίες σε αντικατάσταση των λαδιών του μπροστινού, ο μηχανικός μου.(μηχανικός-μηχανικάρα που τα σέρνει κι αφήνει και λούκι στο διάβα του), εντόπισε λάθος συναρμολόγηση του μπροστινού και στήριξης μπουκαλών!!! άντε τώρα να τους το αφήσεις να αλλάξουν σταυρό (που δεν παρουσιάζει πρόβλημα)...σε ερώτησή μου στο εξουσιοδοτημένο για το αν μου δίνουν τον νέο σταυρό, μου απάντησαν αρνητικά διότι το μηχανάκι ίσως και να μην παρουσιάζει το πρόβλημα!!!
  6. η ερωτηση γίνεται γιατί ειδοποιήθηκα απο το εξουσιοδοτημένο που το αγορασα οτι γίνεται ανάκληση απο την αντιπροσωπεία γιατί παρουσιάζει κόψιμο του σταυρού τιμονιού κ είναι επικίνδυνο... επίσης έχουν ηδη σταλεί στο συνεργειο τα ανταλλακτικά δηλ ο νέος ενισχυμένος σταυρός και ο κάτοχος δεν επιβαρύνεται καθόλου...εντύπωση μου προκαλεί γιατί η εγγύηση έχει λήξει εδώ κ 2 χρόνια κ οτάν ηταν στην εγγύηση τους χιλιοπαρακαλουσα για καποιες ατροφίες που έκανε κ εκείνοι δεν καταλάβαιναν καμια ατροφία, με είχαν ταλαιπωρήσει αφάνταστα διότι το χαν κρατήσει 2φορες 2ημερα και δεν εμπεναν στον κοπο να ρυθμισουν τη βελονα του καρμπυρατερ, που αν συνεχιζα να το κινώ έτσι, στο τέλος θα κολαγε... Ρε τι σκέφτονται για να προσελκύσουν θύματα...
  7. υπάρχει ανάκληση από την εταιρία γκοργκόλης για το συγκεκριμένο μοντέλο?
  8. μετά από καιρό είδα τον πατέρα του πιτσιρικά κ τον ρώτησα για να μου φυγει η απορία. μου απάντησε ότι απλά του έβρασε η μπαταρία κ δεν κάηκε τίποτα, βέβαια του είχε κάνει έτσι μόνο καμια δεκαριά χλμ....πως εξηγείται αυτό?(το να μην του κάψει τίποτα) ρε με δουλεύουν???
  9. κ μ αλλα λόγια μου την είπε!!!
  10. πάντως ο πιτσιρικάς μ έλεγε οτι είχε κάνει λάθος ο πατέρας του κ το παπί πηρε μπρος κανονικά με μανιβέλα αλλά δεν είχε φλας κ μετά ψάχτηκε κ την έβαλε σωστά...κ γω σκεφτόμουν καλά η ασφαλεια δεν κάηκε???
  11. Με ρώτησε συμμαθητής του γιού μου κ δεν γνώριζα να απαντήσω...αν συνδέσεις ανάποδα τη μπαταρία στο παπί τι θα συμβεί?
  12. Πήγα σε ηλεκτρολόγο τελικά, και η διάγνωσή του ήταν μόνο μπαταρία. Η παλιά μου έδειξε στο τέστερ του 55 αμπερ εκκίνησης. Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, ο ήχος τρτρτρτρτρτρ κ το αναβόσμημα των φώτων, ήταν από το ρελέ όπου λογο των λίγων αμπέρ εκκίνησης της μπαταρίας μου δεν έμενε στην κλειστή θέση ώστε να δώσει την εντολή στη μίζα. Αυτό σημαίνει όπως μου είπε οτι δουλευει το ρελέ αλλά η μπαταρία είναι για δρόμο. Πρόβλημα στη μίζα θα είχα σύμφωνα με τα λεγόμενά του πάντα, αν άκουγα τακ του ρελέ αλλά η μιζα δεν γυρνούσε. Με το ρελέ θα είχα πρόβλημα αν πάταγα μίζα κ δεν θα άκουγα τίποτα ή αν η μίζα θα δούλευε συνέχεια δηλ. παρέμενε ο ρελές σε κλειστή θέση κ πλέον θα έπρεπε να βγάλω πόλο. Τεσπά ελπίζω τα λεγόμενά του να είναι σωστά κ τελικά άλλαξα μπαταρία κ τώρα <<σκοτώνει>>
  13. μωρε δικιο έχεις, αλλά δεν έχω πρόσβαση...
  14. το διακόπτη στη μανέτα είπαμε τον άλλαξα...το θέμα είναι πως βεβαιώνεσαι ότι είσαι για μίζα κ όχι για μπαταρία όταν οι τιμές που παίρνεις από μπαταρια ειναι οριακά αποδεκτες?
  15. επίσης το ιμο γιατί??? αν είχε πρόβλημα δεν θα έπαιρνε ούτε στη δεύτερη...κάνω κάπου λάθος?