stamatisx

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    332
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    3

stamatisx last won the day on March 14

stamatisx had the most liked content!

Πόντοι

642 Excellent

Σχετικά με το μέλος stamatisx

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    www.youtube.com/c/TripleRiderGr

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Triumph
  • myBike: Μοντέλο
    Daytona '14
  • myBike: Κυβισμός
    675

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    BELL PRO STAR

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1760 προβολές προφίλ
  1. Αυτό το Bluetooth είναι 10Hz GPS receiver για το RaceChrono Pro.
  2. Βεβαίως! θα χαρώ πολύ να έχω παρέα, βασικά περιμένω να έρθουν τα γάντια που έχω παραγγείλει από Γερμανία και μέσα στο Μάιο θα μπω Μέγαρα για δοκιμή
  3. Ναι ο εγκέφαλος είναι κλειδωμένος, μόνο για ανάγνωση, για αλλαγές μόνο με παράλληλο.
  4. Πήρα ένα Bluetooth adaptor για το Tune ECU και δοκίμασα σήμερα να δω αν συνδέεται γιατί το διαγνωστικό που έχω είναι πιο μπελαλίδικο και χρειάζεται να κουβαλάς το laptop, ενώ αυτό μπορείς να το αφήσεις μόνιμα πάνω Κ με το κινητό να κάνεις γρήγορα και εύκολα δουλειά. Διαπίστωσα ότι τα throttle bodies θέλουν ρύθμιση αλλά βαρέθηκα να βγάζω ντεπόζιτο και φιλτροκούτι... Το άφησα για το μεθεπόμενο ΣΚ. Παράλληλα δοκίμασα να δω άμα παίζει και το Bazzaz και το καταγραφικό μετά την τούμπα, μια χαρά φαίνεται αυτό.
  5. Μετά το οικόπεδο που αγόρασα στα Μέγαρα και με άφησε με 2 σπασμένους σπονδύλους ήρθε η ώρα να δώσω παραπάνω βάρος στην προστασία, γιατί καλά τα γκάζια και τα γκατζετάκια αλλά σαν την υγεία δεν έχει.... Επομένως μετά από εκτεταμένη έρευνα αγοράς κατέληξα με την Alpinestars. Στην αρχή κοιτούσα για Dainese Mugello R D-Air αλλά για τα λεφτά που είχε περίμενα περισσότερη προστασία σε σχέση με την λύση της Alpinestars που και πιο φθηνή είναι σαν στολή (δέρμα από καγκουρό και οι 2) και ο αερόσακος προστατεύει μεγαλύτερη επιφάνεια. Επίσης το Tech Air έχει ένα βασικό πλεονέκτημα σε σχέση με το D-Air όπου σε περίπτωση πτώσης το πρώτο σου επιτρέπει να συνεχίσεις το track day ή τον αγώνα και να είσαι προστατευμένος μιας και μπορεί να ανοίξει και δεύτερη φορά σε αντίθεση με τον D-Air που μπορεί να ανοίξει μόνο μια. Το γεγονός ότι το Tech-Air είναι χωριστό σε σχέση με τη στολή, δίνει τη δυνατότητα να στείλεις μόνο τον αερόσακο για επισκευή ή για προληπτική συντήρηση και να συνεχίσεις να χρησιμοποιείς τη στολή με συμβατική προστασία σε σχέση με της Dainese όπου ο αερόσακος είναι ενσωματωμένος και πρέπει να στείλεις ολόκληρη την στολή πίσω. Bonus για το Tech Air της Alpinestars το γεγονός ότι με ένα απλό flashάρισμα μπορεί να επεναπρογραμματιστεί για χρήση στο δρόμο (σε συνδυασμό με συμβατό μπουφάν) κάτι που δεν είναι δυνατό με το D-Air. Σαν βάρος για το νούμερο 58 στη στολή και 2XL για το Tech Air στο σύνολο ζυγίστηκε στα 8.15 Kg που μάλλον είναι λίγο πιο βαρύ από το Mugello R. Ένα μεγάλο αρνητικό στην περίπτωση της Alpinestars είναι ότι όταν πήγα στην αντιπροσωπεία για να ρωτήσω για το Tech Air μου απάντησαν ότι δεν έρχεται στην Ελλάδα και σε δεύτερη ερώτηση στο τι γίνεται σε περίπτωση που κάποιος έχει τον αερόσακο και χρειαστεί service, μου απάντησαν ότι δεν το αναλαμβάνουν από τη στιγμή που δεν το φέρνουν Ελλάδα.
  6. Α μάλιστα και η sc πως προέκυψε?
  7. Πρέπει να ακούγεται λίγο παραπάνω τώρα ε? με γειες! Τι έπαθε η Arrow? Ντάξει αφού δεν είπε για τα σουτιέν της Triumph πάλι καλά...
  8. Ευχαριστώ! Μόνο πίστα, με τρέιλερ πάει και έρχεται.
  9. George τα πήρα τα αυτοκόλλητα αλλά όταν πήγα να τα κολλήσω δεν καθόταν καλά, πήγα να τα βάλω εκεί που ήταν τα κανονικά τα φώτα και είχε μεγάλη καμπύλη και έκαναν πολλές ζάρες και έτσι πήγαν χαμένα...
  10. Να σαι καλά Γιώργο, τώρα αναμονή για να αποκατασταθεί και η πλάτη πριν το καβαλήσουμε ξανά
  11. Πλύσιμο να φύγουν οι βρομιές και τα λάδια από το συνεργείο και μπήκαν και τα αυτοκόλλητα από την Triumph
  12. Το βάλαμε σήμερα για πρώτη φορά μπροστά...
  13. Όντως λίγο ακόμα και θα κάνει παρέα με χάρλεϊ και straight pipes... :
  14. Πήγε στον Παπαγιάννη για να γίνει customιά στην εξάτμιση Νομίζω ότι έγινε καλή δουλειά μιας και το τελικό είναι απο R1 (56mm) και κούμπωσε γάντι... Πιστεύω ότι από ήχο θα είναι παρόμοιο με αυτό του 765 απο το Moto2 και λίγο πιο θορυβώδες επειδή είναι ακόμα πιο κοντό... Όταν με το καλό τελειώσουν οι εργασίες θα ακολουθήσει και το ανάλογο video...
  15. Μάλιστα... ας το πούμε στα αγγλικά τότε, piggyback, για να είμαστε σίγουροι ότι μιλάμε για το ίδιο πράγμα (αλήθεια ποια είναι η σωστή ελληνική ορολογία?). Θα σου παραθέσω 2 εταιρίες με τα link που θα διαφωνήσουν μαζί σου στο ότι δεν αλλάζουν την ανάφλεξη: Η πιο γνωστή σε όλους μας Dynojet με το Power Commander : http://www.powercommander.com/powercommander/products/PowerCommanderV/powercommander_v.aspx Και άλλη μια η Dimsport με το Rapidbike Racing : http://www.dimsport.it/en/rapidbike/features/