stamatisx

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    291
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

stamatisx last won the day on February 17

stamatisx had the most liked content!

Πόντοι

552 Excellent

Σχετικά με το μέλος stamatisx

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    www.youtube.com/c/TripleRiderGr

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Triumph
  • myBike: Μοντέλο
    Daytona '14
  • myBike: Κυβισμός
    675

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    BELL PRO STAR

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1344 προβολές προφίλ
  1. Η μόνη διαφορά που θα δεις είναι να δουλεύει πιο φτωχό σε μείγμα, χωρίς χαρτογράφηση δεν πρόκειται να έχει ουσιαστική διαφορά σε απόδοση, συν ότι τα εργοστασιακά φίλτρα παρέχουν αρκετή ροή και δε χρειάζονται κάτι πιο ελεύθερο ακόμα και όταν κάνεις μικρές βελτιώσεις συν καλύτερο φιλτράρισμα σε σχέση με τα πιο ελευθέρας aftermarket. Ο μόνος λόγος για να πας σε aftermarket είναι αν θες να το καθαρίζεις μετά από κάποια χρήση αντί να το πετάς και να αγοράζεις άλλο.
  2. @giorgos.boun σωστά, λέει ότι είναι το καινούργιο μοντέλο που παίζει μόνο με την IMU... είμαι λίγο σκεπτικός στο κατά πόσο μπορεί το software να αντικαταστήσει τους 2 αισθητήρες στους τροχούς... αλλά anyways για να το λέει κάτι θα ξέρει. Ελπίζω μόνο να μην είναι marketing gimmick και τσάπα χαιρόμαστε για την ευκολία στην εγκατάσταση.... (εννοείς να δοκιμάσω το μηχανάκι σου? ή το δικό μου? γιατί αν εννοείς το δικό σου, το traction control δε θα μπει ποτέ έτσι σαν κυρία που θα το πάω...) Την IMU που θα την στερεώσεις btw...?
  3. Ωραίος ο George!!! με γειές το S4 ! Λοιπόν όταν με το καλό το περάσεις και το δοκιμάσεις θέλω να μας πεις εντυπώσεις... Πήρες και την IMU? Btw στις 11 του μήνα έρχεται και μένα το δικό μου, βέβαια πήρα το LEON τελικά αντί του S4... θα δείξει αν έκανα καλά ή όχι....
  4. Να σαι καλά, βασικά προσπαθώ όσο γίνεται να μην σφίγγομαι γενικότερα γιατί κουράζομαι κ πιο γρήγορα και μετά τα λάθη γίνονται ακόμα πιο εύκολα...
  5. @giorgos.boun ναι η αλήθεια είναι ότι απ την αδρεναλίνη ούτε κ γω είχα αντιληφθεί ότι ήταν τόσο, μέχρι που το είδα κ γω στο video.... @pitapola όντως έχω μέχρι στιγμής 3/3... Πιστεύω κ γω ότι πλέον την έχω εξαντλήσει.... @ksino1100 για κάτι τέτοια ζούμε...
  6. Και η πίσω κάμερα
  7. Ένα σύντομο βιντεάκι με 2 highlights από το πρώτο session στις Σέρρες
  8. Για δοκιμή αγόρασα ένα ζευγάρι Michelin Power Slick Evo 120/70 μπροστά ,190/55 πίσω μιας και άκουσα καλά λόγια για τα συγκεκριμένα, τουλάχιστον σε σχέση με τα αντίστοιχα Metzeler... και συγκεκριμένα έχουν μεγαλύτερη διάρκεια στην απόδοσή τους. Παρατήρηση πρώτη όταν τα έβαλα δίπλα δίπλα ήταν ότι τα Michelin ήταν πιο στενά σε σχέση με τα Metzeler παρόλο που είναι 180/60. Δεύτερη παρατήρηση το ύψος τους είναι ελάχιστα πιο μικρό (στο μάτι τουλάχιστον γιατί δεν έκατσα να τα μετρήσω με μεζούρα για να δω ακριβώς, ίσως κ να το κάνω) πράγμα που σημαίνει ότι θα μου επηρεάσει και τη γεωμετρία. Τρίτη παρατήρηση φαίνεται να έχει πιο απότομη κορώνα (στα θετικά του μάλλον). Τέταρτη παρατήρηση η πίεση για το πίσω κυρίως που ζεστό με κουβέρτες στους 85 C πρέπει να είναι 20-22 PSI (μου φάνηκε χαμηλή) ενώ το μπροστινό στα 35 PSI στους 75 C (μου φάνηκε υψηλή) σε σχέση με τα Metzeler που ζεστά τα είχα 33 μπροστά 28 πίσω. Πέμπτη παρατήρηση είναι ότι δεν έχουν διαβαθμίσεις στη γόμα τους, είναι μια γόμα για όλα που προσωπικά δε μου φαίνεται και τόσο λογικό αλλά anyways... Είμαι λίγο αρνητικά προκατειλημμένος απ ότι φαίνεται αλλά επειδή αυτός που έπινε νερό στο όνομά τους ήταν αγωνιζόμενος είπα να τους δώσω μια ευκαιρία και στην τελική να έχω και προσωπική άποψη επί του θέματος. Δε ξέρω αν θα καταφέρω να τα δοκιμάσω το ΣΚ στις Σέρρες γιατί ήδη φοράω ένα άλλο ζευγάρι Metzeler που είχα κάνει μόνο 2 sessions (πρακτικά καινούργια) και το πιθανότερο είναι να τα δοκιμάσω μια και καλή στα Μέγαρα (ναι με καινούργια μπαλώματα και χάραξη LOL).
  9. Χεχεχε ναι δε μπορούσα να το βλέπω, απλά τώρα κάνει πολύ θόρυβο Ναι Μόνο στα πολυεστερικά το χρησιμοποίησα που ήταν γεμάτα από κόλλες κ γράσα
  10. Μιας και επέστρεψε από το συνεργείο και εν όψη του track day το ερχόμενο ΣΚ στις Σέρρες έπεσε ένα καλό πλύσιμο (δοκίμασα για καθαριστικό το swaz μιας κ μου το πρότειναν στο συνεργείο, όντως τα διαλύει όλα), μπήκε ασορτί μεταλλικό αυτοκολλητάκι Arrow στην εξάτμιση μπλε άσπρο και βγήκε μια υποδοχή για τον φροντιστή της μπαταρίας λιθίου στο υποπλαίσιο μιας και τώρα μεταξύ των session αλλά και κατά το ζέσταμα θα είναι στο ρεύμα για να φορτίζει η μπαταρία.
  11. χαχαχαχαχα και έσπαγα το κεφάλι μου να δω ποιος με εντόπισε.... με τόση κίνηση κ γω έτοιμος ήμουν να παρατήσω το αμάξι και να φύγω με το μηχανάκι....
  12. Σήμερα είχε επίσκεψη στο Σάκη.... 0.4kg vs 1.5kg η διαφορά είναι μεγάλη... Αύριο ευελπιστώ να είναι έτοιμο... Έχω μεγάλη περιέργεια να δω τη διαφορά
  13. @giorgos.boun είχες κουβέρτες για τα λάστιχα? Και αν βλέπω καλά είναι Michelin?
  14. @pitapola ναι μπορώ να τα μαζέψω όλα σε ένα καινούργιο thread καλή ιδέα. @Gouky7 μέσα!
  15. Ναι παιδιά sorry. Όντως είναι βολάν και πηνία για την πίστα. Ελαφρύτερα μεν αλλά φορτίζουν από τις 5k στροφές και πάνω και σηκώνουν μόνο τα τελείως απαραίτητα. Λόγω μειωμένου βάρους και διαμέτρου του βολάν σου δίνει καλύτερη απόκριση στο γκάζι και θεωρητικά 4-5 άλογα σε όλο το φάσμα των στροφών αλλά πρακτικά 2-3 τα θεωρώ πιο ρεαλιστικό νούμερο. Θα δείξει με μια δυναμομέτρηση... Το κόστος 986 ευρώ με μεταφορικά. Για πιο λεπτομερή περιγραφή link: http://bdkraceeng.co.uk/tc/products.php?406&cPath=6_69