stamatisx

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    302
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

stamatisx last won the day on February 17

stamatisx had the most liked content!

Πόντοι

564 Excellent

Σχετικά με το μέλος stamatisx

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    www.youtube.com/c/TripleRiderGr

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Triumph
  • myBike: Μοντέλο
    Daytona '14
  • myBike: Κυβισμός
    675

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    BELL PRO STAR

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1481 προβολές προφίλ
  1. Από τη στιγμή που έχεις μπροστά τη χούφτα και στο κρατάει όρθιο και δεν φεύγει εύκολα πίσω, δυο απλούς ιμάντες χρειάζεσαι που να σπρώχνουν το μηχανάκι διαγώνια προς τα εμπρός και κάτω.
  2. @estebahn ναι δε χρειάζεται να είναι ακριβώς γιατί το σκεπτικό είναι να μπει και ένα προστατευτικό περίβλημα από αφρολέξ στη μέσα πλευρά. Πάντως και η πλάτη σκέτη (ένα παραλληλόγραμμο κομμάτι) επίσης μου αρκεί για να μπορώ να βιδώσω το dash πάνω της με 4 βίδες και μετά αυτή η πλάτη να έχει 3 σημεία στήριξης που να βιδώνουν όπως είναι το μαμά dash. @ΓιωργοςΤΤ γνωρίζεις κάποιο εντός Αττικής που αναλαμβάνει τέτοιου είδους εργασία? @exppii Ίσα ίσα μια χαρά λύση μου ακούγεται και αυτό, απλά δεν το έχω στα χέρια μου και δεν ξέρω ούτε για πολυεστέρα που μπορώ να κάνω τέτοια δουλειά.
  3. Αυτό που παραθέτεις δεν είναι data logger όμως... Anyways η ερώτηση είναι αν ξέρει κάποιος που μπορώ να φτιάξω μια τέτοια βάση
  4. @giorgos.boun Σκέφτομαι να βάλω αυτό https://www.aimshop.com/collections/car-racing-loggers-displays/products/aim-mxp-dash-logger απλά είμαι ακόμα στη σκέψη γιατί είναι και πολύ ακριβό και δεν είναι εύκολο στην τοποθέτηση... Πρέπει να τα ζυγίσω λίγο τα πράματα....
  5. Γνωρίζει κάποιος που μπορώ να φτιάξω μια βάση αλουμινίου σαν και αυτή? Αξίζει να αγοράσω εργαλεία και να τη φτιάξω μόνος μου? Ακόμα και χωρίς το προστατευτικό περίβλημα και μόνο η πλάτη για να πατήσει στις βάσεις του πλαισίου της μηχανής θα μου αρκούσε.
  6. Δυστυχώς δε μπόρεσα να πάω γιατί είχα ένα γάμο στα Τρίκαλα... Το επόμενο ΣΚ αν έχει καλό καιρό θα πάω στο Ride Day του California.
  7. Αυτό που υποθέτω και θα έκανα αν ήμουν στη θέση του προγραμματιστή θα ήταν να συλλέξω με το datalogger όσες περισσότερες πληροφορίες μπορώ από τους αισθητήρες τη στιγμή που επεμβαίνει το traction και να δω ταυτόχρονα τι έχει καταγράψει και η IMU. Έχοντας συλλέξει λοιπόν όσα περισσότερα patterns μπορώ σε όσο μεγαλύτερο εύρος συνθηκών γίνεται, θα τα εισήγαγα σε ένα νευρωνικό δίκτυο το οποίο θα το εκπαίδευα να ανιχνεύει αυτά τα πρότυπα και στη συνέχεια θα καθόριζα το ποσοστό και τον τύπο επέμβασης στην ανάφλεξη. Το καλό σε αυτήν την περίπτωση είναι ότι όσο πιο πολύ το εκπαιδεύεις τόσο πιο καλά ανταποκρίνεται. Στη συνέχεια και αφού ήμουν σίγουρος ότι μπορώ να αναγνωρίσω επιτυχώς από ένα ποσοστό και πάνω όλα τα πρότυπα στις αλλαγές της επιτάχυνσης θα καταργούσα τους αισθητήρες στους τροχούς και θα άφηνα μόνο την IMU. Και θα συνέχιζα την εκπαίδευση μέχρι να φτάσω στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Αυτό πιστεύω ότι έχει κάνει και ο τύπος στην περίπτωση του LEONE. Για να φτάσει όμως σε αυτό το σημείο έπρεπε να έχει συλλέξει πληροφορία από όλους τους υπόλοιπους αισθητήρες και πόσο μάλλον αυτούς των τροχών.
  8. Και ένας διαγνωστικός έλεγχος για να δούμε αν όντως το traction δουλεύει.
  9. Ναι είναι μεν αρχικοποιημένη από τον κατασκευαστή αλλά κάθε φορά θέλει προσοχή... Επίσης αυτό που δε ξέρω είναι αν κάνει fail η IMU πως θα λειτουργήσει το traction μιας και δεν έχει άλλους αισθητήρες όπως το S4...
  10. Ωραίος ρε George. Εσύ το δοκίμασες κι όλας εγώ ακόμα τίποτα....
  11. Έφτασε λοιπόν και η δική μου ώρα για να βάλω traction και anti wheelie control... θα πει τώρα κάποιος, σε 600άρι βρε αδερφέ πας και του βάζεις traction control? Χρειάζεται? Η αλήθεια είναι πως κατά κύριο λόγο δε χρειάζεται, ιδίως σε ένα τόσο γραμμικό μηχανάκι σαν το 675 που δε βγάζει και τόσα άλογα που να μην κρατιέται όπως ένα χιλιάρι... αλλά οδηγώντας κοντά στο όριο το παραμικρό λάθος κοστίζει και μπορεί να μη σου χρειαστεί ποτέ, μπορεί όμως όπως και σε μένα καλή ώρα σε αυτήν εδώ την περίπτωση να το έσωζε και είπα τέλος το βάζω... Έχουμε και λέμε λοιπόν: GRIPONE LEONE http://www.gripone.com/products/kit-gripone-leone/ Είναι η τελευταία γενιά traction control με προηγούμενη το S4 (δες το αντίστοιχο thread εδώ ) όπως του φίλου @giorgos.boun με κύρια διαφορά ότι πλέον δεν κάνει χρήση αισθητήρων στους τροχούς και αντ' αυτού χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο με ορίσματα από την IMU και την ανάφλεξη του μπουζί για να ανιχνεύσει πιθανή ολίσθηση του πίσω ή ανύψωση του εμπρός τροχού. Πόσο καλύτερο είναι αυτό θα το δούμε στο επόμενο επεισόδιο. Συσκευασία και Περιεχόμενα https://i.imgur.com/FhDhhFi.jpg (Την καλωδίωση δεν την έβγαλα φώτο ξέχασα... :D ) Προεργασία και εύρεση της σωστής θέσης για την τοποθέτηση Σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή, η IMU πρέπει να τοποθετηθεί όσο πιο μπροστά, όσο πιο κέντρο, όσο πιο οριζόντια και όσο πιο κάθετα γίνεται σε σχέση με το μηχανάκι και να τυλιχθεί αν γίνεται με απορροφητικό υλικό για όσο το δυνατό λιγότερους κραδασμούς. Η ECU πρέπει να είναι και αυτή μακριά από πηγές θερμότητας όπως ο κινητήρας και προστατευμένη και αυτή από κραδασμούς. IMU - Υποψήφια θέση #1 Δυστυχώς η θέση αυτή στο RAM AIR δεν είναι ούτε flat ούτε είναι κάθετη ως προς το έδαφος, ούτε οριζόντια και δε δείχνει ευθεία (ανοίγει σαν χωνί). ECU - Υποψήφια θέση #1 Εδώ η θέση μεταξύ μπαταρίας κ ανορθωτή μας κάνει μιας είναι μακριά από τη θερμότητα του κινητήρα και από τους πολλούς κραδασμούς αλλά δυστυχώς η καλωδίωση αποδείχθηκε ότι είναι κοντή (universal για όλα τα μηχανάκια) και δε φθάνει για να τοποθετηθεί η IMU μπροστά. ECU και IMU - Υποψήφια θέση #2 Στα πλάγια μπροστά από το ψυγείο υπήρχε τελικά αρκετός χώρος που σε μαμά μηχανάκι είναι ο ανορθωτής και έτσι με αφρολέξ για προστασία από τους κραδασμούς τοποθετήθηκε η ECU. To σημείο κάτω από την είσοδο του Ram Air ήταν υποψήφιο και για την IMU αλλά δεν επιλέχθηκε ως θέση μιας κ μπήκε όμως ακριβώς πάνω στο Ram Air! Επιστρατεύτηκε λοιπόν velcro της 3Μ κ σιλικόνη για να γεμίσει το κενό και να είναι οριζόντια με το έδαφος μιας και το Ram Air έχει μια κλίση προς τα εμπρός. Αφού βρέθηκαν λοιπόν τα δυο πιο σημαντικά σημεία ήρθε και η ώρα για τα επιμέρους. Το λαμπάκι μπήκε στη θέση που πάει το κλειδί και οι διακόπτες για την επιλογή της ευαισθησίας του traction μπήκαν στην προβλεπόμενη θέση από τον κατασκευαστή. Η ποιότητα όμως της βάσης των κουμπιών δε με γέμισε το μάτι και έτσι αποφάσισα να χρησιμοποιήσω έναν φθηνό διακόπτη με 3 κουμπιά που τα 2 θα τα χρησιμοποιούσα για το GRIPONE και το άλλο για την επιλογή χάρτη στο Bazzaz. Αφού μπήκε κ αυτό σειρά είχε η συνδεσμολογία των κουμπιών. Έτσι βρήκα και ποιά καλώδια αντιστοιχούν σε ποιό κουμπί... και συνδέθηκαν με τους αντίστοιχους καινούργιους διακόπτες (Momentary action button για το traction control) (Latching action button για το Bazzaz) Εγκατάσταση και σύνδεση καλωδίωσης ECU Είναι πραγματικά plug & play. Σηκώνεις ντεπόζιτο, βγάζεις φιλτροκούτι, βρίσκεις το τρίτο ignition coil και συνδέεις τα παρακάτω καλώδια Το άλλο πάει στη γείωση, επέλεξα την μπαταρία (btw ίσα που έφτασε) Δοκιμή
  12. Η μόνη διαφορά που θα δεις είναι να δουλεύει πιο φτωχό σε μείγμα, χωρίς χαρτογράφηση δεν πρόκειται να έχει ουσιαστική διαφορά σε απόδοση, συν ότι τα εργοστασιακά φίλτρα παρέχουν αρκετή ροή και δε χρειάζονται κάτι πιο ελεύθερο ακόμα και όταν κάνεις μικρές βελτιώσεις συν καλύτερο φιλτράρισμα σε σχέση με τα πιο ελευθέρας aftermarket. Ο μόνος λόγος για να πας σε aftermarket είναι αν θες να το καθαρίζεις μετά από κάποια χρήση αντί να το πετάς και να αγοράζεις άλλο.
  13. @giorgos.boun σωστά, λέει ότι είναι το καινούργιο μοντέλο που παίζει μόνο με την IMU... είμαι λίγο σκεπτικός στο κατά πόσο μπορεί το software να αντικαταστήσει τους 2 αισθητήρες στους τροχούς... αλλά anyways για να το λέει κάτι θα ξέρει. Ελπίζω μόνο να μην είναι marketing gimmick και τσάπα χαιρόμαστε για την ευκολία στην εγκατάσταση.... (εννοείς να δοκιμάσω το μηχανάκι σου? ή το δικό μου? γιατί αν εννοείς το δικό σου, το traction control δε θα μπει ποτέ έτσι σαν κυρία που θα το πάω...) Την IMU που θα την στερεώσεις btw...?
  14. Ωραίος ο George!!! με γειές το S4 ! Λοιπόν όταν με το καλό το περάσεις και το δοκιμάσεις θέλω να μας πεις εντυπώσεις... Πήρες και την IMU? Btw στις 11 του μήνα έρχεται και μένα το δικό μου, βέβαια πήρα το LEON τελικά αντί του S4... θα δείξει αν έκανα καλά ή όχι....
  15. Να σαι καλά, βασικά προσπαθώ όσο γίνεται να μην σφίγγομαι γενικότερα γιατί κουράζομαι κ πιο γρήγορα και μετά τα λάθη γίνονται ακόμα πιο εύκολα...