Krosfala

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1342
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Krosfala last won the day on March 10 2017

Krosfala had the most liked content!

Πόντοι

1102 Excellent

Σχετικά με το μέλος Krosfala

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα
  • Γενέθλια 08/29/81

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    ΘΕΣ/ΝΙΚΗ

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    GSΧR

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Triumph
  • dreamBike: Μοντέλο
    Daytona 6755R

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1723 προβολές προφίλ
  1. Νοοdles με το συμπαθιο μαν,οσοι δεν πηραμε cbr600 κ παμε πιστα ειμαστε σκυλομετανοιωμενοι δλδ? Εσυ σε ποιες πιστες εχεις μπει κ με τι μηχανακια και τι σε προβληματισε δλδ? σε τι χρονους γυρνας αν επιτρεπεται? εχεις οδηγησει 2χρονο 250ρι κ σου φανηκε λιγο?
  2. 1η παραγραφο,παλιο 400ρι ειπα εγω μονο και δεν ειπα παλιο ειπα οτι δεν υπαρχει πλεον αυτη η κατηγορια. 2η παραγραφο,εδω φαινεται οτο οντως εχεις μπει τοσες πολλες φορες που τα γκρουπ χωριζοταν αναλογως κυβικων. 3η παραγραφο,αυτο το λες μονο εσυ. 4η παραγραφο παλι μονο εσυ το λες αυτο με την εμπειρια σου απ τις πιστες,καινουριος σε τρακ ντεη θελει να μαθει κ το πιο απαραιτητο ειναι τα πανω απο 90αλογα τροχο. Μαλιστα,ακουστηκες.κομμενη η κουβεντα μαζι σου Και που ειπα εγω τι συνεβη με σενα,3λαλουν κ 2 χορευουν
  3. Εχεις πλακα ρε συ Flying.Κανω λαθος σε ο,τι λεω εκτος απο κει που συμφωνουμε..Μαλιστα.. Νομιζω πως δε χρειαζεται να σου αναλυσω γιατι ηδη καποιοι το εχουν κανει,παρολαυτα θα σου πω το εξης απ τα λεγομενα σου. 1 μηχανακι μπαινει με -5χλμ κ βγαινει με +30 ,λες να γυρνανε στο ιδιο γκρουπ? Ενηγουεης διαλεξα να κανω παραθεση αυτο το κειμενο σου κ για το Χρηστο που ανοιξε το θεμα, αλλα πιο πολυ για σενα γιατι εκτιμω τις τεχνικες γνωσεις που εχεις κ πολλες φορες βοηθας κοσμο. Ισως δεν εκανα καλα.. Στο θεμα σου Χρηστο,υπαρχει 1μηχανακι που απο ζυγισμα,στησιμο,γκαζι κ φρενο ειναι πολυ καλο σχολειο αλλα...υστερει φιλε στη συντηρηση κ υστερει πολυ σε σχεση με τα περισσοτερα. Παρολαυτα αν εχεις κανα φιλο κ μπορεις να το συντηρεις συχνα κ οικονομικα τοτε Ducati 749
  4. Flying εδω δεν τα λες καλα... Καταρχας οταν ειπα για την κατηγορια 400,ειπα σαν τα παλια(απο αποψη επιδοσεων κινητηρα) κ ειπα δυστυχως δεν βγαινουν πια,εννοωντας οτι κατα τη γνωμη κ την εμπειρια μου ενα συγχρονο μηχανακι με εκεινο το γκαζι για μεγαρα-σερρες θα ναι ταμαμ.Φυσικα κ δεν εννοω να πα να παρει κανα χαρο 30 χρονων.. Τα σημερινα 300-390-400 ειναι σα ψευτικα αυτοκινητακια σε σχεση με τα παλια 4κυλινδρα 400. 2ον στα τρακντευ τα γκρουπ χωριζονται βαση χρονου κι οχι κυβικων. Αμα γυρνας γρηγορα οτι κ να οδηγας δεν κινδυνευεις λογο κυβικων. 3ον τα τρακ ντεη γι αυτο που ειναι ειναι μια χαρα,το μονο προβλημα που εντοπιζω εγω ειναι ο αυξημενος κινδυνος ατυχηματος λογο πολλων οδηγων ταυτοχρονα,αλλοι εμπειροι,αλλοι οχι,αλλοι ριψοκινδυνοι κι αλλοι οχι. Αυτα απο μενα
  5. κατα τη γνωμη μου μια απ τις ιδανικοτερες κατηγοριες σε κυβικα για τρακ μπαηκ ηταν τα παλια 400ρια.Δυστυχως δεν υπαρχει πλεον.Την σημερον ημερα θα επαιζα μπαλιτσα σε 2 κατηγοριες. Η 1η περιπτωση αν εχεις ορεξη να ψαχνεις φτιαχνεις κλπ(ψιλοταλαιπωρια ειναι η αληθεια) ειναι κανα sv650 να του βαλεις φαιρινκ,κλιπ ον κ ο,τι χρειαζεται απο αναρτηση-στησιμο(δεν εχω ιδεα δεν το χω ψαξει). Η 2η ειναι τα 600ρια.το 675 ακομη καλυτερα. Αν εχεις ακομη το μηχανακι σου,μην το σκεφτεσαι,ξεκινα μ αυτο. Ειναι μια χαρα ,μπες κι αν κατι σε προβληματισει το βλεπεις. Ετσι λεω γω τωρα... :) Τωρα στα υπολοιπα στα παν κ τα παιδια
  6. χαχαχαχαχαχαχαχα
  7. Αργησα λιγο να το δω :) Αν βαλεις τ αυτ/τα πρωτα κι απο πανω το βερνικι θα κρατησουν πολυ περισσοτερο κ δε θα πεταξουν.Αλλα αν τα βαρεθεις για να τα βγαλεις θελει δουλεια κ μαλλον θα πληγωσεις κ το χρωμα. Αν τα βαλεις πανω απ το βερνικι τ αλλαζεις οποτε θες,αλλα αναλογως την ποιοτητα τους αργα η γρηγορα θα χαλασουν. Δε τσοις ης γιορς :p
  8. 2 ιδεες.. 1 κοβεις σ ενα μαγαζι μερικα αυτ/τα για να δειξει λιγο πιο ομορφο κ μετα το περνας κανα βερνικι κ τελος. Αν σ αρεσει βεβαια το χρωμα απ το gel coat που θα χει 2 παιρνεις χρωμα αυτ/του σε σπρευ κ βερνικι κ το βαφεις μονος σου Με γειες εεε :)
  9. Aν δε θες να εμπιστευτεις καποιον απ τους 2 μηχανικους κ τις προτασεις τους τοτε πρεπει να επικοινωνησεις με την εταιρεια που θα αγορασεις το ελατηριο. Παντως με τα νουμερα που μας δινεις ειναι πολυ δυσκολο να σε βοηθησει καποιος μιας κ δεν ξερουμε σε τι αντιστοιχουν. Η σκληροτητα του ελατηριου μετριεται σε κιλα/χιλ ,Ν/mm κλπ. Δεν γνωριζουμε δλδ αν αυτα ειναι τα αμεσως επομενα σε σκληροτητα ελατηρια κ τι διαφορα εχουν μεταξυ τους.πχ το ενα μπορει να ναι 10Ν/mm κ το αλλο 10.5N h 11N. Χοντρικα θα σου πω οτι αν με το ελατηριο σου δινεις ολη την προφορτιση κ παλι δεν πιανεις το 1/3 της διαδρομης σου,τοτε θα χρειαστεις 2 νουμερα πανω σε σκληροτητα για να εχεις περιθωριο να παιξεις κ να ρυθμιζεις. Βεβαια κ παλι παιζει ρολο το τι διαφορα εχει το καθε επομενο ελατηριο σε σκληροτητα. Αυτο να ξες δεν ειναι στανταρ σε ολες τις μαρκες,οποτε η εμπιστευεσαι καποιον να διαλεξει για σενα η καλο ψαξιμο :)
  10. Βασικα αυτο που σου πα δε γινεται,γιατι οντας φαγωμενα στο πλαι τα παλια η κορωνα φαινεται τεραστια κ αποτομη.Αν τα δεις στου Πετραν κ καταλαβεις πες αν θες.Αλλιως μονο με 211 διπλα διπλα μπορει να γινει συγκριση
  11. Oxi τεταρτη ειναι χειροτερα :) Συνεχιστε αν ειναι το προγραμμα σας για Πεμπτη κι αν τα καταφερω θα ρθω κι εγω
  12. Επιτηδες το γραψα λαθος για να δω αν προσεχετε :p Kουκου εννοουσα. Παιζει μια περιπτωση κ για Κυριακη αν ψηνει κανεις
  13. Gkourv,Giorgosboun,kouler σας βολευει εξισου κ η Παρασκευη αντι για Πεμπτη?
  14. Ναι ετσι σωστα,με μπερδεψες με την προσθεση "στην δεύτερη περίπτωση εχουμε 26+34=60mm. " που εγραψες.
  15. Τα χεις μπερδεψει λιγο μαν. Το χεις υπερβολικα προφορτισμενο,παρε πισω. Οταν ανεβαινεις στο μοτο κ μετρας βυθιση (rider sag) εκει θες το 1/3 περιπου της συνολικης διαδρομης.Το 56χιλ δλδ που ειπες. Εσυ το πηγες τωρα 34χιλ που λες. Οταν καβαλας κ μετρας βυθιση το μηχανακι καθεται απο το βαρος του +το δικο σου βαρος...