MyMike

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    499
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

301 Excellent

Σχετικά με το μέλος MyMike

  • Κλάση
    Primum nil nocere

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Υμηττός

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    DL650 Vstrom K9

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    Multistrada
  • dreamBike: Κυβισμός
    1200

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1111 προβολές προφίλ
  1. Ναί! Μην τους πεις ούτε καν οτι είναι Βέσπα! Μόνο ότι ανήκει σε ακινητοποιημένο όχημα και άρα ότι αποκλείεται να έκανες την παράβαση.
  2. Γκουχου, γκουχου..... παιδιά...οι καταναλωτές δεν είναι πάντα ζώα..... Άλλο όταν μιλάμε για γνώμες, ψήφους κλπ και άλλο όταν κάποιοι πάνε και σκάνε τα λεφτά τους. Εκεί συνήθως ο άλλος ΚΑΤΙ ΑΓΟΡΑΖΕΙ. Άλλο αν εμάς μας αρέσει αυτό ή όχι. Αυτός πάντως ΚΑΤΙ ΑΓΟΡΑΖΕΙ. Άλλος το πουλμουρ, άλλος την άνεση..... μην το πάμε μακριά, αφήστε τα ταξίδια, τα χώματα και τις αντβεντσουριές και πάμε σε κάτι πρακτικό. Έχετε σκεφτεί ότι τα ον οφ είναι ίσως το καταλληλότερο 2κυκλο για να μετακινηθεί κανείς στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ στους ελληνικούς δρόμους? Και δεν μιλάω για την Αττική οδό, την Εγνατία, την Ιονια ή την Εθνική. Μιλάω για τους δρόμους της κάθε περιοχής της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης, της Πάτρας και γενικά εκει που κινείται το 70% των ελληνικών 2τροχων. Στην κακοφτιαγμένη, χιλιομπαλωμένη ελληνική άσφαλτο. Εκεί που θα περάσεις από το καπάκι του υπόνομου με το στριτ και θα σου φύγουν τα σφραγίσματα, θα περάσω εγώ με το φτηνό ον οφ και απλώς θα ταρακουνηθώ και θα περάσει ο άλλος με το gs και θα νομίζει ότι είναι σε ιπτάμενο χαλί. Νομίζω ότι υπάρχει λόγος που μοσχοπουλάνε αυτά ειδικά στην Ελλάδα και αυτός δεν είναι απλά ότι αποβλακώθηκαν όλοι, αλλά ότι είναι το ιδανικό 2τροχο για κινηση σε ΚΑΚΗ ΑΣΦΑΛΤΟ, γιατί εκεί είναι που διαπρέπουν, όχι στα βουνά και τα λαγκάδια.... my 2 cents
  3. Ώπα, ώπα, 150.000 χλμ είπες? Ε τότε παίζει και το σενάριο αναρτήσεις και τα πάντα θα μπορούσαν να είναι...... Πάντως, ...εσύ δεν ήσουν με το θέμα με ένα Wolf που τέλειωνε τα λάστιχα σε 3.000 χλμ? Αν είναι έτσι κάτι γίνεται, δεν σε πάνε τα λάστιχα ρε παιδάκι μου!
  4. Αμάξι 4ετιας και να θέλει ηδη αναρτησεις?? Δεν το βλέπω πιθανο..... Έχει τρακάρει μήπως? Το πήρες καινούριο ή μεταχειρισμένο?
  5. Συγνώμη αλλά 20-25 κιλά είναι 10%, είναι σημαντική διαφορά, δεν έχει αντίκτυπο στις επιδόσεις? Ένα βαρύτερο όχημα δεν επιταχύνει και επιβραδύνει χειρότερα? Δεν καταναλώνει περισσότερο? Η λέξη αδράνεια σου λέει κάτι?
  6. Κουβέντα για τα φρένα??? ...που λογικά θα πρέπει να είναι το απόλυτο!
  7. Αν βρεθεί αφού έχεις αποζημιωθεί, ανήκει πλέον στην ασφαλιστική. Αυτό το υπογράφεις τη στιγμή της αποζημίωσης. Επίσης καμία σημασία δεν έχει που βρίσκεται η μηχανή τη στιγμή της κλοπής. Προσοχή μόνο, γιατί ένα κοινό λάθος είναι ότι πολλοί θεωρούν την ασφάλιση για ολική κλοπή ισχυρότερη της μερικής. Στην ασφάλιση για ολική κλοπή, εάν βρεθεί εντός του προκαθορισμένου χρόνου (συνήθως 2 ή 3 μήνες) έστω και το πλαίσιο ξεβρακωμένο από τα πάντα και πεταμένο κάπου, δεν παίρνεις φράγκο! Ευτυχώς αυτό συμβαίνει πολύ σπάνια..... Η μερική και ολική κλοπή σε εξασφαλίζει από όλα τα ενδεχόμενα.
  8. Από την άλλη, μια μερσεντες δεν εμποδίζει περισσότερο απο ένα φιατ πάνω στο πεζοδρόμιο.... και βέβαια η πόρσε που πάει με 300 δεν ξέρω αν είναι πιο επικίνδυνη από ένα τουρμπάτο γκολφ που πάει με 240....
  9. Ή θα βρέξει ή θα χιονίσει ή καλό καιρό θα κάνει είπε η Πυθία... Πάντως έχε υπόψιν (αν δεν το ξέρεις ήδη) ότι το Tracer GT που λες θα είναι η tracer έκδοση του mt-10, άρα θα παίζει σε τελείως άλλη κατηγορία οικονομικά (15-17 χιλιάρικα το κόβω)....
  10. "Παραλίγο θα με σκότωνες!" ....φώναξε και συνέχισε την γκρίζα, μίζερη, ασφαλή ζωούλα του....
  11. Τα κιλά του οδηγού και η μάζα γενικότερα δεν επηρεάζουν την τελική αλλά το πόσο γρήγορα θα την πιάσει, την επιτάχυνση δηλαδή. Αν θέλουμε να το τραβήξουμε από τα μαλλιά, ίσως επηρεάζει λίγο λόγω μεγαλύτερου όγκου (άρα αεροδυναμική αντίσταση) και λόγω αυξημένης τριβής κύλισης μιας και επιπεδώνει λίγο παραπάνω το ελαστικό...