maxim46

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    90
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

72 Excellent

Σχετικά με το μέλος maxim46

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    WR250R
  • myBike: Κυβισμός
    250

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • dreamBike: Μοντέλο
    S1000XR

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1184 προβολές προφίλ
  1. Μέση κατανάλωση με βαση τα τεστ που εχει κανει το μοτοτριτη: Sym 3,6 ανά 100 χιλιόμετρα Beverly 3,9 ανά 100 χιλιόμετρα Xmax 4,0 ανά 100 χιλιόμετρα Sh 4,1 ανά 100 χιλιόμετρα Kymco 4,9 ανά 100 χιλιόμετρα
  2. Με αυτο το μπατζετ, όπου θεωρώ οτι ειναι ικανοποιητικότατο θα μπορούσες να κοιτάξεις σε kymco downtown, sym gts 300 και δες καλύτερα το citycom, ειναι αρκετά ογκώδες για τα γούστα σου. Διαφορετικά πας σε λιγότερο ογκώδη και επώνυμα όπως Beverly, Honda sh 300, και xmax 250. Τα δυο τελευταία σε λιγο πιο παλαιά μοντέλα.
  3. Τωρα που το καλοσκέφτομαι, ίσως μια μπετονιέρα να ειναι πιο βολική απο το cruisym Πέρα απο την πλάκα, το μπατζετ θα βοηθήσει να κατευθύνουμε τις προτάσεις μας αφού υπάρχουν σκούτερ κινεζικά του χιλιάρικου μέχρι και σκούτερ που ξεπερνούν τα 13 χιλιάρικα.
  4. Αμα θελεις πιο ογκώδες απο citycom, τότε ψάχνεις για μπετονιέρα, οχι για σουτέρ!
  5. Δώσε και μια τάξη μεγέθους του μπατζετ σου
  6. Ο ασφαλιστής δεν εχει συνήθως πρόσβαση σε αυτο. Αυτο μπορει να το κανει μια ασφαλιστική εταιρεια απο μια κοινή βαση που έχουν και καταχωρούν τα πάντα που αφορούν ενα όχημα ασφαλιστικά (απο τις συνεργαζόμενες με αυτή τη βαση ασφαλιστικές). Η καλή σχέση ασφαλιστή & υπαλλήλου ασφαλιστικής μπορει να δωσει off the record πληροφορίες. Αντιλαμβάνεσαι ομως οτι η βαση αυτή ειναι ενα εργαλείο για πληροφόρηση μεταξύ των ασφαλιστικών που βοηθά στην τιμολόγηση οχημάτων και οποιαδήποτε διαρροή ειναι παράνομη. Πάντα ηταν παράνομη απλά τωρα η νομοθεσία εχει γίνει πιο αυστηρή.
  7. Το μόνο ρίσκο ειναι να επιστραφεί, να χρεωθείς τα μεταφορικά πηγαινε-ελα και το δέμα να ειναι άδειο. Αν δεν εχεις ασφαλίσει το περιεχόμενο η εταιρεια ταχυμεταφορών δεν εγγυάται τιποτα
  8. Για τις δυο πρώτες περιπτώσεις μάλλον δεν παιζει να βγει πινακίδα γιατι θα μιλαμε για νέα ταξινόμηση που θα πρεπει να καλύπτει προδιαγραφές euro4. Δεν νομίζω να υπάρχει κάποια παράταση ακομα για παλιά μη ταξινομημένα. Για την τριτη περίπτωση αφού το εχει κανει ο flying προφανώς και θα γίνεται. Επίσης, εχω την εντύπωση οτι για όσα υπάρχει κατατεθημενη πινακίδα γινεται μεταβίβαση χωρίς ΚΤΕΟ με την άδεια ομως να αναγράφει οτι το όχημα δεν δύναται να κινηθεί. Το μεταφέρεις σε ΚΤΕΟ, περνά τον έλεγχο και βγαίνει καινουρια άδεια. Δεν ειμαι ομως τόσο σίγουρος για το πως ακριβώς γίνεται η διαδικασία, αλλα θυμαμαι οτι αν κατατεθεί η πινακίδα μπορει να γίνει μεταβίβαση χωρίς ΚΤΕΟ.
  9. Το παπί εχει παει σε αλλο επίπεδο. Κάποτε επαιρνες ενα 50cc κι αν του έβαζες κανα κιτακι 72cc ήσουν βασιλιάς! Τωρα αν παρεις ενα με 150cc, ξενερώνεις γιατι στον ανταγωνισμό ήδη υπάρχει παπι 185cc
  10. Κατέφθασε και ο άμεσος ανταγωνιστής του Sym 185! Και με λίγη καλή θέληση ο κάγκουρας πιτσιρικας θα το ετοιμάσει για αγώνες στη Μαλαισία
  11. Προς τα εκει προσανατολιζομαι κι εγω, στο να μην το πουλήσω ποτε. Να έχουμε μια πολυ μακρά συμβίωση!
  12. Ναι, ήδη εχει πιάσει. Ασε που ανέβηκα προχθές και με «ξενερωσε» η καβαλα κ ο πολυ μαλακός συμπλέκτης του Για να χαλάει και να εχω κάτι να ασχολούμαι το πηρα
  13. Τελικά ηταν το ρελαντί. Ηταν πολυ πιο χαμηλά απο αυτο που δίνει ο κατασκευαστής. Ρυθμίστηκε και ολα καλα!
  14. Μετρητά ήταν; Ίσως να τον καλούσε κανένα δικηγορικό γραφειο ή αν κατεθετες μήνυση και υπήρχε περίπτωση να τον καλέσουν απο το τμήμα. Μπας και φοβηθεί και στα δωσει. Αλλιώς παρε μαντήλι, αν δεν μπορείς να αποδείξεις οτι πηρε χρήματα...
  15. Αν και λιγο ξενερωμενος που σβήνει στα χαμηλά και δεν ξέρω τι ειναι, πολυ ευχαριστημένος που εν τελεί το πηρα