maxim46

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    85
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

69 Excellent

Σχετικά με το μέλος maxim46

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    WR250R
  • myBike: Κυβισμός
    250

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • dreamBike: Μοντέλο
    S1000XR

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1093 προβολές προφίλ
  1. Ο ασφαλιστής δεν εχει συνήθως πρόσβαση σε αυτο. Αυτο μπορει να το κανει μια ασφαλιστική εταιρεια απο μια κοινή βαση που έχουν και καταχωρούν τα πάντα που αφορούν ενα όχημα ασφαλιστικά (απο τις συνεργαζόμενες με αυτή τη βαση ασφαλιστικές). Η καλή σχέση ασφαλιστή & υπαλλήλου ασφαλιστικής μπορει να δωσει off the record πληροφορίες. Αντιλαμβάνεσαι ομως οτι η βαση αυτή ειναι ενα εργαλείο για πληροφόρηση μεταξύ των ασφαλιστικών που βοηθά στην τιμολόγηση οχημάτων και οποιαδήποτε διαρροή ειναι παράνομη. Πάντα ηταν παράνομη απλά τωρα η νομοθεσία εχει γίνει πιο αυστηρή.
  2. Το μόνο ρίσκο ειναι να επιστραφεί, να χρεωθείς τα μεταφορικά πηγαινε-ελα και το δέμα να ειναι άδειο. Αν δεν εχεις ασφαλίσει το περιεχόμενο η εταιρεια ταχυμεταφορών δεν εγγυάται τιποτα
  3. Για τις δυο πρώτες περιπτώσεις μάλλον δεν παιζει να βγει πινακίδα γιατι θα μιλαμε για νέα ταξινόμηση που θα πρεπει να καλύπτει προδιαγραφές euro4. Δεν νομίζω να υπάρχει κάποια παράταση ακομα για παλιά μη ταξινομημένα. Για την τριτη περίπτωση αφού το εχει κανει ο flying προφανώς και θα γίνεται. Επίσης, εχω την εντύπωση οτι για όσα υπάρχει κατατεθημενη πινακίδα γινεται μεταβίβαση χωρίς ΚΤΕΟ με την άδεια ομως να αναγράφει οτι το όχημα δεν δύναται να κινηθεί. Το μεταφέρεις σε ΚΤΕΟ, περνά τον έλεγχο και βγαίνει καινουρια άδεια. Δεν ειμαι ομως τόσο σίγουρος για το πως ακριβώς γίνεται η διαδικασία, αλλα θυμαμαι οτι αν κατατεθεί η πινακίδα μπορει να γίνει μεταβίβαση χωρίς ΚΤΕΟ.
  4. Το παπί εχει παει σε αλλο επίπεδο. Κάποτε επαιρνες ενα 50cc κι αν του έβαζες κανα κιτακι 72cc ήσουν βασιλιάς! Τωρα αν παρεις ενα με 150cc, ξενερώνεις γιατι στον ανταγωνισμό ήδη υπάρχει παπι 185cc
  5. Κατέφθασε και ο άμεσος ανταγωνιστής του Sym 185! Και με λίγη καλή θέληση ο κάγκουρας πιτσιρικας θα το ετοιμάσει για αγώνες στη Μαλαισία
  6. Προς τα εκει προσανατολιζομαι κι εγω, στο να μην το πουλήσω ποτε. Να έχουμε μια πολυ μακρά συμβίωση!
  7. Ναι, ήδη εχει πιάσει. Ασε που ανέβηκα προχθές και με «ξενερωσε» η καβαλα κ ο πολυ μαλακός συμπλέκτης του Για να χαλάει και να εχω κάτι να ασχολούμαι το πηρα
  8. Τελικά ηταν το ρελαντί. Ηταν πολυ πιο χαμηλά απο αυτο που δίνει ο κατασκευαστής. Ρυθμίστηκε και ολα καλα!
  9. Μετρητά ήταν; Ίσως να τον καλούσε κανένα δικηγορικό γραφειο ή αν κατεθετες μήνυση και υπήρχε περίπτωση να τον καλέσουν απο το τμήμα. Μπας και φοβηθεί και στα δωσει. Αλλιώς παρε μαντήλι, αν δεν μπορείς να αποδείξεις οτι πηρε χρήματα...
  10. Αν και λιγο ξενερωμενος που σβήνει στα χαμηλά και δεν ξέρω τι ειναι, πολυ ευχαριστημένος που εν τελεί το πηρα
  11. Wr250r 80€ ετήσιο με οδική + νομική σε επαρχεια (Αργολίδα)
  12. Κι εγω το ίδιο νομίζω, οτι τα six days ειναι ειδική σειρά εντουρο της KTM.
  13. https://www.car.gr/18437434-honda-glx «ξυλονη την άσφαλτο δεν κρατιέται πριονιιι»
  14. Ειναι υπερβολή για εμενα νομίζω, αφού ουσιαστικά ενα παπι θελω. Αλλα επειδή κι εγω το θεωρώ διαμάντι και ευκαιρία εχω ψηθεί άσχημα.
  15. Γιατι το λες αυτο; Απο το 690 πηγα σε άλλη κατηγορία και πηρα το 900. Εδω δεν εχει άλλη αλλαγη προς το παρόν. Παράλληλα εχω κι ενα παπι σουπρα του 2000 και σκεφτομαι να το αλλάξω με νέο παπι. Ειναι καλύτερα να παω σε ενα καινουριο παπι ή να παω σε ενα Wr250r που το θεωρώ ευκαιρία; Ειναι ομως ευκαιρία; Μιλαμε για 2 μηχανακια. Το τρεισερ μένει και το παπι ειναι προς αντικατάσταση. Το θέμα ειναι εάν ενα εντουρακι για δεύτερο μηχανάκι που πρωτίστως θα με πηγαινοφέρνει στη δουλεια ειναι καλύτερο, σε χρηστικότητα ή ο,τι ειναι, απο ενα παπι. Σίγουρα με το εντουρακι θα μπορείς να μπεις και λιγο χώμα. Άρα έρχονται και τα ερωτήματα της ποιότητας, ασφαλείας, διαρκείας του κινητήρα για τη χρήση που το θελω και φυσικά όπως είπες το κόστος.