VaggosGLX

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1686
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

479 Excellent

6 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος VaggosGLX

  • Κλάση
    Spammer
  • Γενέθλια December 15

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    GLX
  • myBike: Κυβισμός
    97

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    Z750 ABS
  • dreamBike: Κυβισμός
    750

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

8011 προβολές προφίλ
  1. Τα βηματα τα επαναλαμβανεις μεχρι να φτασεις στο καλυτερο δυνατο σημειο ωστε να εχεις μικρη καταναλωση και την μεγιστη αποδοση απο το καρμπ... Σε καποιους ισως να μην χρειαστει και καθολου (πχ σε μενα χρειαστηκε μια φορα να γινει). Ειναι αναλογα με το ποσο ειναι εκτος ρυθμισης το καρμπ. Πχ ενα καλοσυντηρημενο παπακι οταν θα πας να κανεις την διαδικασια πιθανον να μην χρειαστεις δευτερη φορα να το κανεις. Αλλά οταν θα το λυσεις για καθαρισμα χωρις να κρατησεις σημειωσεις για τις ρυθμισεις (ποσες στροφες η καθε βιδα, ποια σκαλα στο σλαιντ κτλ) εκει σιγουρα θα το κανεις και δευτερη και τριτη φορα....
  2. Το 0.8 προκυπτει απο το 80%. 80% ειναι ουσιαστικα 80/100 που μας βγαζει 0.8. Τα νουμερα ειναι εμπειρικα απο βιβλια που ειχα και διαβαζα. Δεν ειναι κατι σταταρ που χρησιμοποείται απο κατασκευαστες. Αν κοιταξεις λιγο παραπανω θα δεις οτι γραφω 80%-84% της διαμετρου της βαλβιδας εισαγωγης ειναι αυτο που θα καθορισει την καλυτερη καταναλωση και τις επιδοσεις (σχεση καταναλωση/επιδοσεις). Οσο πιο πολυ χερι βαζεις στο μοτερ τοσο αλλαζει το νουμερο. Πχ για ενα μοτερ με μεγαλυτερη διαδρομη απο το μαμα όπως και με μεγαλυτερο πιστονι απο το μαμα εγω προσωπικα θα ξεκιναγα με το 90% στον τυπο δηλαδη με το 0.9. Οτιδηποτε μεγαλυτερο απο το 100% θα ειναι σαν να μπουκωνεις το μοτερ καθοτι η μονη διοδος καυσιμου/αερα προς τον κυλινδρο ειναι απο την βαλβιδα εισαγωγης. Αν ειναι μεγαλυτερο του 100% ειναι σαν να προσπαθεις να πιεις νερο απο μπουκαλι με μεγαλυτερη διαμετρο απο το στομα. Οσο και να θες να πιεις θα πνιγεσαι λογω πολυ μεγαλυτερης παροχης απο οτι μπορεις να καταναλωσεις...
  3. Το ντεποζιτο παει κατευθειαν για βαφη (οταν βλεπεις ασπρο στην γρατσουνια σημαινει οτι εχει φτασει στο ασταρι οποτε δεν προκειται να καλυφθει αλλιως) Την σκουρια απο κατω θα πηγαινα σε ενα καταστημα με χρωματα αυτοκινητου (η ακομα και ναυτιλιακα χρωματα) και θα επαιρνα ενα rust converter. Το περνας με ενα πινελακι και κανει την σκουρια μαυρη σταματοντας την εξελιξη της. Μετα με κανενα σπρει μαυρο με καταλυτη θα το περναγα και τελος (το φτιαχνεις σε χρωματοπωλεια αυτοκινητων αλλα ειναι μεχρι 12 ωρες το πολυ μετα στερεοποιειται λογω του καταλυτη)
  4. Αν το κάνεις καλά είναι να βγάλεις χρώμα από την μοτό και να φτιάξεις ένα σπρευ μονής. Ρίχνεις αστάρι, τρίβεις με 600αρι νερού, ρίχνεις βαφή και περιμένεις 2 μέρες να στεγνώξει καλά (καλά είναι να την αφήσεις στον ήλιο) να γίνει το λεγόμενο gas out και μετά να περάσεις όλη την μοτό με αλοιφή γυαλίσματος. Έτσι θα ανακατέψεις καινούργια με παλιά βαφή. Θα σου πρότεινα όλο αυτό να γίνει απο κάποιο φανοποιείο γιατί μπορεί να κάνεις μεγαλύτερο κακό από αυτό που προσπαθείς να διορθώσεις (ειδικά με την αλοιφή και τον αλοιφαδόρο έχω δεί θεούς και δαίμονες...)
  5. Γνωμη μου χτυπα ολο το σημειο με καποιο πιεστικο και καθαρισε καλα την αλυσιδα. Μου ειχε τυχει ετσι και μενα και εψαχνα για τρυπες και τελικα ηταν σκουπιδια και απονερα μαζι με λαδια απο την αλυσιδα...
  6. Εχει να κανει με το συνολικο χρονο που μενει ανοικτη και με το βυθισμα που κανει η βαλβιδα. Οσο πιο αγριος ο εκκεντροφορος το πιο πολυ ωρα μενει ανοικτη η βαλβιδα (πατημενη προς το πιστονι) και πιο πολυ πιεζεται η βαλβιδα να ανοιξει. Για αυτο και τα πιστονια συνηθως εχουν τσεπες (σκαψιμο) εκει που μπορει η βαλβιδα να ακουμπησει το πιστονι...
  7. Λυσε το μοτερ και βαλε αλλο πιστονι (μιας και αυτο θα ακουμπησε με την βαλβιδα εισαγωγης, Πηγαινε την κεφαλη σε μηχανουργειο για ελεγχο και πιθανον επισκευη της εδρας (εαν εχει παραμορφωθει πρεπει να ξανατριφτει αλλιως δεν θα σφραγιζει καλα), αντικατεστησε την βαλβιδα εισαγωγης και ελενξε το διακενο, ελενξε την μπιελα για τυχον παραμορφωση και το διακενο στο στροφαλο καθως και την διαμετρο της τρυπας του πειρου. Λογικα με μια αλλαγη πιστονιου και τριψιμο της εδρας βαλβιδας εισαγωγης και αλλαγη της βαλβιδας εισαγωγης θα εισαι ενταξει...
  8. Καλησπερα σε ολα τα μελη! Προσφατα φιλος μου αγορασε μεταχειρισμενο ενα Yamaha Crypton T105 μαμα και το δανειστηκα για λιγες μερες για καποιες δουλειες Το θεμα ειναι οτι εκανε καποια μπερδεματα με το γκαζι, οταν ανοιγα αποτομα το γκαζι απο το ρελαντι μπουκωνε σε σημειο να κοντευει να σβησει και ετσι ρυθμισα λιγο το μειγμα. Το πιο αξιοπεριεργο ειναι οτι μετα την ρυθμιση αρχισε να βγαζει πισω απο τον κινητηρα αρκετο λαδι. Μιλαγε για ποσοτητα 50-100ml σε 20-30sec αφου ειχε σβησει το μηχανακι ή ακομα και εν ωρα λειτουργειας. Επειδη δεν θελω να το ανοιξω μιας και ο φιλος μου το χρησιμοποιει καθημερα απο και προς την εργασια του ρωταω μηπως καποιος εχει τυχε το ιδιο προβλημα ή ξερει τι μπορει να φταιει... Να σημειωσω οτι τα service γινονται κανονικα στην ωρα του και τα λαδια ειναι 20-50W YAMALUBE....(τα αλλαξαμε απο 10-40W μετα το περιστατικο για καλο και για κακο....)
  9. Λοιπον δωσε βαση για ειναι λιγο περιεργη κατασταση Πρωτα απο ολα σου λειπει ενα ακομα σημειο που πιανεται. Στην δευτερη φωτο στα αριστερα θα δεις ενα ορθογωνιο πλαστικο που εξεχει (δεν πολυφαινεται καλα αλλα αμα παρεις το πλαστικο στα χερια θα το δεις). Εκει σου λειπει μια βιδα και ενα παξιμαδι Παμε τωρα Στην πρωτη φωτο. Στα σημεια που πιανει το πλαστικο πανω στο τιμονι. Οπως βλεπεις την φωτο η αριστερη βιδα ειναι Μ5x35 και η δεξια ειναι M5x30. Αντιστοιχα και απο την αλλη μερια Στην δευτερη φωτο. Η πανω τρυπα ειναι που στερεωνει στο τιμονι εαν θυμαμαι καλα. Κανονικα ειναι M5x16 αλλα δεν προκειται να βρεις στο εμποριο οποτε πας στην M5x18 (εαν θυμαμαι καλα). Η αλλη κατω δεν ξερω τι παιρνει αλλα φαινεται για τρυπα βιδας M4. Επισης για το πλαστικο που σου ειπα θα χρειαστεις μια βιδα M4x12 κανονικα και ενα παξιμαδι (καλυτερα με φλαντζα) 4mm. Ενναλακτικα μπορεις να παρεις ενα κανονικο ή ασφαλειας και μια ροδελα 4mm. Στο εμποριο δεν προκειται να βρεις M4x12 αλλα M4x15 που ειναι πολυ κοντα. Τωρα στις δυο τελευταιες. Οι βιδες ειναι το ιδιο αλλα ειναι περιεργες. Ειναι παχος Μ10 και κατεβαινουν σε σπειρωμα Μ6 εαν θυμαμαι καλα. Δεν χρειαζετε να ειναι οι συγκεκριμενες που βγαζει η HONDA (part no. 90102-GB4-680). Απλα παρε καποιες Μ6x15 μαζι με 2 ροδελες κανονικες και 2 χαλκινες. Περνας την κανονικη πρωτα και μετα την χαλκινη να ακουμπα μεταξυ της κανονικης και του πλαστικου. Δεν σφιγγεις στο τερμα αλλα μεχρι ενος σημειου. Προσαρμοζεις το φαναρι και μετα σφιγγεις κανονικα. Οποτε εν τελει χρειαζεσαι: 2 βιδες M5x35 2 βιδες M5x30 1 βιδα M5x18 1 βιδα M4x15 1 παξιμαδι 4mm με φλαντζα (ή κανονικο ή ασφαλειας και 1 ροδελα 4mm κανονικη) 2 βιδες M6x15 2 ροδελες κανονικες 6mm 2 ροδελες χαλκινες 6mm
  10. Τους χαιρετισμους απο Ελλαδα στην μαρτυρικη Μεγαλονησο! Δοκιμασε να το δουλεψεις λιγα χιλιομετρα (περι τα 1000) και μετα ξανα λυσιμο και ξανα σχολαστικο καθαρισμα. Εν τω μεταξυ θα σου προτεινα ανα 2 μερες να τσεκαρεις το εργοστασιακο φιλτρακι του καρμπυρατερ (δεν θυμαμαι αν εχει να σου πω την αληθεια) γιατι οσο θα υπαρχει βενζινη στο μπολ του καρμπυρατερ θα βγαζει και κομματακια σκουπιδιων που ενδεχωμενως να μην εχουν ξεκολλησει με το πρωτο καθαρισμα.... Μεγαλη προσοχη στο βιδωμα/ξεβιδωμα της βιδας στο φιλτρακι. Εχει ψιλο (fine) σπειρωμα και μπορει με στραβοπιασμα να στα χαλασει χωρις πολλη δυσκολια... Για ανταλλακτικα (κωδικους ή αγορα) μπορεις να βρεις εδω (https://www.cmsnl.com/search/index.php?spbmbrand=HO&spbmmodel=cf50&spbmvin=) με τα νουμερα απο το σκελετο και τον κινητηρα (τσεκαρε και ελενξε να δεις ποια εκδοση εχεις στα σιγουρα) οπως και σχεδιαγραμματα σε exploded view mode που θα σε βοηθησουν να επισκευασεις οτι χρειαζεσαι
  11. Και την UMA καλη ειναι. βεβαια υπαρχουν στο εμποριο και αλλες....
  12. Τρομπα θα προτεινα μια μεγαλυτερη και ανοιγμα την διοδο λαδιου στα 2mm διαμετρο. Εκανα και εγω την συγκεκριμενη μετατροπη αλλα δεν εχω βγαλει ακομα το μηχανακι στον δρομο. Μολις το βγαλω θα ποσταρω ξανα με φωτο και με θερμοκρασιες (πριν και μετα)
  13. Απο θερμοκρασιες πως τα παει; Διατηρει την θερμοκρασια πιο χαμηλα απο οτι χωρις το ψυγειο;
  14. ναι ωρε! Σε καμια βδομαδα θα παω απο εκει εαν θες τον ρωταω. Εχει μαγαζι και κολλαει πλαστικα και του αφηνουν fairing ολοκληρα και δεν ερχονται να τα παρουν. Εαν θες να τον ρωτησω εαν εχει και τι χρειαζεσαι και εαν τα εχει να τον παρεις τηλ να συνεννοηθειτε για τιμες και αλλα που μπορει να χρειαζεται
  15. Ισως ξερω καποιον που μπορει να εχει πλαστικα για το μηχανακι. Αν θες στειλε μου ενα ΠΜ να τα πουμε