VaggosGLX

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1682
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

474 Excellent

6 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος VaggosGLX

  • Κλάση
    Spammer
  • Γενέθλια December 15

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    GLX
  • myBike: Κυβισμός
    97

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    Z750 ABS
  • dreamBike: Κυβισμός
    750

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

6976 προβολές προφίλ
  1. Γνωμη μου χτυπα ολο το σημειο με καποιο πιεστικο και καθαρισε καλα την αλυσιδα. Μου ειχε τυχει ετσι και μενα και εψαχνα για τρυπες και τελικα ηταν σκουπιδια και απονερα μαζι με λαδια απο την αλυσιδα...
  2. Εχει να κανει με το συνολικο χρονο που μενει ανοικτη και με το βυθισμα που κανει η βαλβιδα. Οσο πιο αγριος ο εκκεντροφορος το πιο πολυ ωρα μενει ανοικτη η βαλβιδα (πατημενη προς το πιστονι) και πιο πολυ πιεζεται η βαλβιδα να ανοιξει. Για αυτο και τα πιστονια συνηθως εχουν τσεπες (σκαψιμο) εκει που μπορει η βαλβιδα να ακουμπησει το πιστονι...
  3. Λυσε το μοτερ και βαλε αλλο πιστονι (μιας και αυτο θα ακουμπησε με την βαλβιδα εισαγωγης, Πηγαινε την κεφαλη σε μηχανουργειο για ελεγχο και πιθανον επισκευη της εδρας (εαν εχει παραμορφωθει πρεπει να ξανατριφτει αλλιως δεν θα σφραγιζει καλα), αντικατεστησε την βαλβιδα εισαγωγης και ελενξε το διακενο, ελενξε την μπιελα για τυχον παραμορφωση και το διακενο στο στροφαλο καθως και την διαμετρο της τρυπας του πειρου. Λογικα με μια αλλαγη πιστονιου και τριψιμο της εδρας βαλβιδας εισαγωγης και αλλαγη της βαλβιδας εισαγωγης θα εισαι ενταξει...
  4. Καλησπερα σε ολα τα μελη! Προσφατα φιλος μου αγορασε μεταχειρισμενο ενα Yamaha Crypton T105 μαμα και το δανειστηκα για λιγες μερες για καποιες δουλειες Το θεμα ειναι οτι εκανε καποια μπερδεματα με το γκαζι, οταν ανοιγα αποτομα το γκαζι απο το ρελαντι μπουκωνε σε σημειο να κοντευει να σβησει και ετσι ρυθμισα λιγο το μειγμα. Το πιο αξιοπεριεργο ειναι οτι μετα την ρυθμιση αρχισε να βγαζει πισω απο τον κινητηρα αρκετο λαδι. Μιλαγε για ποσοτητα 50-100ml σε 20-30sec αφου ειχε σβησει το μηχανακι ή ακομα και εν ωρα λειτουργειας. Επειδη δεν θελω να το ανοιξω μιας και ο φιλος μου το χρησιμοποιει καθημερα απο και προς την εργασια του ρωταω μηπως καποιος εχει τυχε το ιδιο προβλημα ή ξερει τι μπορει να φταιει... Να σημειωσω οτι τα service γινονται κανονικα στην ωρα του και τα λαδια ειναι 20-50W YAMALUBE....(τα αλλαξαμε απο 10-40W μετα το περιστατικο για καλο και για κακο....)
  5. Λοιπον δωσε βαση για ειναι λιγο περιεργη κατασταση Πρωτα απο ολα σου λειπει ενα ακομα σημειο που πιανεται. Στην δευτερη φωτο στα αριστερα θα δεις ενα ορθογωνιο πλαστικο που εξεχει (δεν πολυφαινεται καλα αλλα αμα παρεις το πλαστικο στα χερια θα το δεις). Εκει σου λειπει μια βιδα και ενα παξιμαδι Παμε τωρα Στην πρωτη φωτο. Στα σημεια που πιανει το πλαστικο πανω στο τιμονι. Οπως βλεπεις την φωτο η αριστερη βιδα ειναι Μ5x35 και η δεξια ειναι M5x30. Αντιστοιχα και απο την αλλη μερια Στην δευτερη φωτο. Η πανω τρυπα ειναι που στερεωνει στο τιμονι εαν θυμαμαι καλα. Κανονικα ειναι M5x16 αλλα δεν προκειται να βρεις στο εμποριο οποτε πας στην M5x18 (εαν θυμαμαι καλα). Η αλλη κατω δεν ξερω τι παιρνει αλλα φαινεται για τρυπα βιδας M4. Επισης για το πλαστικο που σου ειπα θα χρειαστεις μια βιδα M4x12 κανονικα και ενα παξιμαδι (καλυτερα με φλαντζα) 4mm. Ενναλακτικα μπορεις να παρεις ενα κανονικο ή ασφαλειας και μια ροδελα 4mm. Στο εμποριο δεν προκειται να βρεις M4x12 αλλα M4x15 που ειναι πολυ κοντα. Τωρα στις δυο τελευταιες. Οι βιδες ειναι το ιδιο αλλα ειναι περιεργες. Ειναι παχος Μ10 και κατεβαινουν σε σπειρωμα Μ6 εαν θυμαμαι καλα. Δεν χρειαζετε να ειναι οι συγκεκριμενες που βγαζει η HONDA (part no. 90102-GB4-680). Απλα παρε καποιες Μ6x15 μαζι με 2 ροδελες κανονικες και 2 χαλκινες. Περνας την κανονικη πρωτα και μετα την χαλκινη να ακουμπα μεταξυ της κανονικης και του πλαστικου. Δεν σφιγγεις στο τερμα αλλα μεχρι ενος σημειου. Προσαρμοζεις το φαναρι και μετα σφιγγεις κανονικα. Οποτε εν τελει χρειαζεσαι: 2 βιδες M5x35 2 βιδες M5x30 1 βιδα M5x18 1 βιδα M4x15 1 παξιμαδι 4mm με φλαντζα (ή κανονικο ή ασφαλειας και 1 ροδελα 4mm κανονικη) 2 βιδες M6x15 2 ροδελες κανονικες 6mm 2 ροδελες χαλκινες 6mm
  6. Τους χαιρετισμους απο Ελλαδα στην μαρτυρικη Μεγαλονησο! Δοκιμασε να το δουλεψεις λιγα χιλιομετρα (περι τα 1000) και μετα ξανα λυσιμο και ξανα σχολαστικο καθαρισμα. Εν τω μεταξυ θα σου προτεινα ανα 2 μερες να τσεκαρεις το εργοστασιακο φιλτρακι του καρμπυρατερ (δεν θυμαμαι αν εχει να σου πω την αληθεια) γιατι οσο θα υπαρχει βενζινη στο μπολ του καρμπυρατερ θα βγαζει και κομματακια σκουπιδιων που ενδεχωμενως να μην εχουν ξεκολλησει με το πρωτο καθαρισμα.... Μεγαλη προσοχη στο βιδωμα/ξεβιδωμα της βιδας στο φιλτρακι. Εχει ψιλο (fine) σπειρωμα και μπορει με στραβοπιασμα να στα χαλασει χωρις πολλη δυσκολια... Για ανταλλακτικα (κωδικους ή αγορα) μπορεις να βρεις εδω (https://www.cmsnl.com/search/index.php?spbmbrand=HO&spbmmodel=cf50&spbmvin=) με τα νουμερα απο το σκελετο και τον κινητηρα (τσεκαρε και ελενξε να δεις ποια εκδοση εχεις στα σιγουρα) οπως και σχεδιαγραμματα σε exploded view mode που θα σε βοηθησουν να επισκευασεις οτι χρειαζεσαι
  7. Και την UMA καλη ειναι. βεβαια υπαρχουν στο εμποριο και αλλες....
  8. Τρομπα θα προτεινα μια μεγαλυτερη και ανοιγμα την διοδο λαδιου στα 2mm διαμετρο. Εκανα και εγω την συγκεκριμενη μετατροπη αλλα δεν εχω βγαλει ακομα το μηχανακι στον δρομο. Μολις το βγαλω θα ποσταρω ξανα με φωτο και με θερμοκρασιες (πριν και μετα)
  9. Απο θερμοκρασιες πως τα παει; Διατηρει την θερμοκρασια πιο χαμηλα απο οτι χωρις το ψυγειο;
  10. ναι ωρε! Σε καμια βδομαδα θα παω απο εκει εαν θες τον ρωταω. Εχει μαγαζι και κολλαει πλαστικα και του αφηνουν fairing ολοκληρα και δεν ερχονται να τα παρουν. Εαν θες να τον ρωτησω εαν εχει και τι χρειαζεσαι και εαν τα εχει να τον παρεις τηλ να συνεννοηθειτε για τιμες και αλλα που μπορει να χρειαζεται
  11. Ισως ξερω καποιον που μπορει να εχει πλαστικα για το μηχανακι. Αν θες στειλε μου ενα ΠΜ να τα πουμε
  12. Ελα και ενας αλλος τροπος. Στο δικο μου παπι αλλα και σε hayabusa φιλου με παρομοιο προβλημα καναμε το εξης: Πηγαμε SM και πηραμε 4 δοχεια ROLI που καθαριζουν τα μπανια, κουζινες κτλ. Αδειασαμε τα ντεποζιτα και ριξαμε οινοπνευμα μεσα ωστε να διαλυθουν τυχον λαδια και λιπαρες ουσιες. Μετα το αδειασμα απο το οινοπνευμα τα αφησαμε ανοιχτα για καμια ωριτσα να στεγνωσουν. Αδειασμα ενα κουτακι ROLI και καυτο νερο μεσα με λιγη αλυσιδα μεσα ωστε να ξεκολλησει και καμια σκουρια με το ξυσιμο. Καρφωμα την αλυσιδα σε φελλο και ταπωμα το τεποζιτο με τον φελλο. Τυλιγμα με 2 παλιες κουβερτες και στο πλυντηριο (για το παπι) γιατι για το busa μας εφυγαν τα χερια να το κουναμε. Επαναλαβαμε την διαδικασια 3 φορες. Τα τεποζιτα απο μεσα αφαιρεσαν περι το 90% της σκουριας. Μετα μπηκε πλαστικοποιητης για τεποζιτα ωστε να προστατευτουν στον μελλον απο την σκουρια. Μπελαλιδικη διαδικασια αλλα δεν μπλεξαμε με καυστικα οξεα. Εναλλακτικα μπορει καποιος να χρησιμοποιησει ποτασα (ή κασυτικη σοδα οπως ειναι η κανονικη ονομασια) που χρησιμοποιειται για καθαρισμο βαρελιων και δεξαμενων
  13. Ο αδερφος μου ειναι ενηλικος, ο πατερας αγροτης ολα πλεον ειναι πληρωμενα (αδεια,ασφαλεια, προστιματα) και προσφατα εβγαλε και διπλωμα για το μηχανακι (ειχε μονο αυτοκινητου). Πρωτη φορα που τον γραφουν γενικα....Ο πατερας μου οντως δεν ηξερε για το μηχανακι. Ηξερε οτι δουλευε αλλα συνηθως επαιρνε το αυτοκινητο για τις δουλειες. Τωρα πως και το πηρε εκεινη την μερα να παει για δουλεια δεν ξερω.
  14. Καλησπερα σε ολα τα μελη του φορουμ! Προ 1 μηνος εγινε το εξης περιστατικο: ο αδερφος μου πηρε το παλιο μηχανακι του πατερα μου (50cc) και τον σταματησαν οι τροχαιοι. Οπως καταλαβατε τον εγραψαν απλα το μηχανακι δεν ειχε ανανεωμενη αδεια και καθολου ασφαλεια οπως και ο αδερφος μου δεν ειχε διπλωμα. Πλεον εβγαλε διπλωμα και μετα το περιστατικο ανανεωσα την αδεια και εβγαλα καινουργια ασφαλεια απο την αρχη ωστε εαν το ξαναπαρει μην πληρωνουμε κερατιατικα παλι. Το θεμα ειναι οτι σημερα ηρθε στο σπιτι η αστυνομια και μου εδωσε 2 κλησεις για δικασιμο. Το ενα ειναι για τον αδερφο μου και το δευτερο ειναι για τον αδερφο μου και τον πατερα μου μαζι. Η ερωτηση ειναι η εξης: Ξερει κανεις τι γινεται σε αυτην την περιπτωση; Δεν μου εχει ξανατυχει και για αυτο το ρωταω γιατι μου εφυγαν για τις κλησεις, για την ασφαλεια, για κρανος (για τον αδερφο μου) και για την αδεια, δεν αντεχει αλλο η τσεπη μου για να πληρωσω και δικηγορο...
  15. Το οτι ψιλοπαιζει στις ανηφορες οταν ειναι στο τελος ειναι φυσιολογικο. Το φλοτερ λειτουργει με ενδειξεις Ohm. Οσο κουνιεται το φλοτερ αλλαζει και η αντισταση που δημιουργειται. και αν ειναι και αδειο το ντεποζιτο εννοειται οτι το φλοτερ κουνιεται και πιο ευκολα μεσα στο χωρο οποτε μπορει να δεις και πολυ διαφορετικες τιμες ενδειξης στο κοντερ.