ChristosZ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1016
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

304 Excellent

Σχετικά με το μέλος ChristosZ

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
  • myBike: Μοντέλο
    StripleR,DRZ-SM
  • myBike: Κυβισμός
    1075

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    Πολλά

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1399 προβολές προφίλ
  1. Η Χόντα πάντα είχε την ίδια φιλοσοφία από τo 1983 και θα έχει την ίδια φιλοσοφία για πάντα. Φτιάξε το απόλυτα πιο γρήγορο μηχανάκι στον ένα γύρο και μετά βρες το υπερταλέντο που θα μπορεί να το οδηγάει για όλο τον αγώνα. Όλοι όσοι δεν κατάφεραν να κερδίσουν με το Χοντα απλά ήταν άχρηστοι για την εταιρία και τίποτα λιγότερο (με έξαίρεση τον γυάλινο Pedrosa). Ο MM δεν ξέρω αν ποτέ θα ρισκάρει να αλλάξει εταιρία. Πάντως έχει το ταλέντο και τον χρόνο για να καταφέρει να ξεπεράσει μέχρι και τον Agostini και αν ο χρόνος και η τύχη είναι με το μέρος του θα το καταφέρει.
  2. Σε σχέση με τους 46-12-21 σίγουρα χάνει λίγο σε ιπποδύναμη και είναι καταπληκτική η διαχείριση του 20 και της ομάδας του στο πακέτο που έχουν. Αλλά σε σχέση με άλλες εταιρίες το θεωρώ άτοπο. Γιατί και ο Rins κέρδισε με λιγότερη δύναμη στο Silverstone. Και ο Viniales είχε ακόμα λιγότερη και από την Yamaha όταν είχε κερδίσει στο Silverstone. Το αν θα κερδίσει απέναντι στον 93 είναι κάτι που δεν έχει να κάνει με την ιπποδύναμη αλλά με την διαχείριση του πακέτου που έχει. Αλλά αυτό είναι μια τεράστια κουβέντα από μόνο του και ξεφεύγει από το θέμα. Ποιο μηχανάκι ταιριάζει με κάποια πίστα και κάποια λάστιχα, την κατάσταση της ασφάλτου και 1002 άλλα πράγματα. Και επειδή ψιλοβγαίνω off topic. Να απαντήσω άλλη μια φορά στον τιτλο του θέματος. Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός θέλει και τύχη ναι. Αλλά MM93 - 275p CC35 - 88p TN30 - 62p JL99 - 23p Το να έχεις 102 περισσότερους βαθμούς από ότι όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί της Χόντα έχουν αθροιστικά είναι ταλέντο.
  3. Αν μιλάγαμε για ανταγωνιστές στο πρωτάθλημα θα σου έλεγα ότι έχεις απόλυτο δίκιο. Αλλά θεωρώ ότι στην συγκεκριμένη στιγμή, που ο Fabio δεν είχε τίποτα απολύτως να χάσει ενώ ο Marc πάει για πρωτάθλημα πως οι 500 στροφές λιγότερες (γιατί πλέον είναι το μόνο που κάνει την μοτοσυκλέτα του Β διαλογής) δεν μετράνε και τόσο. Όπως έχει πει και ο Mat Oxley, Motorcycle racers are a lovely bunch of two-faced vicious bastards. Είναι χαμογελαστοί δολοφόνοι με τσεκούρια. Και ο Μαρκ είναι από τους καλύτερους. Όποτε έχει έρθει κάποιος καινούριος πολύ γρήγορος κάνει πάντα το ίδιο. Λέει πόσο γρήγορος είναι, ανεβάζει τις προσδοκίες, το ξεφτιλίζουν μετά και τα Μέσα και στο τέλος τους καταστρέφει όλους αδίστακτα εντός και εκτός πίστας.
  4. Την Κυριακή ο αγώνας ήταν κάτι παραπάνω από μια νίκη για τον 93. Ήταν μία νίκη στην Ιταλία. Μια νίκη σε πίστα που είναι το δεύτερο σπίτι της Ντουκ. Στην πίσω αυλή του Γιατρού. Και μία νίκη για να προσπαθήσει να κόψει την φόρα του πιτσιρικά. Το σκόρ γράφει 1-0 στο 93-20 ματς. Και τα παιχνίδια μυαλού έχουν ξεκινήσει ήδη. Τόσο για να ανεβάσει τον Fabio και μετά να τον ρίξει όσο και για να καταρακώσει τους υπόλοιπους αντιπάλους του.κλικ μι.
  5. Άντε να βγει κανένα SMT πάλι! Να είναι και ομορφούλι όμως όπως το παλιό. Και αν πέταγε και το μοτέρ σε κανένα RC 890..
  6. Update: Λοιπόν.. Ο μάστορας μίλησε. Και ο ένοχος είναι τα πηνία. Περιέληξη και βλέπουμε. Οπότε φίλε σύντροχε, που το google search σε οδήγησε σε αυτό το σημείο. Ψάχνεις για πηνεία αν έχεις τα ίδια συμπτώματα. Και πάλι ευχαριστώ για τις απαντήσεις και την ψυχολογική υποστήριξη την δύσκολη τούτη ώρα.
  7. Λοιπόν.. Παρά το τρέξιμο βρήκα λίγο χρόνο να ασχοληθώ με το μηχανάκι. Δυστυχώς δεν είναι η μπαταρία. Μάλλον πηνία. Θα το πάω λοιπόν στον μάστορα γιατί από εδώ και πέρα είναι εκτός των γνώσεων και δυνατοτήτων μου και θα γράψω πάλι την τελική διάγνωση και λύση για να μπορεί να βρει και κάποιος άλλος απάντηση αν έχει τα ίδια συμπτώματα. Ευχαριστώ πολύ όλους όσους απάντησαν. Βοηθήσατε πολύ παίδες. Τα λέμε και σε κάποια βόλτα όταν αναστηθεί ο Λάζαρος.
  8. Θα σε γελάσω. Το μηχανάκι το έχω στα χέρια μου 8 μήνες οπότε δεν ξέρω πότε είχε αλλάξει μπαταρία ο προηγουμενος .. Αν φορτίσει όμως και δώσει για να πάρει μπροστά, δεν μπορώ να καταλάβω αν δεν φορτίζει μετρώντας?
  9. @ΤάκηςΜπ Έχει ο πατέρας μου βολτόμετρο. Οπότε κάτι θα καταφέρω. @HLIAS Θα βγάλω πρώτα την μπαταρία να δω αν φορτίζει και μετά θα ξεκινήσω να βλέπω τα υπόλοιπα. Αν δεν φορτίζει καν η μπαταρία θα βάλω επάνω μια καινούρια και θα συνεχίσω να μετράω να δω ότι τα υπόλοιπα λειτουργούν σωστά. Θα ψαχτώ και λίγο παραπάνω στα διάφορα αμερικάνικα φορουμ που το έχουν λιώσει οι τύποι με τα DRZ και γενικά το έχουν σαν νοοτροπία να κάνουν πράγματα μόνοι τους μπας και βρω τι ακριβώς πρέπει να κάνω αλλά και μέχρι τι μπορώ να κάνω μόνος μου χωρίς να το πάω σε μάστορα.
  10. Μπορεί εγώ να το είπα λάθος. θα το ξαναπώ λίγο πιο αναλυτικά. Το μόνο πράγμα που έχω ξανακάνει με ηλεκτρικά είναι να βάλω κάτι μπρίζες. Σε μηχανάκι άντε άλλαξα και μια φορά κάτι φλας. Μέχρι εκεί. Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με το άθλημα. Έχω όρεξη να μάθω και θα βρω και άτομο να μου δείξει τίποτα. Απλά μέχρι στιγμής μιλάμε για ποδόσφαιρο και εγώ δεν έχω δει καν μπάλα στην ζωή μου. Απλά έχω ακούσει για την ύπαρξή της.
  11. Άψογος! Ευχαριστώ! Εν τέλη ενώ θέλω πολύ να κάτσω να ασχοληθώ να ψαχτώ μόνος μου, δυσκολεύομαι πάρα πολύ να βρω τον χρόνο.
  12. Ρώτησα και πιο πάνω.. Επειδή δεν το έχω ξανακάνει, μπορείτε να με κατευθύνετε λίγο στο που τσεκάρω την τάση στα πηνεία και στον ανορθωτή αλλά και τι τιμές περιμένω να δω? Δεν έχω ιδέα..
  13. Δεν το χρησιμοποιώ τώρα ακριβώς για αυτόν τον λόγο. Μην μου δώσει στα χέρια και τίποτα άλλο. Θα ξεκινήσω από αύριο λογικά το χειρουργείο να δω τι παίζει και που. Κυρίως από προσωπικό ενδιαφέρον να μάθω και κατα δεύτερον , αν είναι απλά μπαταρία , εε, είναι λίγο μαλακία να μην την αλλάξω μόνος μου. Τώρα για ότι άλλο θα επανέλθω σίγουρα με ερωτήσεις. Αν είναι πηνία θα ρωτήσω και για περιεληξη και να δω πόσο βαθιά θα πάει το χέρι στην τσέπη. Αν είναι κοντά οι τιμές σε γερμανία με τα μαστόρια μπορεί να πάω και στην απ'εξω μεριά. Μεγάλη ταλαιπωρία αυτά τα ηλεκτρικά ρε γαμώτο. @seatcowl να ξαναπάρεις. Από τα καλύτερα μηχανάκια εντός πόλης και τίμιο και αξιοπρεπές σε ταξιδάκι αν δεν έχεις θέμα με αιμορροΐδες. Το ήθελα από χρόνια, το κατάφερα εν τέλη, και θα το αναστήσω(μαλλλον ).
  14. Λίγο πιο αναλυτικά. Όταν πάρει μπροστά, σκαστό μόνο, το μηχανάκι δεν σβήνει. Τρεμοπαίζουν τα φώτα και το κοντέρ. Η μπαταρία δεν φορτίζει γιατί μόλις το σβήσω μετά δεν δίνει ούτε λίγο στην μίζα. Θα την βγάλω αύριο το απόγευμα και θα την φορτίσω. Να δω αν φταίει ΚΑΙ η μπαταρία. Λογικά όμως δεν είναι από εκεί το θέμα. Γιατί αφού έπαιρνε μπροστά θα έπρεπε το μηχανάκι να μπορεί να σηκώσει μόνο του τις ελάχιστες απαιτήσεις ( φώτα, κοντέρ ) σε ρεύμα που έχει. Άρα αφού την φορτίσω και μετρήσω τάσεις, που αλλού να μετρήσω και τι τάσεις περιμένω να δω? Μετράω σε ρελαντί και με σταθερό γκάζι? Μην πείτε στροφές, δεν έχω στροφόμετρο.. Υπολογίζω τις στροφές του κινητήρα μετρώντας τους νεκρούς που ανασταίνονται από την εξάτμιση. Και κάτι τελευταίο..το μηχανάκι έχει συναγερμό πάνω.. Δοκιμάζω να τον βγάλω και να τσεκάρω πάλι μήπως ,μπας και ,λες να..?