ChristosZ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    994
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

299 Excellent

Σχετικά με το μέλος ChristosZ

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
  • myBike: Μοντέλο
    StripleR,DRZ-SM
  • myBike: Κυβισμός
    1075

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    Πολλά

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1257 προβολές προφίλ
  1. Καλά..σίγουρα ενοχλεί και ο θόρυβος ψυχολογικά.. Αλλά σε κάθε φρενάρισμα κάνει αρκετά έντονο θόρυβο.. και όταν φρενάρω χαλαρά δεν έχω ιδιάιτερο θέμα..Σε απότομο φρενάρισμα ΚΑΘΕ μα ΚΑΘΕ φορά ψιλομπλοκάρει..Αλλά πολύ λίγο.. Μπορεί να είναι ιδέα μου μπορεί όχι.. Αλλά από όταν άλλαξα την αρχή του φρεναρίσματος σταμάτησε να συμβαίνει.. Και επειδή το DRZ είναι το καθημερινό μου όχημα, θέλω λίγη παραπάνω σιγουριά στα σημαντικά.. Η παραγγελεία τελικά έγινε ήδη.. Περιμένουμε το stuff πλέον.. Ευχαριστώ πολύ..
  2. Δεν είναι δικό μου το βίντεο όχι. Αλλά είναι ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και στον ίδιο βαθμό. Σφίγγουν οι βάσεις? Απλά έχει αρχίσει να δημιουργέι θέματα όσο φρενάρω.. Και είναι και λίγο αγχωτικό να ακούς θορύβους από την δισκόπλακα σε κάθε φρενάρισμα. Δεν το εμπιστεύεσαι το ίδιο.
  3. Ένα μικρό update σε περίπτωση που φτάσει και καποιος άλλος μέχρι εδώ. Πήρα τηλέφωνο στον Wolf.. Μπορεί να φέρει δισκόπλακα κατά παραγγελεία.. Το "πρόβλημα" είναι ότι κάνει 260.. Θα ψάξω λίγο ακόμα από εδώ και από εκει μπας και αλλιώς πάω για εκει.. Just for the record.. Έχω αυτό το πρόβλημα ->
  4. Τέλειος.. θα πάρω αυριο τηλεφωνο..
  5. Να ξεθάψω λίγο το θέμα. Καλησπέρα παιδιά. Ξέρουμε που μπορούμε να βρούμε δισκόπλακα εμπρός για DRZ400 SM? Αν δεν παίζει Ελλάδα κανένα μαγαζί εντός Ε.Ε..?
  6. Καινούρια πίστα, δεν υπάρχουν πολλά δεδομένα εκτός από ένα τέστ τον Φεβρουάριο. Τότε τον πιό γρήγορο γύρο τον είχε ο Μικρος Σαμουράι στο 1.29.781 H Michelin έχει φέρει διαφορετικά λάστιχα(πιο σκληρα) σε σχέση με αυτά του τεστ οπότε και τα του τεστ θα αλλαξουν. Επίσης, Rabat δεν τρέχει ακόμα μετά το ατύχημα στο Silverstone και τον αντικαθιστά πάλι ο Torres με την GP16 και ο Simeon στην GP17. P.Espargaro και Lorenzo τρέχουν με τραυματισμό. FP1 Maverick Viñales ESP Movistar Yamaha (YZR-M1) 1m 31.220s [Lap 19/21] 325km/h (Top Speed) Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha (YZR-M1) 1m 31.490s +0.270s [21/22] 322k Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP18) 1m 31.636s +0.416s [19/19] 327k Jack Miller AUS Pramac Ducati (GP17) 1m 31.637s +0.417s [20/22] 320k Marc Marquez ESP Repsol Honda (RC213V) 1m 31.668s +0.448s [14/21] 326k Johann Zarco FRA Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1) 1m 31.786s +0.566s [22/22] 325k Andrea Iannone ITA Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 31.860s +0.640s [13/20] 321k Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V)* 1m 32.040s +0.820s [21/22] 320k Danilo Petrucci ITA Pramac Ducati (GP18) 1m 32.108s +0.888s [8/20] 327k Scott Redding GBR Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 32.191s +0.971s [17/18] 322k Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) 1m 32.280s +1.060s [19/20] 327k Aleix Espargaro ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 32.313s +1.093s [19/20] 320k Dani Pedrosa ESP Repsol Honda (RC213V) 1m 32.414s +1.194s [15/21] 323k Alex Rins ESP Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 32.422s +1.202s [14/17] 321k Franco Morbidelli ITA EG 0,0 Marc VDS (RC213V)* 1m 32.479s +1.259s [19/21] 319k Alvaro Bautista ESP Angel Nieto Team (GP17) 1m 32.520s +1.300s [16/21] 323k Jorge Lorenzo ESP Ducati Team (GP18) 1m 32.521s +1.301s [15/19] 325k Pol Espargaro ESP Red Bull KTM Factory (RC16) 1m 32.648s +1.428s [13/20] 321k Hafizh Syahrin MAL Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1)* 1m 32.770s +1.550s [17/20] 319k Karel Abraham CZE Angel Nieto Team (GP16) 1m 32.947s +1.727s [16/17] 323k Bradley Smith GBR Red Bull KTM Factory (RC16) 1m 33.092s +1.872s [13/21] 319k Thomas Luthi SWI EG 0,0 Marc VDS (RC213V)* 1m 33.133s +1.913s [14/20] 317k Xavier Simeon ESP Reale Avintia (GP17)* 1m 33.272s +2.052s [16/17] 320k Jordi Torres SPA Reale Avintia (GP16) 1m 33.406s +2.186s [19/21] 322k FP2 ^2 Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP18) 1m 31.090s [Lap 20/21] 327km/h (Top Speed) ˅1 Maverick Viñales ESP Movistar Yamaha (YZR-M1) 1m 31.121s +0.031s [20/23] 323k ^8 Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) 1m 31.164s +0.074s [21/22] 327k ^1 Marc Marquez ESP Repsol Honda (RC213V) 1m 31.188s +0.098s [5/23] 325k ^4 Danilo Petrucci ITA Pramac Ducati (GP18) 1m 31.238s +0.148s [17/18] 328k ^1 Andrea Iannone ITA Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 31.256s +0.166s [17/19] 320k ^9 Alvaro Bautista ESP Angel Nieto Team (GP17) 1m 31.378s +0.288s [23/24] 324k ^5 Dani Pedrosa ESP Repsol Honda (RC213V) 1m 31.385s +0.295s [22/24] 325k ˅7 Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha (YZR-M1) 1m 31.398s +0.308s [21/23] 321k ˅4 Johann Zarco FRA Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1) 1m 31.421s +0.331s [24/24] 322k ˅7 Jack Miller AUS Pramac Ducati (GP17) 1m 31.486s +0.396s [15/16] 322k ^3 Franco Morbidelli ITA EG 0,0 Marc VDS (RC213V)* 1m 31.647s +0.557s [21/24] 320k ˅5 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V)* 1m 31.714s +0.624s [23/26] 319k ^7 Bradley Smith GBR Red Bull KTM Factory (RC16) 1m 31.841s +0.751s [20/20] 320k ˅1 Alex Rins ESP Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 31.929s +0.839s [25/25] 320k ^1 Jorge Lorenzo ESP Ducati Team (GP18) 1m 32.027s +0.937s [7/11] 325k ˅5 Aleix Espargaro ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 32.067s +0.977s [16/19] 322k ^1 Hafizh Syahrin MAL Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1)* 1m 32.177s +1.087s [20/22] 319k ^1 Karel Abraham CZE Angel Nieto Team (GP16) 1m 32.403s +1.313s [19/19] 323k ˅2 Pol Espargaro ESP Red Bull KTM Factory (RC16) 1m 32.475s +1.385s [20/21] 321k ˅11 Scott Redding GBR Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 32.650s +1.560s [8/10] 320k = Thomas Luthi SWI EG 0,0 Marc VDS (RC213V)* 1m 32.661s +1.571s [20/22] 316k = Xavier Simeon ESP Reale Avintia (GP17)* 1m 32.989s +1.899s [15/18] 323k = Jordi Torres SPA Reale Avintia (GP16) 1m 33.503s +2.413s [17/19] 323k
  7. Το αυτό. Χρήσιμο το να έχει μανιβέλα αλλά όχι απαραίτητο. Οπότε απλά πάρε ένα φορτιστή μπαταρίας και όταν φεύγεις από το χωρίο στην χειρότερη πάρε την μπαταρία μαζί. 'Εχεις πολύ περισσότερες επιλογές έτσι. Το υδρόψυκτο να το καταλάβω πάνω κάτω γιατί να μην το θες. Στα καρμπσ ανάλογα με την κατάσταση μπορεί πάλι να έχεις θέματα,τα οποία αν το έχεις ξανα αντιμετωπίσει να μπορείς να λύσεις και μόνος σου.
  8. Τουλάχιστον εγώ τόση ώρα βλέπω Stream το BTSport. Όσοι βλέπετε Ote τόση ώρα έχετε Διατσίδη? 'Ακυρο τελικά. Miller και Zarco ήθελαν να τρέξουν. Οι άλλοι έλεγαν όχι.
  9. Μακάρι. Εδώ και το Assen λένε να χαλάσουν. Στις 18:00? Άρα ακυρώνουν τις μικρότερες κατηγορίες. Ότι να'ναι.
  10. Αν δεν είχε γινει το ατύχημα με τον Rabat εχθές δεν νομίζω να είχε γίνει τοσος ντόρος. 3 σπασμένα κόκκαλα και ρίξη στους συνδέσμους στο γόνατο νομίζω είπαν. Αλλά και χωρίς αυτό, ο Rins αναγκάστηκε να πηδήξει από το μηχανάκι στα 160χλμ/ωρα από την υδρολίσθιση. Το πρόβλημα είναι το πόσο νερό υπάρχει στην πίστα. Και δεν λέμε για πίστα τύπου Valencia, που την χαρακτηρίζουν σαν καρτοπιστα για τα GP. Το Silverstone είναι μια από τις πιο γρήγορες πίστες του πρωταθλήματος.
  11. Αλλαγή στο πρόγραμμα. . 13.30 MotoGP Και μετά moto3 moto2 μπας και προλάβουν τον καιρό για την μεγάλη κατηγορία. Οι οδηγοί είπαν σε δηλώσεις ότι η πίστα μάζεψε πολύ νερό στο FP4 Και πώς αν βρέξει αύριο όπως σήμερα υπάρχει περίπτωση να μην τρέξουν.
  12. Ακριβώς αυτό. .λόγω καιρού πολλές πιθανότητες σε MM που μέχρι στιγμής δείχνει να έχει κάνει το καλύτερο ταίριασμα μηχανής αναβάτη στο γκριντ αλλά και σαν ομάδα δείχνουν να είναι ένα κλικ πάνω απ'όλους στην προετοιμασία του αγώνα. . Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν έχουμε δει τις δυνατότητες των φετινών μηχανών σε καθαρά βροχινο αγώνα και στην Αγγλία σπάνια υπάρχει καθαρό 3ήμερο,άρα δύσκολο το σεταρισμα. . Πολύ ενδιαφέρον θα έχει να δούμε τα γιαμαχα τι θα κάνουν μετά το τεστ. .είναι πιστα που τους ταιριάζει σε μεγάλο βαθμό οπότε αν έχουν κάνει κάποιο βήμα στην επιτάχυνση θα παίξουν και για νίκη. .αλλιώς πάλι μέτρια. . Ελπίζω να βρω κάπου να το δω μιας και επιτέλους είμαι διακοπές..
  13. To μόνο που έχει σημασία πραγματικά. Ο καθένας έχει την άποψη του και ουκ ολίγες φορές γίνονταν συζητήσεις που ξέφευγαν από το "βλέπω αγώνες και λέω την άποψη μου" και για αυτό και πέθαναν αυτά τα θέματα. Κανένας μας δεν βγάζει λεφτά από το να υποστηρίζει τον οδηγό που θέλει οπότε το να ηρεμήσουν λίγο τα πνεύματα καλό θα κάνει μόνο. Αχώνευτοι ή οχι, αληταράδες ή κύριοι , σχεδόν όλοι τους είναι αδιάφοροι για την γνώμη του κοινού. Και πολύ καλά κάνουν. Αυτή είναι η δουλειά τους και αυτή είναι και ΠΡΕΠΕΙ να είναι η νοοτροπία των αγωνιζόμενων.
  14. Προφανώς και στα χέρια των αγωνιζόμενων. Μα εκεί ήθελα και να καταλήξω. Ότι δεν είναι το φαίρινγκ που θα με κάνει γρήγορο ή το μηχανάκι. Ήταν απάντηση στο ότι θα με περνάνε τα ντυμένα στην ευθεία. Δεν πάω για αγωνιζόμενος. Πάω να οδηγήσω κάπου όπου μπορώ με ασφάλεια να εκμεταλευτώ την δυνατότητα της μηχανής μου και να περάσω καλά. Το Street Triple πιστεύω στα δικά τους χέρια μπορεί να γυρίσει σε αντίστοιχους χρόνους. Ο πρώτος μου στόχος είναι να περνάω καλά,ο δεύτερος κάθε φορά που πάω να βελτιώνομαι σε κάτι και μέσα σε άλλα τελευταίο στην λίστα είναι να πέσουν οι χρόνοι μου. Θα έρθει μόνο του αυτό όσο ασχολούμαι και έχω όρεξη να πηγαίνω σε σχολεία.
  15. Το πως το βλέπω εγώ. Δεν μου τρέχουν τα λεφτά από τις τσέπες. Δεν είναι ότι μου είναι αδιάφορο το ποσό που πρέπει να δώσω. Απλά δεν έχω αυτό που λες οτι θα ξενερώσω που θα με περνάνε. Ίσα ίσα. Το κάνω για να περνάω καλά. Όχι γιατί είμαι αγωνιζόμενος. Επίσης,το αν με περνάνε δεν θα έχει να κάνει μόνο με το φαίρνιγκ αλλά με το ότι εγώ απλά δεν είμαι τόσο καλός οδηγός. Χρόνους στις Σέρρες δεν ξέρω. Αλλά στα Μέγαρα,παρόλο που δεν έχει τόσο σημασία το φαίρινγκ, τα 390 γυρνάνε στο 1.05. Με φαίρινγκ ή χωρίς τα 600 είναι πιο γρήγορα στην ευθεία. Άρα δεν είναι το φαίρινγκ ο λόγος που θα με περνάνε. Απλά δεν θα είμαι αρκετά γρήγορος και δεν έχω κανένα θέμα με αυτό. Πάω για να διασκεδάσω. Πάω γιατί όσες φορές έχω πάει πέρασα τέλεια και είναι το μόνο σημείο που θα μπορώ να απολαμβάνω την μηχανή μου. Τέλος,τα έξοδα όπως τα βλέπω και υπολογίζω δεν έχουν μεγάλη διαφορά. Με βάση τα όσα έχω ήδη βρει και κανονίζω να αγοράσω. Το μηχανάκι το έχω ήδη. Έχω γλυτώσει λοιπόν ήδη τα 2.5-3Κτης αγοράς ενός ss 15ετίας. Βάλε μετά ένα γενικό service,μαζί με αναρτήσεις, αλλά και πολυεστερικό κουστούμι κτλ κτλ. ξεπερνάμε άνετα τα 4Κ.Τα οποία θα πρέπει να δώσω και μαζεμένα. Το triple το έχω ήδη και με λιγότερο από τα μισά χρήματα μπορώ να έχω ένα μοτέρ που ερωτεύτηκα και να είναι "μοναδικό" ας πούμε. Δεν ξέρω αν αποτελώ εξαίρεση αλλά μου αρέσει η ιδέα ενός project. Πάντα πίστευα ότι σε όλους μας αρέσει η ιδέα του να έχουμε κάτι μοναδικό και η αλήθεια είναι ότι τα Triple/Daytona είναι τα πιο εύκολα μηχανάκια για κάτι τέτοιο αφού είναι εύκολα απλά να πάρεις πράγματα από το ένα και να τα κοτσάρεις στο άλλο. Ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις όλους σας. Ήταν και μέρος της ερώτησης μου εξαρχής. Αλλά η απόφαση πάρθηκε στο θέμα ποιά μηχανή. Δεν θα έχει τόσο τρομερές αλλαγές. Δεν με ενδιαφέρει η άνεση όσο θα το έχω μόνο για πίστα. Και μου αρέσει το πως είναι το δικό σου με την ουρά του Daytona. Το τιμόνι θα μείνει στην αρχή γιατί είναι πιο "εύκολο". Αλλά οτι θα βάλω κλιπ ον κάποια στιγμή είναι το μόνο σίγουρο. Εσύ έκανες την αλλαγή σε τιμόνι γιατί κούρασαν τα κλιπ ονς. Εμένα δεν είναι ότι με κούρασε το τιμόνι. Θέλω να το δοκιμάσω όσο μπορώ ακόμα. 24 είμαι. Αν δεν το κάνω τώρα πότε θα το κάνω? Αυτή είναι η λογική μου. Δεν θα αλλάξω καν την τιμονόπλακα και τα σωλινάκια στην αρχή φαντάσου. Μέσα σε 10 λεπτά αν θέλω του ξαναβάζω τιμόνι.