strokt up

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1393
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

981 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος strokt up

  • Κλάση
    Παντός εδάφους!
  • Γενέθλια 09/19/97

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αγρίνιο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    KLE 500
  • myBike: Κυβισμός
    499

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Nivea Styling Gel

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • dreamBike: Μοντέλο
    BANDIT
  • dreamBike: Κυβισμός
    1250

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4228 προβολές προφίλ
  1. Dy 125

    Αυτή είναι η λάμπα που έβαλα. Κατάργησα το φις και ενωσα τα καλωδια κατευθείαν μεταξύ τους. Δεν ταίριαζε κανένας αντάπτορας για να κουμπώσει στο φανάρι οπότε τροποποιησα ενα από αυτά που είχε μέσα το κουτί με το dremel και έβαλα και λίγο κόλλα για ασφάλεια.
  2. Dy 125

    Εε παιδιά ανοίξτε κανένα κλιματιστικό γιατί σας πείραξε η ζέστη σίγουρα..!! Στο θέμα μας τώρα. Το μηχανάκι είναι μια χαρά τέλειο... Με την ανάρτηση μπροστά υπάρχει ενα μικρό θεμα το οποίο λύνεται με μια απλή αλλαγή λαδιων της τάξεως των 10-20€ σε ενα μηχανικό. Λαστιχα θέλει με το καλημέρα όμως. Το θέμα με την λάμπα τώρα υπάρχει σε όλα τα καινούργια παπια όπως και στο crypton t110 όπως κ σε ολα αυτά... Έχουν μαπα ντουι με δυο λαμακια το οποίο δεν κάνει τέλεια επαφή πάντα και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να καίγονται οι λάμπες σε όλα αυτά τα μηχανάκια (όχι μόνο στο daytona) συχνά πυκνά.. Την πρώτη λάμπα την άλλαξα στα 2.500χμ.. Στις 4.500 που κάηκε ξανά του εβαλα λεντ καταργώντας το ντουι και αν γουστάρει ας ξανακαει τώρα Ξέχασα να πω ότι επιτέλους ειδα φώτα με την λεντ τα οποία έχουν φύγει από το πορτατιφ κομοδίνου που ηταν αρχικά και παίζει μπάλα με τα μικρά σκούτερ της αγοράς απ'οτι βλέπω στον δρόμο.
  3. φιλος μου κοντευει τις 100 χιλιαδες χιλιομετρα με z800. πανω απο τα μισα χιλιομετρα ειναι εθνικη χωρις καμια τροποποιηση ουτε μικρο φαιρινγκ ουτε μεγσλο ουτε τιποτα.. αυτα ειναι για τους καφετερειακηδες.
  4. Το bandit και το gsr δεν κανουν με τιποτα για την χρηση που θες. Σχετικα με το shiver δεν εχω καμια εμπειρια ουτε εχω ακουσει γενικα για το μηχανακι, αδιαφορο θα το ελεγα. xtx- pegaso ειναι λιγο πολυ τα ιδια μηχανακια, για τον πηγασο εχω ακουσει θεματακια στο κοντερ μονο και τα xtx τα κλεβουν αντιστοιχα. versys και v-strom τιμια εργαλεια και τα δυο αλλα πολυ μπουγιο για μηχανακι πολης ειδικα το vstrom.
  5. Με ποια λογική παίρνεις εν σχετικά τούμπανο μηχανάκι, το τουμπανιαζεις κ άλλο κ μετά το πουλάς;; τι φάση;
  6. Αν κυρίως κινείσαι πόλη θα σου πρότεινα να δεις προς xtx να ανεβοκατεβαινεις κανένα πεζοδρόμιο εύκολα και επίσης εύκολα να φορτώνεις για κανενα ταξιδάκι με κάποιους περιορισμούς βέβαια.. Αν θες λίγο πιο άνετο ταξιδάκι με λίγο μεγαλύτερες ταχύτητες και δυνατότητες θα σου πρότεινα να δεις για kawasaki er6-f. Και τα δύο που σου πρότεινα είναι λίγο πολύ μέχρι δεκαετίας σε αυτά τα λεφτά και τα βρίσκεις σε πολυ καλη κατάσταση με αυτό το budget.. Υπολόγισε και κανενα 500αρι για σενα όμως για εξοπλισμό σίγουρα για αρχή.
  7. Τι χιλιόμετρα υπολογίζεις ότι θα κάνεις τον χρόνο και πόσο συχνά κάνεις ταξίδια δικάβαλος φορτωμένος;
  8. 6500 στροφές μέγιστη ροπή το kle μου, εκεί έχει κάπου στα 125-130χμ στο κοντέρ. Καλή φάση μου ακούγεται. Δεν νομίζω να πηγαίνει ακριβώς έτσι βέβαια
  9. Είπα ίσως γτ μου τα χαλάει στην τιμή λίγο
  10. Ωραίο κ αυτό. 3-4 λίτρα ντεπόζιτο ακόμα δεν θα χάλαγε κανέναν όμως.
  11. Ίσως, ενδιαφέρον μηχανάκι.
  12. Τέτοια μηχανάκια χρειαζομαστε στο ελλαντα. Κατά προτίμιση κάτω απο 800 να πληρώνουμε λίγα τέλη, κοντά στα 80 αν οχι παραπάνω άλογα και οχι πάνω απο 200 με 210 κιλά γεμάτα, 21 τροχό μπροστά και όχι στριτάδικες διαδρομές αναρτήσεων . Σας περιέγραψα το σημερινό drembike μου το οποίο δεν κατασκευάζει κανένας κατασκευαστής.
  13. Το δυο αυτά μηχανάκια θα γυρίσουν όλη την Ελλάδα για τεστ ραιντ. Αν δεν είχε κ δεξί καθρέφτη αυτό είναι. Εν τω μεταξύ το τρόλ είναι ότι τα μασπιε έχουν λαστιχα για να τα βγάλεις και να μείνει σκέτο σίδερο για hardcore εκτός δρόμου περιπέτειες και το πιο off road που μπορείς να κάνεις μέχρι κάποιο βαθμό δυσκολίας είναι να ανέβεις κανα πεζοδρόμιο; Τώρα στις εξατμίσεις έχει πέσει μελέτη για να ακούγεται σαν πιο μεγάλο μηχανάκι.
  14. Εμφανισιακά πολύ ωραίο. Το περίμενα λίγο πιο ελαφρύ, τα καγκελα του είναι παρα πολύ φαρδιά, είναι στην ίδια ευθεία με το τιμόνι. Αρκετά μεγάλη γωνία στα πόδια μου (είμαι 1.88) κάτι το οποίο δεν μου άρεσε. Φώτα καλά από άνοιγμα αλλά τους λείπει μια μεγάλη σκάλα για να μην στρίβεις στα τυφλα την νύχτα. Επίσης ειχαν αρκετούς τριγμούς τα πλαστικά του. Τώρα απο θέμα κινητήρα (σε μηχανάκι με 10.000χμ πάντα) καμία φορά στο αποτομο γκαζωμα μπουκώνει, το σασμάν του είναι λίγο περίεργο (κατάφερα δλδ απο 3η σε 4η να μην μπει καμία κ να μείνει ανάμεσα ο λεβιές κ να γρατζουνάει το σασμάν). Από απόδοση πολύ αργό. Περίμενα να έχει επιδόσεις παρόμοιες με το κλε μου αν όχι καλύτερες. Αμ δε! Μαύρη είναι η νύχτα στα βουνά.Ανοιγμα με freewind 650 1 κολώνα πίσω άνετα το benelli κ όσο πήγαινε άνοιγε κ άλλο το suzuki (και με μενα οδηγό το freewind το ίδιο αποτέλεσμα). Επίσης στις 7 χιλιάδες έχει 135 χιλιόμετρα και ο κόφτης είναι κάπου στις 9.200. Πάντως είδα λίγο πριν τα 160,αλλά δεν πρόσεξα στροφές πάντως ζοριζοταν. Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι το μηχανάκι εννοείται δεν κάνει για πόλη με αυτό τον όγκο, αλλά ούτε για ταξίδι κανονικό.. Για καμιά κυριακάτικη εξόρμηση χωρίς πράγματα χωρίς τπτ είναι μια χαρά όμως. Bonus πόντος ότι το χαζεύουν όλοι όπου παρκάρει
  15. Ισχύει.. Εγώ πήρα μισή μέρα το trk πάντως.