strokt up

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1582
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    8

strokt up last won the day on February 25

strokt up had the most liked content!

Πόντοι

1153 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος strokt up

  • Κλάση
    Γρήγορος για αργός.
  • Γενέθλια 09/19/97

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αττική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    GSF650S + XF650
  • myBike: Κυβισμός
    1300

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Nivea Styling Gel

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • dreamBike: Μοντέλο
    BANDIT
  • dreamBike: Κυβισμός
    1250

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

5545 προβολές προφίλ
  1. Πίστεψε με ούτε θέλω να σε μάθω. Το "σωπα καημένε" είναι φράση. Αν δεν ξέρεις ούτε αυτό, κάτι πάει στραβά. Παίξε μπαλιτσα σε κανα άλλο φόρουμ.
  2. Το kle είναι και πιο γρήγορο.. Σου πέφτει κάτω και γελάς. Δεν το κλέβει κανένας. Αυτά φτάνουν για καθημερινό μηχανάκι. Σωπα καημένε θα δώσει 7 χιλιάρικα να πάρει μεγάλο παπί. Προς topic starter. Αν είναι να τα σκάσεις για καινούργιο πάρε μηχανάκι με περιοριστη. Μην κάνεις το λάθος να πετάξεις τα ωραία σου λεφτά να αγοράσεις καινούργιο μπρίκι. Τα πιο πολλά μηχανάκια πλέον βγαίνουν με περιοριστη τον οποίο απλά αφαιρείς μεσω εγκεφάλου.
  3. Τίποτα. Δεν αξίζει να ρίξεις λεφτά. Πάρε ένα μηχανάκι με περισσότερα έξτρα με 200-300 ευρώ παραπάνω παρά να πληρώσεις εσύ έξτρα. Ενδεικτικά ένα σετ ελατήρια μπροστά πιο καλά μαζί με εργασία κλπ πάνε στα 150€, κάγκελα 100+, εξατμιση 200, ζελατίνα 80, σέλα 100 και πάει λέγοντας. Στο λέω εγώ που έριξα 1000αρικο στο KLE (πέραν την αγοράς) και στην πώληση πήρα τα λεφτά των έξτρα μόνο.
  4. Πιο άνετο είναι το kle. Μια σελίτσα θέλει μόνο αν δεν την έχει κάνει ο προηγούμενος. Ενα Toyota aygo ακόμα καλύτερα να γλιτώσει και τα λεφτά απο τον εξοπλισμό. Που να τρέχεις τωρα να αγοράζεις κράνη και μπουφαν με κλειστά τα μαγαζιά;
  5. Μερικά πραγματάκια για kle και freewind μιας και έτυχε να εχω και τα δυο. Τα αρνητικά. ΟΛΑ τα KLE βγάζουν πηνεια-βολάν (το δικό μου δεν ήταν εξαίρεση) οπότε αν πάρεις κάποιο καλύτερα να έχει βολάν με ενιαίο μαγνήτη για να αποφύγεις μελλοντικά έξοδα (είναι αρκετά λεφτά). Εμένα μου έβγαλε και ενα θεμα στον κεντρικό διακόπτη και το μηχανάκι δεν πήγαινε καθόλου. Έχει μέσα κάτι αντιστάσεις και οταν βγουν εκτός ορίων δεν σου κάνει τίποτα το μηχανάκι δεν σε αφήνει στον δρόμο απλά ψοφάει. Άλλα σοβαρά θέματα δεν είχαν. Στα θετικά τώρα. Στα 120 έχεις 6 χιλιάδες στροφές αρχοντικά με ελάχιστους κραδασμούς και δονήσεις και κάθε 1.000 στροφές έχεις 20χμ επιπλέον βέβαια μετά τα 120 καίει δυσανάλογα σε σχέση με το ποσό πάει. Το μηχανάκι ΣΤΡΙΒΕΙ. Θα μου πεις τι λέει ο τρελός, τι να στρίψει το θυμιατό. Αλλά το μηχανάκι στριβει. Σε κλειστό στροφιλικι κάνει πλακα σε πολύ ανώτερα συνολα. Άλλο θετικό είναι ότι τα ανταλλακτικά του είναι σε γελοίες τιμές και θα υπάρχει μια ζωή επάρκεια καθώς το μηχανάκι έμεινε σε παραγωγή 30 χρονια. Αρνητικά freewind. Δεν είναι τόσο άνετο σε εθνική ειδικά. Μερικά χάνουν λάδι στο ψευτοκαπακο της κεφαλής αλλά φτιάχνεται εύκολα και φθηνά. Τα ανταλλακτικά του είναι σημαντικά ακριβότερα από του kle και δεν υπάρχουν τόσα πολλά και σε μεταχειρισμένα. Θετικά. Ξεχνάς να βάλεις βενζίνη. 110-130 είναι το ευχάριστο πεδίο δράσης σε ανοιχτό δρόμο καθώς έχει τους λιγότερους κραδασμούς και δεν καίει πολύ βενζίνη. Αρκετά γρήγορο για αυτό που είναι (0-150 είναι πιο γρήγορο απο transalp 650 φαντάσου). Γενικά δεν μπορώ να σου πω πολλά πράγματα είναι δύο μηχανάκια αξιόπιστα αλλά έχουν μια ηλικία πλέον. Ψωνίζεις πιο πολύ ιδιοκτήτη. XTX εχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα αλλά δεν μπορώ να πω για συντήρηση γιατί δεν ήταν ιδιοκτησιας μου. Να σου πω την αλήθεια μου δεν τρελάθηκα κιόλας.
  6. KLE πρέπει να πάρεις αυτό με την μάσκα του z750, τα πιο παλια είναι περισσότερα άλογα και δεν καλύπτονται. Το freewind το ίδιο. Xt 660 καλύπτεται απο το 2009 και μετά με την καινούργια μάσκα μπροστά.
  7. Απο αυτά τα 3δεν καλύπτεται κανένα απο α2. Είχα kle 500 και εχω freewind 650 οπότε μπορώ να σου απαντήσω σε ότι θες.
  8. Τι εργαλείο είναι αυτό.
  9. με την ίδια λογική βάζεις διακόπτη πρίν την ασφαλειοθήκη.
  10. Κοίτα, δεν έχω μελετήσει το κύκλωμα και δεν ξέρω αν γίνεται (εύκολα γιατί ότι γίνεται γενικά είναι δεδομένο).
  11. Δεν μπορώ να σου απαντήσω. Η λογική λέει πως αν είχε πρόβλημα με την μονάδα του abs αφενός θα είχε και στα δύο φρένα αφετέρου θα είχε και το λαμπάκι του abs μόνιμα αναμμένο. Το abs να απενεργοποιειται το θες για να πατάς χωμα;
  12. θα βγεί σε δεύτερη έκδοση, πιο άγρια,με περισσότερα R.
  13. Απίστευτο. Με τιμή Σαρακάκη στα 5.000€ περίπου.
  14. Ελπίζω να σε κάλυψα όσο γίνεται