LovemygiXXer

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    375
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

126 Excellent

Σχετικά με το μέλος LovemygiXXer

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 01/16/93

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Λενταριανός
  • Ενδιαφέροντα
    Σπίτι<->πίσω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    gsxr k7
  • myBike: Κυβισμός
    599

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    agv k5

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Arctic Cat
  • dreamBike: Μοντέλο
    xionanthropos
  • dreamBike: Κυβισμός
    25

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1752 προβολές προφίλ
  1. Μαγκες το θεμα ειναι οτι το μοτερ μαλλον εδωσε.Χτυπαει αισθητα απτις 3000 και πανω.Ο μεκανικος ειπε η καδενα η μεταλλα.Πιεση λαδιου κανονικη παντως (λαμπακι σβηστο)..Περιμενω πορισμα. Παντως @noodles ανοιγεις βεντετα με τους απριλιανους οπου εσκασα μυτη στο φορουμ να ρωτησω και δεν ειναι τοσοι οι παθοντες οσο ακουγεται για τους κεραυνους της απριλια.Ειναι ρετσινια που εμεινε απο μεμονομενα γεγονοτα.Δεν ξερω εχεις εικονα απο κοντινο κυκλο??
  2. Το μπατζετ σου παραπεμπει σε μηχανακι 10ετιας+... Σε αυτη τη περιπτωση πας οπως ειπε ο πιτογυρος στο πιο "σωστο" με οτι συνεπαγεται..
  3. Και σημερα για μια στιγμη νομιζα οτι χτυπησα μπιελα.Ευτυχως ημουν κοντα στο σπιτι.Ολοι την ωρα κοπαναγε ετσι απτις 3000 το λυπηθηκα μεχρι να φτασω.Λαμπακι λαδιου σβιστο.Επισης κανει και αυτο το τριξιμο στην κενη γκαζια οπως στο βιντεο.Την βγαζω με απλο τεντωτηρα ??
  4. wtf ευκολα κιολας Παθων?? Ωραια θελω τα 120 αλογα του τζιξερ σε τιμονατο με ροπη παντου.Γιατι 120 βγαζει και ο κεραυνος μην βλεπεις τα 140αρια του καρ
  5. Καλαμπουρι εκανα ρε συ.Με την αγορα θα μαι με 3000 στην ακρη δεν ειναι αυτο το θεμα.
  6. Των ηλεκτρολογικων το αναγνωσμα??Μιλησα με τον μηχανικο μου και το εφτιαχνε το συγκεκριμενο και δεν του κανε καμια τρελη χρηση ο προηγουμενος.
  7. Καλησπερα παιδες εφτασε ο καιρος που θελω να βαλω ενα τελος στην 2.5 χρονια περιπετεια με το gixxer βρισκω λοιπον υποψηφιους που εν γνωση των ζημιων το σκοτωνω στα 1500 περιπου.Σκεφτομαι σοβαρα για τυονο 2007 περιπου στα 3700.Μπατζετ πεζει περισσοτερο αλλα δν παω με τα ρεστα μου για αλλη μηχανη.Ακουω γνωμες.Συνυηρημενος ουρανος μπιελες δεν φοβαται γενικα ειναι φιλοτιμο μηχανακι στο θεμα ζημιες??Θα βολεψει βολταδικο και μια γκαζια και που??Ειμαι 1.96 98 κιλα.
  8. Της παπιας ειναι το μπουζι.Απορω πως δουλευε τετοια οξιδωση omg
  9. -Αλλαγη λαδιου με ipone 10 40 semisynth.Μετα απο κοπους και στερησεις και πολλα βραδια στο σπιτι εγινε αλλαγη του μαμα μπουζιου στις 45000 χλμ. Οριστε κυριοι ενα μπουζι μετα απο 6 χρονια και σχεδον 50κ χλμ χρησης.
  10. Λοιπον με το θορυβο της εξατμισης και την ποιοτητα του κινητου δεν βγαζεις ακρη με βιντεο.Παρατηρηση ειναι οτι το κανει απτις 4000 και πανω και μονο ζεστο.Ακουγεται ξεκαθαρα οταν στις 4500 σε ρολινγκ ισα που κραταω το γκαζι για να βγαζει λιγοτερο ηχο η εξατμιση.Στο σταντ σε ρελαντι οταν ταπωσω την εξατμιση το ''χτυπημα'' σχεδον εξαλιφεται.Θα μιλουσαμε για συντονισμο ισως αλλα αφου το κανει μονο ζεστο παει το θεμα μεσα στο μοτερ σωστα?? Ο ηχος ακουγεται απτη δεξια μερια του μοτερ.Ισως κανενας τεντωτηρας οταν ζεσταθει το λαδι κανει νουμερα αν ειναι ελατωματικος??Καμια χαλαρη καμπανα??Παντως οπως προειπα παραπανω η συχνοτητα του χτυπηματος δεν ειναι αυτη περιστρεφομενου μερους στις 4-5 rpm.Ελπιζω να γινομαι κατανοητος
  11. Τι φαση ρε παιδες 2 λαμπες αλλαξα στο ιννοβακι διαφορετικη μαρκα και οι 2 μετα απο λιγα λεπτα γιοκ.Η πρωτη καηκε ολικος η 2η δουλευει η μεγαλη σκαλα μονο.13.5 βολτ σε ρεβ οποτε αποκλειω τον ανορθωτη .Καμια ιδεα??
  12. Πριν 8κ χλμ.Μαμα ειναι το ι σι γιου.Κατι προεκυψε τωρα και δεν ξερω παντως με την 1η ευκαιρια ανεβαινει βιντεο
  13. Το βραδακι μολις βρω ευκαιρια λογο δουλειας δεν μου ειναι αμεσα ευκαιρο.Παντως εχω ακουσει βιντεο με καδενες μπιελες κλπ και αυτο που παρατηρω οτι ολες εχουν κοινο την συχνοτητα δηλαδη στις 5κ ρπμ πχ ακουγοντε πολυ γρηγορα σε σχεση με το δικο μου προβλημα οπου δεν θα λεγα οτι η συχνοτητα ειναι τοσο ''γρηγορη'' για κινουμενο μερος στις 5- με 6κ.Υποπτευομαι καποια ασυγχρονια στην καυση ειτε απο ρευματα ειτε μπεκ ισως και καποια διαρροη στην εξατμιση
  14. Καλησπερα ,τελευταια παρατηρησα εναν ηχο μεταξυ 5 με 6Κ ρπμ.Κ7 600. Ειναι περιεργος δεν ειναι ακριβως μεταλικος σαν μπεγλερι που το χτυπας ακουγεται.Προαναφλεξη ισως αλλα ακουγεται ξεκαθαρα σε αυτο το ευρως. Συγκεκριμενα οσοι εχουν οδηγησει 600 σσ και χουφτωσεις το γκαζι πριν τις 10Κ ακουγεται καπως διτονος ο ηχος μετα τις 10 γινεται ενα.Ε αυτος ειναι πιο εντονος τωρα ειδικα στις 5Κ.Καδενα χτυπα ελαφρως κρυο μετα κομπλε.Βαλβιδες τσιμουχακια κλπ εγιναν πριν 7Κ χλμ.Τα μεταλλα αν αρπαζανε θα χτυπαγε σαν σφυρι δεν ειναι τετοιος ο ηχος και ειναι μονο σε αυτο το ευρως απο 5-8Κ.Ανοιγοντας το γκαζι στις 6Κ μετα ισα που του κραταω στις 5.500Κ εκει ακουγεται ξεκαθαρα.Σαν να χει υπερβολικο φορτιο ο κινητηρας ενω δεν εχει γιατι μιλαμε και σε κατηφορα γινεται αυτο.Ακουγεται απτη δεξια μερια και φοβαμαι για καδενα.Τηλεδιαγνωση ξερω δεν γινεται αλλα μηπως καποιος βγαζει ακρη με τα λεγομενα??
  15. Παιδες η απορια ειναι καθαρα εγκυκλοπεδικη δεν ψαχνω για τεχνικες τετοιου ειδους.Προχθες δινω το κ7 600 σε εναν παλιο σχετικα που ειχε κ5 1000 του ανοιγει μια 1η 2α και εκει ειδε το μπροστινο να σηκωνεται λιγο μεν ,χωρις συμπλεκτη εννοειται.Το καπακι πριν ενα χρονο ειχε πλανιστει λογο επισκευης και πηρε καποια συμπιεση δεδομενου ιδιου παχους φλατζας.Το παιδι ειναι δεν ειναι 70 κιλα.Γινεται ενα σσ ξακοσια να σηκωθει αν ο αλλος ειναι τσιλιβιθρας??