LovemygiXXer

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    296
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

101 Excellent

Σχετικά με το μέλος LovemygiXXer

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 01/16/93

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Λενταριανός
  • Ενδιαφέροντα
    Σπίτι<->πίσω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    gsxr k7
  • myBike: Κυβισμός
    599

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    agv k5

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Arctic Cat
  • dreamBike: Μοντέλο
    xionanthropos
  • dreamBike: Κυβισμός
    25

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1032 προβολές προφίλ
  1. @hayabusas sorry αν ειναι το ποστ σε λαθος θεμα αλλα ειναι παρεμφερη.Κατεθεσα στην μηχανη πηνεια απο ηλεκτρολογειο γεννητριων κλπ με κοστοσ 100 Ε .Βαζω μπρος τα βολτς πολυ καλα 13+ σε ρελαντι κλπ.Μαζι με πηνεια εβαλα και νεα μπαταρια.Ολα καλα αλλα.Η μιζα ακουγεται κλασμενη.Ενω η μπαταρια δειχνει αριστη ενδειξη βολτ με την μιζια δεν περνει μπρος η μηχανη.Πηρε με το ζορι τις πρωτες 2 φορες τωρα απλα μιζαρει πολυ αδυναμα και τελικα δεν περνει μπρος και η αντλεια βενζινης ξανακανει τον χαρακτηριστικο ηχο σαν ανοιγεις το ignition.Παω για βαρελακι μιζας(αυτο που εχει το γραναζι εκκινησης) η τι αλλο τι μπορει να φταιει?Kακη νεα μπαταρια η καποια συνδεση χαλαρη κλπ?
  2. Δεν ξερω αν βοηθησει αυτο που θα πω αλλα στο gixxer και γω οταν αλλαζω σε χαμηλα rpm χτυπαει και μαλιστα εχω βρει ενα τροπο να ελλατωνεται πολυ.Πρωτον εχω ρυθμισει το σιφτερ σε βολικη θεση ωστε το κουτουπιε του ποδιου που σπρωχνει για αλλαγη να ναι σχεδον κολιμενο με τον λεβιε.Ωστε να μην χρειαζεται να κανω μεγαλη διαδρομη πανω το ποδι. Και επισης του δινω ισα δυναμη στο ποδι και νιωθω οτι το χτυπημα ελλατωνεται πολυ.Προσπαθησε να δοκιμασεις να αλλαζεις με λιγη δυναμη ισως δουλεψει και σε σενα.Και βεβαια στις 12000-15000 rpm κανενα κοπανιμα παει μονο του Οσο για το λαδακι εχω το bel ray 15-50 που θα αλλαξω τωρα σε 10-40 (λεπτοτερο προτιμω το χειμωνα για κρυο καιρο και εκκινησεις)και μετα απο 3000χλμ ακομα εχει το χρωμα του.Ελαφρως σκουρο αλλα δειχνει πολυ καλο οπτικα.
  3. Eγω για να μαι σιγουρος οτι δεν θα λασκαρει καμια βιδα οντας ντουραλουμιν τα σπειρωματα τους δινω σε ορθια θεση ενα γωνια αλεν και πανω στην ουριτσα του αντι να στριβω με το χερι δημιουργω μοχλικο με ενα μικρο κυλινδρενιο σιδερο και σωλινακι απο καγκελο κανει κανα ρεταλι ισα να μπενει το 5αρη αλεν μεσα.Εγγυηση εκει να δεις σφυξιμο. @hayabusas Οσο για την παρατηρηση οτι ο ανορθωτης μπορει να δειχνει πολλα αμπερ σαν ενδειξη αρα ελατωματικος αλλα μηπως δεν ειναι αυτος ο υπαιτιος για το γωνατισμα της γεννητριας?? Most charging systems fail for the same reason...trying to charge an old, or nearly dead battery. Think about it. The battery gets worse and worse. The system works harder to charge it(δηλαδης η γεννητρια), voltages go down and amperages go up.Mηπως αυτη η φραση στεκει πισω απτο σεναριο με τα πολλα αμπερια??Δεν το λεω με βεβαιοτητα ,ανταλλαγη αποψεων κανουμε ωστε να υπαρχει μια πιο σαφης αποψη περι του θεματος.
  4. @nikolai 600 κ7 2007.Και ναι κανανε ανακλιση τη θεση του r/r.Οπως εχω κανει και γω αυτη την πατεντα/λαμακι
  5. Τα πηνεια τα εκαψα μια φορα για την ακριβεια..Και ειχαν ξανακαει στον προηγουμενο σε μικρο διαστημα.Στην δικια μου περιπτωση αλλαχθηκε ανορθωτης προληπτικα με japan sunny.Μετα απο 5 μηνες μου καηκαν τελειως.Η μονωση αρχιζε σταδιακα να μαυριζει μεχρι που τα πεξε.Ειμαι λιγο περιπτωση σε αυτο μου φαινεται ,δειχνει σαν αλυτος γρυφος.Στο μονο πραγμα που μπορει να ριξω το φταιξιμο ειναι οτι στις περιεληξεις που γινανε ,τουλαχιστον στην δικια μου αν θεωρητικα το μαμα συρμα δεν κατεβαινει κατω απο 1 mm ,εμενα ειχε 0,86 με αποτελεσμα να μην αντεξει το συρμα το ηλεκτρικο φορτειο και σιγα σιγα να την επεζε.Αν ητανε κατι απο ανορθωτη οχι σε 5 μηνες σε 5 ωρες θα τα χα χαιρετησει σωστα?Και ο λογος που δεν μπορει να μπει σωστο παχος στον πυρινα που εχω ειναι οτι ειχε μια πλαστικη μονωση που δεν σε αφηνε να πας πολυ σε παχος οποτε και για τον περιελικτα το 0,86 ηταν μονοδρομος δεδομενου τις δυνατοτητες του ρομποτ/μηχανιμα που εχει για περιεληξη.Οποτε εγω την ξυλωσα και καταφερα οριακα με 1,06 περιεληξη.Πραγματικα το μαμα παχος δεν το γνωριζω για το gsxr 600 k7.Δεν βρισκω και τετοια πληροφορια στο νετ.Ο καθενας βαζει οτι συρμα γουσταρει σαν αφτερμαρκετ και το πουλαει.Και πολλες φορες μετα θες παλι πηνεια και λες τα μαμα ειναι μονοδρομος.Γιατι αραγε?Το παχος του συρματος θεωρω ειναι που κανει την διαφορα.Στις στροφες συνηθως πανε 3 στρωσεις σε καθε μπαστουνι και κατι λιγα σε ολα τα παχυ.Η αληθεια ειναι οτι δεν μου βρισκοντε λαμπες ουτε αμπεροτσιμπιδα.Με το πολυμετρο μπορω να κανω κατι??Ωστε πριν προχωρησω σε καθε κινηση/πορισμα να με σιγουρος οτι ειμαι ανορθωτικα ενταξει? @hayabusas
  6. Μπαταρια αμεσως μετα απο φορτιστη σε πριζα δινει 13,2 ενδηξη.Ασε @hayabusas χθες επιδιωξα βολτα με τα 12,5 βολτ σε στροφες και 12 στο ρελαντι και μαντεψε..Εσπρωχνα βραδυατικο.Ξαφνικα το καντραν ειχε χλωμιασει ,επισης αναψε fi λαμπακι και σιγα σιγα το γκαζι εδινε πνευμα και γεια σαςςς...11,9 επεσε το ριμαδι και προφανως με αφησε..Λιγο καπνουδακι παρατηρησα απτην μερια καπακι βολαν(πηνεια).Λεω να τα παρατησω να αγορασω κανα μεταχειρο μαμα πηνειο με τα σωστα παχυ,τυλιγματα κλπ.Και προληπτικα να παω και για ανορθωτη.Tι λες??Αυριο θα βγαλω πορισμα τι καπνιζε
  7. Δουλεψε αυτη που μου προτεινες.Υπαρχει περιπτωση να θελει διαφορετικη συνδεσμολογια για να δινει σωστο ρευμα η δεν παιζει κατι τετοιο??Για να μετρησω αμπερια απο πηνεια με ανορθωτη πανω ακουμπαω τις τσιμπιδες στην ματιση ανορθωτη -πηνειων??Αποσο ξερω στην δυοδο του ανορθωτη δεν υπαρχει επιστροφη αλλα εμεις μιλαμε για αντισταση σωστα??
  8. Λοιπον @hayabusas με ενα φιλαρακι βοηθεια εδεσα την νεα περιεληξη και εχω εναλασσομενο στο ρελαντι 20κατι(γτπ πολυμετρο δεν επιανε σταθερη ταση γιατι οι τσιμπιδες δεν βολευουν να μετρησεις σταθερα).Καλα μεχρι εδω.Συνδεω με ανορθωτη και εχω 11.9 στο ρελαντι και με ρεβ στις 5000 εχω 12,6 χμμ...Ο ανορθωτης αποσο ξερω δουλευε τελευταια και τεστ δυοδου καλο.Το οτι βγαζω 20 και στην καθε φαση δεν ειναι καλο σαν αρχη??Υπαρχει περιπτωση να ναι καποια ματηση ανορθωτη καπως και να μην περναει σωστα το ρευμα?Η απτην στιγμη που βλεπω 12,6 με ρεβ σημαινει οτι δεν φταιει αυτο?
  9. @hayabusas Καλησπερα και σευχαριστω για την απαντηση.Για την αποτυπωση που ξυλωσα ειμαι σιγουρος 3 τυλιγεις 6 αφηνεις και παλι 3.Λεπτομεριες δεν συγκρατησα(λαθος μου μεγαλο.Καπου το χασα με αυτο που ειπες οτι στο συνολο δειχνω οτι τυλιγω 12.Καθε νουμερο αντιστοιχει σε μπαστουνι/τυλιγμα .Κατανοητα ολα αυτα αλλα εχω μια απορια.Εστω οτι το 15 ειναι αρχη και το 4 τελειωμα του.Και συνδεω το 1 με το 4.Με βαση τον κανονα τυλιξης θα εχω το 1 δεξιοστροφα και και το 4 παλι δεξιοστροφα.Θα κανω συνδεδη φασης με συρματα ιδιας φορας?Η αυτο με παιρνει να το κανω εφοσον επαληθευτει το τεστ με τα αμπερ που μου εδωσες??
  10. Eχμμ γκουχου! @hayabusas Για αλλη μια φορα επιζητω την προσοχη σου γκουρου των ρευματων. Σου φαινεται οκ το πλανο που εχω για την περιεληξη??Επισης πως ενωνω τις ακριες στο τελος?? Υποψην στις ενωσεις των φασεων(ανα 2 τελειωματα) συναντησα προβλημα ως προς την συνδεση γιατι στις 2 φασεις εβγενε απο αντιστροφη πολικοτητα στα 2 συρματα που ενωνοντε στις ακριες(σωστο) αλλα στην 3 εβγαινε του στυλ δεξια η μια δεξια η αλλη(λαθος).Γιαυτο ψαχνω τον σωστο τροπο συνδεσμολογιας στο τελος ωστε σε καθε φαση να εχω το ενα απτα δυο τελικα συρματα αντιθετο.Δεξι με αριστερο δηλαδη.
  11. Φιλος απτα λιγα που καταλαβα εχεις θεμα με καποια φυσα/φυσες που δεν κανει καλη επαφη και συνεπως επιστρεφει Fault indicator οταν χανεται η επαφη και σβηνει οταν ανακταται.Οσο για το κοκκινο λαμπακι στην εκκινηση ειναι κλασσικο της πιεσης λαδιου που σβηνει σε ενα δευτερολεπτο με το που τσαχτισει η μηχανη και ανεβει η πιεση.Για την ενδηξη της βενζινας η το λαμπακι ρεζερβας τελος παντων ειναι υπευθηνη μια βελονα πανω στην αντλεια που οσο το φλοτερ κατεβαινει γυριζει η βελονα προς τα δεξια/αριστερα αναλογος τη θεση του πανω σε μια πλακετουλα.Σκεψου το σαν μηχανισμο του καζανακιου και απο κει ισως ξεκιναει το θεμα απτο καλωδιο του ,δες που πηγαινει στην πλεξουδα και ελεγξε επαφες.Και σαφως αν βαζεις πρωτη και λογικα με το τιναγμα που κανει σε πολλες μηχανες το λεγομενο γκλουπ η φυσα χανει επαφη.Οσο για το ρελαντι ισως η πεταλουδα θελει το ρυθμισμα της το κανε και στο δικο μου 600 k7 αλλα εκει ηθελα και αισθητηρα που ειχε καει και ειχε αφησει την πεταλουδα μονιμως ανοιχτη.Τωρα να φταιει η μπετζινα για το ρελαντι και 100αρα μου κανει λιγο δυσκολο οχι ομως απιθανο.Θα ελεγα πως φταιει η βενζινα/αντλεια αν εβλεπες κουλαδιες σε ολο το ευρως η σε μερικο των στροφων σου.Παντως οσο λιγοτερη βενζινα τοσο η αντλεια ζοριζεται να τραβηξει καυσιμο και εσυ με λιγοστη στο τεποζιτο εχεις νορμαλ στροφες δεν νομιζω να οφειλεται σε κατι τετοιο. Δεν ξερω αν γινεται στο δικο σου να γεφυρωσεις με ενα συρμα οπως κανει κανεις στο δικο μου και μου πεταει στην οθονη τον κωδικο σφαλματος αν υπαρχει.Googlare το ισως βγαλεις ακρη.
  12. Ασπρος καπνος μετα απο ακινησια και νυν Βλεβαρη ειναι υγρασια που με την ζεστη φφςςς εξατμιζεται.Σε υδροψυκτα ειναι αυτο η υγρα ψυγειου(κακο να τα βλεπεις στην εξατμιση) Ο father σου ισως εχει πιο ελαφρυ χερι στο στριψιμο/στιψιμο του γκαζιου
  13. Οποτε @hayabusas παμε εκ τους ασφαλους στην περιεληξη που ξηλωσα εξαρχης και δουλευε σε στυλ 3 μαζι 6 αφηνω 3 μαζι κοκ...δεξια αριστερα δεξια δεξια αριστερα δεξια για καθε μια απτις 3 φασεις σωστα?? Τωρα αρχιζει και ξεδιαλυνει γιατι ολοι οι στατορες των gsxr εχουν ανα 3 μπαστουνια ενα κενο μεγαλυτερο.Καλα ειμαι ιδιοφυια.Μετα απο 4 αποτυχημενες περιεληξεις(κανω την κενωση παξιμαδι) ,3 επισκεψεις στον περιελικτα για συρμα κλπ κλπ ο ανθρωπος τελευταια με κοιταζε λοξα σου λεει αυτος μου περνει τις δουλειες που να ξερε τι συρμα σπαταλισα
  14. ναι βεβαιως κατευθειαν.δεν τιθεται τετοιο πραγμα...1.8 v μου βγαζε και απτους τρεις συνδιασμους φασεων.το γεγονος οτι φενομενικα το κανατε να δειχνει ευκολο να φτιαξει κανεις τα πηνεια μονος και οντας στις ιδιες προδιαγραφες δεν μπορω να βγαλω ρευμα.Σκεφτομαι ενα ενα τα βηματα μου και δεν μπορω να βρω κατι στραβο.Αν εχω αποκλιση απτη μια φαση στην αλλη 2 με 3 στροφες εχουμε θεμα;;
  15. Βεβαιως συντροχε .Κατεχω τα βασικα.Με εχει σκαλωσει η αμηχανια αλλα δεν θελω να σκασω κιαλα φραγκα σε περιελικταδες να μου βαζουν gtp συρμα η σε πηνεια κινεζιες.Τα μαμα πανε στα τριακο οχι οτι δεν τα χω αλλα δεν τρεχουνε κιολας.Το μονο που μενει σαν σκεψη ειναι να ακολουθησω την περιεληξη που ξηλωσα την πρωτη φορα.Και με βαση ανα τρια ποδια κενο μεγαλυτερο του καλουπιου του στατορα μου ισως ειναι μονοδρομος να το κανω ετσι.3 τυλιγω 6 αφηνω.οπως με καθοδηγησε ο @hayabusas θα πορευθω και βλεπουμε.Με εκαψε ο αγοραστης,με εκαψαν μηχανικοι με φουσκομενα σερβις ,με εκαψε η σουπα 1 χρονος και ακομα αλλα πλεον η κατασταση με αναγκαζει να μπορω να την συντηρω μονος.Οτι ειναι εξω απο μοτερ.