Kotsaris

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    239
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

98 Excellent

Σχετικά με το μέλος Kotsaris

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 01/16/93

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Λενταριανός
  • Ενδιαφέροντα
    Σπίτι<->πίσω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Innova
  • myBike: Κυβισμός
    125

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    C72 Dream
  • dreamBike: Κυβισμός
    250

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

829 προβολές προφίλ
  1. Αρχηγε μου και γω το ιδιο εχω κανει τωρα...Εχω φτιαξει λαμακι πατεντα λογο δουλειας κιολας και τον εβαλα στο πλαι...Τωρα περιμενω να δωσουν πνευμα τα πηνεια να παμε σοβαρα και οριστικα σε ενα ηλεκτρολογειο να λυσουμε το θεμα...Οποτε και συ πιστευεις οτι ο ανορθωτης πισω απτο ψυγειο μπορει να ειναι υπαιτιος των κατα συροη καμενων πηνειων σε διαστημα μηνων?
  2. Μια παραθεση αφου πλεον διαμορφωνω μια πιο σαφη εικονα...Γενικα παρατηρω οτι οταν ζεσταθει εμενα πχ 90 βαθμους και ανω περνει μπρος αλλα το τσακτισμα ειναι λιγο περιεργο σαν να μην κανει δυνατο αλλα παλι περνει...Η κορνα με ζεστο μηχανακι ακουγεται αδυναμη...Και παντα μα παντα οταν αναβει βεντιλατερ δουλευει μεν κανοντας πιο σιγανο ηχο (δεν ειναι ψυχολογικο παντα θυμαμαι οτι στα φαναρια οταν αναβε το ακουγα καθαρα τωρα δυσκολα ξεχωριζω τον ηχο οταν αναβει) Οποτε εχουμε πιο αδυναμο εντος εισαγωγικων κυκλωμα...Μου ερχετε στο μυαλο το δικο σου θεμα..Και ισως απο κει ξεκινα το προβλημα με τα πηνεια λογο βραχυκυκλωματος...
  3. Γενικα καθε μηχανακι του κοσμου που κυκλοφορει αυτην την στιγμη ποναει σε ενα πραγμα...Συντιριση/χρηση...Εξαιρεσεις καποιες ελατωματικες παρτιδες αλλα μετα απο 12 χρονια το ξεχναμε αυτο... Απο κει και περα ειναι ενα μηχανακι μιας ηλικιας χωρις απαραιτητα να σε καταδικαζει να μην το κοιταξεις καλυτερα...Να ξερεις θα χει φαει τα γκαζακια του,ισως και το κοτερ εχει γυρισει λιγακι οπισθεν κ.ο.κ...Στα λεω λιγο ομα διοτι ενα παλιο μηχανακι καμια φορα το πληρωνεις σαν καινουριο...Δηλαδη κανεις μια αναδρομη τι εχεις δωσει και λες ο μα#(*#ς επερνα καινουριο..Ομοιος και γω παθων Γενικα αν εχεις την ιδεα λιγο με το τι ,που να κοιταξεις/ακουσεις δεν χρειαζεται κατι παραπανω..Αν δεν το χεις θες εμπιστευσιμο ατομο γνωστη/μηχανικο... Κοιτα και την παραμικρη λεπτομερεια γιατι μολις γινει η μεταβιβαση αδερφε δυσκολα βρισκεις το δικιο σου μολις ανακαλυψεις ενα η και παραπανω ψεγαδια... Γιατι στην πορεια βγενουνε στα φορουμ οπως παρατηρω κατα καιρους και λενε καλησπερα παιδες αγορασα προσφατα ενα ...και μου βγαζει αυτο.. προσφατα διαβασα παληκαρι που το μοτερ του κανει εναν μεταλλικο ηχο...Και γω δεν ειμαι στην απεξω ειχα και γω τα τρεξιματακια μου κατι σε 1000αρικο ζημια... Πολυ προσοχη...Παντα να τσεκαρεις το μοτερ της μηχανης με καλα ζεσταμενα λαδια,..Οσο για τα πηνεια αν εχουν το θεμα τους και καιγοντε καλο ελεγχο στο ηλεκτρονικο κυκλωμα κατι τα υπερφορτωνει η βραχυκυκλωνει...
  4. Ισως η λιγοστη εμπερια μου δεν με αφησει να βρω την ακρη του πραγματος οποτε και μαλλον θα απευθυνθω σε ενα σοβαρο ηλεκτρολογειο να μου δωσουν καμια απαντηση... Μου φαινεται γορδιος δεσμος γιατι λεω ρε πο&## μολις εφτιαξα πηνεια ανορθωτη παλι σε ενα μηνα μαυριζουν τα ατιμα??Κατι τα υπερφορτονει/ζοριζει, χαλαει η μονωση ,μαυριζουν και γειωνει μετα το ρευμα στο περιβαλλον της μηχανης με αποτελεσμα τον κατηφορο...
  5. Καλησπερα παιδες ,μικρους (σαν και με) και μεγαλους... Σημερα ειχα την ευκαιρια και εβγαλα το εργαλειο μια βολτα στον εθνικο να "ξεκαπνησει" λιγακι, με μετρο και προσοχη παντα ,ειδικα μετα το περαστικο που περασα... Εχω την χαρα ,αν και λιγο παρταλι στην εμφανιση,να το κανω τη βολτα μου στο ηλιοβασιλεμα και να το "γουσταρω¨" που λενε...Εγω δηλαδη οχι τα αυτια μου και επειδη το κρανος μου πια ειναι για ανακυκλωση επισημα ,ψαχνω αμεσα αντι να σκασω μεχρι 400-500 στα πλαστικα (china),να παρω ενα καλο κρανος που ειναι πιο σημαντικο και υστερα σιγα σιγα παιζω μια με τα πλαστικα και το δενω...Επειδη μενω Χανια και εχουμε ενα καταστημα του ειδους θα ηθελα να παραθεσω τον συνδεσμο για συμβουλη περι κρανους... http://www.gasmoto.gr/categories/1415/krani ...Εχω σχετικα μεγαλο κεφαλι λογο και του υψους(1,97) ...Κοιταζω σε agv,shoei κατι καλα...Αν εχει κανεις καποια γνωμη για καποιο συγκεκριμενο απαυτα θα ταν ευπροσδεκτη...Το κρανος που εχω εχει αποκτησει μποσικα και πεζει στο κεφαλι μου στις λιγο ψηλες ταχυτητες(150+)... To χαλι του αριστερου φερινγκ/πανελ ειναι απτην αλλη μερια ΥΓ.Λαθος κατηγορια παρακαλω μετακινηση
  6. Οποτε με την διαρροη πεζει να την ακουνε τα πηνεια λογο βραχυκυκλωματος???
  7. Καταλαβα εννοεις το λεγομενο απτους ξενους goes to ground ....Anyway σιγα σιγα θα κοιταω καθε πραμα γιατι σημερα κανει ενα βουητο μεσα στο βολαν/πηνεια οπου αγγιζοντας το νιωθεις κατι σαν γαργαλητο/δονηση ... Ταπωνω την εξατμιση με το χερι ο ηχος φευγει... Αυριο πρεπει να το λυσω το μαραφετι να δω αν κατι βρισκει στο ροτορα/μαγνητη...Εχει ψωμι η υποθεση
  8. Καλα ασε κουκουρουκου τελειως, σημερα το δουλεψα παλι λιγο σε Ν φαση και παρατηρησα οτι λογο της δονησης απτο ρεβινκγ το πολυμετρο χανει καπου καπου σημα... Αν καταλαβα καλα γιατι δεν εδωσα ιδιαιτερη σημασια κραταει με ρεβ γυρω στα 13...Θα χω πιο ξεκαθαρη εικονα τις επομενες..Σημερα ξηλωσα το λαμακι του R/R και αυριο στο μαγαζι θα φτιαξω ενα να βγαινει ακριβως εκει που ηταν αλλα εξω στο σασι...Ευτυχως το καλωδιο του με παιρνει δεν ειναι τοσο κοντο...Παντως καλος κακος αν καουν παλι στο τελος ολα τα πηνεια γιατι ηδη τα μισα ειναι οφφ απο τι βλεπω ,θα αρχησει το "τρεξιμο" παλι..Αυτο το σουζουκι ειναι τοσο ομορφο αλλα και ακριβο να το αγγιζεις
  9. Τον διαβασα χθες και προσπαθησα να σου στειλω πμ αλλα εγραφε πως δεν γινεται η κατι τετοιο...Ας πουμε πως ειναι λιγο περιπλοκο ακομα γιατι μπερδευω καποια πραγματα στο τυλιγμα ξετιλιγμα και γενικα δεν εχω την ιδεα με τα ηλεκτρολογικα (ακομα τουλαχιστον)...Απλως κατι εχει το μηχανακι πολυ καιρο και στελνει τα πηνεια συντομα... Εγω βαζοντας sun ανορθωτη made in japan θεωρησα οτι καθαρησα...Λες παλι ο ανορθωτης να πηγε fail επειδη βρισκεται στην "καταραμενη" θεση πισω απτο ψυγειο?(κ7 600) και πηρε μαζι του τις μονωσεις των πηνειων??http://www.ebay.com/itm/Sun-Regulator-Rectifier-C-D-I-CDI-Unit-NEW-Y-5-/390104560971 αυτα μου βαλε ο μηχανικος ... Σπαω το κεφαλι μου γιατι σχεδον εδεσα τη μηχανη (αν εξαιρεσει κανεις τα πλαστικα που ειναι λιγο χεστα να το πω )....Αν τελικα δεν βγαλω ακρη να απευθυνθω στον ιδιο μηχανικο η να παω σε ηλεκτρολογειο και να τους πω πως εχει το πραμα?? Υ.Γ η ταση πεσομενη στο ρεβινγκ ειναι ανορθωτης??
  10. Θεωρητικα ο μηχανικος που μου τα φτιαξε θα τα χε κανει...Η οχι??? Γιατι ουσιαστικα λυση δεν βρεθηκε ποτε...Κατι τα "καιει" τοσο συντομα...Μπορει να ναι κατι τοσο μικρο, η μια λεπτομερεια ομως εμενα το ματι δυσκολα να το καταλαβει...Εγω με το πολυμετρο να δω τι ειναι ελατοματικο ξερω απο τωρα τι εχει μαυρισει ηδη...Μηπως να παω μια φορα σε ενα ηλεκτρολογιο της προκοπης να τελειωνω?? Y.Γ στο ρελατι εχω στην μπαταρια 13,7 πρπ βολτ =καλο...Οταν ρεβαρω στις 5000 πεφτει στα 8-9 βολτ...Αρα??
  11. Αυτο το γνωριζω καλα απλως θελω να δειξω την αντιθεση των προβλεψεων τριτων με βαση τις δικες μου εκτιμησεις...Δυστυχως εδω λεμε οι καβλ*# πληρωνοντε...Και εχω κολληταρια που τρεχουν απο μισθο σε μισθο για να κανουν αυτο που γουσταρουν ειτε σε αμαξι,ειτε σε μηχανη..Σιγουρα δεν τελειωσε με ενα 500αρικο η ιστορια αλλα γενικα εχει καλυφθει ενα μεγαλο κομματι της ζημιας που επαθα απο υλικα..Τωρα τι θα βγει μετα ευχομαι να την περασω με το αζημιωτο
  12. Κατι μου μυριζει στο συντομο μελλον και αυτο δεν ειναι τα σκουπιδια στο καδο αλλα πηνεια καρβουνο ολα. Ενα μηνα πριν πεσω (βλεβαρη) η μηχανη μια μερα πεθενε σταδιακα...Το εκανα 2 βολτες εκεινη τη μερα και καθε φορα η μηζια εξασθενουσε..Ευτυχως στην τελευταια μηζια οπου πλεον μακαριστηκε η μπαταρια ημουνα σπιτι...Την αλλη μερα σπροχτο σε ανηφορες κατηφορες να παω στο συνεργειο...Θα περιγραψω με λεπτομερεια οσο μπορω ... Στο συνεργειο βρεθηκε λιωσμενη κλεμα ανορθωτη...Ανοιγεται το βολαν μαυρα τα πηνεια...Παμε για περιεληξη (170Ε) ,αλλαξαμε και τον μουφεξ ανορθωτη γιατι απο πισω(κατι σαν πλαστικο) ειχε κανει τζομπια αρα σαν να καηκε με ανορθωτη ιαπωνεζικο (υποθετω μου βαλε καινουριο), πανω στην απειροσυνη μου δεν το συγκρατησα αν ητανε η οχι...Απλως τα σκασα..Αλλα επειδη κουραστηκα να τα σκαω και επειδη αρχιζουν τα χερια μου και πιανουν πολλα στη μηχανη ,πεφτωντας και αλλαζοντας καπακι βολαν μετα απο ενα μηνα περιεληξης τα μισα πηνεια μαυρα... Απτην λιγη εμπειρια μου εδω η μονωση του χαλκου(εποξικη η οπως λεγεται) τα χει φτυσει...Μετα απο 1 μηνα περιεληξης και με νεο ανορθωτη τα μισα πηνεια την ακουσανε και παμε για τα αλλα μισα...Σημειωτεον ειχαν επισκευαστει παλι τα πηνεια οταν το χε ο προηγουμενος με βαση τα λεγομενα του που δεν πιστευω σε αυτο να νε ψευδης (ασχετος που μου το πουλησε με ραγισμενο καπακι/κεφαλη+700 ζημια) Οποτε πηνεια μετα απο δυο περιεληξης απο δυο διαφορετικους μαστορους την ακουνε σε διαστημα μηνων... Στο ψητο λοιπον ,μετα απο ωρεςςςς στο νετ ,εχω συμπερανει οτι τα πηνεια καιγοντε(η μονωση τους) με αποτελεσμα την γειωση. απο υπερβολικη θερμοτητα που αυτο μεταφραζεται αμεσα σε υπερβολικο φορτειο...Τα λαδια που διαβασα απο κατι φορουμς σαν λογος ,η μονωση ειναι τοσο ανθεκτικη που δεν μπορει καμια θερμοκρασια λαδιου 120C>λαδι C να τα στειλει τοσο συντομα... Τι λοιπον δημιουργει τοσο ζορε(οπως λεμε στην Κρητη) κοινος ζορι στο μαραφετι αυτο και καιγεται τοσο συντομα?? Υποθετω οτι και οι 2 περιεληξεις γινανε σωστα η εστω η μια...Να πεσε η επισκευη και τις δυο φορες σε αρπακολλα?? Επισης στην δικια μου περιεληξη φερνει εγγυηση 2 χρονια ΑΛΛΑ σε περιπτωση μαλακιας του περιεληκτη και οχι μηχανικης η ηλεκτρονικης βλαβης... Και επειδη αποτι φανταζομαι εγγυηση δεν εχω ουσιαστικα στην προκιμενη ερωτω...Τι μπορω να κανω να επιλυσω που τα &$##$@ καιγοντε τοσο συντομα?? Ειναι προβλημα που ακολουθαει απτον προηγουμενο αλλα ποτε δεν επιλυθηκε με αποτελεσμα εναν φαβλο κυκλο... ΓΙνεται μια βραχυκυκλωση καπου(επαφη γυμνου σε μεταλλο) να προκαλεσει εμμεση ζημια στα πηνεια??Δηλαδη με το βραχυκλωμα να επιστρεφει υπερβολικο φορτειο στον ανορθωτη με αποτελεσμα να μην μπορει να το γειωσει ολο και να το στρεφει στα πηνεια η αντιστροφα να ζηταει τρελο ρευμα...Γινεται μια μπαταρια 2.5 ετων να χει χασει καποια στοιχεια ωστε να ζηταει υπερβολικο ρευμα απτον ανορθωτη για να συντηρηθει με αποτελεσμα να ζορηζει πηνεια/ανορθωτη και να τα στελνει??Υπαρχει περιπτωση ο ανορθωτης να καιει τα πηνεια επειδη βρισκεται πισω απτο ψυγειο??(gsxr 600 k7)...Υπαρχει περιπτωση ο ανορθωτης που μου βαλε τελευταια να ταν σαν τον προηγουμενο τυπου μαπα το καρπουζι και να καιει τα πηνεια??Γενικα επειδη ειμαι συγχισμενος λογο λιγων γνωσεων περι αυτου με βαση τα λεγομενα μου πως θα μπορουσα να το επιλυσω??Ειναι βραχυκυκλωμα,ειναι κακος ανορθωτης,ειναι μπαταρια?? Υ.Γ ξερω λιγακι να χρησιμοποιω πολυμετρο(14V> στις 5000 σ.α.λ) λεει το μανουαλ για την μπαταρια... Δεν θελω να απευθυνθω σε μηχανικο γιατι ο τελευταιος που μου φτιαξε τα πηνεια με βεβαιωσε οτι δεν θα χω προβλημα...Αρα ουτε αυτος μου το λυσε ουσιαστικα γιατι το συναντω παλι μπροστα μου...Οι γνωστες ας με συμβουλεψουν βημα βημα πως θα βρω τη μα*##@# παιζεται εδω? Σορρυ για το μεγαλο κειμενο
  13. Κυριε πετουμενε στο ονειρο ,παντα σε θυμαμαι αυστηρο και απεσιοδοξο στις αποψεις σου,τουλαχιστον σε οσα θεματα δικα μου βλεπω σχολιο σου...Δεν αντιπαρατιθεμαι σε σενα απλως βλεπω πραγματα που διαψευδοντε το ενα μετα το αλλο...Κανεις λαθος ενα κοινο κοκκινο εχουν για λαδι/υψηλη θερμοκρασια/FI... Kαι το FI το 2017 πρεπει να σταματησουν μερικοι να νομιζουν οτι ειναι κατι με το ιντζεκτσιον...Ειναι το λεγομενο Fault indicator...Και πως να διαβαζω το ερρορ ξερω,και οτι σβηνει απτο ECU ξερω οταν το σβησεις και οτι οταν το tip over διορθωθηκε στην θεση πηρε μπρος και πολλα αλλα... Συγνωμη αν προσβαλω καποιους αλλα πολλες φορες στα φορουμς ο καθενας λεει το μακρυ του και το κοντο του με βαση εμπειριας του,χαηλικι του κ.ο.κ...Αυτο μου το πε μηχανικος και βγηκε σωστος στην πορεια το παληκαρι... Για μενα το λαμπακι δεν σημαινε και το τελος γιατι οπως προειπα καταφερα με το κολπο του φιλτρου να σβησει...Ισως το λαδι στο φιλτρο ειχε ψηλο κατσει/κολλησει..Αλλοι αναφερανε οτι μετα απο τουμπα θελει λιγο χρονο να σβησει(παραλογο)Ο καθενας μιλαει με βαση εμπειριας του...Τελος παντων..Δουλευοντας 2 λεπτα στο ρελαντι με λαμπακι λαδιου λες να το καψα...Μεχρι στιγμης δεν μου δειχνει κατι τετοιο.. Επεσα/εμαθα και βημα βημα προχωραω(σε σχεση με την μοτο)..Δεν εχω γνωση μηχανικες,αλλα με τις συγκιριες ,ψαχτηκα τοσο πολυ οπου μπηκα στο τρυπακι να κανω μονος επισκευες και να διορθωνω...Επειδη λοιπον πεταξα κουβεντα πιο πανω οσα ειπωθηκαν απτην μερα που επεσα το ενα ακυρωνεται μετα το αλλο... Η μηχανη με δικα μου χερια βγηκε με 500Ε στο δρομο χωρις τα φερινγκς...Ολα ομως ολα τα σπασμενα αλλαχτηκαν..Καποιοι προμυνηανε χιλιαρικα και δεν φτανει... Εκφραζω την απογοητευση μου διοτι δεν το θεωρω σωστο τροπο κατευθυνσης και ενθαρυνσης ενος νεου σαν και μενα...Κανω και μια παραγγελια κινεζου πλαστικου στα 400 και βαρια επιασα το χιλιαρικο...Επεσα μεσα στις προβλεψεις μου...Δεν ειμαι εδω να ανοιξω αντιπαραθεσεις..Αλλα να εκφρασω τις εμπειριες μου και να γινω γνωστικα καλυτερος σε οτι εχει να κανει με το "αθλημα" μας...Αυριο μεθαυριο μπορει ενα παληκαρι στη θεση μου να βρεθει και διαβαζοντας τους προβληματισμους/πορισματα παρει την ιδεα που του χρειαζεται να προχωρησει...Αυτα
  14. Καλησπερα παιδες ,αν και η ωρα λιγο αργα με τρωει κατι μαζι με τα νυχια μου και ειπα να κανω μια παραθεση Λοιπον εχοντας πεσει πριν 2 μηνες με το σουζουκι τωρα πια εχοντας μπλα μπλα οριμασει,σκεφτει,κανει ,ρανει αντικατεστησα καπακι βολαν ,εβαλα καινουρια λαδια 15-50 και φορτησα μπαταρια...Το εργαλειο πηρε μπρος αμεσως...Αλλα..Πρωτη φορα μου πεταει Fi λαμπακι κοκκινο...Κανω το κολπο με τα gixxer γεφυρωνωντας μια φυσα απο πισω και μπαινω στο λεγομενο dealer mode και ηταν τοτε το tip over sensor το οποιο και ισιωσα γιατι ειχε κοιταζε κατω...Ειναι ο αισθητηρας που σβηνει μοτερ οταν νιωσει οτι πηρε κληση-φετα η μηχανη... Φευγει το FI και τωρα εχω μονιμα αναμενο το κοκκινο λαμπακι χωρις FI κωδικο αυτην τη φορα..Δηλαδη μπαινω στο dealer mode και πεταει -C00 που σημαινει κανενα σφαλμα.. Αρα μενει χαμηλη πιεση λαδιου...Εδω τωρα ερχομαι και ρωτω...Επειδη δεν εχω το μαραφετι που τσεκαρει την πιεση μπορω να κανω καποια απλα βηματα να δω τι παιζει?? Σκεφτικα να ξεκινησω αλλαζοντας φιλτρο λαδιου με γνησιο και να κανω πως βαζω μπρος με αποσυνδεμενη αντλεια καυσιμου να δω αν πεταει λαδι απτην τρυπα-υποδοχη φιλτρου αρα να χει πιεση...Παρακαλω οι γνωστες αν εχουν καποια συμβουλη να με βοηθησουν...