Kotsaris

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    245
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

98 Excellent

Σχετικά με το μέλος Kotsaris

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 01/16/93

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Λενταριανός
  • Ενδιαφέροντα
    Σπίτι<->πίσω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Innova
  • myBike: Κυβισμός
    125

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    C72 Dream
  • dreamBike: Κυβισμός
    250

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

905 προβολές προφίλ
  1. Λοιπον οντας πιο διαφωτισμενος και κανοντας ενα τεστ στον ανορθωτη μιας και τα πηνεια καηκαν τελειως (ελιωσαν τα καλωδια 3 κιτρινα omg) απο καθε φαση περνω 517εως 526 πραγμα καλο.Σημειωση οτι ο ανορθωτης μου εχει 7 καλωδια (3 πηνεια) και 4 σε μια φυσα που πανε στην μπαταρια...Εκει λοιπον αυτη η φυσα του ανορθωτη εχει 4 συρματακια αρσενικα...Στα 2 απαυτα με κοκκινο δεινει τιμες ενω στα αλλα 2 δεινει μονο με το μαυρο του πολυμετρου...Δηλαδη να το εξηγησω Για να τεσταρουμε τον ανορθωτη βαζουμε την μια τσιμπιδα σε ολα τα συρματακια της φυσας που πανε στην μπαταρια και την αλλη τσιμπιδα με τα συρματακια της φυσας που πανε στα πηνεια... Ετσι λοιπον η φυσα του της μπαταριας εχει 4 συρματακια που θα τα ονομασω α,β,γ,δ και των πηνειων η φυσα εχει 3 και αντιστοιχα 1,2,3 Με το κοκκινο καλωδιο του πολυμετρου στην φυσα της μπαταριας εχω α με 1,2,3 = 520 περιπου β με 1,2,3 =520 περιπου γ και δ = τιποτα αντιστοιχα με μαυρο καλωδιο α και β=τιποτα γ και δ με 1,2,3=520 περιπου Αφου περνω τιμες ητε ετσι ητε αλλιως δεν ειναι οκ ο ανορθωτης??Το ειδα σε tutorial στο γιουτουμπ πως αν δεν δεινει τιμες αντιστρεφω τις τσιμπιδες.. Αν ολα οπως δειχνουν ειναι ενταξει ο ανορθωτης τι κανει τα πηνεια και δουλεουν υπερωριες και κεγονται?? Κατι τα βραχυκυκλωνει??Υπαρχει περιπτωση να ειναι απο διαρροη καπου στην πλεξουδα?? υ.γ θα παραγγειλω πηνεια που βρηκα απο Γερμανια σε καλη τιμη
  2. Αυτουνου τελος παντων..Ο Γιωργος με τα καρφακια κανει σουζες και οταν βλεπει μεγαλες μηχανες πλανταζει στους κοφτες το παπακι που καποτε ενας παππουλης οδηγουσε του τεστιν ειναι καγκουρας..Το καναμε μπαμπινιοτικο βραδιατικο!! Κατανοητο και ευχαριστω για τις συμβουλες...Οποτε ο λογος που εχω ακομα strips ειναι επειδη ειμαι chicken και δεν φταινε οι γομες
  3. Καλησπερα φορουμ !! Μετα απο καποιο διαστημα απουσιας λογο αμηχανιας επιστρεφω με μια απορια που δυσκολευομαι να κατανοησω...Ας δωσουμε ενα μηχανακι, εστω κλιπονατο,,ψηλο,μεσαιο,τιμονι ποδηλατου κ.ο.κ ...Ξερω οτι εχουν φτιαχτει λαστιχα επιδωσεων του τεστιν ,γρηγορο ζεσταμα,αυτοκολλητο με την ασφαλτο κοινος λαστιχο μαλακης γομας. Στην πλειοψηφια ομως παρατησω οτι οι μηχανες φορανε τουρισταδικα λαστιχα...Ειναι σκληρα,φαγωνοτε μετα απο χρονο αλλα ζεσταμα τυπου παστιτσιο μισι ωρα στο φουρνο,οποτε στο θεμα πατημα τι γινεται?Ειναι δυνατον τετοιου τυπου λαστιχο να καλυψει τα λεγομενα strips του λαστιχου με τις καταλληλες προυποθεσεις βεβαιως...Γενικως ειναι ασφαλες η καθε προσεγγυση για πιο πολυ ξαπλωμα με τετοια λαστιχα η καλυτερα γυρευε την δουλεια σου και στριβε σαν παππους στους αριστα φτιαγμενους δρομους μας?
  4. Σωστα δεν υπαρχει καποιος αισθητηρας που να στελνει σημα στον εγκεφαλο οτι η καδενα εχει θεματα... Η αληθεια ειναι οτι αν δεν ειχε ρυθμιστει σωστα δεν θα χες και μηχανακι μετα απο λιγες μερες που το βγαλες απτο συνεργειο...Οποτε ας αφησουμε αυτο το ενδεχομενο.. Εγω θα ελεγχα τα εξης...Ρυθμισμα βαλβιδων,μπεκ,tps,φιλτρο αερα,μπουζι,αντλεια καυσιμου...Αν ολα αυτα ειναι κομπλε τοτε δεν εχεις θεμα...Αν ημενα στη θεση σου θα εψαχνα στο νετ τροπους να τα τσεκαρω αυτα ωστε να γλυτωσω μαστορικα.Αλλα οτι βλεπουμε στο νετ τσεκαρουμε δυο και τρεις φορες και με προσοχη κανουμε οτι κανουμε...Καλη τυχη!!
  5. Η καδενα ειναι υπευθηνη να στροφαρει τον εκεντροφορο αναλογος τις στροφες του στροφαλοφορου...Ο χρονισμος καδενας μπορει να δημιουργησει προβλημα διοτι οταν δεν επιτευχθει σωστα το μοτερ δουλευει ασυγχρονα με απωλειες ισχυος και πιθανον μελλοντικη ζημια στον κινητηρα...Σκεψου για παραδειγμα οταν γινεται η καυση μια βαλβιδα ενω επρεπε να ειναι κλειστη να μην εχει προλαβει να κλεισει οποτε εχουμε απωλειες καυσαεριων και στο μελλον πιθανον καμενη βαλβιδα...Ο σωστος χρονισμος λοιπον μας δινει με ακριβεια την θεση που πρεπει να χει (μια βαλβιδα η παραπανω) οταν γινεται η διαδικασια της καυσης...Σωστα το tps ρυθμιζει την πεταλουδα αναλογος το ποσο ανοιχτο εχεις το γκαζι...Αυτο δινει και την δυνατοτητα της ροης περισσοτερου αερα..Ελπιζω να τα παραθεσα σωστα
  6. Γενικα να χεις στο νου σου οτι το F.I σημαινει ενδειξη βλαβης(F(ault)I(ndicator) και οχι κατι με τον ψεκασμο...Η καλυτερη λυση ειναι να ξεκινησεις με ενα διαγνωστικο να δεις τι σου λεει το σφαλμα και προχωρας απο κει...Γενικα τα προβληματα με την αντλεια ειναι λιγο μπελατζιδικα αν δεν εχεις σχετικες γνωσεις να το κανεις μονος και κοστοβορα γιατι θα τα κανει ο μαστορας...Και μενα το ιννοβα χτυπαει εδω και πολλα χλμ πριν ,δεν ειναι ουτε μεταλικος,ουτε το χαρχαλισμα της καδενας...Ο ηχος ειναι οποτε του καβλ*#@ και οχι συνεχομενος... Και μενα καποτε η τριτη χτυπαγε 95αρια τωρα δεν θελω να το σπαω αλλο πια γιατι το χω καθαρα να κανω την δουλεια μου με 1,7 λ/100χλμ...εχει και καποια χιλιομετρακια(36.000 πρωτο χερι)... Οτι και να ναι ενημερωσε
  7. Αρχηγε μου και γω το ιδιο εχω κανει τωρα...Εχω φτιαξει λαμακι πατεντα λογο δουλειας κιολας και τον εβαλα στο πλαι...Τωρα περιμενω να δωσουν πνευμα τα πηνεια να παμε σοβαρα και οριστικα σε ενα ηλεκτρολογειο να λυσουμε το θεμα...Οποτε και συ πιστευεις οτι ο ανορθωτης πισω απτο ψυγειο μπορει να ειναι υπαιτιος των κατα συροη καμενων πηνειων σε διαστημα μηνων?
  8. Μια παραθεση αφου πλεον διαμορφωνω μια πιο σαφη εικονα...Γενικα παρατηρω οτι οταν ζεσταθει εμενα πχ 90 βαθμους και ανω περνει μπρος αλλα το τσακτισμα ειναι λιγο περιεργο σαν να μην κανει δυνατο αλλα παλι περνει...Η κορνα με ζεστο μηχανακι ακουγεται αδυναμη...Και παντα μα παντα οταν αναβει βεντιλατερ δουλευει μεν κανοντας πιο σιγανο ηχο (δεν ειναι ψυχολογικο παντα θυμαμαι οτι στα φαναρια οταν αναβε το ακουγα καθαρα τωρα δυσκολα ξεχωριζω τον ηχο οταν αναβει) Οποτε εχουμε πιο αδυναμο εντος εισαγωγικων κυκλωμα...Μου ερχετε στο μυαλο το δικο σου θεμα..Και ισως απο κει ξεκινα το προβλημα με τα πηνεια λογο βραχυκυκλωματος...
  9. Γενικα καθε μηχανακι του κοσμου που κυκλοφορει αυτην την στιγμη ποναει σε ενα πραγμα...Συντιριση/χρηση...Εξαιρεσεις καποιες ελατωματικες παρτιδες αλλα μετα απο 12 χρονια το ξεχναμε αυτο... Απο κει και περα ειναι ενα μηχανακι μιας ηλικιας χωρις απαραιτητα να σε καταδικαζει να μην το κοιταξεις καλυτερα...Να ξερεις θα χει φαει τα γκαζακια του,ισως και το κοτερ εχει γυρισει λιγακι οπισθεν κ.ο.κ...Στα λεω λιγο ομα διοτι ενα παλιο μηχανακι καμια φορα το πληρωνεις σαν καινουριο...Δηλαδη κανεις μια αναδρομη τι εχεις δωσει και λες ο μα#(*#ς επερνα καινουριο..Ομοιος και γω παθων Γενικα αν εχεις την ιδεα λιγο με το τι ,που να κοιταξεις/ακουσεις δεν χρειαζεται κατι παραπανω..Αν δεν το χεις θες εμπιστευσιμο ατομο γνωστη/μηχανικο... Κοιτα και την παραμικρη λεπτομερεια γιατι μολις γινει η μεταβιβαση αδερφε δυσκολα βρισκεις το δικιο σου μολις ανακαλυψεις ενα η και παραπανω ψεγαδια... Γιατι στην πορεια βγενουνε στα φορουμ οπως παρατηρω κατα καιρους και λενε καλησπερα παιδες αγορασα προσφατα ενα ...και μου βγαζει αυτο.. προσφατα διαβασα παληκαρι που το μοτερ του κανει εναν μεταλλικο ηχο...Και γω δεν ειμαι στην απεξω ειχα και γω τα τρεξιματακια μου κατι σε 1000αρικο ζημια... Πολυ προσοχη...Παντα να τσεκαρεις το μοτερ της μηχανης με καλα ζεσταμενα λαδια,..Οσο για τα πηνεια αν εχουν το θεμα τους και καιγοντε καλο ελεγχο στο ηλεκτρονικο κυκλωμα κατι τα υπερφορτωνει η βραχυκυκλωνει...
  10. Ισως η λιγοστη εμπερια μου δεν με αφησει να βρω την ακρη του πραγματος οποτε και μαλλον θα απευθυνθω σε ενα σοβαρο ηλεκτρολογειο να μου δωσουν καμια απαντηση... Μου φαινεται γορδιος δεσμος γιατι λεω ρε πο&## μολις εφτιαξα πηνεια ανορθωτη παλι σε ενα μηνα μαυριζουν τα ατιμα??Κατι τα υπερφορτονει/ζοριζει, χαλαει η μονωση ,μαυριζουν και γειωνει μετα το ρευμα στο περιβαλλον της μηχανης με αποτελεσμα τον κατηφορο...
  11. Καλησπερα παιδες ,μικρους (σαν και με) και μεγαλους... Σημερα ειχα την ευκαιρια και εβγαλα το εργαλειο μια βολτα στον εθνικο να "ξεκαπνησει" λιγακι, με μετρο και προσοχη παντα ,ειδικα μετα το περαστικο που περασα... Εχω την χαρα ,αν και λιγο παρταλι στην εμφανιση,να το κανω τη βολτα μου στο ηλιοβασιλεμα και να το "γουσταρω¨" που λενε...Εγω δηλαδη οχι τα αυτια μου και επειδη το κρανος μου πια ειναι για ανακυκλωση επισημα ,ψαχνω αμεσα αντι να σκασω μεχρι 400-500 στα πλαστικα (china),να παρω ενα καλο κρανος που ειναι πιο σημαντικο και υστερα σιγα σιγα παιζω μια με τα πλαστικα και το δενω...Επειδη μενω Χανια και εχουμε ενα καταστημα του ειδους θα ηθελα να παραθεσω τον συνδεσμο για συμβουλη περι κρανους... http://www.gasmoto.gr/categories/1415/krani ...Εχω σχετικα μεγαλο κεφαλι λογο και του υψους(1,97) ...Κοιταζω σε agv,shoei κατι καλα...Αν εχει κανεις καποια γνωμη για καποιο συγκεκριμενο απαυτα θα ταν ευπροσδεκτη...Το κρανος που εχω εχει αποκτησει μποσικα και πεζει στο κεφαλι μου στις λιγο ψηλες ταχυτητες(150+)... To χαλι του αριστερου φερινγκ/πανελ ειναι απτην αλλη μερια ΥΓ.Λαθος κατηγορια παρακαλω μετακινηση
  12. Οποτε με την διαρροη πεζει να την ακουνε τα πηνεια λογο βραχυκυκλωματος???
  13. Καταλαβα εννοεις το λεγομενο απτους ξενους goes to ground ....Anyway σιγα σιγα θα κοιταω καθε πραμα γιατι σημερα κανει ενα βουητο μεσα στο βολαν/πηνεια οπου αγγιζοντας το νιωθεις κατι σαν γαργαλητο/δονηση ... Ταπωνω την εξατμιση με το χερι ο ηχος φευγει... Αυριο πρεπει να το λυσω το μαραφετι να δω αν κατι βρισκει στο ροτορα/μαγνητη...Εχει ψωμι η υποθεση
  14. Καλα ασε κουκουρουκου τελειως, σημερα το δουλεψα παλι λιγο σε Ν φαση και παρατηρησα οτι λογο της δονησης απτο ρεβινκγ το πολυμετρο χανει καπου καπου σημα... Αν καταλαβα καλα γιατι δεν εδωσα ιδιαιτερη σημασια κραταει με ρεβ γυρω στα 13...Θα χω πιο ξεκαθαρη εικονα τις επομενες..Σημερα ξηλωσα το λαμακι του R/R και αυριο στο μαγαζι θα φτιαξω ενα να βγαινει ακριβως εκει που ηταν αλλα εξω στο σασι...Ευτυχως το καλωδιο του με παιρνει δεν ειναι τοσο κοντο...Παντως καλος κακος αν καουν παλι στο τελος ολα τα πηνεια γιατι ηδη τα μισα ειναι οφφ απο τι βλεπω ,θα αρχησει το "τρεξιμο" παλι..Αυτο το σουζουκι ειναι τοσο ομορφο αλλα και ακριβο να το αγγιζεις
  15. Τον διαβασα χθες και προσπαθησα να σου στειλω πμ αλλα εγραφε πως δεν γινεται η κατι τετοιο...Ας πουμε πως ειναι λιγο περιπλοκο ακομα γιατι μπερδευω καποια πραγματα στο τυλιγμα ξετιλιγμα και γενικα δεν εχω την ιδεα με τα ηλεκτρολογικα (ακομα τουλαχιστον)...Απλως κατι εχει το μηχανακι πολυ καιρο και στελνει τα πηνεια συντομα... Εγω βαζοντας sun ανορθωτη made in japan θεωρησα οτι καθαρησα...Λες παλι ο ανορθωτης να πηγε fail επειδη βρισκεται στην "καταραμενη" θεση πισω απτο ψυγειο?(κ7 600) και πηρε μαζι του τις μονωσεις των πηνειων??http://www.ebay.com/itm/Sun-Regulator-Rectifier-C-D-I-CDI-Unit-NEW-Y-5-/390104560971 αυτα μου βαλε ο μηχανικος ... Σπαω το κεφαλι μου γιατι σχεδον εδεσα τη μηχανη (αν εξαιρεσει κανεις τα πλαστικα που ειναι λιγο χεστα να το πω )....Αν τελικα δεν βγαλω ακρη να απευθυνθω στον ιδιο μηχανικο η να παω σε ηλεκτρολογειο και να τους πω πως εχει το πραμα?? Υ.Γ η ταση πεσομενη στο ρεβινγκ ειναι ανορθωτης??