dream_rider

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    235
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

267 Excellent

Σχετικά με το μέλος dream_rider

  • Κλάση
    ουγκα μπουγκα
  • Γενέθλια 11/07/79

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Στη νυχτα
  • Ενδιαφέροντα
    Περιεργος

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • myBike: Κυβισμός
    Μπραπ

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    agv

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Αλλος
  • dreamBike: Μοντέλο
    καμια 25αρια

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2164 προβολές προφίλ
  1. οταν ειχα παρει το δικο μου 10-60 απο τον πικουνη το τεσταραμε στο μηχανημα του και επιασε αποδοση μεσα στις προδιαγραφες του. (δεν θυμαμε αριθμους και τετοια) ειχα μαζι μου ομως και ενα norbar 20-100 το οποιο μου ειχε κανει δωρο ενας παππους πολλων ετων και αυτος και το ροποκλειδο. ο ανθρωπος χαμογελασε μολις το εβγαλα απο την τσαντα και μου ειπε πως δεν το εχει ξανα δει οποτε ενθουσιασμενος το εβαλε στο μηχανημα για να το μετρησουμε. ηταν μεσα στις μετρησεις σε οποιο πεδιο και αν δοκιμασαμε.
  2. Να πας μια βολτα απο τον πικουνη. Πιστευω θα πετυχεις καλυτερη τιμη απο κοντα και σιγουρα θα σε φωτισει περισοτερο στην επιλογη.
  3. Καλη χρονια σε ολους μας. Λοιπον με βαση την εμπειρια μου ειδικα πανω στο 950 οπου εχω παρει τα καρμπ στα χερια και γω δεν ξερω ποσες δεκαδες φορες για πειραματισμους με μικρα και δειλα βηματα καθε φορα, και μετα απο πολυ διαβασμα και ψαξιμο για το συγκεκριμενο καρμπ και συνδεοντας τις γνωσεις με την αισθηση που πλεον εχω αποκτηση γιατι ακομη ο μαλακας δεν αξιωθηκα να παρω ενα wideband, καθε φορα που βρισκομουν στην φτωχη πλευρα το μηχανακι ζεστενοταν πιο γρηγορα και ποιο εντονα και ακριβως το αντιθετο στην πλουσια πλευρα. Στην φτωχη πλευρα ομως μου εδεινε την εντυπωση οτι ειναι πιο μαχιμο, νευρικο, τσαμπουκαλεμενο και μου αρεσε, αλλα τρομαζα στην ιδεα για τιποτα τρυπια πιστονια σε παρατεταμενα γκαζια,οποτε προτιμησα και προτιμαω να δοκιμαζω σεταρισματα στην ελαφρως πλουσια πλευρα. (το ποσο ελαφρως βεβαια χωρις οργανο δεν μπορω να το απαντησω)
  4. Ενταξει ειναι καυλακι δεν το συζηταω. Αν ειχε και το τσοκ στο πλαι διπλα στο ντεποζιτο οπως το παλιο θα μου σηκωνοταν!
  5. Αγορια πουλαω το ντρεμελακι μου σε υπεραριστη κατασταση. Αγοραστικε για να γραψει χλμ αλλα δεν ειμαι τελικα για χειρουργικες δουλειες. https://www.car.gr/parts/view/15921979-tools-equipment-garages-electric-tools-dremel-4000 ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ
  6. Δεν μπορω να καταλαβω το μεγεθος αλλα ενα σακο αναποδα εσυ (στο στηθος σου) και εναν η κοπελα σου στην πλατη και εφυγες. Μην δεσεις τιποτα πανω στο Κτμ.
  7. Ρε τους πουστηδες! Δεν θα μας αφησουν σε υσηχια. Τουλαχιστον το καλο ειναι οτι αγοραζεις καινουργιο κατεμι και δεν περιμενεις λιγο καιρο να δεις τη θα βγαλει σα μοντελο. Ξερεις τη να περιμενεις...
  8. Πες μου οτι και τα καινουργια εχουν θεμα με την τρομπα...
  9. Ομορφο μηχανακι, δε λεω, αλλα βρεθηκα με ενα στη βουλιαγμενης το οποιο με ''τσιγκλαγε'' και ανοιξαμε απο δευτερες. Με ακολουθουσε οριακα μεχρι τα 150 που το αφησα αν και θεωρω οτι καπου εκει θα ψιλο εφευγε αυτος. Εγω με ktm 950 adv 2005 αλλα τεχνολογικα 2003 δηλαδη μιλαμε για 14-15 χρονια διαφορα. Με το φτωχο μου το μυαλο περιμενα περισσοτερα. Αυτια.
  10. Εγω για να τη βαλω στο διπλο σταντ!
  11. ψιλο οφ τοπικ αλλα τα αμερικανακια απο το ebay στις περισσοτερες συναλαγες τους πλεον και σιγα σιγα σε ολες , στο τελευταιο βημα πριν πληρωσεις, σου εχουν και το κοστος του τελωνειου (import charges) οποτε δεν εχεις κανεναν φοβο.ξερεις απο την αρχη ποσα δινεις και τελος.
  12. Καλημερα! Σιγουρα η φωτο ξεγελαει.. το χερι μου φτανει κανονικοτατα και την εχω ρυθμισμενη οσο ποιο εξω παει.
  13. Λιγο καιρο πριν εκανα μια προληπτικη μοντα στην τρομπα βενζινης με ενα κιτακι (ηλεκτρονικη πλακετιτσα) του dr bean απο το advrider.com η οποια υποσχεται πολλα πολλα απροβληματιστα χλμ. και εδω ετοιμη Σημερα λοιπον τοποθετησα τρομπα συμπλεκτη απο 1190 η οποια χτυπηθηκε σε πολυ καλη τιμη καινουργια απο γνωστο μου. Η μαμα ειχε καιρο τωρα που δακρυζε μετα απο 65.000χλμ. Το κιτακι που πουλιεται απο διαφορα μαγαζια ειναι προσωρινη λυση και δεν ασχοληθηκα καν! Υπαρχει επισης και ανθρωπος στην σαλονικα που της επισκευαζει αλλα αφου ειχα τετοια ευκαιρια δεν την αφησα. Η τρομπα αγοραστηκε χωρις δευτερη σκεψη αλλα επρεπε να βρω τι θα κανω με το τσοκ...πατεντες σκεφτηκα διαφορες αλλα ηθελα να ειναι και ομορφο. Οποτε.... Η τρομπα μαζι με το κιτακι της magura που βρηκα απο γερμανια. στη φωτο φαινετε και ο κωδικος του κιτ για οποιον το χρειαστει στο μελλον. εδω τελιωμενο αλλα δεν χωραει στην χουφτα γαμω το σπιτη του. για να μην μπαινω και σε αλλα εξοδα εκανα την καρδια μου πετρα και με το dremel εκοψα την μανετα στο σημειο που σπαει απο πτωση. και εδω πατεντα στο τσοκ με κομμενο λαστιχακι απο σωληνακι βενζινης για να καθετε το τσοκ εκει που θελω. (το ειχα κανει και στη προηγουμενη τρομπα ο τρομπας και δουλευει αψογα) ουσιαστικα το τσοκ με τη βαση του καθετε με μια μεγαλυτερη σε μηκος βιδα εκει που εδραζετε η μανετα. Ειμαι καβλωτος. Ευχαριστω!:)
  14. Το φιλτρο αν σκοπευες να το αλλαξεις καντο συντομα γιατι αν δεν εχει αλαχτει ειναι καργα βρωμικο και ζοριζεις την τρομπα. Δεν θελεις να πληρωσεις τρομπα. Εμενα σβησιματα μου εκανε αραια και που αλλα οταν ηταν κρυο δεν επερνε μπροστα αν δεν ειχα ανοιχτο το γκαζι. Με μαμα εξατμιση και μετα με leovince sbk οταν αλλαξα φιλτρο χωρις χαρτη ολα γινοντουσαν με τη σκεψη. (οχι οτι δεν εχει σημασια ο χαρτης απλα αυτο ειναι το δικο μου παραδειγμα)
  15. Καλησπερα. Αν δεν εχεις θεμα καμμια καλωδιωση στο τιμονι (χλωμο το κοβω) Ψαξου με το φιλτρο βενζινης. εχουν θεμα με αυτο οποτε να το αλλαζεις συχνα π.χ ανα 5.000χλμ. Στην κτμ ειναι αρκετα τσιμπημενο οποτε απο εβαυ με κανα 20σαρικο αν θυμαμαι καλα (πανε χρονια).