kemmotar

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    571
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

kemmotar last won the day on October 9 2015

kemmotar had the most liked content!

Πόντοι

509 Excellent

Σχετικά με το μέλος kemmotar

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 03/28/80

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    MT-09 TRACER

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shoei NXR Black Ant

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

964 προβολές προφίλ
  1. Ακριβως, εχασα λιγα κιλα και πηρα small νουμερο γιατι αλλαξα και μπουφαν. εγω δεν παω ουτε στο περιπτερο εφοσον φοραω μπουφαν χωρις αυτο. απο διασταση χωραει και στο tankbag και στο σακιδιο πλατης αλλα φυσικα και στην βαλιτσα να το πεταξεις μεσα μαζι με κρανος γαντια κλπ την πραματια.....
  2. εχεις απολυτο δικιο φιλε. μαλιστα εκανα και λαθος γιατι ανετρεξα στα στοιχεια και μιλησα και με τον προγραμματιστη μου και μου ειπε οτι ειναι ΠΕΡΙΠΟΥ στο 7%+ η αποκλιση. οσον αφορα το "διαβασμα" κυλισης για την ταχυτητα το μηχανακι εχει αισθητηρα κυλισης ταχυτητας και στους 2 τροχους, ωστε να ξερει ποτε θα επεμβει το traction control. H πληροφορια ερχεται απο την διαγνωστικη φυσα αφου το βγαζει ως παραμετρο η (denso) ECU
  3. τα 5 δεκαδικα ειναι αστειοτητα αγαπητε.... οι τιμες που αναφερεις ειναι ακριβως οι ιδιες γιατι ως συνηθως στην λογιστικη και γενικως οικονομικη επιστημη ενας αριθμος μελεταται σε υποδιαιρεση δυο δεκαδικων συνηθως. πχ 12.850,00 και 12.850,53.... (τυχαιοι αριθμοι)..... εσυ το τερματησες! αν τωρα κολλησες στον όρο "ακριβως" συγχωρα μας και μην μας σταυρωνεις.... αλλα ετσι επειδη ετσι πως το περιγραφεις μιλας για μια αποσταση ριο αντιρριο να πουμε πως στα 226 χλμ/ωρα η τοσο τρομερη αποκλιση του 0,5% ειναι 1,13 χλμ/ωρα.... φαινεται ποσο λαθος μετραει ενα gps κινητου οταν σταματησεις το αυτοκινητο δεν σε παει ακριβως στο σημειο πχ οδος-αριθμος που εχεις βαλει αλλα εχει μια διαφορα της ταξης των 15 μετρων. η ταχυτητα που δειχνει ενα mobile gps για να εχει μια σχετικη αξιοπιστια πρεπει η μοτοσυκλετα ή αυτοκινητο να κινειται με μια απολυτα σταθερη ταχυτητα χωρις καμια αλλαγη και το gps, αργα και σταθερα (με μικρη καθυστερηση) να κλειδωσει και αυτο σε μια σταθερη ενδειξη ταχυτητας... σε αυτην λοιπον την κατασταση οπως αναφεραμε, το μηχανακι δειχνει gps 210 χλμ πραγματικη (στα 225-227 κοντερ). στο δικο μου πχ με ακραποβιτς-φιλτρο μαμα ecu (μιας και ενοχλει και ορος εγκεφαλος) εχω δει σε ελαφρα ανωφερεια 228 κοντερ (προ reflash)
  4. λοιπον η αποκλιση του κοντερ απο την πραγματικοτητα ειναι υπολογισμενο απο τον εγκεφαλο denso της μηχανης καθως και απο το καταγραφικο LOG-BOX της καυσαναλυσης στο 8-8,5% ΑΚΡΙΒΩΣ! εννοειται οτι ουτε τα gps ειδικα απο smartphones δειχνουν επακριβως την πραγματικοτητα. just for the record, απο την εφαρμογη ULYSSE SPEEDOMETER PRO με κοφτη στα 226 για αρκετη ωρα παρατεταμενα (ειχε κλειδωσει η ενδειξη gps) ειχα πραγματικη gps πορεια στα 210, οποτε αυτο αν κανετε τα μαθηματικα ειναι στο 7%. ΥΓ: 86 kgr + εξοπλισμος = 90-92 εξοπλισμος δρομου
  5. Με πρόγραμμα αυτά γιατί διαφορετικά έχει κόφτη ηλεκτρονικό στα 225
  6. 260+ η νορμαλ οδηγηση ειναι υποκειμενικο θεμα για τον καθενα αλλα γυρω στο 5,8-6.2
  7. Παντως και με προγραμμα οι διαφορες ειναι αμελητεες. δεν εχει αλλαξει σχεδον καθολου η καταναλωση. ισα ισα και υπο προυποθεσεις καλυτερα
  8. Από 4.8 ως 5.8 νορμάλ. Σε ξέσκισμα 6.5-6.8. Σε ορους αυτονομιας: Ντεπόζιτο 18.5 λίτρα (με ρεζέρβα 3 λιτρα) βγάζει από 240-270 με σταθερό κόκκινο λαμπάκι (ανεφοδιασμός από 15.5 ως 16.8 λίτρα )
  9. Ανεβάζω photo bucket υπάρχει πρόβλημα με το σαιτ?
  10. Dainese chest thorax https://www.car.gr/parts/view/10470787/ Πωλείται θώρακας dainese νουμερο medium (διαπνέον υλικό). κανει για μπουφαν απο 50 και πανω εφοσον υπαρχει υποδοχή με φερμουαρ στο εμπρος τμήμα των jacket της dainese. φοριεται και απλα μεσα απο το μπουφαν, γιατι αφου κλεισεις το φερμουαρ καθεται στην θεση του.
  11. https://www.car.gr/parts/photos/10470712/ Πωλούνται τα συγκεκριμένα γάντια με τις ετικέτες τους. Εξαιρετικό αεριζόμενο καλοκαιρινό γάντι με δυνατότητα αφής σε οθόνες smartphone-tablet σε 2 δάχτυλα. Πανέμορφα και με εξαιρετικές προστασίες. Πωλούνται λόγω λάθους νούμερου (ήταν δώρο). Μέγεθος (L) large. Έχουν σχετικά στενή φόρμα. Σχεδόν αχρησιμοποίητα (μια φορα βόλτα δοκιμή δεν με βόλεψαν)
  12. εμπρος ελαστικο πισω ελαστικο εμενα μπροστα στο αυλακι κανει αυτην την "υποχωρηση". ισως θελει λιγο διαφορετικη ρυθμιση η αναρτηση εμπρος. πισω δεν βλεπω κατι ανομοιογενες.
  13. Όχι και εγώ 34 36 βαζω και έβγαλα 13.000 με 3 φορές πίστα πολλές στροφοδιαδρομες βόλτες επιθετικές καθημερινή οδήγηση και φόρτωμα μεγάλο 2 φορές την βδομάδα. Εγώ όμως τσεκάρω θερμοκρασία με ψηφιακό εργαλείο δικό μου κ δεν μου αρκεί η ένδειξη του βενζιναδικου κ η αναρτηση μου ηταν απο Day one σεταρισμενη τελεια Όσον αφορά τα ροσο 3 έχουν πολύ επιθετική κορώνα, περισσότερο από το σ21 και σε παιδιά από το γκρουπ ακόμα και αν δεν το γράφουν σε προσωπικές συζητησεις λένε πως κουνα και φέρνει μεγάλη αστάθεια σε ευθεία κ επιτάχυνση
  14. Το ξεχειλωμα στο αυλάκι της χαραξης δείχνει μη σωστή πίεση ελαστικου και το βασικότερο κακη ρύθμιση αναρτησης. ΜΗΝ ΒΆΛΕΙΣ τα ροσο 3 στο τρεισερ δεν ταιριάζουν εκτός και αν θες να πηγαίνεις μεχρι 180
  15. Σε ερώτημα μου προς την Bridgestone Ελλάδα και έξω και οι δύο για συνθήκες πίστας είπαν 2.1 εμπρός και 1.9 πίσω. .. τώρα αυτά τα 36-42 ούτε καν στο δρόμο