kemmotar

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    579
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

kemmotar last won the day on October 9 2015

kemmotar had the most liked content!

Πόντοι

514 Excellent

Σχετικά με το μέλος kemmotar

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 03/28/80

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    MT-09 TRACER

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shoei NXR Black Ant

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1052 προβολές προφίλ
  1. εκανες αιτηση με τι ονομα? στειλε μου πμ αν ειναι να σε βαλω. ειμαι ο διαχειριστης του γκρουπ δεν βγαζει η ohlins ttx για το tracer. εκτος και αν εννοεις fgk237 (nix30) cartridge. και με αυτα παντως μπορει να κουνησει. παιζουν ρολο η ρυθμιση στα damping και στο preload λιγοτερο. παντως η ποιοτητα κυλισης ειναι απο ΑΛΛΟ ΠΛΑΝΗΤΗ. τα ξαναλεω για να μην ψαχνετε sag για το τρεισερ free sag front 24-26mm , rider sag 38-39mm (137mm διαδρομη) free sag rear 8-12mm, rider sag 36-38mm στο μαμα συστημα τα damping ειναι λιγο ξερα οποτε μικρο ρυθμισεις για αρχη και βλεπετε αφου φερετε πρωτα το sag εκει που θελετε! σημειωση!!! καλο ειναι να ανοιξετε full open τα υδραυλικα (δεξια μποτα rebound) και το πισω αμορτισερ (βιδακι αριστεροστροφα τερμα) και μετα να ρυθμισετε sag μεχρι τα 265+ δεν μου κανει κιχ!
  2. επειδη τα εχουμε γραψε απειρες φορες, φιλε και νεε κατοχε του τρεισερ, αν θες κανε αιτηση να μπεις στο γνωστο γκρουπ των τρεισερ 900 στο facebook, γιατι στα φορουμ συχνα πολλοι φιλοι μαζι με το πληκτρολογιο εχουν και την κοκα κολα και το ποπ κορν διπλα!
  3. Από κει είμαι σε μια μέρα τι να πρωτοκανεις.... προσοχη στους δρόμους κ τις στροφες. Κυρίως πέτρες και αγριοκατσικα. Επίσης λόγω γκρεμού κ θάλασσας πολλοί σκιαζονται κ πάνε στην μέση.
  4. παιδες επειδη εσεις ειστε νεοι κατοχοι, trust me, been there.... done that.... αν θελετε να μην ψαχνετε καντε την πετατημενη και μην χαλατε ασκοπα χρονο, χρημα και φαιά ουσια!
  5. ρυθμιση της μετριοτατης μαμα αναρτησης στα κιλα σου. παντως γενικοτερα δεν βοηθα και αυτο το αθλιο λαστιχο που εχει απο την μανα του (dunlop d222 δεν κυκλοφορει καν ευρωπη). μεχρι να το δεις-φτιαξεις κλπ δοκιμασε την επομενη φορα που θα στο κανει να σφιξεις ποδια ντεποζιτο, βαλε ποπουλι πιο πισω και να χαλαρωσεις πολυ τα χερια .... θα δεις οτι θα σταματησει. γενικως οι περισσοτεροι εκεινη την ωρα σφιγγονται. τωρα αν θες να απευθυνθεις σε γιαμαχα που σου δινει λυσεις στο προβλημα σου μπορεις να κοιταξεις τον αντιπροσωπο στην κυψελη.
  6. Ακριβως, εχασα λιγα κιλα και πηρα small νουμερο γιατι αλλαξα και μπουφαν. εγω δεν παω ουτε στο περιπτερο εφοσον φοραω μπουφαν χωρις αυτο. απο διασταση χωραει και στο tankbag και στο σακιδιο πλατης αλλα φυσικα και στην βαλιτσα να το πεταξεις μεσα μαζι με κρανος γαντια κλπ την πραματια.....
  7. εχεις απολυτο δικιο φιλε. μαλιστα εκανα και λαθος γιατι ανετρεξα στα στοιχεια και μιλησα και με τον προγραμματιστη μου και μου ειπε οτι ειναι ΠΕΡΙΠΟΥ στο 7%+ η αποκλιση. οσον αφορα το "διαβασμα" κυλισης για την ταχυτητα το μηχανακι εχει αισθητηρα κυλισης ταχυτητας και στους 2 τροχους, ωστε να ξερει ποτε θα επεμβει το traction control. H πληροφορια ερχεται απο την διαγνωστικη φυσα αφου το βγαζει ως παραμετρο η (denso) ECU
  8. τα 5 δεκαδικα ειναι αστειοτητα αγαπητε.... οι τιμες που αναφερεις ειναι ακριβως οι ιδιες γιατι ως συνηθως στην λογιστικη και γενικως οικονομικη επιστημη ενας αριθμος μελεταται σε υποδιαιρεση δυο δεκαδικων συνηθως. πχ 12.850,00 και 12.850,53.... (τυχαιοι αριθμοι)..... εσυ το τερματησες! αν τωρα κολλησες στον όρο "ακριβως" συγχωρα μας και μην μας σταυρωνεις.... αλλα ετσι επειδη ετσι πως το περιγραφεις μιλας για μια αποσταση ριο αντιρριο να πουμε πως στα 226 χλμ/ωρα η τοσο τρομερη αποκλιση του 0,5% ειναι 1,13 χλμ/ωρα.... φαινεται ποσο λαθος μετραει ενα gps κινητου οταν σταματησεις το αυτοκινητο δεν σε παει ακριβως στο σημειο πχ οδος-αριθμος που εχεις βαλει αλλα εχει μια διαφορα της ταξης των 15 μετρων. η ταχυτητα που δειχνει ενα mobile gps για να εχει μια σχετικη αξιοπιστια πρεπει η μοτοσυκλετα ή αυτοκινητο να κινειται με μια απολυτα σταθερη ταχυτητα χωρις καμια αλλαγη και το gps, αργα και σταθερα (με μικρη καθυστερηση) να κλειδωσει και αυτο σε μια σταθερη ενδειξη ταχυτητας... σε αυτην λοιπον την κατασταση οπως αναφεραμε, το μηχανακι δειχνει gps 210 χλμ πραγματικη (στα 225-227 κοντερ). στο δικο μου πχ με ακραποβιτς-φιλτρο μαμα ecu (μιας και ενοχλει και ορος εγκεφαλος) εχω δει σε ελαφρα ανωφερεια 228 κοντερ (προ reflash)
  9. λοιπον η αποκλιση του κοντερ απο την πραγματικοτητα ειναι υπολογισμενο απο τον εγκεφαλο denso της μηχανης καθως και απο το καταγραφικο LOG-BOX της καυσαναλυσης στο 8-8,5% ΑΚΡΙΒΩΣ! εννοειται οτι ουτε τα gps ειδικα απο smartphones δειχνουν επακριβως την πραγματικοτητα. just for the record, απο την εφαρμογη ULYSSE SPEEDOMETER PRO με κοφτη στα 226 για αρκετη ωρα παρατεταμενα (ειχε κλειδωσει η ενδειξη gps) ειχα πραγματικη gps πορεια στα 210, οποτε αυτο αν κανετε τα μαθηματικα ειναι στο 7%. ΥΓ: 86 kgr + εξοπλισμος = 90-92 εξοπλισμος δρομου
  10. Με πρόγραμμα αυτά γιατί διαφορετικά έχει κόφτη ηλεκτρονικό στα 225
  11. 260+ η νορμαλ οδηγηση ειναι υποκειμενικο θεμα για τον καθενα αλλα γυρω στο 5,8-6.2
  12. Παντως και με προγραμμα οι διαφορες ειναι αμελητεες. δεν εχει αλλαξει σχεδον καθολου η καταναλωση. ισα ισα και υπο προυποθεσεις καλυτερα