kemmotar

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    599
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

kemmotar last won the day on October 9 2015

kemmotar had the most liked content!

Πόντοι

532 Excellent

Σχετικά με το μέλος kemmotar

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 03/28/80

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    MT-09 TRACER

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shoei NXR Black Ant

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1546 προβολές προφίλ
  1. 120/70-17+180/55-17,το πίσω 500 χλμ καινούργιο.Το μπροστά 3500 χλμ.Διαστάσεις 120/70-17+180/55-17.Εξαιρετικό κράτημα σε όλες τις συνθήκες. Γρήγορο ζέσταμα και διάρκεια. το προηγουμενο μου σετ που δεν έκανα αλλαγή 2 πίσω - 1 μπροστά μου έβγαλε 13.000 χλμ με μεικτή χρήση.Πωλούνται λόγω αλλαγής κατηγορίας. https://imgur.com/a/ZxZTaaz https://www.car.gr/parts/view/13220949-rims-tires-tyres-rubber-bridgestone-s21-battlax
  2. δες και το σακιδιο της givi το xstream xs318. εχει καλυμα αδιαβροχο και θηκη μεταφορας κρανους. επισης χωραει πολυ πραμα. 30 λιτρα και σχημα εργονομικο. εχω αυτο και της kriega to r20. αλλο στυλ τα Kriega σκυλια αλλα καποια μοντελα δεν κανουν για καθημερινη μετακινηση, αντιθετα ειναι πλατφορμες τουρισμου και commuting και το χτιζεις οπως εσυ θες αλλα το καλυτερο ειναι το quadlock συστημα που μεταφερει βαρος μπροστα στο στηθος
  3. οι τελευταιες πληροφοριες λενε για τιμη μεταξυ 12.700-13.000 για το gt
  4. και επισης με 3-4 πραγματα που θα εχει στανταρ το tracer gt για να τα βαλεις στο tiger 1050 sport, η τιμη θα ανερχεται στα 14.887,00 euro (πλαινες μαμα+κεντρικο σταντ+μπριζα usb+θερμαινομενα)...
  5. το τρεισερ εχει κοντο μεταξονιο... υπερβολικα κοντο.... οποτε στριβει ταπα και πανευκολα χωρις να χρειαζεται να πειραζεις υψος μπουκαλων κλπ... οσον αφορα τα "τραγικα" ηλεκτρονικα... ναι δεν συνηθιζεται να εξοπλιζεται μια μηχανη των 10.000 ευρω με hill holder, με cornering abs + abs τελευταιας γενιας, με traction control γυροσκοπικου + σενσορες πιεσης + g force + επιταχυνσιομετρα... και τελος ναι τον ξερω τον φιλο, απο τους πρωτους κατοχους τρεισερ 2015. να σε ενημερωσω πως του τελειωσε η περιοδος και θα πουλησει το ακ550 για να ξαναπαρει τρεισερ.... ελπιζω να σε καλυψα.
  6. η αληθεια ειναι οτι εχουμε πολλα παιδια που ειχα ταιγκερ 1ης γενεας τα εδωσαν και πηραν τρεισερ και δηλωνουν καταευχαριστημενοι. αν εξαιρεσουμε εμας τους "καγκουρες" κατοχους που εχουμε κανει ΑΠΕΙΡΑ ανοιγματακια φιλικα ... με τιγρακια (φπε 130 αλογα ο τιγρης) το τρεισερ ειναι πιο μπροστα λογω διαφορας κιλων ανα ιππο. ο κινητηρας ειναι πιο ευχαριστος, ροπατος με αποθεμα δυναμης και πιο fun2drive Μηχανακι. μεχρι το παλιοτερο μοντελο ταιγκερ, το τρεισερ ως στανταρ εξοπλισμο ειχε σιγουρα και καλυτερα ηλεκτρονικα πχ traction 2 σταδιων, full led εμπρος και πισω φαναρια, slipper συμπλεκτη. η ποιοτητα κατασκευης και το κουμπωμα πλαστικων ναι ειναι καλυτερο στο τιγρη, εχει πιο αναπαυτικη θεση για το πισινουλη του αναβατη, καλυτερα φρενα και στοκ αναρτηση (οταν συγκρινεις στοκ αναρτησεις). απο πλευρας στρηψιματος σε κοφτα κομματια το τρεισερ ειναι πολυ πιο αμεσο και καλυτερο, το ταιγκερ πιο σταθερο σε υψηλες ταχυτητες cruising και σε αλλαγες κατευθυνσης με αρκετα χλμ... το τρεισερ του 2018 γινεται πιο τουριστικο, πιο μακρυ με καλυτερο φερινγκ και αεροδυναμικη σχεδιαση και αν πας στο τρεισερ gt (που παιζει παρομοια τιμη με τον τιγρη) η επιλογη ειναι για μενα μονοδρομος μιας και στα λεφτα αυτα παιρνεις εγχρωμη οθονη απο YZF-R1 και mt10sp, ρυθμιση αναρτησης και στις 2 εμπρος μπουκαλες, ρυθμιση προφορτισης με εξωτερικο κανιστρο πισω, νεο ψαλιδι +6 εκατοστα, νεα πλαστικα φερνιγκ μπροστα, ρυθμιση ζελατινας με το ενα χερι, cruise control, πλαινες βαλιτσες στο χρωμα της μηχανης, νεα σελα, νεα πλαστικα ουρας, quickshifter (MONO ανεβασματα). τιμη αναμενεται μεταξυ 13,000- 13500
  7. επισημη ειναι η τιμη, εχει ανεβει και στο σαιτ της γιαμαχα
  8. https://www.car.gr/parts/view/12889861/ νουμερο 54 ΑΦΟΡΕΤΟ ΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΟ.- Gore tex 3 εποχων (ανοιξη φθινοπωρο χειμωνα). - Αφαιρουμενη θερμικη επενδυση- Η μεμβρανη gore-tex baked στην εξωτερικη cordura η οποια ειναι lightweight.- Αεραγωγοί στα γόνατα- ενισχυση στους μηρους με soft pro shape armor EN 1621.1/97 hips- φερμουαρ συνδεσης με ολα τα τζακετ της dainese- εξωτερικές τσέπες και ανακλαστήρεςΠωλειται λογω απωλειας κιλων. Τιμη λιανικης 339,00 ευρω τεχνικα χαρακτηριστικα: https://www.dainese.com/…/street-tracker-s%2…/201614047.html https://ibb.co/cM9MNx https://ibb.co/jSFd2x https://ibb.co/nvT99c https://ibb.co/cNFd2x
  9. πουληθηκε ευχαριστω για την φιλοξενια
  10. Παντελονι 3 εποχων Καλοκαιρινο-ανοιξιατικο-φθινοπωρινο της dainese.To πιο κλασσικο και μοσχοπουλημενο παντελονι της dainese. διακριτικο φοριεται και σαν overpants για καποιον να παει πχ στην δουλεια του! φορεμενο 2 φορες μονο, αριστη κατασταση σαν ολοκαινουργιο! Πωλειται γιατι μου ειναι μεγαλο στο στομαχι - μπουτια και δεν με συμφερει η μεταποιηση σε αυτο το παντελονι! θα ξαναπαρω το ιδιο σε 50 ή 52! κατασκευασμένo από ελαστική Cordura ® Comfort φερμουάρ για στερέωση με το μπουφάν, προστατευτικά στα γόνατα και στους γοφους reflex, ρυθμιστές στο πλάι, αεραγωγοι στα γονατα 2 πλαινες τσεπες και μια κωλοτσεπη ανακλαστηρες αρχικη τιμη 199,00 ευρω https://www.car.gr/parts/view/12818368/
  11. Εκανα λαθος παραθεση παιδια. Σορυ κοσμα. Οσον αφορά τις καινουργιες τιμες των tracers, ειχαμε μια συζητηση απο κοντα με διευθυντη απο μοτοδυναμικη (δρν αναφερω ονομα για ευνοητους λογους) προ μηνος και μου ειπε οτι τιμολογιακα προσανατολιζονται απο 13500 13800. Λιγο κατω απο 14.000 για το gt. Το περιεργο ηταν οτι υποστηριξε οτι ηταν λαθος το λανσαρισμα του τρέισερ το 2015 στα 9990 και θα επρεπε να το βγαλουν απο την αρχη ακριβοτερα.
  12. Σου απαντησα με πμ. Εγω θα επαιρνα το καινουργιο gt αλλα με χαλαει το τοσο μακρυ ψαλιδι 6 εκατοστων
  13. tracer-ακι προπονησουλα....
  14. φιλε μου οταν γραφουμε στο μπροστινο μιλαμε για το μπροστινο... και το μπροστινο παρεμενε ακριβως το ιδιο σε ολα τα τρεισερ... 2015 ως 2018. ιχνος, καστερ, τρειλ παχος καλαμιων κλπ.... το οτι μεγαλωσε το μετατροχιο κατα 6 ποντους το θεωρω πολυ υπερβολικο.... εδω με ενα δυο λινκς στην αλυσιδα αλλαζει συμπεριφορα η μηχανη ποσο μαλλον 6 ποντους
  15. Που το είδες γραμμένο ότι άλλαξε γεωμετρία στο μπροστινό για πες μας